"Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы

Қарақия аудандық әкімдігінің 2015 жылғы 16 ақпандағы № 51 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2015 жылғы 13 наурызда № 2635 болып тіркелді. Күші жойылды – Маңғыстау облысы Қарақия ауданы әкімдігінің 2016 жылғы 06 маусымдағы № 166 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Маңғыстау облысы Қарақия ауданы әкімдігінің 06.06.2016 № 166 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына, "Мемлекеттік мүлік туралы" 2011 жылғы 1 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңына және "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" 2012 жылғы 29 қазандағы № 410 Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығына сәйкес, Қарақия ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесі бекітілсін.

      2. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (А.Қазиев) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде және бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Ә.Түркменбаевқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі Ә.Дауылбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Құрық ауылы әкімінің

      міндетін атқарушы

      Қазиев Азидолла Бердиевич

      16 ақпан 2015 жыл

  Қарақия ауданы әкімдігінің
2015 жылғы 16 ақпандағы
№ 51 қаулысымен бекітілген

      "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің

      Ережесі

      1. Жалпы ережелер

      1. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі ауыл әкімінің қызметін ақпараттық-талдау, ұйымдастырушылық-құқықтық және материалдық-техникалық қамтамасыз етуді жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Қарақия ауданының әкімдігі "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылтайшысы болып табылады.

      3. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі, мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттiк тiлде өзінің атауымен мөрi мен мөртаңбалары бар, белгiленген үлгiдегi бланкiлерi, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      5. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседi.

      6. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі егер заңнамаға сәйкес уәкiлеттiк берiлген болса, мемлекеттiң атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарабы болуға құқығы бар.

      7. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Құрық ауылы әкімінің өкімдері мен шешімдерімен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен рәсімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимитi қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекiтiледi.

      9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: индекс 130300, Қазақстан Республикасы, Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Құрық ауылы, Досан Батыр көшесі, № 4 үй.

      10. Мемлекеттiк органның толық атауы:

      мемлекеттік тілде: "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі;

      орыс тілінде: государственное учреждение "Аппарат акима села Курык".

      11. Осы Ереже "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаты болып табылады.

      12. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметiн каржыландыру республикалық және жергілікті бюджеттерден, Қазақстан Республикасының Ұлттық банкі бюджетінен (шығындар сметасы) жүзеге асырылады.

      13. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі кәсiпкерлiк субъектiлерiмен "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің функциялары болып табылатын мiндеттердi орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

      14. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің жұмыс уақыты Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес дербес белгіленеді.

2. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің миссиясы, негiзгi мiндеттерi, функциялары, құқықтары мен мiндеттерi

      15. Миссиясы:

      Ауылды дамытудың мүдделері мен қажеттіліктері байланысымен атқарушы биліктің жалпымемлекеттік саясатын жүргізуді қамтамасыз ету.

      16. Міндеттері:

      1) Қазақстан Республикасының мемлекеттік тәуелсіздігін, конституциялық құрылысын қорғау және нығайту, қауіпсіздігін, аумақтық тұтастығын, азаматтардың құқықтары мен бостандығын қамтамасыз ету бойынша Қазақстан Республикасы Президентінің саясатын өмірде жүргізу;

      2) Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму стратегиясын іске асыру, мемлекеттік, әлеуметтік-экономикалық саясаттың негізгі бағыттарын жүзеге асыру және елдегі әлеуметтік және экономикалық процесстерді басқару;

      3) қоғамдық келісім мен саяси тұрақтылықтың конституциялық принциптерін өмірде жүзеге асыру, демократиялық әдістерімен мемлекеттік өмірдің аса маңызды мәселелерін шешу;

      4) заңдылық пен құқықтық тәртіпті нығайту жөніндегі шараларды жүзеге асыру, азаматтардың құқықтық саналылығының және олардың елдің қоғамдық-саяси өмірдегі белсенді азаматтық ұстанымдарының деңгейін арттыру;

      5) Қазақстан Республикасының Заңдарының, актілерінің, қаулыларының, шешімдері мен өкімдерінің орындалуын қамтамасыз ету;

      6) ауылдың экономикалық жағдайын тұрақтандыру мен көтеру үшін жағдай жасау, әлеуметтік ахуалды жақсарту, нарықтық қатынастарды, жеке кәсіпкерлікті дамыту, републикалық, облыстық және аудандық бағдарламаларды жүзеге асыру жөніндегі жұмыс тәжірибесін зерттеу және қорыту;

      7) аудандық және облыстық әкімдіктер мен маслихаттармен, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен, қоғамдық бірлестіктермен, партиялармен, конфессиялармен және азаматтармен өзара қарым қатынастарды қамтамасыз ету.

      17. Функциялары:

      1) өтініштерді, арыздарды, шағымдарды қарайды, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау жөнінде шаралар қабылдайды;

      2) маслихатқа бекіту үшін бюджеттік бағдарламаларды өңдейді және енгізеді;

      3) салықтарды және бюджетке басқа да міндетті төлемдерді жинауға ықпал етеді;

      4) өз құзыреті шегінде жер қатынастарын реттеуді жүзеге асырады;

      5) ауылдың коммуналдық тұрғын үй қорының сақталуын, сондай-ақ автомобиль жолдарының салынуын, қайта жаңартылуын, жөнделуін және күтіп ұсталуын қамтамасыз етеді;

      6) шаруа қожалықтарын ұйымдастыруға, кәсіпкерлік қызметті дамытуға ықпал етеді;

      7) өз құзыреті шегінде әскери міндеттілік және әскери қызмет, азаматтық қорғаныс, сондай-ақ жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасының орындалуын ұйымдастырады және қамтамасыз етеді;

      8) тарихи және мәдени мұраны сақтау жөніндегі жұмысты ұйымдастырады;

      9) Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте нотариалдық іс-әрекетті жасауды ұйымдастырады;

      10) аз қамтылған тұлғаларды анықтайды, жоғары тұрған органдарға жұмыспен қамтамасыз ету, әлеуметтік көмек көрсету бойынша ұсыныстар енгізеді, жалғызілікті қарттарға және еңбекке жарамсыз азаматтарға үйінде қызмет көрсетуді ұйымдастырады;

      11) мүгедектерге көмек көрсетуді ұйымдастырады;

      12) қоғамдық жұмыстарды, жастар практикасын және әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастырады;

      13) мүгедектердiң қоғамдық бiрлестiктерiмен бiрлесiп, мәдени-көпшілік және ағартушылық iс-шараларын ұйымдастырады;

      14) мүгедектерге қайырымдылық және әлеуметтiк көмек көрсетудi үйлестiредi;

      15) халықтың әлеуметтiк мүжәлсіз топтарына қайырымдылық көмек көрсетудi үйлестiредi;

      16) ауылдық денсаулық сақтау ұйымдарына кадрлық қамтамасыз етуге ықпал етеді;

      17) жергілікті әлеуметтік инфрақұрылымның дамуына ықпал етеді;

      18) қоғамдық көлік қозғалысын ұйымдастырады;

      19) статистикалық және шаруашылық есебін жүргізеді;

      20) мектепке дейінгі тәрбие беретін және оқытатын ұйымдардың, мәдениет мекемелерінің қызметін қамтамасыз етеді;

      21) өз құзыреті шегінде елді-мекендерді сумен жабдықтауды және су пайдалану мәселелерін реттеуді қамтамасыз етеді;

      22) ауылды абаттандыру, жарықтандыру, көгалдандыру және санитарлық тазарту жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырады;

      23) туысы жоқ адамдарды жерлеуді және зираттар мен өзге де жерлеу орындарын тиісті қалпында күтіп-ұстау жөніндегі қоғамдық жұмыстарды ұйымдастырады;

      24) кәсіпқой емес медиаторлардың тізілімін жүргізеді;

      25) елді мекен жерлерінде малдарды бағу үшін орындарды анықтайды;

      26) гендерлік саясатты жүргізеді және ұйымдастырады;

      27) жергілікті қоғамдастықпен бірлесіп ауылдың әлеуметтік-экономикалық дамуына бағытталған бағдарламаларды жүзеге асырады;

      28) персоналды басқарудың бірыңғай қызметіне (кадр қызметі) бағынады, кадр бойынша тиісті есептерді береді;

      29) жергілікті қоғамдастықтың жиналысында келісілгеннен кейін жергілікті өзін-өзі басқару түсімдерін және шығыс қаражаты жоспарын бекітеді;

      30) бюджеттің орындалуы бойынша орталық уәкілетті органда бақылау есепшотын ашуды қамтамасыз етеді;

      31) берілген коммуналдық мүліктің сақталуын қамтамасыз етеді;

      32) аудандық коммуналдық мүлікті жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға кейіннен сатып алу құқығынсыз мүліктік жалдауға (жалға) береді;

      33) басқаруына берілген коммуналдық қазыналық кәсіпорындар өндіретін және өткізетін тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) бағаларын белгілейді;

      34) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындардың жылдық қаржылық есептілігін келіседі;

      35) кіріс көздерін қалыптастырады;

      36) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен көзделген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      18. Құқықтары мен міндеттері:

      1) жергілікті бюджетті бекіту кезінде аудан мәслихаты сессиясының жұмысына қатысуға;

      2) мемлекеттік органдардан ауыл әкімінің құзырына жататын мәселелер бойынша қажетті ақпараттарды, құжаттарды, материалдарды, ауызша және жазбаша түсініктемелер сұратуға және алуға;

      3) аудан әкімдігінің мәжілістеріне, аудан әкімінің жиналыстарына қатысуға;

      4) меншік нысанына қарамастан кәсіпорындардың, мекемелердің, ұйымдардың лауазымды адамдарынан, сондай-ақ қоғамдық бірлестіктерден және жеке тұлғалардан құжаттарды, қорытындыларды, материалдарды, мәліметтерді және ақпараттарды сұратып алуға;

      5) мекеменің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша белгіленген тәртіпте жергілікті атқарушы органдармен, ұйымдармен, мекемелермен және объектілермен өзара іс-қимыл жасауға;

      6) әзірлеушісі мекеме болып табылатын, әкімнің және әкімдіктің нормативтік құқықтық актілеріне құқықтық мониторингті жүзеге асыру және оларға өзгерістер мен (немесе) толықтырулар енгізу немесе олардың күші жойылған деп тану бойынша уақтылы шаралар қабылдауға;

      7) мекеменің мүддесін барлық құзыретті органдарда, мекемелерде, ұйымдарда, сондай-ақ сотта және құқық қорғау органдарында білдіруге;

      8) қолданыстағы заңнамаға сәйкес тұрғындарға сапалы мемлекеттік қызмет көрсетуге;

      9) Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет туралы заңнамасын іске асыруға;

      10) Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған басқа да құқықтарды жүзеге асыру және басқа да міндеттерді орындауға.

3. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметiн ұйымдастыру

      19. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне басшылықты "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне жүктелген мiндеттердiң орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын ауыл әкімі жүзеге асырады.

      20. Ауыл әкімі Қазақстан Республикасының Президенті белгілейтін тәртіпте қызметке тағайындалады немесе сайланады, қызметінен босатылады және өз өкілеттігін тоқтатады.

      21. Ауыл әкімінің өкілеттігі:

      1) дара басшылық ұстанымымен әрекет етеді және Қазақстан Республикасының заңнамасымен және осы Ережемен анықталған өз құзыретіне сәйкес мекеме қызметінің мәселелерін өз бетімен шешеді;

      2) белгіленген тәртіпте атқарушы органдардан мекеменің құзыретіне кіретін мәселелерді шешу үшін қажетті материалдарды сұратады және алады;

      3) мекеме қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;

      4) мекеме қызметкерлерінің өкілеттіктерін анықтайды;

      5) мекеменің атынан сенімхатсыз іс-әрекет жасайды, барлық органдарда оның мүдделерін ұсынады;

      6) шарттар жасасады, банктік есеп шоттар ашады және заңнамаға сәйкес өзге мәмілелерді жасасады;

      7) сенімхаттар береді;

      8) нормативтік-құқықтық сипаттағы шешімдер және әкімшілік-басқарушылық, жедел және дербес сипаттағы мәселелер бойынша өкімдер шығарады;

      9) қызметкерлердің іссапарларының, тағылымдамадан өтудің және біліктілігін арттырудың тәртібі мен жоспарларын бекітеді;

      10) мекеменің қаржы, құқықтық, әкімшілік-шаруашылық және басқа да құжаттарына қол қояды;

      11) мекеме қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады;

      12) мекеме қызметкерлеріне мадақтау шарасын қабылдайды және тәртіптік жазалар қолданады;

      13) Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген тәртіппен нотариаттық іс-қимылдар жасайды, азаматтық хал актілерін тіркеуді ұйымдастырады;

      14) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша шаралар қабылдайды және ол үшін дербес жауапкершілікте болады;

      15) Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған басқа да өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Құрық ауылының әкімі болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

      22. Құрық ауылының әкімі орынбасарының өкілеттігін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді.

4. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің мүлкі

      23. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкi болуы мүмкiн.

      "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің мүлкi оған меншiк иесi берген мүлiк және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебiнен қалыптастырылады.

      24. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне бекiтiлген мүлiк коммуналдық меншiкке жатады.

      25. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі, өзiне бекiтiлген мүлiктi және қаржыландыру жоспары бойынша өзiне бөлiнген қаражат есебiнен сатып алынған мүлiктi өз бетiмен иелiктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсiлмен билiк етуге құқығы жоқ.

5. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу

      26. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу Қарақия ауданы әкімдігінің шешімі бойынша жүзеге асырылады.

      27. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаттарына енгізілген өзгерістер мен толықтырулар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес тіркеледі.

6. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің қайта ұйымдастыру және тарату

      28. "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Аппарат акима села Курык"

Постановление акимата Каракиянского района от 16 февраля 2015 года № 51. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области от 13 марта 2015 года № 2635. Утратило силу постановлением акимата Каракиянского района Мангистауской области от 06 июня 2016 года № 166

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Каракиянского района Мангистауской области от 06.06.2016 № 166 (вводится в действие со дня подписания)
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе" и Указом Президента Республики Казахстан от 29 октября 2012 года № 410 "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан", акимат Каракиянского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение государственного учреждения "Аппарат акима села Курык".
      2. Государственному учреждению "Аппарат акима села Курык" (Казиев А.) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Туркменбаева А.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким района А.Дауылбаев

      
      "СОГЛАСОВАН"
      Исполняющий обязанности
      акима села Курык
      Казиев Азидолла Бердиевич
      16 февраля 2015 жыл

  Утверждено постановлением
акимата Каракиянского района
от 16 февраля 2015 года № 51
 

Положение
государственного учреждения "Аппарат акима села Курык"
1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат акима села Курык" является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим информационно-аналитическое, организационно-правовое и материально-техническое обеспечение деятельности Акима села.
      2. Учредителем государственного учреждения "Аппарат акима села Курык" является акимат Каракиянского района.
      3. Государственное учреждение "Аппарат акима села Курык" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      4. Государственное учреждение "Аппарат акима села Курык" является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также счета в органах казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      5. Государственное учреждение "Аппарат акима села Курык" вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      6. Государственное учреждение "Аппарат акима села Курык" имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      7. Государственное учреждение "Аппарат акима села Курык" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые распоряжениями и решениями акима села Курык и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      8. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения "Аппарат акима села Курык" утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      9. Местонахождение юридического лица: индекс 130300, Республика Казахстан, Мангистауская область, Каракиянский район, село Курык, улица Досан батыра, дом № 4.
      10. Полное наименование государственного органа:
      на государственном языке: "Құрық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі;
      на русском языке: государственное учреждение "Аппарат акима села Курык".
      11. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения "Аппарат акима села Курык".
      12. Финансирование деятельности государственного учреждения "Аппарат акима села Курык" осуществляется из республиканских и местных бюджетов, бюджета (смета расходов) Национального Банка Республики Казахстан.
      13. Государственному учреждению "Аппарат акима села Курык" запрещается вступать в договорные отношения с субьектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственным учреждением "Аппарат акима села Курык".
      Если государственное учреждение "Аппарат акима села Курык" законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.
      14. Режим работы государственного учреждения "Аппарат акима села Курык" определяется самостоятельно в соответствии с требованиями действующего законодательства Республики Казахстан.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного учреждения "Аппарат акима села Курык"

      15. Миссия:
      Обеспечение проведения общегосударственной политики исполнительной власти в сочетании с интересами и потребностями развития села.
      16. Задачи:
      1) проведение в жизнь политики Президента Республики Казахстан по охране и укреплению государственного суверенитета, конституционного строя, обеспечению безопасности, территориальной целостности Республики Казахстан, прав и свобод граждан;
      2) реализация стратегии социально-экономического развития Республики Казахстан, осуществление основных направлений государственной, социально-экономической политики и управление социальными и экономическими прцессами в стране;
      3) осуществление в жизнь конституционных принципов общественного согласия и политической стабильности, решение наиболее важных вопросов государственной жизни демократическими методами;
      4) осуществление мер по укреплению законности и правопорядка, повышению уровня правосознания граждан и их активной гражданской позиции в общественно-политической жизни страны;
      5) обеспечение исполнения Законов Республики Казахстан, актов, постановлений, решений и распоряжений;
      6) изучение и обобщение практики работы по созданию условий для стабилизации и подъема экономического положения села, улучшения социального климата, развития рыночных отношений, частного предпринимательства, реализация республиканских, областных и районных программ;
      7) обеспечение взаимодействия с акиматами и маслихатами района и области, исполнительными органами, финансируемые из местного бюджета, общественными объединениями, партиями, конфессиями, средствами массовой информации и гражданами.
      17. Функции:
      1) рассматривает обращения, заявления, жалобы, принимает меры по защите прав и свобод граждан;
      2) разрабатывает и вносит бюджетные программы для утверждения маслихата;
      3) содействует сбору налогов и других обязательных платежей в бюджет;
      4) в пределах своей компетенции осуществляет регулирование земельных отношений;
      5) обеспечивает сохранение коммунального жилищного фонда села, а также строительство, реконструкцию, ремонт и содержание автомобильных дорог;
      6) содействует организации крестьянских хозяйств, развитию предпринимательской деятельности;
      7) в пределах своей компетенции организует и обеспечивает исполнение законодательства Республики Казахстан по вопросам воинской обязанности и воинской службы, гражданской обороны, а также мобилизационной подготовки и мобилизации;
      8) организует работу по сохранению исторического и культурного наследия;
      9) организует совершения нотариальных действий в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      10) выявляет малообеспеченных лиц, вносит в вышестоящие органы предложения по обеспечению занятости, оказанию социальной помощи, организует обслуживание одиноких престарелых и нетрудоспособных граждан на дому;
      11) организует помощь инвалидам;
      12) организует общественные работы, молодежную практику и социальные рабочие места;
      13) организует совместно с общественными объединениями инвалидов культурно-массовые и просветительские мероприятия;
      14) координирует оказание благотворительной и социальной помощи инвалидам;
      15) координирует оказание социально уязвимым слоям населения благотворительной помощи;
      16) содействует кадровому обеспечению сельских организаций здравоохранения;
      17) содействует развитию местной социальной инфраструктуры;
      18) организует движение общественного транспорта;
      19) осуществляет статистический и хозяйственный учет;
      20) обеспечивает деятельность организаций дошкольного воспитания и обучения, учреждений культуры;
      21) организует в пределах своей компетенции водоснабжение населенных пунктов и регулирует вопросы водопользования;
      22) организует работы по благоустройству, освещению, озеленению и санитарной очистки села;
      23) организует погребение безродных и общественные работы по содержанию в надлежащем состоянии кладбищ и иных мест захоронения;
      24) ведет реестр непрофессиональных медиаторов;
      25) определяет мест для выпаса животных в населенных пунктах;
      26) организует и проводит гендерную политику;
      27) осуществляет совместно с местной общественностью программы направленные на социально-экономические развитие села;
      28) подчиняется единому управлению услуг персонала (кадровые услуги) дает соответствующие отчеты по кадрам;
      29) утверждает план поступлений и расходов денег местного самоуправления после согласования с собранием местного сообщества;
      30) обеспечивает открытие контрольного счета в центральном уполномоченном органе по исполнению бюджета;
      31) обеспечивает сохранность переданного коммунального имущества;
      32) предоставляет в имущественный наем (аренду) физическим лицам и негосударственным юридическим лицам районное коммунальное имущество без права последующего выкупа;
      33) устанавливает цены на товары (работы, услуги), производимые и реализуемые переданными в управление коммунальными казенными предприятиями;
      34) согласовывает годовую финансовую отчетность коммунальных государственных предприятии;
      35) формирует доходные источники;
      36) осуществляет иные функций, предусмотренных действующим законодательством Республики Казахстан.
      18. Права и обязанности:
      1) участвовать в работе сессий маслихата района при утверждении местного бюджета;
      2) запрашивать и получать от государственных органов необходимую информацию, документы, материалы, устные и письменные объяснения по вопросам, отнесенным к компетенции акима села;
      3) участвовать в заседаниях акимата района, в совещаниях акима района;
      4) запрашивать от должностных лиц предприятий, учреждений, организаций независимо от форм собственности, а также общественных объединении и физических лиц документы, заключения, материалы, сведения и информации;
      5) взаимодействовать в установленном порядке с местными исполнительными органами, организациями, учреждениями и объектами по вопросам относящимся к компетенции учреждения;
      6) осуществлять правовой мониторинг нормативных правовых актов акима и акимата, разработчиком которых учреждение являлось, и своевременно принимать меры по внесению в них изменений и (или) дополнений, или признанию их утратившими силу;
      7) представлять интересы учреждения во всех компетентных органах, учреждениях, организациях, а также в судебных и правоохранительных органах;
      8) оказать качественную государственную услугу населению в соответствии с действующим законодательством;
      9) реализовать законодательства Республики Казахстан о государственной службе;
      10) осуществлять иные права и выполнять иные обязанности, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

3. Организация деятельности государственного учреждения "Аппарат акима села Курык"

      19. Руководство государственным учреждением "Аппарат акима села Курык" осуществляется акимом села, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение "Аппарат акима села Курык" задач и осуществление им своих функций.
      20. Аким села назначается или выбирается, освобождается от должности и прекращает свои полномочия в порядке, определяемом Президентом Республики Казахстан.
      21. Полномочия акима села:
      1) действует на принципах единоначалия и самостоятельно решает вопросы деятельности учреждения в соответствии с его компетенцией, определяемой законодательством Республики Казахстан и настоящим Положением;
      2) запрашивает и получает в установленном порядке от исполнительных органов материалы, необходимые для решения вопросов, входящих в компетенцию учреждения;
      3) утверждает должностные инструкции работников учреждения;
      4) определяет полномочия работников учреждения;
      5) без доверенности действует от имени учреждения, представляет его интересы во всех органах;
      6) заключает договоры, открывает банковские счета и совершает иные сделки в соответствии с законодательством;
      7) выдает доверенности;
      8) издает решения нормативно-правового характера и распоряжения по вопросам административно-распорядительного, оперативного и индивидуального характера;
      9) утверждает порядок и планы по командировкам, стажировкам и повышениям квалификации работников;
      10) подписывает финансовые, правовые, административно-хозяйственные и иные документы учреждения;
      11) принимает на работу и увольняет с работы работников учреждения;
      12) применяет меры поощрения и налагает дисциплинарные взыскания на работников учреждения;
      13) организует совершение нотариальных действий, регистрацию актов гражданского состояния в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      14) принимает меры по противодействию коррупции и несет за это персональную ответственность;
      15) осуществляет иные полномочия, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      Исполнение полномочий акима села Курык в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.
      22. Аким села Курык определяет полномочия заместителя в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного учреждения "Аппарат акима села Курык"

      23. Государственное учреждение "Аппарат акима села Курык" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество государственного учреждения "Аппарат акима села Курык" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      24. Имущество, закрепленное за государственным учреждением "Аппарат акима села Курык" относится к коммунальной собственности.
      25. Государственное учреждение "Аппарат акима села Курык" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Внесение изменений и дополнений в учредительные документы государственного учреждения "Аппарат акима села Курык"

      26. Внесение изменений и дополнений в учредительные документы государственного учреждения "Аппарат акима села Курык" производится по решению акимата Каракиянского района.
      27. Внесенные изменения и дополнения в учредительные документы государственного учреждения "Аппарат акима села Курык" регистрируются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

6. Реорганизация и ликвидация государственного учреждения "Аппарат акима села Курык"

      28. Реорганизация и ликвидация государственного учреждения "Аппарат акима села Курык" осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.