Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2015 жылғы 12 маусымдағы № 253 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 17 шілдеде № 5754 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2016 жылғы 16 мамырдағы № 232 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Қостанай облысы әкімдігінің 16.05.2016 № 232 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      "Мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Облыс әкімі
Н. Садуақасов
КЕЛІСІЛДІ:
 
"Қостанай облысы әкімдігінің
 
энергетика және тұрғын
 
үй-коммуналдық шаруашылық
 
басқармасы" ММ басшысы
 
________________ Қ. Қамбаров
 

      

  Әкімдіктің
2015 жылғы 12 маусымдағы
№ 253 қаулысымен бекітілген

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке
қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың
тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      1. Жалпы ережелер
      1. "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың тұрғын үй қатынастары саласындағы функцияны жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшелері (аудандар мен облыстық маңызы бар қалалардың тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімдері) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) қызмет көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру жәнге ақпарат комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Қостанай облысы бойынша филиалы және оның қалалары мен аудандарының бөлімдері (бұдан әрі - ХҚКО);
      2) "электрондық үкіметтің www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - кезектің реттік нөмірін көрсете отырып, есепке қою туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) немесе Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 319 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 10-тармағында (бұдан әрі – стандарт) көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық түрде.
      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі -ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі.
      2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде
      көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық
      бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң)
      iс-қимыл тәртiбiн сипаттау
      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсімді (iс-қимылды) бастауға негіздеме Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды (бұдан әрі – құжаттар) қоса бере отырып, Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішті қабылдауы немесе көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ- сы куәландырылған электрондық құжат нысанына сұрау салуы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, оларды тіркеуді жүзеге асырады, 15 (он бес) минут, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жауапты орындаушыны анықтау үшін береді, 2 (екі) сағат.
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі – құжаттар топтамасын тіркеу;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны анықтайды, 2 (екі) сағат.
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі - көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттарды қарайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды, 29 (жиырма тоғыз) күнтізбелік күн;
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі - мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешім қабылдайды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, 2 (екі) сағат.
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі - қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері береді, 15 (он бес) минут.
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі - берілген мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесiнде
      көрсетiлетiн қызметті берушiнiң құрылымдық
      бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара
      iс-қимыл тәртiбiн сипаттау
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерiнiң) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (iс-қимылдардың) реттілігін, әрбір рәсімнің (iс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, оларды тіркеуді жүзеге асырады, 15 (он бес) минут, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жауапты орындаушыны анықтау үшін береді, 2 (екі) сағат.
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны анықтайды, 2 (екі) сағат.
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттарды қарайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды, 29 (жиырма тоғыз) күнтізбелік күн;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешім қабылдайды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, 2 (екі) сағат;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері береді, 15 (он бес) минут.
      Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір іс-қимылдың (рәсімнің) өту блок-схемасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен
      және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті
      берушілермен өзара іс-қимыл жасасу тәртібін,
      сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
      ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау
      8. ХҚКО-на жүгіну тәртібін көрсетілетін қызмет алушының өтінішін өңдеу ұзақтығын сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті алу үшін ХҚКО- ға жүгінеді;
      2) ХҚКО қызметкері өтініштердің толтырылуының дұрыстығын және ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, 15 (он бес) минут;
      3) ХҚКО қызметкері өтінішті "Халыққа қызмет көрсету орталықтарына арналған интеграцияланған ақпараттық жүйе" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – ХҚКО ИАЖ ) тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттар топтамасының қабылданғаны туралы қолхат береді;
      4) ХҚКО қызметкері, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын, ақпараттық жүйелерде қамтылған мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады, 5 (бес) минут ішінде;
      5) ХҚКО қызметкері құжаттарды дайындайды және оларды курьерлік немесе осыған уәкілетті өзге де байланыс арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды, 1 (бір) жұмыс күні;
      6) көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қарайды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жолдайды - 29 (жиырма тоғыз) күнтізбелік күн;
      7) ХҚКО қызметкері тиісті құжаттар топтамсының қабылданғаны туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді, 20 (жиырма) минут.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызмет беруші мен көрсетілетін қызмет алушының жүгіну және рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркелуді, авторизациялауды жеке сәйкестендіру нөмірі, ЭЦҚ арқылы жүзеге асырады;
      2) көрсетілетін қызметті алушы электрондық мемлекеттік қызметті таңдау жүргізеді, электрондық сұрау салу жолдарын толтыруы және құжаттарды бекітуі;
      3) электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін электрондық сұрау салуға көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ-сы арқылы куәландыру жүргізеді;
      4) көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрау салу өңдеуін (тексеруі, тіркеуі) жүзеге асырады;
      5) порталдағы көрсетілетін қызметті алушы "жеке кабинетінде" электрондық сұрау салу мәртебесі мен мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі туралы хабарламаны көрсетілетін қызметті берушіден алады;
      6) көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" ЭЦҚ-сы қойылған электрондық құжат нысанында жолдайды;
      7) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" портал арқылы алады.
      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 3-қосымшасында ұсынылған.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы Регламентің 4-қосымшасында келтірілген.

  "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
берілетін тұрғын үйге немесе жеке
тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке
алу және кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдардың
тұрғын үй беру туралы шешім
қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет Регламентіне 1-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын
көрсете отырып, әрбір іс-қимылдың (рәсімнің)
өту блок-схемасы

      


  "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
берілетін тұрғын үйге немесе жеке
тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке
алу және кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдардың
тұрғын үй беру туралы шешім
қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет Регламентіне 2-қосымша

Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы
мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған
ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара
іс-қимыл диаграммасы

      


Шартты
белгілер мен қысқартулар:

      


  "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
берілетін тұрғын үйге немесе жеке
тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке
алу және кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдардың
тұрғын үй беру туралы шешім
қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет Регламентіне 3-қосымша

"Электрондық үкімет" порталы арқылы
мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі
ақпараттық жүйелердің функционалдық
өзара іс-қимыл диаграммасы

      


Шартты
белгілер мен қысқартулар:

      


  "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
берілетін тұрғын үйге немесе жеке
тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке
алу және кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдардың
тұрғын үй беру туралы шешім
қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет Регламентіне 4-қосымша

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру туралы шешім
қабылдауы" мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      


  Әкімдіктің
2015 жылғы 12 маусымдағы
№ 253 қаулысымен бекітілген

"Мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік
мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында
коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын
үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке
тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің
болуы (болмауы) туралы анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      1. Жалпы ережелер
      1. "Мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың тұрғын үй қатынастары саласындағы функцияны жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшелері (аудандар мен облыстық маңызы бар қалалардың тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімдері) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама беру (бұдан әрі - анықтама).
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.
      2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде
      көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық
      бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң)
      iс-қимыл тәртiбiн сипаттау
      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсімді (iс-қимылды) бастауға негіздеме Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 319 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында (бұдан әрі - Стандарт) көрсетілген құжаттарды (бұдан әрі – құжаттар пакеті) қоса бере отырып, Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініштің болуы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындаудың ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар топтамасын қабылдауды жүзеге асырады және тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді, 15 (он бес) минут, құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қою үшін береді, 1 (бір) жұмыс күні.
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі – құжаттар топтамасының тіркелуі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасын қарап, жауапты орындаушыны анықтайды, 1 (бір) жұмыс күні.
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі - көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы анықтама жобасын дайындайды, 7 (жеті) жұмыс күні;
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі - анықтама жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы анықтамаға қол қояды, 1 (бір) жұмыс күні.
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі - қол қойылған анықтама;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері анықтаманы көрсетілетін қызметті алушыға береді, 15 (он бес) минут.
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушыға берілген анықтама.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесiнде
      көрсетiлетiн қызметті берушiнiң құрылымдық
      бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара
      iс-қимыл тәртiбiн сипаттау
      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерiнiң) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      7. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (iс-қимылдардың) реттілігін әрбір рәсімнің (iс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдауын, оларды тіркеуін жүзегеасырғаннан кейін құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қою үшін береді, 15 (он бес) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасын қарап, оларды тиісті бұрыштамамен көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді, 1 (бір) жұмыс күні;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы анықтама жобасын дайындап, оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін жолдайды, 7 (жеті) жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы анықтама жобасына қол қояды, 1(бір) жұмыс күні;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері анықтаманы көрсетілетін қызметті алушыға береді, 15 (он бес) минут.
      Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір іс-қимылдың (рәсімнің) өту блок-схемасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және
      (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті
      берушілермен өзара іс-қимыл жасасу тәртібін,
      сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету
      процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану
      тәртібін сипаттау
      8. Қостанай облысы бойынша Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрлігінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы және "электрондық үкіметтің" веб - порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсетілмейді.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы Регламентің 2-қосымшасында келтірілген.

  Мемлекеттік кәсіпорынның немесе
мемлекеттік мекеменің тұрғын үй
қорынан тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарға тұрақты пайдалануында
коммуналдық тұрғын үй қорынан
берілген тұрғын үйдің немесе
жергілікті атқарушы орган жеке
тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын
үйдің болуы (болмауы) туралы
анықтама беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
Регламентіне 1 қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын
көрсете отырып, әрбір іс-қимылдың (рәсімнің)
өту блок-схемасы

      


  Мемлекеттік кәсіпорынның немесе
мемлекеттік мекеменің тұрғын үй
қорынан тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарға тұрақты пайдалануында
коммуналдық тұрғын үй қорынан
берілген тұрғын үйдің немесе
жергілікті атқарушы орган жеке
тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын
үйдің болуы (болмауы) туралы
анықтама беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
Регламентіне 2 қосымша

"Мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік
мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық
тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе
жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй
қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы)
туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет
көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства

Постановление акимата Костанайской области от 12 июня 2015 года № 253. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 17 июля 2015 года № 5754. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16 мая 2016 года № 232

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16.05.2016 № 232 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      регламент государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде";
      регламент государственной услуги "Выдача справки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким области
Н. Садуакасов
СОГЛАСОВАНО:
 
Руководитель ГУ "Управление
 
энергетики и жилищно-коммунального
 
хозяйства акимата Костанайской
 
области"
 
____________________ Х. Камбаров
 

      

  Утвержден
постановлением акимата
от 12 июня 2015 года № 253

Регламент государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также
принятие местными исполнительными органами
решения о предоставлении жилища гражданам,
нуждающимся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

      1. Общие положения
      1. Государственная услуга "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее – государственная услуга) оказывается структурными подразделениями местного исполнительного органа районов и городов областного значения, осуществляющими функции в сфере жилищных отношений (отделами жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог районов и городов областного значения) (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) филиал Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан по Костанайской области и его отделы городов и районов (далее – ЦОН);
      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги - электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди (далее - уведомление) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (далее – Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.
      2. Описание порядка действий структурных
      подразделений (работников) услугодателя в
      процессе оказания государственной услуги
      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является прием заявления по форме согласно приложению 1 к Стандарту с приложением документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее - документы) либо запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:
      1) сотрудник услугодателя принимает пакет документов, осуществляет их регистрацию, 15 (пятнадцать) минут, передает документы руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя, 2 (два) часа.
      Результат процедуры (действия) – регистрация пакета документов;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя, 2 (два) часа.
      Результат процедуры (действия) – виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает представленные документы, подготавливает проект результата оказания государственной услуги, 29 (двадцать девять) календарных дней.
      Результат процедуры (действия) – проект результата оказания государственной услуги;
      4) руководитель услугодателя принимает решение и подписывает проект результата оказания государственной услуги, 2 (два) часа.
      Результат процедуры (действия) – подписанный результат оказания государственной услуги;
      5) сотрудник услугодателя выдает результат оказания государственной услуги, 15 (пятнадцать) минут.
      Результат процедуры (действия) – выданный результат оказания государственной услуги.
      3. Описание порядка взаимодействия
      структурных подразделений (работников)
      услугодателя в процессе оказания
      государственной услуги
      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник услугодателя принимает пакет документов, осуществляет их регистрацию, 15 (пятнадцать) минут, передает документы руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя, 2 (два) часа;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя, 2 (два) часа;
      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает представленные документы, подготавливает проект результата оказания государственной услуги, 29 (двадцать девять) календарных дней;
      4) руководитель услугодателя принимает решение и подписывает проект результата оказания государственной услуги, 2 (два) часа;
      5) сотрудник услугодателя выдает результат оказания государственной услуги, 15 (пятнадцать) минут.
      Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведена в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      4. Описание порядка взаимодействия с
      центром обслуживания населения и (или) иными
      услугодателями, а также порядка использования
      информационных систем в процессе оказания
      государственной услуги
      8. Описание порядка обращения в ЦОН, длительность обработки запроса услугополучателя:
      1) услугополучатель для получения государственной услуги обращается в ЦОН;
      2) работник ЦОНа проверяет правильность заполнения заявления и полноту пакета представленных документов, 15 (пятнадцать) минут;
      3) работник ЦОНа регистрирует заявление в информационной системе "Интегрированная информационная система для Центров обслуживания населения" (далее – ИИС ЦОН) и выдает услугополучателю расписку о приеме пакета документов;
      4) работник ЦОНа получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан, в течение 5 (пяти) минут;
      5) работник ЦОНа подготавливает документы и направляет их услугодателю через курьерскую или иную уполномоченную на это связь, 1 (один) рабочий день;
      6) услугодатель рассматривает документы и направляет результат оказания государственной услуги - 29 (двадцать девять) календарных дней;
      7) работник ЦОНа в срок, указанный в расписке о приеме пакета документов, выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, 20 (двадцать) минут.
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем задействованных в оказании государственной услуги, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию, авторизацию на портале посредством индивидуального идентификационного номера, ЭЦП;
      2) услугополучатель производит выбор электронной государственной услуги, заполнение полей электронного запроса и прикрепление пакета документов;
      3) услугополучатель производит удостоверение электронного запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП;
      4) услугодатель осуществляет обработку (проверку, регистрацию) электронного запроса услугополучателя;
      5) услугополучатель получает уведомления о статусе электронного запроса и сроке оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя на портале;
      6) услугодатель направляет в "личный кабинет" услугополучателя результат оказания государственной услуги в форме электронного документа, подписанного ЭЦП;
      7) услугополучатель получает результат оказания государственной услуги через портал в "личном кабинете" услугополучателя.
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал, представлена в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      10. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги приведен в приложении 4 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность,
а также принятие местными
исполнительными органами решения о
предоставлении жилища гражданам,
нуждающимся в жилище из
государственного жилищного фонда
или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Блок-схема прохождения каждого действия
(процедуры) с указанием длительности
каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность, а также принятие
местными исполнительными
органами решения о предоставлении
жилища гражданам, нуждающимся в
жилище из государственного
жилищного фонда или жилище,
арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

Диаграмма функционального взаимодействия
информационных систем, задействованных
в оказании государственной услуги через
Центр обслуживания населения

      


Условные
обозначения и сокращения:

      


  Приложение 3
к Регламенту государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность, а также принятие
местными исполнительными
органами решения о предоставлении
жилища гражданам, нуждающимся в
жилище из государственного
жилищного фонда или жилище,
арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

Диаграмма функционального взаимодействия
информационных систем в процессе оказания
государственной услуги через портал
"электронного правительства"

      


Условные
обозначения и сокращения:

      


  Приложение 4
к Регламенту государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность, а также принятие
местными исполнительными
органами решения о предоставлении
жилища гражданам, нуждающимся в
жилище из государственного
жилищного фонда или жилище,
арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

Справочник бизнес-процессов оказания
государственной услуги "Постановка на учет
и очередность, а также принятие местными
исполнительными органами решения о
предоставлении жилища гражданам, нуждающимся
в жилище из государственного жилищного фонда
или жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

      


      


  Утвержден
постановлением акимата
от 12 июня 2015 года № 253

Регламент государственной услуги
"Выдача справки о наличии (отсутствии) в
постоянном пользовании жилища из коммунального
жилищного фонда или жилища, арендованного
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в
жилище из жилищного фонда государственного
предприятия либо государственного учреждения"

      1. Общие положения
      1. Государственная услуга "Выдача справки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения" (далее – государственная услуга) оказывается структурными подразделениями местных исполнительных органов районов и городов областного значения, осуществляющих функции в сфере жилищных отношений (отделами жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог районов и городов областного значения) (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - выдача справки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения (далее - справка).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
      2. Описание порядка действий структурных
      подразделений (работников) услугодателя
      в процессе оказания государственной услуги
      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления по форме согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Выдача справки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения", утвержденному приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства", (далее – Стандарт) с приложением документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее - пакет документов).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием пакета документов, предоставленных услугополучателем, и выдает расписку о приеме соответствующих документов, 15 (пятнадцать) минут, передает руководителю услугодателя пакет документов для наложения визы, 1 (один) рабочий день.
      Результат процедуры (действия) – регистрация пакета документов;
      2) руководитель услугодателя рассматривает пакет документов, определяет ответственного исполнителя, 1 (один) рабочий день.
      Результат процедуры (действия) – виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает проект справки, 7 (семь) рабочих дней.
      Результат процедуры (действия) – проект справки;
      4) руководитель услугодателя подписывает справку, 1 (один) рабочий день.
      Результат процедуры (действия) – подписанная справка;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя выдает справку услугополучателю, 15 (пятнадцать) минут.
      Результат процедуры (действия) – выданная справка услугополучателю.
      3. Описание порядка взаимодействия
      структурных подразделений (работников)
      услугодателя в процессе оказания
      государственной услуги
      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя после осуществления приема пакета документов, их регистрации передает пакет документов руководителю услугодателя для наложения визы, 15 (пятнадцать) минут;
      2) руководитель услугодателя, рассмотрев пакет документов, передает их с соответствующей визой ответственному исполнителю услугодателя, 1 (один) рабочий день;
      3) ответственный исполнитель услугодателя, подготовив проект справки, направляет его руководителю услугодателя для подписания, 7 (семь) рабочих дней;
      4) руководитель услугодателя подписывает проект справки, 1 (один) рабочий день;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя выдает справку услугополучателю, 15 (пятнадцать) минут.
      Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведена в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      4. Описание порядка взаимодействия с
      центром обслуживания населения и (или)
      иными услугодателями, а также порядка
      использования информационных систем в
      процессе оказания государственной услуги
      8. Государственная услуга через филиал Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан по Костанайской области и веб-портал "электронного правительства" не оказывается.
      9. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги приведен в приложении 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"Выдача справки о наличии (отсутствии)
в постоянном пользовании жилища из
коммунального жилищного фонда или жилища,
арендованного местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде,
гражданам, нуждающимся в жилище из
жилищного фонда государственного
предприятия либо государственного
учреждения"

Блок-схема прохождения каждого действия
(процедуры) с указанием длительности
каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
"Выдача справки о наличии (отсутствии)
в постоянном пользовании жилища из
коммунального жилищного фонда или жилища,
арендованного местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде,
гражданам, нуждающимся в жилище из
жилищного фонда государственного
предприятия либо государственного
учреждения"

Справочник бизнес-процессов оказания
государственной услуги "Выдача справки о
наличии (отсутствии) в постоянном пользовании
жилища из коммунального жилищного фонда
или жилища, арендованного местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде, гражданам,
нуждающимся в жилище из жилищного фонда
государственного предприятия либо
государственного учреждения"