"Мұрағат анықтамаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2015 жылғы 17 шілдедегі № 307 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 17 тамызда № 5805 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2016 жылғы 15 тамыздағы № 389 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 15.08.2016 № 389 қаулысымен.
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мұрағат анықтамаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының қосымшасына сәйкес Қостанай облысы әкімдігі қаулыларының күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі Н. Садуақасов

  Әкімдіктің
2015 жылғы 17 шілдедегі
№ 307 қаулысына қосымша

Қостанай облысы әкімдігінің күші жойылған қаулыларының тізбесі

      1. Қостанай облысы әкімдігінің 2014 жылғы 26 сәуірдегі № 176 "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4771 болып тіркелген, 2014 жылғы 18 маусымда "Қостанай таңы" газетінде жарияланған);
      2. Қостанай облысы әкімдігінің 2014 жылғы 8 шілдедегі № 323 "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" әкімдіктің 2014 жылғы 26 сәуірдегі № 176 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4951 болып тіркелген, 2014 жылғы 31 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған);
      3. Қостанай облысы әкімдігінің 2014 жылғы 11 қарашадағы № 564 "Әкімдіктің 2014 жылғы 26 сәуірдегі № 176 "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысына өзгеріс енгізу туралы" қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5216 болып тіркелген, 2014 жылғы 13 желтоқсанда "Қостанай таңы" газетінде жарияланған).

  Әкімдіктің
2015 жылғы 17 шілдедегі
№ 307 қаулысымен бекітілген

"Мұрағат анықтамаларын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Мұрағат анықтамаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың мемлекеттік мұрағаты және оның филиалдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) Қостанай облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы және оның қалалар мен аудандардағы бөлімдері (бұдан әрі – ХҚКО);
      3) www.egov.kz "электрондық үкiмет" веб-порталы (бұдан әрi – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – әлеуметтік-құқықтық сипаттағы келесі мәліметтерді: жұмыс өтілін, жалақы мөлшерін, жасын, отбасының құрамын, білімін, марапатталғанын, зейнетақы жарнасы мен әлеуметтік төлемдердің аударылуын, ғылыми дәрежелер мен атақтардың берілуін, жазатайым оқиғаны, емделуде немесе қоныс аударуда болуын, қуғын-сүргінге ұшырағанын, жаппай саяси қуғын-сүргiндер құрбандарын ақтау, Қарулы Күштерде, әскери бөлімдер мен құрылымдардағы қызметін, экологиялық апат аймақтарында тұрғанын, бас бостандығынан айыру жерлерінде болғанын, азаматтық хал актілері жөніндегі мәліметтерді растау туралы мұрағат анықтамасын беру.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті берушінің Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 138 "Мұрағат ісі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген "Мұрағат анықтамаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішті Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттармен (бұдан әрі- құжаттар топтамасы) қоса қабылдауы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшына береді, 30 (отыз) минут.
      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – құжаттар топтамасын қабылдау;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды, тиісті бұрыштама қояды, 3 (үш) сағат.
      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасының толықтығын тексереді және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бекіту үшін жолдайды, күнтізбелік 14 (он төрт) күн.
      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қояды, 4 (төрт) сағат.
      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген нәтижесі;
      5) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді, 30 (отыз) минут.
      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға берілген мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді, 30 (отыз) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасымен танысқаннан кейін оны көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді, 3 (үш) сағат;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын тексереді және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бекіту үшін жолдайды, күнтізбелік 14 (он төрт) күн;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді, 4 (төрт) сағат;
      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді, 30 (отыз) минут.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ХҚКО және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасасу тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. ХҚКО-ға жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету бойынша іс-қимылды бастауға негіздеме ХҚКО қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттар топтамасын қабылдауы болып табылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындалу ұзақтығы:
      1) ХҚКО -ның қызметкері өтініштің толтырылуының дұрыстығын және көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар топтамасының толықтығын тексереді, 10 (он) минут.
      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, ХҚКО-ның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
      Өтініш дұрыс толтырылған және құжаттар топтамасы толық ұсынылған жағдайда, ХҚКО-ның қызметкері өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасын қабылдау туралы қолхатты береді;
      2) ХҚКО-ның қызметкері, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушыдан келісімін алады, 5 (бес) минут;
      3) ХҚКО-ның қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасын қабылдау туралы қолхат береді, 5 (бес) минут;
      4) ХҚКО-ның қызметкері құжаттар топтамасын дайындайды және оны курьерлік немесе ақпараттық жүйе арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды, күнтізбелік 1 (бір) күн;
      5) көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындайды және оны курьерлік немесе ақпараттық жүйе арқылы ХҚКО-ға жолдайды, күнтізбелік 13 (он үш) күн.
      6) ХҚКО-ның қызметкері құжаттар топтамасын қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді, 20 (жиырма) минут.
      ХҚКО мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін 1 (бір) ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, одан кейін оны көрсетілетін қызметті берушіге 1 (бір) жыл бойы сақтау үшін тапсырады. Көрсетілетін қызметті алушы 1 (бір) ай өткеннен кейін жүгінген кезде ХҚКО-ның сұрауы бойынша көрсетілетін қызметті беруші 10 (он) жұмыс күнінің ішінде мемлекеттік қызметті көрсетудің дайын нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін ХҚКО-ға жолдайды.
      10. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) тәртібі:
      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда электрондық цифрлық қолы (бұдан әрі - ЭЦҚ) арқылы тіркелуді (авторизациялануды) жүзеге асырады;
      2) көрсетілетін қызметті алушының электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, электрондық құжат нысанында сұрау салудың (бұдан әрі – электрондық сұрау салу) жолдарын толтыруы (болған жағдайда сұрау салынған мәліметтерді растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері қоса беріледі);
      3) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы арқылы электрондық сұрау салуды куәландыру;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің электрондық сұрау салуды өңдеуі (тексеруі, тіркеуі);
      5) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін электрондық сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебені және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алатын күні, уақыты мен орны көрсетілген хабарламаны алуы;
      6) көрсетілетін қызметті алушының хабарламада көрсетілген күні, уақыты мен орнына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алуы;
      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 1-қосымшасында ұсынылған.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы осы Регламенттің 2-қосымшасында ұсынылған.

  "Мұрағат анықтамаларын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

      


Шартты белгілер:

      


  "Мұрағат анықтамаларын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

"Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      


Шартты белгілер:

      


Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление акимата Костанайской области от 17 июля 2015 года № 307. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 17 августа 2015 года № 5805. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 15 августа 2016 года № 389

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 15.08.2016 № 389.
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача архивных справок".
      2. Признать утратившими силу постановления акимата Костанайской области согласно приложению к настоящему постановлению.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области Н. Садуакасов

  Приложение
к постановлению акимата
от 17 июля 2015 года № 307

Перечень утративших силу постановлений акимата Костанайской области

      1. Постановление акимата Костанайской области от 26 апреля 2014 года № 176 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача архивных справок" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 4771, опубликовано 18 июня 2014 года в газете "Қостанай таңы");
      2. Постановление акимата Костанайской области от 8 июля 2014 года № 323 "О внесении изменений и дополнений в постановление акимата от 26 апреля 2014 года № 176 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача архивных справок" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 4951, опубликовано 31 июля 2014 года в Информационно-правовой системе "Әділет");
      3. Постановление акимата Костанайской области 11 ноября 2014 года № 564 "О внесении изменения в постановление акимата от 26 апреля 2014 года № 176 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача архивных справок" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5216, опубликовано 13 декабря 2014 года в газете "Қостанай таңы").

  Утвержден
постановлением акимата
от 17 июля 2015 года № 307

Регламент государственной услуги
"Выдача архивных справок"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача архивных справок" (далее – государственная услуга) оказывается государственным архивом области и его филиалами (далее – услугодатель).
      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) филиал Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Костанайской области и его отделы в городах и районах (далее – ЦОН);
      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - архивная справка о подтверждении следующих сведений социально-правового характера: трудового стажа, размера заработной платы, возраста, состава семьи, образования, награждения, перечисления пенсионных взносов и социальных отчислений, присвоения ученых степеней и званий, несчастного случая, нахождения на излечении или эвакуации, применения репрессий, реабилитации жертв массовых политических репрессий, службы в Вооруженных Силах, воинских частях и формированиях, проживания в зонах экологического бедствия, пребывания в местах лишения свободы, сведений об актах гражданского состояния, о правоустанавливающих и идентификационных документах.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является прием услугодателем заявления по форме согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Выдача архивных справок", утвержденному приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 138 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области архивного дела" (далее – Стандарт) с приложением документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает пакет документов услугополучателя и передает руководителю услугодателя, 30 (тридцать) минут.
      Результат процедуры (действия) – прием пакета документов;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя и накладывает соответствующую визу, 3 (три) часа.
      Результат процедуры (действия) – виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту пакета документов и подготавливает проект результата оказания государственной услуги, направляет руководителю услугодателя для подписания, 14 (четырнадцать) календарных дней.
      Результат процедуры (действия) – проект результата оказания государственной услуги;
      4) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги, 4 (четыре) часа.
      Результат процедуры (действия) – подписанный результат оказания государственной услуги;
      5) сотрудник канцелярии выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги, 30 (тридцать) минут.
      Результат процедуры (действия) – выданный услугополучателю результат оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает пакет документов услугополучателя и передает руководителю услугодателя, 30 (тридцать) минут;
      2) руководитель услугодателя, ознакомившись с пакетом документов, определяет ответственного исполнителя и накладывает соответствующую визу, 3 (три) часа;
      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту пакета документов и подготавливает проект результата оказания государственной услуги, направляет руководителю услугодателя для подписания, 14 (четырнадцать) календарных дней;
      4) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги и передает ответственному исполнителю услугодателя, 4 (четыре) часа;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги, 30 (тридцать) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с ЦОНом и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Основанием для начала действия по оказанию государственной услуги при обращении в ЦОН является принятие работником ЦОНа пакета документов от услугополучателя.
      9. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:
      1) работник ЦОНа проверяет правильность заполнения заявления и полноту представленного услугополучателем пакета документов, 10 (десять) минут.
      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов работник ЦОНа отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 2 к Стандарту.
      При правильном заполнении заявления и представлении полного пакета документов, работник ЦОНа регистрирует заявление и выдает услугополучателю расписку о приеме пакета документов;
      2) работник ЦОНа получает согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан, 5 (пять) минут;
      3) работник ЦОНа выдает услугополучателю расписку о приеме пакета документов, 5 (пять) минут;
      4) работник ЦОНа подготавливает пакет документов и направляет его услугодателю через курьерскую или информационную систему, 1 (один) календарный день;
      5) услугодатель подготавливает результат оказания государственной услуги и направляет его через курьерскую или информационную систему в ЦОН, 13 (тринадцать) календарных дней;
      6) работник ЦОНа в срок, указанный в расписке о приеме пакета документов, выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, 20 (двадцать) минут.
      ЦОН обеспечивает хранение результата оказания государственной услуги в течение 1 (одного) месяца, после чего передает его услугодателю для дальнейшего хранения в течение 1 (одного) года. При обращении услугополучателя по истечении 1 (одного) месяца, по запросу ЦОНа услугодатель в течение 10 (десяти) рабочих дней направляет готовый результат оказания государственной услуги в ЦОН для выдачи услугополучателю.
      10. Порядок процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию (авторизацию) на портале посредством электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП);
      2) выбор услугополучателем государственной услуги, заполнение полей запроса в форме электронного документа (далее – электронный запрос) (при наличии прилагаются электронные копии документов, подтверждающие запрашиваемые сведения);
      3) удостоверение электронного запроса посредством ЭЦП услугополучателя;
      4) обработка (проверка, регистрация) электронного запроса услугодателем;
      5) получение услугополучателем статуса о принятии электронного запроса на государственную услугу и уведомления с указанием даты, времени и места получения результата оказания государственной услуги;
      6) получение услугополучателем результата оказания государственной услуги согласно указанных в уведомлении даты, времени и места.
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал представлена в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      11. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги представлен в приложении 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача архивных справок"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал

      


Условные обозначения:

      


  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача архивных справок"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача архивных справок"

      


      


Условные обозначения: