"Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облыстық әкімдігінің 2015 жылғы 27 тамыздағы № 253/8 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 30 қыркүйекте № 4737 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 2019 жылғы 14 қаңтардағы № 9/1 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 14.01.2019 № 9/1 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес Павлодар облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Павлодар облысы әкімдігінің 2014 жылғы 4 шілдедегі "Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" № 228/7 қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3913 болып тіркелді, 2014 жылғы 26 тамызда "Сарыарқа самалы", "Звезда Прииртышья" газеттерінде жарияланды) күші жойылды деп танылсын.

      3. "Павлодар облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі заңнамамен белгіленген тәртіпте:

      осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      осы қаулы аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      осы қаулыны Павлодар облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Н.К. Әшімбетовке жүктелсiн.

      5. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Қ. Бозымбаев

  Павлодар облысы әкімдігінің
2015 жылғы 27 тамыздағы
№ 253/8 қаулысымен
бекітілді

"Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды
аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламентінде:
      "халыққа қызмет көрсету орталығымен" сөздері "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен" деген сөздермен ауыстырылды;
      "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Павлодар облысы бойынша филиалы" сөздері "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы" деген сөздермен ауыстырылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 26.05.2016 № 166/4 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жергілікті атқарушы орган "Павлодар облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) тұлғасында көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "электрондық үкімет" веб-порталы: www.e.gov.kz, www.elicense.kz (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) немесе қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – аттестаттау туралы куәлік.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық түрде.

      Порталда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған (бұдан әрі – ЭЦҚ) электрондық құжат нысанында жолданады.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қағаз жеткізгіште алуға жүгінген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық нысанда ресімделеді, басып шығарылады және мөрмен және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының қолымен куәландырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушы өтініш бергенде, белгіленген нысан бойынша өтініш және Қазақстан Республикасы Ауыл шарауашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 4-2/416 бұйрығымен бекітілген "Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 9-тармағында көзделген құжаттар мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну үшін негіздеме болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:

      көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап немесе порталға жүгінген кезде – 18 (он сегіз) жұмыс күні.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушы қажетті құжаттарды берген сәттен бастап оларды қабылдайды және тіркейді, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қоюға жолдайды – 15 минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны анықтайды – 2 (екі) сағат;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы және аттестациялық комиссия өтініш берушінің ұсынылған құжаттарының толықтығын тексереді – 1 (бір) жұмыс күні;

      Өтініш беруші құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған жағдайда, аттестациялық комиссия екі жұмыс күні ішінде өтінішті әрі қарай қараудан бас тарту туралы дәлелді жауап береді.

      4) аттестациялық комиссия, жергілікті жерге барып, өтініш берушіні және оның құрылымдық бөлімшелерін (болған жағдайда) тексеруді жүргізеді, тексеру нәтижелері бойынша біліктілік талаптарға сәйкестігі тақырыбында тексеру актісі құрастырылады және хаттама түрінде шешім ресімделеді – 8 (сегіз) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхана мәртебесін беру туралы облыс әкімдігі қаулысының жобасын дайындайды – 5 (бес) жұмыс күні;

      6) қаулы жобасын келісу және оны облыс әкімдігі отырысына шығару – 2 (екі) жұмыс күні;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушыға тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхана мәртебесін беру туралы облыс әкімдігінің қаулысы негізінде аттестаттау туралы куәлікті дайындайды, көрсетілетін қызметті берушінің басқармасы басшысының қол қоюы және көрсетілетін қызметті алушыға куәлікті беру – 1 (бір) жұмыс күні.

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі тұқым сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаға аттестаттау туралы куәлік беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде келесі құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) қатысады:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      4) аттестациялық комиссия;

      5) облыс әкімдігі.

      9. Әрбір әкімшілік рәсімнің (іс-қимылдың) орындалу уақытын көрсетумен әрбір бірліктің әкімшілік рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігін және өзара әрекеттесуін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде "Азаматтарға арналған үкімет"
мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызмет "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы арқылы көрсетілмейді.

      11. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде жүгіну тәртібінің сипаттамасы:

      көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап немесе порталға жүгінген кезде – 18 (он сегіз) жұмыс күні;

      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – ЖСН), сондай-ақ парольдің көмегімен порталда тіркелуді жүзеге асырады;

      2) 1-процесс – қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының порталда ЖСН мен паролін енгізуі (авторизациялау процесі);

      3) 1-шарт – ЖСН мен пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын порталда тексеру;

      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтың болуына байланысты порталда авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;

      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін экранға сұраныс нысанын шығару және нысан талаптары мен оның құрылымын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), Стандартта көрсетілген қажетті құжаттардың электрондық түрде көшірмелерін сұраныс нысанына бекіту, сондай-ақ сұранысты куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) тіркеу куәлігін таңдауы;

      6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін (сұраныста көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасында) тексеру;

      7) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚның расталмауына байланысты сұратылып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті беруші сұранысты өңдеуі үшін электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжаттарды (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) өңірлік электрондық үкімет шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ӨЭҮШ АЖО) жіберу;

      9) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушының қоса берген стандартта көрсетілген құжаттарының сәйкестігін және негіздерін тексеруі;

      10) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтың болуына байланысты сұратылып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ӨЭҮШ АЖОда қалыптастырған қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы хабарламаны) алуы. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат түрінде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі.

      Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қатыстырылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылы осы регламенттің 3-қосымшасына сәйкес диаграммада келтірілген.

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылын толық сипаттау, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  Павлодар облысы әкімдігінің
2015 жылғы 27 тамыздағы
№ 253/8қаулысына
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттау

Іс-қимылдың (жұмыс барысының, ағымының) №

1

2

3

4

5

6

7

1

Атауы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері

Көрсетіле-тін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы

Аттестациялық комиссия

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы

Облыс әкімдігі

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы

2

Іс-қимылдың (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және сипаттамасы

Құжаттарды қабылдауды және оларды тіркеуді жүзеге асырады

Құжаттарды қарау, жауапты орындаушыны анықтау

Ұсынылған құжаттарының толықтығын тексереді (аттестациялық комиссия). Өтініш беруші құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған жағдайда, аттестациялық комиссия екі жұмыс күні ішінде өтінішті әрі қарай қараудан бас тарту туралы дәлелді жауап береді

Ұсынылған құжаттарды зерделеу, жергілікті жерге барып, тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертха-наларға қойылатын біліктілік талаптарына көрсетілетін қызметті алушының сәйкестік деңгейін анықтау, тек-серу актісін құрастыру

Көрсетілетін қызметті алушыға тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхана мәртебесін беру туралы облыс әкімдігі қаулысының жобасын (бұдан әрі – қаулы жобасы) дайындау

Қаулы жобасын келісімдеу және облыс әкімдігі отырысына шығару

Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхананы аттестаттау туралы куәлікті дайындау

3

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Көрсетілетін қызметті алушыға күні және уақыты, өтінімді қабылдаған лауазымды адамның тегі және аты-жөні көрсетілген талон береді

Бұрышама қою

Құжаттар топтамасын аттестациялық комиссияның қарауына жолдау

Аттестациялық комиссия мүшелерінің дауыс беруі және отырыс хаттамасы түріндегі шешімді ресімдеу

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қаулы жобасына қол қоюы

Қаулыны қабылдау, оны орындау үшін басқарма басшысына жолдау

Көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қойған куәлікті беру

4

Орындау мерзімі

15 минуттан аспайды

2 сағаттан аспайды

1 (бір) жұмыс күні (өтініш беруші құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған жағдайда, аттестациялық комиссия екі жұмыс күні ішінде өтінішті әрі қарай қараудан бас тарту туралы дәлелді жауап береді).

8 жұмыс күні

5жұмыс күні

2 жұмыс күні

1 жұмыс күні

Өтінішті қараудың жалпы мерзімі – 18 (он сегіз) жұмыс күні

  Павлодар облысы әкімдігінің
2015 жылғы 27 тамыздағы
№ 253/8 қаулысына
2-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қатыстырылған
ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы


  Павлодар облысы әкімдігінің
2015 жылғы 27 тамыздағы
№ 253/8 қаулысына
3-қосымша

"Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау"
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестерінің анықтамалығы


Шартты белгілер


Об утверждении регламента государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян"

Постановление акимата Павлодарской области от 27 августа 2015 года № 253/8. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 30 сентября 2015 года № 4737. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 14 января 2019 года № 9/1 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 14.01.2019 № 9/1 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Павлодарской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян".

      2. Признать утратившим силу постановление акимата Павлодарской области от 4 июля 2014 года № 228/7 "Об утверждении регламента государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3913, опубликовано 26 августа 2014 года в газетах "Звезда Прииртышья", "Сарыарқа самалы").

      3. Государственному учреждению "Управление сельского хозяйства Павлодарской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления в территориальном органе юстиции направление на официальное опубликование в средствах массовой информации и информационно-правовой системе "Әділет";

      размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Павлодарской области.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Ашимбетова Н.К.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области К. Бозумбаев

  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от 27 августа 2015 года № 253/8

Регламент государственной услуги
"Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян"

      Сноска. В регламенте:
      слова "центром обслуживания населения" заменены соответственно словами "Государственной корпорацией "Правительство для граждан";
      слова "филиал Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области" заменены соответственно словами "некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" - постановлением акимата Павлодарской области от 26.05.2016 № 166/4 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом в лице государственного учреждения "Управление сельского хозяйства Павлодарской области" (далее - услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) или бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является свидетельство об аттестации.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для предоставления государственной услуги при обращении услугополучателя являются заявление по установленной форме и документы, предусмотренные пунктом 9 стандарта государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян", утвержденных приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 4-2/416 (далее – стандарт).

      5. Сроки оказания государственной услуги:

      с момента сдачи пакета документов услугодателю или при обращении на портал – 18 (восемнадцать) рабочих дней.

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:

      1) канцелярия услугодателя с момента подачи услугополучателем представленных документов осуществляет прием и их регистрацию, направляет документы на резолюцию руководителю услугодателя – 15 минут;

      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя – 2 (два) часа;

      3) ответственный исполнитель услугодателя и аттестационная комиссия проверяет полноту представленных документов заявителя - 1 (один) рабочий день;

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов аттестационная комиссия в течение двух рабочих дней дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.

      4) аттестационная комиссия с выездом на место проводит обследование заявителя и его структурных подразделений (при наличии), по результатам обследования составляется акт обследования на предмет соответствия требованиям и оформляется решение в виде протокола - 8 (восемь) рабочих дней;

      5) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает проект постановления акимата области о присвоении услугополучателю - 5 (пять) рабочих дней;

      6) согласование проекта постановления и вынесение его на заседание акимата области – 2 (два) рабочего дня;

      7) подготовка ответственным исполнителем свидетельства об аттестации на основании постановления акимата области о присвоении услугополучателю: статус лаборатории по экспертизе качества семян, подписание руководителем управления услугодателя и выдача свидетельства услугополучателю – 1 (один) рабочий день.

      7. Результатом оказания государственной услуги является выдача свидетельства об аттестации лабораторий по экспертизе качества семян.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя;

      4) аттестационная комиссия;

      5) акимат области.

      9. Описание последовательности и взаимодействия административных процедур (действий) каждой единицы с указанием срока выполнения каждой административной процедуры (действия) приведены в приложении 1.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией
"Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями,
а также порядка использования информационных систем
в процессе оказания государственной услуги

      10. Через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" государственная услуга не оказывается.

      11. Описание порядка обращения при оказании государственной услуги через портал:

      с момента сдачи пакета документов услугодателю или при обращении на портал – 18 (восемнадцать) рабочих дней;

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) , а также пароля;

      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;

      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в стандарте, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписью (далее -ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса;

      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в автоматизированном рабочем месте регионального шлюза электронного правительства (далее - АРМ РШЭП) для обработки запроса услугодателем;

      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в стандарте и основания для оказания услуги;

      10) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      11) процесс 7 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированной АРМ РШЭП. Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал приведены в диаграмме согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к постановлению акимата
Павлодарской области
от 27 августа 2015 года № 253/8

Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7


Наименование единицы

Сотрудник канцелярия услугодателя

Руководитель услугодателя

Ответственный исполнитель услугодателя

Аттестационная комиссия

Ответственный исполнитель услугодателя

Акимат области

Ответственный исполнитель услугодателя


Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Осуществляет прием документов и их регистрацию

Рассмотрение документов, определение ответственного исполнителя

Проверка полноты представленного пакета документов (аттестационная комиссия). В случае предоставления заявителем неполного пакета документов аттестационная комиссия в течение двух рабочих дней дает мотивированный отказ.

Изучение представленного пакета документов, с выездом на место, определение степени соответствия услугополучателя квалификационным требованиям, предъявляемым к лабораториям по экспертизе качества семян, составлением акта

Подготовка проекта постановления акимата области о присвоении услугополучателю статуса: аттестация лабораторий по экспертизе качества семян (далее – проект постановления)

Согласование проекта постановления и вынесение его на заседание акимата области

Подготовка свидетельства об аттестации лабораторий по экспертизе качества семян


Форма завершения (данные, документ,
организационно-распорядительное решение)

выдает услугополучателю талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов должностного лица, принявшего заявку

наложение резолюции

Направление пакета документов на рассмотрение аттестационной комиссии.

Оформление решения в форме протокола заседания и голосования членов аттестационной комиссии

Подписание проекта постановления руководителем услугодателя

Принятие постановления, направление его для исполнения руководителю управления

Выдача услугополучателю подписанного руководителем услугодателя свидетельства


Сроки исполнения

Не более 15 минут

Не более
2 часов

1 рабочий день (в случае предоставления заявителем неполного пакета документов аттестационная комиссия в течение двух рабочих дней дает мотивированный отказ)

8 рабочих дней

5 рабочих дней

2 рабочего дня

1 рабочий день

Общий срок рассмотрения заявления составляет – 18 (восемнадцать) рабочих дней

  Приложение 2
к постановлению акимата
Павлодарской области
от 27 августа 2015 года № 253/8

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем,
задействованных в оказании государственной услуги через портал


  Приложение 3
к постановлению акимата
Павлодарской области
от 27 августа 2015 года №253/8

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян"


Условные обозначения