Баянауыл аудандық мәслихаты аппаратының "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалаудың әдістемесін бекіту туралы

Павлодар облысы Баянауыл аудандық мәслихатының 2015 жылғы 19 маусымдағы № 278/46 шешімі. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 16 шілдеде № 4610 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Баянауыл аудандық мәслихатының 2016 жылғы 24 ақпандағы № 338/55 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Баянауыл аудандық мәслихатының 24.02.2016 № 338/55 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 8-бабы 3-тармағының 7) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі "Мемлекеттік қызмет туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы 21 қаңтардағы "Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметіне жыл сайынғы бағалау жүргізу және оларды аттестаттаудан өткізу қағидаларын бекіту туралы" № 327 Жарлығына, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс–қимыл агенттігі төрағасының 2014 жылғы 29 желтоқсандағы № 86 "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалаудың үлгілік әдістемесін бекіту туралы" бұйрығына сәйкес, Баянауыл аудандық мәслихаты ШЕШІМ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Баянауыл аудандық мәслихаты аппаратының "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалау Әдістемесі бекітілсін.
      2. Осы шешімнің орындалуын бақылау Баянауыл аудандық мәслихаты аппаратының басшысына жүктелсін.
      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Сессия төрағасы Д. Шарапиев
      Аудандық мәслихаттың хатшысы Т. Қасен

  Баянауыл аудандық
мәслихатының 2015
жылғы 19 маусымдағы
№ 278/46 шешімімен
бекітілген

Баянауыл аудандық мәслихаты аппаратының "Б" корпусы мемлекеттік
әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалау әдістемесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Баянауыл аудандық мәслихаты аппаратының "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалаудың әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы 21 қаңтардағы № 327 "Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметіне жыл сайынғы бағалау жүргізу және оларды аттесттаудан өткізу қағидаларын бекіту туралы" Жарлығын іске асыру үшін әзірленді және Баянауыл аудандық мәслихаты аппаратының "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің (бұдан әрі – қызметшілер) қызметіне жыл сайынғы бағалау жүргізу тәсілін айқындайды.
      2. Қызметшілердің қызметін жыл сайынғы бағалау (бұдан әрі – бағалау) олардың жұмыс тиімділігі мен сапасын айқындау үшін жүргізіледі.
      3. Бағалау мемлекеттік әкімшілік қызметте болған әрбір жыл өткен сайын, көрсетілген мерзім басталған күннен бастап үш айдан кешіктірілмей, бірақ осы лауазымға орналасқан күннен бастап алты айдан ерте емес мерзімде жүргізіледі.
      4. қызметшілерді бағалау мыналардан:
      1) қызметшінің тікелей басшысының бағалауы;
      2) айналмалы бағалау (қызметшінің қарамағындағы немесе олардың әріптестерінің бағалауы).
      Қызметшінің тікелеу басшысы оның лауазымдың нұсқаулығына сәйкес өзі бағынатын тұлға болып табылады.
      5. Бағалау нәтижелері бойынша қызметшілер қызметіндегі кемшіліктерді жою бойынша ұсыныстар әзірленеді, олардың қызметіндегі жақсартуды қажет ететін бағыттар айқындалады, тағылымдамадан өткізу, ілгерілету бойынша ұсыныстар әзірленеді.
      6. Қызметшінің соңғы үш жыл бойы екі "қанағаттанарлықсыз" деген баға алуы, оны аттестаттаудан өткізуге негіз болып табылады.
      Аттестаттаудан өткізу туралы шешім қабылдау кезінде алдыңғы аттестаттаудан өткізуге негіз болған бағалау нәтижелері ескерілмейді.
      7. "Қанағаттанарлықсыз" деген баға алған қызметші мемлекеттік әкімшілік лауазымға алғаш қабылданған тұлғаға тәлімгер ретінде бекітілмейді.
      8. Қызметшінің қорытынды бағасын тұрақты жұмыс істейтін Бағалау жөніндегі комиссия (бұдан әрі – Комиссия) бекітеді, оны қызметшіні лауазымға тағайындау және лауазымнан босату құқығы бар адам құрады.
      9. Комиссия кемінде үш мүшеден, соның ішінде төрағадан тұрады.
      10. Дауыс беру қорытындысы Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыс саны тең болған жағдайда, Комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.
      Комиссия төрағасы болып Баянауыл аудандық мәслихатының аппарат басшысы болып табылады.
      Комиссия хатшысы Баянауыл аудандық мәслихаты аппаратының персоналды басқару бойынша бас маман – заңгер (кадр қызметінің) қызметкері болып табылады.
      Комиссия хатшысы дауыс беруге қатыспайды.
      Егер Комиссия құрамына оған қатысты бағалау жүргізілетін қызметшінің тікелей басшысы, сондай–ақ осы Әдістеменің 4–тармағы 2) тармақшасында көрсетілген қызметшілер кіретін болса, олар осы қызметшіге қатысты дауыс беруге және шешім қабылдауға қатыспайды.

2. Бағалау жүргізуге дайындық

      11. Персоналды басқару бойынша бас маман – заңгер Комиссия төрағасының келісімі бойынша бағалауды өткізу кестесін әзірлейді.
      Персоналды басқару бойынша бас маман – заңгер бағалау өткізуге дейін бір айдан кешіктірмей бағаланатын қызметшіге, сондай–ақ осы Әдістеменің 4–тармағында көрсетілген тұлғаларға бағалау жүргізілетіні туралы хабарлайды және оларға толтыру үшін бағалау парағын жібереді.

3. Тікелей басшының бағалауы

      12. Тікелей басшы осы Әдістеменің 1–қосымшасына сәйкес нысан бойынша тікелей басшысының бағалау парағын персоналды басқару бойынша бас маман – заңгерінен алған күннен бастап үш жұмыс күн ішінде толтырады, қызметшіні толтырылған бағалау парағымен таныстырады және екі жұмыс күні ішінде толтырылған бағалау парағын персоналды басқару бойынша бас маман – заңгеріне қайтарады.
      Қызметшіні тотырылған бағалау парағымен таныстыру жазбаша немесе электронды нысанда жүргізіледі.
      Қызметшінің танысудан бас тартуы құжаттарды Комиссия отырысына жіберуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда персоналды басқару бойынша бас маман – заңгер және тікелей басшы танысудан бас тарту туралы еркін нұсқада акт жасайды.

4. Айналмалы бағалау

      13. Айналмалы бағалау қызметшінің қарамағындағы адамдардың, ал қарамағындағы адамдар болмаған жағдайда – қызметші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшеде лауазымды атқаратын адамның (олар болған жағдайда) бағалауын білдіреді.
      Мұндай адамдардың тізімін (үш адамнан аспайтын) қызметшінің лауазымдық міндеттері және қызметтік өзара әрекеттестігіне қарай персоналды басқару бойынша бас маман – заңгер бағалау жүргізілгенге бір айдан кешіктірмей анықтайды.
      14. Осы Әдістеменің 13–тармағында көрсетілген тұлғалар осы Әдістеменің 2-қосымшасына сәйкес нысанда айналмалы бағалау парағын толтырады.
      15. Осы Әдістеменің 13–тармағында көрсетілген тұлғалармен толтырылған бағалау парағы оларды алған күннен екі жұмыс күні ішінде персоналды басқару бойынша бас маман – заңгеріне жіберіледі.
      16. Персоналды басқару бойынша бас маман – заңгер осы Әдістеменің 13–тармағында көрсетілген тұлғалардың орта бағасын есептейді.
      17. Осы Әдістеменің 13–тармағында көрсетілген тұлғалармен бағалау жасырын түрде жүргізіледі.

5. Қызметшінің қорытынды бағасы

      18. Персоналды басқару бойынша бас маман – заңгер қызметшінің қорытынды бағасын мына формула бойынша Комиссия отырысына дейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей есептейді:

            a = b + c

      a – қызметшінің қорытынды бағасы;
      b – тікелей басшының бағасы;
      c – осы Әдістеменің 13–тармағында көрсетілген тұлғалардың орта бағасы.
      19. Қорытынды баға мына шкала бойынша қойылады:
      21 баллдан төмен – "қанағаттанарлықсыз";
      21 – ден 33 балға дейін – "қанағаттанарлық";
      33 балдан жоғары – "тиімді".

6. Комиссияның бағалау нәтижелерін қарауы

      20. Персоналды басқару бойынша бас маман – заңгер Комиссия төрағасымен келісілген кестеге сәйкес бағалау нәтижелерін қарау бойынша Комиссияның отырысын өткізуді қамтамасыз етеді.
      Персоналды басқару бойынша бас маман – заңгер Комиссияның отырысына мына құжаттарды:
      1) толтырылған тікелей басшының бағалау парағын;
      2) толтырылған айналмалы бағалау парағын;
      3) қызметшінің лауазымдық нұсқаулығын;
      4) осы Әдістеменің 3–қосымшасына сәйкес нысан бойынша қорытынды баға көрсетілген Комиссия отырысы хаттамасының жобасын тапсырады.
      21. Комиссия бағалау нәтижелерін қарастырады және мына шешімдердің бірін шығарады:
      1) бағалау нәтижелерін бекітеді;
      2) бағалау нәтижелерін қайта қарайды.
      Бағалау нәтижелерін қайта қарау туралы шешім қабылдаған жағдайда Комиссия хаттамада тиісті түсіндірмемен келесі жағдайларда бағаны түзетеді:
      1) егер қызметшінің қызмет тиімділігі бағалау нәтижесінен көп болса, бұл ретте қызметшінің қызмет нәтижесіне құжаттамалық растау беріледі;
      2) қызметшінің бағалау нәтижесін санауда қате жіберілсе.
      Бұл ретте қызметшінің бағасын төмендетуге жол берілмейді.
      22. Персоналды басқару бойынша бас маман – заңгер бағалау нәтижелерімен ол аяқталған соң бес жұмыс күні ішінде қызметшіні таныстырады.
      Қызметшіні бағалау нәтижелерімен таныстыру жазбаша немесе электронды нысанда жүргізіледі.
      Қызметшінің танысудан бас тартуы бағалау нәтижелерін оның қызметтік тізіміне енгізуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда персоналды басқару бойынша бас маман – заңгер танысудан бас тарту туралы еркін нұсқада акт жасайды.
      23. Осы Әдістеменің 20–тармағында көрсетілген құжаттар, сонда–ақ комиссия отырысының қол қойылған хаттамасы персоналды басқару бойынша бас маман – заңгерінде сақталады.

7. Бағалау нәтижелеріне шағымдану

      24. Комиссия шешіміне қызметшінің мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс–қимыл жөніндегі уәкілетті органға немесе оның аумақтық департаментіне шағымдануы шешім шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.
      25. Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс–қимыл жөніндегі уәкілетті орган немесе оның аумақтық департаменті қызметшіден шағым түскен күнінен бастап он жұмыс күні ішінде шағым қарайды және бұзушылықтар анықталған жағдайда, мемлекеттік органға Комиссия шешімінің күшін жою туралы ұсыныс жасайды.
      26. Қабылданған шешім туралы ақпаратты мемлекеттік орган екі апта ішінде мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс – қимыл жөніндегі уәкілетті органға немесе оның аумақтық департаментіне береді.

  Баянауыл аудандық
мәслихатының "Б" корпусы
мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін жыл
сайынғы бағалау әдістемесіне
1–қосымша
  нысан

Тікелей басшысының бағалау парағы

      Бағаланатын қызметшінің Т.А.Ә.:__________________________________
      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: _______________________________

№ р/н
Өлшем
Көрсеткіштің мәні (саны)
Баға (балл)
1.
Бастамашылығы
2 – ден 5 – ке дейін
 
2.
Лауазымды міндеттерін орындау сапасы
2 – ден 8 – ге дейін
 
3.
Әрекеттестікке икемділігі
2 – ден 5 – ке дейін
 
4.
Қызметтік этиканы сақтауы
2 – ден 5 – ке дейін
 
Барлығы (барлық бағалардың бағасы):
 
 

      Таныстым:
      Қызметші (Т.А.Ә.)                        Тікелей басшы ( Т.А.Ә.)
      __________________                  күні______________
      күні______________
      қолы_____________                        қолы_____________

  Баянауыл аудандық
мәслихатының "Б" корпусы
мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін жыл
сайынғы бағалау әдістемесіне
2–қосымша
  нысан

Айналмалы бағалау парағы

      Бағаланатын қызметшінің Т.А.Ә.:__________________________________
      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: _______________________________

№ р/н
 
Өлшем
Көрсеткіштің мәні
Баға (балл)
Бағынышты адам
1
 
Жұмысты жоспарлай алу қабілеті
2 – ден 5 – ке дейін
 
2
 
Жұмысқа ынталандыру қабілеті
2 – ден 5 – ке дейін
 
3
 
Қызметтік этиканы сақтауы
2 – ден 5 – ке дейін
 
 
Барлығы (барлық бағалардың бағасы):
 
Әріптесі
1
 
Топта жұмыс істей алу қабылеті
2 – ден 5 – ке дейін
 
2
 
Қызметтік этиканы сақтауы
2 – ден 5 – ке дейін
 
3
 
Лауазымды міндеттерін орындау сапасы
2 – ден 5 – ке дейін
 
 
 
Барлығы (барлық бағалардың бағасы):
 
 

  Баянауыл аудандық
мәслихатының "Б" корпусы
мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін жыл
сайынғы бағалау әдістемесіне
3–қосымша
  нысан

Бағалау жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы

      _____________________________________________________________
      (мемлекеттік орган атауы)

№ р/р
Қызметшінің Т.А.Ә.
Тікелей басшының бағасы
Айналмалы баға
Қорытынды баға
1
 
 
 
 

      Комиссия қорытындысы:
      ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
      ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
      ________________________________________________________________________________
      Тексерген:
      Комиссия хатшысы:____________________________ Күні:__________________
      (Т.А.Ә., қолы)
      Комиссия төрағасы:_____________________________ Күні: _________________
      (Т.А.Ә., қолы)
      Комиссия мүшесі:_______________________________ Күні: ________________
      (Т.А.Ә., қолы)

Об утверждении методики ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" аппарата Баянаульского районного маслихата

Решение маслихата Баянаульского района Павлодарской области от 19 июня 2015 года № 278/46. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 16 июля 2015 года № 4610. Утратило силу решением маслихата Баянаульского района Павлодарской области от 24 февраля 2016 года № 338/55 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Баянаульского района Павлодарской области от 24.02.2016 № 338/55 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с подпуктом 7) пункта 3 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 23 июля 1999 года "О государственной службе", Указом Президента Республики Казахстан от 21 января 2000 года № 327 "Об утверждении Правил проведения ежегодной оценки деятельности и аттестации административных государственных служащих", Приказом Председателя Агенства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 29 декабря 2014 года № 86 "Об утверждении Типовой методики ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б", Баянаульский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемую Методику ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" аппарата Баянаульского районного маслихата.
      2. Контроль за исполнением данного решения возложить на руководителя аппарата Баянаульского районного маслихата.
      3. Настоящее решение вводится в действие по истичении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Председатель сессии Д. Шарапиев
      Секретарь районного маслихата Т. Касен

  Утверждена
решением Баянаульского
районного маслихата
от 19 июня 2015 года № 278/46

Методика ежегодной оценки деятельности административных
государственных служащих корпуса "Б" аппарата
Баянаульского районного маслихата

1. Общие положения

      1. Настоящая Методика ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" аппарата Баянаульского районного маслихата (далее – Методика) разработана в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 21 января 2000 года № 327 "Об утверждении Правил проведения ежегодной оценки деятельности и аттестации административных государственных служащих" и определяет методы ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" аппарата Баянаульского районного маслихата (далее – служащие).
      2. Ежегодная оценка деятельности служащих (далее – оценка) проводится для определения эффективности и качества их работы.
      3. Оценка проводится по истичении каждого года пребывания на государственной службе, не позднее трех месяцев со дня его наступления, но не ранее шести месяцев со дня занятия данной должности.
      4. Оценка служащего складывается из:
      1) оценки непосредственного руководителя служащего;
      2) круговой оценки (оценки подчиненных или коллег служащего).
      Непосредственным руководителем служащего является лицо, которому он подчиняется согласно своей должностной инструкции.
      5. По результатам оценки вырабатываются предложения по устранению недостатков в деятельности служащих, определяются направления их деятельности, требующие улучшения, вырабатываются предложения по карьерному продвижению и стажировке служащих.
      6. Получение служащим двух оценок "неудовлетворительно" в течение последних трех лет является основанием для проведения аттестации.
      При принятии решения о проведении аттестации не учитываются результаты оценки, которые являлись основанием для проведения предыдущей аттестации.
      7. Служащий, получивший оценку "неудовлетворительно", не закрепляется наставником за лицами, впервые принятыми на административные государственные должности.
      8. Итоговая оценка служащего утверждается постоянно действующей Комиссией по оценке (далее – Комиссия), которая создается лицом, имеющим право назначения на должности и освобождения от должностей служащих.
      9. Комиссия состоит не менее, чем из трех членов, в том числе председателя.
      10. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Комиссии. При равенстве голосов голос председателя комиссии является решающим.
      Председателем Комиссии является руководитель аппарата Баянаульского районного маслихата.
      Секретарем Комиссии является главный специалист – юрист по управлению персоналом (кадровой службы) аппарата Баянаульского районного маслихата.
      Секретарь Комиссии не принимает участие в голосовании.
      В случае, если в состав Комиссии входит непосредственный руководитель служащего, в отношении которого проводится оценка, а также служащие, указанные в подпункте 2) пункта 4 настоящей Методики, они не принимают участия в голосовании и принятии решений по данному служащему.

2. Подготовка к проведению оценки

      11. Главный специалист – юрист по управлению персоналом формирует график проведения оценки по согласованию с председателем Комиссии.
      Главный специалист – юрист по управлению персоналом уведомляет служащего, подлежащего оценке, а также лиц, указанных в пункте 4 настоящей Методики, о проведении оценки не позднее одного месяца до проведения оценки и направляет им оценочные листы для заполнения.

3. Оценка непосредственного руководителя

      12. Непосредственный руководитель заполняет оценочный лист непосредственного руководителя по форме согласно приложению 1 к настоящей Методике в течение трех рабочих дней со дня его получения от главного специалиста – юриста по управлению персоналом, ознакамливает служащего с заполненным оценочным листом и направляет заполненный оценочный лист главному специалисту – юристу по управлению персоналом в течение двух рабочих дней.
      Ознакомление служащего с заполненным оценочным листом осуществляется в письменной или электронной форме.
      Отказ служащего от ознакомления не может служить препятствием для направления документов на заседание Комиссии. В этом случае главным специалистом – юристом по управлению персоналом и непосредственным руководителем служащего в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.

4. Круговая оценка

      13. Круговая оценка представляет собой оценки подчиненных служащего, а в случае отсутствия подчиненных – лиц, занимающих должности в структурном подразделении, в котором работает служащий (в случае их наличия).
      Перечень таких лиц (не более трех) определяется главным специалистом – юристом управления персоналом не позднее одного месяца до проведения оценки, исходя из должностных обязанностей и служебных взаимодействий служащего.
      14. Лица, указанные в пункте 13 настоящей Методики, заполняют оценочный лист круговой оценки по форме согласно приложению 2 к настоящей Методике.
      15. Оценочные листы, заполненные лицами, указанными в пункте 13 настоящей Методике, направляются главному специалисту – юристу по управлению персоналом в течение двух рабочих дней со дня их получения.
      16. Главный специалист – юрист по управлению персоналом осуществляет расчет средней оценки лиц, указанных в пункте 13 настоящей Методики.
      17. Оценка лицами, указанными в пункте 13 настоящей Методики, осуществляется анонимно.

5. Итоговая оценка служащего

      18. Итоговая оценка служащего вычисляется главным специалистом – юристом по управлению персоналом не позднее пяти рабочих дней до заседания Комиссии по следующей формуле:

            a = b + c

      где a – итоговая оценка служащего;
      b – оценка непосредственного руководителя;
      c – средняя оценка лиц, указанных в пункте 13 настоящей Методики.
      19. Итоговая оценка выставляется по следующей шкале:
      менее 21 балла – "неудовлетворительно";
      от 21 до 33 баллов – "удовлетворительно";
      выше 33 баллов – "эффективно".

6. Рассмотрение результатов оценки Комиссией

      20. Главный специалист – юрист по управлению персоналом обеспечивает проведение заседания Комиссии по рассмотрению результатов оценки в соответствии с графиком, согласованным с председателем Комиссии.
      Главный специалист – юрист по управлению персоналом предоставляет на заседание Комиссии следующие документы:
      1) заполненный оценочный лист непосредственного руководителя;
      2) заполненный лист круговой оценки;
      3) должностная инструкция служащего;
      4) проект протокола заседания Комиссии с указанием итоговой оценки по форме согласно приложению 3 настоящей Методики.
      21. Комиссия рассматривает результаты оценки и принимает одно из следующих решений:
      1) утвердить результаты оценки;
      2) пересмотреть результаты оценки.
      В случае принятия решения о пересмотре результатов оценки Комиссия корректирует оценку соответствующим пояснением в протоколе в следующих случаях:
      1) если эффективность деятельности служащего превышает результат оценки, при этом представляется документальное подтверждение результатов работы служащего;
      2) при допущении ошибки службой управления персоналом при расчете результата оценки служащего.
      При этом не допускается снижение оценки служащего.
      22. Главный специалист – юрист по управлению персоналом ознакамливает служащего с результатами оценки в течении пяти рабочих дней со дня ее завершения.
      Ознакомление служащего с результатами оценки осуществляется в письменной или электронной форме.
      Отказ служащего от ознакомления не может служить препятствием для внесения результатов оценки в его послужной список. В этом случае главным специалистом – юристом по управлению персоналом в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.
      23. Документы, указанные в пункте 20 настоящей Методики, а также подписанный протокол заседания Комиссии хранятся у главного специалиста – юриста по управлению персоналом.

7. Обжалование результатов оценки

      24. Обжалование решения Комиссии служащим в уполномоченном органе по делам государственной службы и противодействию коррупции или его территориальном департаменте осуществляется в течении десяти рабочих дней со дня вынесения решения.
      25. Уполномоченный орган по делам государственной службы и противодействию коррупции или его территориальный департамент в течении десяти рабочих дней со дня поступления жалобы служащего осуществляет ее рассмотрение и в случаях обнаружения нарушений рекомендует государственному органу отменить решение Комиссии.
      26. Информация о принятом решении представляется государственным органом в течение двух недель в уполномоченный орган по делам государственной службы и противодействию коррупции или его территориальный департамент.

  Приложение 1
к Методике ежегодной оценки
деятельности административных
государственных служащих
корпуса "Б" Баянаульского
районного маслихата
  форма

Оценочный лист непосредственного руководителя

      Ф.И.О. оцениваемого служащего: __________________________________
      Должность оцениваемого служащего: ______________________________


п/п
Критерий
Значение показателя
Оценка (баллы)
1.
Инициативность
от 2 до 5
 
2.
Качество исполнения должностных обязанностей
от 2 до 8
 
3.
Способность к сотрудничеству
от 2 до 5
 
4.
Соблюдение служебной этики
от 2 до 5
 
Итого (сумма всех оценок):
 
 

      

Ознакомлен (а):
Служащий (Ф.И.О.)
_________________
дата _________________
подпись _________

Непосредственный руководитель (Ф.И.О.)
________________________________________
дата____________________________________
подпись ________________________________

 
 

  Приложение 2
к Методике ежегодной оценки
деятельности административных
государственных служащих
корпуса "Б" Баянаульского
районного маслихата
  форма

Лист круговой оценки

      Ф.И.О. оцениваемого служащего: _____________________________________________
      Должность оцениваемого служащего: _________________________________________

№ п/п
Критерий
Значение показателя
Оценка (баллы)
Подчиненный

1.
Умение планировать работу
от 2 до 5
 
2.
Умение мотивировать к работе
от 2 до 5
 
3.
Соблюдение служебной этики
от 2 до 5
 
 
Итого (сумма всех оценок):
 
Коллега
1.
Умение работать в команде
от 2 до 5
 
2.
Соблюдение служебной этики
от 2 до 5
 
3.
Качество исполнения должностных обязанностей
от 2 до 5
 
 
Итого (сумма всех оценок):
 
 

  Приложение 3
к Методике ежегодной оценки
деятельности административных
государственных служащих
корпуса "Б" Баянаульского
районного маслихата
  форма

Протокол заседания Комиссии по оценке

      ______________________________________________________________
      (наименование государственного органа)


п/п
Ф.И.О. служащего
Оценка непосредственного руководителя
Круговая оценка
Итоговая оценка
1
 
 
 
 

      Заключение Комиссии:
      ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Проверено:
Секретарь Комиссии: ______________________________ Дата: __________
(Ф.И.О., подпись)
Председатель Комиссии: ___________________________ Дата:___________
(Ф.И.О., подпись)
Член Комиссии: ___________________________________ Дата: __________
(Ф.И.О., подпись)