"Алматы қаласы аумағында таратылатын шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 13 шілдедегі № 3/436 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2015 жылғы 12 тамызда № 1192 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2017 жылғы 16 маусымдағы № 2/222 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 16.07.2017 № 2/222 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" және 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңдарына сәйкес, және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 505 "Ақпарат саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығына сәйкес, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Алматы қаласы аумағында таратылатын шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:

      1) Алматы қаласы әкімдігінің "Алматы қаласы аумағында таратылатын шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" 2014 жылғы 28 сәуірдегі № 2/309 қаулысы (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 1046 болып тіркелген, 2014 жылғы 27 мамырда "Алматы ақшамы" және "Вечерний Алматы" газеттерінде жарияланған);

      2) Алматы қаласы әкімдігінің "Алматы қаласы әкімдігінің "Алматы қаласы аумағында таратылатын шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" 2014 жылғы 28 сәуірдегі № 2/309 қаулысына толықтырулар енгізу туралы" 2014 жылғы 21 қазандағы № 4/868 қаулысы (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 1100 болып тіркелген, 2014 жылғы 25 қарашада "Алматы ақшамы" және "Вечерний Алматы" газеттерінде жарияланған).

      3. Алматы қаласы Ішкі саясат басқармасы осы қаулыны интернет-ресурста орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары З. Аманжоловаға жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Алматы қаласының әкімінің


міндетін атқарушы

Ю. Ильин


  Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 13 шілдедегі
№ 3/436 қаулысымен бекітілген

"Алматы қаласының аумағында таратылатын
шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдарын
есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Алматы қаласының аумағында таратылатын шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті(бұдан әрі – мемлекеттік қызмет)Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 505 бұйрығымен бекітілген "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таралатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу"мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты негізінде әзірленді (бұдан әрі – Стандарт).

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру:

      1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің шаруашылық жүргізу құқығындағы "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО);

      2) "электрондық үкiмет" веб-порталы: www.egov.kz (бұдан әрi – портал) арқылы жүзеге асырады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: ішінара автоматтандырылған және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - Алматы қаласының аумағында аумағында таралатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтама.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

      Анықтаманы қағаз тасығышта алуға жүгінген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық форматта ресімделеді және басып шығарылады және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының қолы қойылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі порталда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.

      Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін негізде көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны – қағаз түрінде. Мемлекеттік қызмет көрсетуде іске қосылған ақпараттық жүйелер:

      1) ЭҮП;

      2) Электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі - ЭПШ);

      3) Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орны (бұдан әрі – ХҚО АЖ АЖО);

      4) "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер базасы (бұдан әрі – ЖТ МДБ);

      5) "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер базасы (бұдан әрі – ЗТ МДБ);

      6) Бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе (бұдан әрі - БНАЖ).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады:

      көрсетілетін қызметті берушіге және ХҚО-на жүгінген кезде - Стандарттың 1 қосымшасына сәйкес нысан бойынша толтырылған өтініш;

      портал арқылы жүгінген кезде – көрсетілетін қызметті алушыныңЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұраным.(ХҚО-ның жұмыс кестесі: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерiн қоспағанда, дүйсенбі – сенбі күндері аралығында сағат 9.00-ден 20.00-ге дейiн, түскi үзiлiссіз).

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы.

      1) көрсетілетін қызметті берушінің құжаттамалық қамтамасыз ету бөлімі қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын қабылдауы және өтінішін тіркеуі (15 минут);

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауы және көрсетілетін қызметті берушінің сұранымдарды орындау бөліміне беруі (4 сағат);

      3) көрсетілетін қызметті берушінің сұранымдарды орындау бөлімі қызметкерінің ақпаратты іздеуі және мемлекеттік қызметтікөрсету нәтижесінің жобасын дайындауы (көрсетілетін қызметті беруші және ЭҮП арқылы, ХҚО арқылы - 10 (он) жұмыс күнді құрайды);

      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қоюы (4 сағат);

      5) көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетудің дайын нәтижесін беру (15 минут).

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасының қабылданғанын растайтын құжатты беру;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;

      3) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысынмемлекеттік қызметті көрсету нәтижесімен таныстыру және нәтиженің жобасына қол қою;

      5) мемлекеттік қызметті көрсетудің дайын нәтижесінің екінші данасына қол қою.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметтіберушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің құжаттамалық қамтамасыз ету бөлімінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің сұранымдарды орындау бөлімінің қызметкері.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) ретін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің құжаттамалық қамтамасыз ету бөлімінің қызметкері 15 (он бес) минут көлемінде алынған құжаттарды тіркеуді жүргізеді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға береді, бұл жағдайда өтініштің төменгі оң жақ бұрышына келіп түскен датасы мен кіріс нөмірі көрсетіліп, мемлекеттік тілде тіркеу штампы қойылады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) сағат ішінде көрсетілетін қызметті берушінің сұранымдарды орындау бөлімінің қызметкеріне жібереді;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің сұранымдарды орындау бөлімі қызметкерінің ақпаратты іздеуі және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындауы – көрсетілетін қызметті беруші және ЭҮП арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде (5 (бес) күнтізбелік күн, ХҚО арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде - 6 (алты) күнтізбелік күн;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) сағаттың ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің құжаттамалық қамтамасыз ету бөлімінің қызметкері 15 (он бес) минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін өтініш қағаз тасымалдауышта түскен жағдайда пошта арқылы көрсетілетін қызметті алушының мекенжайына жолдайды.

4. ХҚО-рымен және (немесе) өзге де көрсетілетін
қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жүгіну тәртібін жәнекөрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (іс-қимылдарының) ретін сипаттау:

      Мемлекеттік қызмет электрондық кезек ретімен, шұғыл түрде қызмет көрсетілмей, көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша көрсетіледі, көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша портал арқылы электронды кезекті "брондауға" мүмкіндігі бар.

      Портал – тәулік бойы, жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда (көрсетілетін қызмет алушы Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс күні аяқталған уақытта, демалыс және мереке күндерінде өтініш жасаған жағдайда, өтініштерді қабылдау мен мемелекеттік қызметті көрсету туралы нәтижені беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады.

      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру немесе бизнес- сәйкестендіру нөмірлерінің (ЖСН/БСН) және парольдің (ЭҮП-да тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады) көмегімен ЭҮП-да тіркеуді жүзеге асырады;

      2) 1 процесс - мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭҮП-на ЖСН/БСН және парольді (авторландыру Процессі) енгізуі;

      3) 1 шарт - ЭҮП-да ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы жайлы деректердің түпнұсқалығын тексеру;

      4) 2 процесс - көрсетілетін қызметті алушы деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы ЭҮП хабарламаны қалыптастыруы;

      5) 3 процесс - көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұраным нысанын экранға шығаруы және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, нысанды толтыруы және сұраным нысанына Стандарттың 9 тармағы 2) тармақшасында көрсетілген қажетті құжаттардың электрондық көшірмелерін бекітуі, сонымен қатар көрсетілетін қызметті алушының сұранымды куәландыру (қол қою) үшін электрондық цифрлық қолтаңбаның (бұдан әрі – ЭЦҚ) тіркеу куәлігін таңдауы;

      6) 2 шарт – ЭҮП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және кері қайтарып алынған (күшін жойған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сонымен қатар сәйкестендіру деректерінің (сұранымда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында) сәйкестігін тексеру;

      7) 4 процесс - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      5 процесс - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұранымды куәландыру (қол қою) және электрондық құжатты (сұранымды) көрсетілетін қызметті беруші өңдеу үшін ЭҮШ арқылы көрсетілетін қызметті берушінің АЖО жолдау;

      8) 6 процесс - көрсетілетін қызметті берушінің АЖО-да электрондық құжатты тіркеуі;

      9) 3 шарт - көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 9 тармағында көрсетілген және мемлекеттік қызмет көрсету үшін негіздеме болатын көрсетілетін қызметті алушы тіркеген құжаттардың сәйкестігін тексеруі;

      10) 7 процесс - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұрау салынған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      11) 8 процесс – "жеке кабинетке" мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алатын күні, уақыты мен орны көрсетілген хабарлама жолдау.

      Көрсетілетін қызметті алушы ЭҮП арқылы жүгінген кезде адымдық әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі № 1 функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасында келтірілген.

      10. ХҚО-ға жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының сұранымын өңдеудің ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы электрондық кезек арқылы "кедергісіз" қызмет көрсету жолымен операциялық залда ХҚО операторына құжаттарды тапсырады - 15 (он бес) минуттың ішінде;

      2) 1 процесс – қызмет көрсету үшін (авторландыру Процессі) ХҚО операторының ХҚО АЖ АЖО-на логин мен парольді енгізуі;

      3) 2 процесс – ХҚО операторының осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұраным нысанын экранға шығаруы және ХҚО операторыныңкөрсетілетін қызметті алушының деректерін, сонымен қатар көрсетілетін қызметті алушының сенімхат бойынша өкілінің деректеріненгізуі (нотариат арқылы куәландырылған кезде, басқа жағдайда куәландырылған сенімхат бойынша сенімхат деректері толтырылмайды) –5 (бес)минуттың ішінде;

      4) 3 процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы ЭҮШ арқылы ЖТ МДБ/ЗТ МДБ, сонымен қатар БНАЖ - көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхат деректері жайлы сұрауды жолдау –2 (екі) минуттың ішінде;

      5) 1 шарт – ЖТ МДБ-нан көрсетілетін қызметті алушының деректерінің және БНАЖ-де сенімхат деректерінің болуынтексеру –1 (бір) минуттың ішінде;

      6) 4 процесс – ЖТМДБ/ЗТ МДБ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің және БНАЖ-де сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру – 2 (екі) минуттың ішінде;

      7) 5 процесс - ХҚО операторының қағаз түріндегі құжаттардың болуы туралы белгілеу бойынша сұраным нысанын толтыруы және көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарын сканирлеуі, оларды сұраным нысанына тіркеуі және мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған толтырылған сұраным нысанын (енгізілген деректер) ЭЦҚ арқылы куәландыру;

      8) 6 процесс – ХҚО операторының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранымын) ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ға жолдау – 2 (екі) минуттың ішінде немесе көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын қағаз түрінде курьер байланысы арқылы жіберу;

      9) 7 процесс - электрондық құжатты көрсетілетін қызметті берушінің АЖО-да тіркеу;

      10) 2 шарт - көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 9 тармағында 3) тармақшасында көрсетілген, көрсетілетін қызметті алушы тіркеген құжаттардың және мемлекеттік қызмет көрсету үшін негіздемеге сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);

      11) 8 процесс - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардыңболуына байланысты сұрау салынған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      12) 9 процесс – көрсетілетін қызметті алушының ХҚО операторы арқылы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін (мұрағаттық анықтаманы) алуы;

      Мемлекеттік қызметті ХҚО арқылы көрсету кезінде көрсетілетін қызметті берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі №2 функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасындакелтірілген.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылыныңтолық сипаттамасы, сонымен қатар өзге көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) ХҚО-мен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көретілген.

  "Алматы қаласы аумағында
таратылатын шетелдік мерзiмдi
баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1 қосымша

      ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі

      функционалды іс-қимыл № 1 диаграммасы



      ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсету

      кезіндегі функционалды іс-қимыл

      № 2 диаграммасы





  "Алматы қаласы аумағында
таратылатын шетелдік мерзiмдi
баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2 қосымша

      "Мұрағаттық анықтамалар беру" "Алматы қаласы

      аумағында таратылатын шетелдік мерзімді

      баспасөз басылымдарын есепке алу"





Об утверждении регламента государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории города Алматы"

Постановление Акимата города Алматы от 13 июля 2015 года № 3/436. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 12 августа 2015 года № 1192. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 16 июня 2017 года № 2/222

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 16.06.2017 № 2/222 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", и приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 505 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории города Алматы".

      2. Признать утратившими силу:

      1) постановление акимата города Алматы от 28 апреля 2014 года № 2/309 "Об утверждении регламента государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории города Алматы" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 1046, опубликованное 27 мая 2014 года в газетах "Алматы ақшамы" и "Вечерний Алматы");

      2) постановление акимата города Алматы от 21октября 2014 года № 4/868 "О внесении дополнений в постановление акимата города Алматы от 28 апреля 2014 года № 2/309 "Об утверждении регламента государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории города Алматы" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 1100, опубликованное 25 ноября 2014 года в газетах "Алматы ақшамы" и "Вечерний Алматы").

      3. Управлению внутренней политики города Алматы обеспечить размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы З. Аманжолову.

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
акима города Алматы
Ю.Ильин

  Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 13 июля 2015 года
№ 3/436

Регламент
государственной услуги
"Учет иностранных периодических печатных
изданий, распространяемых на территории
города Алматы"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории города Алматы" (далее – государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление внутренней политики города Алматы" (далее - услугодатель) в соответствии со стандартом государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы", утвержденным приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года №505 (далее – стандарт) и настоящим Регламентом.

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – ЦОН) по выбору услугополучателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги - справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории города Алматы.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

      В случае обращения за получением справки на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, подписанного ЭЦП.

      Государственная услуга оказывается на бесплатной основе физическим и юридическим лицам (далее - услугополучатель).

      Информационные системы, которые задействованы в оказании государственной услуги:

      1) ПЭП;

      2) шлюз электронного правительства (далее – ШЭП);

      3) автоматическое рабочее место информационной системы Центра обслуживания населения (далее – АРМ ИС ЦОН);

      4) Государственная база данных "Физических лиц" (далее – ГБД ФЛ);

      5) Государственная база данных "Юридических лиц" (далее – ГБД ЮЛ);

      6) Единая нотариальная информационная система (далее – ЕНИС).

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в
процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является:

      при обращении в ЦОН – заявление по форме согласно приложению 1 к стандарту;

      при обращении через портал – запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя. (График работы ЦОНа с понедельника по субботу включительно, в соответствии с графиком работы с 9.00 до 20.00 часов, без перерыва на обед, кроме выходных и праздничных дней в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) принятие сотрудником канцелярии услугодателя пакета документов услугополучателяи регистрация заявления (15 минут);

      2) рассмотрение руководителем услугодателяи передача ответственному исполнителюуслугодателя (4 часа);

      3) поиск ответственным исполнителем услугодателя информации и подготовка проекта результата оказания государственной услуги (через услугодателя и ПЭП, через ЦОН - 10 (десять) рабочих дней);

      4) подписание руководителем услугодателя проекта результата оказания государственной услуги (4 часа);

      5) выдача услугополучателю готового результата оказания государственной услуги (15 минут).

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) выдача услугополучателю документа, подтверждающего приҰм пакета документов;

      2) виза руководителя услугодателя;

      3) проект результата оказания государственной услуги;

      4) ознакомление руководителя услугодателя с результатом оказания государственной услуги и подписание проекта результата;

      5) роспись на втором экземпляре готового результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут проводит регистрацию полученных документов и передает на рассмотрение руководителю услугодателя, при этом в правом нижнем углу заявления проставляется регистрационный штамп на государственном языке с указанием даты поступления и входящего номера;

      2) руководитель услугодателя в течение 4 (четырех) часов отписывает ответственному исполнителю услугодателя;

      3) поиск ответственным исполнителем услугодателя информации и подготовка проекта результата оказания государственной услуги (5 (пять) календарных дней при оказании государственной услуги услугодателем и через ПЭП, 6 (шесть) календарных дней при оказании государственной услуги через ЦОН);

      4) руководитель услугодателя в течение 4 (четырех) часов подписывает проект результата оказания государственной услуги;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут направляет результаты оказания государственной услуги через почту на адрес услугополучателя в случае поступления заявления на бумажных носителях.

4. Описание порядка взаимодействия с ЦОН и (или)
иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в
процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      Государственная услуга оказывается по выбору услугополучателя в порядке электронной очереди, без ускоренного обслуживания, при желании услугополучателя, возможно "бронирование" электронной очереди посредствам портала, круглосуточно за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью индивидуальных идентификационных или бизнес-идентификационных номеров (далее – ИИН/БИН) и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);

      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированномуслугополучателе через ИИН/БИН и пароля;

      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых электронном копий документов, указанные в подпункте 2) пункта 9 стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса;

      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      8) процесс 5 – удостоверение (подписание) запроса для оказания государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ услугодателя для обработки услугодателем;

      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ услугодателя;

      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 стандарта и основаниям для оказания государственной услуги;

      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге, в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      12) процесс 8 – направление в "личный кабинет" уведомления с указанием даты, времени и места получения результата государственной услуги.

      Пошаговые действия и решения при обращении услугополучателя через ПЭП, приведены в диаграмме №1 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через ПЭП, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

      10. Описание порядка обращения в ЦОН, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) услугополучатель подает документы оператору ЦОН в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания путем электронной очереди – в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) процесс 1 – ввод оператором ЦОН в АРМ ИИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;

      3) процесс 2 – выбор оператором ЦОН государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором ЦОН данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются) – в течении 5 (пяти) минут;

      4) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных услугополучателя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя услугополучателя – в течение 2 (двух) минут;

      5) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ и данных доверенности в ЕНИС в течение 1 (одной) минуты;

      6) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ и данных доверенности в ЕНИС – в течение 2 (двух) минут;

      7) процесс 5 – заполнение оператором ЦОНа формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;

      8) процесс 6 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора ЦОН, через ШЭП в АРМ РШЭП – в течение 2 (двух) минут либо направление пакета документов услугодателю в бумажном виде через курьерскую связь;

      9) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ услугодателя;

      10) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в подпункте 1) пункта 9 стандарта и основаниям для оказания государственной услуги;

      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      12) процесс 9 – получение услугополучателем через оператора ЦОН результата государственной услуги (справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории города Алматы).

      Пошаговые действия и решения услугодателя при оказании государственной услуги через ЦОН, приведены в диаграмме № 2 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через ЦОН, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) ЦОН и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражены в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещен на ПЭП, интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан www. mid.gov.kz.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Учет иностранных периодических печатных
изданий, распространяемых на
территории города Алматы"

      Диаграмма № 1 функционального взаимодействия

      при оказании государственной услуги через ПЭП



      Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при

      оказании государственной услуги через ЦОН





  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Учет иностранных периодических печатных
изданий, распространяемых на
территории города Алматы"

      Справочник

      бизнес-процессов оказания государственной услуги

      "Учет иностранных периодических печатных изданий,

      распространяемых на территории города Алматы"