Медициналық қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 10 қыркүйектегі № 358 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 14 қазанда N 3411 болып тіркелді. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 15 маусымдағы N 215 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 15.06.2016 N 215 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
       "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Медициналық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Солтүстік Қазақстан облысының
әкімі
Е. Сұлтанов

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 10 қыркүйектегі № 358 қаулысымен бекітілген

"Медициналық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Медициналық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) регламенті "Медициналық қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 294 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11356 болып тіркелген) бекітілген "Медициналық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – стандарт) сәйкес әзірленді. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті осы регламентке 1-қосымшаға сәйкес облыстың жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны: электронды (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі –медициналық қызметке лицензия және (немесе) лицензияға қосымша, лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу, лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасы не стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздемелер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны электронды.
      Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілген қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке және заңды тұлғаларға ақылы негізде көрсетіледі.
      Өтінішті қабылдау және көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) Қазақстан Республикасы Инвестициялар мен даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО);
      3) www.e.gov.kz, www.elicense.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерлерінің іс-қимылдары тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме жеке немесе заңды тұлғаның (не сенім хат бойынша оның өкілінің) өтініші және стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттарды ұсынуы болып табылады.
      5. Тікелей жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      көрсетілетін қызметті беруші арқылы:
      лицензияны және/немесе лицензияға қосымшаны беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды қабылдайды және тіркейді, басшыға тапсырады – 15 (он бес) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны айқындайды, қарар қояды – 1 (бір) жұмыс күні;
      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Мемлекеттік органдардан өтініш иесінің нормативтік құқықтық актілерде белгіленген талаптарға сәйкестігіне келісім алу үшін өтініш иесі алдағы қызметті жүзеге асыратын жер бойынша тиісті мемлекеттік органдарға сұрату жібереді - 1 (бір) жұмыс күні.
      Ұсынылған құжаттардың толық емес фактісі немесе стандарттың 10-тармағында көзделген мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіздемелер белгіленген жағдайда, жауапты орындаушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды;
      4) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушы құжаттарының біліктілік талаптарына сәйкестігін қарайды, нәтиже не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап ресімдейді – 12 (он екі) жұмыс күні;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы нәтижеге не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға нәтиже не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді – 1 (бір) жұмыс күні.
      Лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды қабылдайды және тіркейді, басшыға тапсырады – 15 (он бес) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны айқындайды, қарар қояды – 1 (бір) жұмыс күні;
      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, нәтижені ресімдейді. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіздемелер белгіленген жағдайда, жауапты орындаушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды - 1 (бір) жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы нәтижеге не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға нәтиже не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді – 1 (бір) жұмыс күні.
      Лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқаларын беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды қабылдайды және тіркейді, басшыға тапсырады – 15 (он бес) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны айқындайды, қарар қояды – 1 (бір) жұмыс күні;
      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Стандарттың 10-тармағында көзделген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіздемелер белгіленген жағдайда, жауапты орындаушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды. Ұсынылған құжаттар болса, лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасын дайындайды - 1 (бір) жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы нәтижеге не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға нәтиже не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді.
      Портал арқылы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркелуді, авторландыруды жүзеге асырады, құжаттар топтамасын бекітеді, электрондық сұратуды ЭЦҚ арқылы куәландырады, құжаттарды қабылдау туралы қолхат (хабарлама) алады – 15 (он бес) минут;
      2) көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттауға сәйкес рәсімдерді (іс-қимылдарды) жүзеге асырады;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.
      ХҚО арқылы:
      1) ХҚО қызметкері стандарттың 9-тармағына сәйкес өтінішті толтыру дұрыстығын және құжаттар топтамасының толықтығын тексереді, құжаттарды қабылдайды және көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылдағаны туралы қолхат береді. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, ХҚО қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді. ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне құжаттар топтамасын жібереді;
      2) көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттауға сәйкес рәсімдерді (іс-қимылдарды) жүзеге асырады және ХҚО қызметкеріне мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін береді;
      3) ХҚО қызметкері тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін береді.
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) нәтижесі:
      көрсетілетін қызметті беруші арқылы:
      1) құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат (хабарлама);
      2) жауапты орындаушыны айқындау;
      3) сұрату жіберу;
      4) толтырылған құжат;
      5) қол қойылған құжат;
      6) құжатты беру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) жауапты орындаушы.
      8. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы:
      көрсетілетін қызметті беруші арқылы:
      лицензияны және/немесе лицензияға қосымшаны беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды қабылдайды және тіркейді, басшыға тапсырады – 15 (он бес) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны айқындайды, қарар қояды – 1 (бір) жұмыс күні;
      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Мемлекеттік органдардан өтініш иесінің нормативтік құқықтық актілерде белгіленген талаптарға сәйкестігіне келісім алу үшін өтініш иесі алдағы қызметті жүзеге асыратын жер бойынша тиісті мемлекеттік органдарға сұрату жібереді - 1 (бір) жұмыс күні.
      Ұсынылған құжаттардың толық емес фактісі немесе стандарттың 10-тармағында көзделген мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіздемелер белгіленген жағдайда, жауапты орындаушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды;
      4) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушы құжаттарының біліктілік талаптарына сәйкестігін қарайды, нәтиже не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімдейді – 12 (он екі) жұмыс күні;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы нәтижеге не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға нәтиже не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді – 1 (бір) жұмыс күні.
      Лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды қабылдайды және тіркейді, басшыға тапсырады – 15 (он бес) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны айқындайды, қарар қояды – 1 (бір) жұмыс күні;
      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, нәтижені ресімдейді. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіздемелер белгіленген жағдайда, жауапты орындаушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды - 1 (бір) жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы нәтижеге не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға нәтиже не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді– 1 (бір) жұмыс күні.
      Лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасын беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды қабылдайды және тіркейді, басшыға тапсырады – 15 (он бес) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны айқындайды, қарар қояды – 1 (бір) жұмыс күні;
      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Стандарттың 10-тармағында көзделген мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіздемелер белгіленген жағдайда, жауапты орындаушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды. Ұсынылған құжаттар болса, лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасын дайындайды - 1 (бір) жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы нәтижеге не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға нәтиже не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. "Электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну және рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігі тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркелуді, авторландыруды жүзеге асырады, құжаттар топтамасын тіркейді, электрондық сұратуды ЭЦҚ арқылы куәландырады, құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат (хабарлама) алады – 15 (он бес) минут;
      2) көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттауға сәйкес рәсімдерді (іс-қимылдарды) жүзеге асырады;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.
      10. Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін алу процесін сипаттау, оның ұзақтығы:
      1) ХҚО қызметкері өтінішті толтыру дұрыстығын және стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасының толықтығын тексереді, құжаттарды қабылдайды және көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда, ХҚО қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді. ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушының кеңсесіне құжаттар топтамасын жібереді;
      2) көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттауға сәйкес рәсімдерді (іс-қимылдарды) жүзеге асырады және ХҚО қызметкеріне мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін береді;
      3) ХҚО қызметкері тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін береді.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерін (іс-қимылдарын), өзара іс-қимылдары реттілігін және мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін толық сипаттау осы регламентке 2, 3, 4-қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Медициналық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсететін ұйымдардың тізбесі

Р/с

Ұйымның атауы
Ұйымның мекенжайы
Жұмыс кестесі
1.
"Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесі
Петропавл қаласы, Театральная көшесі, 56А
8(7152)46-35-80
дүйсенбі – жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30–ға дейін

  "Медициналық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы

      


  "Медициналық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы

      


  "Медициналық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 4-қосымша

ХҚКО арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы

      


      2.3.4 қосымшаларға шартты белгілер
      


  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 10 қыркүйектегі №358 қаулысымен бекітілген

"Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) регламенті "Медициналық қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 294 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11356 болып тіркелген) бекітілген "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – стандарт) сәйкес әзірленді. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсетуге үміткер денсаулық сақтау субъектісі немесе сенімхат бойынша оның өкілі тікелей өтініш берген кезде осы регламентке 1-қосымшаға сәйкес облыстың денсаулық сақтау басқармасы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:
      1) стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысандағы Қазақстан Республикасының азаматтары мен оралмандарды медициналық-санитариялық алғашқы көмек (бұдан әрі – МСАК) көрсететін денсаулық сақтау субъектілеріне еркін тіркеу науқанына қатысу үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес келмейтіні) туралы хаттамадан үзінді көшірме;
      2) стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысандағы тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін (бұдан әрі – ТМККК) көрсетуге қатысу үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес келмейтіні) туралы хаттамадан үзінді көшірме.
      Мемлекеттік қызмет денсаулық сақтау субъектілеріне: денсаулық сақтау ұйымдарына және жеке медициналық практикамен айналысатын жеке тұлғаларға тегін көрсетіледі.
      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:
      1) көрсетілетін қызметті беруші;
      2) Қазақстан Республикасы Инвестициялар мен даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО) арқылы жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызмет кезек тәртібімен алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерлерінің іс-қимылдары тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті алушының стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қоса ұсына отыра, көрсетілетін қызметті беруші белгілеген мерзімде өтінім және/немесе электрондық сұратуды (бұдан әрі – өтінім) беруі болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:
      1) ТМККК қызметтерін берушілерді таңдау жөніндегі комиссияның (бұдан әрі – комиссия) хатшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қабылдауды және өтінімдерді тіркеу журналында тіркеуді жүзеге асырады – 20 (жиырма) минут;
      2) комиссияның отырысы көрсетілетін қызметті беруші хабарландыруда көрсеткен мерзімде өткізіледі. Комиссияның хатшысы өтінімді комиссияға қарауға береді. Комиссия көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қарайды.
      Көрсетілетін қызметті алушы қатысуға арналған өтініммен бірге ұсынған құжаттардың дұрыстығын анықтау қажет болған жағдайда, комиссия тиісті мемлекеттік органдардан және заңды тұлғалардан жазбаша түрде ақпарат сұратады.
      Комиссия өтінімді қарау нәтижесі бойынша ТМККК әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі не сәйкес келмейтіні туралы шешім қабылдайды. Комиссияның хатшысы комиссия шешімінің негізінде ТМККК әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес келмейтіні) туралы хаттама ресімдейді. Комиссия хаттамаға қол қояды – 3 (үш) жұмыс күні;
      3) комиссияның хатшысы хаттамадан үзінді көшірмені ресімдейді, үзінді көшірмені көрсетілетін қызметті алушыға береді – 1 (бір) жұмыс күні.
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:
      1) өтінімді тіркеу;
      2) комиссия отырысының хаттамасы;
      3) көрсетілетін қызметті алушыға хаттамадан үзінді көшірме беру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) комиссия хатшысы;
      2) комиссия.
      8. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы:
      көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:
      1) ТМККК қызметтерін берушілерді таңдау жөніндегі комиссияның (бұдан әрі – комиссия) хатшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қабылдауды және өтінімдерді тіркеу журналында тіркеуді жүзеге асырады – 20 (жиырма) минут;
      2) комиссияның отырысы көрсетілетін қызметті беруші хабарландыруда көрсеткен мерзімде өткізіледі. Комиссияның хатшысы өтінімді комиссияға қарауға береді. Комиссия көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қарайды.
      Көрсетілетін қызметті алушы қатысуға арналған өтініммен бірге ұсынған құжаттардың дұрыстығын анықтау қажет болған жағдайда, комиссия тиісті мемлекеттік органдардан және заңды тұлғалардан жазбаша түрде ақпарат сұратады.
      Комиссия өтінімді қарау нәтижесі бойынша ТМККК әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі не сәйкес келмейтіні туралы шешім қабылдайды. Комиссияның хатшысы комиссия шешімінің негізінде ТМККК әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес келмейтіні) туралы хаттама ресімдейді. Комиссия хаттамаға қол қояды – 3 (үш) жұмыс күні;
      3) комиссияның хатшысы хаттамадан үзінді көшірмені ресімдейді, үзінді көшірмені көрсетілетін қызметті алушыға береді – 1 (бір) жұмыс күні.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Халыққа қызмет көрсету орталығына және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының өтінімін өңдеу ұзақтығы:
      1) ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қабылдайды және тіркейді. Қолхат қабылдауды растау болып табылады, оның көшірмесі көрсетілетін қызметті алушыға ХҚО көрсеткен құжаттарды қабылдау күні және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін берудің жоспарланған күні туралы белгі қойылып беріледі – 20 (жиырма) минут.
      Құжаттар қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді;
      2) комиссия хатшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінімін өтінімдерді тіркеу журналында тіркеуді жүзеге асырады – 20 (жиырма) минут;
      3) комиссияның отырысы көрсетілетін қызметті беруші хабарландыруда көрсеткен мерзімде өткізіледі. Комиссияның хатшысы өтінімді комиссияға қарауға береді. Комиссия көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қарайды.
      Көрсетілетін қызметті алушы қатысуға арналған өтініммен бірге ұсынған құжаттардың дұрыстығын анықтау қажет болған жағдайда, комиссия тиісті мемлекеттік органдардан және заңды тұлғалардан жазбаша түрде ақпарат сұратады.
      Комиссия өтінімді қарау нәтижесі бойынша ТМККК әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі не сәйкес келмейтіні туралы шешім қабылдайды. Комиссияның хатшысы комиссия шешімінің негізінде ТМККК әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес келмейтіні) туралы хаттама ресімдейді. Комиссия хаттамаға қол қояды – 3 (үш) жұмыс күні;
      4) комиссияның хатшысы хаттамадан үзінді көшірмені ресімдейді, хаттамадан үзінді көшірмені ХҚО-ға жібереді – 1 (бір) жұмыс күні;
      5) ХҚО қызметкері хаттамадан үзінді көшірме береді.
      10. Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алу процесін сипаттау, оның ұзақтығы:
      1) құжаттарды қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға тапсыру;
      2) өтінімді тіркеу;
      3) комиссия отырысының хаттамасы;
      4) көрсетілетін қызметті алушыға хаттамадан үзінді көшірме беру.
      11. Қазақстан Республикасының Инвестициялар мен даму министрлігінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны, www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсетілмейді.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерін (іс-қимылдарын), өзара іс-қимылдары реттілігін толық сипаттау осы регламентке 2, 3-қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсететін ұйымдардың тізбесі

Р/с №
Ұйымның атауы
Ұйымның мекенжайы
Жұмыс кестесі
1.
"Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесі
Петропавл қаласы, Театральная көшесі, 56А
8(7152) 46-35-80
дүйсенбі – жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгітүскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30–ға дейін

  "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы

      


  "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымша

ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы

      


      2,3 қосымшаларға шартты белгілер:
      


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере медицинской деятельности

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 10 сентября 2015 года № 358. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 14 октября 2015 года № 3411. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 15 июня 2016 года N 215

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 15.06.2016 N 215 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача лицензии на медицинскую деятельность";
      2) регламент государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким
Северо-Казахстанской области
Е. Султанов

  Утвержден постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 10 сентября 2015 года № 358

Регламент государственной услуги "Выдача лицензии на медицинскую деятельность"

1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Выдача лицензии на медицинскую деятельность" (далее - государственная услуга) разработан в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача лицензии на медицинскую деятельность", утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 294 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере медицинской деятельности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под №11356) (далее – стандарт). Государственная услуга оказывается местным исполнительным органом области, согласно приложению 1 к настоящему регламенту (далее – услугодатель)
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – лицензия и (или) приложение к лицензии, переоформление лицензии и (или) приложения к лицензии, дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии на медицинскую деятельность, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуге в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги электронная.
      При обращении услугополучателя через портал результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.
      Государственная услуга оказывается платно физическим и юридическим лицам.
      Прием заявления и выдача результата оказанной государственной услуги осуществляются через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвистициям и развитию Республики Казахстан (далее - ЦОН);
      3) веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги.

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление физического или юридического лица (либо его представителя по доверенности) и предоставление следующих документов:
      1) заявление установленного образца с перечнем заявляемых подвидов медицинской деятельности, согласно приложению 1, 2 к стандарту государственной услуги,
      2) справка о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица заявителя – для юридического лица,
      3) копия документа, удостоверяющего личность, - для физического лица,
      4) копия свидетельства о государственной регистрации заявителя в качестве индивидуального предпринимателя (нотариально засвидетельствованную копию в случае непредставления оригиналов для сверки) – для индивидуального предпринимателя,
      5) копия документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора – 10 МРП (КБК-105402, КНП-911),
      6) иные документы согласно квалификационным требованиям (приложение №5 к стандарту государственной услуги).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги при непосредственном обращении, длительность его выполнения:
      через услугодателя:
      выдача лицензии:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов, передает руководителю – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя, налагает резолюцию – не более 1 (одного) рабочего дня;
      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты преставленных документов. Направляет запрос для получения согласования государственных органов на предмет соответствия заявителя требованиям, установленным нормативными правовыми актами, в соответствующие государственные органы по месту осуществления заявителем предстоящей деятельности – не более 1 (одного) рабочего дня.
      В случае установления факта неполноты представленных документов или оснований для отказа в оказании государственной услуги, предусмотренных пунктом 10 стандарта, ответственный исполнитель готовит мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      4) ответственный исполнитель рассматривает документы услугополучателя на соответствие квалификационным требованиям оформляет результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – не более 12 (двенадцати) рабочих дней;
      5) руководитель услугодателя подписывает результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      6) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – не более 1 (одного) рабочего дня.
      Переоформление лицензиии/или приложения к лицензии:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов, передает руководителю – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя, налагает резолюцию – не более 1 (одного) рабочего дня;
      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты предоставленных документов, оформляет результат. В случае установления оснований для отказа в оказании государственной услуги, ответственный исполнитель готовит мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - не более 1 (одного) рабочего дня;
      4) руководитель услугодателя подписывает результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      5) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги– не более 1 (одного) рабочего дня.
      Выдача дубликатов лицензиии/или приложения к лицензии:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов, передает руководителю – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя, налагает резолюцию – не более 1 (одного) рабочего дня;
      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты преставленных документов. В случае установления оснований для отказа в оказании государственной услуги предусмотренных пунктом 10 стандарта, ответственный исполнитель готовит мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги. При наличии представленных документов осуществляет подготовку дубликата лицензии и/или приложения к лицензии – не более 1 (одного) рабочего дня;
      4) руководитель услугодателя подписывает результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      5) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - не более 1 (одного) рабочего дня.
      4.1. Основанием для отказа в оказании государственной услуги являются:
      1) занятие видом деятельности, запрещенным законами Республики Казахстан для данной категории субъектов;
      2) не внесен лицензионный сбор за право занятия отдельными видами деятельности в случае подачи заявления на выдачу лицензии на вид деятельности;
      3) услугополучатель не соответствует квалификационным требованиям;
      4) лицензиаром получен ответ от соответствующего согласующего государственного органа о несоответствии заявителя предъявляемым при лицензировании требованиям;
      5) в отношении услугополучателя имеется вступивший в законную силу приговор суда, запрещающий ему заниматься отдельным видом деятельности;
      6) судом на основании представления судебного исполнителя запрещено услугополучателю получать лицензии.
      6. Результат процедур (действий) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      через услугодателя:
      1) расписка (уведомление) о приеме документов;
      2) определение ответственного исполнителя;
      3) направление запроса;
      4) предоставление соответствующих документов (заполненных);
      5) подписание документа;
      6) выдача документа.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      через услугодателя:
      выдача лицензии и/или приложения к лицензии:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов, передает руководителю – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя, налагает резолюцию – не более 1 (одного) рабочего дня;
      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты преставленных документов. Направляет запрос для получения согласования государственных органов на предмет соответствия заявителя требованиям, установленным нормативными правовыми актами, в соответствующие государственные органы по месту осуществления заявителем предстоящей деятельности – не более 1 (одного) рабочего дня.
      В случае установления факта неполноты представленных документов или оснований для отказа в оказании государственной услуги, предусмотренных пунктом 10 стандарта, ответственный исполнитель готовит мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      4) ответственный исполнитель рассматривает документы услугополучателя на соответствие квалификационным требованиям оформляет результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – не более 12 (двенадцати) рабочих дней;
      5) руководитель услугодателя подписывает результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      6) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – не более 1 (одного) рабочего дня.
      Переоформление лицензиии/или приложения к лицензии:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов, передает руководителю – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя, налагает резолюцию – не более 1 (одного) рабочего дня;
      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты предоставленных документов, оформляет результат. В случае установления оснований для отказа в оказании государственной услуги, ответственный исполнитель готовит мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - не более 1 (одного) рабочего дня.
      4) руководитель услугодателя подписывает результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      5) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги– не более 1 (одного) рабочего дня.
      Выдача дубликатов лицензиии/или приложения к лицензии:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов, передает руководителю – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя, налагает резолюцию – не более 1 (одного) рабочего дня;
      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты преставленных документов. В случае установления оснований для отказа в оказании государственной услуги предусмотренных пунктом 10 стандарта, ответственный исполнитель готовит мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги. При наличии представленных документов осуществляет подготовку дубликата лицензии и/или приложения к лицензии – не более 1 (одного) рабочего дня;
      4) руководитель услугодателя подписывает результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      5) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - не более 1 (одного) рабочего дня.
      4.1. Основанием для отказа в оказании государственной услуги являются:
      1) занятие видом деятельности, запрещенным законами Республики Казахстан для данной категории субъектов;
      2) не внесен лицензионный сбор за право занятия отдельными видами деятельности в случае подачи заявления на выдачу лицензии на вид деятельности;
      3) услугополучатель не соответствует квалификационным требованиям;
      4) лицензиаром получен ответ от соответствующего согласующего государственного органа о несоответствии заявителя предъявляемым при лицензировании требованиям;
      5) в отношении услугополучателя имеется вступивший в законную силу приговор суда, запрещающий ему заниматься отдельным видом деятельности;
      6) судом на основании представления судебного исполнителя запрещено услугополучателю получать лицензии.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию, авторизацию на портале, прикрепляет пакет документов, удостоверяет электронный запрос посредством ЭЦП, получает расписку (уведомление) о приеме документов – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) услугодатель осуществляет процедуры (действия) в соответствии с описанием порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги;
      3) результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через центр обслуживания населения, его длительность:
      1) специалист ЦОН проверяет правильность заполнения заявления и полноту пакета документов в соответствии с пунктом 9 стандарта, принимает документы и выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, специалистом ЦОН выдается расписка об отказе в приеме документов. Специалист ЦОН направляет в канцелярию услугодателя пакет документов;
      2) услугодатель осуществляет процедуры (действия) в соответствии с описанием порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и передает специалисту ЦОН результат оказания государственной услуги;
      3) специалист ЦОН в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает результат государственной услуги услугополучателю.
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложениям 2, 3, 4 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту оказания государственной услуги "Выдача лицензии на медицинскую деятельность"

Перечень организаций, оказывающих государственную услугу

№ п/п
Наименование организации
Адрес организации
График работы
1.
Государственное учреждение "Управление здравоохранения Северо-Казахстанской области"
Город Петропавловск, улица Театральная, 56А,
8(7152)46-35-80
с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов

  Приложение 2 к регламенту оказания государственной услуги "Выдача лицензии на медицинскую деятельность"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги через услугодателя

      


  Приложение 3 к регламенту оказания государственной услуги "Выдача лицензии на медицинскую деятельность"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги через портал

      


  Приложение 4 к регламенту оказания государственной услуги "Выдача лицензии на медицинскую деятельность"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги через ЦОН

      


      Условные обозначения к приложениям 2, 3, 4:
      


  Утвержден постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 10 сентября 2015 года № 358

Регламент государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям"

1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям" (далее - государственная услуга) разработан в соответствии со стандартом государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям", утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 294 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере медицинской деятельности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11356) (далее – стандарт). Государственная услуга оказывается Государственным учреждением "Управление здравоохранения Северо-Казахстанской области", согласно приложению 1 к настоящему регламенту (далее – услугодатель) при непосредственном обращении субъекта здравоохранения, претендующего на оказание гарантированного объема медицинской помощи или его представителя по доверенности.
      2. Форма предоставления государственной услуги - бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги:
      1) выписка из протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику, для участия в кампании свободного прикрепления граждан Республики Казахстан и оралманов к субъектам здравоохранения, оказывающим первичную медико-санитарную помощь (далее–ПМСП) по форме согласно приложению 1 к стандарту;
      2) выписка из протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику для участия в оказании гарантированного объема бесплатной медицинской помощи (далее – ГОБМП) по форме, согласно приложению 2 к стандарту.
      Государственная услуга оказывается бесплатно субъектам здравоохранения: организациям здравоохранения и физическим лицам, занимающимся частной медицинской практикой.
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) услугодателя;
      2) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета по связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан областей, городов Астаны и Алматы или Государственное учреждение "Центр обслуживания населения города Петропавловска" Министерства Юстиции Республики Казахстан или филиала РГП "Центра обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области (далее – ЦОН);
      Государственная услуга осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги.

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем заявки и/или электронного запроса, с приложением документов, указанных в пункте 9 стандарта (далее – заявка), в срок определенный услугодателем.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      при обращении к услугодателю:
      1) секретарь комиссии по выбору поставщиков услуг ГОБМП (далее – комиссия) осуществляет прием и регистрацию заявки услугополучателя в журнале регистрации заявок – не более 20 (двадцати) минут;
      2) заседание комиссии проводится в срок, обозначенный услугодателем в объявлении. Секретарь комиссии представляет заявку на рассмотрение комиссии. Комиссия рассматривает заявку услугополучателя.
      В случае необходимости установления достоверности представленных услугополучателем документов к заявке на участие, комиссия в письменной форме запрашивает информацию у соответствующих государственных органов и юридических лиц.
      Комиссия по результатам рассмотрения заявки принимает решение о соответствии либо несоответствии требованиям, предъявляемым к потенциальному поставщику ГОБМП. Секретарь комиссии на основании решения комиссии оформляет протокол о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым к потенциальному поставщику ГОБМП. Комиссия подписывает протокол– не более 3 (трех) рабочих дней;
      3) секретарь комиссии оформляет выписку из протокола и выдает услугополучателю – не более 1 (одного) рабочего дня.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      при обращении к услугодателю:
      1) регистрация заявки;
      2) протокол заседания комиссии;
      3) выдача выписки из протокола услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателей, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) секретарь комиссии;
      2) комиссия.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      при обращении к услугодателю:
      1) секретарь комиссии по выбору поставщиков услуг ГОБМП (далее – комиссия) осуществляет прием и регистрацию заявки услугополучателя в журнале регистрации заявок – не более 20 (двадцати) минут;
      2) заседание комиссии проводится в срок, обозначенный услугодателем в объявлении. Секретарь комиссии представляет заявку на рассмотрение комиссии. Комиссия рассматривает заявку услугополучателя.
      В случае необходимости установления достоверности представленных услугополучателем документов к заявке на участие, комиссия в письменной форме запрашивает информацию у соответствующих государственных органов и юридических лиц.
      Комиссия по результатам рассмотрения заявки принимает решение о соответствии либо несоответствии требованиям, предъявляемым к потенциальному поставщику ГОБМП. Секретарь комиссии на основании решения комиссии оформляет протокол о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым к потенциальному поставщику ГОБМП. Комиссия подписывает протокол– не более 3 (трех) рабочих дней;
      3) секретарь комиссии оформляет выписку из протокола и выдает услугополучателю – не более 1 (одного) рабочего дня.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в центр обслуживания населения и (или) к иным услугодателям, длительность обработки заявки услугополучателя:
      1) специалист ЦОНа осуществляет прием и регистрацию заявки услугополучателя. Подтверждением принятия является расписка, копия которой вручается услугополучателю с отметкой о дате приема документов указанным ЦОН и датой планируемой выдачи результата оказания государственной услуги –не более 20 (двадцати) минут.
      День приема документов не входит в срок оказания государственной услуги;
      2) секретарь комиссии осуществляет регистрацию полученной из ЦОНа заявки услугополучателя в журнале регистрации заявок– не более 20 (двадцати) минут;
      3) заседание комиссии проводится в срок, обозначенный услугодателем в объявлении. Секретарь комиссии представляет заявку на рассмотрение комиссии. Комиссия рассматривает заявку услугополучателя.
      В случае необходимости установления достоверности представленных услугополучателем документов к заявке на участие, комиссия в письменной форме запрашивает информацию у соответствующих государственных органов и юридических лиц.
      Комиссия по результатам рассмотрения заявки принимает решение о соответствии либо несоответствии требованиям, предъявляемым к потенциальному поставщику ГОБМП. Секретарь комиссии на основании решения комиссии оформляет протокол о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым к потенциальному поставщику ГОБМП. Комиссия подписывает протокол– не более 3 (трех) рабочих дней;
      4) секретарь комиссии оформляет выписку из протокола, направляет выписку из протокола в ЦОН– не более 1 (одного) рабочего дня;
      5) специалист ЦОН выдает выписку из протокола.
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий работников услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2, 3 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту оказания государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям"

Перечень организаций, оказывающих государственную услугу

№ п/п
Наименование организации
Адрес организации
График работы
1.
Государственное учреждение "Управление здравоохранения Северо-Казахстанской области"
город Петропавловск, улица Театральная, 56А,
8(7152) 46-35-80
с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов

  Приложение 2 к регламенту оказания государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги через услугодателя

      


  Приложение 3 к регламенту оказания государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги через ЦОН

      


      Условные обозначения к приложениям 2, 3: