Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихат аппаратының "Б" корпусындағы мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметін жыл сайынғы бағалау әдістемесін бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихатының 2015 жылғы 25 маусымдағы № 38/319-V шешімі. Оңтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 23 шілдеде № 3275 болып тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихатының 2016 жылғы 25 ақпандағы № 47/394-V шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихатының 25.02.2016 № 47/394-V шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      Қазақстан Республикасы Президентінің "Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметіне жыл сайынғы бағалау жүргізу және оларды аттестаттаудан өткізу қағидаларын бекіту туралы" 2000 жылғы 21 қаңтардағы № 327 Жарлығының 27 тармағына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      1. Қоса беріліп отырған Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихат аппаратының "Б" корпусындағы мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметін жыл сайынғы бағалау әдістемесі бекітілсін.
      2. "Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихат аппаратында "Б" корпусындағы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалау әдістемесін бекіту туралы" Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихатының 2014 жылғы 11 желтоқсандағы № 34/272-V (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2959-нөмірмен тіркелген, 2015 жылғы 24 қаңтарда "Оңтүстік Қазақстан" газетінде жарияланған) шешімінің күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыстық мәслихат
      сессиясының төрағасы О.Аяшев
      Облыстық мәслихат хатшысы Қ.Ержан

  Оңтүстік Қазақстан облыстық
мәслихатының 2015 жылғы 25 маусымдағы
№ 38/319-V шешімімен бекітілген

Оңтүстік Қазақстан облысы мәслихат аппаратының "Б" корпусындағы мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметін жыл сайынғы бағалау әдістемесі
1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалау әдістемесі Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы 21 қаңтардағы № 327 "Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметіне жыл сайынғы бағалау жүргізу және оларды аттестаттаудан өткізу қағидаларын бекіту туралы" Жарлығын іске асыру үшін әзірленді және "Б" корпусындағы Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихат аппараты мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің (бұдан әрі – қызметшілер) қызметіне жыл сайынғы бағалау жүргізу тәсілін айқындайды.
      2. Қызметшілердің қызметін жыл сайынғы бағалау (бұдан әрі – бағалау) олардың жұмыс тиімділігі мен сапасын айқындау үшін жүргізіледі.
      3. Бағалау мемлекеттік әкімшілік қызметте болған әрбір жыл өткен сайын, көрсетілген мерзім басталған күннен бастап үш айдан кешіктірілмей, бірақ осы лауазымға орналасқан күннен бастап алты айдан ерте емес мерзiмде жүргізіледі.
      4. Қызметшілерді бағалау мыналардан:
      1) қызметшінің тікелей басшысының бағалауы;
      2) айналмалы бағалау (қызметшінің қарамағындағы немесе олардың әріптестерінің бағалауы).
      Қызметшінің тікелей басшысы оның лауазымдық нұсқаулығына сәйкес өзі бағынатын тұлға болып табылады.
      D-1, D-3, D-4 санаттарындағы мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметін бағалау бойынша тұрақты жұмыс істейтін комиссия (бұдан әрі-Комиссия) оны Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихатының хатшысы құрады.
      5. Бағалау нәтижелері бойынша қызметшілер қызметіндегі кемшіліктерді жою бойынша ұсыныстар әзірленеді, олардың қызметіндегі жақсартуды қажет ететін бағыттар айқындалады, тағылымдамадан өткізу, ілгерілету бойынша ұсыныстар әзірленеді.
      6. Қызметшінің соңғы үш жыл бойы екі "қанағаттанарлықсыз" деген баға алуы, оны аттестаттаудан өткізуге негіз болып табылады.
      Аттестаттаудан өткізу туралы шешім қабылдау кезінде алдыңғы аттестаттаудан өткізуге негіз болған бағалау нәтижелері ескерілмейді.
      7. "Қанағаттанарлықсыз" деген баға алған қызметші мемлекеттік әкімшілік лауазымға алғаш қабылданған тұлғаға тәлімгер ретінде бекітілмейді.
      8. Қызметшінің қорытынды бағасын Комиссия бекітеді, оны Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихатының хатшысы құрады.
      9. Комиссия кемінде үш мүшеден, соның ішінде төрағадан тұрады.
      10. Дауыс беру қорытындысы Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыс саны тең болған жағдайда, комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.
      Комиссия төрағасы облыстық мәслихат аппаратының басшысы болып табылады.
      Комиссия хатшысы Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихат аппаратының қызметкерлерімен жұмыс істейтін маман (бұдан әрі-Комиссия хатшысы) болып табылады. Комиссия хатшысы дауыс беруге қатыспайды.
      Егер Комиссия құрамына оған қатысты бағалау жүргізілетін қызметшінің тікелей басшысы, сондай-ақ осы Әдістеменің 4-тармағы 2) тармақшасында көрсетілген қызметшілер кіретін болса, олар осы қызметшіге қатысты дауыс беруге және шешім қабылдауға қатыспайды.

2. Бағалау жүргізуге дайындық

      11. Комиссия хатшысы Комиссия төрағасының келісімі бойынша бағалауды өткізу кестесін әзірлейді.
      Комиссия хатшысы бағалау өткізуге дейін бір айдан кешіктірмей бағаланатын қызметшіге, сондай-ақ осы Әдістеменің 4-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көрсетілген тұлғаларға бағалау жүргізілетіні туралы хабарлайды және оларға толтыру үшін бағалау парағын жібереді.

3. Тікелей басшының бағалауы

      12. Тікелей басшы осы Әдістеменің 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша тікелей басшының бағалау парағын Комиссия хатшысынан алған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде толтырады, қызметшіні толтырылған бағалау парағымен таныстырады және екі жұмыс күні ішінде толтырылған бағалау парағын Комиссия хатшысына қайтарады.
      Қызметшіні толтырылған бағалау парағымен таныстыру жазбаша немесе электронды нысанда жүргізіледі.
      Қызметшінің танысудан бас тартуы құжаттарды Комиссия отырысына жіберуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда Комиссия хатшысы және тікелей басшы танысудан бас тарту туралы еркін нұсқада акт жасайды.

4. Айналмалы бағалау

      13. Айналмалы бағалау қызметшінің қарамағындағы адамдардың, ал қарамағындағы адамдар болмаған жағдайда – қызметші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшеде лауазымды атқаратын адамның (олар болған жағдайда) бағалауын білдіреді.
      Мұндай адамдардың тізімін (үш адамнан аспайтын) қызметшінің лауазымдық міндеттері және қызметтік өзара әрекеттестігіне қарай Комиссия хатшысы бағалау жүргізілгенге бір айдан кешіктірмей анықтайды.
      14. Осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген тұлғалар осы Әдістеменің 2-қосымшасына сәйкес нысанда айналмалы бағалау парағын толтырады.
      15. Осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген тұлғалармен толтырылған бағалау парағы оларды алған күннен екі жұмыс күні ішінде Комиссия хатшысына жіберіледі.
      16. Комиссия хатшысы осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген тұлғалардың орта бағасын есептейді.
      17. Осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген тұлғалармен бағалау жасырын түрде жүргізіледі.

5. Қызметшінің қорытынды бағасы

      18. Комиссия хатшысы қызметшінің қорытынды бағасын мына формула бойынша Комиссия отырысына дейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей есептейді:
      a = b + c
      a – қызметшінің қорытынды бағасы,
      b – тікелей басшының бағасы,
      c – осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген тұлғалардың орта бағасы.
      19. Қорытынды баға мына шкала бойынша қойылады:
      21 баллдан төмен – "қанағаттанарлықсыз",
      21-ден 33 балға дейін – "қанағаттанарлық",
      33 балдан жоғары – "тиімді".

6. Комиссияның бағалау нәтижелерін қарауы

      20. Комиссия хатшысы Комиссия төрағасымен келісілген кестеге сәйкес бағалау нәтижелерін қарау бойынша Комиссияның отырысын өткізуді қамтамасыз етеді.
      Комиссия хатшысы Комиссияның отырысына мына құжаттарды:
      1) толтырылған тікелей басшының бағалау парағын;
      2) толтырылған айналмалы бағалау парағын;
      3) қызметшінің лауазымдық нұсқаулығын;
      4) осы Әдістеменің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қорытынды баға көрсетілген Комиссия отырысы хаттамасының жобасын тапсырады.
      21. Комиссия бағалау нәтижелерін қарастырады және мына шешімдердің бірін шығарады:
      1) бағалау нәтижелерін бекітеді;
      2) бағалау нәтижелерін қайта қарайды.
      Бағалау нәтижелерін қайта қарау туралы шешім қабылдаған жағдайда Комиссия хаттамада тиісті түсіндірмемен келесі жағдайларда бағаны түзетеді:
      1) егер қызметшінің қызмет тиімділігі бағалау нәтижесінен көп болса, бұл ретте қызметшінің қызмет нәтижесіне құжаттамалық растау беріледі;
      2) қызметшінің бағалау нәтижесін санауда комиссия хатшысымен қате жіберілсе.
      Бұл ретте қызметшінің бағасын төмендетуге жол берілмейді.
      22. Комиссия хатшысы бағалау нәтижелерімен ол аяқталған соң бес жұмыс күні ішінде қызметшіні таныстырады.
      Қызметшіні бағалау нәтижелерімен таныстыру жазбаша немесе электронды нысанда жүргізіледі.
      Қызметшінің танысудан бас тартуы бағалау нәтижелерін оның қызметтік тізіміне енгізуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда комиссия хатшысы танысудан бас тарту туралы еркін нұсқада акт жасайды.
      23. Осы Әдістеменің 20-тармағында көрсетілген құжаттар, сондай-ақ комиссия отырысының қол қойылған хаттамасы облыстық мәслихат аппаратында сақталады.

7. Бағалау нәтижелеріне шағымдану

      24. Комиссия шешіміне қызметшінің мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органға немесе оның аумақтық департаментіне шағымдануы шешім шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.
      25. Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті орган немесе оның аумақтық департаменті қызметшіден шағым түскен күнінен бастап он жұмыс күні ішінде шағым қарайды және бұзушылықтар анықталған жағдайда, мемлекеттік органға Комиссия шешімінің күшін жою туралы ұсыныс жасайды.
      26. Қабылданған шешім туралы ақпаратты мемлекеттік орган екі апта ішінде мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органға немесе оның аумақтық департаментіне береді.

  Оңтүстік Қазақстан облыстық
мәслихат аппаратының "Б" копусындағы
мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің
қызметін жыл сайын бағалау әдістемесіне
1-қосымша

Тікелей басшысының бағалау парағы

      Бағаланатын қызметшінің Т.А.Ә.(бар болған жағдайда):__________
      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: ____________________________

№ р/н
Өлшем
Көрсеткіштің мәні (саны)
Баға (балл)
1.
Бастамашылығы
2-ден 5-ке дейін
 
2.
Лауазымды міндеттерін орындау сапасы
2-ден 8-ге дейін
 
3.
Әрекеттестікке икемділігі
2-ден 5-ке дейін
 
4.
Қызметтік этиканы сақтауы
2-ден 5-ке дейін
 
БАРЛЫҒЫ (барлық бағалардың бағасы)
 
 
Таныстым:
Қызметші Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) _____________________
күні_________________
қолы_________________
Тікелей басшы Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)
_________________________
күні_____________________
қолы_____________________

      
      Тікелей басшысының бағалау парағының көрсеткіш мәндеріне түсіндірме:
      1. Бастамашылдығы:
      5 – өз жұмысында бастамашыл және өзіне қосымша жүктемелерді алады, мәселелерді шешудің жаңа тәжірибелерін, әдістерін зерделейді және қолданады. Күрделі жағдайларда олардың шешімдерін таба алады.
      4 – қосымша тапсырмалар мен міндеттемелерді орындауға дайын, өз жұмысын бағалайды және оны жақсартуға тырысады.
      3 – бастамашылық көрсетуі төмен, қосымша тапсырмаларды орындауға тырыспайды, көп жағдайларда мәселелерді басқалардың шешуін күтеді. Қарапайым тапсырмаларды ғана өз бетінше орындай алады.
      2 – жұмысқа мүдделілік танытпайды, енжар, басшының нұсқауынсыз әрекет ете алмайды.
      2. Лауазымды міндеттерін орындау сапасы:
      8 – жұмысты сапалы орындайды, орындаған жұмысының мазмұнына сай ақпаратты сауатты баяндай алады. Қарауындағы уақыт пен ресурстарды пайдалана отырып, басым мақсаттарды белгілей алады.
      6-7 – жұмыс сапасы қойылатын талаптарға сай келеді, қателіктер сирек кездеседі. Өз жұмысын жоспарлай және жұмыс уақытын тиімді пайдалана алады.
      4-5 – қателіктер жиі кездеседі, жұмысының нәтижелері тексеру мен түзетуді қажет етеді. Өз жұмысын жоспарлауда және жұмыс уақытын пайдалануда қиындықтар орын алады.
      2-3 – жұмыс сапасы төмен, жұмыс нәтижелері үнемі елеулі түрде қайта қаралады. Жұмысын ұйымдастыра алмайды.
      3. Әрекеттестікке икемділігі:
      5 – басқа қызметкерлермен ынтымақтаса отырып, тиімді жұмыс істейді, өз білімімен және тәжірибесімен бөліседі.
      4 – өз қызметін басқалармен үйлестіре алады, іскерлік ынтымақтастыққа дайындығын көрсете біледі, бірақ та, қажет болған жағдайда әріптестеріне көмектеспейді.
      3 – тек өзінің функциялары мен міндеттеріне баса назар аударады, іскерлік ынтымақтастықтан жалтаруы мүмкін, әріптестерін қолдауға ынта білдірмейді.
      2 – басқа қызметкерлермен ынтымақтастыққа ұмтылмайды, әрекеттестікке икемділігі жоқ.
      4. Қызметтік этиканы сақтауы:
      5 – жауапкершілігі, өзін-өзі ұйымдастыру мен өзінің тәртібін сақтау дәрежесі жоғары.
      4 – еңбек және атқару тәртібі талаптарын сақтайды, тапсырылған барлық жұмысты адал орындауға тырысады.
      3 – еңбек және атқару тәртібінің бұзылуына жол береді, тапсырылған жұмысты орындауға ерекше зейін салып қарамайды.
      2 – ішкі тәртіп пен регламентті жиі бұзады, жұмыста жауапсыздыққа және немқұрайлыққа жол береді.

  Оңтүстік Қазақстан облыстық
мәслихат аппаратының "Б" копусындағы
мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің
қызметін жыл сайын бағалау әдістемесіне
2-қосымша

Айналмалы бағалау парағы

      Бағаланатын қызметшінің Т.А.Ә..(бар болған жағдайда):________
      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: ___________________________


р/н
Өлшем
Көрсеткіштің мәні
Баға (балл)
Бағынышты адам
1
Жұмысты жоспарлай алу қабілеті
2-ден 5-ке дейін
 
2
Жұмысқа ынталандыру қабілеті
2-ден 5-ке дейін
 
3
Қызметтік этиканы сақтауы
2-ден 5-ке дейін
 
 
Барлығы (барлық бағалардың бағасы)
 
Әріптесі
1
Топта жұмыс істей алу қабылеті
2-ден 5-ке дейін
 
2
Қызметтік этиканы сақтауы
2-ден 5-ке дейін
 
3
Лауазымды міндеттерін орындау сапасы
2-ден 5-ке дейін
 
 
Барлығы (барлық бағалардың бағасы)
 
 

      
      Бағынышты адам толтыратын айналмалы бағалау парағының көрсеткіштің мәндеріне түсіндірме:
      1. Жұмысты жоспарлай алу қабілеті:
      5 – жұмыс жоспарының жүйелік құрылымы нақты, мазмұны толық, уақыты мен ресурстары анық көрсетілген, сонымен қатар одан күтілетін нәтиже мен қол жеткізу механизімдері бар;
      4 – жұмыс жоспарының жүйелік құрылымы нақты сақталған, бірақ асыру мазмұны ашық емес;
      3 – жұмыс жоспарының жүйелілік құрылымы сақталмаған, жоспарлау қабілеті төмен деңгейде;
      2 – жұмысты жоспарлай алу қабілеті жоқ.
      2. Жұмысқа ынталандыру қабілеті:
      5 – қызметшілерінің жеке мүддесі мен дағдысымен хабардар болғандықтан жұмысқа деген қызығушылықтарын сеніммен ұштастырады, нақты іс-әрекет жасауға түрткі болады;
      4 – қызметшілердің ынталарын оята отырып, нақты іс-әрекеттерге ұмтылдыра алады;
      3 – қызметшілердің күш жігері мен қабілетін ескереді, алайда тапсырмалар мен белгілі мақсаттарға жету үшін бағыт бере алмайды;
      2 – қызметтік міндеттерін тиісті дәрежеде атқармауына байланысты, бағынышты адамның жұмысын ынталандыра алмайды.
      3. Қызметтік этиканы сақтауы:
      5 – жауапкершілігі, өзін-өзі ұйымдастыру мен өзінің тәртібін сақтау дәрежесі жоғары.
      4 – еңбек және атқару тәртібі талаптарын сақтайды, тапсырылған барлық жұмысты адал орындауға тырысады.
      3 – еңбек және атқару тәртібінің бұзылуына жол береді, тапсырылған жұмысты орындауға ерекше зейін салып қарамайды.
      2 – ішкі тәртіп пен регламентті жиі бұзады, жұмыста жауапсыздыққа және немқұрайлыққа жол береді.
      Әріптесінің айналмалы бағалау парағының көрсеткіштің мәндеріне түсіндірме:
      1. Топта жұмыс істей алу қабылеті:
      5 – басқа қызметкерлермен ынтымақтаса отырып, тиімді жұмыс істейді, өз білімімен және тәжірибесімен бөліседі.
      4 – өз қызметін басқалармен үйлестіре алады, іскерлік ынтымақтастыққа дайындығын көрсете біледі, қажет болған жағдайда әріптестеріне көмектеседі.
      3 – тек өзінің функциялары мен міндеттеріне баса назар аударады, іскерлік ынтымақтастықтан жалтаруы мүмкін, топты қолдауға ынта білдірмейді.
      2 – басқа қызметкерлермен ынтымақтастыққа ұмтылмайды, топтық жұмысқа қатысудан бас тартады.
      4. Қызметтік этиканы сақтауы:
      5 – жауапкершілік, өзін-өзі ұйымдастыру мен өзінің тәртібін сақтау дәрежесі жоғары.
      4 – еңбек және атқару тәртібі талаптарын сақтайды, тапсырылған барлық жұмысты адал орындауға тырысады.
      3 – еңбек және атқару тәртібінің бұзылуына жол береді, тапсырылған жұмысты орындауға ерекше зейін салып қарамайды.
      2 – ішкі тәртіп пен регламентті жиі бұзады, жұмыста жауапсыздыққа және немқұрайлыққа жол береді.
      2. Лауазымды міндеттерін орындау сапасы:
      5 – жұмысты сапалы орындайды, орындаған жұмысының мазмұнына сай ақпаратты сауатты баяндай алады. Қарауындағы уақыт пен ресурстарды пайдалана отырып, басым мақсаттарды белгілей алады.
      4 – жұмыс сапасы қойылатын талаптарға сай келеді, қателіктер сирек кездеседі. Өз жұмысын жоспарлай және жұмыс уақытын тиімді пайдалана алады.
      3 – қателіктер жиі кездеседі, жұмысының нәтижелері тексеру мен түзетуді қажет етеді. Өз жұмысын жоспарлауда және жұмыс уақытын пайдалануда қиындықтар орын алуы мүмкін.
      2 – жұмыс сапасы төмен, жұмыс нәтижелері үнемі елеулі түрде қайта қаралады. Жұмысын жоспарлай алмайды.

  Оңтүстік Қазақстан облыстық
мәслихат аппаратының "Б" копусындағы
мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің
қызметін жыл сайын бағалау әдістемесіне
3-қосымша

Бағалау жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы

      ______________________________________________________
      (мемлекеттік орган атауы)


р/р
Қызметшінің Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)
Тікелей басшының бағасы
Айналмалы баға
Қорытынды баға
1
 
 
 
 
...
 
 
 
 

      
      Комиссия қорытындысы:
      __________________________________________________________
      __________________________________________________________
      __________________________________________________________
      Тексерген:
      Комиссия хатшысы: _____________Күні:___________________
      (Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
      Комиссия төрағасы:_______________ Күні:________________
      (Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
      Комиссия мүшесі: ________________Күні:_________________
      (Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)

Об утверждении методики ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" аппарата Южно-Казахстанского областного маслихата

Решение областного маслихата Южно-Казахстанской области от 25 июня 2015 года № 38/319-V. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 23 июля 2015 года № 3275. Утратило силу решением областного маслихата Южно-Казахстанской области от 25 февраля 2016 года № 47/394-V

      Сноска. Утратило силу решением областного маслихата Южно-Казахстанской области от 25.02.2016 № 47/394-V (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 27 Указа Президента Республики Казахстан от 21 января 2000 года № 327 "Об утверждении Правил проведения ежегодной оценки деятельности и аттестации административных государственных служащих" Южно-Казахстанский областной маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемую методику ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" аппарата Южно-Казахстанского областного маслихата.
      2. Признать утратившим силу решение Южно-Казахстанского областного маслихата от 11 декабря 2014 года № 34/272-V "Об утверждении методики ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" в аппарате Южно-Казахстанского областного маслихата" (зарегистрировано в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2959, опубликовано 24 января 2015 года в газете "Южный Казахстан").
      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Председатель сессии
      областного маслихата О.Аяшев
      Секретарь областного маслихата К.Ержан

  Утверждена
решением Южно-Казахстанского
областного маслихата от 25 июня
2015 года № 38/319-V

Методика ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" аппарата Южно-Казахстанского областного маслихата
1. Общие положения

      1. Настоящая методика ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" разработана в реализацию Указа Президента Республики Казахстан от 21 января 2000 года № 327 "Об утверждении Правил проведения ежегодной оценки деятельности и аттестации административных государственных служащих" и определяет методы ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" аппарата Южно-Казахстанского областного маслихата (далее – служащие).
      2. Ежегодная оценка деятельности служащих (далее – оценка) проводится для определения эффективности и качества их работы.
      3. Оценка проводится по истечении каждого года пребывания на государственной службе, не позднее трех месяцев со дня его наступления, но не ранее шести месяцев со дня занятия данной должности.
      4. Оценка служащего складывается из:
      1) оценки непосредственного руководителя служащего;
      2) круговой оценки (оценки подчиненных или коллег служащего).
      Непосредственным руководителем служащего является лицо, которому он подчиняется согласно своей должностной инструкции.
      Для служащих категории D-1, D-3, D-4 оценка проводится постоянно действующей Комиссией по оценке (далее - Комиссия), которая создается секретарем Южно-Казахстанского областного маслихата.
      5. По результатам оценки вырабатываются предложения по устранению недостатков в деятельности служащих, определяются направления их деятельности, требующие улучшения, вырабатываются предложения по карьерному продвижению и стажировке служащих.
      6. Получение служащим двух оценок "неудовлетворительно" в течение последних трех лет является основанием для проведения аттестации.
      При принятии решения о проведении аттестации не учитываются результаты оценки, которые являлись основанием для проведения предыдущей аттестации.
      7. Служащий, получивший оценку "неудовлетворительно", не закрепляется наставником за лицами, впервые принятыми на административные государственные должности.
      8. Итоговая оценка служащего утверждается Комиссией, которая создается секретарем Южно-Казахстанского областного маслихата.
      9. Комиссия состоит не менее чем из трех членов, в том числе председателя.
      10. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Комиссии.
      При равенстве голосов голос председателя комиссии является решающим.
      Председателем Комиссии является руководитель аппарата областного маслихата.
      Секретарем комиссии является сотрудник работающий с персоналом аппарата Южно-Казахстанского областного маслихата (далее - Секретарь комиссии). Секретарь комиссии не принимает участие в голосовании.
      В случае, если в состав Комиссии входит непосредственный руководитель служащего, в отношении которого проводится оценка, а также служащие, указанные в подпункте 2) пункта 4 настоящей Методики, они не принимают участия в голосовании и принятии решений по данному служащему.

2. Подготовка к проведению оценки

      11. Секретарь комиссии формирует график проведения оценки по согласованию с председателем Комиссии.
      Секретарь комиссии уведомляет служащего, подлежащего оценке, а также лиц, указанных в подпунктах 1) и 2) пункт 4 настоящей Методики, о проведении оценки не позднее одного месяца до проведения оценки и направляет им оценочные листы для заполнения.

3. Оценка непосредственного руководителя

      12. Непосредственный руководитель заполняет оценочный лист непосредственного руководителя по форме согласно приложению 1 к настоящей Методике в течение трех рабочих дней со дня его получения от Секретаря комиссии, ознакамливает служащего с заполненным оценочным листом и направляет заполненный оценочный лист Секретарю Комиссии в течение двух рабочих дней.
      Ознакомление служащего с заполненным оценочным листом осуществляется в письменной или электронной форме.
      Отказ служащего от ознакомления не может служить препятствием для направления документов на заседание Комиссии. В этом случае Секретарем комиссии и непосредственным руководителем служащего в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.

4. Круговая оценка

      13. Круговая оценка представляет собой оценки подчиненных служащего, а в случае отсутствия подчиненных – лиц, занимающих должности в структурном подразделении, в котором работает служащий (в случае их наличия).
      Перечень таких лиц (не более трех) определяется Секретарем комиссии не позднее одного месяца до проведения оценки, исходя из должностных обязанностей и служебных взаимодействий служащего.
      14. Лица, указанные в пункте 13 настоящей Методики, заполняют оценочный лист круговой оценки по форме согласно приложению 2 к настоящей Методике.
      15. Оценочные листы, заполненные лицами, указанными в пункте 13 настоящей Методики, направляются Секретарю комиссии в течение двух рабочих дней со дня их получения.
      16. Секретарь комиссии осуществляет расчет средней оценки лиц, указанных в пункте 13 настоящей Методики.
      17. Оценка лицами, указанных в пункте 13 настоящей Методики, осуществляется анонимно.

5. Итоговая оценка служащего

      18. Итоговая оценка служащего вычисляется Секретарем комиссии не позднее пяти рабочих дней до заседания Комиссии по следующей формуле:
      a = b + c
       где a – итоговая оценка служащего,
       b – оценка непосредственного руководителя,
       c – средняя оценка лиц, указанных в пункте 13 настоящей Методики.
      19. Итоговая оценка выставляется по следующей шкале:
      менее 21 балла – "неудовлетворительно",
      от 21 до 33 баллов – "удовлетворительно",
      выше 33 баллов – "эффективно".

6. Рассмотрение результатов оценки Комиссией

      20. Секретарь комиссии обеспечивает проведение заседания Комиссии по рассмотрению результатов оценки в соответствии с графиком, согласованным с председателем Комиссии.
      Секретарь комиссии предоставляет на заседание Комиссии следующие документы:
      1) заполненный оценочный лист непосредственного руководителя;
      2) заполненный лист круговой оценки;
      3) должностная инструкция служащего;
      4) проект протокола заседания Комиссии с указанием итоговой оценки по форме согласно приложению 3 настоящей Методики.
      21. Комиссия рассматривает результаты оценки и принимает одно из следующих решений:
      1) утвердить результаты оценки;
      2) пересмотреть результаты оценки.
      В случае принятия решения о пересмотре результатов оценки Комиссия корректирует оценку с соответствующим кратким пояснением в протоколе в следующих случаях:
      1) если эффективность деятельности служащего превышает результат оценки, при этом представляется документальное подтверждение результатов работы служащего;
      2) при допущении ошибки Секретарем Комиссии при расчете результата оценки служащего.
      При этом не допускается снижение оценки служащего.
      22. Секретарь Комиссии ознакамливает служащего с результатами оценки в течение пяти рабочих дней со дня ее завершения.
      Ознакомление служащего с результатами оценки осуществляется в письменной или электронной форме.
      Отказ служащего от ознакомления не может служить препятствием для внесения результатов оценки в его послужной список. В этом случае Секретарь комиссии в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.
      23. Документы, указанные в пункте 20 настоящей Методики, а также подписанный протокол заседания Комиссии хранятся в аппарате областного маслихата.

7. Обжалование результатов оценки

      24. Обжалование решения Комиссии служащим в уполномоченном органе по делам государственной службы и противодействию коррупции или его территориальном департаменте осуществляется в течение десяти рабочих дней со дня вынесения решения.
      25. Уполномоченный орган по делам государственной службы и противодействию коррупции или его территориальный департамент в течение десяти рабочих дней со дня поступления жалобы служащего осуществляет ее рассмотрение и в случаях обнаружения нарушений рекомендует государственному органу отменить решение Комиссии.
      26. Информация о принятом решении представляется государственным органом в течение двух недель в уполномоченный орган по делам государственной службы и противодействию коррупции или его территориальный департамент.

  Приложение 1
к методике ежегодной оценки
административных государственных
служащих корпуса "Б" аппарата
Южно-Казахстанского областного маслихата

Оценочный лист непосредственного руководителя

       Ф.И.О. (при его наличии) оцениваемого служащего:_______________
       Должность оцениваемого служащего: _____________________________

№ п/п
Критерий
Значение показателя
Оценка (баллы)
1.
Инициативность
от 2 до 5
 
2.
Качество исполнения должностных обязанностей
от 2 до 8
 
3.
Способность к сотрудничеству
от 2 до 5
 
4.
Соблюдение служебной этики
от 2 до 5
 
ИТОГО (сумма всех оценок):
 
 
Ознакомлен(а):
Служащий Ф.И.О. (при его наличии)_____________
дата _____________________
подпись _____________________
Непосредственный руководитель Ф.И.О. (при его наличии)
_________________________________
дата _________________________________
подпись _________________________________

      
      Разъяснение на значение показателя оценочного листа непосредственного руководителя:
      1. Инициативность:
      5 – инициативен в своей работе и берет на себя дополнительную нагрузку, изучает и применяет новый опыт, методы решения вопросов. Умеет находить решение в сложных ситуациях.
      4 – готов к выполнению дополнительных поручений и обязанностей, оценивает свою работу и пытается сделать ее лучше.
      3 – слабо выражена инициативность, не стремится выполнять дополнительные поручения, в основном ожидает решения проблем другими. Самостоятельно справляется только с простыми заданиями.
      2 – не проявляет заинтересованности к работе, пассивен, не может действовать без указаний руководителя.
      2. Качество исполнения должностных обязанностей:
      8 – выполняет работу качественно, практически без ошибок, умеет грамотно излагать информацию по содержанию выполняемой работы. Умеет ставить приоритетные цели, используя имеющиеся в распоряжении время и ресурсы.
      6-7 – качество работы соответствует предъявляемым требованиям, ошибки встречаются редко. Умеет планировать свою работу и эффективно использовать свое рабочее время.
      4-5 – часто встречаются ошибки, результаты работы требуют проверки и исправлений. Имеются затруднения в планировании своей работы и использовании рабочего времени.
      2-3 – низкое качество работы, результаты работы должны постоянно существенно переделываться. Не умеет организовывать свою работу.
      3. Способность к сотрудничеству:
      5 – эффективно работает взаимодействуя с другими сотрудниками, делится своими знаниями и опытом.
      4 – умеет координировать свою деятельность с другими, проявляет готовность к деловому сотрудничеству, но в нужной ситуации не помогает коллегам.
      3 – сосредотачивается только на своих функциях и обязанностях, может уклоняться от необходимого делового сотрудничества, неохотно оказывает поддержку коллегам.
      2 – не стремится к сотрудничеству с другими сотрудниками, нет способности к сотрудничеству.
      4. Соблюдение служебной этики:
      5 – высокая степень ответственности, самоорганизации и самодисциплины.
      4 – следует требованиям трудовой и исполнительской дисциплины, старается все делать добросовестно.
      3 – допускает нарушение трудовой и исполнительской дисциплины, к выполнению порученной работы относится без особого старания.
      2 – часто нарушает внутренние правила и регламенты, проявляет безответственность и равнодушие к работе.

  Приложение 2
к методике ежегодной оценки
административных государственных
служащих корпуса "Б" аппарата
Южно-Казахстанского областного маслихата

Лист круговой оценки

       Ф.И.О. (при его наличии) оцениваемого служащего:_______________
       Должность оцениваемого служащего: _____________________________

№ п/п
Критерий
Значение показателя
Оценка (баллы)
Подчиненный
1.
Умение планировать работу
от 2 до 5
 
2.
Умение мотивировать к работе
от 2 до 5
 
3.
Соблюдение служебной этики
от 2 до 5
 
 
Итого (сумма всех оценок)
 
Коллега
1.
Умение работать в команде
от 2 до 5
 
2.
Соблюдение служебной этики
от 2 до 5
 
3.
Качество исполнения должностных обязанностей
от 2 до 5
 
 
Итого (сумма всех оценок)
 
 

      
      Разъяснение на значение показателя подчиненных листа круговой оценки:
      1. Умение планировать работу:
      5 – система составления рабочего плана точная, содержание полное, время и ресурсы показаны четко, в том числе есть механизм ожидаемых результатов и достижений.
      4 - система составления рабочего плана четко сохранена, но содержание не раскрыто;
      3 - система составления рабочего плана не сохранена, навыки планирования на низком уровне.
      2 – нет навыков в планировании работы.
      2. Умение мотивировать к работе:
      5 – в связи с осведомленностью о личных интересах и навыках служащих, мотивирует к работе, способствует к осуществление ими определенных действий;
      4 – пробуждая мотивацию служащих, умеет придавать стремление к четким действиям;
      3 – учитывает усилия и навыки служащего, но не умеет давать правильное направление для достижения определенных целей и задач;
      2 – в связи с неисполнением должностных функций на должном уровне, не может мотивировать к работе подчиненных.
      3. Соблюдение служебной этики:
      5 – высокая степень ответственности, самоорганизации и самодисциплины.
      4 – следует требованиям трудовой и исполнительской дисциплины, старается все делать добросовестно.
      3 – допускает нарушение трудовой и исполнительской дисциплины, к выполнению порученной работы относится без особого старания.
      2 – часто нарушает внутренние правила и регламенты, проявляет безответственность и равнодушие к работе.
      Разъяснение на значение показателя коллег листа круговой оценки:
      1. Умение работать в команде:
      5 – эффективно работает взаимодействуя с другими сотрудниками, делится своими знаниями и опытом.
      4 – умеет координировать свою деятельность с другими, проявляет готовность к деловому сотрудничеству, но в нужной ситуации помогает коллегам.
      3 – сосредотачивается только на своих функциях и обязанностях, может уклоняться от необходимого делового сотрудничества, неохотно оказывает поддержку команде.
      2 – не стремится к сотрудничеству с другими сотрудниками, отказывается от участия в командной работе.
      2. Соблюдение служебной этики:
      5 – высокая степень ответственности, самоорганизации и самодисциплины.
      4 – следует требованиям трудовой и исполнительской дисциплины, старается все делать добросовестно.
      3 – допускает нарушение трудовой и исполнительской дисциплины, к выполнению порученной работы относится без особого старания.
      2 – часто нарушает внутренние правила и регламенты, проявляет безответственность и равнодушие к работе.
      3. Качество исполнения должностных обязанностей:
      5 – выполняет работу качественно, практически без ошибок, умеет грамотно излагать информацию по содержанию выполняемой работы. Умеет ставить приоритетные цели, используя имеющиеся в распоряжении время и ресурсы.
      4 – качество работы соответствует предъявляемым требованиям, ошибки встречаются редко. Умеет планировать свою работу и эффективно использовать свое рабочее время.
      3 – часто встречаются ошибки, результаты работы требуют проверки и исправлений. Имеются затруднения в планировании своей работы и использовании рабочего времени.
      2 – низкое качество работы, результаты работы должны постоянно существенно переделываться. Не умеет организовать свою работу.

  Приложение 3
к методике ежегодной оценки
административных государственных
служащих корпуса "Б" аппарата
Южно-Казахстанского областного маслихата

Протокол заседания Комиссии по оценке

       ______________________________________________________
      (наименование государственного органа)

№ п/п
Ф.И.О. служащего
Оценка непосредственного руководителя
Круговая оценка
Итоговая оценка
1
 
 
 
 

 
 
 
 

      
       Заключение Комиссии: ____________________________________________________________________
      ____________________________________________________________________
      ____________________________________________________________________
       Проверено:
       Секретарь Комиссии:____________________ Дата: _________________
       (Ф.И.О. (при его наличии), подпись)
       Председатель Комиссии:_____________________ Дата: _____________
       (Ф.И.О.(при его наличии), подпись)
       Член Комиссии:__________________________ Дата: ________________
       (Ф.И.О., (при его наличии), подпись)