"Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 14 қыркүйектегі № 233 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 9 қазанда № 4170 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 26 наурыздағы № 97 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 26.03.2020 № 97 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 26.05.2017 № 133 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      " Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабына, "Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 22 мамырдағы № 4-1/468 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 11625) бұйрығына сәйкес Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 26.05.2017 № 133 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      1. Қоса беріліп отырған "Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 26.05.2017 № 133 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      2. "Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 27 наурыздағы № 71 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 3304, 2014 жылғы 9 маусымдағы № 64 (17001) "Дидар", 2014 жылғы 10 маусымдағы № 65 (19512) "Рудный Алтай" газеттерінде жарияланған) қаулысының күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Шығыс Қазақстан облысының
әкімі
Д. Ахметов

  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2015 жылғы "14" қыркүйектегі
№ 233 қаулысымен
бекітілді

" Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламенттің тақырыбы жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 26.05.2017 № 133 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Жалпы ережелер

      1. Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:
      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      "электрондық үкіметтің" www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 26.05.2017 № 133 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) немесе қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия (бұдан әрі – лицензия) беру, лицензияны қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру не Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 22 мамырдағы № 4-1/468 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 11625) бұйрығымен бекітілген "Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық түрде.
      Көрсетілетін қызметті алушы лицензияны алуға қағаз жеткізгіште жүгінген жағдайда лицензия электрондық нысанда ресімделеді, басып шығарылады, мөрмен және көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қолымен куәландырылады.
      Ескерту. 3-тармаққа өзгеріс енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 26.05.2017 № 133 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының (не оның өкілінің) өтінішінің немесе көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрау салуының болуы негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны:
      лицензия беру кезінде:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9-тармағына сәйкес өтініші мен құжаттарын қабылдау және тіркеу.Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасарын айқындау. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) сағат ішінде;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімінің басшысын айқындау. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) сағат ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысын айқындау. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) сағат ішінде;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысының ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруі. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) жұмыс күні ішінде;
      6) біліктілік талаптарына сәйкестігін растау үшін лицензиялау алдындағы зерттеп-тексеруді жүргізу. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;
      7) көрсетілетін қызметті алушы жергілікті атқарушы органға жүгінген жағдайда лицензияны немемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу және беру. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут ішінде;
      лицензияны қайта ресімдеу кезінде:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9-тармағына сәйкес өтініші мен құжаттарын қабылдау және тіркеу.Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасарын айқындау. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) сағат ішінде;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімінің басшысын айқындау. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) сағат ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысын айқындау. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) сағат ішінде;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысының ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруі. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) жұмыс күні ішінде;
      6) көрсетілетін қызметті алушы жергілікті атқарушы органға жүгінген жағдайда лицензияны қайта ресімдеу не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут ішінде;
      лицензияның телнұсқасын беру кезінде:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9-тармағына сәйкес өтініші мен құжаттарын қабылдау және тіркеу.Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасарын айқындау. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) сағат ішінде;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімінің басшысын айқындау. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) сағат ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысын айқындау. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) сағат ішінде;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысының ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруі. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      6) көрсетілетін қызметтіалушы жергілікті атқарушы органға жүгінген жағдайда лицензияның телнұсқасын не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу және беру. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут ішінде.
      Көрсетілетін қызметті берушіге және порталға құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:
      лицензияны және лицензияға қосымшаны беру үшін – 10 (он) жұмыс күні;
      лицензияны қайта ресімдеу үшін - 3 (үш) жұмыс күні;
      лицензияның телнұсқасын беру үшін - 2 (екі) жұмыс күні.
      Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын алған сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген мерзімдерде өтінішті әрі қарай қараудан дәлелді бас тартады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) нәтижесі:
      лицензия беру кезінде:
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1-іс-қимыл бойынша рәсімнің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын кіріс хат-хабар журналында тіркеу болып табылады, ол 2-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасарын айқындау туралы бұрыштама болып табылады, ол 3-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің бөлімінің басшысын айқындау туралы бұрыштама болып табылады, ол 4-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысын айқындау туралы бұрыштама болып табылады, ол 5-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 5-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының тексерілген құжаттары болып табылады, олар 6-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 6-іс-қимылдың нәтижесі Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес мәліметтер нысанын толтыру болып табылады, ол 7-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 7-іс-қимылдың нәтижесі лицензияны не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру болып табылады;
      лицензияны қайта ресімдеу кезінде:
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1-іс-қимыл бойынша рәсімнің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын кіріс хат-хабар журналында тіркеу болып табылады, ол 2-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасарын айқындау туралы бұрыштама болып табылады, ол 3-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің бөлімінің басшысын айқындау туралы бұрыштама болып табылады, ол 4-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысын айқындау туралы бұрыштама болып табылады, ол 5-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 5-іс-қимылдың нәтижесі құжаттарды қабылдау болып табылады, ол 6-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 6-іс-қимылдың нәтижесі лицензияны қайта ресімдеу не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады;
      лицензияның телнұсқасын беру кезінде:
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1-іс-қимыл бойынша рәсімнің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын кіріс хат-хабар журналында тіркеу болып табылады, ол 2-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасарын айқындау туралы бұрыштама болып табылады, ол 3-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің бөлімінің басшысын айқындау туралы бұрыштама болып табылады, ол 4-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысын айқындау туралы бұрыштама болып табылады, ол 5-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 5-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының тексерілген құжаттары болып табылады, олар 6-іс-қимылды бастау үшін негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 6-іс-қимылдың нәтижесі лицензияның телнұсқасын не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау 

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасары;
      көрсетілетін қызметті берушінің бөлімінің басшысы;
      көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетуге қажетті рәсімдерді (іс-қимылдарды) сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішін және мемлекеттік қызметті көрсетуге қажетті құжаттарын қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы орынбасарды айқындайды. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) сағат ішінде;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасары бөлімнің басшысын айқындайды. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) сағат ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімінің басшысы орындаушыны айқындайды. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) сағат ішінде;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады. Орындалу ұзақтығы – лицензияны беру кезінде 5 (бес) жұмыс күні ішінде, лицензияны қайта ресімдеу кезінде 2 (екі) жұмыс күні ішінде, лицензияның телнұсқасын беру кезінде 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      6) біліктілік талаптарына сәйкестігін растау үшін лицензиялау алдындағы тексеруді жүргізу және Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысанды толтыру (лицензия беру кезінде). Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;
      7) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысының көрсетілетін қызметті алушыға лицензияны ресімдеуі және беруі, қайта ресімдеуі, лицензияның телнұсқасын не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беруі. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут ішінде.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жүгіну тәртібі және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігі:
      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркеуді көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (порталда тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының парольді порталға енгізу процесі (авторландыру процесі);
      3) 1-шарт – тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын логин (ЖСН/БСН) мен пароль арқылы порталда тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты порталдың авторландырудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), қажетті құжаттарды сұрау салу нысанына электрондық түрде бекітуі;
      6) 4-процесс –ЭҮТШ-де қызметке ақы төлеу, бұдан кейін бұл ақпарат "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-ға келіп түседі;
      7) 2-шарт – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызмет көрсеткені үшін төлем фактісін тексеру;
      8) 5-процесс – қызмет көрсеткені үшін төлемнің болмауына байланысты "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9) 6-процесс – сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт –порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылатын қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      12) 8-процесс – қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сының көмегімен куәландыру (қол қою);
      13) 9-процесс – электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да сұрау салуды өңдеу;
      14) 4-шарт – лицензия беру үшін көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін тексеруі;
      15) 10-процесс - көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да сұратылатын қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      16) 11-процесс - көрсетілетін қызметті алушының портал қалыптастырған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сын пайдалана отырып қалыптастырылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің толық сипаттамасы осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.
     
      Ескерту:
      Аббревиатуралардың толық жазылуы:
      "Е-лицензиялау" МДБ АЖ - мемлекеттік деректер қорының ақпараттық жүйесі
      ЭҮТШ – "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі
      ЖСН – жеке сәйкестендіру нөмірі
      БСН – бизнес-сәйкестендіру нөмірі
      ЭЦҚ – электрондық цифрлық қолтаңба

  "Астық қолхаттарын шығара
отырып, қойма қызметі
бойынша қызметтер көрсетуге
лицензия беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1 қосымша

      Ескерту. Қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 26.05.2017 № 133 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


Шартты белгілер:

     


  "Астық қолхаттарын шығара
отырып, қойма қызметі
бойынша қызметтер көрсетуге
лицензия беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 2 қосымша

      Ескерту. Қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 26.05.2017 № 133 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

"Астық қолхаттарын шығара отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Анықтамалығының атауы жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 26.05.2017 № 133 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде

     




2. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде

     


Шартты белгілер:

     


Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 14 сентября 2015 года № 233. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 9 октября 2015 года № 4170. Утратило силу постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 26 марта 2020 года № 97

      Сноска. Утратило силу постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 26.03.2020 № 97 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Заголовок - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 26.05.2017 № 133 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 22 мая 2015 года № 4-1/468 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок" (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11625), Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      Сноска. Преамбула - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 26.05.2017 № 133 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок".
      Сноска. Пункт 1 - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 26.05.2017 № 133 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      2. Признать утратившим силу постановление Восточно-Казахстанского областного акимата "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок" от 27 марта 2014 года № 71 (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 3304, опубликованное в газетах "Дидар" от 9 июня 2014 года № 64 (17001), "Рудный Алтай" от 10 июня 2014 года № 65 (19512).
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Восточно-Казахстанской области Д. Ахметов

  Утвержден
постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "14" сентября 2015 года
№ 233

Регламент государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок"

      Сноска. Заголовок регламента - в редакции постановления ВосточноКазахстанского областного акимата от 26.05.2017 № 133 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее – услугодатель).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:
      канцелярию услугодателя;
      веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz, www.elicense.kz (далее - портал).
      Сноска. Пункт 1 с изменением, внесенным постановлением ВосточноКазахстанского областного акимата от 26.05.2017 № 133 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      2. Форма оказания государственной услуги - электронная (частично автоматизированная) или бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок (далее – лицензия), переоформление лицензии, выдача дубликата лицензии либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 22 мая 2015 года № 4-1/468 (зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11625) (далее - Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      В случае обращения услугодателя за получением лицензии на бумажном носителе лицензия оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью руководителя услугодателя.
      Сноска. Пункт 3 с изменением, внесенным постановлением ВосточноКазахстанского областного акимата от 26.05.2017 № 133 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя (либо его представителя) или электронного запроса услугополучателя.
      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги:
      при выдаче лицензии:
      1) прием и регистрация в канцелярии услугодателя заявления и документов услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта. Длительность выполнения – 30 (тридцать) минут;
      2) определение заместителя руководителя услугодателя. Длительность выполнения - в течение 3 (трех) часов;
      3) определение руководителя отдела услугодателя. Длительность выполнения - в течение 3 (трех) часов;
      4) определение исполнителя услугодателя. Длительность выполнения - в течение 2 (двух) часов;
      5) проверка исполнителем услугодателя полноты предоставленных документов. Длительность выполнения – в течение 5 (пяти) рабочих дней;
      6) проведение предлицензионного обследования на подтверждение на соответствие квалификационным требованиям. Длительность выполнения – в течение 3 (трех) рабочих дней;
      7) оформление и выдача лицензии либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в случае обращения услугополучателя в местный исполнительный орган. Длительность выполнения - в течение 30 (тридцати) минут;
      при переоформлении лицензии:
      1) прием и регистрация в канцелярии услугодателя заявления и документов услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта. Длительность выполнения – 30 (тридцать) минут;
      2) определение заместителя руководителя услугодателя. Длительность выполнения - в течение 3 (трех) часов;
      3) определение руководителя отдела услугодателя. Длительность выполнения - в течение 3 (трех) часов;
      4) определение исполнителя услугодателя. Длительность выполнения - в течение 2 (двух) часов;
      5) проверка исполнителем услугодателя полноты предоставленных документов. Длительность выполнения – в течение 2 (двух) рабочих дней;
      6) переоформление лицензии либо подготовка мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в случае обращения услугополучателя в местный исполнительный орган. Длительность выполнения - в течение 30 (тридцати) минут;
      при выдаче дубликата лицензии:
      1) прием и регистрация в канцелярии услугодателя заявления и документов услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта. Длительность выполнения – 30 (тридцать) минут;
      2) определение заместителя руководителя услугодателя. Длительность выполнения - в течение 3 (трех) часов;
      3) определение руководителя отдела услугодателя. Длительность выполнения - в течение 3 (трех) часов;
      4) определение исполнителя услугодателя. Длительность выполнения - в течение 2 (двух) часов;
      5) проверка исполнителем услугодателя полноты предоставленных документов. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня;
      6) оформление и выдача дубликата лицензии либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в случае обращения услугополучателя в местный исполнительный орган. Длительность выполнения - в течение 30 (тридцати) минут.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов услугодателю и на портал:
      для выдачи лицензии и приложения к лицензии – 10 (десять) рабочих дней;
      для переоформления лицензии – 3 (три) рабочих дня;
      для выдачи дубликата лицензии – 2 (два) рабочих дня.
      Услугодатель в течение 2 (двух) рабочих дней с момента получения документов услугополучателя проверяет полноту представленных документов. В случае установления факта неполноты представленных документов услугодатель в указанные сроки дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.
      6. Результаты процедур (действий), по оказанию государственных услуг:
      при выдаче лицензии:
      Результатом процедуры по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является регистрация документов услугополучателя в журнале входящей корреспонденции, которая служит основанием для начала действия 2.
      Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза об определении заместителя руководителя услугодателя, которая служит основанием для начала действия 3.
      Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза об определении руководителя отдела услугодателя, которая служит основанием для начала действия 4.
      Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза по определению исполнителя услугодателя, которая служит основанием для начала действия 5.
      Результатом действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, являются проверенные документы услугополучателя, которые служат основанием для начала действия 6.
      Результатом действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является заполнение формы сведений согласно приложению 2 к Стандарту, которое служит основанием для начала действия 7.
      Результатом действия 7, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача лицензии либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги;
      при переоформлении лицензии:
      Результатом процедуры по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является регистрация документов услугополучателя в журнале входящей корреспонденции, который служит основанием для начала действия 2.
      Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза об определении заместителя руководителя услугодателя, который служит основанием для начала действия 3.
      Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза об определении руководителя отдела услугодателя, который служит основанием для начала действия 4.
      Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза по определению исполнителя услугодателя, который служит основанием для начала действия 5.
      Результатом действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является принятие документов, который служит основанием для начала действия 6.
      Результатом действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является переоформление лицензии либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      при выдаче дубликата лицензии:
      Результатом процедуры по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является регистрация документов услугополучателя в журнале входящей корреспонденции, который служит основанием для начала действия 2.
      Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза об определении заместителя руководителя услугодателя, который служит основанием для начала действия 3.
      Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза об определении руководителя отдела услугодателя, который служит основанием для начала действия 4.
      Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза по определению исполнителя услугодателя, который служит основанием для начала действия 5.
      Результатом действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, являются проверенные документы услугополучателя, которые служат основанием для начала действия 6.
      Результатом действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача дубликата лицензии либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) заместитель руководителя услугодателя;
      4) руководитель отдела услугодателя;
      5) исполнитель услугодателя.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием и регистрацию заявления услугополучателя по форме согласно приложению 1 к Стандарту и документов, необходимых для оказания государственной услуги. Длительность выполнения – 30 (тридцать) минут;
      2) руководитель услугодателя определяет заместителя. Длительность выполнения - в течение 3 (трех) часов;
      3) заместитель руководителя услугодателя определяет руководителя отдела. Длительность выполнения - в течение 3 (трех) часов;
      4) руководитель отдела услугодателя определяет исполнителя. Длительность выполнения - в течение 2 (двух) часов;
      5) исполнитель услугодателя осуществляет проверку полноты предоставленных документов. Длительность выполнения – при выдаче лицензии в течение 5 (пяти) рабочих дней, при переоформлении лицензии в течение 2 (двух) рабочих дней, при выдаче дубликата лицензии в течение 1 (одного) рабочего дня;
      6) проведение предлицензионного обследования на подтверждение на соответствие квалификационным требованиям и заполнение формы согласно приложению 2 к Стандарту (при выдаче лицензии). Длительность выполнения - в течение 3 (трех) рабочих дней;
      7) оформление и выдача лицензии, переоформление, выдача дубликата лицензии исполнителем услугодателя либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги услугополучателю. Длительность выполнения - в течение 30 (тридцати) минут.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на портале);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      9) процесс 6 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги, сформированного порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, приведена в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес – процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес – процессов оказания государственной услуги размещен на веб-портале "электронного правительства", интернет – ресурсе услугодателя.
      Примечание:
      Расшифровка аббревиатур:
      ИС ГБД "Е-лицензирование" - информационная система государственной базы данных
      ПШЭП – платежный шлюз "электронного правительства"
      ИИН – индивидуальный идентификационный номер
      БИН - бизнес-идентификационный номер
      ЭЦП - электронная цифровая подпись

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача лицензии на оказание
услуг по складской
деятельности с выпуском
зерновых расписок"

      Сноска. Правый верхний угол приложения - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 26.05.2017 № 133 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал

     


Условные обозначения:

     


  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Выдача лицензии на оказание
услуг по складской
деятельности с выпуском
зерновых расписок"

      Сноска. Правый верхний угол приложения - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 26.05.2017 № 133 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок"

      Сноска. Наименование справочника - в редакции постановления ВосточноКазахстанского областного акимата от 26.05.2017 № 133 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. При оказании государственной услуги через канцелярию услугодателя

     


     


2. При оказании государственной услуги через портал

     


Условные обозначения: