Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 22 қыркүйектегі № 245 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 26 қазанда № 4194 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 26 наурыздағы № 97 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 26.03.2020 № 97 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабына, "Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 3-2/378 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 11284) бұйрығына сәйкес Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Күші жойылды деп танылсын:
      1) "Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 26 ақпандағы № 39 қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 3212, 2014 жылғы 9 сәуірдегі № 39 (16976) "Дидар", 2014 жылғы 8 сәуірдегі № 39 (19486) "Рудный Алтай" газеттерінде жарияланған);
      2) "Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер
      регламенттерін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 26 ақпандағы № 39 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 27 қазандағы № 285 қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 3550, 2014 жылғы 9 желтоқсандағы № 143 (17080) "Дидар", 2014 жылғы 8 желтоқсандағы № 142 (19589) "Рудный Алтай" газеттерінде жарияланған).
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Шығыс Қазақстан облысының әкімі Д. Ахметов

  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2015 жылғы "22" қыркүйектегі
№ 245 қаулысымен
бекітілді

"Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 15.03.2019 № 78 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған).

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 3-2/378 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 11284) бұйрығымен бекітілген "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау"мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша субсидиялар алуға арналған өтінімді қарау нәтижелері туралы хабарлама не көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 10-тармағында көрсетілген негіздер бойынша бас тарту туралы уәжді жауабы.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны – электрондық.

      Көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанындағы хабарлама жолданады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанында құжаттарды ұсынуы негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту бағыты бойынша субсидия алу үшін:

      1-іс-қимыл – өтінімдер Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2018 жылғы 15 маусымдағы № 256 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 17306) "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларының (бұдан әрі – Қағидалар) 2-қосымшасында көрсетілген өлшемшарттарды ескере отырып, ақпараттық-талдау жүйесіне (бұдан әрі – АТЖ) енгізілген деректерді өңдеу нәтижелері бойынша АТЖ-да қалыптастырылады. АТЖ көрсетілетін қызметті алушы өтінімде көрсеткен деректердің бар-жоғын салыстырып тексереді.

      Көрсетілетін қызметті алушының деректері осы Қағидалардың 2-қосымшасында көрсетілген өлшемшарттарға сәйкес келмеген жағдайда, АТЖ өтінім қалыптастырмайды.

      Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы қойылған электрондық өтінім автоматты түрде аудан (облыстық маңызы бар қала) бөліміне өңдеу үшін жолданады;

      2-іс-қимыл – аудан (облыстық маңызы бар қала) бөлімінің көрсетілетін қызметті алушының өтінімі осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес өлшемшарттарға сәйкес келген жағдайда, өтінімді АТЖ арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жолдауы. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      3-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыға АТЖ арқылы Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінімнің мақұлданғаны туралы хабарлама жолдауы. Орындалу ұзақтығы – өтінім келіп түскеннен кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде.

      Көрсетілетін қызметті беруші субсидиялау бағыты және ай бойынша қаражат болған жағдайда, өтінім мақұлданған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде өтінімдердің келіп түсу хронологиясын ескере отырып, осы Қағидалардың 8-қосымшасына сәйкес облыс бойынша жиынтық акт қалыптастырады және ақы төлеуге жолдайды.

      Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту бағыттары бойынша тиесілі бюджеттік субсидияларды көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына аударуды көрсетілетін қызметті беруші аумақтық қазынашылық бөлімшесіне ай бойынша қаражат болған жағдайда және көрсетілетін қызметті алушы Қазынашылық ақпарат жүйесінде тіркелген жағдайда, 1 (бір) жұмыс күні ішінде екі данада төлем шоттарының тізілімін және төлем шоттарын беру жолымен жүзеге асырады.

      Мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыру бағыты бойынша субсидиялар алу үшін:

      1-іс-қимыл – өтінімдер осы Қағидалардың 3-қосымшасында көрсетілген өлшемшарттарды ескере отырып, АТЖ-ға енгізілген деректерді пысықтау нәтижелері бойынша АТЖ-да қалыптастырылады.

      Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы қойылған электрондық өтінім автоматты түрде аудан (облыстық маңызы бар қала) бөліміне өңдеу үшін жолданады;

      2-іс-қимыл – аудан (облыстық маңызы бар қала) бөлімінің көрсетілетін қызметті алушының өтінімін осы Қағидалардың 6 және 8-тармақтарында көрсетілген талаптарға сәйкестігі тұрғысынан салыстырып тексереді, сондай-ақ, өтінімде көрсетілген деректерді АТЖ-да тіркелген құжаттармен салыстырып тексеруді жүзеге асырады және көрсетілген деректер сәйкес келген жағдайда, өтінім АТЖ арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жолданады. Орындалу ұзақтығы – өтінімді алған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде.

      Осы Қағидалардың 6 және 8-тармақтарында көрсетілген талаптарға сәйкессіздік және өтінімде көрсетілген ақпараттың қоса тіркелген құжаттардағы ақпаратпен сәйкессіздігі анықталған жағдайда, аудан (облыстық маңызы бар қала) бөлімі көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілген мерзім ішінде бас тарту себептерін көрсете отырып, АТЖ арқылы электрондық түрде осы Қағидалардың 7-қосымшасына сәйкес нысан бойынша хабарлама жолдайды;

      3-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыға АТЖ арқылы Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінімнің мақұлданғаны туралы хабарлама жолдауы. Орындалу ұзақтығы – өтінім келіп түскеннен кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде.

      Көрсетілетін қызметті беруші субсидиялау бағыты және ай бойынша қаражат болған жағдайда, өтінім мақұлданған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде өтінімдердің келіп түсу хронологиясын ескере отырып, осы Қағидалардың 8-қосымшасына сәйкес облыс бойынша жиынтық акт қалыптастырады және ақы төлеуге жолдайды.

      Мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыру бағыттары бойынша тиесілі бюджеттік субсидияларды көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына аударуды көрсетілетін қызметті беруші аумақтық қазынашылық бөлімшесіне ай бойынша қаражат болған жағдайда және көрсетілетін қызметті алушы Қазынашылық ақпарат жүйесінде тіркелген жағдайда, 1 (бір) жұмыс күні ішінде екі данада төлем шоттарының тізілімін және төлем шоттарын беру жолымен жүзеге асырады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі – 2 (екі) жұмыс күні.

      6. Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту бағыты бойынша:

      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1-іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі көрсетілетін қызметті алушы берген өтінім болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылдың нәтижесі аудан (облыстық маңызы бар қала) бөлімінің көрсетілетін қызметті алушының АТЖ арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жолдаған өтінімі болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылды орындау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыға АТЖ арқылы өтінімнің мақұлданғаны туралы хабарламажолдауы болып табылады.

      Мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыру бағыты бойынша:

      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1-іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі көрсетілетін қызметті алушы берген өтінім болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылдың нәтижесі аудан (облыстық маңызы бар қала) бөлімінің көрсетілетін қызметті алушының талаптарға сәйкестігі тұрғысынан салыстырып тексерілген және АТЖ арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жолдаған өтінімі болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылды орындау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыға АТЖ арқылы өтінімнің мақұлданғаны туралы хабарламажолдауы болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) аудан (облыстық маңызы бар қала) бөлімі;

      2) көрсетілетін қызметті беруші.

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті рәсімдердің (іс қимылдардың) сипаттамасы:

      Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту бағыты бойынша субсидия алу үшін:

      1) өтінім осы Қағидалардың 2-қосымшасында көрсетілген өлшемшарттарды ескере отырып, АТЖ-ға енгізілген деректерді өңдеу нәтижелері бойынша АТЖ-да қалыптастырылады. АТЖ көрсетілетін қызметті алушы өтінімде көрсеткен деректердің бар-жоғын салыстырып тексереді.

      Көрсетілетін қызметті алушының деректері осы Қағидалардың 2-қосымшасында көрсетілген өлшемшарттарға сәйкес келмеген жағдайда, АТЖ өтінім қалыптастырмайды.

      Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы қойылған электрондық өтінім автоматты түрде аудан (облыстық маңызы бар қала) бөліміне өңдеу үшін жолданады;

      2) аудан (облыстық маңызы бар қала) бөлімінің көрсетілетін қызметті алушының өтінімі осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес өлшемшарттарға сәйкес келген жағдайда, өтінімді АТЖ арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жолдауы. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыға АТЖ арқылы Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінімнің мақұлданғаны туралы хабарлама жолдауы. Орындалу ұзақтығы – өтінім келіп түскеннен кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде.

      Көрсетілетін қызметті беруші субсидиялау бағыты және ай бойынша қаражат болған жағдайда, өтінім мақұлданған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде өтінімдердің келіп түсу хронологиясын ескере отырып, осы Қағидалардың 8-қосымшасына сәйкес облыс бойынша жиынтық акт қалыптастырады және ақы төлеуге жолдайды.

      Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту бағыттары бойынша тиесілі бюджеттік субсидияларды көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына аударуды көрсетілетін қызметті беруші аумақтық қазынашылық бөлімшесіне ай бойынша қаражат болған жағдайда және көрсетілетін қызметті алушы Қазынашылық ақпарат жүйесінде тіркелген жағдайда, 1 (бір) жұмыс күні ішінде екі данада төлем шоттарының тізілімін және төлем шоттарын беру жолымен жүзеге асырады.

      Мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыру бағыты бойынша субсидиялар алу үшін:

      1) өтінімдер осы Қағидалардың 3-қосымшасында көрсетілген өлшемшарттарды ескере отырып, АТЖ-ға енгізілген деректерді пысықтау нәтижелері бойынша АТЖ-да қалыптастырылады.

      Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы қойылған электрондық өтінім автоматты түрде аудан (облыстық маңызы бар қала) бөліміне өңдеу үшін жолданады;

      2) аудан (облыстық маңызы бар қала) бөлімінің көрсетілетін қызметті алушының өтінімін осы Қағидалардың 6 және 8-тармақтарында көрсетілген талаптарға сәйкестігі тұрғысынан салыстырып тексереді, сондай-ақ, өтінімде көрсетілген деректерді АТЖ-да тіркелген құжаттармен салыстырып тексеруді жүзеге асырады және көрсетілген деректер сәйкес келген жағдайда, өтінім АТЖ арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жолданады. Орындалу ұзақтығы – өтінімді алған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде.

      Осы Қағидалардың 6 және 8-тармақтарында көрсетілген талаптарға сәйкессіздік және өтінімде көрсетілген ақпараттың қоса тіркелген құжаттардағы ақпаратпен сәйкессіздігі анықталған жағдайда, аудан (облыстық маңызы бар қала) бөлімі көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілген мерзім ішінде бас тарту себептерін көрсете отырып, АТЖ арқылы электрондық түрде осы Қағидалардың 7-қосымшасына сәйкес нысан бойынша хабарлама жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыға АТЖ арқылы Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінімнің мақұлданғаны туралы хабарлама жолдауы. Орындалу ұзақтығы – өтінім келіп түскеннен кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде.

      Көрсетілетін қызметті беруші субсидиялау бағыты және ай бойынша қаражат болған жағдайда, өтінім мақұлданған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде өтінімдердің келіп түсу хронологиясын ескере отырып, осы Қағидалардың 8-қосымшасына сәйкес облыс бойынша жиынтық акт қалыптастырады және ақы төлеуге жолдайды.

      Мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыру бағыттары бойынша тиесілі бюджеттік субсидияларды көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына аударуды көрсетілетін қызметті беруші аумақтық қазынашылық бөлімшесіне ай бойынша қаражат болған жағдайда және көрсетілетін қызметті алушы Қазынашылық ақпарат жүйесінде тіркелген жағдайда, 1 (бір) жұмыс күні ішінде екі данада төлем шоттарының тізілімін және төлем шоттарын беру жолымен жүзеге асырады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолданудың өзара іс қимыл тәртібін сипаттау

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жүгіну тәртібі және көрсетілетін қызметті алушы мен көрсетілетін қызметті беруші рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігі:

      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркеуді жеке /бизнес сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – ЖСН/БСН), сондай-ақ парольдің көмегімен жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1-процесс – қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының ЖСН/БСН және парольді порталға енгізу процесі (авторландыру процесі);

      3) 1-шарт – тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЖСН/БСН және пароль арқылы порталда тексеру;

      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты порталдың авторландырудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;

      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұраным нысанын экранға шығаруы және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), сұраным нысанына Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың көшірмелерін электрондық түрде тіркеуі, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының сұранымды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұранымда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестігін тексеру;

      7) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сының түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылатын қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің сұранымды өңдеуі үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранымын) электрондық үкіметтің өңірлік шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі - ЭҮӨШ АЖО) ЭҮШ арқылы жолдау;

      9) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушы қоса берген құжаттардың сәйкестігін тексеруі;

      10) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратылатын қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының портал қалыптастырған мемлекеттік қызмет нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы хабарлама) алуы. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанында жолданады.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қамтылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкіметтің" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Асыл тұқымды мал
шаруашылығын дамытуды, мал
шаруашылығы өнімінің
өнімділігін және сапасын
арттыруды субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қамтылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


Шартты белгілер:

     


  "Асыл тұқымды мал
шаруашылығын дамытуды, мал
шаруашылығы өнімінің
өнімділігін және сапасын
арттыруды субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2 қосымша

"Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


Шартты белгілер:

     



  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2015 жылғы "22" қыркүйектегі
№ 245
қаулысымен бекітілді

"Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 24.08.2016 № 266 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. "Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары және кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорация" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);
      3) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған) немесе қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 15 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 13337) бұйрығымен бекітілген "Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) 1 қосымшаға сәйкес жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.
      Мемлекеттік қызметтің нәтижесін қағаз жеткізгіште алу үшін көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық нысанда ресімделеді, басып шығарылады, мөрмен және көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қолымен куәландырылады.
      Портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша іс-қимылды бастауға Стандарттың 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның уәкілетті өкілінің) өтініші мен құжаттарының болуы негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:
      1-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушының өтінішін тіркейді. Орындалу ұзақтығы – 10 (он) минут;
      2-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтаманы ресімдейді. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;
      3-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтамаға қол қояды. Орындалу ұзақтығы – 10 (он) минут;
      4-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтаманы береді. Орындалу ұзақтығы - 5 (бес) минут.
      Көрсетілетін қызметті берушіге, Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде, сондай-ақ порталға жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 30 (отыз) минут.
      6. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1-іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылының) нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының тіркелген өтініші болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болып табылады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимыл бойынша нәтиже ресімделген жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимыл бойынша нәтиже қол қойылған жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады.
      Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-іс-қимыл бойынша нәтиже көрсетілетін қызметті алушыға жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтаманы беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсетіп, құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушының өтінішін тіркейді. Орындалу ұзақтығы – 10 (он) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің маманы жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтаманы ресімдейді. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтамаға қол қояды. Орындалу ұзақтығы – 10 (он) минут;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтаманы береді. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) минут.

4. Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      9. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсетіп, Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау:
      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияның операторына Стандарттың 9-тармағына сәйкес қажетті құжаттар мен өтінішті береді. Орындалу ұзақтығы - 10 (он) минут;
      2) 1-процесс – қызмет көрсету үшін Мемлекеттік корпорация операторының Мемлекеттік корпорацияның ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорацияның ЫАЖ АЖО) логин мен парольді енгізуі (авторландыру процесі). Орындалу ұзақтығы - 3 (үш) минут;
      3) 2-процесс - Мемлекеттік корпорация операторының қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрату нысанын экранға шығаруы және Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушының деректерін немесе көрсетілетін қызметті алушының өкілінің (нотариалды куәландырылған сенімхат болған кезде) деректерін енгізуі. Орындалу ұзақтығы - 5 (бес) минут;
      4) 3-процесс – электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер базасына (бұдан әрі – ЖТ МДБ) -көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы, сондай-ақ бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйеге (бұдан әрі – БНАЖ) - көрсетілетін қызметті алушының өкілі сенімхатының деректері туралы сұрау салуды жолдау. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) минут;
      5) 1-шарт - ЖТ МДБ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болуын тексеру. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) минут;
      6) 4-процесс - ЖТ МДБ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру. Орындалу ұзақтығы - 2 (екі) минут;
      7) 5-процесс – Мемлекеттік корпорация операторының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) электрондық үкіметтің аймақтық шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ЭҮАШ АЖО) ЭҮШ арқылы жолдау. Орындалу ұзақтығы - 2 (екі) минут.
      Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсетіп, Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу процесін сипаттау:
      1) 6-процесс – ЭҮАШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу. Орындалу ұзақтығы - 2 (екі) минут;
      2) 2-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің Стандартта көрсетілген, көрсетілетін қызметті алушы қоса берген, қызмет көрсету үшін негіз болып табылатын құжаттардың сәйкестігін тексеруі (өңдеуі). Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) минут;
      3) 7-процесс - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылатын қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) минут;
      4) 8-процесс - көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорацияның операторы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (ЭҮАШ АЖО қалыптастырған жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтаманы) алуы. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) минут.
      11. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жүгіну және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілік тәртібінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркеуді жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – ЖСН), сондай-ақ парольдің көмегімен жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс - қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының ЖСН және парольді порталға енгізу процесі (авторландыру процесі);
      3) 1-шарт - тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЖСН және пароль арқылы порталда тексеру;
      4) 2-процесс - көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты порталдың авторландырудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), сұрау салу нысанына Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың көшірмелерін электрондық түрде тіркеуі, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін электрондық цифрлық қолтаңбасымен ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігін тексеру;
      7) 4-процесс - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-ның түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылатын қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 5-процесс - көрсетілетін қызметті берушінің сұрау салуды өңдеуі үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) ЭҮӨШ АЖО-ға ЭҮШ арқылы жолдау;
      9) 3-шарт - көрсетілетін қызметті берушінің Стандартта көрсетілген, көрсетілетін қызметті алушы қоса берген, қызмет көрсету үшін негіз болып табылатын құжаттардың сәйкестігін тексеруі;
      10) 6-процесс - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратылатын қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      11) 7-процесс - көрсетілетін қызметті алушының портал қалыптастырған мемлекеттік қызмет нәтижесін алуы. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында жолданады.
      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сонымен қатар Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.

  "Жеке қосалқы
шаруашылықтың бар екендігі
туралы анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
1 қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы



Шартты белгілер:

     


  Жеке қосалқы шаруашылықтың
бар екендігі туралы
анықтама беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
2-қосымша

"Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

1. Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде

     


2. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде

     


3. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде

     


Шартты белгілер:

     


Об утверждении регламентов государственных услуг в области животноводства

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 22 сентября 2015 года № 245. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 26 октября 2015 года № 4194. Утратило силу постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 26 марта 2020 года № 97

      Сноска. Утратило силу постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 26.03.2020 № 97 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 3-2/378 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области животноводства" (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11284) Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства";
      2) регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства".
      2. Признать утратившими силу:
      1) постановление Восточно–Казахстанского областного акимата "Об утверждении регламентов государственных услуг в области животноводства" от 26 февраля 2014 года № 39 (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 3212, опубликованное в газетах "Дидар" от 9 апреля 2014 года № 39 (16976), "Рудный Алтай" от 8 апреля 2014 года № 39 (19486);
      2) постановление Восточно–Казахстанского областного акимата "О внесении изменений и дополнений в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 26 февраля 2014 года № 39 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области животноводства" от 27 октября 2014 года № 285 (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 3550, опубликованное в газетах "Дидар" от 9 декабря 2014 года № 143 (17080), "Рудный Алтай" от 8 декабря 2014 года № 142 (19589).
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Восточно Казахстанской области Д. Ахметов

  Утвержден
постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "22" сентября 2015 года
№ 245

Регламент государственной услуги "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства"

      Сноска. Регламент - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 15.03.2019 № 78 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная).

      3. Результат оказания государственной услуги - уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства", утвержденному приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от28 апреля 2015 года № 3-2/378 (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11284) (далее - Стандарт), либо мотивированный ответ услугодателя об отказе по основаниям, указанным в пункте 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги - электронная.

      Услугополучателю направляется уведомление в "личный кабинет" в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача услугополучателем заявки, в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя, согласно пункта 9 Стандарта.

      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      Для получения субсидий по направлению развития племенного животноводства:

      действие 1 – заявки формируются в информационно-аналитической системе (далее – ИАС), по результатам обработки внесенных данных в ИАС с учетом критериев, указанных в Приложении 2 к Правилам субсидирования развития племенного животноводства, повышения продуктивности и качества продукции животноводства, утвержденным приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 15 июня 2018 года № 256 "Об утверждении Правил субсидирования развития племенного животноводства, повышения продуктивности и качества продукции животноводства" (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 17306) (далее - Правила).ИАС сверяет наличие данных, указанной услугополучателем в заявке.

      В случае несоответствия данных услугополучателя критериям, указанным в приложении 2 к Правилам ИАС не формирует заявку.

      Электронная заявка, подписанная ЭЦП услугополучателя, направляется для обработки в отдел района (города областного значения) автоматически;

      действие 2 – направление отделом района (города областного значения) заявки услугополучателя посредством ИАС услугодателю, в случае соответствия заявки услугополучателя критериям, согласно приложению 2 к Правилам. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      действие 3 – направление услугодателем услугополучателю уведомления по форме, согласно приложению 1 к стандарту об одобрении заявки посредством ИАС. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня после поступления заявки.

      Услугодатель в случае наличия средств по месяцу и направлению субсидирования, в течение 1 (одного) рабочего дня с момента одобрения заявки с учетом хронологии поступления заявок формирует сводный акт по области, согласно приложению 8 к Правилам, и направляет на оплату.

      Перечисление причитающихся бюджетных субсидий по направлениям на развитие племенного животноводства на банковские счета услугополучателей осуществляется услугодателем путем предоставления в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате в двух экземплярах и счета к оплате в течение 1 (одного) рабочего дня, в случае наличия средств по месяцу и регистрации услугополучателя в информационной системе Казначейства.

      Для получения субсидий по направлению повышения продуктивности и качества продукции животноводства:

      действие 1 – заявки формируются в ИАС, по результатам обработки внесенных данных в ИАС с учетом критериев, указанных в Приложении 3 к Правилам.

      Электронная заявка, подписанная ЭЦП услугополучателя, направляется для обработки в отдел района (города областного значения) автоматически;

      действие 2 – отдел района (города областного значения) сверяет заявку услугополучателя на предмет соответствия, указанным условиям в пунктах 6 и 8 Правил, а также осуществляет сверку данных, указанных в заявке с прикрепленными в ИАС документами и при соответствии указанных данных, заявка направляется услугодателю посредством ИАС. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня с момента получения заявки.

      В случае выявления несоответствия условиям, указанным в пунктах 6 и 8 Правил и информации, указанной в заявке с информацией в прикрепленных документах, отдел района (города областного значения) в течение указанного срока направляет услугополучателю уведомление по форме, согласно приложению 7 к Правилам, с указанием причин отказа в электронном виде посредством ИАС;

      действие 3 – направление услугодателем услугополучателю уведомления по форме, согласно приложению 1 к стандарту об одобрении заявки посредством ИАС. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня после поступления заявки.

      Услугодатель в случае наличия средств по месяцу и направлению субсидирования, в течение 1 (одного) рабочего дня с момента одобрения заявки с учетом хронологии поступления заявок формирует сводный акт по области, согласно приложению 8 к Правилам, и направляет на оплату.

      Перечисление причитающихся бюджетных субсидий по направлениям повышение продуктивности и качества продукции животноводства на банковские счета услугополучателей осуществляется услугодателем путем предоставления в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате в двух экземплярах и счета к оплате в течение 1 (одного) рабочего дня, в случае наличия средств по месяцу и регистрации услугополучателя в информационной системе Казначейства.

      Срок оказания государственной услуги – 2 (два) рабочих дня.

      6. По направлению развития племенного животноводства:

      Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является поданная услугополучателем заявка, которая является основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является направленная отделом района (города областного значения) заявка услугополучателя посредством ИАС услугодателю, которая служит основанием для выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является направление услугодателем услугополучателю уведомления об одобрении заявки посредством ИАС.

      По направлению повышения продуктивности и качества продукции животноводства:

      Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является поданная услугополучателем заявка, которая является основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является сверенная на предмет соответствия и направленная отделом района (города областного значения) заявка услугополучателя посредством ИАС услугодателю, которая служит основанием для выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является направление услугодателем услугополучателю уведомления об одобрении заявки посредством ИАС.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые, участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) отдел района (города областного значения);

      2) услугодатель.

      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:

      Для получения субсидий по направлению развития племенного животноводства:

      1) заявки формируются в ИАС, по результатам обработки внесенных данных в ИАС с учетом критериев, указанных в Приложении 2 к Правилам. ИАС сверяет наличие данных, указанной услугополучателем в заявке.

      В случае несоответствия данных услугополучателя критериям, указанным в приложении 2 к Правилам ИАС не формирует заявку.

      Электронная заявка, подписанная ЭЦП услугополучателя, направляется для обработки в отдел района (города областного значения) автоматически;

      2) направление отделом района (города областного значения) заявки услугополучателя посредством ИАС услугодателю, в случае соответствия заявки услугополучателя критериям, согласно приложению 2 к Правилам. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      3) направление услугодателем услугополучателю уведомления по форме, согласно приложению 1 к стандарту об одобрении заявки посредством ИАС. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня после поступления заявки.

      Услугодатель в случае наличия средств по месяцу и направлению субсидирования, в течение 1 (одного) рабочего дня с момента одобрения заявки с учетом хронологии поступления заявок формирует сводный акт по области, согласно приложению 8 к Правилам, и направляет на оплату.

      Перечисление причитающихся бюджетных субсидий по направлениям на развитие племенного животноводства на банковские счета услугополучателей осуществляется услугодателем путем предоставления в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате в двух экземплярах и счета к оплате в течение 1 (одного) рабочего дня, в случае наличия средств по месяцу и регистрации услугополучателя в информационной системе Казначейства.

      Для получения субсидий по направлению повышения продуктивности и качества продукции животноводства:

      1) заявки формируются в ИАС, по результатам обработки внесенных данных в ИАС с учетом критериев, указанных в Приложении 3 к Правилам.

      Электронная заявка, подписанная ЭЦП услугополучателя, направляется для обработки в отдел района (города областного значения) автоматически;

      2) отдел района (города областного значения) сверяет заявку услугополучателя на предмет соответствия, указанным условиям в пунктах 6 и 8 Правил, а также осуществляет сверку данных, указанных в заявке с прикрепленными в ИАС документами и при соответствии указанных данных, заявка направляется услугодателю посредством ИАС. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня с момента получения заявки.

      В случае выявления несоответствия условиям, указанным в пунктах 6 и 8 Правил и информации, указанной в заявке с информацией в прикрепленных документах, отдел района (города областного значения) в течение указанного срока направляет услугополучателю уведомление по форме, согласно приложению 7 к Правилам, с указанием причин отказа в электронном виде посредством ИАС;

      3) направление услугодателем услугополучателю уведомления по форме, согласно приложению 1 к стандарту об одобрении заявки посредством ИАС. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня после поступления заявки.

      Услугодатель в случае наличия средств по месяцу и направлению субсидирования, в течение 1 (одного) рабочего дня с момента одобрения заявки с учетом хронологии поступления заявок формирует сводный акт по области, согласно приложению 8 к Правилам, и направляет на оплату.

      Перечисление причитающихся бюджетных субсидий по направлениям повышение продуктивности и качества продукции животноводства на банковские счета услугополучателей осуществляется услугодателем путем предоставления в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате в двух экземплярах и счета к оплате в течение 1 (одного) рабочего дня, в случае наличия средств по месяцу и регистрации услугополучателя в информационной системе Казначейства.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугополучателя и услугодателя, при оказании государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального/бизнес–идентификационного номера (далее – ИИН/БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      2) процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;

      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствие в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствие идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя, через ШЭП в автоматизированное рабочее место регионального шлюза электронного правительства (далее - АРМ РШЭП) для обработки запроса услугодателем;

      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов;

      10) процесс 6 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      11) процесс 7 – получение услугополучателем результата государственной услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного порталом. Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, через портал, приведена в приложении 1 к настоящему Регламенту.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет ресурсе услугодателя.

  Приложение к регламенту
государственной услуги
"Субсидирование на развитие
леменного животноводства,
повышение продуктивности и
качества продукции
животноводства"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал

     


Условные обозначения:

     


  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Субсидирование на развитие
племенного животноводства,
повышение продуктивности и
качества продукции
животноводства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства"

     


Условные обозначения:

     


  Утвержден
постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "22" сентября 2015 года
№ 245

Регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

      Сноска. Регламент - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 24.08.2016 № 266 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами области, районов и городов областного значения и акимами поселков, сел, сельских округов (далее - услугодатель).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);
      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная) или бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является справка о наличии личного подсобного хозяйства согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства", утвержденному приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 19 января 2016 года № 15 (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 13337), (далее - Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
      В случае обращения к услугодателю за получением результата государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается, заверяется печатью и подписью руководителя услугодателя.
      При обращении через портал результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет".

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала действия по оказанию государственной услуги является наличие заявления и документов услугополучателя (либо его уполномоченного представителя по доверенности) согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      действие 1 - канцелярия услугодателя регистрирует заявление услугополучателя. Длительность выполнения – 10 (десять) минут;
      действие 2 - специалист услугодателя оформляет справку о наличии личного подсобного хозяйства. Длительность выполнения – 15 (пятнадцать) минут;
      действие 3 - руководитель услугодателя подписывает справку о наличии личного подсобного хозяйства. Длительность выполнения – 10 (десять) минут;
      действие 4 – канцелярия услугодателя выдает справку о наличии личного подсобного хозяйства услугополучателю. Длительность выполнения – 5 (пять) минут.
      Сроки оказания государственной услуги при обращении к услугодателю, в Государственную корпорацию, а также при обращении на портал с момента сдачи пакета документов – 30 (тридцать) минут.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является зарегистрированное заявление услугополучателя, которое служит основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.
      Результатом по действию 2, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является оформленная справка о наличии личного подсобного хозяйства, которая является основанием для выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.
      Результатом по действию 3, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является подписанная справка о наличии личного подсобного хозяйства, которая является основанием для выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.
      Результатом по действию 4, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача справки о наличии личного подсобного хозяйства услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) специалист услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия услугодателя регистрирует заявление услугополучателя. Длительность выполнения – 10 (десять) минут;
      2) специалист услугодателя оформляет справку о наличии личного подсобного хозяйства. Длительность выполнения – 15 (пятнадцать) минут;
      3) руководитель услугодателя подписывает справку о наличии личного подсобного хозяйства. Длительность выполнения – 10 (десять) минут;
      4) канцелярия услугодателя выдает справку о наличии личного подсобного хозяйства услугополучателю. Длительность выполнения – 5 (пять) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорации, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) услугополучатель государственной услуги подает необходимые документы и заявление оператору Государственной корпорации согласно пункту 9 Стандарта. Длительность выполнения -10 (десять) минут;
      2) процесс 1 – ввод оператором Государственной корпорации в автоматизированное рабочее место интегрированной информационной системы Государственной корпорации (далее – АРМ ИИС Государственной корпорации) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги. Длительность выполнения - 3 (три) минуты;
      3) процесс 2 – выбор оператором Государственной корпорации услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Государственной корпорации данных услугополучателя или данных представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности). Длительность выполнения - 5 (пять) минут;
      4) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в государственную базу данных физических лиц (далее - ГБД ФЛ) о данных услугополучателя, а также в единую нотариальную информационную систему (далее - ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя. Длительность выполнения - 5 (пять) минут;
      5) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС. Длительность выполнения - 5 (пять) минут;
      6) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ или данных доверенности в ЕНИС. Длительность выполнения - 2 (две) минуты;
      7) процесс 5 - направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) оператора Государственной корпорации, через ШЭП в автоматизированное рабочее место регионального шлюза электронного правительства (далее - АРМ РШЭП). Длительность выполнения - 2 (две) минуты.
      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственной корпорации с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП. Длительность выполнения - 2 (две) минуты;
      2) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в стандарте, которые являются основанием для оказания услуги. Длительность выполнения - 2 (две) минуты;
      3) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя. Длительность выполнения - 2 (две) минуты;
      4) процесс 8 – получение услугополучателем через оператора Государственной корпорации результата оказания государственной услуги (справки о наличии личного подсобного хозяйства, сформированной АРМ РШЭП. Длительность выполнения - 2 (две) минуты.
      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункту 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствие в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствие идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя, через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки запроса услугодателем;
      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в стандарте, которые являются основанием для оказания услуги;
      10) процесс 6 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      11) процесс 7 – получение услугополучателем результата государственной услуги, сформированного порталом. Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал, приведена в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорации и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещен на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача справок о
наличии личного подсобного
хозяйства"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал



Условные обозначения:



  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

1. При оказании государственной услуги через услугодателя

     


2. При оказании государственной услуги через Государственную корпорацию

     


3. При оказании государственной услуги через портал

     


Условные обозначения: