Геология саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 18 тамыздағы № 216 қаулысы. Батыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 17 қыркүйекте № 4048 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 30 шілдедегі № 178 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 30.07.2020 № 178 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттері бекітілсін:
      1) "Болашақ құрылыс учаскесі астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі туралы қорытынды беру";
      2) "Пайдалы қазбалар жатқан аумақтарда құрылыс салуға рұқсат беру";
      3) алып тасталды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 13.09.2016 № 274 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
      4) алынып тасталды – Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 04.10.2019 № 251 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
      5) алынып тасталды – Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.12.2018 № 308 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
      6) алынып тасталды – Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.12.2018 № 308 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      7) "Кен іздеушілікке арналған лицензияны беру".

      Ескерту. 1-тармаққа өзгерістер енгізілді – Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 13.09.2016 № 274 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 28.12.2018 № 308 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 04.10.2019 № 251 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулыларымен.
      2. 2014 жылғы 17 маусымдағы № 159 "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда, кең таралған пайдалы қазбаларды барлауды және өндіруді жүргізу, барлауға немесе өндіруге байланысты емес құрылыс және (немесе) жерасты ғимараттары үшін берілген жер қойнауының учаскелеріне арналған сервитуттарды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3592 болып тіркелген, 2014 жылғы 25 қазандағы "Орал өңірі" және "Приуралье" газеттерінде жарияланған) және 2014 жылғы 23 маусымдағы № 163 "Барлаумен немесе өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға, жер қойнауын пайдалануға құқық беру келісімшарттарын жасасу және тіркеу бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3590 болып тіркелген, 2014 жылғы 09 тамыздағы "Орал өңірі" және "Приуралье" газеттерінде жарияланған) Батыс Қазақстан облысы әкімдігі қаулыларының күші жойылды деп танылсын.
      3. "Батыс Қазақстан облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі (А. М. Дәулетжанов) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде және бұқаралық ақпарат құралдарында оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облысы әкімінің орынбасары Н. Т. Төреғалиевқа жүктелсін.
      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Н. Ноғаев

  Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің 2015 жылғы
18 тамыздағы №216 қаулысымен
бекітілген

"Болашақ құрылыс учаскесі астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда – Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 04.10.2019 № 251 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. "Болашақ құрылыс учаскесі астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет (Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Х.Чурин көшесі, 116 үй мекенжайы бойынша орналасқан) "Батыс Қазақстан облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі №501 "Геология және су ресурстарын пайдалану саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылғы 26 маусымда №11452 тіркелді) бұйрығымен бекітілген "Болашақ құрылыс учаскесі астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру www.egov.kz "электрондық үкiметтің" веб-порталы (бұдан әрi – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі: порталға құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 9 (тоғыз) жұмыс күні.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған) түрде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – болашақ құрылыс учаскесі астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі туралы қорытынды (бұдан әрі – қорытынды) Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысанда немесе алдағы құрылыс салу алаңының астында пайдалы қазбалардың болуы туралы хабарлама-хат (бұдан әрі – хабарлама-хат) немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.
      Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін негізде көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасы (бұдан әрі – құжаттар) қоса берілген Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша көрсетiлетiн қызметті алушының өтiнiмі немесе көрсетiлетiн қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрi – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтінім болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) сағат ішінде құжаттармен танысады және мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді.
      Нәтижесі – мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 1 (бір) жұмыс күні ішінде келіп түскен құжаттарды қарайды, құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады және жер қойнауын зерттеу жөніндегі уәкілетті органның тиісті аумақтық бөлімшесіне (бұдан әрі – аумақтық бөлімше) келісу үшін жолдайды.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын аумақтық бөлімшеге келісу үшін жолдау;
      3) аумақтық бөлімше көрсетілетін қызметті алушының өтінімін оны тіркеген сәттен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде қарайды және болашақ құрылыс салу алаңының астында пайдалы қазбалардың болуы немесе болмауы (оның аз мөлшерде екендігі) туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды.
      Нәтижесі – болашақ құрылыс салу алаңының астында пайдалы қазбалардың болуы немесе болмауы (оның аз мөлшерде екендігі) туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті берушіге жолдау;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) сағат ішінде қорытындыны немесе хабарлама-хат дайындайды.
      Нәтижесі – қорытындыны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдау;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 2 (екі) сағат ішінде қорытындыны немесе хабарлама-хат қарайды және қол қояды.
      Нәтижесі – қол қойылған қорытындыны көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 15 (он бес) минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін тіркейді және мемлекеттік қызметтің дайын нәтижесін портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетке береді.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, осы "Болашақ құрылыс учаскесі астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі туралы қорытынды беру" регламенттің (бұдан әрі – Регламент) 1-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      7. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібін және рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен порталда тіркелуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының парольді порталға енгізу процесі (авторландыру процесі);
      3) 1-шарт – логин (жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) немесе бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) және пароль арқылы порталда тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің нақтылығын тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде кемшіліктердің болуына байланысты порталда авторландырудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының Регламентінде көрсетілген мемлекеттік қызметті таңдауы, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті алушының нысанды оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескере отырып толтыруы (мәліметтерді енгізу), сұраныс нысанына электрондық түрдегі қажетті құжаттарды жалғауы;
      6) 4-процесс – сұранысты куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      7) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктердің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сұраныста көрсетілген ЖСН немесе БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН немесе БСН арасында сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігін тексеру;
      8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-ның нақтылығы расталмауына байланысты сұратылған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге сұраныстың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) куәландыру (қол қою);
      10) 7-процесс – электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрауын) порталда тіркеу және порталда сұрауды өңдеу;
      11) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушы құжаттарының толықтығын тексеруі;
      12) 8-процесс –порталда көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрастырылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      13) 9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын аумақтық бөлімшеге келісуге жолдау;
      14) 10-процесс – аумақтық бөлімшеден ақпараттың келуі;
      15) 11-процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін дайындау;
      16) 12-процесс – порталмен қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушымен алу.
      8. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылдары осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес диаграммада көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі Стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Болашақ құрылыс учаскесі
астындағы жер қойнауында
пайдалы қазбалардың жоқ
немесе оның аз мөлшерде
екендігі туралы қорытынды
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

"Болашақ құрылыс учаскесі астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


  "Болашақ құрылыс учаскесі
астындағы жер қойнауында
пайдалы қазбалардың жоқ
немесе оның аз мөлшерде
екендігі туралы қорытынды
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


      Шартты белгілер:
     


  Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің 2015 жылғы
18 тамыздағы №216 қаулысымен
бекітілген

"Пайдалы қазбалар жатқан аумақтарда құрылыс салуға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда – Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 04.10.2019 № 251 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. "Пайдалы қазбалар жатқан аумақтарда құрылыс салуға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет (Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Х.Чурин көшесі, 116 үй мекенжайы бойынша орналасқан) "Батыс Қазақстан облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі №501 "Геология және су ресурстарын пайдалану саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекiту туралы" (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылғы 26 маусымда №11452 тіркелді) бұйрығымен бекітілген "Пайдалы қазбалар жатқан аумақтарда құрылыс салуға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру www.egov.kz "электрондық үкiметтің" веб-порталы (бұдан әрi – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі: порталға құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 9 (тоғыз) жұмыс күні.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған) түрде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – пайдалы қазбалар жатқан аумақтарда құрылыс салуға рұқсат (бұдан әрі – рұқсат) Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысанда немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.
      Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін негізде көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасы (бұдан әрі – құжаттар) қоса берілген Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша көрсетiлетiн қызметті алушының өтiнiмі немесе көрсетiлетiн қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтінім болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) сағат ішінде құжаттармен танысады және мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді.
      Нәтижесі – мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 1 (бір) жұмыс күні ішінде келіп түскен құжаттарды қарайды, құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады және құжаттарды жер қойнауын зерттеу жөніндегі уәкілетті органның тиісті аумақтық бөлімшесіне (бұдан әрі – аумақтық бөлімше) келісу үшін жолдайды.
      Нәтижесі – аумақтық бөлімшесіне көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын жолдау;
      3) аумақтық бөлімшесі көрсетілетін қызметті берушіден көрсетілетін қызметті алушының құжаттары келіп түскен сәттен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде оларды қарайды және көрсетілетін қызметті берушіге рұқсатты немесе дәлелді бас тартуды жолдайды.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті берушіге рұқсатты немесе дәлелді бас тартуды жолдау;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы аумақтық бөлімшенің рұқсаты немесе дәлелді бас тартуы келіп түскеннен кейін 2 (екі) сағат ішінде көрсетілетін қызметті берушінің және аумақтық бөлімшенің рұқсаттарын немесе дәлелді бас тартуды дайындайды.
      Нәтижесі – рұқсатты немесе дәлелді бас тартуды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдау;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 2 (екі) сағат ішінде рұқсатты немесе дәлелді бас тартуды қарайды және қол қояды.
      Нәтижесі – қол қойылған рұқсатты немесе дәлелді бас тартуды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 15 (он бес) минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін тіркейді және және мемлекеттік қызметтің дайын нәтижесін портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетке береді.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      7. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібін және рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен порталда тіркелуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының парольді порталға енгізу процесі (авторландыру процесі);
      3) 1-шарт – логин (жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) немесе бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) және пароль арқылы порталда тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің нақтылығын тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде кемшіліктердің болуына байланысты порталда авторландырудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының регламентінінде көрсетілген мемлекеттік қызметті таңдауы, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті алушының нысанды оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескере отырып толтыруы (мәліметтерді енгізу), сұраныс нысанына электрондық түрдегі қажетті құжаттарды жалғауы;
      6) 4-процесс – сұранысты куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      7) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктердің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сұраныста көрсетілген ЖСН немесе БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН немесе БСН арасында сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігін тексеру;
      8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-ның нақтылығы расталмауына байланысты сұратылған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге сұраныстың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) куәландыру (қол қою);
      10) 7-процесс – электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрауын) порталда тіркеу және порталда сұрауды өңдеу;
      11) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушы құжаттарының толықтығын тексеруі;
      12) 8-процесс – порталда көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрастырылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      13) 9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын Комитетке келісуге жолдау;
      14) 10-процесс – аумақтық бөлімшесінен рұқсаттың немесе дәлелді бас тартудың келуі;
      15) 11-процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін дайындау;
      16) 12-процесс – көрсетілетін қызметті алушының порталда қалыптастырылған мемлекеттік қызмет нәтижелерін алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      8. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылдары осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес диаграммада көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі Стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Пайдалы қазбалар жатқан
аумақтарда құрылыс салуға
рұқсат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

"Пайдалы қазбалар жатқан аумақтарда құрылыс салуға рұқсат беру" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


  "Пайдалы қазбалар жатқан
аумақтарда құрылыс салуға
рұқсат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


      Шартты белгілер:
     


  2015 жылғы 18 08 № 216
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Барлаумен немесе өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және
(немесе) пайдалануға келісімшарттар жасасу" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент алып тасталды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 13.09.2016 № 274 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

  2015 жылғы 18 08 № 216
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге келісімшарттар жасасу, оларды
тіркеу және сақтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент алынып тасталды – Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 04.10.2019 № 251 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

  2015 жылғы 18 08 № 216
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Кең таралған пайдалы қазбаларды барлау және өндіру, барлаумен және өндірумен
байланысты емес жерасты құрылыстарын салу және (немесе) пайдалану үшін берілген
жер қойнауының учаскелеріне арналған сервитуттарды тіркеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент алынып тасталды – Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.12.2018 № 308 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

  2015 жылғы 18 08 № 216
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Жер қойнауын пайдалануға, барлаумен немесе өндірумен байланысты емес жерасты
құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға келісімшарттар жасасу, тіркеу және
сақтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент алынып тасталды – Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.12.2018 № 308 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

  Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің 2015 жылғы
18 тамыздағы №216 қаулысымен
бекітілген

"Кен іздеушілікке арналған лицензияны беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Қаулы регламентпен толықтырылды – Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 04.10.2019 № 251 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. "Кен іздеушілікке арналған лицензияны беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет (Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Х.Чурин көшесі, 116 үй мекенжайы бойынша орналасқан) "Батыс Қазақстан облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі №501 "Геология және су ресурстарын пайдалану саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылғы 26 маусымда №11452 тіркелді) бұйрығымен бекітілген "Кен іздеушілікке арналған лицензияны беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап – 7 (жеті) жұмыс күні ішінде;

      2) лицензияны қайта рәсімдеу – 7 (жеті) жұмыс күні ішінде.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес, кен іздеушілікке арналған лицензия қайта рәсімделген лицензия (бұдан әрі – Лицензия), лицензияның телнұсқасы немесе Стандарттың 9-тармағында көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжді түрдегі жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі туралы мәліметтерді ұсыну нысаны: қағаз түрінде. Мемлекеттік қызмет кезек күтпестен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз ұсынылады.

      Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) ақылы негізде көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме Стандарттың 8-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасы (бұдан әрі – құжаттар) қоса берілген Стандарттың 2 және 3 қосымшаларына сәйкес нысан бойынша көрсетiлетiн қызметті алушының өтiнiші.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және нәтижесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды тапсырған кезден бастап 10 (он) минут ішінде оларды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады.

      Нәтижесі – құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қоюға жолдау;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 2 (екі) сағат ішінде құжаттармен танысады және мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді.

      Нәтижесі – құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 5 (бес) жұмыс күні ішінде келіп түскен құжаттарды қарайды, құжаттардың толықтығын тексереді лицензия немесе бас тарту туралы уәжді түрдегі жауапты дайындайды.

      Нәтижесі – лицензия немесе бас тарту туралы уәжді түрдегі жауапты көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдау;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 2 (екі) сағат ішінде лицензия немесе бас тарту туралы уәжді түрдегі жауапты қарайды және қол қояды.

      Нәтижесі – қол қойылған қорытындыны көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдау;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға береді.

      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының), өзара іс-қимылдары реттілігінің толық сипаттамасы мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Кен іздеушілікке арналған лицензияны беру" регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі Стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Кен іздеушілікке арналған
лицензияны беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

"Кен іздеушілікке арналған лицензияны беру" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



      Шартты белгілер:


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере геологии

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 18 августа 2015 года № 216. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 17 сентября 2015 года № 4048. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 30 июля 2020 года № 178

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 30.07.2020 № 178 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) "Выдача заключения об отсутствии или малозначительности полезных ископаемых в недрах под участком предстоящей застройки";
      2) "Выдача разрешения на застройку территорий залегания полезных ископаемых";
      3) исключен постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 13.09.2016 № 274 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования);
      4) исключен постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 04.10.2019 № 251 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования);
      5) исключен постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 28.12.2018 № 308 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования);
      6) исключен постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 28.12.2018 № 308 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования);

      7) "Выдача лицензии на старательство".

      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлениями акимата Западно-Казахстанской области от 13.09.2016 № 274 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования); от 28.12.2018 № 308 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования); от 04.10.2019 № 251 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).
      2. Признать утратившим силу постановления акимата Западно-Казахстанской области от 17 июня 2014 года № 159 "Об утверждении регламента государственной услуги "Регистрация сервитутов на участки недр, предоставленных для проведения разведки и добычи общераспространенных полезных ископаемых, строительства и (или) подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей, в случаях, предусмотренных Законом Республики Казахстан "О недрах и недропользовании" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 3592, опубликованное 25 октября 2014 года в газетах "Орал өңірі" и "Приуралье") и от 23 июня 2014 года № 163 "Об утверждении регламентов государственных услуг по заключению и регистрации контрактов на предоставление права недропользования, на строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 3590, опубликованное 09 августа 2014 года в газетах "Орал өңірі" и "Приуралье").
      3. Государственному учреждению "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Западно-Казахстанской области" (Давлетжанов А. М.) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации.
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Западно-Казахстанской области Турегалиева Н. Т.
      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким области Н. Ногаев

  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 18 августа 2015 года №216

Регламент государственной услуги
"Выдача заключения об отсутствии или малозначительности полезных ископаемых в недрах под участком предстоящей застройки"

      Сноска. Регламент – в редакции постановления акимата Западно-Казахстанской области от 04.10.2019 № 251 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача заключения об отсутствии или малозначительности полезных ископаемых в недрах под участком предстоящей застройки" (далее – государственная услуга).
      Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Управление земельных отношений Западно-Казахстанской области" (далее – услугодатель), (расположенного по адресу: Западно-Казахстанская область, город Уральск, улица Х.Чурина, дом 116) на основании стандарта государственной услуги "Выдача заключения об отсутствии или малозначительности полезных ископаемых в недрах под участком предстоящей застройки", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года №501 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере геологии и пользования водными ресурсами" (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 июня 2015 года №11452) (далее – Стандарт).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      2. Срок оказания государственной услуги с момента подачи документов на портал – 9 (девять) рабочих дней.
      Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная).
      3. Результат оказания государственной услуги – заключение об отсутствии или малозначительности полезных ископаемых в недрах под участком предстоящей застройки (далее – заключение) по форме согласно приложению 1 Стандарта государственной услуги или письмо-уведомление (далее – письмо-уведомление) о наличии полезных ископаемых под площадью предстоящей застройки в произвольной форме либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 Стандарта государственной услуги.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      Государственная услуга оказывается на бесплатной основе физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги услугополучателю является заявка по форме согласно приложению 2 Стандарта в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя, с приложением пакета документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее – документы).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и результат:
      1) руководитель услугодателя в течение 1 (одного) часа ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги.
      Результат – направление документов необходимых для оказания государственной услуги ответственному исполнителю услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня рассматривает поступившие документы, осуществляет проверку полноты документов и направляет для согласования в территориальное подразделение уполномоченного органа по изучению недр (далее – территориальное подразделение).
      Результат – направление для согласования документов услугополучателя в территориальное подразделение;
      3) территориальное подразделение рассматривает документы услугополучателя в течение 7 (семи) рабочих дней с момента ее регистрации и направляет информацию о наличии или отсутствии (малозначительности) полезных ископаемых под площадью предстоящей застройки услугодателю.
      Результат – направление информации о наличии или отсутствии (малозначительности) полезных ископаемых под площадью предстоящей застройки услугодателю;
      4) ответственный исполнитель услугодателя в течение 2 (двух) часов готовит заключение или письмо-уведомление.
      Результат – направление заключения или письмо-уведомление на подпись руководителю услугодателя;
      5) руководитель услугодателя рассматривает и подписывает заключение или письмо-уведомление в течение 2 (двух) часов.
      Результат – направление подписанного заключения или письмо-уведомление ответственному исполнителю услугодателя;
      6) ответственный исполнитель услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут регистрирует результат оказания государственной услуги и выдает готовый результат государственной услуги через портал в личный кабинет услугополучателя.
      Результат – выдача услугополучателю результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (сотрудников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) ответственный исполнитель услугодателя;

      2) руководитель услугодателя.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 регламента государственной услуги "Выдача заключения об отсутствии или малозначительности полезных ископаемых в недрах под участком предстоящей застройки" (далее – Регламент).

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      7. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услогополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузере компьютера услогополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услогополучателем пароля (процесс авторизации) на портал для получения государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) или бизнес идентификационный номер (далее – БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН или БИН указанным в запросе и ИИН или БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) на портале и обработка запроса на портале;
      11) условие 3 – проверка услугодателем полноты документов услугополучателя;
      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя на портале;
      13) процесс 9 – направление документов услугополучателя для согласования в территориальное подразделение;
      14) процесс 10 – поступление информации от территориального органа;
      15) процесс 11 – подготовка результата оказания государственной услуги;
      16) процесс 12 – получение услугополучателем результата государственной услуги, сформированной порталом.
      8. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал, приведены в диаграмме согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      9. Порядок обжалования решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственной услуги осуществляется в соответствии с разделом 3 Стандарта.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача заключения
об отсутствии или
малозначительности полезных
ископаемых в недрах под
участком предстоящей
застройки"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача заключения об отсутствии или малозначительности полезных ископаемых в недрах под участком предстоящей застройки"

     


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача заключения
об отсутствии или
малозначительности полезных
ископаемых в недрах под
участком предстоящей
застройки"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал

     


      Условные обозначения:
     


  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 18 августа 2015 года №216

Регламент государственной услуги
"Выдача разрешения на застройку территорий залегания полезных ископаемых"

      Сноска. Регламент – в редакции постановления акимата Западно-Казахстанской области от 04.10.2019 № 251 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на застройку территорий залегания полезных ископаемых" (далее – государственная услуга).
      Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Управление земельных отношений Западно-Казахстанской области" (далее – услугодатель), (расположенного по адресу: Западно-Казахстанская область, город Уральск, улица Х.Чурина, дом 116) на основании стандарта государственной услуги "Выдача разрешения на застройку территорий залегания полезных ископаемых", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года №501 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере геологии и пользования водными ресурсами" (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 июня 2015 года №11452) (далее – Стандарт).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      2. Срок оказания государственной услуги с момента подачи документов на портал – 9 (девять) рабочих дней.
      Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная).
      3. Результат оказания государственной услуги – разрешение на застройку территорий залегания полезных ископаемых (далее – разрешение) по форме согласно приложению 1 Стандарта государственной услуги либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 Стандарта государственной услуги.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      Государственная услуга оказывается на бесплатной основе физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги услугополучателю является заявка по форме согласно приложению 2 Стандарта в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя, с приложением пакета документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее – документы).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и результат:
      1) руководитель услугодателя в течение 1 (одного) часа ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги.
      Результат – направление документов необходимых для оказания государственной услуги ответственному исполнителю услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня рассматривает поступившие документы, осуществляет проверку полноты документов и направляет документы в территориальное подразделение уполномоченного органа по изучению недр (далее – территориальное подразделение).
      Результат – направление в территориальное подразделение документов услугополучателя;
      3) территориальное подразделение в течение 7 (семи) рабочих дней с момента поступления от услугодателя документов услугополучателя, рассматривает данные документы и направляет услугодателю разрешение, либо мотивированный отказ.
      Результат – направление услугодателю разрешения или мотивированного отказа;
      4) ответственный исполнитель услугодателя в течение 2 (двух) часов с момента поступления разрешения территориального подразделение готовит разрешение услугодателя и территориального подразделения либо мотивированный отказ.
      Результат – направление на подпись руководителю услугодателя разрешения либо мотивированного отказа;
      5) руководитель услугодателя рассматривает и подписывает разрешение либо мотивированный отказ в течение 2 (двух) часов.
      Результат – направление подписанного разрешения либо мотивированного отказа ответственному исполнителю услугодателя;
      6) ответственный исполнитель услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут регистрирует результат оказания государственной услуги выдает готовый результат государственной услуги через портал в личный кабинет услугополучателя.
      Результат – выдача услугополучателю результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (сотрудников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) ответственный исполнитель услугодателя;

      2) руководитель услугодателя.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 регламента государственной услуги "Выдача разрешения на застройку территорий залегания полезных ископаемых" (далее – Регламент).

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      7. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услогополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузере компьютера услогополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услогополучателем пароля (процесс авторизации) на портал для получения государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) или бизнес идентификационный номер (далее – БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН или БИН указанным в запросе и ИИН или БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) на портале и обработка запроса на портале;
      11) условие 3 – проверка услугодателем полноты документов услугополучателя;
      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя на портале;
      13) процесс 9 – направление документов услугополучателя для согласования в территориальное подразделение;
      14) процесс 10 – поступление информации от территориального органа;
      15) процесс 11 – подготовка результата оказания государственной услуги;
      16) процесс 12 – получение услугополучателем результата государственной услуги, сформированной порталом.
      8. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал, приведены в диаграмме согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      9. Порядок обжалования решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственной услуги осуществляется в соответствии с разделом 3 Стандарта.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача разрешения на
застройку территорий залегания
полезных ископаемых"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача разрешения на застройку территорий залегания полезных ископаемых"

     


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача разрешения на
застройку территорий залегания
полезных ископаемых"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал

     


      Условные обозначения:
     


  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 18 08 2015 года № 216

Регламент государственной услуги
"Заключение контрактов на строительство и (или) эксплуатацию подземных
сооружений, не связанных с разведкой или добычей"

      Сноска. Регламент исключен постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 13.09.2016 № 274 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 18 08 2015 года № 216

Регламент государственной услуги
"Заключение, регистрация и хранение контрактов на разведку, добычу
общераспространенных полезных ископаемых"

      Сноска. Регламент исключен постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 04.10.2019 № 251 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 18 08 2015 года № 216

Регламент государственной услуги
"Регистрация сервитутов на участки недр, предоставленных для проведения разведки
и добычи общераспространенных полезных ископаемых, строительства и (или)
подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей"

      Сноска. Регламент исключен постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 28.12.2018 № 308 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 18 08 2015 года № 216

Регламент государственной услуги
"Заключение, регистрация и хранение контрактов на строительство и (или)
эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей"

      Сноска. Регламент исключен постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 28.12.2018 № 308 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 18 августа 2015 года №216

Регламент государственной услуги
"Выдача лицензии на старательство"

      Сноска. Постановление дополнено регламентом в соответствии с постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 04.10.2019 № 251 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лицензии на старательство" (далее – государственная услуга).

      Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Управление земельных отношений Западно-Казахстанской области" (далее – услугодатель), (расположенного по адресу: Западно-Казахстанская область, город Уральск, улица Х.Чурина, дом 116) на основании стандарта государственной услуги "Выдача лицензии на старательство", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года №501 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере геологии и пользования водными ресурсами" (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 июня 2015 года №11452) (далее – Стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.

      2. Срок оказания государственной услуги:

      1) с момента подачи документов – 7 (семь) рабочих дней;

      2) при переоформлении лицензии – 7 (семь) рабочих дней.

      Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат государственной услуги – лицензия на старательство согласно приложению 1 Стандарта, переоформленная лицензия (далее – Лицензия), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 9 Стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная. Государственная услуга оказывается без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      Государственная услуга оказывается на платной основе физическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги услугополучателю является заявление по формам согласно приложениям 2 и 3 Стандарта с приложением пакета документов, указанных в пункте 8 Стандарта (далее – документы).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и результат:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя с момента подачи документов услугополучателем осуществляет прием и их регистрацию в журнале регистрации в течение 10 (десяти) минут.

      Результат – направление документов на резолюцию руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение 2 (двух) часов ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги.

      Результат – направление документов ответственному исполнителю услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы, осуществляет проверку полноты документов и готовит лицензию либо мотивированный отказ в течение 5 (пяти) рабочих дней.

      Результат – направление лицензии либо мотивированный отказ на подпись руководителю услугодателя;

      4) руководитель услугодателя рассматривает и подписывает лицензию либо мотивированный отказ в течение 2 (двух) часов.

      Результат – направление подписанной лицензии либо мотивированного отказа сотруднику канцелярии услугодателя;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует результат оказания государственной услуги в журнале регистрации в течение 15 (пятнадцати) минут и выдает услугополучателю.

      Результат – выдача услугополучателю результата государственной услуги.

      3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (сотрудников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) ответственный исполнитель услугодателя;

      3) руководитель услугодателя.

      7. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к регламенту государственной услуги "Выдача лицензии на старательство".

      8. Порядок обжалования решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственной услуги осуществляется в соответствии с разделом 3 Стандарта.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Выдача лицензии на
старательство"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача лицензии на старательство"


      Условные обозначения: