Орман шаруашылығы және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 5 қазандағы № 287 қаулысы. Батыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 3 қарашада № 4133 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 20 сәуірдегі № 74 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 20.04.2020 № 74 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Орман шаруашылығы және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттері бекітілсін:
      1) "Ағаш кесу және орман билетін беру";
      2) алып тасталды – Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 18.03.2017 № 79 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі);
      3) "Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеу".
      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді – Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 18.03.2017 № 79 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      2. 2014 жылғы 29 шілдедегі №203 "Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №3617 тіркелген, 2014 жылғы 11 қыркүйектегі "Приуралье" және "Орал өңірі" газеттерінде жарияланған) Батыс Қазақстан облысы әкімдігі қаулысының күші жойылды деп танылсын.
      3. "Батыс Қазақстан облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі (А.М.Дәулетжанов) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде және бұқаралық ақпарат құралдарында оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облысы әкімінің бірінші орынбасары А.К.Өтеғұловқа жүктелсін.
      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Н.Ноғаев

  2015 жылғы 5 қазандағы № 287
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Ағаш кесу және орман билетін беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің (бұдан әрі – регламент) 1-қосымшасында көрсетілген мекенжайлар бойынша орналасқан мемлекеттік орман иеленушілермен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы №18-1/415 "Орман шаруашылығы және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылғы 14 шілдеде №11662 тіркелген) бұйрығымен бекітілген "Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде тегін көрсетіледі.
      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - қағаз түрінде ағаш кесу және (немесе) орман билетін беру.
      Орман шаруашылығы саласындағы уәкілетті органның ведомствосы бекіткен сүрек дайындау көлемінің, Қазақстан Республикасы 2003 жылғы 8 шілдедегі Орман кодексінің 13-бабының 1-тармағының 18-20) тармақшасына сәйкес орман иеленушімен келісімделген кеспеағаштарды игерудің технологиялық карталарының болмауы анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қараудан дәлелді бас тарту (бұдан әрі – дәлелді бас тарту) береді.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасы (бұдан әрі - құжаттар) қоса берілген, еркін нысандағы өтініш негіздеме болып табылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіздер (бұдан әрі- дәлелді бас тарту) Стандарттың 9-1-тармағында көзделген.
      Ескерту. 4 тармаққа өзгеріс енгізілді - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 16.06.2017 № 177 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі)
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы және нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды тапсырған кезден бастап 30 минут ішінде оларды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады.
      Нәтижесі – құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қоюға жолдау;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 сағат ішінде құжаттармен танысады және мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді.
      Нәтижесі – мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 жұмыс күні ішінде келіп түскен құжаттарды қарайды, құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады, ағаш кесу және (немесе) орман билетін көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қоюға жолдайды;
      Құжаттар толық ұсынылмаған жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы өтінішті қараудан дәлелді бас тарту береді.
      Нәтижесі – құжаттардың толықтығын тексеру, құжаттар толық ұсынылмаған жағдайда дәлелді бас тарту дайындау;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 сағат ішінде ағаш кесу және (немесе) орман билетін қарайды және қол қояды.
      Нәтижесі – қол қойылған ағаш кесу және (немесе) орман билетін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 30 минут ішінде қол қойылған ағаш кесу және (немесе) орман билетін көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға қол қойылған ағаш кесу және (немесе) орман билетін беру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдері (іс – қимылдары) реттілігін сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес–процестерінің анықтамалығында көрсетілген.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі Стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Ағаш кесу және орман билетін
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 1-қосымша

Көрсетілетін қызметті берушілердің тізімі

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Заңды мекенжайы

Байланыс телефоны

Электрондық мекенжайы

Жұмыс кестесі

1

Ақжайық орман және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданы, Ақжайық ауылы, Тәуелсіздік көшесі, 10 үй

87114391592

leshoz11@maіl.ru

Күн сайын сағат 9.00-ден бастап 18.30 дейін, түскі үзіліс уақыты сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін, демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерінен басқа

2

Бөрлі орман және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Бөрлі ауданы, Бөрлі ауылы, Советская көшесі, 173 үй

87113350745

baur.86-86@maіl.ru

3

Тайпақ орман және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекеме

Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы, Тайпақ ауылы, Чапаев көшесі, 88 үй

87114221465

taіpakorman@lіst.ru

4

Орал орман және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Дамбы тұйығы көшесі, 5/1 үй

87112265010

uralsk_lesxoz@maіl.ru

5

Орда орман және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекеме

Батыс Қазақстан облысы, Бөкей Ордасы ауданы, Хан ордасы ауылы, А.Оразбаева көшесі, 40 үй

87114060230

zko_urda@maіl.ru

6

Чапаев орман және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы, Чапаев ауылы, Есенжанов көшесі, 113 үй

87113692458

bagdat.tanіev@maіl.ru

7

Шыңғырлау орман және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, Шыңғырлау ауылы, С.Датов көшесі, 110 үй

87113733934

chіnorman_110@maіl.ru

8

Январцев орман және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекемесі

Батыс Қазақстан облысы, Зеленов ауданы, Январцев ауылы, Лесхоз көшесі, 1 үй

87113195533

yanles@maіl.ru


  "Ағаш кесу және орман билетін
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 2-қосымша

"Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік қызметін көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


     


  2015 жылғы 5 қазандағы № 287
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Орман ресурстары, сауықтыру, рекреациялық, тарихи-мәдени, туристік және
спорттық мақсаттар; аңшылық шаруашылығының мұқтаждықтары; жанама орман
пайдалану үшін ұзақ мерзімді орман пайдалануға берілген мемлекеттік орман қоры
жерлерінде учаскелерді құрылыс объектілерін салуға пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент алып тасталды – Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 18.03.2017 № 79 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

  2015 жылғы 5 қазандағы №287
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын
мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Батыс Қазақстан облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы №18-1/415 "Орман шаруашылығы және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2015 жылғы 14 шілдеде №11662 тіркелген) бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) www.еgov.kz, www.elіcense.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеу (бұдан әрі – тіркеу).
      Ұсынылған құжаттардың толық болмауы фактісі анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген мерзімде өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту (бұдан әрі – дәлелді бас тарту) береді.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.
      Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін түрде көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіздер (бұдан әрі- дәлелді бас тарту) Стандарттың 9-1-тармағында көзделген.
      Ескерту. 3 тармаққа өзгеріс енгізілді - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 16.06.2017 № 177 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын (бұдан әрі - құжаттар) қоса, Стандарттың қосымшасына сәйкес өтініш немесе электрондық құжат нысанындағы өтініш негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды тапсырған кезден бастап 30 минут ішінде оларды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады.
      Нәтижесі – құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қоюға жолдау;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 сағат ішінде құжаттармен танысады және мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтайды.
      Нәтижесі – құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 1 жұмыс күні ішінде келіп түскен құжаттарды қарайды, құжаттардың толықтығын тексереді, шартты мемлекеттік тіркеуді жүзеге асырады немесе дәлелді бас тарту береді.
      Нәтижесі – шартты немесе дәлелді бас тартуды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдау;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 сағат ішінде шарттың тіркелуін қолы және мөр қоюы арқылы растайды немесе дәлелді бас тартуға қол қояды.
      Нәтижесі – расталған шартты немесе дәлелді бас тартуды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 10 минут ішінде тіркелген шартты немесе дәлелді бас тартуды көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы көрсетілмейді.
      8. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібі және рәсімдердің (іс-қимылдардың) тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен порталда тіркелуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс - көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының парольді порталға енгізу процесі (авторландыру процесі);
      3) 1-шарт – логин (жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) немесе бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - БСН) және пароль арқылы порталда тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің нақтылығын тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде кемшіліктердің болуына байланысты порталда авторландырудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының "Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті алушының нысанды оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескере отырып толтыруы (мәліметтерді енгізу), сұраныс нысанына электрондық түрдегі қажетті құжаттарды жалғауы;
      6) 4-процесс – сұранысты куәландыруға қол қою үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      7) 2-шарт –порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (күші жойылған) тізімінде жоқтығын, сонымен қатар сәйкестендіру деректерінің сұраныста көрсетілген БСН немесе ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН немесе ЖСН арасындағы сәйкестілігін тексеру;
      8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұралатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге сұраныстың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);
      10) 7-процесс – порталда электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО-да сұранысты өңдеу;
      11) 3-шарт – көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және рұқсатты беру үшін негіздемесіне сәйкестілігін көрсетілетін қызметті берушімен тексеру;
      12) 8-процесс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұралынатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      13) 9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының порталда қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесін алуы. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетудің нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.
      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-әрекет диаграммасы осы Регламенттің 1 - қосымшасында келтірілген.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекеттерінің толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 2 - қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес - процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процесінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсына орналастырылады.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану Стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Мемлекеттік орман қоры
учаскелерінде ұзақ мерзімді
орман пайдалану шартын
мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің
функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


     


  "Мемлекеттік орман қоры
учаскелерінде ұзақ мерзімді
орман пайдалану шартын
мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

"Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын
мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің
анықтамалығы

     


Об утверждении регламентов государственных услуг в области лесного хозяйства и особо охраняемых природных территорий

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 5 октября 2015 года № 287. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 3 ноября 2015 года № 4133. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 20 апреля 2020 года № 74

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 20.04.2020 № 74 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг в области лесного хозяйства и особо охраняемых природных территорий:
      1) "Выдача лесорубочного и лесного билета";
      2) исключен постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 18.03.2017 № 79 (вводится в действие со дня первого официального опубликования);
      3) "Государственная регистрация договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда".
      Сноска. Пункт 1 с изменением, внесенным постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 18.03.2017 № 79 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      2. Признать утратившим силу постановление акимата Западно-Казахстанской области от 29 июля 2014 года №203 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лесорубочного и лесного билета" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов №3617, опубликованное 11 сентября 2014 года в газетах "Приуралье" и "Орал өңірі").
      3. Государственному учреждению "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Западно-Казахстанской области" (Давлетжанов А.М.) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации.
      4. Контроль за исполнением данного постановления возложить на первого заместителя акима Западно-Казахстанской области Утегулова А.К.
      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким области Н.Ногаев

  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 5 октября 2015 года № 287

Регламент государственной услуги
"Выдача лесорубочного и лесного билета"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лесорубочного и лесного билета" (далее – государственная услуга).
      Государственная услуга оказывается бесплатно государственными лесовладельцами (далее – услугодатель) адреса которых указаны в приложений 1 регламента государственной услуги "Выдача лесорубочного и лесного билета" (далее – регламент) физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель) на основании стандарта государственной услуги "Выдача лесорубочного и лесного билета", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 18-1/415 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области лесного хозяйства и особо охраняемых природных территорий" (Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 июля 2015 года №11662) (далее – Стандарт).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - выдача лесорубочного и (или) лесного билета в бумажной форме.
      В случае установления отсутствия утвержденных объемов заготовки древесины ведомством уполномоченного органа в области лесного хозяйства, отсутствия технологических карт на разработку лесосек, согласованных с лесовладельцем в соответствии с подпунктом 18-20) пункта 1 статьи 13 Лесного кодекса Республики Казахстан, услугодатель дает мотивированный отказ (далее – мотивированный отказ) в рассмотрении заявления.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление в произвольной форме с приложением пакета документов (далее - документы), указанных в пункте 9 Стандарта.
      Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги на основании пункта 9-1 Стандарта.
      Сноска. Пункт 4 с изменением, внесенным постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 16.06.2017 № 177 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящий в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и результат:
      1) специалист канцелярии услугодателя с момента подачи документов услугополучателем осуществляет прием и их регистрацию в течение 30 минут.
      Результат - направление документов на резолюцию руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя в течение 4 часов рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги.
      Результат - направление документов для оказания государственной услуги ответственному исполнителю услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя в течение 2 рабочих дней рассматривает документы, осуществляет проверку полноты документов, передает руководителю услугодателя лесорубочный и (или) лесной билет для подписания.
      В случае не полного предоставления документов ответственный исполнитель услугодателя дает мотивированный отказ в рассмотрении заявления.
      Результат - осуществление проверки полноты документов, в случае не полного предоставления документов подготовка мотивированного отказа;
      4) руководитель услугодателя в течение 4 часов рассматривает и подписывает лесорубочный и (или) лесной билет.
      Результат – направление подписанного лесорубочного и (или) лесного билета ответственному исполнителю услугодателя;
      5) ответственный исполнитель услугодателя выдает в течение 30 минут подписанный лесорубочный и (или) лесной билет услугополучателю.
      Результат – выдача подписанного лесорубочного и (или) лесного билета услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист канцелярии услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя;
      3) руководитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий), структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес–процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 настоящего регламента.
      8. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) их должностных лиц, по вопросам оказания государственной услуги осуществляется в соответствии с разделом 3 Стандарта.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача лесорубочного
и лесного билета"

Перечень услугодателей

Наименование услугодателя

Юридический адрес

Контактный телефон

Электронный адрес

График работы

1

Акжаикское государственное учреждение по охране лесов и животного мира

Западно-Казахстанская область, Теректинский район, село Акжаик, улица Тәуелсіздік, дом 10

87114391592

leshoz11@mail.ru

Ежедневно с 9.00 часов до 18.30, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней

2

Бурлинское государственное учреждение по охране лесов и животного мира

Западно-Казахстанская область, Бурлинский район, село Бурлин, улица Советская, дом 173

87113350745

baur.86-86@mail.ru

3

Тайпакское государственное учреждение по охране лесов и животного мира

Западно-Казахстанская область, Акжаикский район, село Тайпак, улица Чапаева, дом 88

87114221465

taipakorman@list.ru

4

Уральское государственное учреждение по охране лесов и животного мира

Западно-Казахстанская область, город Уральск, улица Дамбовый тупик, дом 5/1

87112265010

uralsk_lesxoz@mail.ru

5

Урдинское государственное учреждение по охране лесов и животного мира

Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Хан ордасы, улица А.Оразбаевой, дом 40

87114060230

zko_urda@mail.ru

6

Чапаевское государственное учреждение по охране лесов и животного мира

Западно-Казахстанская область, Акжаикский район, село Чапаев, улица Есенжанова, дом 113

87113692458

bagdat.taniev@mail.ru

7

Чингирлауское государственное учреждение по охране лесов и животного мира

Западно-Казахстанская область, Чингирлауский район, село Шынгырлау, улица С.Датова, дом 110

87113733934

chinorman_110@mail.ru

8

Январцевское государственное учреждение по охране лесов и животного мира

Западно-Казахстанская область, Зеленовский район, село Январцево, улица Лесхозная, дом 1

87113195533

yanles@mail.ru

  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача лесорубочного
и лесного билета"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача лесорубочного и лесного билета"

     


     


  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 5 октября 2015 года № 287

Регламент государственной услуги
"Выдача разрешения на использование участков под объекты строительства на землях
государственного лесного фонда, где лесные ресурсы предоставлены в долгосрочное
лесопользование для оздоровительных, рекреационных, историко-культурных,
туристских и спортивных целей; нужд охотничьего хозяйства; побочного лесного
пользования"

      Сноска. Регламент исключен постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 18.03.2017 № 79 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 5 октября 2015 года № 287

Регламент государственной услуги
"Государственная регистрация договора долгосрочного
лесопользования на участках государственного лесного фонда"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Государственная регистрация договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда" (далее – государственная услуга).
      Государственная услуга осуществляется государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Западно - Казахстанской области" (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Государственная регистрация договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 18-1/415 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области лесного хозяйства и особо охраняемых природных территорий" (Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 июля 2015 года №11662) (далее – Стандарт).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – государственная регистрация договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда (далее – регистрация).
      В случае установления факта неполноты представленных документов услугодатель в указанные сроки дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления (далее – мотивированный отказ).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      Государственная услуга оказывается на бесплатной основе физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).
      Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги на основании пункта 9-1 Стандарта.
      Сноска. Пункт 3 с изменением, внесенным постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 16.06.2017 № 177 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги услугополучателю является заявление установленной формы согласно приложению Стандарта или заявление в форме электронного документа с приложением пакета документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее - документы).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и результат:
      1) специалист канцелярии услугодателя с момента подачи документов услугополучателем осуществляет прием и их регистрацию в течение 30 минут.
      Результат – направление документов на резолюцию руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя в течение 4 часов ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги.
      Результат – направление документов ответственному исполнителю услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя в течение 1 рабочего дня рассматривает поступившие документы, осуществляет проверку полноты документов, производит государственную регистрацию договора либо в указанные сроки дает мотивированный отказ.
      Результат – направление для подписания договора либо мотивированного отказа руководителю услугодателя;
      4) руководитель услугодателя заверяет регистрацию договора своей подписью и печатью либо подписывает мотивированный отказ в течение 4 часов.
      Результат – направление заверенного договора либо мотивированного отказа ответственному исполнителю услугодателя;
      5) ответственный исполнитель услугодателя в течение 10 минут выдает зарегистрированный договор, либо мотивированный отказ услугополучателю.
      Результат – выдача услугополучателю результат оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист канцелярии услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя;
      3) руководитель услугодателя.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или)
иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем
в процессе оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга через Центр обслуживания населения не оказывается.
      8. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузере компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портал для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН) или бизнес идентификационный номер (далее – БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в регламенте государственной услуги "Государственная регистрация договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда" (далее – Регламент), вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения подписания запроса;
      7) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН или БИН указанным в запросе и ИИН или БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП
      услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в портале и обработка запроса в АРМ ГБД "Е-лицензирование";
      11) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;
      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в АРМ ГБД "Е-лицензирование";
      13) процесс 9 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги, сформированной в портале. Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      9. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал приведены диаграммой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет ресурсе услугодателя.
      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственной услуги осуществляется в соответствии с разделом 3 Стандарта.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Государственная
регистрация договора
долгосрочного лесопользования
на участках государственного
лесного фонда"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем,
задействованных в оказании государственной услуги, через портал

     


     


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Государственная
регистрация договора
долгосрочного лесопользования
на участках государственного
лесного фонда"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Государственная регистрация договора долгосрочного лесопользования
на участках государственного лесного фонда"