"Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 20 сәуірдегі № 221 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 51 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 12 ақпанда № 13059 болып тіркелді

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 20 сәуірдегі № 221 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10963 болып тіркелген, 2015 жылғы 13 мамырда «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:
      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты осы бұйрыққа  қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Сот актілерін орындау департаменті:
      1) осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оны мерзімді баспа басылымдарында және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жолдауды;
      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін «Республикалық құқықтық ақпарат орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;
      4) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Әділет министрлігінің Жауапты хатшысы Д.А. Айтмұхаметовке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық ресми жариялауға жатады және 2016 жылғы 1 наурыздан бастап қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
      Әділет министрі                            Б. Имашев

      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасының
      Ұлттық экономика министрі
      _______________ Е. Досаев
      2016 жылғы «____»________

      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасының
      Инвестициялар және даму министрі
      _______________ Ә. Исекешев
      2016 жылғы «____»___________

Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің  
2016 жылғы 28 қаңтардағы
№ 51 бұйрығына қосымша

Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің  
2016 жылғы      
№ бұйрығымен бекітілген

«Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын (бұдан әрі – Стандарт) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірлеген.
      3. Мемлекеттік қызметті аумақтық әділет органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) атқарушылық әрекеттердің жасалған жері бойынша көрсетеді.
      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:
      1) көрсетілетін қызметті беруші арқылы;
      2) «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғам (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге немесе Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған кезден бастап – 3 (үш) жұмыс күні;
      2) көрсетілетін қызметті берушіге немесе Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорацияның қызмет көрсетуіне рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – атқарушылық іс жүргізуді қозғау туралы қаулы не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      7. Жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілет қызметті алушы) мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Жұмыс кестесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейiн.
      Өтініштті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiнгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі.
      2) Мемлекеттік корпорация - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, Мемлекеттік корпорацияның белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.
      Қабылдау атқарушылық әрекеттерді жүргізу орны бойынша «электрондық» кезек тәртібімен жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады, «электрондық үкімет» www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы электрондық кезекті брондауға болады.
      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі, өкілеттігін растайтын құжат бойынша заңды тұлға) көрсетілетін қызметті берушіге немесе Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша атқарушылық іс жүргізуді қозғау туралы өтініш;
      2) Қазақстан Республикасы азаматтық іс жүргізу заңнамасына сәйкес берілген cот бұйрығы;
      3) судьяның қолымен және соттың мөрімен куәландырылған заңды күшіне енгені туралы белгісі бар сот актісінің көшірмесімен қоса сот актiсінің негiзiнде берiлген атқару парағы (сот бұйрығы мәжбүрлеп орындатуға ұсынылған жағдайда атқару парағы берілмейді);
      4) жеке басын куәландыратын құжат (сәйкестендіру үшін).
      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды тапсырған кезде өтініштің көшірмесіне құжаттар топтамасының тапсырылған күні мен уақыты көрсетіле отырып оның тіркелгендігі туралы қойылған белгі өтініштің қағаз жеткізгіште қабылданғанының растамасы болып табылады.
      Құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы қабылдаған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.
      Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке басын (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілінің) куәландыратын құжатты ұсынған кезде тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік корпорация нәтиженің бір ай бойы сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге тапсырады. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткен соң жүгінген кезде көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік корпорацияның сұрау салуы бойынша бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жібереді.
      10. Мыналар:
      1) атқарушылық құжаттың өндіріп алушының өтінішінсіз ұсынылуы не өтінішке өндіріп алушының немесе оның өкілінің қол қоймауы;
      2) атқарушылық құжаттың атқарушылық әрекеттердің жасалған жері бойынша берілмеуі;
      3) атқарушылық құжатты орындауға ұсынылатын мерзімнің өтіп кетуі және оны соттың қалпына келтірмеуі;
      4) құжаттың атқарушылық құжат болып табылмауы не атқарушылық құжаттарға қойылатын талаптарға сәйкес келмеуі;
      5) атқарушылық құжаттың орындауға бұрын ұсынылуы және ол бойынша атқарушылық іс жүргізудің тоқтатылуы;
      6) дереу орындалуға жататын атқарушылық құжаттарды қоспағанда, атқарушылық құжат болып табылатын немесе оның негізінде атқарушылық құжат берілген сот актісінің, орган (лауазымды адам) актісінің заңды күшіне енбеуі;
      7) судьяның қолымен және соттың мөрімен расталған, заңды күшіне енгені туралы белгісі бар сот актісі көшірмесінің атқарушылық құжатқа қоса берілмеуі мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіз болады.
      Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

3. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамадарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым жасау:
      1) шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті берушінің не Министрлік басшыларының атына беріледі.
      Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), почталық мекенжайы, заңды тұлғаның шағымында оның атауы, пошталық мекенжайы, шығыс нөмірі және күні көрсетіледі.
      Шағымдар жазбаша түрде пошта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.
      2) Мемлекеттік корпорация қызметкерінің әрекетіне (әрекетсiздiгiне) шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжайлар мен телефондар арқылы Мемлекеттік корпорацияның басшысына жіберіледі.
      Шағымның көрсетілетін қызметті берушіде, Министрлікте немесе Мемлекеттік корпорацияда тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі мен тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады) оның қабылданғанын растау болып табылады.
      Көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің немесе Мемлекеттік корпорацияның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта байланысы арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде қолма-қол беріледі.
      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының 114, 8 800 080 7777 телефоны арқылы алуға болады.
      Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінен» өтініш туралы ақпарат алуға болады, ол көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеу (жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгі жасау, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) барысында жаңартылып отырады.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.
      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      12. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгіне алады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету, оның ішінде Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      13. Тұрмыс-тіршілігін шектейтін кемістігіне байланысты ағза функциялары тұрақты бұзылып, денсаулығы нашарлаған көрсетілетін қызметті алушыларға қажет болған жағдайда Мемлекеттік корпорация қызметкері 1414, 8 800 080 7777 Бірыңғай байланыс – орталығы арқылы жүгіну жолымен мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары интернет-ресурстарда орналастырылады:
      көрсетілетін қызметті берушінің - www.adilet.gov.kz.;
      Мемлекеттік корпорацияның - www.con.gov.kz.
      15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы 1414, 8 800 080 7777 арқылы алуға мүмкіндігі бар.
      16. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары: 8 (7172) 74-04-83. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 7777.

«Өндіріп алушының өтініші бойынша
атқарушылық құжаттың негізінде 
атқарушылық іс жүргізуді қозғау»
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет 
стандартына           
1-қосымша            

Нысан

Атқарушылық іс жүргізуді қозғау туралы өтініш

___________________________________________________________________
         (көрсетілетін қызметті берушінің толық атауы)
___________________________________________________________________
(заңды тұлғаның атауы және БСН / жеке тұлғаның Т.А.Ә. (бар болса)
және ЖСН

      Осы өтінішке қоса берілетін атқарушылық құжат негізінде
атқарушылық іс жүргізуді қозғауды сұраймын.
      Жеке тұлғаның тұрғылықты жерінің, заңды тұлғаның орналасқан
жерінің мекенжайы _________________________________________________
              (пошталық индексі, облыс, қала, аудан, елді мекен,
_______________________________________.
көшенің атауы, үйдің/ғимараттың нөмірі)
      Электрондық почта____________________________________________.
      Телефондары _________________________________________________.
      Факс ________________________________________________________.
      Осы арқылы:
      барлық көрсетілген деректердің ресми байланыстар болып
табылатыны және оларға атқарушылық құжатты орындау мәселелері бойынша
кез келген ақпаратты жіберуге болатыны;
      қоса берілетін барлық құжаттар шындыққа сәйкес келетіні және
дәйекті болып табылатыны расталады.
      _________ __________________________________________________
       (қолы)       (тегі, аты, әкесінің аты (ол болса))

      Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпия болып табылатын
мәліметтерді пайдалануға келісемін ______ 20 __ жылғы « __ » _______
                                                             (қолы)

      Заңды тұлғалар үшін
      мөр орны             Толтырылған күні: 20 __ жылғы «___» ____

«Өндіріп алушының өтініші бойынша
атқарушылық құжаттың негізінде 
атқарушылық іс жүргізуді қозғау»
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет 
стандартына           
2-қосымша            

Нысан

_____________________________________
(көрсетілетін қызметті алушының   
тегі, аты, әкесінің аты (болса)  
(бұдан әрі - Т.А.Ә.) не ұйымының атауы)
______________________________________
(көрсетілетін қызмет алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15
сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын
басшылыққа ала отырып, «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік
корпорациясы» коммерциялық емес қоғамның АҚ филиалының № __ бөлімі
(мекенжайын көрсету) Сіздің Мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық
ұсынбауыңызға байланысты мелекеттік қызмет көрсетуге (мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес көрсетілетін қызметтің атауын
көрсету) құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:
      Жоқ құжаттардың атаулары:
      1) ___________________________________________________________;
      2) ___________________________________________________________;
      3) ___________________________________________________________.
      Осы қолхат әрбір тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.

      (Мемлекеттік корпорация қызметкерінің) Т.А.Ә. (қолы)

Орындаушы: Т.А.Ә. (бар болса) _______________________
Телефон _________________

Алдым: көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә. (бар болса)/қолы
20__ жылғы «___» _________

О внесении изменения в приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 20 апреля 2015 года № 221 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя"

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 28 января 2016 года № 51. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 февраля 2016 года № 13059

      Примечание РЦПИ!
      Порядок введения в действие приказа см. п.4

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 20 апреля 2015 года № 221 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя» (Зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10963, опубликован в информационно-правовой системе «Әділет» 13 мая 2015 года) следующее изменение:
      Стандарт государственной услуги «Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя», утвержденный указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.
      2. Департаменту по исполнению судебных актов Министерства юстиции Республики Казахстан обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе «Әділет»;
      3) течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан» для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;
      4) размещение на официальном интернет-ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Ответственного секретаря Министерства юстиции Айтмухаметова Д.А.
      4. Настоящий приказ подлежит официальному опубликованию и вводится в действие с 1 марта 2016 года.

         Министр юстиции
      Республики Казахстан                       Б. Имашев

      «СОГЛАСОВАНО»
      Министр национальной экономики
     Республики Казахстан
      _______________ Е. Досаев
      «____»___________ 2016 год

      «СОГЛАСОВАНО»
      Министр по инвестициям и развитию
      Республики Казахстан
      _______________ А. Исекешев
      «____»___________ 2016 год

Приложение       
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан 
от 28 января 2016 года № 51

Утвержден       
приказом Министра юстиции
Республики Казахстан 
от 20 апреля 2015 года № 221

Стандарт государственной услуги
«Возбуждение исполнительного производства
на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги (далее - Стандарт) разработан Министерством юстиции Республики Казахстан (далее – Министерство).
      3. Государственная услуга оказывается территориальными органами юстиции (далее – услугодатель) по месту совершения исполнительных действий.
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) услугодателя;
      2) некоммерческое акционерное общество «Государственная корпорация «Правительство для граждан» (далее – Государственная корпорация).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю или в Государственную корпорацию - 3 (три) рабочих дня;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугодателю или в Государственную корпорацию – 15 (пятнадцать) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания услугодателем или Государственной корпорацией – 15 (пятнадцать) минут.
      5. Форма оказания государственной услуги - бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги – постановление о возбуждении исполнительного производства либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно – физическим и юридическим лицам (далее - услугополучатель).
      8. График работы:
      1) услугодателя – с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги – с 9.00 до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.
      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) Государственной корпорации – с понедельника по субботу включительно, за исключением воскресенья и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы Государственной корпорации с 9.00 до 20.00 часов без перерыва на обед.
      Прием осуществляется в порядке «электронной» очереди, по месту совершения исполнительных действий без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее - портал).
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по нотариальной доверенности, юридическому лицу - по документу, подтверждающий полномочия) к услугодателю или в Государственную корпорацию:
      1) заявление о возбуждении исполнительного производства по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;
      2) судебный приказ, выданный в соответствии с гражданским процессуальным законодательством Республики Казахстан;
      3) исполнительный лист, выданный на основании судебного акта с приложением копии судебного акта с отметкой о вступлении в законную силу, заверенная подписью судьи и печатью суда (в случае предъявления к принудительному исполнению судебного приказа исполнительный лист не предоставляется);
      4) документ, удостоверяющий личность (для идентификации);
      При сдаче услугополучателем документов услугодателю – подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на его копии о регистрации в канцелярии с указанием даты и времени приема пакета документов.
      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.
      При сдаче услугополучателем документов услугодателю - подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на его копии о регистрации в канцелярии с указанием даты и времени приема пакета документов.
      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документа.
      В Государственной корпорации выдача готовых документов осуществляется на основании расписки о приеме соответствующих документов, при предъявлении документа удостоверяющий личность (либо его представителя по нотариально заверенной доверенности).
      Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.
      10. Основания для отказа в оказании государственной услуги:
      1) исполнительный документ предъявлен без заявления взыскателя либо заявление не подписано взыскателем или его представителем;
      2) исполнительный документ предъявлен не по месту совершения исполнительных действий;
      3) истек и не восстановлен судом срок предъявления исполнительного документа к исполнению;
      4) документ не является исполнительным либо не соответствует требованиям, предъявляемым к исполнительным документам;
      5) исполнительный документ был ранее предъявлен к исполнению и исполнительное производство по нему было прекращено;
      6) не вступил в законную силу судебный акт, акт органа (должностного лица), который является исполнительным документом или на основании которого выдан исполнительный документ, за исключением исполнительных документов, подлежащих немедленному исполнению;
      7) к исполнительному документу не приложена копия судебного акта с отметкой о вступлении в законную силу, заверенная подписью судьи и печатью суда.
      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействие)
услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной
корпорации и (или) их работников по вопросам оказания
государственной услуги

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) их работников по вопросам оказания государственных услуг:
      1) жалоба подается на имя руководителей услугодателя либо Министерства по адресам, указанным в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.
      В жалобе физического лица указываются его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес, юридического лица – его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата.
      Жалобы принимаются в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя или Министерства.
      2) жалоба на действия (бездействия) работника Государственной корпорации направляется к руководителю Государственной корпорации по адресам и телефонам, указанным в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.
      Подтверждением принятия жалобы у услугодателя, Министерства или Государственной корпорации, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или в сопроводительном письме к жалобе).
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Министерства или Государственной корпорации подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя или Министерства.
      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг 1414, 8 800 080 7777.
      При отправке жалобы через портал услугополучателю из «личного кабинета» доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования, с учетом особенностей оказания
государственной услуги, в том числе оказываемой через
Государственную корпорацию

      13. Услугополучателям имеющих нарушение здоровья со стойким расстройством функций организма ограничивающее его жизнедеятельность, в случае необходимости прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг 1414, 8 800 080 7777.
      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещаются на интернет-ресурсах:
      услугодателя: www.adilet.gov.kz;
      Государственной корпорации: www.con.gov.kz.
      15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг 1414, 8 800 080 7777.
      16. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 74-04-83. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8 800 080 7777.

Приложение 1         
к стандарту государственной услуги
«Возбуждение исполнительного  
производства на основании  
исполнительного документа по 
заявлению взыскателя»     

Форма           

                         Заявление
           о возбуждении исполнительного производства

В ___________________________________________________________________
                (полное наименование услугодателя)
от __________________________________________________________________
   (наименование юридического лица и БИН/Ф.И.О. (при его наличии)
                        физического лица и ИИН)

      Прошу возбудить исполнительное производство на основании
прилагаемому к настоящему заявлению исполнительного документа.
      Адрес места жительства физического лица, местонахождения
юридического лица ___________________________________________________
          (почтовый индекс, область, город, район, населенный пункт,
____________________________________________________________________.
наименование улицы, номер дома/здания)
      Электронная почта ____________________________________________.
      Телефоны _____________________________________________________.
      Факс _________________________________________________________.

      Настоящим подтверждается, что:
      все указанные данные являются официальными контактами, и на них
может быть направлена любая информация по вопросам исполнения
исполнительного документа;
      все прилагаемые документы соответствуют действительности и
являются действительными.
      _________    __________________________________________________
      (подпись)        (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

Согласен на использования сведений, составляющих охряняемую законом
тайну, содержащихся в информационных системах ______ «___» _____ 20__
г.(подпись)

      Место печати
      для юридических лиц    Дата заполнения: «___» _____ 20 ___ года

Приложение 2         
к стандарту государственной услуги
«Возбуждение исполнительного  
производства на основании  
исполнительного документа по 
заявлению взыскателя»     

_____________________________________
Фамилия, имя, отчество (при наличии)
(далее – Ф.И.О), либо наименование
организации услугополучателя)
____________________________________
(адрес услугополучателя)

                              Расписка
                  об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан
от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», отдел №__ филиала
некоммерческого АО Государственная корпорация «Правительство для
граждан» (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание
государственной услуги (указать наименование государственной услуги в
соответствии со стандартом государственной услуги) ввиду
представления Вами неполного пакета документов согласно перечню,
предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:
      Наименование отсутствующих документов:
      1) ________________________________________;
      2) ________________________________________;
      3) ________________________________________.
      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для
каждой стороны.

Ф.И.О. (работника Государственной корпорации) (подпись)

Исполнитель: Ф.И.О.(при его наличии)_____________
Телефон __________

Получил: Ф.И.О. (при его наличии)/подпись услугополучателя
«___» _________ 20__ год