"Сот органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының аппараты) басшысының 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 239 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының Аппараты) Басшысының 2016 жылғы 21 қаңтардағы № 6001-16-7-6/15 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 28 ақпанда № 13299 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Соты аппараты) басшысының 2020 жылғы 13 сәуірдегі № 13 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (ҚР Жоғарғы Соты аппараты) басшысының 13.04.2020 № 13 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Сот органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Жоғарғы сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының аппараты) басшысының 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 239 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу тізімінде № 11584 болып тіркелген, 2015 жылы 23 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Сот органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты, осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес мазмұнда жазылсын.

      2. Жергілікті соттардың және кеңселердің қызметін ұйымдық-құқықтық қамтамасыз ету бөлімі:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрілігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" Шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      4) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының ресми сайтында жариялауды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық 2016 жылғы 1 наурыздан бастап қолданысқа енеді және ресми жариялануға жатады.

Қазақстан Республикасы Жоғарғы


Сотының жанындағы Соттардың


қызметін қамтамасыз ету департаментінің


(Қазақстан Республикасы Жоғарғы


Соты аппаратының) басшысы

І. Испанов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Инвестиңиялар және даму

      министрінің міндетін атқарушы

      ______________ Ж. Қасымбек

      "___"__________ 2016 жыл "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ________________ Е. Досаев

      27 қаңтар 2016 жыл



  Қазақстан Республикасы
Жоғарғы Сотының жанындағы
Соттардың қызметін қамтамасыз
ету департаменті (Қазақстан
Республикасы Жоғарғы Сотының
аппараты) басшысының
2016 жылғы 21 қаңтардағы
№ 6001-16-7-6/15 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Жоғарғы Сотының жанындағы
Соттардың қызметін қамтамасыз
ету департаменті (Қазақстан
Республикасы Жоғарғы Сотының
аппараты) басшысының
2015 жылғы 30 сәуірдегі
№ 239 бұйрығымен
бекітілген

"Сот органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер

      1. "Сот органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының аппараты) әзірледі.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының аппараты) (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету мерзімдері:

      1) құжаттар пакетін тапсырған сәттен бастап:

      көрсетілетін қызметті берушіге - 1 (бір) жұмыс күні;

      Астана қаласында орналасқан Мемлекеттік корпорацияның филиалы бойынша - 1 (бір) жұмыс күні;

      басқа Мемлекеттік корпорацияның филиалдары бойынша - 20 (жиырма) күнтізбелік күн;

      Мемлекеттік корпорацияның филиалына жүгінген кезде қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді;

      2) құжаттар пакетін тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;

      3) қызмет көрсетуді күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты уақыты - 15 (он бес) минут.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесi: құжатқа қол қойған тұлға қолының түпнұсқалығын куәландыратын және оның өкілеттілігін, сондай-ақ осы құжат бекітілген мөрдің немесе мөртаңбаның түпнұсқалығын растайтын арнайы мөртаңба – апостиль қойылған құжат.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) ақылы түрде көрсетіледі. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетiлгенi үшiн Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 10 желтоқсандағы "Салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер туралы" кодексiнiң (Салық кодексi) 540-бабының 8) тармақшасына сәйкес әрбір апостиль қойылатын құжат үшін айлық есептік көрсеткіштің 50 % мөлшерінде мемлекеттік баж алынады.

      Мемлекеттік баж екінші деңгейдегі банктер немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар, сондай-ақ "электрондық үкімет" төлем шлюзі арқылы төленеді.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбiден жұманы қоса есептегенде іске асырылады.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті алушының тіркелген жері бойынша сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі асқа үзіліспен, сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге асырылады. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусiз кезек тәртiбiмен көрсетіледі.

      2) Мемлекеттік корпорацияда - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесі бойынша дүйсенбіден сенбі күнін қоса түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.

      Қабылдау жедел қызмет көрсетусіз, көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша "электронды кезек" тәртібінде жүзеге асырылады. Көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша қабылдау "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы электронды кезек брондалуы мүмкін.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (немесе оның сенімхат бойынша өкілінің) көрсетілетін қызметті берушіге немесе Мемлекеттік корпорацияға өтініш білдірген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1-қосымшасына сай өтініш;

      2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі (салыстырып тексеру үшін түпнұсқасын ұсына отырып);

      3) апостиль қою үшін ұсынылатын сот органдарынан шығатын ресми құжат;

      4) егер мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының мүддесін үшінші тұлға білдірген жағдайда нотариалдық куәландырылған сенімхаттың болуы;

      5) көрсетілетін қызметті алушы тегін, атын, әкесінің атын (болған жағдайда) өзгерткен жағдайда оны растайтын құжаттың көшірмесі (салыстырып тексеру үшін түпнұсқасын ұсына отырып);

      6) көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғаны үшін мемлекеттік бажды төлегені туралы түбіртек.

      10. Мемлекеттік корпорация қызметкерлері жеке басты куәландыратын құжаттар туралы мәліметтерді тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден, уәкілетті лауазымды тұлғалардың ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алады.

      11. Мемлекеттік корпорация қызметкері, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсеткен кезде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалған құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалану үшін көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.

      12. Көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қабылдаған кезде оны растау ретінде, осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1-қосымшасына сәйкес көрсетілетін қызметті алушыға өтініште көрсетілген жыртылмалы талон береді.

      Мемлекеттік корпорация арқылы құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдап алғаны туралы қолхат беріледі.

      13. Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжатты (немесе оның сенімхат бойынша өкілінің) көрсеткен кезде тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады.

      14. Мемлекеттік корпорация нәтижесін бір ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, одан кейін оларды көрсетілетін қызметті берушіге береді. Егер көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін Мемлекеттік корпорацияның сұратуы бойынша өтініш білдірген жағдайда көрсетілетін қызметті көрсетуші бір жұмыс күнінің ішінде дайын құжатты көрсетілетін қызметті алушыға тапсыру үшін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.

      15. Егер көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызмет осы стандарттың 9-тармағымен қарастырылған құжаттар пакетін толық ұсынбаған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші немесе Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне,әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      16. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) олардың қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 24-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.

      Шағымдар почтамен не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жазбаша нысанда қабылданады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде шағымның қабылданғанын растау, оны тіркеу болып табылады (мөртабан, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады).

      Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты, почталық мекенжайы, байланыс телефоны; заңды тұлғаның шағымында оның атауы, почталық мекенжайы, шығыс нөмірі мен күні көрсетіледі. Шағымға көрсетілетін қызметті алушымен қол қойылады.

      2) Мемлекеттік корпорация қызметкерлерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым Мемлекеттік корпорация филиалы басшысының атына беріледі. Мемлекеттік корпорация филиалы басшыларының мекенжайлары мен телефондары осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 24-тармағында көрсетілген.

      Мемлекеттік корпорацияға қолма-қол, сол сияқты почта арқылы келіп түскен шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі мен тіркелген күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады), оның қабылданғанын растау болып табылады.

      17. Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорация қызметкерлерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны арқылы алуға болады.

      18. Көрсетілетін қызметті алушыға оның шағымы қабылданғаннан кейін, номері, күні, шағымды қабылдап алған тұлғаның тегі көрсетілген, шағымға жауапты алу мерзімі мен орны, шағымның қаралуы туралы ақпарат алуға болатын тұлғаның байланыс мәліметтері көрсетілген талон беріледі.

      19. Көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорацияның мекенжайына түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы ол тіркелген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күн ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта байланысы арқылы жолданады немесе көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорацияның кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      20. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      21. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралады.

      22. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті, оның ішінде Мемлекеттік корпорациялар арқылы көрсетудің ерекшеліктері ескерліген басқа да талаптары

      23. Тiршiлiк әрекетiнiң шектелуіне, ағза функциясының тұрақты денсаулық бұзылушылығы бар қызмет алушыларға мемлекеттік көрсетілетін қызмет үшін құжаттарды қабылдау Бірыңғай байланыс орталығы 1414, 8 800 080 7777 арқылы жүгіну көмегімен мекенжайына бару арқылы Мемлекеттік корпорация қызметкерлерімен жүргізіледі.

      24. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайы, мына интернет-ресурстарда орналастырылған:

      1) көрсетілетін қызметті беруші: www.sud.gov.kz;

      2) Мемлекеттік корпорация: www.con.gov.kz.

      25. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты "электрондық үкімет" веб-порталының www.еgov.kz "жеке кабинет" қашықтан кіру жүйесі арқылы, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мәселесі бойынша бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны арқылы ала алады.

  "Сот органдарынан шығатын
ресми құжаттарға апостиль қою"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
1-қосымша

      __________________________________

      __________________________________

      ________________________ басшысына

      __________________________________

      (қызметті алушының Т.А.Ә. (болған жағдайда ))

      __________________________________

      (тұрғылықты мекенжайы)

      __________________________________

      (жеке басты куәландыратын құжаттың №, ЖСН)

Өтініш

      Сізден ________________________________________________________

      (сот құжатының атауы)

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________ көшірмесін одан әрі ___________________________

      _________________________________________________ беру (көрсету) үшін

      (беру мемлекеті)

      апостиль мөртаңбасын қойып, беруіңізді сұраймын.

      Осы өтінішке келесілер қоса беріледі:

      1) ____________________________________________________________

      2) ____________________________________________________________

      3) ____________________________________________________________

      4) ____________________________________________________________

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияларды

      құрайтын мәліметтерді қолдануға келісемін.

      Өтініш берушінің Т.А.Ә. (болған жағдайда )__________ қолы ______ "___"_______ 20__жыл

      М.О. (заңды тұлғалар үшін)

      ---------------------------------------------------------------------

      кесу сызығы

      Құжатты қабылдады _________________________"___" ______ 20__жыл

      (Т.А.Ә. (болған жағдайда ), қолы)

      Құжаттарды беру уақыты __________________ "___" ______ 20__ жыл

  "Сот органдарынан шығатын
ресми құжаттарға апостиль қою"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
2-қосымша

      ________________________________________

      (қызметті алушының Т.А.Ә., немесе ұйым атауы)

      ________________________________________

      (қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңын басшылыққа ала отырып,

      _____________________________________________________________________

      (мекенжайын көрсету)

      Мемлекеттік корпорация № __________филиалының бөлімі мемлекеттік қызмет стандартында көзделген құжаттар топтамасының толық болмауына байланысты "Сот органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік қызметін көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      1) ____________________________________________________________

      2) ____________________________________________________________

      3) ____________________________________________________________

      4) ____________________________________________________________

      (жоқ құжаттардың атаулары)

      Осы қолхат әр тарап үшін бір-бірден 2 данада жасалды.

      Орындаушының Т.А.Ә. (болған жағдайда )________ Қолы ___________ Телефон ______________

      Қабылдады: _______________________ "___" ___________ 20 ___ жыл

      (Қызметті алушының Т.А.Ә. (болған жағдайда ), қолы)

О внесении изменения в приказ Руководителя Департамента по обеспечению деятельности судов при Верховном Суде Республики Казахстан (аппарата Верховного Суда Республики Казахстан) от 30 апреля 2015 года № 239 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из судебных органов"

Приказ Руководителя Департамента по обеспечению деятельности судов при Верховном Суде Республики Казахстан (аппарата Верховного Суда Республики Казахстан) от 21 января 2016 года № 6001-16-7-6/15. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 февраля 2016 года № 13299. Утратил силу приказом Руководителя Департамента по обеспечению деятельности судов при Верховном Суде Республики Казахстан (аппарата Верховного Суда Республики Казахстан) от 13 апреля 2020 года № 13

      Сноска. Утратил силу приказом Руководителя Департамента по обеспечению деятельности судов при Верховном Суде РК (аппарата Верховного Суда РК) от 13.04.2020 № 13 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ!
      Настоящий приказ вводится в действие с 01.03.2016 г.

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Руководителя Департамента по обеспечению деятельности судов при Верховном Суде Республики Казахстан (аппарата Верховного Суда Республики Казахстан) от 30 апреля 2015 года № 239 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из судебных органов" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11584, опубликованный в информационно-правовой системе "Әділет" 23 июля 2015 года) следующее изменение:

      стандарт государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из судебных органов", утвержденный указанным приказом изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Отделу организационно-правового обеспечения деятельности местных судов и канцелярий обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации направление настоящего приказа на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Верховного Суда Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие с 1 марта 2016 года и подлежит официальному опубликованию.

Руководитель Департамента


по обеспечению деятельности судов


при Верховном Суде Республики Казахстан


(аппарата Верховного Суда


Республики Казахстан)

И. Испанов

      "СОГЛАСОВАН"

      исполняющий обязанности

      Министра по инвестициям и развитию

      Республики Казахстан

      ___________ Ж. Касымбек

      "___" _________ 2016 г. "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      ___________ Е. Досаев

      27 января 2016 г.



  Приложение к
приказу Руководителя
Департамента по обеспечению
деятельности судов при
Верховном Суде
Республики Казахстан
(аппарата Верховного Суда
Республики Казахстан)
от 21 января 2016 года
№ 6001-16-7-6/15
Утвержден
приказом Руководителя
Департамента по обеспечению
деятельности судов при
Верховном Суде
Республики Казахстан
(аппарата Верховного Суда
Республики Казахстан)
от 30 апреля 2015 года
№ 239

Стандарт государственной услуги
"Апостилирование официальных документов,
исходящих из судебных органов"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Апостилирование официальных документов, исходящих из судебных органов" (далее - государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Департаментом по обеспечению деятельности судов при Верховном Суде Республики Казахстан (аппаратом Верховного Суда Республики Казахстан).

      3. Государственная услуга оказывается Департаментом по обеспечению деятельности судов при Верховном Суде Республики Казахстан (аппаратом Верховного Суда Республики Казахстан) (далее - услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи пакета документов:

      услугодателю - 1 (один) рабочий день;

      в филиалы Государственной корпорации, расположенные в городе Астане - 1 (один) рабочий день;

      для других филиалов Государственной корпорации - 20 (двадцать) календарных дней;

      При обращении в филиал Государственной корпорации день приема не входит в срок оказания государственной услуги;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов - 15 (пятнадцать) минут;

      3) максимально допустимое время ожидания обслуживания - 15 (пятнадцать) минут.

      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги: документ с проставленным апостилем - специальным штампом, удостоверяющим подлинность подписи лица и подтверждающим его полномочия, а также подлинность печати или штампа, которыми скреплен этот документ.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      7. Государственная услуга оказывается платно физическим и юридическим лицам (далее - услугополучатель). За оказание государственной услуги взимается государственная пошлина в соответствии с подпунктом 8) статьи 540 Кодекса Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет. (Налоговый кодекс)" в размере 50% от месячного расчетного показателя, за каждый апостилируемый документ.

      Государственная пошлина оплачивается через банки второго уровня или организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций, а также через платежный шлюз "электронного правительства".

      8. График работы:

      1) услугодателя - с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 до 17.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов. Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;

      2) Государственной корпорации - с понедельника по субботу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 20.00 часов без перерыва на обед, за исключением воскресенья и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием осуществляется по выбору услугополучателя в порядке "электронной" очереди без ускоренного обслуживания. По желанию услугополучателя государственной услуги возможно "бронирование" электронной очереди посредством веб-портала "электронного правительства".

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности) к услугодателю или в Государственную корпорацию:

      1) заявление согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) копия документа, удостоверяющего личность (с представлением оригинала для сверки);

      3) официальный документ, исходящий из судебных органов, представляемый для апостилирования;

      4) нотариально заверенная доверенность, в случае представления интересов услугополучателя государственной услуги третьим лицом;

      5) копия документа, подтверждающая смену фамилии, имени, отчества (при его наличии) услугополучателя (с представлением оригинала для сверки);

      6) квитанция об оплате государственной пошлины за оказание государственной услуги.

      10. Сведения о документах, удостоверяющих личность, работники Государственной корпорации получают из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных документов, удостоверенных электронной цифровой подписью уполномоченных должностных лиц.

      11. Работник Государственной корпорации получает письменное согласие услугополучателя государственной услуги на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      12. В качестве подтверждения о получении документов услугодателем выдается услугополучателю отрывной талон предусмотренный в заявлении согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги.

      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      13. В Государственной корпорации выдача готовых документов осуществляется на основании расписки, при предъявлении удостоверения личности услугополучателя (либо его представителя по доверенности).

      14. Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      15. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, услугодатель или работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя, Государственной корпорации и (или) их работников
по вопросам оказания государственной услуги

      16. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) их работников по вопросам оказания государственных услуг:

      1) жалоба на решения, действия (бездействие) услугодателя подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 24 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалобы принимаются в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя.

      Подтверждением принятия жалобы в канцелярии услугодателя является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к жалобе).

      В жалобе физического лица - указывается его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес, контактный телефон; юридического лица - его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата. Обращение пописывается услугополучателем;

      2) жалоба на действия (бездействие) работников Государственной корпорации, подается на имя руководителя филиала Государственной корпорации. Адреса и телефоны руководителей филиалов Государственной корпорации указаны в пункте 24 настоящего стандарта государственной услуги.

      Подтверждением принятия жалобы в Государственной корпорации, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к жалобе).

      17. Информацию о порядке обжалования действий (бездействия) работника услугодателя, Государственной корпорации также можно получить по телефону единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

      18. Услугополучателю в подтверждение о принятии его жалобы выдается талон, в котором указываются номер, дата, фамилия лица, принявшего жалобу, срок и место получения ответа на жалобу, контактные данные лица, у которого можно получить информацию о ходе рассмотрения жалобы.

      19. Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя или Государственной корпорации, подлежит рассмотрению в течение 5 (пять) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя или Государственной корпорации.

      20. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      21. Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня ее регистрации.

      22. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги, в том числе оказываемой через
Государственную корпорацию

      23. Услугополучателям, имеющим нарушение здоровья со стойким расстройством функций организма, ограничивающее его жизнедеятельность, в случае необходимости прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр 1414, 8 800 080 7777.

      24. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:

      1) услугодателя: www.sud.gov.kz;

      2) Государственной корпорации: www.con.gov.kz.

      25. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" на веб-портале "электронного правительства" www.egov.kz, а также единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Апостилирование официальных
документов, исходящих из судебных
органов"

      Руководителю______________________________

      __________________________________________

      от________________________________________

      (Ф.И.О. (при его наличии) услугополучателя)

      _________________________________________

      (aдpec проживания, телефон)

      _________________________________________

      (№ документа, удостоверяющего личность, ИИН)

Заявление

      Прошу Вас проставить апостиль на

      _____________________________________________________________________

      (наименование судебного документа)

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      подлежащий предъявлению в

      _____________________________________________________________________

      (страна предъявления)

      К настоящему заявлению прилагаются:

      1)

      _____________________________________________________________________

      2)

      _____________________________________________________________________

      3)

      _____________________________________________________________________

      4)

      _____________________________________________________________________

      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую

      законом тайну, содержащихся в информационных системах

      Ф.И.О.(при его наличии) услуголучателя __ подпись

      __"__"__20__год

      М.П. (для юридического лица)

      ---------------------------------------------------------------------

      линия отрыва

      Документы принял _________________________"___"________20__года

      (Ф.И.О. (при его наличии), подпись)

      Время выдачи документов ________________"___"__________20__года

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Апостилирование официальных
документов, исходящих из судебных
органов"

      ___________________________________

      ___________________________________

      (Ф.И.О. (при его наличии), либо

      наименование организации услугополучателя)

      ___________________________________

      (адрес услугополучателя)

      ___________________________________

Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013

      года "О государственных услугах", услугодатель отдел № _____филиала

      Государственной корпорации по ______________________________________

      _________________________________________________отказывает в приеме

      (указать адрес)

      документов на оказание государственной услуги "Апостилирование

      официальных документов, исходящих из судебных органов" ввиду

      представления Вами неполного пакета документов, согласно

      перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а

      именно:

      1)

      _____________________________________________________________________

      2)

      _____________________________________________________________________

      3)

      _____________________________________________________________________

      4)

      _____________________________________________________________________

      (наименование отсутствующих документов)

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для

      каждой стороны.

      Ф.И.О.(при его наличии) исполнителя ___ подпись ____ Телефон __

      Получил: ________________________________"___"_________20___год

      (Ф.И.О.(при его наличии) услугополучателя, подпись)