"Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландыру орталығының тіркеу куәлігін беру және қайтарып алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 25 мамырдағы № 601 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2016 жылғы 16 ақпандағы № 196 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 15 наурызда № 13471 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2020 жылғы 13 қазандағы № 383/НҚ бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 13.10.2020 № 383/НҚ (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен сон қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Нормативтік құқықтық актілер туралы" 1998 жылғы 24 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңы 43-1-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландыру орталығының тіркеу куәлігін беру және қайтарып алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 25 мамырдағы № 601 бұйрығына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11552 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 3 тамызда жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландыру орталығының тіркеу куәлігін беру және қайтарып алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитеті (Т.Б. Қазанғап):

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның көшірмелерін баспа және электрондық түрде күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ тіркелген бұйрықты алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақалау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Инвестициялар және даму


министрінің міндетін атқарушы

А. Рау


  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрі міндетін атқарушының
2010 жылғы 16 ақпандағы
№ 196 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2015 жылғы 25 мамырдағы
№ 601 бұйрығымен
бекітілген

"Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландыру орталығының тіркеу
куәлігін беру және қайтарып алу" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландыру орталығының тіркеу куәлігін беру және қайтарып алу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің "Мемлекеттік техникалық қызмет" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны - электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

      1) электрондық құжат нысанында тіркеу куәлігін беру;

      2) қайтарып алынған тіркеу куәліктерінің тізімінде сериялық нөмірін орналастырып, тіркеу куәліктерін электрондық құжат нысанында қайтарып алу.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі көрсетілетін
қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-әрекеттері тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-әрекетті) бастау үшін негіз "Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландыру орталығының тіркеу куәлігін беру және қайтарып алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 491 бұйрығымен бекітілген "Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландыру орталығының тіркеу куәлігін беру және қайтарып алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеу тізіліміне № 11280 болып тіркелген) (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағында көзделген құжаттарды беру болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      1) тіркеу куәліктерін алуға өтінімді көрсетілетін қызметті алушының есептеу техникасы құралдары арқылы берген кезде:

      "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқорында және (немесе) "Заңды тұлғалар" мемлекеттік дерекқорында (бұдан әрі - ЖТ/ЗТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушы туралы деректер болған жағдайда, "Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландыру орталығы" ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - Ақпараттық жүйе) 5 минут ішінде электрондық өтінімді тіркейді және оны заңды тұлға басшысының немесе оның міндеттерін атқарушы тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландыру арқылы растағаннан кейін (заңды тұлғаның қызметкерлері үшін) одан әрі Көрсетілетін қызметті берушіге жіберу үшін көрсетілетін қызметті алушыға тіркеу куәліктерін алуға өтінішті жібереді;

      Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 20 минут ішінде өтінішті қабылдауды, көрсетілетін қызметті алушының тұлғасын тексеруді (сәйкестендіруді) және өтінішті тексеруді жүзеге асырады;

      көрсетілетін қызметті алушының тұлғасын тексеру (сәйкестендіру) оң болған және ұсынылған өтініш сәйкес келген жағдайда, Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 15 минут ішінде өзінің ЭЦҚ куәландыру арқылы көрсетілетін қызметті алушының электрондық өтінімін растауды және оны Ақпараттық жүйеге жіберуді қамтамасыз етеді;

      Көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының ЭЦҚ-сымен куәландырылған көрсетілетін қызметті алушының электрондық өтінімін тексеру оң болған жағдайда, Ақпараттық жүйе 7 сағат ішінде көрсетілетін қызметті алушының электрондық пошта макенжайына оларды орнату үшін сілтемелері бар тіркеу куәліктерінің сәтті шығарылғаны туралы хабарламаны жібереді;

      2) көрсетілетін қызметті алушының есептеу техникасы құралдары арқылы тіркеу куәліктерін екінші рет алуға өтінімді ұсынған кезде:

      ЖТ/ЗТ МДҚ-де көрсетілетін қызметті алушы туралы деректер болған жағдайда, Ақпараттық жүйе 5 минут ішінде электрондық өтінімді тіркейді.

      Ақпараттық жүйе 1 жұмыс күні ішінде тіркеу куәліктерін шығарады және көрсетілетін қызметті алушының электрондық пошта макенжайына оларды орнату үшін сілтемелер бар тіркеу куәліктерінің сәтті шығарылғаны туралы хабарламаны жібереді;

      3) ақпаратты электрондық тасығышты (чип) қамтитын жеке куәлікке (бұдан әрі - жеке куәлік) және (немесе) ақпаратты криптографиялық қорғау құралдарын қамтитын sim-картаға (бұдан әрі - sim-карта) тіркеу куәліктерін алуға өтінімді ұсынған кезде:

      Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушыдан оның жеке куәлігін және (немесе) sim-картасын алған сәттен бастап 1 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының тұлғасын тексеруді (сәйкестендіруді) жүзеге асырады;

      көрсетілетін қызметті алушының тұлғасын тексеру (сәйкестендіру) оң болған жағдайда, Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 15 минут ішінде тиісті мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдайды, жеке кабинетке кіреді, тіркеу куәліктерін алуға электрондық өтінімнің нысандарын толтырады және оны "электрондық үкіметтің" шлюзі (бұдан әрі - ШЭП) арқылы ЖТ/ЗТ МДҚ-ға жібереді;

      ЖТ/ЗТ МДҚ-де көрсетілетін қызметті алушы туралы деректер болған жағдайда, Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің бар екендігі туралы хабарламаны алады және электрондық өтінімнің нысандарын одан әрі толтыруды қамтамасыз етеді;

      Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 1 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға пин-кодты енгізу үшін оның жеке куәлігін және (немесе) sim-картасын ұсынады;

      Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 минут ішінде электрондық өтінімді Ақпараттық жүйеде тіркейді және тіркеу куәліктерін алуға өтінішті алады;

      Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 1 минут ішінде тіркеу куәліктерін алуға өтінішке көрсетілетін қызметті алушының қолын қойғызады;

      көрсетілетін қызметті алушы өтінішке қол қойғаннан кейін Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 4 минут ішінде өзінің ЭЦҚ-сымен куәландыру арқылы электрондық өтінімді растауды және электрондық өтінімді Ақпараттық жүйеге жіберуді қамтамасыз етеді;

      оның ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық өтінімді Ақпараттық жүйенің тексеруі оң болған жағдайда, Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 4 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының жеке куәлігіне және (немесе) sim-картасына тіркеу куәліктерін жазады;

      4) көрсетілетін қызметті алушының қолданысында ЭЦҚ болған кезде, тіркеу куәліктерін қайтарып алуға өтінімді берген кезде:

      Ақпараттық жүйе 5 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ-мен қойылған электрондық өтінімін тіркейді;

      Ақпараттық жүйе 1 жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық өтінімді тексеруді және көрсетілетін қызметті алушының электрондық пошта макенжайына тіркеу куәліктері сәтті қайтарып алынғаны туралы хабарламаны жібере отырып, көрсетілетін қызметті алушының тіркеу куәліктерін қайтарып алуды жүзеге асырады;

      5) тіркеу куәліктерін қайтарып алуға өтініш берген кезде:

      көрсетілетін қызметті алушы өтінішті берген сәттен бастап 5 минут ішінде Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының тұлғасын тексеруді (сәйкестендіруді) және өтінішті тексеруді жүзеге асырады;

      көрсетілетін қызметті алушының тұлғасын тексеру (сәйкестендіру) оң болған және ұсынылған өтініш сәйкес келген жағдайда, Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 15 минут ішінде тиісті мемлекеттік қызметті таңдайды, жеке кабинетке кіреді, тіркеу куәліктерін қайтарып алуға электрондық өтінімнің нысанын толтырады, оны өзінің ЭЦҚ-сымен куәландыру арқылы растайды және оны Ақпараттық жүйеге жібереді;

      Көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық өтінімді тексеру оң болған жағдайда, Ақпараттық жүйе 1 жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының тіркеу куәліктерін қайтарып алады және көрсетілетін қызметті алушының электрондық пошта мекенжайына тіркеу куәліктері сәтті қайтарып алынғаны туралы хабарламаны жібереді.

      6. Мынадай рәсімді (іс-әрекетті) орындауды бастау үшін негіздеме болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімднің (іс-әрекеттің) нәтижесі:

      1) тіркеу куәліктерін алуға өтінімді көрсетілетін қызметті алушының есептеу техникасы құралдары арқылы берген кезде:

      көрсетілетін қызметті алушының электрондық өтінімін Ақпараттық жүйеде тіркеу;

      заңды тұлғаның бірінші басшысының немесе оның міндеттерін атқарушы тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбасымен растау арқылы көрсетілетін қызметті алушының электрондық өтінімін растау (заңды тұлғаның қызметкерлері үшін);

      көрсетілетін қызметті алушының тұлғасын сәйкестендіру;

      көрсетілетін қызметті алушының электрондық өтінімін растау және оны Ақпараттық жүйеге жіберу;

      тіркеу куәліктерін шығару және көрсетілетін қызметті алушыға тіркеу куәліктерінің сәтті шығарылғаны туралы хабарламаны жіберу;

      2) көрсетілетін қызметті алушының есептеу техникасы құралдары арқылы тіркеу куәліктерін екінші рет алуға өтінімді берген кезде:

      көрсетілетін қызметті алушының электрондық өтінімін Ақпараттық жүйеде тіркеу;

      тіркеу куәліктерін шығару және көрсетілетін қызметті алушыға тіркеу куәліктерінің сәтті шығарылғаны туралы хабарламаны жіберу;

      3) жеке куәлікке және (немесе) sim-картаға тіркеу куәліктерін алуға өтінімді берген кезде:

      көрсетілетін қызметті алушының тұлғасын сәйкестендіру және жеке куәлікті және (немесе) sim-картаны қабылдау;

      электрондық өтінімді Ақпараттық жүйеде тіркеу;

      тіркеу куәліктерін беруге өтінішті жіберу;

      көрсетілетін қызметті алушының өтінішке қол қоюы;

      көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрау өтінімін және оны Ақпараттық жүйеге жіберу;

      тіркеу куәліктерін жеке куәлікке және (немесе) sim-картаға жазу;

      4) көрсетілетін қызметті алушының қолданысында ЭЦҚ болған кезде тіркеу куәліктерін қайтарып өтінімді берген кезде:

      электрондық өтінімді Ақпараттық жүйеде тіркеу;

      көрсетілетін қызметті алушының тіркеу куәліктерін қайтарып алу және көрсетілетін қызметті алушыға тіркеу куәліктері сәтті қайтарылғаны туралы хабарламаны жіберу;

      5) тіркеу куәліктерін қайтарып алуға өтінішті берген кезде:

      өтінішті қабылдау, көрсетілетін қызметті алушының тұлғасын сәйкестендіру;

      электрондық өтінімді Ақпараттық жүйеде тіркеу;

      көрсетілетін қызметті алушының тіркеу куәліктерін қайтарып алу және көрсетілетін қызметті алушыға тіркеу куәліктері сәтті қайтарылғаны туралы хабарламаны жіберу.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде Мемлекеттік
корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті
берушілермен өзара іс-әрекеттесу тәртібінің, сондай-ақ
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      7. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамына (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) жүгіну тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті алушының сұрауын өңдеу ұзақтығы:

      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді. Мемлекеттік корпорацияда қабылдау жеделдетілген қызмет көрсетусіз "электрондық кезек" тәртібімен жүзеге асырылады. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша портал арқылы электрондық кезекті "броньдауға" болады;

      2) Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушының сұрауын өңдеу ұзақтығы - 20 минуттан артық емес;

      3) Стандарттың 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушы (не уәкілетті өкілі: өкілеттігін растайтын құжат бойынша заңды тұлғаның; нотариалдық куәландырылған сенімхат бойынша жеке тұлғаның) жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі.

      Құжаттар топтамасын қабылдау кезінде Мемлекеттік корпорация операторы көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың толықтығын тексереді, ЖТ/ЗТ МДҚ-дағы деректерді көрсетілетін қызметті алушы құжаттарының түпнұсқасымен салыстырады және түпнұсқаларын көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.

      Егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгесі көзделмесе, Мемлекеттік корпорация операторы ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияларды құрайтын деректерді қолдануға жазбаша келісім алады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды қабылдаған кезде Мемлекеттік корпорация операторы көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхатты береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес ұсынған құжаттар топтамасы толық болмаған жағдайда, Мемлекеттік корпорация операторы өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандартқа 13-қосымшаға сәйкес құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхатты береді.

      8. Көрсетілетін қызметті алушының сұрауын мемлекеттік қызметті көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесінде тіркеу және өңдеу кезіндегі Мемлекеттік корпорация қызметкерлері іс-әрекеттерінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті алушының тіркеу куәліктерін алуға электрондық өтінімін растау:

      Мемлекеттік корпорация операторы 1 минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік қызметті көрсету үшін логин мен парольді (авторлау процесі) енгізеді;

      Мемлекеттік корпорация операторы 15 минут ішінде тиісті мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдайды, өзінің ЭЦҚ-сымен куәландыру арқылы көрсетілетін қызметті алушының электрондық өтінімін растауды және оны Ақпараттық жүйеге жіберуді қамтамасыз етеді.

      Мемлекеттік корпорация операторының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық өтінімді тексеру оң болған жағдайда, Ақпараттық жүйе 1 жұмыс күні ішінде автоматты түрде көрсетілетін қызметті алушының тіркеу куәліктерін шығарады және көрсетілетін қызметті алушының электрондық пошта мекенжайына тіркеу куәліктерінің сәтті шығарылғаны туралы хабарламаны жібереді;

      2) тіркеу куәліктерін жеке куәлікке және (немесе) sim-картаға жазған кезде:

      Мемлекеттік корпорация операторы көрсетілетін қызметті алушыдан жеке куәлігін және (немесе) sim-картасын алған сәттен бастап 1 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының тұлғасын тексеруді (сәйкестендіруді) жүзеге асырады;

      көрсетілетін қызметті алушының тұлғасын тексеру (сәйкестендіру) оң болған жағдайда, Мемлекеттік корпорация операторы 5 минут ішінде мемлекеттік қызметті таңдайды, мемлекеттік қызметті көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне логин мен парольді (авторлау процесі) енгізеді, тіркеу куәліктерін алуға электрондық өтінімнің нысанын толтырады және электрондық өтінімді ЭҮШ арқылы ЖТ/ЗТ МДҚ-ға жібереді;

      ЖТ/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы туралы деректер болған жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесі 2 минут ішінде Мемлекеттік корпорация операторына көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің болуы туралы хабарламаны шығарады және электрондық өтінімнің нысанын одан әрі толтыруды қамтамасыз етеді;

      Мемлекеттік корпорация операторы 1 минут ішінде пин-код енгізу үшін көрсетілетін қызметті алушыға жеке куәлігін және (немесе) sim-картасын береді.

      Мемлекеттік корпорация операторы 3 минут ішінде электрондық өтінімді Ақпараттық жүйеде тіркейді, өтінішті қабылдайды, өтінішті басып шығарады және көрсетілетін қызметті алушының қолын қойғызады;

      көрсетілетін қызметті алушы өтінішке қол қойғаннан кейін Мемлекеттік корпорация операторы 4 минут ішінде өзінің ЭЦҚ-сымен куәландыру арқылы электрондық өтінімді растауды және оны Ақпараттық жүйеге жіберуді қамтамасыз етеді;

      оның ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық өтінімді Ақпараттық жүйенің тексеруі оң болған жағдайда, Мемлекеттік корпорация операторы 4 минут ішінде тіркеу куәліктерін көрсетілетін қызметті алушының жеке куәлігіне және (немесе) sim-картасына жазады;

      3) тіркеу куәліктерін қайтарып алған кезде:

      Мемлекеттік корпорация операторы 1 минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік қызметті көрсету үшін логин мен парольді (авторлау үдерісі) енгізеді;

      Мемлекеттік корпорация операторы 15 минут ішінде мемлекеттік қызметті таңдайды, тіркеу куәліктерін кері ақйтарып алуға электрондық өтінімнің нысанын толтырады, өзінің ЭЦҚ-сымен куәландыру арқылы оны растайды және оны Ақпараттық жүйеге жібереді;

      Мемлекеттік корпорация операторының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық өтінімді тексеру оң болған жағдайда, Ақпараттық жүйе 1 жұмыс күні ішінде автоматты түрде көрсетілетін қызметті алушының тіркеу куәліктерін қайтарып алады және оның электрондық пошта мекенжайына тіркеу куәліктері сәтті қайтарып алынғаны туралы хабарламаны жібереді.

      9. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алу процесінің сипаттамасы, оның ұзақтығы:

      Тіркеу куәліктерін жеке куәлікке және (немесе) sim-картаға жазған кезде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі 20 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының жеке куәлігіне және (немесе) sim-картасына жазылады.

      10. Мемлекеттік қызметті Портал арқылы көрсеткен кезде Көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы жүгіну тәртібі және рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің) бірізділігі осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуге жұмылдырылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеттерінің № 1, 2, 3-диаграммаларында көрсетілген:

      Тіркеу куәліктерін алуға өтінімді берген кезде:

      1) 1-процесс - көрсетілетін қызметті алушының Портал арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, көрсетілетін қызметті алушының оның құрылымы мен форматты талаптарын ескере отырып, тіркеу куәліктерін алуға электрондық өтінімді нысанын толтыруы (деректерді енгізу);

      2) 2-процесс - көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұрауда ЭҮШ арқылы ЖТ/ЗТ МДҚ-ға жіберу;

      1-шарт - ЖТ/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болуын тексеру;

      3) 3-процесс - ЖТ/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін болмағандықтан сұратылып салынып отырған қызметті көрсетуден бас тарту;

      4) 4-процесс - электрондық сұрауда Ақпараттық жүйеде тіркеу;

      5) 5-процесс - заңды тұлғаның бірінші басшысының немесе оның міндеттерін атқарушы тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландыру жолымен көрсетілетін қызметті алушының электрондық өтінімін растау (заңды тұлғаның қызметкерлері үшін);

      6) 6-процесс - көрсетілетін қызметті алушыға Көрсетілетін қызметті берушіге ұсыну үшін оның электрондық пошта мекенжайына бірегей нөмірі көрсетілген өтініш келіп түседі;

      7) 7-процесс - көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар қоса берілген бірегей нөмірі бар өтінішті Көрсетілетін қызметті берушіге ұсынады;

      2-шарт - Көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының көрсетілетін қызметті алушының тұлғасын тексеруі (сәйкестендіруі) және өтінішті Стандарттың 9-тармағына сәйкестігіне тексеруі;

      8) 8-процесс - 2-шартта орын алған бұзушылықтарға байланысты сұратылып отырған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту;

      9) 9-процесс - Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы өзінің ЭЦҚ-сымен куәландыру арқылы көрсетілетін қызметті алушының электрондық өтінімін растайды және оны Ақпараттық жүйеге жібереді;

      3-шарт - Ақпараттық жүйе Көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының ЭЦҚ-сымен куәландырылған көрсетілетін қызметті алушының электрондық өтінімін тексеруді жүзеге асырады;

      10) 10-процесс - 3-шартта орын алған бұзушылықтарға байланысты сұратылып отырған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту;

      11) 11-процесс - тіркеу куәліктерін шығару және көрсетілетін қызметті алушыға оның электрондық пошта мекенжайына орнатуға сілтемелер бар тіркеу куәліктерінің сәтті шығарылғаны туралы хабарламаны жіберу.

      Тіркеу куәліктерін екінші рет алуға өтінімді берген кезде:

      1) 1-процесс - көрсетілетін қызметті алушының Порталда мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, жеке кабинетке кіруі, көрсетілетін қызметті алушының оның құрылымы мен форматты талаптарын ескере отырып, тіркеу куәліктерін алуға электрондық өтінімнің нысанын толтыруы (деректерді енгізу), оған өзінің ЭЦҚ-сымен қоюы;

      2) 2-процесс - көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұрауды ЭҮШ арқылы ЖТ/ЗТ МДҚ-ға жіберу;

      1-шарт - ЖТ/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болуын тексеру;

      3) 3-процесс - ЖТ/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін болмағандықтан сұратылып отырған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту;

      4) 4-процесс - электрондық өтінімді Ақпараттық жүйеде тіркеу;

      2-шарт - Ақпараттық жүйе көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық өтінімді тексеруді жүзеге асырады;

      5) 5-процесс - 2-шартта орын алған бұзушылықтарға байланысты сұратылып отырған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту;

      6) 6-процесс - тіркеу куәліктерін шығару және көрсетілетін қызметті алушыға оның электрондық пошта мекенжайына орнатуға сілтемелер бар тіркеу куәліктерінің сәтті шығарылғаны туралы хабарламаны жіберу.

      Тіркеу куәліктерін қайтарып алуға өтінімді берген кезде:

      1) 1-процесс - көрсетілетін қызметті алушының Порталда мемлекеттік мемлекеттік қызметті таңдауы, жеке кабинетке кіруі, көрсетілетін қызметті алушының оның құрылымы мен форматты талаптарын ескере отырып, тіркеу куәліктерін қайтарып алуға электрондық өтінімнің нысанын толтыруы (деректерді енгізу);

      2) 2-процесс - электрондық өтінімге көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен қол қоюы;

      3) 3-процесс - электрондық өтінімді Ақпараттық жүйеде тіркеу;

      шарт - Ақпараттық жүйе көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық өтінімді тексеруді жүзеге асырады;

      4) 4-процесс - шартта орын алған бұзушылықтарға байланысты сұратылып отырған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту;

      5) 5-процесс - тіркеу куәліктерін қайтарып алу және көрсетілетін қызметті алушыға оның электрондық пошта мекенжайына тіркеу куәліктерінің сәтті қайтарылғаны туралы хабарламаны жіберу.

      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі Көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің), рәсімдерінің (іс-әрекеттері) бірізділігінің, өзара іс-қимылының толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдаланудың сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы Көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландыру
орталығының тіркеу куәлігін беру және
қайтарып алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Тіркеу куәліктерін алуға сұрауды берген кездегі
функционалдық өзара іс-қимылдың
№ 1 диаграммасы


Тіркеу куәліктерін екінші рет алуға сұрауды берген кездегі
функционалдық өзара іс-қимылдың
№ 2 диаграммасы


Тіркеу куәліктерін қайтарып алуға сұрауды берген кездегі
функционалдық өзара іс-қимылдың
№ 3 диаграммасы


      Шартты белгілер:



  "Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландыру
орталығының тіркеу куәлігін беру және
қайтарып алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы
Тіркеу куәліктерін алуға өтінімді көрсетілетін қызметті
алушының есептеу техникасы құралдарына ұсынған кезде



Көрсетілетін қызметті алушының есептеу техникасы құралдарына
тіркеу куәліктерін екінші рет алуға өтінімді берген кезде


Ақпаратты электрондық тасығышты және (немесе) sim-картаны
қамтитын жеке куәлікке тіркеу куәліктерін алуға өтінімді
берген кезде



Тіркеу куәліктерін кері қайтарып алуға өтінім берге кезде
Қызмет алушының қолданыстағы ЭЦҚ болған жағдайда


Тіркеу куәлігін қайтарып алуға өтінішті берген кезде


О внесении изменения в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 25 мая 2015 года № 601 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача и отзыв регистрационного свидетельства Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан"

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 16 февраля 2016 года № 196. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 15 марта 2016 года № 13471. Утратил силу приказом Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 13 октября 2020 года № 383/НҚ.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности РК от 13.10.2020 № 383/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 43-1 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 25 мая 2015 года № 601 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача и отзыв регистрационного свидетельства Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан за № 11552, опубликованный 3 августа 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      Регламент государственной услуги "Выдача и отзыв регистрационного свидетельства Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан", утвержденный указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Қазанғап Т.Б.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление копии настоящего приказа в печатном и электронном виде на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему "Әділет" в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан, а также в Республиканский центр правовой информации в течение пяти рабочих дней со дня получения зарегистрированного приказа для включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности


Министра по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

А. Рау


  Приложение
к приказу исполняющего
обязанности Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 16 февраля 2016 года № 196
Утвержден
приказом Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 25 мая 2015 года № 601

Регламент государственной услуги
"Выдача и отзыв регистрационного свидетельства Национального
удостоверяющего центра Республики Казахстан"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача и отзыв регистрационного свидетельства Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан" (далее – государственная услуга) оказывается Республиканским государственным предприятием на праве хозяйственного ведения "Государственная техническая служба" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – Услугодатель).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результатом оказываемой государственной услуги являются:

      1) выдача регистрационного свидетельства в форме электронного документа;

      2) отзыв регистрационных свидетельств с размещением серийного номера в списке отозванных регистрационных свидетельств в форме электронного документа.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача документов предусмотренных в пункте 9 стандарта государственной услуги "Выдача и отзыв регистрационного свидетельства Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 491 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача или отзыв регистрационного свидетельства Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан" (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11280) (далее – Стандарт).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) при подаче заявки на получение регистрационных свидетельств на средства вычислительной техники услугополучателя:

      информационная система "Национальный удостоверяющий центр Республики Казахстан" (далее – Информационная система) в случае наличия данных об услугополучателе в государственной базе данных "Физические лица" и (или) государственной базе данных "Юридические лица" (далее – ГБД ФЛ/ЮЛ) в течение 5 минут регистрирует электронную заявку и после подтверждения ее путем удостоверения электронной цифровой подписью первого руководителя юридического лица или лица, исполняющего его обязанности (для сотрудников юридического лица) направляет услугополучателю заявление на выдачу регистрационных свидетельств для дальнейшего его предоставления Услугодателю;

      ответственный исполнитель Услугодателя в течение 20 минут осуществляет прием заявления, проверку (идентификацию) личности услугополучателя и заявления;

      в случае успешной проверки (идентификации) личности услугополучателя и соответствия предоставленного заявления, ответственный исполнитель Услугодателя в течение 15 минут обеспечивает подтверждение электронной заявки услугополучателя путем удостоверения ее своей ЭЦП, отправку ее в Информационную систему;

      Информационная система в случае успешной проверки электронной заявки услугополучателя удостоверенной ЭЦП ответственного исполнителя Услугодателя, в течение 7 часов направляет на адрес электронной почты услугополучателя уведомление об успешном выпуске регистрационных свидетельств со ссылкой для их установки;

      2) при подаче заявки на повторное получение регистрационных свидетельств на средства вычислительной техники услугополучателя:

      Информационная система в случае наличия данных об услугополучателе в ГБД ФЛ/ЮЛ в течение 5 минут регистрирует электронную заявку;

      Информационная система в течение 1 рабочего дня выпускает регистрационные свидетельства и направляет на адрес электронной почты услугополучателя уведомление об успешном выпуске регистрационных свидетельств со ссылкой для их установки;

      3) при подаче заявки на получение регистрационных свидетельств на удостоверение личности, содержащее электронный носитель информации (чип) (далее – удостоверение личности) и (или) sim-карту, содержащую средства криптографической защиты информации (далее - sim-карта):

      ответственный исполнитель Услугодателя в течение 1 минуты с момента получения от услугополучателя его удостоверения личности и (или) sim-карты осуществляет проверку (идентификацию) личности услугополучателя;

      в случае успешной проверки (идентификации) личности услугополучателя, ответственный исполнитель Услугодателя в течение 5 минут выбирает соответствующую государственную услугу, производит вход в личный кабинет, заполняет формы электронной заявки для получения регистрационных свидетельств и направляет ее через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в ГБД ФЛ/ЮЛ;

      в случае наличия данных об услугополучателе в ГБД ФЛ/ЮЛ, ответственный исполнитель Услугодателя в течение 2 минут получает сообщение о наличии данных об услугополучателе и обеспечивает дальнейшее продолжение заполнение форм электронной заявки;

      ответственный исполнитель Услугодателя в течение 1 минуты предоставляет услугополучателю его удостоверение личности и (или) sim-карту для ввода пин-кода;

      ответственный исполнитель Услугодателя в течение 2 минут регистрирует электронную заявку в Информационной системе и получает заявление на выдачу регистрационных свидетельств;

      ответственный исполнитель Услугодателя в течение 1 минуты подписывает у услугополучателя заявление на получение регистрационных свидетельств;

      после подписания заявления услугополучателем ответственный исполнитель Услугодателя в течение 4 минут обеспечивает подтверждение электронной заявки путем удостоверения ее своей ЭЦП и отправку электронной заявки в Информационную систему;

      ответственный исполнитель Услугодателя в случае успешной проверки Информационной системой электронной заявки, удостоверенной его ЭЦП, в течение 4 минут записывает регистрационные свидетельства на удостоверение личности услугополучателя и (или) sim-карту;

      4) при подаче заявки на отзыв регистрационных свидетельств при наличии действующей ЭЦП услугополучателя:

      Информационная система в течение 5 минут регистрирует электронную заявку, подписанную ЭЦП услугополучателя;

      Информационная система в течение 1 рабочего дня осуществляет проверку электронной заявки, удостоверенной ЭЦП услугополучателя и отзыв регистрационных свидетельств услугополучателя с направлением на адрес электронный почты услугополучателя уведомления об успешном отзыве регистрационных свидетельств;

      5) при подаче заявления на отзыв регистрационных свидетельств:

      ответственный исполнитель Услугодателя в течение 5 минут с момента сдачи услугополучателем заявления, осуществляет проверку (идентификацию) личности услугополучателя и заявления;

      в случае успешной проверки (идентификации) личности услугополучателя и соответствия предоставленного заявления, ответственный исполнитель Услугодателя в течение 15 минут выбирает соответствующую государственную услугу, производит вход в личный кабинет, заполняет форму электронной заявки для отзыва регистрационного свидетельства, подтверждает ее путем удостоверения своей ЭЦП и отправляет ее в Информационную систему;

      Информационная система в случае успешной проверки электронной заявки, удостоверенной ЭЦП ответственного исполнителя Услугодателя, в течение 1 рабочего дня отзывает регистрационные свидетельства услугополучателя и направляет на адрес электронный почты услугополучателя уведомление об успешном отзыве регистрационных свидетельств.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) при подаче заявки на получение регистрационных свидетельств на средства вычислительной техники услугополучателя:

      регистрация электронной заявки услугополучателя в Информационной системе;

      подтверждение электронной заявки услугополучателя путем удостоверения ее электронной цифровой подписью первого руководителя юридического лица или лица, исполняющего его обязанности (для сотрудников юридического лица);

      идентификация личности услугополучателя;

      подтверждение электронной заявки услугополучателя и отправка ее в Информационную систему;

      выпуск регистрационных свидетельств и отправка услугополучателю уведомления об успешном выпуске регистрационных свидетельств;

      2) при подаче заявки на повторное получение регистрационных свидетельств на средства вычислительной техники услугополучателя:

      регистрация электронной заявки услугополучателя в Информационной системе;

      выпуск регистрационных свидетельств и отправка услугополучателю уведомления об успешном выпуске регистрационных свидетельств;

      3) при подаче заявки на получение регистрационных свидетельств на удостоверение личности и (или) sim-карту:

      идентификация личности услугополучателя и прием удостоверения личности и (или) sim-карты;

      регистрация электронной заявки в Информационной системе;

      отправка заявления на выдачу регистрационных свидетельств;

      подписывание заявления услугополучателем;

      подтверждение электронной заявки услугополучателя и отправка ее в Информационную систему;

      запись регистрационных свидетельств на удостоверение личности и (или) sim-карту услугополучателя;

      4) при подаче заявки на отзыв регистрационных свидетельств при наличии действующей ЭЦП услугополучателя:

      регистрация электронной заявки в Информационной системе;

      отзыв регистрационных свидетельств услугополучателя и отправка услугополучателю уведомления об успешном отзыве регистрационных свидетельств;

      5) при подаче заявления на отзыв регистрационных свидетельств:

      прием заявления, идентификация личности услугополучателя;

      регистрация электронной заявки в Информационной системе;

      отзыв регистрационных свидетельств услугополучателя и отправка услугополучателю уведомления об успешном отзыве регистрационных свидетельств.

3. Описание порядка взаимодействия с Государственной
корпорацией и (или) с иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      7. Описание порядка обращения в некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительства для граждан" (далее – Государственная корпорация), длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) для оказания государственной услуги услугополучатель обращается в Государственную корпорацию. Прием в Государственной корпорации осуществляется в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания. При желании услугополучателя возможно "бронирование" электронной очереди посредством портала;

      2) длительность обработки запроса услугополучателя в Государственной корпорации – не более 20 минут;

      3) перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающий полномочия; физического лица по нотариально заверенной доверенности) согласно пункту 9 Стандарта.

      При приеме пакета документов оператор Государственной корпорации проверяет представленные документы услугополучателя на полноту, сверяет данные из ГБД ФЛ/ЮЛ с оригиналами документов услугополучателя и возвращает оригиналы услугополучателю.

      Оператор Государственной корпорации получает письменное согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      При приеме всех необходимых документов для получения государственной услуги, оператор Государственной корпорации выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов.

      В случае неполноты пакета документов, представляемых услугополучателем согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, оператор Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов согласно приложению 13 к Стандарту.

      8. Описание действий работников Государственной корпорации при регистрации и обработке запроса услугополучателя в информационной системе мониторинга оказания государственных услуг:

      1) подтверждение электронной заявки услугополучателя на получение регистрационных свидетельств:

      оператор Государственной корпорации в течение 1 минуты вводит в информационной системе мониторинга оказания государственных услуг логин и пароль (процесс авторизации) для оказания государственной услуги;

      оператором Государственной корпорации в течение 15 минут выбирает соответствующую государственную услугу, обеспечивает подтверждение электронной заявки услугополучателя путем удостоверения ее своей ЭЦП и отправку ее в Информационную систему.

      Информационная система автоматически в случае успешной проверки электронной заявки, удостоверенного ЭЦП оператора Государственной корпорации в течение 1 рабочего дня выпускает регистрационные свидетельства услугополучателя и направляет на адрес электронный почты услугополучателя уведомление об успешном выпуске регистрационных свидетельств;

      2) при записи регистрационных свидетельств на удостоверение личности и (или) sim-карту:

      оператор Государственной корпорации в течение 1 минуты с момента получения от услугополучателя его удостоверения личности и (или) sim-карты, осуществляет проверку (идентификацию) личности услугополучателя;

      в случае успешной проверки (идентификации) личности услугополучателя, оператор Государственной корпорации в течение 5 минут выбирает государственную услугу, вводит в информационной системе мониторинга оказания государственных услуг логин и пароль (процесс авторизации), заполняет формы электронной заявки для получения регистрационных свидетельств и направляет электронную заявку через ШЭП в ГБД ФЛ/ЮЛ;

      в случае наличия данных об услугополучателе в ГБД ФЛ/ЮЛ, информационная система мониторинга оказания государственных услуг в течение 2 минут выводит сообщение оператору Государственной корпорации о наличии данных об услугополучателе и обеспечивает дальнейшее продолжение заполнение форм электронной заявки;

      оператор Государственной корпорации в течение 1 минуты предоставляет услугополучателю удостоверение личности и (или) sim-карту для ввода пин-кода;

      оператор Государственной корпорации в течение 3 минут регистрирует электронную заявку в Информационной системе, получает заявление, распечатывает и подписывает заявление у услугополучателя;

      после подписания заявления услугополучателем, оператор Государственной корпорации в течение 4 минут обеспечивает подтверждение электронной заявки путем удостоверения ее своей ЭЦП и отправку ее в Информационную систему;

      оператор Государственной корпорации, в случае успешной проверки Информационной системой электронной заявки, удостоверенной его ЭЦП, в течение 4 минут записывает регистрационные свидетельства на удостоверение личности услугополучателя и (или) sim-карту;

      3) при отзыве регистрационных свидетельств:

      оператор Государственной корпорации в течение 1 минуты вводит в информационной системе мониторинга оказания государственных услуг логин и пароль (процесс авторизации) для оказания государственной услуги;

      оператор Государственной корпорации в течение 15 минут выбирает государственную услугу, заполняет форму электронной заявки для отзыва регистрационного свидетельства, подтверждает ее путем удостоверения своей ЭЦП и отправляет ее в Информационную систему;

      Информационная система автоматически в случае успешной проверки электронной заявки, удостоверенной ЭЦП оператора Государственной корпорации в течение 1 рабочего дня отзывает регистрационные свидетельства услугополучателя и направляет на его адрес электронный почты уведомление об успешном отзыве регистрационных свидетельств.

      9. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственной корпорации, его длительность:

      При записи регистрационных свидетельств на удостоверение личности и (или) sim-карту результат оказания государственной услуги в течение 20 минут записывается на удостоверение личности и (или) sim-карту услугополучателя.

      10. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) Услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через Портал указан в диаграммах № 1, 2, 3 функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту:

      При подаче заявки на получение регистрационных свидетельств:

      1) процесс 1 - выбор услугополучателем государственной услуги через Портал, заполнение услугополучателем формы электронной заявки для получения регистрационных свидетельств (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований;

      2) процесс 2 - направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ЮЛ о данных услугополучателя;

      условие 1 - проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ЮЛ;

      3) процесс 3 - отказ в запрашиваемой услуге из-за невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ЮЛ;

      4) процесс 4 - регистрация электронной заявки в Информационной системе;

      5) процесс 5 - подтверждение электронной заявки услугополучателя путем удостоверения ее электронной цифровой подписью первого руководителя юридического лица или лица, исполняющего его обязанности (для сотрудников юридического лица);

      6) процесс 6 - услугополучателю на его адрес электронной почты приходит заявление с уникальным номером для предоставления Услугодателю;

      7) процесс 7 - услугополучатель предоставляет Услугодателю заявление с уникальным номером, с приложенными документами согласно пункта 9 Стандарта;

      условие 2 - проверка (идентификация) ответственным исполнителем Услугодателя личности услугополучателя и проверка заявления на соответствие согласно пункта 9 Стандарта;

      8) процесс 8 - отказ в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в условии 2;

      9) процесс 9 - ответственный исполнитель Услугодателя подтверждает электронную заявку услугополучателя путем удостоверения своей ЭЦП и отправляет ее в Информационную систему;

      условие 3 – Информационная система осуществляет проверку электронной заявки услугополучателя удостоверенного ЭЦП ответственного исполнителя Услугодателя;

      10) процесс 10 - отказ в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в условии 3;

      11) процесс 11 - выпуск регистрационных свидетельств и отправка услугополучателю на его адрес электронной почты уведомления об успешном выпуске регистрационных свидетельств со ссылкой для их установки.

      При подаче заявки на повторное получение регистрационных свидетельств:

      1) процесс 1 - выбор услугополучателем государственной услуги на Портале, вход в личный кабинет, заполнение услугополучателем формы электронной заявки для получения регистрационных свидетельств (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, подписание ее своей ЭЦП;

      2) процесс 2 - направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ЮЛ о данных получателя;

      условие 1 - проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ЮЛ;

      3) процесс 3 - отказ в запрашиваемой государственной услуге из-за невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ЮЛ;

      4) процесс 4 - регистрация электронной заявки в Информационной системе;

      условие 2 - Информационная система осуществляет проверку электронной заявки, удостоверенной ЭЦП услугополучателя;

      5) процесс 5 - отказ в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в условии 2;

      6) процесс 6 - выпуск регистрационных свидетельств и отправка услугополучателю на его адрес электронной почты уведомления об успешном выпуске регистрационных свидетельств со ссылкой для их установки.

      При подаче заявки на отзыв регистрационных свидетельств:

      1) процесс 1 - выбор услугополучателем государственной услуги на Портале, вход в личный кабинет, заполнение услугополучателем формы электронной заявки для отзыва регистрационных свидетельств (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований;

      2) процесс 2 - подписание электронной заявки ЭЦП услугополучателя;

      3) процесс 3 - регистрация электронной заявки в Информационной системе;

      условие - Информационная система осуществляет проверку электронной заявки, удостоверенной ЭЦП услугополучателя;

      4) процесс 4 - отказ в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в условии;

      5) процесс 5 - отзыв регистрационных свидетельств и отправка услугополучателю на его адрес электронной почты уведомления об успешном отзыве регистрационных свидетельств.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) Услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на Портале, интернет-ресурсе Услугодателя.

  Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Выдача и отзыв
регистрационного свидетельства
Национального удостоверяющего
центра Республики Казахстан"

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия
при подаче заявки на получение регистрационных свидетельств


Диаграмма № 2 функционального взаимодействия
при подаче заявки на повторное получение регистрационных
свидетельств


Диаграмма № 3 функционального взаимодействия
при подаче заявки на отзыв регистрационных свидетельств


      Условные обозначения:



  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Выдача и отзыв
регистрационного свидетельства
Национального удостоверяющего
центра Республики Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      При подаче заявки на получение регистрационных свидетельств на

      средства вычислительной техники услугополучателя



      Продолжение



      При подаче заявки на повторное получение регистрационных

      свидетельств на средства вычислительной техники услугополучателя



      При подаче заявки на получение регистрационных свидетельств на

      удостоверение личности, содержащее электронный носитель информации и

      (или) sim-карту



      Продолжение



      При подаче заявки на отзыв регистрационных свидетельств при

      наличии действующей ЭЦП услугополучателя



      При подаче заявления на отзыв регистрационного свидетельства