Жеке басты куәландыратын құжаттарды жеделдетілген тәртіппен беру жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2016 жылғы 24 наурыздағы № 291 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 29 сәуірде № 13651 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 28 ақпандағы № 177 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 28.02.2020 № 177 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 26 тамыздағы № 852 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы азаматының паспортын, Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігін, шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруына ықтиярхатты, азаматтығы жоқ адамның куәлігі мен босқын куәлігін ресімдеу, беру, ауыстыру, тапсыру, алып қою және жою қағидаларының 5-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Жеке басты куәландыратын құжаттарды жеделдетілген тәртіппен беру жөніндегі нұсқаулық бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон полициясы департаменті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оны мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен және алғаннан кейін бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне орналастыру үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорынға жолдауды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің орынбасары Е.З. Тургумбаевқа және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон полициясы департаментіне (С.С. Сайынов) және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің "Ақпараттық-өндірістік орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнына (Б.А. Омаров) жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жариялаңған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Ішкі істер министрі


полиция генерал-полковнигі

Қ. Қасымов


  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2016 жылғы 24 наурыздағы
№ 291 бұйрығымен
бекітілген

Жеке басты куәландыратын құжаттарды жеделдетілген тәртіппен беру жөніндегі нұсқаулық

      1. Осы Жеке басты куәландыратын құжаттарды жеделдетілген тәртіппен беру жөніндегі нұсқаулық Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 26 тамыздағы № 852 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы азаматының паспортын, Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігін, шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруына ықтиярхатты, азаматтығы жоқ адамның куәлігі мен босқын куәлігін ресімдеу, беру, ауыстыру, тапсыру, алып қою және жою қағидаларының 5-тармағына сәйкес әзірленді.

      2. Жеке басты куәладыратын құжаттарды жедел дайындауға электрондық формулярларды (өтінімдерді) ресімдеу Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 31 шілдедегі № 649 бұйрығымен (Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12054 болып тіркелген) бекітілген Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттарын дайындау үшін формулярдың нысанын және оны ресімдеу, толтыру, есепке алу, сақтау, тапсыру, жұмсау, жою қағидаларына сәйкес "Халықты құжаттандыру және тіркеу" Тіркеу пункті ақпараттық жүйесі арқылы жүзеге асады.

      Қағаз бланкідегі формулярды ресімдеген кезде жеке басты куәландыратын құжатты жеделдетіп беру үшін төлем туралы құжатты жеке тұлға уәкілетті мемлекеттік органға ұсынады.

      3. Жеке басты куәландыратын құжаттарды жедел тәртіппен дайындау және беру мерзімі:

      1) Астана, Алматы, Ақтөбе, Шымкент қалалары үшін – 2 (екі) жұмыс күнді;

      2) облыс орталықтары үшін – 4 (төрт) жұмыс күніне дейін құрайды.

      Өтінімді ресімдеу күні қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

      4. Электрондық өтінімге енгізілген мәліметтердің деректер базасындағы мәліметтермен сәйкессіздігі анықталған кезде, өтінім қателерді түзету үшін қайтарылады. Электрондық өтінім (формуляр) пысықталғаннан кейін құжат Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің "Ақпараттық-өндірістік орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – "АӨО" РМК) өндіріске келіп түскен күннен бастап бір жұмыс күні дайындалуы тиіс.

      5. Дайын құжаттарды областардың, Астана, Алматы қалаларының көші-қон полициясы бөліністеріне дейін жеткізуді курьерлік қызмет арқылы "АӨО" РМК жүзеге асырады.

      6. Жеке басты куәландыратын құжаттарды жедел дайындау бойынша қызметтер үшін төлем "АӨО" РМК-ның есеп шотына жүргізіледі.

      7. Жеке басты куәландыратын құжаттарды жедел дайындау үшін қабылданған төлемдер тізілімін екінші деңгейдегі банктер шынайы уақыт режимінде "онлайн" автоматтандырылған тәртіпте құжаттарды өндірістік дайындаудың жүйесіне жолдайды.

Об утверждении Инструкции по выдаче документов, удостоверяющих личность, в ускоренном порядке

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 24 марта 2016 года № 291. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 апреля 2016 года № 13651. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 28 февраля 2020 года № 177.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 28.02.2020 № 177 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 5 Правил оформления, выдачи, замены, сдачи, изъятия и уничтожения паспорта гражданина Республики Казахстан, удостоверения личности гражданина Республики Казахстан, вида на жительство иностранца в Республике Казахстан, удостоверения лица без гражданства и удостоверения беженца, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 августа 2013 года № 852, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую Инструкцию по выдаче документов, удостоверяющих личность, в ускоренном порядке.

      2. Департаменту миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) после государственной регистрации и получения настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан в течение пяти рабочих дней его направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан Тургумбаева Е.З., Департамент миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Саинов С.С.) и Республиканское государственное предприятие "Информационно-производственный центр" Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Омаров Б.А.).

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

Министр внутренних дел


Республики Казахстан


генерал-полковник полиции

К. Касымов


  Утверждена
приказом Министра внутренних
дел Республики Казахстан
от 24 марта 2016 года № 291

Инструкция по выдаче документов, удостоверяющих личность, в
ускоренном порядке

      1. Настоящая Инструкция по выдаче документов, удостоверяющих личность, в ускоренном порядке, разработана в соответствии с пунктом 5 Правил оформления, выдачи, замены, сдачи, изъятия и уничтожения паспорта гражданина Республики Казахстан, удостоверения личности гражданина Республики Казахстан, вида на жительство иностранца в Республике Казахстан, удостоверения лица без гражданства и удостоверения беженца, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 августа 2013 года № 852.

      2. Оформление электронных формуляров (заявок) на ускоренное изготовление документов, удостоверяющих личность, осуществляется посредством информационной системы "Регистрационный пункт "Документирование и регистрация населения" в соответствии с Правилами оформления, заполнения, учета, хранения, передачи, расходования, уничтожения формуляра для изготовления документов, удостоверяющих личность гражданина Республики Казахстан, утвержденных приказом исполняющего обязанности Министра внутренних дел Республики Казахстан от 31 июля 2015 года № 649 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12054).

      При оформлении на бумажном бланке формуляра документ об оплате за ускоренную выдачу документа прилагается к формуляру.

      3. Срок изготовления и выдачи документов, удостоверяющих личность, в ускоренном порядке, составляет:

      1) для городов Астана, Алматы, Актобе, Шымкент – 2 (два) рабочих дня;

      2) для остальных областных центров – 4 (четыре) рабочих дня.

      День оформления заявки не входит в срок оказания услуги.

      4. При выявлении несоответствия сведений, внесенных в электронную заявку, со сведениями в базе данных, заявка возвращается для исправления ошибок. После доработки электронной заявки (формуляра) документ подлежит изготовлению в Республиканском государственном предприятии "Информационно-производственный центр" Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее – РГП "ИПЦ") в течение одного рабочего дня со дня поступления в производство.

      5. Доставка изготовленных документов до подразделений миграционной полиции областей, городов Астаны, Алматы осуществляется РГП "ИПЦ" посредством курьерских служб.

      6. Оплата за услугу по ускоренному изготовлению документов, удостоверяющих личность, производится на расчетный счет РГП "ИПЦ".

      7. Реестры принятых платежей за ускоренное изготовление документов, удостоверяющих личность, банками второго уровня отправляются в производственную систему изготовления документов в автоматизированном порядке в режиме реального времени ("онлайн").