"Геодезия және картография саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 357 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2016 жылғы 9 қарашадағы № 468 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылғы 13 желтоқсанда № 14512 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2020 жылғы 9 сәуірдегі № 131/НҚ бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 09.04.2020 № 131/НҚ (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Геодезия және картография саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 357 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11262 болып тіркелген, 2015 жылғы 19 маусымда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      бұйрықтың 1-тармағы 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес "Аэротүсiрiлiм жұмыстарын жүргізуді тiркеу, есепке алу және оларға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;";

      бұйрықтың 1-тармағы 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес "Геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жоспарланып отырған жұмыс учаскелерінде жергілікті жерлердің геодезиялық және картографиялық жағынан зерделенгендігі туралы тиісті мәліметтер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Аэротүсiрiлiм жұмыстарын жүргізуді тiркеу, есепке алу және оларға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Аэротүсiрiлiм жұмыстарын жүргізуді тiркеу, есепке алу және оларға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. "Аэротүсiрiлiм жұмыстарын жүргізуді тiркеу, есепке алу және оларға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Құрылыс тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері және жер ресурстарын басқару комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушысының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 272 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11050 болып тіркелген) "Аэротүсiрiлiм жұмыстарын жүргізуді тiркеу, есепке алу және оларға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес (бұдан әрі – Стандарт) аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуге рұқсат беру арқылы көрсетеді.";

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуге рұқсат (бұдан әрі рұқсат) не Стандарттың 9-1-тармағында көрсетілген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру болып табылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық.

      www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі ЭҮП) арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілген қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің

      уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында жолданады.

      Көрсетілген қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қағаз жеткізгіште жүгінген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық нысанда ресімделеді, басып шығарылады және көрсетілген қызметті берушінің мөрімен және уәкілетті адамының қолымен куәландырылады.";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Процесс құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар түскен күні 20 минут ішінде оларды қабылдауды, тексеруді және тіркеуді жүзеге асырады, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттар түскен күні 20 минут ішінде қарар жазады және құжатты көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшысына береді;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басқармасының басшысы құжаттар түскен күні 15 минут ішінде қарар жазады және құжатты көрсетілетін қызметті беруші басқармасының жауапты орындаушысына береді;

      4) көрсетілетін қызметті беруші басқармасының жауапты орындаушысы құжаттарды алған күннен бастап 2 жұмыс күні ішінде толықтығын, сондай-ақ Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкестігін тексереді;

      ұсынылған құжаттардың толық болмау фактілері анықталған жағдайда:

      басқарманың жауапты орындаушысы өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды;

      көрсетілетін қызметті беруші басқармасының басшысы 15 минут ішінде өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапты келіседі;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы 20 минут ішінде өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;

      көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы қол қойған күні тіркейді және оны көрсетілетін қызметті алушыға жібереді;

      ұсынылған құжаттар толық болған жағдайда:

      басқарманың жауапты орындаушысы сұрауды Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігіне және (немесе) Қазақстан Республикасының қорғанысы мен ұлттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету мүддесі бар өзге де мемлекеттік органдарға (бұдан әрі – мүдделі мемлекеттік органдар) олардың құзыреті шегінде қарауға және келісуге дайындайды;

      сұрауды мүдделі мемлекеттік органдарға келісуге жолдау үшін көрсетілетін қызметті беруші басқармасының басшысы 15 минут ішінде келіседі;

      мүдделі мемлекеттік органдарға келісуге жолдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы 20 минут ішінде сұрауға қол қояды;

      көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы сұрауға қол қойған күні оны мүдделі мемлекеттік органдарға келісуге жолдау үшін тіркейді;

      басқарманың жауапты орындаушысы 4 жұмыс күні ішінде құжаттарды мүдделі мемлекеттік органдарға жолдайды;

      5) мүдделі мемлекеттік органдар 15 жұмыс күні ішінде құжаттарды қарайды, өз құзыреттері шегінде көрсетілетін қызметті беруші басқармасының жауапты орындаушысына уәжді қорытынды жолдайды.

      Қорытындыларды мерзімінде ұсынбаған жағдайда, қорытындылар оң болып саналады;

      6) басқарманың жауапты орындаушысы мүдделі мемлекеттік органдардың оң не теріс жауабы кезінде 3 жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін дайындайды;

      мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті беруші басқармасының басшысы 15 минут ішінде келіседі;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы 20 минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қояды;

      7) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері 1 жұмыс күні ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беруді жүзеге асырады.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар түскен күні 20 минут ішінде оларды қабылдауды, тексеруді және тіркеуді жүзеге асырады, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттар түскен күні 20 минут ішінде қарар жазады және құжатты көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшысына береді;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басқармасының басшысы құжаттар түскен күні 15 минут ішінде қарар жазады және құжатты көрсетілетін қызметті беруші басқармасының жауапты орындаушысына береді;

      4) көрсетілетін қызметті беруші басқармасының жауапты орындаушысы құжаттарды алған күннен бастап 2 жұмыс күні ішінде толықтығын, сондай-ақ Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкестігін тексереді;

      ұсынылған құжаттардың толық болмау фактілері анықталған жағдайда:

      басқарманың жауапты орындаушысы өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды;

      көрсетілетін қызметті беруші басқармасының басшысы 15 минут ішінде өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапты келіседі;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы 20 минут ішінде өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;

      көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы қол қойған күні тіркейді және оны көрсетілетін қызметті алушыға жібереді;

      ұсынылған құжаттар толық болған жағдайда:

      басқарманың жауапты орындаушысы сұрауды мүдделі мемлекеттік органдарға олардың құзыреті шегінде қарауға және келісуге дайындайды;

      сұрауды мүдделі мемлекеттік органдарға келісуге жолдау үшін көрсетілетін қызметті беруші басқармасының басшысы 15 минут ішінде келіседі;

      мүдделі мемлекеттік органдарға келісуге жолдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы 20 минут ішінде сұрауға қол қояды;

      көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы сұрауға қол қойған күні оны мүдделі мемлекеттік органдарға келісуге жолдау үшін тіркейді;

      басқарманың жауапты орындаушысы 4 жұмыс күні ішінде құжаттарды мүдделі мемлекеттік органдарға жолдайды;

      5) мүдделі мемлекеттік органдар 15 жұмыс күні ішінде құжаттарды қарайды, өз құзыреттері шегінде көрсетілетін қызметті беруші басқармасының жауапты орындаушысына уәжді қорытынды жолдайды.

      Қорытындыларды мерзімінде ұсынбаған жағдайда, қорытындылар оң болып саналады;

      6) басқарманың жауапты орындаушысы мүдделі мемлекеттік органдардың оң не теріс жауабы кезінде 3 жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін дайындайды;

      мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті беруші басқармасының басшысы 15 минут ішінде келіседі;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы 20 минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қояды;

      7) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері 1 жұмыс күні ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беруді жүзеге асырады.";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Әрбір рәсімдердің (іс-қимылдардың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір іс-қимылды (рәсімді) өткізу рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігін сипаттау блок-схемасы "Аэротүсiрiлiм жұмыстарын жүргізуді тiркеу, есепке алу және оларға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне (бұдан әрі - Регламент) 1-қосымшада келтірілген.";

      10, 11-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының), өзара іс-қимыл жасасуы дәйектілігінің нақты сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      11. Мемлекеттік қызметін көрсеткен кезде көрсетілетін қызметті алушының халыққа қызмет көрсету орталығына жүгіну мүмкіндігі көзделмеген.";

      12-тармақтың 5) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) 3-процесс - көрсетілетін қызметті алушы Регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, қызмет көрсету үшін сұраныс нысаны экранына шығару және оның Стандарттың 9-тармағында көрсетiлген құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып көрсетілетін қызметті алушының нысанды (деректер енгізуді) толтыруы, сондай-ақ сұрауды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн таңдауы;";

      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының), өзара іс-қимыл жасасуы дәйектілігінің нақты сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.";

      1-қосымшаның оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Аэротүсірілім жұмыстарын
жүргізуді тіркеу, есепке алу
және оларға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілген қызмет
регламентіне 1-қосымша"

      көрсетілген регламентке 2-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      3-қосымшаның оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Аэротүсірілім жұмыстарын
  жүргізуді тіркеу, есепке алу
және оларға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілген қызмет
регламентіне 3-қосымша"

      атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуді тіркеу, есепке алу және оларға рұқсат беру" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестері анықтамалығы";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жұмыс жоспарланған учаскесіндегі жергілікті жерлердің геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жоспарланып отырған жұмыс учаскелерінде жергілікті жерлердің геодезиялық және картографиялық жағынан зерделенгендігі туралы тиісті мәліметтер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. "Геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жоспарланып отырған жұмыс учаскелерінде жергілікті жерлердің геодезиялық және картографиялық жағынан зерделенгендігі туралы тиісті мәліметтер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Құрылыс, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері және жер ресурстарын басқару комитеті (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші), Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушысының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 272 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11050 болып тіркелген) "Геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жоспарланып отырған жұмыс учаскелерінде жергілікті жерлердің геодезиялық және картографиялық жағынан зерделенгендігі туралы тиісті мәліметтер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес (бұдан әрі - Стандарт), геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жұмыс жоспарланған учаскелердегі жергілікті жерлердің геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтер беру арқылы көрсетеді.";

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – Стандарттың 6-тармағына сәйкес жергілікті жердің геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтер, не Стандарттың 9-1-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.";

      5-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар түскен күні 1 сағат ішінде оларды қабылдауды, тексеруді және тіркеуді жүзеге асырады, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартады;";

      5-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) көрсетілетін қызметті беруші басқармасының жауапты орындаушысы құжаттарды 5 сағат ішінде оларды көрсетілетін қызметті берушінің ведомстволық бағынысты кәсіпорнына қарауға жолдайды не Стандарттың 9-1-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді;";

      6-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттарды қабылдайды, тексереді, тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартады;";

      6-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) көрсетілетін қызметті беруші басқармасының жауапты орындаушысы құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің ведомстволық бағынысты кәсіпорнына қарауға жолдайды не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді;";

      8-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушы берген құжаттар түскен күні 1 сағат ішінде оларды қабылдауды, тексеруді және тіркеуді жүзеге асырады, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартады;";

      8-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) көрсетілетін қызметті беруші басқармасының жауапты орындаушысы құжаттарды 5 сағат ішінде оларды көрсетілетін қызметті берушінің ведомстволық бағынысты кәсіпорнына қарауға жолдайды не Стандарттың 9-1-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді;";

      көрсетілген регламентке 1 және 2-қосымшалар осы бұйрыққа 4 және 5-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 02.04.2020 № 122/НҚ (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Жер ресурстарын басқару комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне ресми жариялауға, сондай-ақ Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
А. Мырзахметов

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2016 жылғы 9 қарашадағы
№ 468 бұйрығына 1-қосымша
  "Аэротүсірілім жұмыстарын
жүргізуді тіркеу, есепке алу
және оларға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілген қызмет
регламентіне 2-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып,

әрбір іс-қимылды (рәсімді) өткізу рәсімдерінің (іс-қимылдарының)

бірізділігін сипаттау блок-схемасы



  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2016 жылғы 9 қарашадағы
№ 468 бұйрығына 2-қосымша

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 02.04.2020 № 122/НҚ (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2016 жылғы 9 қарашадағы
№ 468 бұйрығына 3-қосымша

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 02.04.2020 № 122/НҚ (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2016 жылғы 9 қарашадағы
№ 468 бұйрығына 4-қосымша
  "Геодезиялық және
картографиялық қызмет
субъектілеріне жоспарланып
отырған жұмыс учаскелерінде
жергілікті жерлердің
  геодезиялық және
картографиялық жағынан
зерделенгендігі туралы тиісті
мәліметтер беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімді (іс-қимылды) өткізу рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігін сипаттау блок-схемасы



  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2016 жылғы 9 қарашадағы
№ 468 бұйрығына 5-қосымша
  "Геодезиялық және
картографиялық қызмет
субъектілеріне жоспарланып
отырған жұмыс учаскелерінде
жергілікті жерлердің
геодезиялық және
картографиялық жағынан
зерделенгендігі туралы тиісті
мәліметтер беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

"Геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жоспарланып отырған жұмыс учаскелерінде жергілікті жерлердің геодезиялық және картографиялық жағынан зерделенгендігі туралы тиісті мәліметтер беру" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестері анықтамалығы


О внесении изменений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 357 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере геодезии и картографии"

Приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 9 ноября 2016 года № 468. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 декабря 2016 года № 14512. Утратил силу приказом Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 9 апреля 2020 года № 131/НҚ

      Сноска. Утратил силу приказом Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности РК от 09.04.2020 № 131/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 357 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере геодезии и картографии" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11262, опубликованный 19 июня 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      в подпункт 1) пункта 1 указанного приказа вносится изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      в подпункт 3) пункта 1 указанного приказа вносится изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      в регламенте государственной услуги "Регистрация, учет и выдача разрешения на проведение аэросъемочных работ", утвержденном указанным приказом:

      в заголовок вносится изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      в пункт 1 вносится изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Результатом оказания государственной услуги является выдача разрешения на проведение аэросъемочных работ (далее - разрешение), согласно приложению 1 к Стандарту либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      При обращении через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - ПЭП) результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      В случае обращения услугополучателя через канцелярию услугодателя на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса, длительность выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления документов, предоставленных услугополучателем в течение 20 минут осуществляет их прием, проверку и регистрацию, передает документы руководству услугодателя;

      2) руководство услугодателя в день поступления документов в течение 20 минут налагает резолюцию и передает документы руководителю управления услугодателя;

      3) руководитель управления услугодателя в день поступления документов в течение 15 минут налагает резолюцию и передает ответственному исполнителю управления услугодателя;

      4) ответственный исполнитель управления услугодателя в течение 2 рабочих дней со дня получения документов проверяет полноту, а также соответствие перечню, указанному в пункте 9 Стандарта;

      в случае установления факта неполноты представленных документов:

      ответственный исполнитель управления подготавливает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления;

      руководитель управления услугодателя согласовывает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления в течение 15 минут;

      руководство услугодателя подписывает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления в течение 20 минут;

      сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и направляет услугополучателю мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления в день подписания руководством услугодателя;

      в случае полноты представленных документов:

      ответственный исполнитель управления подготавливает запрос на рассмотрение и согласование в Министерство обороны Республики Казахстан и (или) иным государственным органам в интересах обеспечения обороны и национальной безопасности Республики Казахстан в пределах их компетенций (далее – заинтересованные государственные органы);

      руководитель управления услугодателя согласовывает запрос для направления на согласование в заинтересованные государственные органы в течение 15 минут;

      руководство услугодателя подписывает запрос для направления на согласование в заинтересованные государственные органы в течение 20 минут;

      сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует запрос для направления на согласование в заинтересованные государственные органы в день подписания руководством услугодателя;

      ответственный исполнитель управления направляет документы в течение 4 рабочих дней в заинтересованные государственные органы;

      5) заинтересованные государственные органы в течение 15 рабочих дней рассматривают документы и направляют в пределах своей компетенции, мотивированное заключение ответственному исполнителю управления услугодателя.

      В случае непредставления заключения в срок, заключение считается положительным;

      6) при положительном, либо отрицательном ответе заинтересованных государственных органов ответственный исполнитель управления в течение 3 рабочих дней подготавливает результат оказания государственной услуги;

      согласование результата оказания государственной услуги руководителем управления услугодателя в течение 15 минут;

      подписание результата оказания государственной услуги руководством услугодателя в течение 20 минут;

      7) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результатов государственной услуги в течение 1 рабочего дня услугополучателю.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления документов, предоставленных услугополучателем в течение 20 минут осуществляет их прием, проверку и регистрацию, передает документы руководству услугодателя;

      2) руководство услугодателя в день поступления документов в течение 20 минут налагает резолюцию и передает документы руководителю управления услугодателя;

      3) руководитель управления услугодателя в день поступления документов в течение 15 минут налагает резолюцию и передает ответственному исполнителю управления услугодателя;

      4) ответственный исполнитель управления услугодателя в течение 2 рабочих дней со дня получения документов проверяет полноту, а также соответствие перечню, указанному в пункте 9 Стандарта;

      в случае установления факта неполноты представленных документов:

      ответственный исполнитель управления подготавливает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления;

      руководитель управления услугодателя согласовывает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления в течение 15 минут;

      руководство услугодателя подписывает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления в течение 20 минут;

      сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и направляет услугополучателю мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления в день подписания руководством услугодателя;

      в случае полноты представленных документов:

      ответственный исполнитель управления подготавливает запрос на рассмотрение и согласование в заинтересованные государственные органы;

      руководитель управления услугодателя согласовывает запрос для направления на согласование в заинтересованные государственные органы в течение 15 минут;

      руководство услугодателя подписывает запрос для направления на согласование в заинтересованные государственные органы в течение 20 минут;

      сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует запрос для направления на согласование в заинтересованные государственные органы в день подписания руководством услугодателя;

      ответственный исполнитель управления направляет документы в течение 4 рабочих дней в заинтересованные государственные органы;

      5) заинтересованные государственные органы в течение 15 рабочих дней рассматривают документы и направляют в пределах своей компетенции, мотивированное заключение ответственному исполнителю управления услугодателя.

      В случае непредставления заключения в срок, заключение считается положительным;

      6) при положительном, либо отрицательном ответе заинтересованных государственных органов ответственный исполнитель управления в течение 3 рабочих дней подготавливает результат оказания государственной услуги;

      согласование результата оказания государственной услуги руководителем управления услугодателя в течение 15 минут;

      подписание результата оказания государственной услуги руководством услугодателя в течение 20 минут;

      7) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результатов государственной услуги в течение 1 рабочего дня услугополучателю.";

      в пункт 9 вносится изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      пункты 10, 11 изложить в следующей редакции:

      "10. Подробное описание последовательности процедур (действия), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги приведено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

      11. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя в центр обслуживания населения.";

      подпункт 5) пункта 12 изложить в следующей редакции:

      "5) процесс 3 - выбор услугополучателем услуги, указанной в Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;";

      пункт 14 изложить в следующей редакции:

      "14. Подробное описание последовательности процедур (действия), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги приведено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.";

      в правый верхний угол приложения 1 к указанному регламенту вносится изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      приложение 2 к указанному регламенту изложить в новой редакции, согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      в правый верхний угол приложения 3 к указанному регламенту вносится изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      наименование приложения 3 к указанному регламенту вносится изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      в регламенте государственной услуги "Выдача субъектам геодезической и картографической деятельности сведений о геодезической и картографической изученности местности на участках планируемых работ", утвержденном указанным приказом:

      в заголовок вносится изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      в пункт 1 вносится изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Результат оказания государственной услуги – выдача сведений о геодезической и картографической изученности местности согласно пункту 6 Стандарта, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.";

      подпункт 1) пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления документов, предоставленных услугополучателем осуществляет их прием, проверку и регистрацию в течение 1 часа, передает документы руководству услугодателя.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия сотрудник канцелярии услугодателя отказывает в приеме документов;";

      подпункт 4) пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "4) ответственный исполнитель управления услугодателя в день поступления документов в течение 5 часов направляет их на рассмотрение в подведомственное предприятие услугодателя, либо выдает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 Стандарта;";

      подпункт 1) пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает, проверяет, регистрирует и передает документы руководству услугодателя.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия сотрудник канцелярии услугодателя отказывает в приеме документов;";

      подпункт 4) пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "4) ответственный исполнитель управления услугодателя направляет документы на рассмотрение в подведомственное предприятие услугодателя, либо выдает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;";

      подпункт 1) пункта 8 изложить в следующей редакции:

      "1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления документов, предоставленных услугополучателем осуществляет их прием, проверку и регистрацию в течение 1 часа, передает документы руководству услугодателя.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия сотрудник канцелярии услугодателя отказывает в приеме документов;";

      подпункт 4) пункта 8 изложить в следующей редакции:

      "4) ответственный исполнитель управления услугодателя в день поступления документов в течение 5 часов направляет их на рассмотрение в подведомственное предприятие услугодателя, либо выдает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 Стандарта;";

      приложения 1 и 2 к указанному регламенту, изложить в новой редакции, согласно приложениям 4 и 5 к настоящему приказу.

      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными приказом Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности РК от 02.04.2020 № 122/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Комитету по управлению земельными ресурсами Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания и в информационно-правовую систему "Әділет", а также в Республиканский центр правовой информации для внесения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Заместитель Премьер-Министра


Республики Казахстан -


Министр сельского хозяйства


Республики Казахстан

А. Мырзахметов


  Приложение 1
к приказу Заместителя Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 9 ноября 2016 года № 468
Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Регистрация, учет и выдача разрешения
на проведение аэросъемочных работ"

Блок-схема описания последовательности процедур
(действий) прохождения каждого действия
(процедуры) с указанием длительности
каждой процедуры (действия)



  Приложение 2
к приказу Заместителя Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 9 ноября 2016 года № 468

Блок-схема описания последовательности процедур
(действий) прохождения каждого действия
(процедуры) с указанием длительности
каждой процедуры (действия)

      Сноска. Приложение 2 утратило силу приказом Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности РК от 02.04.2020 № 122/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 3
к приказу Заместителя Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 9 ноября 2016 года № 468

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача разрешения на снос или перезакладку (перенос)
геодезических пунктов"

      Сноска. Приложение 3 утратило силу приказом Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности РК от 02.04.2020 № 122/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 4
к приказу Заместителя Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 9 ноября 2016 года № 468
Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача субъектам геодезической
и картографической деятельности сведений
о геодезической и картографической изученности
местности на участках планируемых работ"

Блок-схема описания последовательности процедур (действий)
прохождения каждого действия (процедуры) с указанием
длительности каждой процедуры (действия)



  Приложение 5
к приказу Заместителя Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 9 ноября 2016 года № 468
Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача субъектам геодезической и
картографической деятельности сведений
о геодезической и картографической изученности
местности на участках планируемых работ"

Справочник бизнес-процессов
оказания государственной услуги
"Выдача субъектам геодезической и картографической
деятельности сведений о геодезической и картографической
изученности местности на участках планируемых работ"