"Автомобиль жолдары саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 28 мамырдағы № 624 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2016 жылғы 28 қарашадағы № 817 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылғы 27 желтоқсанда № 14597 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 13 мамырдағы № 286 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 13.05.2020 № 286 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Құқықтық актілер туралы" 2016 жылғы 6 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 50-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Автомобиль жолдары саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 28 мамырдағы № 624 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11576 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 22 шілдеде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Халықаралық және республикалық маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарына бөлінген белдеуде сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыруға құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарының арналармен, байланыс және электр беру жүйелерімен, мұнай құбырларымен, газ құбырларымен, су құбырларымен және теміржолдармен және басқа инженерлік желілермен және коммуникациялармен қиылысуына рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Кірме жолдарды және жалпыға ортақ пайдаланылатын жолдарға жалғасатын жолдарды салуға келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Автомобиль жолдары комитеті:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін қағаз және электронды түрде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне жіберуді;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Инвестициялар және даму


министрінің міндетін атқарушы

А. Рау


  Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрінің 2016 жылғы
28 қарашадағы № 817 бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін
атқарушының
2015 жылғы 28 мамырдағы
№ 624 бұйрығына
1-қосымша

"Халықаралық және республикалық маңызы бар жалпыға ортақ
пайдаланылатын автомобиль жолдарына бөлінген белдеуде сыртқы
(көрнекі) жарнама орналастыруға құжат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламенті
1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 529 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11327 болып тіркелген) бекітілген "Халықаралық және республикалық маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарына бөлінген белдеуде сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес (бұдан әрі - Стандарт) "Халықаралық және республикалық маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарына бөлінген белдеуде сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыруға құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Қазавтожол" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының облыстық филиалдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі халықаралық және республикалық маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарына бөлінген белдеуде сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыруға паспорт (бұдан әрі - паспорт) беру болып табылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны қағаз түрінде.

2-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету
процесіндегі іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастау негіз көрсетілетін қызметті алушының өтінішті, сондай-ақ Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің (іс-қимылының) құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оларды орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтініш келіп түскен сәттен бастап он бес минут ішінде оны кіріс хат-хабарларды тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы екі сағат ішінде өтінішті қарайды және оларды басшының орынбасарына орындауға береді;

      3) басшының орынбасары екі сағат ішінде өтінішті қарайды және құрылымдық бөлімшенің басшысына береді;

      4) құрылымдық бөлімшенің басшысы екі сағат ішінде өтінішті қарайды және жауапты орындаушыға орындауға береді;

      5) жауапты орындаушы төрт жұмыс күні ішінде өтінішті қарап, ресімдейді және паспортқа көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қояды;

      6) жауапты орындаушы екі сағат ішінде паспортты Мемлекеттік корпорация арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы береді.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі мынадай рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болады:

      1) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарары;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы орынбасарының қарары;

      4) құрылымдық бөлімше басшысының қарары;

      5) өтінішті жауапты орындаушының қарауы;

      6) паспортты ресімдеу және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қол қоюы;

      7) паспортты Мемлекеттік корпорация не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы беру.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету
процесіндегі өзара іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары;

      4) құрылымдық бөлімшенің басшысы;

      5) жауапты орындаушы.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) бірізділігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтініш келіп түскен сәттен бастап он бес минут ішінде оны кіріс хат-хабарларды тіркеу журналына тіркейді және оны көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы екі сағат ішінде өтінішті қарайды және оны көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасарына қарауға береді;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары екі сағат ішінде өтінішті қарайды және оны құрылымдық бөлімшенің басшысына қарауға береді;

      4) құрылымдық бөлімшенің басшысы өтінішті екі сағат ішінде өтінішті қарайды және жауапты орындаушыға орындауға береді;

      5) жауапты орындаушы төрт жұмыс күні ішінде өтінішті қарайды, одан кейін:оформляет паспорт;

      паспортты ресімдейді;

      құрылымдық бөлімшенің басшысымен келіседі;

      басшының орынбасарымен келіседі;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қояды;

      кеңсеге тіркеуге жібереді;

      6) жауапты орындаушы екі сағат ішінде паспортты Мемлекеттік корпорация арқылы не көрсетілетін қызметті алушының кеңсесі арқылы береді.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде
Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету үшін Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді:

      Мемлекеттік корпорацияда құжаттарды қабылдау жедел қызмет көрсетусіз "электрондық кезек" тәртібінде жүзеге асырылады. Көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша портал арқылы электрондық кезекті "броньдауға" болады.

      өтініштің қабылданғанын растау көшірмесі көрсетілетін қызметті алушыға Мемлекеттік корпорация көрсеткен құжаттарды қабылдаған күні және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін берудің жоспарланатын күні туралы белгісі мен көрсетілетін қызметті алушыға берілетін қолхат болып табылады;

      2) Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы – 15 минуттан астам емес;

      3) Мемлекеттік корпорациядан көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын көрсетілетін қызметті берушіге жіберу мерзімі – сұрау салуды қабылдау күні;

      4) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесін көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағына сәйкес ұсынады.

      10. Мемлекеттік корпорация арқылы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы осы регламентке 1-қосымшада келтірілген.

      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігін сипаттау, сондай-ақ Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау осы регламентке 2-қосымшада мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Халықаралық және республикалық
маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын
автомобиль жолдарына бөлінген белдеуде
сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы ақпараттық жүйелердің өзара
іс-қимылының диаграммасы





  "Халықаралық және республикалық
маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын
автомобиль жолдарына бөлінген белдеуде
сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша





      *ҚҚБ - құрылымдық-функционалдық бірлік; көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), Мемлекеттік корпорацияның өзара іс-қимылы, "электрондық үкіметтің" веб-порталы

  Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрінің 2016 жылғы
28 қарашадағы № 817 бұйрығына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін
атқарушының
2015 жылғы 28 мамырдағы
№ 624 бұйрығына
2-қосымша

"Халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль
жолдарының арналармен, байланыс және электр беру жүйелерімен,
мұнай құбырларымен, газ құбырларымен, су құбырларымен және
теміржолдармен және басқа инженерлік желілермен және
коммуникациялармен қиылысуына рұқсат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламенті
1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 529 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11327 болып тіркелген) бекітілген "Халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарының арналармен, байланыс және электр беру жүйелерімен, мұнай құбырларымен, газ құбырларымен, су құбырларымен және теміржолдармен және басқа инженерлік желілермен және коммуникациялармен қиылысуына рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес (бұдан әрі - стандарт) "Халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарының арналарымен, байланыс және электр беру жүйелерімен, мұнай құбырларымен, газ құбырларымен, су құбырларымен және теміржолдармен және басқа инженерлік желілермен және коммуникациялармен қиылысуына рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Қазавтожол" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының облыстық филиалдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарының арналармен, байланыс және электр беру жүйелерімен, мұнай құбырларымен, газ құбырларымен, су құбырларымен және теміржолдармен және басқа инженерлік желілермен және коммуникациялармен қиылысуына техникалық шартты (бұдан әрі – техникалық шарт) беру болып табылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны қағаз түрінде.

2-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету
процесіндегі іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастау үшін негізі көрсетілетін қызметті алушының өтінішті, сондай-ақ стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің (іс-қимылын) құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оларды орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтініш келіп түскен сәттен бастап он бес минут ішінде оны кіріс хат-хабарларды тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы екі сағат ішінде өтінішті қарайды және оны басшының орынбасарына жібереді;

      3) басшының орынбасары екі сағат ішінде өтінішті қарайды және бөлімшенің басшысына орындауға береді;

      4) құрылымдық бөлімшенің басшысы екі сағат ішінде өтінішті қарайды және жауапты орындаушыға орындауға береді;

      5) жауапты орындаушы алты жұмыс күні ішінде өтінішті қарап, ресімдейді және техникалық шартқа көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қояды;

      6) жауапты орындаушы екі сағат ішінде техникалық шартты Мемлекеттік корпорация арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы береді.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі мына рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болады:

      1) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарары;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысы орынбасарының қарары;

      4) құрылымдық бөлімше басшысының қарары;

      5) жауапты орындаушының өтінішті қарауы;

      6) техникалық шартты ресімдеу және көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қол қоюы;

      7) техникалық шартты Мемлекеттік корпорация не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы беру.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету
процесіндегі өзара іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары;

      4) құрылымдық бөлімшенің басшысы;

      5) жауапты орындаушы.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) бірізділігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтініш келіп түскен сәттен бастап он бес минут ішінде оны кіріс хат-хабарларды тіркеу журналына тіркейді және оны көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы екі сағат ішінде өтінішті қарайды және оны көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасарына қарауға береді;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары екі сағат ішінде өтінішті қарайды және оны құрылымдық бөлімшенің басшысына қарауға береді;

      4) құрылымдық бөлімшенің басшысы өтінішті екі сағат ішінде қарайды және жауапты орындаушыға орындауға береді;

      5) жауапты орындаушы алты жұмыс күні ішінде өтінішті қарайды, одан кейін:

      техникалық шартты ресімдейді;

      құрылымдық бөлімшенің басшысымен келіседі;

      басшының орынбасарымен келіседі;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қояды;

      кеңсеге тіркеуге жібереді;

      6) жауапты орындаушы техникалық шартты екі сағат ішінде Мемлекеттік корпорация арқылы не көрсетілетін қызметті алушының кеңсесі арқылы береді.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде
Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету үшін Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді:

      Мемлекеттік корпорацияда құжаттарды қабылдау жедел қызмет көрсетусіз "электрондық кезек" тәртібінде жүзеге асырылады. Көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша портал арқылы электрондық кезекті "броньдауға" болады.

      өтініштің қабылданғанын растау көшірмесі көрсетілетін қызметті алушыға Мемлекеттік корпорация көрсеткен құжаттарды қабылдаған күні және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін берудің жоспарланатын күні туралы белгісі мен көрсетілетін қызметті алушыға берілетін қолхат болып табылады;

      2) Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы – 15 минуттан астам емес;

      3) Мемлекеттік корпорациядан көрсетілетін қызметті алушының сұрауын көрсетілетін қызметті берушіге жіберу мерзімі – сұрау салуды қабылдау күні;

      4) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесін көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағына сәйкес ұсынады.

      10. Мемлекеттік корпорация арқылы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы осы регламентке

      1-қосымшада келтірілген.

      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігін сипаттау, сондай-ақ Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау осы регламентке 2-қосымшада мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Халықаралық және республикалық маңызы бар
автомобиль жолдарының арналармен,
байланыс және электр беру жүйелерімен,
мұнай құбырларымен, газ құбырларымен,
су құбырларымен және теміржолдармен
және басқа инженерлік желілермен және
коммуникациялармен қиылысуына рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы ақпараттық жүйелердің өзара
іс-қимылының диаграммасы





  "Халықаралық және республикалық маңызы бар
автомобиль жолдарының арналармен,
байланыс және электр беру жүйелерімен,
мұнай құбырларымен, газ құбырларымен,
су құбырларымен және теміржолдармен
және басқа инженерлік желілермен және
коммуникациялармен қиылысуына рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес процесінің анықтамалығы





      *ҚҚБ - құрылымдық-функционалдық бірлік; көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), Мемлекеттік корпорацияның өзара іс-қимылы, "электрондық үкіметтің" веб-порталы

  Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрінің 2016 жылғы
28 қарашадағы № 817 бұйрығына
3-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін
атқарушының
2015 жылғы 28 мамырдағы
№ 624 бұйрығына
3-қосымша

"Кірме жолдарды және жалпыға ортақ пайдаланылатын жолдарға
жалғасатын жолдарды салуға келісу" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті
1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 529 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11327 болып тіркелген) бекітілген "Кірме жолдарды және жалпыға ортақ пайдаланылатын жолдарға жалғасатын жолдарды салуға келісу" мемлекеттік қөрсетілетін қызмет стандартына сәйкес (бұдан әрі – Стандарт) "Кірме жолдарды және жалпыға ортақ пайдаланылатын жолдарға жалғасатын жолдарды салуға келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Қазавтожол" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының облыстық филиалдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі кірме жолдарды және республикалық маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын жолдарға жалғасатын жолдарды салуға техникалық шартты (бұдан әрі – техникалық шарт) беру болып табылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны қағаз түрінде.

2-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету
процесіндегі іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастау үшін негізі көрсетілетін қызметті алушының өтінішті, сондай-ақ стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің (іс-қимылын) құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оларды орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтініш келіп түскен сәттен бастап он бес минут ішінде оны кіріс хат-хабарларды тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы екі сағат ішінде өтінішті қарайды және оны басшының орынбасарына жібереді;

      3) басшының орынбасары екі сағат ішінде өтінішті қарайды және бөлімшенің басшысына орындауға береді;

      4) құрылымдық бөлімшенің басшысы екі сағат ішінде өтінішті қарайды және жауапты орындаушыға орындауға береді;

      5) жауапты орындаушы алты жұмыс күні ішінде өтінішті қарап, ресімдейді және техникалық шартқа көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қояды;

      6) жауапты орындаушы екі сағат ішінде техникалық шартты Мемлекеттік корпорация арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы береді.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі мына рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болады:

      1) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарары;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы орынбасарының қарары;

      4) құрылымдық бөлімше басшысының қарары;

      5) жауапты орындаушының өтінішті қарауы;

      6) техникалық шартты ресімдеу және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қол қоюы;

      7) техникалық шартты Мемлекеттік корпорация не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы беру.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету
процесіндегі өзара іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары;

      4) құрылымдық бөлімшенің басшысы;

      5) жауапты орындаушы.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) бірізділігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтініш келіп түскен сәттен бастап он бес минут ішінде оны кіріс хат-хабарларды тіркеу журналына тіркейді және оны көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы екі сағат ішінде өтінішті қарайды және оны көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасарына қарауға береді;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары екі сағат ішінде өтінішті қарайды және оны құрылымдық бөлімшенің басшысына қарауға береді;

      4) құрылымдық бөлімшенің басшысы өтінішті екі сағат ішінде қарайды және жауапты орындаушыға орындауға береді;

      5) жауапты орындаушы алты жұмыс күні ішінде өтінішті қарайды, одан кейін:

      техникалық шартты ресімдейді;

      құрылымдық бөлімшенің басшысымен келіседі;

      басшының орынбасарымен келіседі;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қояды;

      кеңсеге тіркеуге жібереді;

      6) жауапты орындаушы техникалық шартты екі сағат ішінде Мемлекеттік корпорация арқылы не көрсетілетін қызметті алушының кеңсесі арқылы береді.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде
Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету үшін Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді:

      Мемлекеттік корпорацияда құжаттарды қабылдау жедел қызмет көрсетусіз "электрондық кезек" тәртібінде жүзеге асырылады. Көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша портал арқылы электрондық кезекті "броньдауға" болады.

      өтініштің қабылданғанын растау көшірмесі көрсетілетін қызметті алушыға Мемлекеттік корпорация көрсеткен құжаттарды қабылдаған күні және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін берудің жоспарланатын күні туралы белгісі мен көрсетілетін қызметті алушыға берілетін қолхат болып табылады;

      2) Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы – 15 минуттан астам емес;

      3) Мемлекеттік корпорациядан көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын көрсетілетін қызметті берушіге жіберу мерзімі – сұрау салуды қабылдау күні;

      4) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесін көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағына сәйкес ұсынады.

      10. Мемлекеттік корпорация арқылы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы осы регламентке

      1-қосымшада келтірілген.

      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігін сипаттау, сондай-ақ Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау осы регламентке 2-қосымшада мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Кірме жолдарды және жалпыға ортақ
пайдаланылатын жолдарға жалғасатын
жолдарды салуға келісу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы ақпараттық жүйелердің өзара
іс-қимылының диаграммасы





  "Кірме жолдарды және жалпыға ортақ
пайдаланылатын жолдарға жалғасатын
жолдарды салуға келісу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес процесінің анықтамалығы





      *ҚҚБ - құрылымдық-функционалдық бірлік; көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), Мемлекеттік корпорацияның өзара іс-қимылы, "электрондық үкіметтің" веб-порталы

О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 624 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере автомобильных дорог"

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 ноября 2016 года № 817. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 декабря 2016 года № 14597. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 13 мая 2020 года № 286.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 13.05.2020 № 286 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 50 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 624 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере автомобильных дорог" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11576, опубликованный 22 июля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      регламент государственной услуги "Выдача документа на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования международного и республиканского значения", утвержденный указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      регламент государственной услуги "Выдача разрешения на пересечение автомобильных дорог международного и республиканского значения каналами, линиями связи и электропередачи, нефтепроводами, газопроводами, водопроводами и железными дорогами и другими инженерными сетями и коммуникациями", утвержденный указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      регламент государственной услуги "Согласование строительства подъездных дорог и примыканий к автомобильным дорогам общего пользования", утвержденный указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу.

      2. Комитету автомобильных дорог Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление копии настоящего приказа в бумажном и электронном виде на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему "Әділет", а также в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан в течение десяти календарных дней со дня его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
А. Рау

  Приложение 1
к приказу Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 28 ноября 2016 года № 817
  Приложение 1
к приказу исполняющего
обязанности Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 28 мая 2015 года № 624

Регламент государственной услуги "Выдача документа на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования международного и республиканского значения"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача документа на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования международного и республиканского значения" (далее – государственная услуга) оказывается областными филиалами акционерного общества "Национальная компания "ҚазАвтоЖол" (далее – услугодатель), в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача разрешения на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования международного и республиканского значения", утвержденным приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 529 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11327) (далее – Стандарт).

      Прием заявления и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача паспорта на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования международного и республиканского значения (далее – паспорт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем заявления, а также документов указанных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение пятнадцати минут с момента поступления заявления регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции и передает на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение двух часов рассматривает заявление и отписывает его заместителю руководителя;

      3) заместитель руководителя в течение двух часов рассматривает заявление и отписывает руководителю структурного подразделения;

      4) руководитель структурного подразделения в течение двух часов рассматривает заявление и передает на исполнение ответственному исполнителю;

      5) ответственный исполнитель в течение четырех рабочих дней рассматривает заявление, оформляет и подписывает руководителем услугодателя паспорт;

      6) ответственный исполнитель в течение двух часов выдает паспорт через Государственную корпорацию либо через канцелярию услугополучателя.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) регистрация заявления в канцелярии услугодателя;

      2) резолюция руководителя услугодателя;

      3) резолюция заместителя руководителя услугодателя;

      4) резолюция руководителя структурного подразделения;

      5) рассмотрение заявления ответственным исполнителем;

      6) оформление паспорта и подписание руководителем услугодателя;

      7) выдача паспорта через Государственную корпорацию либо через канцелярию услугополучателя.

Глава 3 Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) работник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя;

      4) руководитель структурного подразделения;

      5) ответственный исполнитель.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение пятнадцати минут с момента поступления заявления регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции и передает на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение двух часов рассматривает заявление и передает его на рассмотрение заместителю руководителя услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя в течение двух часов рассматривает заявление и передает его на рассмотрение руководителю структурного подразделения;

      4) руководитель структурного подразделения в течении двух часов рассматривает заявление и передает на исполнение ответственному исполнителю;

      5) ответственный исполнитель рассматривает заявление в течение четырех рабочих дней, после чего:

      оформляет паспорт;

      согласовывает с руководителем структурного подразделения;

      согласовывает с заместителем руководителя;

      подписывает руководителем услугодателя;

      направляет на регистрацию в канцелярию;

      6) ответственный исполнитель в течение двух часов выдает паспорт через Государственную корпорацию либо через канцелярию услугополучателя.

Глава 4.Описание порядка обращения в Государственную корпорацию в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) для оказания государственной услуги услугополучатель обращается в Государственную корпорацию:

      прием документов в Государственную корпорацию осуществляется в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания. При желании услугополучателя возможно "бронирование" электронной очереди посредством портала;

      подтверждением принятия заявления является расписка, копия которой вручается услугополучателю с отметкой о дате приема документов указанного Государственной корпорацией и датой планируемой выдачи результата оказания государственной услуги;

      2) длительность обработки запроса услугополучателя в Государственную корпорацию – не более 15 минут;

      3) сроки отправки запроса услугополучателя из Государственной корпораций к услугодателю – в день приема запроса;

      4) перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги услугополучатель предоставляет согласно пункту 9 Стандарта.

      10. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем через Государственную корпорацию приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.

      11. Описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача разрешения на размещение
наружной (визуальной) рекламы в
полосе отвода автомобильных дорог
общего пользования международного
и республиканского значения"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем через Государственную корпорацию



документ, пс


Действие


Информационная система

  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача разрешения на размещение
наружной (визуальной) рекламы в
полосе отвода автомобильных дорог
общего пользования международного
и республиканского значения"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги


     

            - начало или завершение оказания государственной услуги

     

      - наименование процедуры (действия) Услугополучателя и (или) СФЕ

     

            - вариант выбора

     

            - переход к следующей процедуре (действию)

      * СФЕ – структурно – функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, Государственной корпорации, веб-портала "электронного правительства"

  Приложение 2
к приказу Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 28 ноября 2016 года № 817
  Приложение 2
к приказу исполняющего
обязанности Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 28 мая 2015 года № 624

Регламент государственной услуги "Выдача разрешения на пересечение автомобильных дорог международного и республиканского значения каналами, линиями связи и электропередачи, нефтепроводами, газопроводами, водопроводами и железными дорогами и другими инженерными сетями и коммуникациями"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на пересечение автомобильных дорог международного и республиканского значения каналами, линиями связи и электропередачи, нефтепроводами, газопроводами, водопроводами и железными дорогами и другими инженерными сетями и коммуникациями" (далее – государственная услуга) оказывается областными филиалами акционерного общества "Национальная компания "ҚазАвтоЖол" (далее – услугодатель), в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача разрешения на пересечение автомобильных дорог международного и республиканского значения каналами, линиями связи и электропередачи, нефтепроводами, газопроводами, водопроводами и железными дорогами и другими инженерными сетями и коммуникациями", утвержденным приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 529 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11327) (далее – Стандарт).

      Прием заявления и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача технического условия на пересечение автомобильных дорог международного и республиканского значения каналами, линиями связи и электропередачи, нефтепроводами, газопроводами, водопроводами и железными дорогами и другими инженерными сетями и коммуникациями (далее – техническое условие).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем заявления, а также документов указанных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение пятнадцати минут с момента поступления заявления регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции и передает на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение двух часов рассматривает заявление и отписывает его заместителю руководителя;

      3) заместитель руководителя в течение двух часов рассматривает заявление и отписывает руководителю структурного подразделения;

      4) руководитель структурного подразделения в течение двух часов рассматривает заявление и передает на исполнение ответственному исполнителю;

      5) ответственный исполнитель в течение шести рабочих дней рассматривает заявление, оформляет и подписывает руководителем услугодателя техническое условие;

      6) ответственный исполнитель в течение двух часов выдает техническое условие через Государственную корпорацию либо через канцелярию услугополучателя.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) регистрация заявления в канцелярии услугодателя;

      2) резолюция руководителя услугодателя;

      3) резолюция заместителя руководителя услугодателя;

      4) резолюция руководителя структурного подразделения;

      5) рассмотрение заявления ответственным исполнителем;

      6) оформление технического условия и подписание руководителем услугодателя;

      7) выдача технического условия через Государственную корпорацию либо через канцелярию услугополучателя.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) работник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя;

      4) руководитель структурного подразделения;

      5) ответственный исполнитель.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение пятнадцати минут с момента поступления заявления регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции и передает на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение двух часов рассматривает заявление и передает его на рассмотрение заместителю руководителя услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя в течение двух часов рассматривает заявление и передает его на рассмотрение руководителю структурного подразделения;

      4) руководитель структурного подразделения в течение двух часов рассматривает заявление и передает на исполнение ответственному исполнителю;

      5) ответственный исполнитель рассматривает заявление в течение шести рабочих дней, после чего:

      оформляет техническое условие;

      согласовывает с руководителем структурного подразделения;

      согласовывает с заместителем руководителя;

      подписывает руководителем услугодателя;

      направляет на регистрацию в канцелярию;

      6) ответственный исполнитель в течение двух часов выдает техническое условие через Государственную корпорацию либо через канцелярию услугополучателя.

Глава 4. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) для оказания государственной услуги услугополучатель обращается в Государственную корпорацию:

      прием документов в Государственную корпорацию осуществляется в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания. При желании услугополучателя возможно "бронирование" электронной очереди посредством портала;

      подтверждением принятия заявления является расписка, копия которой вручается услугополучателю с отметкой о дате приема документов указанного Государственной корпорацией и датой планируемой выдачи результата оказания государственной услуги;

      2) длительность обработки запроса услугополучателя в Государственной корпорации – не более 15 минут;

      3) сроки отправки запроса услугополучателя из Государственной корпорации к услугодателю – в день приема запроса;

      4) перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги услугополучатель предоставляет согласно пункту 9 Стандарта.

      10. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем через Государственную корпорацию приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.

      11. Описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача разрешения на пересечение
автомобильных дорог международного
и республиканского значения каналами,
линиями связи и электропередачи,
нефтепроводами, газопроводами,
водопроводами и железными дорогами и
другими инженерными сетями
и коммуникациями"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем через Государственную корпорацию



документ, пс


Действие


Информационная система

  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача разрешения на пересечение автомобильных дорог
международного и республиканского значения каналами,
линиями связи и электропередачи, нефтепроводами,
газопроводами, водопроводами и железными дорогами и
другими инженерными сетями и коммуникациями"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги


     

            - начало или завершение государственной услуги

     

      - наименование процедуры (действия) Услугополучателя и (или) СФЕ

     

            - вариант выбора

     

            - переход к следующей процедуре

      *СФЕ – структурно – функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, Государственной корпорации, веб-портала "электронного правительства"

  Приложение 3
к приказу Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 28 ноября 2016 года № 817
  Приложение 3
к приказу исполняющего
обязанности Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 28 мая 2015 года № 624

Регламент государственной услуги "Согласование строительства подъездных дорог и примыканий к автомобильным дорогам общего пользования"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Согласование строительства подъездных дорог и примыканий к автомобильным дорогам общего пользования" (далее – государственная услуга) оказывается областными филиалами акционерного общества "Национальная компания ҚазАвтоЖол" (далее – услугодатель), в соответствии со стандартом государственной услуги "Согласование строительства подъездных дорог и примыканий к автомобильным дорогам общего пользования", утвержденным приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 529 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11327) (далее – Стандарт).

      Прием заявления и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача технического условия на строительство подъездных дорог и примыканий к автомобильным дорогам общего пользования республиканского значения" (далее – техническое условие).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем заявления, а также документов указанных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение пятнадцати минут с момента поступления заявления регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции и передает его на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение двух часов рассматривает заявление и отписывает заместителю руководителя;

      3) заместитель руководителя в течение двух часов рассматривает заявление и отписывает руководителю структурного подразделения;

      4) руководитель структурного подразделения в течение двух часов рассматривает заявление и передает на исполнение ответственному исполнителю;

      5) ответственный исполнитель в течение шести рабочих дней рассматривает заявление, оформляет и подписывает руководителем услугодателя техническое условие;

      6) ответственный исполнитель в течение двух часов выдает техническое условие через Государственную корпорацию либо через канцелярию услугодателя.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) регистрация заявления в канцелярии услугодателя;

      2) резолюция руководителя услугодателя;

      3) резолюция заместителя руководителя услугодателя;

      4) резолюция руководителя структурного подразделения;

      5) рассмотрение заявления ответственным исполнителем;

      6) оформление технического условия и подписание руководителем услугодателя;

      7) выдача технического условия через Государственную корпорацию либо через канцелярию услугодателя.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) работник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя;

      4) руководитель структурного подразделения;

      5) ответственный исполнитель.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение пятнадцати минут с момента поступления заявления регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции и передает его на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение двух часов рассматривает заявление и передает его на рассмотрение заместителю руководителя услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя в течение двух часов рассматривает заявление и передает его на рассмотрение руководителю структурного подразделения;

      4) руководитель структурного подразделения в течение двух часов рассматривает заявление и передает на исполнение ответственному исполнителю;

      5) ответственный исполнитель рассматривает заявление в течение шести рабочих дней, после чего:

      оформляет техническое условие;

      согласовывает с руководителем структурного подразделения;

      согласовывает с заместителем руководителя;

      подписывает руководителем услугодателя;

      направляет на регистрацию в канцелярию;

      6) ответственный исполнитель в течение двух часов выдает техническое условие через Государственную корпорацию либо через канцелярию услугополучателя.

Глава 4. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) для оказания государственной услуги услугополучатель обращается в Государственную корпорацию:

      прием документов в Государственной корпорации осуществляется в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания. При желании услугополучателя возможно "бронирование" электронной очереди посредством портала;

      подтверждением принятия заявления является расписка, копия которой вручается услугополучателю с отметкой о дате приема документов указанного Государственной корпорацией и датой планируемой выдачи результата оказания государственной услуги;

      2) длительность обработки запроса услугополучателя в Государственной корпорации – не более 15 минут;

      3) сроки отправки запроса услугополучателя из Государственной корпорации к услугодателю – в день приема запроса;

      4) перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги услугополучатель предоставляет согласно пункту 9 Стандарта.

      10. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем через Государственную корпорацию приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.

      11. Описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Согласование строительства
подъездных дорог и примыканий к
автомобильным дорогам общего
пользования"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем через Государственную корпорацию



документ, пс


Действие


Информационная система

  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Согласование строительства подъездных дорог и
примыканий к автомобильным дорогам общего
пользования

Справочник Бизнес-процессов оказания государственной услуги


     

            - начало или завершение оказания государственной услуги

     

      - наименование процедуры (действия) Услугополучателя и (или) СФЕ

     

            - вариант выбора

     

            - переход к следующей процедуре (действию)

      *СФЕ – структурно – функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, Государственной корпорации, веб-портала "электронного правительства"