"Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 4 маусымдағы № А-6/255 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2016 жылғы 6 мамырдағы № А-6/207 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 15 маусымда № 5418 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы № А-1/23 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 21.01.2020 № А-1/23 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңдарына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 4 маусымдағы № А-6/255 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4869 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне 2015 жылғы 28 шілдеде жарияланған) келесі өзгеріс енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақмола облысы әкімінің орынбасары В.Н.Балахонцевқа жүктелсін.
      3. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ақмола облысының
әкімі
С.Кулагин

  Ақмола облысы әкімдігінің
2016 жылғы 06 мамырдағы
№ А-6/207 қаулысына қосымша
  Ақмола облысы әкімдігінің
2015 жылғы 04 маусымдағы
№ А-6/255 қаулысымен бекітілді

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1."Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың тұрғын үй қатынастары саласындағы функцияны жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);
      2) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – Портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Кезектің реттік нөмірін көрсете отырып, есепке қою туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) немесе осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі №319 қаулысымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" стандартының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11015 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік кызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі болып табылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық түрде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекет ету тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы, мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімді (әс-қимылды) бастау үшін негіз болады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) кеңсе маманы құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді іске асырады - 20 минут;
      2) бөлімнің басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді - 1 сағат;
      3) жауапты орындаушы құжаттарды дайындайды және оларды тұрғын үй комиссиясына қарауға ұсынады - 17 күнтізбелік күн;
      4) тұрғын үй комиссиясы құжаттарды қарауды жүзеге асырады – 2 күнтізбелік күн;
      5) жауапты орындаушы тұрғын үй комиссиясы хаттамасының негізінде қаулының жобасын дайындайды - 5 күнтізбелік күн;
      6) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі қаулыға қол қояды - 2 күнтізбелік күн;
      7) жауапты орындаушы кезектің нөмірін көрсету арқылы есепке алу туралы хабарламаны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді - 2 күнтізбелік күн;
      8) бөлімнің басшысы құжатпен танысады, хабарламаға қол қояды - 1 сағат;
      9) кеңсе маманы хабарландыруларды тіркейді - 20 минут;
      10) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушыға хабарлама жолдайды – 20 минут.
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      1) құжаттарды қабылдау, тіркеу және жауапты орындаушы анықтау үшін бөлім басшысының қарауына енгізу;
      2) бөлімнің жауапты орындаушысын айқындау;
      3) тұрғын үй комиссиясының қарауына құжаттар жолдау;
      4) хаттамалық шешім;
      5) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкіміне қол қоюға енгізу;
      6) қаулыға қол қою;
      7) құжаттарды қол қоюға жолдау;
      8) хабарламаларға қол қою;
      9) хабарламаларды тіркеу;
      10) Мемлекеттік корпорацияға немесе Порталға құжаттарды жолдау;

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекет ету тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) кеңсе маманы;
      2) бөлім басшысы;
      3) жауапты орындаушы;
      4) тұрғын үй комиссиясы;
      5) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі.
      8. Әрбір рәсімнің (әрекетті) ұзақтылығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы ресімдердің (әрекеттердің) кезеңділігін сипаттау:
      1) кеңсе маманы құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді іске асырады - 20 минут;
      2) бөлімнің басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді - 1 сағат;
      3) жауапты орындаушы құжаттарды дайындайды және оларды тұрғын үй комиссиясына қарауға ұсынады - 17 күнтізбелік күн;
      4) тұрғын үй комиссиясы құжаттарды қарауды жүзеге асырады – 2 күнтізбелік күн;
      5) жауапты орындаушы тұрғын үй комиссиясы хаттамасының негізінде қаулының жобасын дайындайды - 5 күнтізбелік күн;
      6) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі қаулыға қол қояды - 2 күнтізбелік күн;
      7) жауапты орындаушы кезектің нөмірін көрсету арқылы есепке алу туралы хабарламаны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді - 2 күнтізбелік күн;
      8) бөлімнің басшысы құжатпен танысады, хабарламаға қол қояды - 1 сағат;
      9) кеңсе маманы хабарландыруларды тіркейді - 20 минут;
      10) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушыға хабарлама жолдайды – 20 минут.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы және (немесе) көрсетілетін қызметті берушімен өзара әрекет ету тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорацияға өтініш білдіру тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті берушінің сұрау салуын өңдеу ұзақтылығы:
      1-процесс - Мемлекеттік корпорация қызметкері ұсынылған құжаттарды тексереді, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қабылдайды және тіркейді, құжаттарды қабылдағаны туралы күні мен уақытын көрсете отырып, қолхат береді.
      1-шарт – Стандарттың 10-тармағында көрсетілген, көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық емес пакетін табыс еткен жағдайда, Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысаны бойынша Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартады және құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      2-процесс - осы Регламенттің 5-тармағында көзделген көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдері (әрекеттері);
      3-процесс - Мемлекеттік корпорация қызметкері тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхатта көрсетілген мерзімде, қызмет алушыға дайын мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді.
      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.
      Құжаттар пакетін тапсыру үшін күтудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты - 15 минут.
      Қызмет көрсетудің ең ұзақ уақыты - 20 минут.
      Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша көрсетілетін қызметті алушының уәкілетті өкілі) білдіру кезінде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      Мемлекеттік корпорацияға:
      1) коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою туралы өтінішіне нысан бойынша коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйі жоқ екендігі туралы стандарттың 1-қосымшасына сәйкес көрсетілетін қызметті берушімен тексеруге келісім беруі;
      2) жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін қажет);
      3) республикалық маңызы бар қалаларда, астанада кемінде үш жыл тұру фактісін растайтын құжат (Республикалық маңызы бар қалаларда, астанада тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарығана үшін);
      4) Неке қию туралы (бұзу) куәліктің (2008 жылдың 1 маусымына дейін), отбасы мүшелерінің қайтыс болуы туралы (2007 жылғы 13 тамызға дейін), балалардың тууы туралы (2007 жылғы 13 тамызға дейін) түпнұсқасы жеке басын сәйкестендіру үшін қажет);
      5) тиісті жергілікті атқарушы органның анықтамасы, егер жалғыз тұрғын үйі авариялық жағдайда деп танылса;
      6) халықтың әлеуметтік жағынан осал топтарына жататын қызмет алушы өтініш білдірген жағдайда (жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар және мүгедек балаларды қоспағанда), қосымша мыналар ұсынылады:
      өтініш жасаудың алдында отбасының әрбір мүшесіне соңғы он екі айдағы табыс туралы анықтама;
      7) мемлекеттік қызметшілер, бюджеттік мекемелердің қызметкерлері, әскери қызметшілер, арнаулы мемлекеттік органдардың қызметкерлері және мемлекеттік сайланбалы лауазым атқаратын адамдар санатына жататын қызмет алушы жүгінген жағдайда қосымша ұсынылады:
      жұмыс (қызмет) орнынан анықтама;
      8) ғарышкерлікке кандидаттар, ғарышкерлер мыналарды тапсырады:
      Қазақстан Республикасының Үкіметімен олардың мәртебесін растайтын құжат;
      9) егер отбасы тұратын тұрғын үй белгіленген санитариялық және техникалық талаптарға сай келмесе, не оқшауланған емес жапсарлас тұрғын үй-жайларда екі және одан да көп отбасы тұрып жатса, не егер отбасы құрамында ауру бар, не кейбір созылмалы аурулардың ауыр түрлерімен зардапшегушілер бар, бұл кезде, бір үй-жайда (пәтерде) олармен бірге тұру мүмкін емес болатын жағдайда, қызмет алушы қосымша ұсынады:
      тиісті уәкілетті органдарынан анықтама.
      10. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті берушінің және көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібін және рәсімдерінің (іс-қимылының) реттілігін сипаттау:
      көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – ЖСН), сондай-ақ парольдің (Порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін іске асырылады) көмегімен Порталда тіркелуді жүзеге асырады;
      1-процесс – көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті алу үшін порталға ЖСН және паролін (авторизациялау процесі) енгізу процесі. 1-шарт – ЖСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінің түпнұсқалығы Порталда тексеріледі;
      2-процесс - көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінде кемшіліктердің болуына байланысты Порталда авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастырылады;
      3-процесс – көрсетілетін қызметті алушы осы регламентте көрсетілген қызметтерді таңдайды, экранға оның құрылымы мен пішімді талаптарын ескере отырып, қызметтерді көрсету және көрсетілетін қызметті алушымен нысанды толтыру (деректерді енгізу) үшін сұраныстың нысанын шығару, сұраныстың нысанына Стандарттың 9-тармағында көрсетілген электрондық үлгідегі қажетті құжаттардың көшірмелерін жалғау, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушы сұраныстың куәлігі (қол қою) үшін электрондық-цифрлық қолтаңбасының (бұдан әрі - ЭЦҚ) тіркеу куәлігін таңдайды. 2-шарт – Порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімі және қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауы, сондай-ақ сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігі тексеріледі (сұраныста көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасында);
      4-процесс - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастырылады;
      5-процесс – көрсетілетін қызметті берушімен сұранысты өңдеу үшін "электрондық үкімет" өңірлік шлюзының автоматтандырылған жұмыс орынында "электрондық үкімет" шлюзы арқылы көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) жолдау;
      6-процесс – осы регламенттің 5-тармағымен көзделген көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдері (іс-қимылдары);
      7-процесс – мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушымен "жеке кабинетінде" алу. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен ЭЦҚ пайдаланумен қалыптасады.
      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімінің (іс-қимылының), өзара іс-қимылының реттілігін толықтай сипаттау, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету процесінде өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациясымен өзара іс-қимылының тәртібін және ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй
беру туралы шешеім қабылдауы" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы


      Аббревиатуралардың мағынасын түсіндіру:

      АЖ Портал – ақпараттық жүйесі;

      ЭҮШ – "электрондық үкімет" шлюзы.

  "Мемлекеттік тұрғын үй орынан
берілетін тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру
туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтің регламентіне
2-қосымша

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету бизнес- процестерінің анықтамалығы



О внесении изменения в постановление акимата Акмолинской области от 4 июня 2015 года № А-6/255 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства"

Постановление акимата Акмолинской области от 6 мая 2016 года № А-6/207. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 15 июня 2016 года № 5418. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 21 января 2020 года № А-1/23

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 21.01.2020 № А-1/23 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Акмолинской области "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" от 4 июня 2015 года № А-6/255 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4869, опубликовано 28 июля 2015 года в информационно – правовой системе "Әділет") следующее изменение:
      регламент государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Акмолинской области Балахонцева В.Н.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департамент юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким Акмолинской области С.Кулагин

  Приложение
к постановлению акимата
Акмолинской области
от 06 мая 2016 года № А-6/207
  Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 04 июня 2015 года
№ А-6/255

Регламент государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее – государственная услуга) оказывается структурными подразделениями местного исполнительного органа районов, городов областного значения, осуществляющих функции в сфере жилищных отношений (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);
      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – Портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди (далее – уведомление) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года №319 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов №11015) (далее - Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является представление услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) специалист канцелярии осуществляет прием документов, их регистрацию – 20 минут;
      2) руководитель отдела рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;
      3) ответственный исполнитель подготавливает документы и представляет их на рассмотрение жилищной комиссии – 17 календарных дней;
      4) жилищная комиссия осуществляет рассмотрение документов – 2 календарных дня;
      5) ответственный исполнитель подготавливает проект постановления на основании протокольного решения жилищной комиссии – 5 календарных дней;
      6) аким района (города областного значения) подписывает постановление – 2 календарных дня;
      7) ответственный исполнитель оформляет уведомление о постановке на учет с указанием номера очереди либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – 2 календарных дня;
      8) руководитель отдела ознакамливается с документами, подписывает уведомления – 1 час;
      9) специалист канцелярии регистрирует уведомления – 20 минут;
      10) ответственный исполнитель направляет уведомления услугополучателю – 20 минут.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) прием, регистрация документов, и внесение на рассмотрение руководителю отдела, для определения ответственного исполнителя;
      2) определение ответственного исполнителя отдела;
      3) направление документов на рассмотрение жилищной комиссии;
      4) протокольное решение;
      5) внесение на подписание акиму района (города областного значения);
      6) подписание постановления;
      7) направление документов на подписание;
      8) подписание уведомлений;
      9) регистрация уведомлений;
      10) направление документов в Государственную корпорацию или на Портал.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги.

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист канцелярии;
      2) руководитель отдела;
      3) ответственный исполнитель;
      4) жилищная комиссия;
      5) аким района (города областного значения).
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) специалист канцелярии осуществляет прием документов, их регистрацию – 20 минут;
      2) руководитель отдела рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;
      3) ответственный исполнитель подготавливает документы и представляет их на рассмотрение жилищной комиссии – 17 календарных дней;
      4) жилищная комиссия осуществляет рассмотрение документов – 2 календарных дня;
      5) ответственный исполнитель подготавливает проект постановления на основании протокольного решения жилищной комиссии – 5 календарных дней;
      6) аким района (города областного значения) подписывает постановление – 2 календарных дня;
      7) ответственный исполнитель оформляет уведомление о постановке на учет с указанием номера очереди либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – 2 календарных дня;
      8) руководитель отдела ознакамливается с документами, подписывает уведомления – 1 час;
      9) специалист канцелярии регистрирует уведомления – 20 минут;
      10) ответственный исполнитель направляет уведомления услугополучателю – 20 минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:
      процесс 1 – работник Государственной корпорации проверяет представленные документы, принимает и регистрирует заявление услугополучателя, выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени приема документов.
      Условие 1 – в случае представления услугополучателем неполного пакета документов, указанных в пункте 10 Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к Стандарту;
      процесс 2 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего регламента;
      процесс 3 – работник Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает услугополучателю готовый результат оказания государственной услуги.
      При обращении в Государственную корпорацию, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.
      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 минут.
      Максимально допустимое время обслуживания – 20 минут.
      Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо уполномоченного представителя услугополучателя по доверенности):
      в Государственную корпорацию:
      1) заявление о постановке на учет граждан, нуждающихся в жилище из коммунального жилищного фонда, с указанием согласия на проверку услугодателем о наличии или отсутствия жилища из коммунального жилищного фонда по форме согласно приложению 1 к Стандарту;
      2) документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации личности);
      3) документ, подтверждающий факт проживания в городах республиканского значения, столице не менее трех лет (только для граждан Республики Казахстан, проживающих в городах республиканского значения, столице);
      4) свидетельства о заключении (расторжении) брака (до 1 июня 2008 года), о смерти членов семьи (до 13 августа 2007 года), о рождении детей (до 13 августа 2007 года) оригинал представляется для идентификации личности);
      5) справка соответствующего местного исполнительного органа, если единственное жилище признано аварийным;
      6) в случае обращения услугополучателя, относящегося к социально уязвимым слоям населения (за исключением детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, и детей-инвалидов), дополнительно представляются:
      7) справка о доходах за последние двенадцать месяцев перед обращением на каждого члена семьи;
      в случае обращения услугополучателя, относящегося к категории государственных служащих, работники бюджетных организаций, военнослужащие, сотрудники специальных государственных органов и лица, занимающие государственные выборные должности, дополнительно представляется:
      справка с места работы (службы);
      8) кандидаты в космонавты, космонавты представляют:
      документ, подтверждающий их статус, который присваивается Правительством Республики Казахстан;
      9) в случаях, когда жилище, в котором проживает семья, не отвечает установленным санитарным и техническим требованиям, либо, когда в смежных, неизолированных жилых помещениях проживают две и более семей, либо, когда в составе семьи имеются больные, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний, при которых совместное проживание с ними в одном помещении (квартире) становится невозможным, услугополучатель дополнительно представляет:
      справки соответствующих уполномоченных органов.
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через Портал:
      услугополучатель осуществляет регистрацию на Портале посредством индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале);
      процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на Портале для получения услуги. Условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателей через ИИН и пароль;
      процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса. Условие 2 – проверка на Портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН указанным в запросе, и ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" для обработки запроса услугодателем;
      процесс 6 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего Регламента;
      процесс 7 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги в "личном кабинете" услугополучателя. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП руководителя услугодателя.
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Портал указана в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложения 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к Регламенту
государственной услуге
"Постановка на учет и
очередность, а также принятие
местными исполнительными
органами решения о
предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в
жилище из государственного
жилищного фонда или жилище,
арендованном местным
исполнительным органом в
частном жилищном фонде"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Портал


      Расшифровка аббревиатур:
      ИС Портал – информационная система;
      ШЭП – шлюз "электронного правительства".

  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность, а также принятие
местными исполнительными
органами решения о
предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в
жилище из государственного
жилищного фонда или жилище,
арендованном местным
исполнительным органом в
частном жилищном фонде"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"