"Қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 29 қыркүйектегі № А-10/449 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2016 жылғы 31 мамырдағы № А-7/253 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 8 шілдеде № 5441 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2020 жылғы 20 наурыздағы № А-4/152 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды – Ақмола облысы әкімдігінің 20.03.2020 № А-4/152 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңдарына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 29 қыркүйектегі № А-10/449 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5033 болып тіркелді, "Әділет" ақпараттық-құқытық жүйесінде 2015 жылдың 11 қарашада жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:
      аталмыш қаулымен бекітілген "II, III және IV санаттардағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      аталмыш қаулымен бекітілген "II, III және IV санаттардағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақмола облысы әкімінің бірінші орынбасары Қ.М.Отаровқа жүктелсін.
      3. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ақмола облысының әкімі С.Кулагин

  Ақмола облысы әкімдігінің
2016 жылғы 31 мамырдағы
№ А-7/253 қаулысына
1-қосымша
  Ақмола облысы әкімдігінің
2016 жылғы 29 қыркүйектегі
№ А-10/449 қаулысымен
бекітілген

"II, III және IV санаттардағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. "II, III және IV санаттардағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақмола облысының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру және өтініштерді қабылдау мыналар арқылы жүзеге асады:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);
      3) www.egov.kz, "электрондық үкімет" веб порталы (бұдан әрі - Портал).
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі - II, III және IV санат объектілері үшін "келісіледі немесе келісілмейді" деген тұжырыммен мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысы.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің нысаны: электрондық.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) әрекеттерінің тәртібін сипаттау

      4. Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 301 бұйрығымен бекітілген "II, III және IV санаттардағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №11229 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) 9 - тармағына сәйкес көрсетілетін қызмет алушымен ұсынылған құжаттар мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушыға қажетті құжаттарды берген сәттен бастап қабылдауды іске асырады, "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ) тіркеуді жүргізеді және оны бұрыштама қою үшін басшыға жібереді – 20 минут;
      2) басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушысын анықтайды – 60 минут;
      3) жауапты орындаушы көрсетілетін қызмет алушының құжаттарын алған сәттен бастап 3 жұмыс күнінің ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Ұсынылған құжаттардың толық еместігі анықталған жағдайда көрсетілген мерзімде өтінішті одан әрі қараудан бас тарту жөнінде дәлелді жауап қайтарады;
      4) жауапты орындаушы құжаттардың толық болған кезінде ІІ санаттағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын – 15 жұмыс күнінде, ІІІ және ІV санаттағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын – 5 жұмыс күнінде, мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын қайта беру ІІ санаттағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын – 5 жұмыс күнінде, ІІІ және ІV санаттағы объектілер үшін – 2 жұмыс күнінде дайындайды;
      5) басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне "Е-лицензиялау" МДБ АЖ арқылы электрондық цифрлық қол қою (бұдан әрі - ЭЦҚ) арқылы қолын қояды. Егер қызмет алуышының өтініші қағаз түрінде болса Портал арқылы ЭЦҚ қол қойылады және басылып шығарылады;
      6) кеңсе маманы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ арқылы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша нәтижесін береді – 20 минут.
      6. Келесі рәсімдерді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижелері:
      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу;
      2) жауапты орындаушысын анықтау;
      3) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру. Ұсынылған құжаттардың толық емес фактісі анықталған жағдайда, одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау;
      4) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындау;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қою;
      6) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) өзара әрекеттерінің тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) тізбесі:
      1) кеңсе маманы;
      2) басшы;
      3) жауапты орындаушысы.
      8. Құрылымдық бөлімшелер (жұмысшылар) арасындағы шаралардың (әрекеттердің) орындалу тәртібін әрбір шараның (әрекеттің) орындалу уақытын көрсете отырып сипаттау:
      1) кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушымен қажетті құжаттарды ұсынған сәттен бастап құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, "Е-лицензиялау" МДБ АЖ арқылы тіркеуді жүзеге асырады және бұрыштама қою үшін басшыға жібереді – 20 минут;
      2) басшы құжаттарды қарастырады және жауапты орындаушына анықтайды – 60 минут;
      3) Жауапты орындаушы көрсетілетін қызмет алушының құжаттарын алған сәттен бастап 3 жұмыс күнінің ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Ұсынылған құжаттардың толық еместігі анықталған жағдайда көрсетілген мерзімде өтінішті одан әрі қараудан бас тарту жөнінде дәлелді жауап қайтарады;
      4) жауапты орындаушы құжаттардың толық болған кезінде ІІ санаттағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын – 15 жұмыс күнінде, ІІІ және ІV санаттағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын – 5 жұмыс күнінде, мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын қайта беру ІІ санаттағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын – 5 жұмыс күнінде, ІІІ және ІV санаттағы объектілер үшін – 2 жұмыс күнінде дайындайды;
      5) басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне "Е-лицензиялау" МДБ АЖ арқылы ЭЦҚ арқылы қолын қояды. Егер қызмет алуышының өтініші қағаз түрінде болса Портал арқылы ЭЦҚ қол қойылады және басылып шығарылады;
      6) кеңсе маманы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ арқылы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша нәтижесін береді – 20 минут.

4. Мемлекеттік корпорация және (немесе) басқа да қызмет көрсетушілермен өзара әрекет жасау тәртібі, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі

      9. Мемлекеттік корпорацияның хабарласу тәртібінің жазбасы, қызмет алушының сұрауын өңдеу ұзақтығы:
      1 – процесс – Мемлекеттік корпорация инспекторы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, қабылдайды және қызметалушының өтінішін тіркейді, құжаттарды қабылғаны жайында құжаттардың қабылдау уақыты мен мерзімінің көрсетілуімен қолхат береді. 1-шарт – егер Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттар пакеті қызмет алушымен толық ұсынылмаған жағдайда, Мемлекеттік корпорация инспекторы құжаттарды қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 3 қосымшасына сәйкес нысандағы құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      2 – процесс – аталған регламенттің 5 тармағымен қарастырылған қызмет көрсетушінің үрдісі (әрекеті);
      3 – процесс - Мемлекеттік корпорация инспекторы сәйкес құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімде қызмет алушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің дайын нәтижесін береді.
      Құжаттарды қабылдайтын күні Мемлекеттік корпорациямен хабарласқан кезде мемлекеттік қызмет көрсету мерзімін енбейді.
      Құжаттар пакетін тапсыру үшін ең жоғарғы күту уақыты - 15 минут.
      Қызмет көрсетудің ең жоғарғы уақыты – 20 минут.
      Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      Мемлекеттік корпорацияға:
      Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес, мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізу нысаны бойынша өтінім;
      әзірлеу деңгейі жобалау сатыларына сәйкес келетін ҚОӘБ материалдарымен бірге қоршаған ортаға әсер етуші межеленіп отырған қызметтің жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасы, келесі құрамда:
      қоғамдық пікірді есепке алу нәтижелері;
      өтінімді бұқаралық ақпарат құралдарында (бұдан әрі - БАҚ) жарияланғанын растайтын материалдар;
      жобаның электрондық нұсқасы;
      эмиссиялар нормативтерiнiң жобаларына:
      эмиссиялар нормативтерiнiң жобаның электрондық нұсқасымен қоса;
      iске асырылуы қоршаған ортаға терiс әсерлерге әкеп соғуы мүмкiн Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерiнiң, нормативтiк-техникалық және нұсқаулық-әдiстемелiк құжаттардың жобалары, келесі құрамда:
      өтінімді БАҚ-да жарияланғанын растайтын материалдар.
      10. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызмет алушы мен қызмет берушінің арасындағы кезекті үрдіс (әрекет) және өтініш түрінің жазбасы:
      қызмет алушы өзінің тіркелген электронды сандық қол қою куәландыру көмегімен порталға тіркейді (авторизациялайды);
      1-процесс – Порталда қызмет алу үшін қызмет алушының ЖСН/БСН және парольді енгізу (авторизациялау процесі) процесі. 1-шарт порталда тіркелген қызмет алушы туралы ақпараттың шынайылығын ЖСН/БСН және пароль арқылы тексеру;
      2-процесс – Порталда қызмет алушы туралы ақпараттағы бұзылыстарға орай авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны жасау;
      3-процесс – қызмет алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы қызмет көрсету үшін экранға сұрату формасын шығару және қызмет алушының форманы оның құрылы мен форматтарын талаптарын ескере отырып толтыруы (ақпаратты енгізу), сұрату формасына Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың көшірмесін электронды түрде біріктіру, сондай-ақ қызмет алушының сұратуды растау (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы. 2-шарт – Порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ (сұратуда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестікті тексеру;
      4-процесс – қызмет алушының ЭЦҚ шынайылығы расталмағандығына орай сұратылған қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарлама жасау;
      5-процесс – қызмет алушының ЭЦҚ-мен расталған (қол қойылған) электронды құжаттарды (қызмет алушының сұратуын) "электрондық үкімет" шлюзы арқылы автоматтандырылған жұмыс орнында өңірлік "электрондық үкімет" шлюзы қызмет көрсетуші сұратуды өңдеу үшін жолдау.
      6-процесс – қызмет алушы құжаттарында бар бұзылыстарға орай қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарлама жасау;
      7-процесс – қызмет алушының Порталда жасалған қызмет нәтижесін алуы (электрондықұжат түріндегі хабарлама). Электрондық құжат көрсетілетін қызмет берушінің уәкілетті тұлғасымен ЭЦҚ қолдану арқылы жасайды.
      Аталған регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысы бар, ақпараттық жүйелердің өзара әрекеттік функционалды диаграммасы.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілген қызметті берушілер және (немесе) Мемлекеттік корпорация өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшадағы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процесс анықтамалығында көрсетілген.

  "II, III және IV санаттардағы
объектілер үшін мемлекеттік
экологиялық сараптама
қорытындысын беру"
мемлекеттік қызмет көрсету
Регламентіне
1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысы бар, ақпараттық жүйелердің өзара әрекеттік функционалды диаграммасы


      Аббревиатуралардың толық жазылуы:
      ЭҮШ – "электрондық үкімет" шлюзі;
      "Е-лицензиялау" МДБ АЖ – "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесінде;
      Портал – www.egov.kz, "электрондық үкімет" порталы.

  "II, III және IV санаттардағы
объектілер үшін мемлекеттік
экологиялық сараптама
қорытындысын беру"
мемлекеттік қызмет көрсету
Регламентіне
2-қосымша

"II, III және IV санаттардағы объектілер үшін мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамасы



  Ақмола облысы әкімдігінің
2016 жылғы 31 мамырдағы
№ А-7/253 қаулысына
2-қосымша
  Ақмола облысы әкімдігінің
2016 жылғы 29қыркүйектегі
№ А-10/449 қаулысымен
бекітілген

"II, III және IV санаттардағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. "II, III және IV санаттардағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақмола облысының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру және өтініштерді қабылдау мыналар арқылы жүзеге асады:
      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);
      www.egov.kz, "электрондық үкімет" веб порталы (бұдан әрі - Портал).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі – II, III және IV санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат, рұқсатты қайта рәсімдеу Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 301 бұйрығымен бекітілген "II, III және IV санаттардағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет стандартының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11229 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) 10 - тармағымен көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің формасы: электрондық.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) әрекеттерінің тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметін алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Стандартының 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушыға қажетті құжаттарды берген сәттен бастап қабылдауды іске асырады, "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ) тіркеуді жүргізеді және оны бұрыштама қою үшін басшыға жібереді – 20 минут;
      2) басшысы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтайды – 60 минут;
      3) жауапты орындаушы ІІ санаттағы объектілер үшін - 15 күнтізбелік күн, ІІІ санаттағы объектілер үшін - 5 күнтізбелік күн, IV санаттағы объектілер үшін - 2 жұмыс күн мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын алған сәттен бастап ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді;
      Ұсынылған құжаттардың толық емес болу фактісі анықталған жағдайда бекітілген мерзімде, одан әрі қараудан бас тарту туралы жазбаша түрде дәлелді жауап дайындау;
      4) жауапты орындаушы құжаттардың толық болған кезінде мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің басшысына мыналарды дайындайды және береді: ІІ санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру – 13 күнтізбелік күн, ІІІ санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру – 3 жұмыс күн, ІV санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру – 3 жұмыс күн, рұқсатты қайта рәсімдеу – 28 күнтізбелік күн;
      5) басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне "Е-лицензиялау" МДБ АЖ арқылы электрондық цифрлық қол қою (бұдан әрі - ЭЦҚ) арқылы қолын қояды. Егер қызмет алуышының өтініші қағаз түрінде болса Портал арқылы ЭЦҚ қол қойылады және басылып шығарылады – 60 минут;
      6) кеңсе маманы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді - 20 минут.
      6. Келесі рәсімдердің (іс-қимылдың) орындалуына негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу;
      2) жауапты орындаушыны анықтау;
      3) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру. Ұсынылған құжаттардың толық емес фактісі анықталған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау;
      4) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындау;
      5) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қою;
      6) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру.

3.Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі қызмет көрсетушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекет ету тәртібі

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын қызмет көрсетушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) тізімі:
      1) кеңсе маманы;
      2) басшы;
      3) қызмет көрсетушінің жауапты орындаушысы.
      8. Құрылымдық бөлімшелер арасындағы шаралардың (әрекеттердің) орындалу тәртібін әрбір шараның (әрекеттің) орындалу уақытын көрсете отырып сипаттау:
      1) кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушымен қажетті құжаттарды ұсынған сәттен бастап құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, "Е-лицензиялау" МДБ АЖ тіркеуді жүзеге асырады және бұрыштама қою үшін басшылыққа жібереді – 20 минут;
      2) басшы құжаттарды қарастырады және жауапты орындаушына анықтайды – 60 минут;
      3) жауапты орындаушы ІІ санаттағы объектілер үшін - 15 күнтізбелік күн, ІІІ санаттағы объектілер үшін - 5 күнтізбелік күн, ІV санаттағы объектілер үшін - 2 жұмыс күн мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын алған сәттен бастап ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді;
      Ұсынылған құжаттардың толық емес болу фактісі анықталған жағдайда бекітілген мерзімде, одан әрі қараудан бас тарту туралы жазбаша түрде дәлелді жауап дайындау;
      4) жауапты орындаушы құжаттардың толық болған кезінде мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің басшысына мыналарды дайындайды және береді: ІІ санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру – 13 күнтізбелік күн, ІІІ санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру – 3 жұмыс күн, ІV санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру – 3 жұмыс күн, рұқсатты қайта рәсімдеу – 28 күнтізбелік күн;
      5) басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне МДБ АЖ "Е-лицензиялау" арқылы ЭЦҚ арықылы қолын қояды. Егер қызмет алуышының өтініші қағаз түрінде болса Портал арқылы ЭЦҚ қол қойылады және басылып шығарылады;
      6) кеңсе маманы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді - 20 минут.

4. Мемлекеттік корпорация және (немесе) басқа да қызмет көрсетушілермен өзара әрекет жасау тәртібі, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі

      9. Мемлекеттік корпорацияның хабарласу тәртібінің жазбасы, қызмет алушының сұрауын өңдеу ұзақтығы:
      1 – процесс – Мемлекеттік корпорация инспекторы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, қабылдайды және қызмет алушының өтінішін тіркейді, құжаттарды қабылғаны жайында құжаттардың қабылдау уақыты мен мерзімінің көрсетілуімен қолхат береді. 1-шарт – егер Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар пакеті қызмет алушымен толық ұсынылмаған жағдайда, Мемлекеттік корпорация инспекторы құжаттарды қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 4 қосымшасына сәйкес нысандағы құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      2 – процесс – аталған регламенттің 5 тармағымен қарастырылған қызмет көрсетушінің процедурасы (әрекеті);
      3 – процесс - Мемлекеттік корпорация инспекторы сәйкес құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімде қызмет алушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің дайын нәтижесін береді.
      Құжаттарды қабылдайтын күні Мемлекеттік корпорациямен хабарласқан кезде мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі енбейді.
      Құжаттар пакетін тапсыру үшін ең жоғарғы күту уақыты - 15 минут.
      Қызмет көрсетудің ең жоғарғы уақыты – 20 минут.
      Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      Мемлекеттік корпорацияға:
      ІІ және ІІІ санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат алу үшін:
      І, ІІ және ІІІ санаттағы объектілер үшін стандарттың 1-қосымшасының нысанына сәйкес, қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат алу үшін өтінім;
      қоршаған ортаға эмиссиялар нормативтері жобасына мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысы;
      қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар жоспары;
      жеке куәлігі (жеке басын сәйкестендіру үшін).
      IV санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат алу үшін:
      IV санаттағы объектілер үшін стандарттың 2-қосымшасының нысанына сәйкес, қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат алу үшін өтінім;
      есептік немесе аспаптық жолмен орнатылған және негізделген қоршаған ортаға эмиссияның нормативтері;
      жеке куәлігі (жеке басын сәйкестендіру үшін).
      II, III және IV санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсатты қайта ресімдеу үшін:
      І, II, III және IV санаттағы объектілер үшін стандарттың 3-қосымшасының нысанына сәйкес, қоршаған ортаға эмиссияға рұқсатты қайта рәсімдеу үшін өтінім;
      жеке куәлігі (жеке басын сәйкестендіру үшін).
      10. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызмет алушы мен қызмет берушінің арасындағы кезекті үрдіс (әрекет) және өтініш түрінің жазбасы:
      қызмет алушы өзінің тіркелген ЭЦҚ куәлігінің көмегімен порталға тіркейді (авторизациялайды);
      1-процесс – Порталда қызмет алу үшін қызмет алушының ЖСН/БСН және парольді енгізу (авторизациялау процесі) процесі. 1-шарт порталда тіркелген қызмет алушы туралы ақпараттың шынайылығын ЖСН/БСН және пароль арқылы тексеру;
      2-процесс – Порталда қызмет алушы туралы ақпараттағы бұзылыстарға орай авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны жасау;
      3-процесс – қызмет алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы қызмет көрсету үшін экранға сұрату формасын шығару және қызмет алушының форманы оның құрылы мен форматтарын талаптарын ескере отырып толтыруы (ақпаратты енгізу), сұрату формасына Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың көшірмесін электронды түрде біріктіру, сондай-ақ қызмет алушының сұратуды растау (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы. 2-шарт – Порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ (сұратуда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестікті тексеру;
      4-процесс – қызмет алушының ЭЦҚ шынайылығы расталмағандығына орай сұратылған қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарлама жасау;
      5-процесс – қызмет алушының ЭЦҚ-мен расталған (қол қойылған) электронды құжаттарды (қызмет алушының сұратуын) "электрондық үкімет" шлюзы арқылы автоматтандырылған жұмыс орнында өңірлік "электрондық үкімет" шлюзы қызмет көрсетуші сұратуды өңдеу үшін жолдау;
      6-процесс – қызмет алушы құжаттарында бар бұзылыстарға орай қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарлама жасау;
      7-процесс – қызмет алушының Порталда жасалған қызмет нәтижесін алуы (электрондықұжат түріндегі хабарлама). Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қолдану арқылы жасалады.
      Аталған регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысы бар, ақпараттық жүйелердің өзара әрекеттік функционалды диаграммасы.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілген қызметті берушілер және (немесе) Мемлекеттік корпорация өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшадағы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процесс анықтамалығында көрсетілген.

  "II, III және IV санаттардағы
объектілер үшін қоршаған
ортаға эмиссияға рұқсат беру"
мемлекеттік қызмет көрсету
Регламентіне
1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысы бар, ақпараттық жүйелердің өзара әрекеттік функционалды диаграммасы


      Аббревиатуралардың толық жазылуы:
      ЭҮШ – "электрондық үкімет" шлюзі;
      "Е-лицензиялау" МДБ АЖ – "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесінде;
      Портал – www.egov.kz, "электрондық үкімет" порталы.

  "II, III және IV санаттардағы
объектілер үшін қоршаған
ортаға эмиссияға рұқсат беру"
мемлекеттік қызмет көрсету
Регламентіне
2-қосымша

"II, III және IV санаттардағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы





О внесении изменений в постановление акимата Акмолинской области от 29 сентября 2015 года № А-10/449 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области охраны окружающей среды"

Постановление акимата Акмолинской области от 31 мая 2016 года № А-7/253. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 8 июля 2016 года № 5441. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 20 марта 2020 года № А-4/152

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 20.03.2020 № А-4/152 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Акмолинской области "Об утверждении регламентов государственных услуг в области охраны окружающей среды" от 29 сентября 2015 года № А-10/449 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 5033, опубликовано 11 ноября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:
      регламент государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий", утвержденный указанным постановлением изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению;
      регламент государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории", утвержденный указанным постановлением изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима Акмолинской области Отарова К.М.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департамент юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким Акмолинской области С.Кулагин

  Приложение 1
к постановлению акимата
Акмолинской области
от 31 мая 2016 года
№ А-7/253
  Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 29 сентября 2015 года
№ А-10/449

Регламент государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Акмолинской области" (далее – услугодатель).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);
      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - Портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - заключение государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий с выводом "согласовывается или не согласовывается".
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является документы, предоставленные услугополучателем согласно пункта 9 стандарта государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий", утвержденного приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 23 апреля 2015 года № 301 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов №11229) (далее – Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии с момента подачи услугополучателем необходимых документов осуществляет прием документов, проводит регистрацию в Информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование") и направляет на резолюцию руководителю – 20 минут;
      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 60 минут;
      3) ответственный исполнитель в течение 3 трех рабочих дней с момента получения документов услугополучателя проверяет на полноту представленных документов. В случае установления факта неполноты представленных документов в указанные сроки дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;
      4) ответственный исполнитель при полноте документов подготавливает заключение государственной экологической экспертизы для объектов II категории - 15 рабочих дней, заключение государственной экологической экспертизы для объектов III и IV категорий - 5 рабочих дней, повторное заключение государственной экологической экспертизы для объектов II категории - 5 рабочих дней, повторное заключение государственной экологической экспертизы для объектов III, IV категорий - 2 рабочих дня;
      5) руководитель через ИС ГБД "Е-лицензирование" подписывает электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) результат оказания государственной услуги. В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, документ подписывается ЭЦП через Портал и распечатывается;
      6) сотрудник канцелярии выдает результат оказания государственной услуги через ИС ГБД "Е-лицензирование" – 20 минут.
      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):
      1) прием и регистрация документов;
      2) определение ответственного исполнителя;
      3) проверка полноты представленных документов. В случае установления факта неполноты представленных документов подготовка мотивированного ответа об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления;
      4) подготовка результата оказания государственной услуги;
      5) подписание результата оказания государственной услуги;
      6) выдача результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии;
      2) руководитель;
      3) ответственный исполнитель.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии с момента подачи услугополучателем необходимых документов осуществляет прием документов, проводит регистрацию в ИС ГБД "Е-лицензирование" и направляет на резолюцию руководителю – 20 минут;
      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 60 минут;
      3) ответственный исполнитель в течение 3 рабочих дней с момента получения документов услугополучателя проверяет на полноту представленных документов. В случае установления факта неполноты представленных документов в указанные сроки дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;
      4) ответственный исполнитель при полноте документов подготавливает заключение государственной экологической экспертизы для объектов II категории - 15 рабочих дней, заключение государственной экологической экспертизы для объектов III и IV категорий - 5 рабочих дней, повторное заключение государственной экологической экспертизы для объектов II категории - 5 рабочих дней, повторное заключение государственной экологической экспертизы для объектов III, IV категорий - 2 рабочих дня;
      5) руководитель через ИС ГБД "Е-лицензирование" подписывает ЭЦП результат оказания государственной услуги. В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, документ подписывается ЭЦП через Портал и распечатывается;
      6) сотрудник канцелярии выдает результат оказания государственной услуги через ИС ГБД "Е-лицензирование" – 20 минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугодателя:
      процесс 1 – инспектор Государственной корпорации проверяет представленные документы, принимает и регистрирует заявление услугополучателя, выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени приема документов. Условие 1 – в случае непредставления услугополучателем неполного пакета документов, указанных в пункте 9 Стандарта, инспектор Государственной корпорации отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к Стандарту;
      процесс 2 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего регламента;
      процесс 3 – инспектор Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает услугополучателю готовый результат оказания государственной услуги.
      При обращении в Государственную корпорацию, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.
      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 минут.
      Максимально допустимое время обслуживания – 20 минут.
      Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности):
      в Государственную корпорацию:
      заявка на проведение государственной экологической экспертизы, по форме, согласно приложению 2 к Стандарту:
      в случае предпроектной и проектной документации намечаемой деятельности, оказывающей воздействие на окружающую среду, с сопровождающими ее материалами ОВОС, оформленные в виде документа, уровень разработки которого соответствует стадиям проектирования в следующем составе:
      результаты учета общественного мнения;
      материалы, подтверждающие публикацию заявки в средствах массовой информации (далее – СМИ);
      электронная версия проекта;
      в случае проекты нормативов эмиссий:
      проект нормативов эмиссий с приложением электронной версии проекта;
      проекты нормативных правовых актов Республики Казахстан, нормативно-технических и инструктивно-методических, документов, реализация которых может привести к негативным воздействиям на окружающую среду:
      материалы, подтверждающие публикацию заявки в СМИ.
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через Портал:
      услугополучатель осуществляет регистрацию (авторизацию) на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП;
      процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на Портале для получения услуги. Условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса. Условие 2 – проверка на Портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" для обработки запроса услугодателем. Условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      процесс 7 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированный Порталом.       Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Портал указана в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Выдача заключений
государственной
экологической экспертизы
для объектов II, III и IV
категорий"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем задействованных в оказании государственной услуги через Портал


      Расшифровка аббревиатур:
      ШЭП – шлюз электронного правительства;
      ИС ГБД "Е-лицензирование" – информационная система "Государственная база данных "Е-лицензирование";
      Портал – портал "электронного правительства" www.egov.kz.

  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Выдача заключения
государственной экологической
экспертизы для объектов
II, III и IV категорий"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача заключения государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий"



  Приложение 2
к постановлению акимата
Акмолинской области
от 31 мая 2016 года
№ А-7/253
  Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 29 сентября 2015 года
№ А-10/449

Регламент государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Акмолинской области" (далее – услугодатель).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);
      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - Портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - разрешение, переоформление разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III, IV категорий либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории", утвержденного приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 23 апреля 2015 года № 301 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов №11229) (далее – Стандарт).
      Форма представления результата оказания государственной услуги: электронная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель предоставляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии с момента подачи услугополучателем необходимых документов осуществляет прием документов, проводит регистрацию в Информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование") и направляет на резолюцию руководителю – 20 минут;
      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 60 минут;
      3) ответственный исполнитель проверяет полноту представленных документов - 15 календарных дней для объектов II категорий, для объектов III категории - 5 календарных дней, для объектов IV категории - 2 рабочих дня с момента получения документов.
      В случае установления факта неполноты представленных документов в указанные сроки подгатавливает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;
      4) ответственный исполнитель при полноте документов подготавливает и предоставляет руководителю услугодателя: разрешение на эмиссии в окружающую среду для объектов II категории - 13 календарных дней, разрешение на эмиссии в окружающую среду для объектов III категории - 3 рабочих дня, разрешение на эмиссии в окружающую среду для объектов IV категории - 3 рабочих дня, переоформление разрешения - 28 календарных дней;
      5) руководитель через ИС ГБД "Е-лицензирование" подписывает электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) результат оказания государственной услуги. В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, документ подписывается ЭЦП через Портал и распечатывается - 60 минут;
      6) сотрудник канцелярии выдает результат оказания государственной услуги через ИС ГБД "Е-лицензирование" – 20 минут.
      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):
      1) прием и регистрация документов;
      2) определение ответственного исполнителя;
      3) проверка полноты представленных документов. В случае установления факта неполноты представленных документов подготовка мотивированного ответа об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления;
      4) подготовка результата оказания государственной услуги;
      5) подписание результата оказания государственной услуги;
      6) выдача результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии;
      2) руководитель;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии с момента подачи услугополучателем необходимых документов осуществляет прием документов, проводит регистрацию в ИС ГБД "Е-лицензирование" и направляет на резолюцию руководителю – 20 минут;
      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 60 минут;
      3) ответственный исполнитель проверяет полноту представленных документов - 15 календарных дней для объектов II категорий, для объектов III категории - 5 календарных дней, для объектов IV категории - 2 рабочих дня с момента получения документов.
      В случае установления факта неполноты представленных документов в указанные сроки подгатавливает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;
      1) ответственный исполнитель при полноте документов подготавливает и предоставляет руководителю услугодателя: разрешение на эмиссии в окружающую среду для объектов II категории - 13 календарных дней, разрешение на эмиссии в окружающую среду для объектов III категории - 3 рабочих дня, разрешение на эмиссии в окружающую среду для объектов IV категории 3 рабочих дня, переоформление разрешения - 28 календарных дней;
      2) руководитель через ИС ГБД "Е-лицензирование" подписывает ЭЦП результат оказания государственной услуги. В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, документ подписывается ЭЦП через Портал и распечатывается - 60 минут;
      3) сотрудник канцелярии выдает результат оказания государственной услуги через ИС ГБД "Е-лицензирование" – 20 минут.

12,4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственной корпорации, длительность обработки запроса услугополучателя:
      процесс 1 – инспектор Государственной корпорации проверяет представленные документы, принимает и регистрирует заявление услугополучателя, выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени приема документов. Условие 1 – в случае непредставления услугополучателем неполного пакета документов, указанных в пункте 9 Стандарта, инспектор Государственной корпорации отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 4 к Стандарту;
      процесс 2 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего регламента;
      процесс 3 – инспектор Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает услугополучателю готовый результат оказания государственной услуги.
      При обращении в Государственной корпорации, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.
      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 минут.
      Максимально допустимое время обслуживания – 20 минут.
      Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности):
      в Государственную корпорацию:
      для получения разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III категории:
      заявка на получение разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов I, II и III категорий по форме, согласно приложению 1 к стандарту; 
      заключение государственной экологической экспертизы на проекты нормативов эмиссий;
      план мероприятий по охране окружающей среды;
      удостоверение личности (для идентификации личности).
      для получения разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов IV категории:
      заявка на получение разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов IV категории по форме, согласно приложению 2 к стандарту;
      нормативы эмиссий в окружающую среду, установленные и обоснованные расчетным или инструментальным путем;
      удостоверение личности (для идентификации личности).
      для переоформления разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории:
      заявка на переоформление разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов I, II, III и IV категории по форме, согласно приложению 3 к стандарту;
      удостоверение личности (для идентификации личности).
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через Портал:
      услугополучатель осуществляет регистрацию (авторизацию) на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП;
      процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на Портале для получения услуги. Условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса. Условие 2 – проверка на Портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" для обработки запроса услугодателем;
      процесс 6 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего регламента;
      процесс 7 – получение результата оказания государственной услуги услугополучателем, сформированный ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП руководителя услугодателя.
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Портал указана в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту государственной услуги "Выдача разрешений на
эмиссии в окружающую среду
для объектов II, III и IV
категории"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем задействованных в оказании государственной услуги через Портал


      Расшифровка аббревиатур:
      ШЭП – шлюз электронного правительства;
      ИС ГБД "Е-лицензирование" – информационная система "Государственная база данных "Е-лицензирование";
      Портал – портал "электронного правительства" www.egov.kz.

  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Выдача разрешений на
эмиссии в окружающую среду
для объектов II, III и IV
категории"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории"