"Медициналық қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Ақтөбе облысы әкімдігінің 2015 жылғы 7 қыркүйектегі № 324 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Ақтөбе облысының әкімдігінің 2016 жылғы 4 сәуірдегі № 134 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 5 мамырда № 4884 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 2019 жылғы 30 желтоқсандағы № 532 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 30.12.2019 № 532 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабының 3-тармағына, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 55 "Медициналық қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 294 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13385 тіркелген) сәйкес Ақтөбе облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Ақтөбе облысы әкімдігінің 2015 жылғы 7 қыркүйектегі № 324 "Медициналық қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" қаулысына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4541 тіркелген, "Ақтөбе" және "Актюбинский вестник" газеттерінде 2015 жылғы 22 қазанда жарияланған) мынадай өзгерістер енгізеді:
      1) жоғарыда көрсетілген қаулымен бекітілген "Медициналық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіндегі:
      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "1. "Медициналық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға арналған өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);
      3) www.egov.kz, www.elicense.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы жүзеге асырылады.";
      2-тарауда:
      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "4. Мыналар:
      көрсетілетін қызметті берушіге немесе Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде:
      лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны алу үшін Стандарттың 1, 2-қосымшаларына сәйкес белгіленген нысандағы өтініш;
      лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу үшін Стандарттың 3, 4-қосымшаларына сәйкес белгіленген нысандағы өтініш;
      лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасын алу үшін Стандарттың 6, 7-қосымшаларына сәйкес белгіленген нысандағы өтініш;
      ЭҮП арқылы көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрату мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-әрекеттің) басталуына негіздеме болып табылады.
      Құжаттар тізбесін қабылдау Стандарттың 9-тармағына сәйкес жүзеге асырылады.";
      4-тарауда:
      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      "4. Мемлекеттік корпорация және (немесе) "электрондық үкімет" веб-порталымен өзара іс-әрекеттері тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету кезінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау";
      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "8. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті беру кезіндегі жүгіну тәртібі мен рәсімдердің (іс-әрекеттің) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорация операторына Стандарттың қосымшасына сәйкес өтінішті және қажетті құжаттарды электрондық кезек ретімен тапсырады, ол "кедергісіз" қызмет көрсету арқылы операциялық залда жүзеге асырылады және тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат алады;
      2) 1-үдеріс – қызмет көрсету үшін Мемлекеттік корпорация операторы Мемлекеттік корпорация ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – МК ЫАЖ АЖО) логинмен және парольді (авторизациялау үдерісі) еңгізеді;
      3) 2-үдеріс – Мемлекеттік корпорация операторының осы регламентте көрсетілген мемлекеттік қызметті таңдауы, мемлекеттік көрсетілетін қызметті беру үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушының деректерін, сонымен қатар көрсетілетін қызметті алушы өкілі сенімхатының деректерін (нотариаттық куәландырылған сенімхат болғанда, басқа куәландырылған сенімхат болғанда – сенімхат деректері толтырылмайды) енгізуі;
      4) 3-үдеріс – МК ЫАЖ АЖО арқылы жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қорына/заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының мәліметтері туралы, сондай-ақ Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі - БНАЖ) көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхат мәліметтері туралы сұрау жолдауы;
      5) 1-шарт – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болуын тексеруі;
      6) 4-үдеріс - ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      7) 5-үдеріс – Мемлекеттік корпорация операторының сұрау салу нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуы туралы белгі қою бөлігінде толтыруы және көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды сканерлеуі, оларды сұрау салу нысанына тіркеуі және мемлекеттік қызмет көрсетуге арналған сұрау салудың (енгізілген деректерін) толтырылған нысанын ЭЦҚ арқылы куәландыруы;
      8) 6-үдеріс – "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қорының автоматтандырылған жұмыс орнының ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ) МК ЫАЖ АЖО арқылы Мемлекеттік корпорация операторының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) жолдауы;
      9) 7-үдеріс - электрондық құжатты "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-да тіркеуі;
      10) 2-шарт – көрсетілетін қызмет берушінің Стандартта көрсетілген көрсетілетін қызметті алушының қоса берілген құжаттарының мемлекеттік қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);
      11) 8-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты сұрау салынатын мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      12) 9-үдеріс - көрсетілетін қызметті алушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-мен қалыптастырылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (электрондық лицензия) Мемлекеттік корпорация операторы арқылы алуы.";
      12-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "12. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің) өзара іс-әрекеттерінің реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілген қызмет берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациялармен өзара іс-әрекет тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерісінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерісінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.";
      2) жоғарыда көрсетілген қаулымен бекітілген "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіндегі:
      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "1. "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға арналған өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті беруші;
      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.";
      4-тарауда:
      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      "4. Мемлекеттік корпорация және (немесе) "электрондық үкімет" веб-порталымен өзара іс-әрекеттері тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету кезінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау";
      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "8. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету кезіндегі жүгіну тәртібі мен рәсімдердің (іс-әрекеттің) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағымен көзделген тізімге сәйкес құжаттар топтамасын тапсырады;
      2) Мемлекеттік корпорация инспекторы келіп түскен құжаттарды тіркейді және тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді;
      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағымен көзделген тізімге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 11-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      3) Мемлекеттік корпорация инспекторы 30 (отыз) минут ішінде құжаттарды Мемлекеттік корпорацияның жинақтаушы бөліміне жібереді.
      Нәтижесі - құжаттарды беру;
      4) Мемлекеттік корпорацияның жинақтаушы бөлімі 1 (бір) жұмыс күн ішінде құжаттарды жинайды, тізімдеме жасайды және Мемлекеттік корпорацияның курьері арқылы құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің комиссия хатшысына жібереді;
      Нәтижесі – тізімдеме жасау;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің комиссия хатшысы 15 (он бес) минут ішінде берілген құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтерді өтінімдерді тіркеу журналында тіркейді;
      Нәтижесі - көшірмесіне күнін, уақытын және құжаттар топтамасын (қабылдаған көрсетілетін қызметті берушінің комиссия хатшысының тегін, атын, әкесінің атын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушіде тіркелгендігі туралы белгі қою;
      6) көрсетілетін қызметті беруші комиссиясы тапсырыс беруші айқындаған қатысуға арналған өтінімді ұсынудың соңғы мерзімі аяқталған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күн ішінде оларды қарау жөнінде комиссия отырысын өткізеді, онда комиссияның хатшысы комиссия мүшелеріне және басқа қатысушыларға берілген қатысуға арналған өтінімдер мен оларға қоса берілген құжаттарды атап шығады.
      Көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қатысуға арналған құжаттардың растығын анықтаудың қажеттігі туындағанда – 30 (отыз) күнтізбелік күннің ішінде.
      Нәтижесі - құжаттарды Қағидамен көзделген тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі жөніндегі қызметтерді (бұдан әрі – ТМККК) беру үшін көрсетілетін әлеуетті қызметтер берушілерге қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) қарау;
      7) көрсетілетін қызметті берушінің комиссия хатшысы 2 (екі) жұмыс күн ішінде ТМККК жөніндегі қызметтерді беру үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес келмейтіні) туралы хаттама толтырады.
      Нәтижесі – ТМККК жөніндегі қызметтерді беру үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес келмейтіні) туралы хаттама толтырылуы және Мемлекеттік корпорацияның курьеріне тізімдеме негізінде мемлекеттік қызмет нәтижесін беру;
      8) Мемлекеттік корпорацияның курьері 30 (отыз) минут ішінде мемлекеттік қызмет нәтижесін МК құжаттарды беру секторына жібереді.
      Нәтижесі – мемлекеттік қызмет нәтижесін жібереді;
      9) Мемлекеттік корпорацияның құжаттарды беру секторы осы күн ішінде мемлекеттік қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға ТМККК жөніндегі қызметтерді беру үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес келмейтіні) туралы хаттама беру.
      Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру қолхат негізінде, жеке куәлікті ұсыну бойынша жүзеге асырылады (немесе оның өкілінің нотариаттық куәландырылған сенімхаты бойынша).";
      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "9. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің) өзара іс-әрекеттерінің реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілген қызмет берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациялармен өзара іс-әрекет тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламентке қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерісінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерісінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.".
      2. "Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыны мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақтөбе облысы әкімінің орынбасары А.Т. Шерияздановқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, бірақ, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 55 "Медициналық қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 294 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" бұйрығы қолданысқа енгізілгеннен бұрын емес.

      Ақтөбе облысының әкімі Б.Сапарбаев

О внесении изменений в постановление акимата Актюбинской области от 7 сентября 2015 года № 324 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере медицинской деятельности"

Постановление акимата Актюбинской области от 4 апреля 2016 года № 134. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 5 мая 2016 года № 4884. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 30 декабря 2019 года № 532.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 30.12.2019 № 532 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 27 января 2016 года № 55 "О внесении изменений в приказ Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 294 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере медицинской деятельности" (зарегистрированное в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 13385) акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Актюбинской области от 7 сентября 2015 года № 324 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере медицинской деятельности" (зарегистрированное в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4541, опубликованное 22 октября 2015 года в газетах "Ақтөбе" и "Актюбинский вестник") следующие изменения:
      1) в регламенте государственной услуги "Выдача лицензии на медицинскую деятельность", утвержденном вышеуказанным постановлением:
      пункт 1 изложить в следующей редакции:
      "1. Государственная услуга "Выдача лицензии на медицинскую деятельность" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление здравоохранения Актюбинской области" (далее - услугодатель).
      Прием заявлений на получение государственной услуги и выдача результатов государственной услуги осуществляются через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация);
      3) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz, www.elicense.kz (далее - ПЭП).";
      в главе 2:
      пункт 4 изложить в следующей редакции:
      "4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является:
      при обращении к услугодателю или в Государственную корпорацию:
      для получения лицензии и (или) приложения к лицензии заявления по форме согласно приложениям 1, 2 к Стандарту;
      для переоформления лицензии и (или) приложения к лицензии заявления по форме согласно приложениям 3, 4 к Стандарту;
      для получения дубликата лицензии и (или) приложения к лицензии заявления по форме согласно приложениям 6, 7 к Стандарту;
      посредством ПЭП запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП.
      Прием перечня документов осуществляется согласно пункту 9 Стандарта.";
      в главе 4:
      заголовок изложить в следующей редакции:
      "4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) веб-порталом "электронного правительства", а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";
      пункт 8 изложить в следующей редакции:
      "8. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию:
      1) услугополучатель подает необходимые документы и заявление оператору Государственной корпорации согласно приложению к Стандарту, которое осуществляется в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания путем электронной очереди и получает расписку о приеме соответствующих документов;
      2) процесс 1 - ввод оператором Государственной корпорации в автоматизированное рабочее место интегрированной информационной системы Государственной корпорации (далее – АРМ ИИС ГК) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      3) процесс 2 - выбор оператором Государственной корпорации государственной услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Государственной корпорации данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности - данные доверенности не заполняются);
      4) процесс 3 - направление запроса через АРМ ИИС ГК в государственную базу данных физических лиц/ государственную базу данных юридических лиц (далее - ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в Единую нотариальную информационную систему (далее - ЕНИС) о данных доверенности представителя услугополучателя;
      5) условие 1 - проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 4 - формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      7) процесс 5 - заполнение оператором Государственной корпорации формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      8) процесс 6 - направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Государственной корпорации, через АРМ ИИС ГК в информационную систему автоматизированного рабочего места государственной базы данных "Е-лицензирование" (далее - ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование");
      9) процесс 7 - регистрация электронного документа в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование";
      10) условие 2 - проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте, к основаниям для оказания государственной услуги;
      11) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование";
      12) процесс 9 - получение услугополучателем через оператора Государственной корпорации результата государственной услуги (электронная лицензия), сформированной ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование".";
      пункт 12 изложить в следующей редакции:
      "12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту государственной услуги. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.";
      2) в регламенте государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям", утвержденном вышеуказанным постановлением:
      пункт 1 изложить в следующей редакции:
      1. Государственная услуга "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление здравоохранения Актюбинской области" (далее – услугодатель).
      Прием заявлений на получение государственной услуги и выдача результатов государственной услуги осуществляются через:
      1) услугодателя;
      2) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация)";
      в главе 4:
      заголовок изложить в следующей редакции:
      "4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) веб-порталом "электронного правительства", а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";
      пункт 8 изложить в следующей редакции:
      "8. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию:
      1) услугополучатель представляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта;
      2) инспектор Государственной корпорации регистрирует поступившие документы и выдает расписку услугополучателю о приеме соответствующих документов.
      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 11 Стандарта;
      3) инспектор Государственной корпорации передает документы в накопительный сектор Государственной корпорации в течение 30 (тридцати) минут.
      Результат – передача документов;
      4) накопительный сектор Государственной корпорации собирает документы, составляет реестр и передает документы через курьера Государственной корпорации секретарю комиссии услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня.
      Результат – составление реестра;
      5) секретарь комиссии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут осуществляет прием предоставленных документов и заполняет данные услугополучателя в журнале регистрации заявок.
      Результат – отметка на копии о регистрации у услугодателя с указанием даты, времени и фамилии, имени, отчества секретаря комиссии услугодателя, принявшего пакет документов;
      6) комиссия услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней со дня истечения окончательного срока представления заявок на участие, определенного заказчиком, проводит заседание комиссии по их рассмотрению, в ходе которого секретарь комиссии перечисляет членам комиссии и другим присутствующим представленные заявки на участие и документы, приложенные к ним.
      В случае необходимости установления достоверности представленных услугополучателем документов к заявке на участие в течение 30 (тридцати) календарных дней.
      Результат – рассмотрение документов на соответствие (несоответствие) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику для участия в оказании гарантированного объема бесплатной медицинской помощи (далее – ГОБМП) предусмотренные Правилами;
      7) секретарь комиссии услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней оформляет протокол о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику для участия в оказании ГОБМП.
      Результат – оформление протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику для участия в оказании ГОБМП и передача результата государственной услуги курьеру Государственной корпорации на основании реестра;
      8) курьер Государственной корпорации в течение 30 (тридцати) минут передает результат государственной услуги в сектор выдачи Государственной корпорации.
      Результат – передает результат государственной услуги;
      9) сектор выдачи документов Государственной корпорации в течение того же дня выдает результат государственной услуги услугополучателю.
      Результат - выдача услугополучателю протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику для участия в оказании ГОБМП.
      В Государственной корпорации выдача готовых документов осуществляется на основании расписки, при предъявлении удостоверения личности (либо его представителя по нотариально заверенной доверенности).";
      пункт 9 изложить в следующей редакции:
      "9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту государственной услуги. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.".
      2. Государственному учреждению "Управление здравоохранения Актюбинской области" обеспечить направление настоящего постановления на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет".
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Актюбинской области Шериязданова А.Т.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие приказа Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 27 января 2016 года № 55 "О внесении изменений в приказ Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 294 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере медицинской деятельности".

      Аким Актюбинской области Б.Сапарбаев