"Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Ақтөбе облысы әкімдігінің 2015 жылғы 19 тамыздағы № 311 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Ақтөбе облысының әкімдігінің 2016 жылғы 30 наурыздағы № 120 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 6 мамырда № 4899 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 2020 жылғы 3 наурыздағы № 81 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 03.03.2020 № 81 қаулысымен (алғашқы ресми жариялаған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабы 3-тармағына, Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 15 "Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 13337) бұйрығына сәйкес Ақтөбе облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Ақтөбе облысы әкімдігінің 2015 жылғы 19 тамыздағы № 311 "Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4521 тіркелген, 2015 жылғы 29 қыркүйекте "Ақтөбе" және "Актюбинский вестник" газеттерінде жарияланған) қаулысында мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      жоғарыда аталған қаулымен бекітілген "Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. "Ақтөбе облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыны мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақтөбе облысы әкімінің орынбасары М.С.Жұмағазиевке жүктелсін.
      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, бірақ, Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 15 "Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы" бұйрығы қолданысқа енгізілгеннен бұрын емес.

      Ақтөбе облысының әкімі Б. Сапарбаев

  Ақтөбе облысы әкімдігінің
2016 жылғы "30" наурызда
№ 120 қаулысына қосымша
  Ақтөбе облысы әкімдігінің
2015 жылғы "19" тамыздағы
№ 311 қаулысымен бекітілген

"Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі-мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақтөбе облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) мемлекеттік мекемесімен көрсетіледі.
      Өтінімді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің және Ақтөбе қаласымен аудандардың ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімдерінің (бұдан әрі – бөлім) кеңсесі;
      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);
      3) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - мыналардың:
      1) ағымдағы жылы және өткен жылдың 4 (төртінші) тоқсанында тыңайтқыштарды жеткізушіден және (немесе) тiкелей шетелдiк тыңайтқыштарды өндiрушiден сатып алынған тыңайтқыштарға (органикалықтарды қоспағанда) жұмсалған шығындарды өтеу үшін ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілердің;
      2) ағымдағы жылы және өткен жылдың 4 (төртінші) тоқсанында ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерге өткізілген тыңайтқыштардың (органикалықтарды қоспағанда) құнын арзандату үшін отандық тыңайтқыш өндірушілердің банктік шоттарына тиесілі субсидияларды одан әрі аудару үшін "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Қазынашылық Комитетінің Ақтөбе облысы бойынша Қазынашылық департаменті" мемлекеттік мекемесіне (бұдан әрі – қазынашылық) ақы төлеуге арналған төлем құжаттарын ұсыну болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекетінің тәртібін сипаттау

      4. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 15 "Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы" бұйрығымен бекітілген "Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 3–қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінім мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімді бастау үшін негіздеме болып табылады.
      Құжаттар тізбесін қабылдау Стандарттың 9-тармағына сәйкес жүргізіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны;
      көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы 30 (отыз) минут ішінде өтінімді қабылдауды жүзеге асырады, өтінімді қабылдаған лауазымды тұлғаның тегі мен аты-жөні, оның көшірмесіне қабылданған күні және уақыты көрсетілген белгі қояды.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті берушінің басшысына мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күннің ішінде келіп түскен құжаттармен танысады және орындауға жолдайды.
      Нәтижесі – түскен құжаттарды мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы 1 (бір) жұмыс күннің ішінде көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтайды.
      Нәтижесі – түскен құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушы өтінім ұсынған сәттен бастап 4 (төрт) жұмыс күнi iшiнде Стандарттың қосымшасында көрсетілген шарттарға сәйкестігін тексереді.
      Нәтижесі – субсидиялар төлеу үшін ведомості құрады және қазынашылыққа көрсетілетін қызметті алушылардың шотына тиесілі субсидияларды аудару үшін ақы төлеуге төлем құжаттарын береді, теріс шешім болған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыға субсидиялар бермеудің себептерін көрсете отырып жазбаша түрде хабарлайды.
      бөлімге жүгінген кезде:
      1) бөлімнің кеңсе маманы 30 (отыз) минут ішінде өтінімді қабылдауды жүзеге асырады, көрсетілетін қызметті берушінің қабылданған күні және уақыты, өтінімді қабылдаған лауазымды адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген қолхат береді.
      Нәтижесі – тіркейді және бөлімнің басшысына құжатқа бұрыштама қоюға жолдайды;
      2) бөлімнің басшысы 1 (бір) жұмыс күннің ішінде келіп түскен құжаттармен танысады және орындауға жолдайды.
      Нәтижесі – түскен құжаттарды мемлекеттік қызметті көрсету үшін бөлімнің жауапты орындаушысына жолдайды;
      3) бөлімнің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушы өтінім ұсынған сәттен бастап 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде Стандарттың қосымшасында көрсетілген шарттарға сәйкестігін тексереді, көрсетілетін қызметті алушыға субсидиялар беруде оң шешім болған жағдайда бөлім көрсетілетін қызметті берушіге өтінімді жолдайды, теріс шешім болған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыға субсидиялар бермеудің себептерін көрсете отырып жазбаша түрде хабарлайды.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті берушіге өтінімді жолдау немесе теріс шешім туралыжазбаша хабарлау;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы2 (екі) жұмыс күннің ішінде субсидиялар төлеу үшін ведомості құрады.
      Нәтижесі – қазынашылыққа көрсетілетін қызметті алушылардың шотына тиесілі субсидияларды аудару үшін ақы төлеуге төлем құжаттарын береді.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекетінің тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      5) бөлімнің кеңсе маманы;
      6) бөлімнің басшысы;
      7) бөлімнің жауапты орындаушысы;
      7. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) өту реттілігін сипаттау:
      көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы 30 (отыз) минут ішінде өтінімді қабылдауды жүзеге асырады, өтінімді қабылдаған лауазымды тұлғаның тегі мен аты-жөні, оның көшірмесіне қабылданған күні және уақыты көрсетілген белгі қояды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күннің ішінде келіп түскен құжаттармен танысады және орындауға жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы 1 (бір) жұмыс күннің ішінде көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушы өтінім ұсынған сәттен бастап 4 (төрт) жұмыс күнi iшiнде Стандарттың қосымшасында көрсетілген шарттарға сәйкестігін тексереді.
      бөлімге жүгінген кезде:
      1) бөлімнің кеңсе маманы 30 (отыз) минут ішінде өтінімді қабылдауды жүзеге асырады, көрсетілетін қызметті берушінің қабылданған күні және уақыты, өтінімді қабылдаған лауазымды адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген қолхат береді;
      2) бөлімнің басшысы 1 (бір) жұмыс күннің ішінде келіп түскен құжаттармен танысады және орындауға жолдайды;
      3) бөлімнің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушы өтінім ұсынған сәттен бастап 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде Стандарттың қосымшасында көрсетілген шарттарға сәйкестігін тексереді, субсидиялар беруде оң шешім болған жағдайда бөлім көрсетілетін қызметті берушіге өтінімді жолдайды, теріс шешім болған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыға субсидиялар бермеудің себептерін көрсете отырып жазбаша түрде хабарлайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күннің ішінде субсидиялар төлеу үшін ведомості құрады.

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен өзара iс-әрекеттерінің тәртiбiн, сондай-ақ мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісiнде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау

      8. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде үдерістердің (іс-әрекеттердің) реттілігін және жүгіну тәртібін сипаттау:
      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға қажетті құжаттарды және Стандартқа сәйкес өтінішті тапсырады, ол электрондық кезек ретімен "кедергісіз" қызмет көрсету арқылы операциялық залда жүзеге асырылады;
      2) 1-үдеріс – қызмет көрсету үшін Мемлекеттік корпорация операторымен Мемлекеттік корпорацияның Ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің Автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – МК ЫАЖ АЖО) логин мен парольді (авторизациялау үдерісі) енгізу;
      3) 2-үдеріс – Мемлекеттік корпорация операторы қызметті таңдайды, экранға қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын шығарады және Мемлекеттік корпорация операторы көрсетілетін қызметті алушының деректерін, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенім хат бойынша (нотариалды куәландырылған сенім хат болған жағдайда, басқа куәландырылған сенім хатының мәліметтері толтырылмайды) деректерді енгізеді;
      4) 3-үдеріс –Мемлекеттік корпорация Ықпалдастырылған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі –МК ЫАЖ) арқылы жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қорына/заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы, сондай-ақ Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі - БНАЖ) – көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенім хат деректері туралы сұраныс жолдайды;
      5) 1-шарт – көрсетілетін қызметті алушының деректерінің ЖТ МДҚ/ ЗТ МДҚ және БНАЖ сенім хат деректерінің бар жоғын тексеру;
      6) 4 -үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ және сенім хаттың БНАЖ деректерінің болмауына байланысты деректер алуға мүмкіншіліктің жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастырады;
      7) 5 - үдеріс – Мемлекеттік корпорация операторының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжаттарды (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) порталға жолдайды;
      8) 6-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорация операторы арқылы қызметтің нәтижесін (субсидия тағайындау/тағайындамау туралы хабарлама) алады.
      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының үдерістерінің (іс-әрекеттерінің) реттілігінжәнежүгіну тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі –ЖСН) және бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ парольдің (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады) көмегімен порталда тіркелуді жүзеге асырады;
      2) 1-үдеріс – қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының порталға ЖСН/ БСН және парольді енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – порталда ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтердің дұрыстығы тексеріледі;
      4) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінде кемшіліктердің болуына байланысты порталда авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастырылады;
      5) 3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы осы регламентте көрсетілген қызметті таңдайды, экранға қызметті көрсетуге арналған сұраныс нысаны шығады және көрсетілетін қызметті алушы нысанды оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескере отырып толтырады (мәліметтерді енгізеді), сұрау салу нысанына Стандарттың 9 тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың электрондық түрдегі көшірмесін жалғайды, сонымен қатар көрсетілетін қызметтіалушы сұранысты куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдайды;
      6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімі және қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінінде жоқтығы, сондай-ақ сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігі (сұраныста көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН аралығындағы) тексеріледі;
      7) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту жөнінде хабарлама қалыптастырылады;
      8) 5-үдеріс - көрсетілетін қызметті беруші сұранысты өңдеу үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электронды құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) порталға жолдайды;
      9) 6 -үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы порталда қалыптастырылған қызметтің нәтижесін алады.
      10. Портал арқылы мемлекетік қызмет көрсету кезінде қатыстырылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-әрекеттері осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес диаграммада көрсетілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің), өзара іс-әрекеттерінің реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ Мемлекеттік корпорация және (немесе) өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен өзара iс-әрекеттерінің тәртiбiн және мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісiнде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Тыңайтқыштар
(органикалықтарды қоспағанда)
құнын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекеті



  Тыңайтқыштар
(органикалықтарды қоспағанда)
құнын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы


О внесении изменений и дополнений в постановление акимата Актюбинской области от 19 августа 2015 года № 311 "Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)"

Постановление акимата Актюбинской области от 30 марта 2016 года № 120. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 6 мая 2016 года № 4899. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 3 марта 2020 года № 81

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 03.03.2020 № 81 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 19 января 2016 года № 15 "О внесении изменений в некоторые приказы Министра сельского хозяйства Республики Казахстан" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 13337) акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Актюбинской области от 19 августа 2015 года № 311 "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)" (зарегистрированное в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4521, опубликованное 29 сентября 2015 года в газетах "Ақтөбе" и "Актюбинский вестник") следующие изменения и дополнения:
      регламент государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)", утвержденный вышеуказанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Государственному учреждению "Управление сельского хозяйства Актюбинской области" обеспечить направление настоящего постановления на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет".
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акимаАктюбинской области Джумагазиева М.С.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие приказа Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 19 января 2016 года № 15 "О внесении изменений в некоторые приказы Министра сельского хозяйства Республики Казахстан".

      Аким Актюбинской области Б. Сапарбаев

  Приложение к
постановлению акимата
Актюбинской области
от "30" марта 2016 года № 120
  Утвержден
постановлением акимата
Актюбинской области
от "19" августа 2015 года № 311

Регламент государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление сельского хозяйства Актюбинской области" (далее – услугодатель).
      Прием заявки и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) канцелярию услугодателя и отделов сельского хозяйства и ветеринарии районов и города Актобе (далее - отдел);
      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);
      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги является предоставление в государственное учреждение "Департамент Казначейства по Актюбинской области Комитета Казначейства Министерства финансов Республики Казахстан" (далее – казначейство) платежных документов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся субсидий на банковские счета:
      1) сельскохозяйственных товаропроизводителей (далее – сельхозтоваро-производитель) для возмещения затрат на приобретенные удобрения (за исключением органических) в текущем году и в 4 (четвертом) квартале предыдущего года у поставщиков удобрений и (или) непосредственно у иностранных производителей удобрений;
      2) отечественных производителей удобрений для удешевления стоимости удобрений (за исключением органических), реализованных сельхозтоваропроизводителям в текущем году и в 4 (четвертом) квартале предыдущего года.
      Форма представления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры по оказанию государственной услуги является заявка по форме согласно приложению 3 к стандарту государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)" утвержденному приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 19 января 2016 года № 15 "О внесении изменений в некоторые приказы Министра сельского хозяйства Республики Казахстан" (далее – Стандарт);
      Прием перечня документов осуществляется согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги;
      при обращении к услугодателю:
      1) специалист канцелярии услугодателя в течение 30 (тридцати) минут осуществляет прием заявки, делает отметку на его копии с указанием даты и времени, фамилии и инициалов должностного лица, принявшего заявку.
      Результат – направляет документы для оказания государственной услуги руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается в течение 1 (одного) рабочего дня с поступившими документами и направляет для исполнения.
      Результат – направляет документы для оказания государственной услуги руководителю отдела услугодателя;
      3) руководитель отдела услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня определяет ответственного исполнителя услугодателя.
      Результат – направляет документы ответственному исполнителю услугодателя;
      4) ответственный исполнитель услугодателя в течение 4 (четырех) рабочих дней с момента предоставления услугополучателем заявки проверяет на предмет соответствия условиям указанным в приложении Стандарта.
      Результат – формирует ведомость для выплаты субсидий и предоставляет в казначейство платежные документы к оплате для перечисления причитающихся субсидий на счета услугополучателей, в случае отрицательного решения письменно уведомляет услугополучателя с указанием причин непредоставления субсидий.
      при обращении в отдел:
      1) специалист отдела канцелярии в течение 30 (тридцати) минут осуществляет прием заявки, выдает расписку с указанием даты и времени, фамилии и инициалов должностного лица, принявшего заявку.
      Результат – регистрация и направление документов на резолюцию руководителю отдела;
      2) руководитель отдела ознакамливается в течение 1 (одного) рабочего дня с поступившими документами и направляет для исполнения.
      Результат – направляет документы для оказания государственной услуги ответственному исполнителю отдела;
      3) ответственный исполнитель отдела в течение 3 (трех) рабочих дней с момента предоставления услугополучателем заявки проверяет на предмет соответствия условиям указанным в приложении Стандарта, в случае положительного решения в предоставлении субсидии услугополучателю отдел направляет заявку к услугодателю, в случае отрицательного решения письменно уведомляет услугополучателя с указанием причин непредоставления субсидий.
      Результат – направление заявки услугодателю или письменное уведомление об отрицательном решении;
      4) ответственный исполнитель услугодателя после поступления заявки в течение 2 (двух) рабочих дней формирует ведомость для выплаты субсидий.
      Результат – предоставление в казначейство платежные документы к оплате для перечисления причитающихся субсидий на счета услугополучателей.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений(работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) руководитель отдела услугодателя;
      4) ответственный исполнитель услугодателя;
      5) специалист отдела канцелярии;
      6) руководитель отдела;
      7) ответственный исполнитель отдела;
      7. Описание последовательности прохождение каждой процедуры (действия) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      при обращении к услугодателю:
      1) специалист канцелярии услугодателя в течение 30 (тридцати) минут осуществляет прием заявки, отмечает на его копии с указанием даты и времени, фамилии и инициалов должностного лица, принявшего заявку;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается в течение 1 (одного) рабочего дня с поступившими документами и направляет для исполнения;
      3) руководитель отдела услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня определяет ответственного исполнителя услугодателя;
      4) ответственный исполнитель услугодателя в течение 4 (четырех) рабочих днейс момента предоставления услугополучателем заявки проверяет на предмет соответствия условиям указанным в приложении Стандарта.
      при обращении в отдел:
      1) специалист отдела канцелярии в течение 30 (тридцати) минут осуществляет прием заявки, выдает расписку с указанием даты и времени, фамилии и инициалов должностного лица, принявшего заявку;
      2) руководитель отдела ознакамливается в течение 1 (одного) рабочего дня с поступившими документами и направляет для исполнения;
      3) ответственный исполнитель отдела в течение 3 (трех) рабочих дней с момента предоставления услугополучателем заявки проверяет на предмет соответствия условиям указанным в приложении Стандарта, в случае положительного решения в предоставлении субсидии услугополучателю отдел направляет заявку к услугодателю, в случае отрицательного решения письменно уведомляет услугополучателя с указанием причин непредоставления субсидий;
      4) ответственный исполнитель услугодателя после поступления заявки в течение 2 (двух) рабочих дней формирует ведомость для выплаты субсидий.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию:
      1) услугополучатель государственной услуги подает заявление и необходимые документы оператору Государственной корпорации согласно Стандарту, которое осуществляется в операционном зале по средством "без барьерного" обслуживания путем электронной очереди;
      2) процесс 1 – ввод оператором Государственной корпорации в Автоматизированное рабочее место Интегрированной информационной системы Государственной корпорации (далее – АРМ ИИС ГК) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      3) процесс 2 – выбор оператором Государственной корпорации, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод оператором Государственной корпорации данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности-данные доверенности не заполняются);
      4) процесс 3 – направление запроса через Интегрированной информационной системы Государственной корпорации (далее - ИИС ГК) в государственную базу данных физических лиц/ государственную базу данных юридических лиц (далее - ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в Единую нотариальную информационную систему (далее - ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя;
      5) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ и данных доверенности в ЕНИС;
      7) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) оператора Государственной корпорации в портал;
      8) процесс 6 – получение услугополучателем через оператора Государственной корпорации результата услуги (уведомление о назначении/не назначении субсидии).
      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес–идентификационного номера (далее – БИН) и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей на портале);
      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале;
      3) условие1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом уведомление об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на портал срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя в портал;
      9) процесс 6 – получение услугополучателем результата услуги, сформированного порталом.
      10. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал приведены диаграммой согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описания порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Субсидирование стоимости
удобрений (за исключением
органических)"

Функциональные взаимодействия при оказании государственной услуги через портал.



  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Субсидирование стоимости
удобрений (за исключением
органических)"

Справочник бизнес процессов оказания государственной услуги