"Туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімінен үзінді" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Ақтөбе облысының әкімдігінің 2016 жылғы 6 маусымдағы № 241 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 8 шілдеде № 4993 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 2020 жылғы 17 қаңтардағы № 11 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 17.01.2020 № 11 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабы 3-тармағына, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 қарашадағы № 1110 "Туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімінен үзінді" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 12841 тіркелген) сәйкес Ақтөбе облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімінен үзінді" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Ақтөбе облысының сыртқы байланыстар және туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыны мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді қамтамасыз етсін.
      3. Ақтөбе облысы әкімдігінің мына:
      1) 2016 жылғы 17 наурыздағы № 101 "Туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімінен үзінді" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы";
      2) 2016 жылғы 6 мамырдағы № 186 "Туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімінен үзінді" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулылары жойылсын.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақтөбе облысы әкімінің орынбасары Ғ.Н.Есқалиевке жүктелсін.
      5. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ақтөбе облысының әкімі Б.Сапарбаев

  Ақтөбе облысы әкімдігінің 2016 жылғы 6 маусымдағы № 241 қаулысымен бекітілген

"Туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімінен үзінді" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Ақтөбе облысы әкімдігінің 11.09.2019 № 353 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. "Туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімінен үзінді" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақтөбе облысының кәсіпкерлік басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация).

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз жүзінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімінен үзінді (бұдан әрі – үзінді).

      4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру нысаны: қағаз жүзінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлiмшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртiбін сипаттау

      5. көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 қарашадағы № 1110 бұйрығымен бекітілген "Туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімінен үзінді" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 12841)

      1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішінің болуы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға өтінішті қабылдау күні, қабылдап алған адамның тегі мен аты-жөні және әкесінің аты (ол болған жағдайда), көрсетілген талонды береді;

      нәтиже – өтінішті тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға талонды беру;

      2) тіркеуден кейін көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті 10 (он) минут ішінде көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарастыруға береді;

      нәтиже – көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарастыруға беру;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 10 (он) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарастырып, жауапты орындаушыға мемлекеттік қызметті одан әрі орындауға береді;

      нәтиже – көрсетілетін қызметті беруші басшысының өтінішті қарастыруы және одан әрі орындау үшін жауапты орындаушыға беруі;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде өтініштің толықтығы мен рәсімдеу дұрыстығын тексереді, үзінді көшірмені рәсімдейді, содан кейін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жібереді;

      нәтиже – өтінішті рәсімдеу және көрсетілетін қызметті беруші басшысына қол қоюға жіберу;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 10 (он) минут ішінде үзіндіге қол қойып көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жібереді;

      нәтиже – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы үзіндіге қол қою және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жіберу;

      6) кеңсе қызметкері 10 (он) минут ішінде үзіндіні тіркейді, содан кейін көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі туралы хабарлайды және көрсетілетін қызметті алушыға жеке жолығуы немесе пошта арқылы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жолдайды;

      нәтиже – үзіндіні тіркеу және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру.

3. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімдерінің (жұмысшыларының) мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы өзара іс-әрекет тәртібінің сипаттамасы

      7. Көрсетілетін қызмет берушінің мемлекеттік қызметке қатысатын құрылымдық бөлімдерінің (жұмысшыларының) тізілімі:

      1. көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе қызметкері;

      2. көрсетілетін қызмет берушінің басшысы;

      3. көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір іс-әрекеттің (рәсімнің) өту тәртібінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға өтінішті қабылдау күні, қабылдап алған адамның тегі мен аты-жөні және әкесінің аты (ол болған жағдайда), көрсетілген талонды береді;

      2) тіркеуден кейін көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті 10 (он) минут ішінде көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарастыруға береді;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 10 (он) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарастырып, жауапты орындаушыға мемлекеттік қызметті одан әрі орындауға береді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде өтініштің толықтығы мен рәсімдеу дұрыстығын тексереді, үзінді көшірмені рәсімдейді, содан кейін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жібереді;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 10 (он) минут ішінде үзіндіге қол қойып көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жібереді;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 10 (он) минут ішінде үзіндіні тіркейді, содан кейін көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі туралы хабарлайды және көрсетілетін қызметті алушыға жеке жолығуы немесе пошта арқылы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жолдайды.

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы:

      1) Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес қызмет алушы жазбаша өтінішпен Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді;

      2) Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті тіркейді және құжаттарды қабылдау туралы қолхат береді және алынған құжаттарды Мемлекеттік корпорацияның жинақтаушы секторына береді – 15 (он бес) минут ішінде;

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қолхат береді.

      3) жинақтаушы сектор құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушіге курьерлік немесе осыған уәкілетті өзге де байланыс арқылы жібереді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 10 минут ішінде Мемлекеттік корпорациядан құжаттар топтамасын қабылдайды және көрсетілетін қызметті беруші басшысына қарастыруға жолдайды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 10 (он) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарастырып, жауапты орындаушыға мемлекеттік қызметті одан әрі орындауға береді;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде өтініштің толықтығы мен рәсімдеу дұрыстығын тексереді, үзіндіні рәсімдейді, содан кейін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жібереді;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 10 (он) минут ішінде үзіндіге қол қойып көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жібереді;

      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 3 (үш) сағат ішінде үзіндіні тіркейді, содан кейін көрсетілетін Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі туралы хабарлайды және қағаз тасушы арқылы немесе пошта арқылы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жолдайды;

      9) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері 5 (бес) минут ішінде жеке куәлігін көрсеткен кезде (немесе оның өкілінің нотариалды куәландырылған сенімхаты бойынша) көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат негізінде береді.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің және Мемлекеттік корпорация құрылымдық бөлімдерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл рәсімдері (іс-қимылдары) тәртібінің толық сипаттамасы осы Регламентке 1, 2 - қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

  "Туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімінен үзінді" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

"Туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімінен үзінді" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



  "Туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімінен үзінді" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы "Туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімінен үзінді" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



Об утверждении регламента государственной услуги "Выписка из государственного реестра туристских маршрутов и троп"

Постановление акимата Актюбинской области от 6 июня 2016 года № 241. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 8 июля 2016 года № 4993. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 17 января 2020 года № 11

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 17.01.2020 № 11 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 ноября 2015 года № 1110 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выписка из государственного реестра туристских маршрутов и троп" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12841) акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выписка из государственного реестра туристских маршрутов и троп".
      2. Государственному учреждению "Управление внешних связей и туризма Актюбинской области" обеспечить направление настоящего постановления на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и размещение настоящего постановления в информационно - правовой системе "Әділет".
      3. Отменить следующее постановления акимата Актюбинской области:
      1) от 17 марта 2016 года № 101 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выписка из государственного реестра туристских маршрутов и троп";
      2) от 6 мая 2016 года № 186 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выписка из государственного реестра туристских маршрутов и троп".
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Актюбинской области Искалиева Г.Н.
      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Актюбинской области Б.Сапарбаев

  Утвержден постановлением акимата Актюбинской области от 6 июня 2016 года № 241

Регламент государственной услуги "Выписка из государственного реестра туристских маршрутов и троп"

      Сноска. Регламент – в редакции постановлением акимата Актюбинской области от 11.09.2019 № 353 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выписка из государственного реестра туристских маршрутов и троп" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства Актюбинской области" (далее - услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – выписка из государственного реестра туристских маршрутов и троп (далее – выписка).

      4. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги.

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя по форме согласно приложению 1 к cтандарту государственной услуги "Выписка из государственного реестра туристских маршрутов и троп", утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 ноября 2015 года № 1110 (зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 12841) (далее – Стандарт).

      6. Содержание каждой процедуры (действия) входящий в состав оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя проводит регистрацию заявления и выдает услугополучателю талон с указанием даты принятия, фамилии, имени и отчества (при его наличии) лица, принявшего заявление – в течении 10 (десяти) минут;

      результат – регистрация заявления и выдача талона услугополучателю;

      2) сотрудник канцелярии услугодателя передает заявление на рассмотрение руководителю услугодателя – в течении 10 (десяти) минут;

      результат – передача заявления на рассмотрение руководителю услугодателя;

      3) руководитель услугодателя рассмотрев заявление услугополучателя передает ответственному исполнителю для дальнейшего исполнения государственной услуги – в течении 10 (десяти) минут;

      результат – рассмотрение заявления руководителем услугодателя и передача ответственному исполнителю для дальнейшего исполнения;

      4) ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту и правильность оформления заявления, оформляет выписку, затем направляет на подписание руководителю услугодателя – в течении 2 (двух) рабочих дней;

      результат – оформление выписки и передача на подписание руководителю услугодателя;

      5) руководитель услугодателя подписывает выписку и направляет сотруднику канцелярии услугодателя – в течении 10 (десяти) минут;

      результат – подписание выписки руководителем и направление сотруднику канцелярии услугодателя;

      6) сотрудник канцелярии услугодателя в течении 10 (десяти) минут регистрирует выписку, затем информирует услугополучателя о результате оказания государственной услуги и посредством личного посещения услугополучателя либо по почте направляет результат оказания государственной услуги;

      результат – регистрация выписки и выдача результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя, в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственных услуг:

      1. сотрудник канцелярии услугодателя;

      2. руководитель услугодателя;

      3. ответственный исполнитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действия) прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя проводит регистрацию заявления и выдает услугополучателю талон с указанием даты принятия, фамилии, имени и отчества (при его наличии) лица, принявшего заявление – в течении 10 (десяти) минут;

      2) сотрудник канцелярии услугодателя передает заявление на рассмотрение руководителю услугодателя – в течении 10 (десяти) минут;

      3) руководитель услугодателя рассмотрев заявление услугополучателя передает ответственному исполнителю для дальнейшего исполнения государственной услуги – в течении 10 (десяти) минут;

      4) ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту и правильность оформления заявления, оформляет выписку, затем направляет на подписание руководителю услугодателя – в течении 2 (двух) рабочих дней;

      5) руководитель услугодателя подписывает выписку и направляет сотруднику канцелярии услугодателя – в течении 10 (десяти) минут;

      6) сотрудник канцелярии услугодателя в течении 10 (десяти) минут регистрирует выписку, затем информирует услугополучателя о результате оказания государственной услуги и посредством личного посещения услугополучателя либо по почте направляет результат оказания государственной услуги.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) услугополучатель обращается в Государственную корпорацию с письменным заявлением, согласно приложению 1 к Стандарту;

      2) сотрудник Государственной корпорации проводит регистрацию заявления и выдает услугополучателю расписку о приеме документов и передает полученные документы в накопительный сектор государственной корпорации – в течение 15 (пятнадцати) минут;

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта государственной услуги, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку по форме согласно приложению 2 Стандарта государственной услуги.

      3) накопительный сектор направляет пакет документов услугодателю через курьерскую или иную уполномоченную на это связь;

      4) сотрудник канцелярии услугодателя принимает пакет документов с государственной корпорации в течение 10 минут и направляет на визу руководителя услугодателя;

      5) руководитель услугодателя, рассмотрев заявление услугополучателя, передает ответственному исполнителю для исполнения – в течение 10 (десяти) минут;

      6) ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту и правильность оформления заявления, оформляет выписку, затем направляет на подписание руководителю услугодателя – в течение 2 (двух) рабочих дней;

      7) руководитель услугодателя подписывает выписку и направляет в канцелярию услугодателя – в течение 10 (десяти) минут;

      8) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует выписку, затем информирует Государственную корпорацию о результате оказания государственной услуги и посредством курьера направляет результат оказания государственной услуги – в течение 3 (трех) часов;

      9) сотрудник Государственной корпорации в течение 5 (пяти) минут при предъявлении удостоверения личности (либо по нотариально заверенной доверенности его представителя) выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю на основании расписки о приеме соответствующих документов.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий услугодателя и сотрудников Государственной корпорации в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложениям 1, 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Выписка из государственного реестра туристских маршрутов и троп"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выписка из государственного реестра туристских маршрутов и троп" через услугодателя



  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Выписка из государственного реестра туристских маршрутов и троп"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выписка из государственного реестра туристских маршрутов и троп" через Государственную корпорацию