Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының қызметтік куәлігін беру қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Алматы облысы бойынша Тексеру комиссиясының 2016 жылғы 11 қазандағы № 03-17/39 қаулысы. Алматы облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 11 қарашада № 4010 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы бойынша Тексеру комиссиясының 2022 жылғы 1 тамыздағы № 02-17/32 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облысы бойынша Тексеру комиссиясының 01.08.2022 № 02-17/32 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізілсін).
      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңының 30-бабы 4-тармағына сәйкес, Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының қызметтік куәлігін беру қағидалары және оның сипаттамасы қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының әкімшілік – құқықтық бөлімінің басшысы Есенаманов Қуаныш Бекмұратұлына осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркелгеннен кейін ресми және мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған интернет - ресурста және Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының интернет - ресурсында жариялау жүктелсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының аппарат басшысы Авдуғалиев Руслан Асқарұлына жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Төраға Н. Акежанов

  Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының 2016 жылғы "11" қазан №03-17/39 қаулысымен бекітілді

Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының қызметтік куәлігін беру қағидалары және оның сипаттамасы

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының (бұдан әрі – Тексеру комиссиясы) қызметтік куәлігін беру қағидалары және оның сипаттамасы (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабы 4-тармағына сәйкес әзірленген және Тексеру комиссиясының қызметтік куәлігін беру тәртібін және оның сипаттамасын анықтайды.
      2. Мемлекеттік қызметшіге мемлекеттік лауазымы мен лауазымдық өкілеттіктерін растайтын құжат болып табылатын қызметтік куәлік (бұдан әрі - куәлік) беріледі.

2. Куәлікті беру тәртібі

      3. Куәліктері Тексеру комиссиясының қызметкерлеріне үш жыл мерзімге белгіленген тәртіппен:
      1) Тексеру комиссиясы төрағасы мен мүшелеріне – Алматы облыстық мәслихаты хатшысының;
      2) Тексеру комиссиясының "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметкерлеріне – Тексеру комиссиясы төрағасының қолтаңбасымен беріледі.
      4. Куәлік лауазымға тағайындалған, ауыстырылған (қайта тағайындалған), бүлінген, жоғалған, алдындағы берілген куәліктің қолдану мерзімі өткен кезде беріледі.
      5. Атқарып отырған лауазымынан босатылған, қызметтен шығарылған, ауыстырылған (қайта тағайындалған) кезде, қызметкерлер тиісті бұйрықтың шыққан күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде куәлікті персоналды басқару қызметіне тапсырады.
      6. Куәліктердің берілуі мен қайтарылуын есепке алуды осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша куәліктерді беру және қайтару журналында жүзеге асырылады.
      7. Куәліктердің берілуі мен қайтарылуын есепке алуды персоналды басқару қызметі жүргізеді.
      8. Куәліктерді есептен шығаруды және жоюды осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша куәліктерді есептен шығаруға және жоюға арналған тиісті актіні жасай отырып, жыл сайын желтоқсанның бірінші дүйсенбісінде персоналды басқару қызметі жүргізеді.
      9. Куәлікті жоғалтқан немесе бүлдірген жағдайда қызметкер дереу жазбаша (еркін) түрде персоналды басқару қызметіне хабарлайды.
      10. Куәлікті жоғалтқан адам жоғалған куәліктің жарамсыздығы туралы ақпаратты бұқаралық ақпарат құралдарына жариялауға жібереді.
      11. Куәлікті дұрыс сақтамау нәтижесінде болған жоғалту, бүлдіру, сондай-ақ куәлікті басқа тұлғаларға беру, куәлікті жеке басы үшін қызметтен тыс мақсаттарда пайдаланудың әрбір фактісі бойынша персоналды басқару қызметі белгіленген тәртіпте қызметтік тексеру жүргізу қажеттілігі қаралады.
      12. Қызметкер кінәсінен жоғалған немесе бүлінген куәлік өз қаражаты есебінен қалпына келтіріледі.

3. Куәліктің сипаттамасы

      13. Куәліктің мұқабасы көк түсті Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік және орыс тілінде "КУӘЛІК/УДОСТОВЕРЕНИЕ" деген жазбасы болады. Ашылған түрінде куәліктің мөлшері 65x240 миллиметр, ішбеті (форматы 63x97 миллиметр) бар. Сол жақ және оң жақ ішкі бөлігі тангир торының аясында күннің астында қалықтаған бүркіт бейнеленген көгілдір түсте орындалған. Оң жақтағы сол бұрышында фотосуретке арналған орын бар. Екі жағында да жоғарғы бөлігінде мемлекеттік және орыс тілдерінде "Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясы"/"Ревизионная комиссия по Алматинской области" деген жазу басылады, төменгі жағында куәліктің нөмірі, мемлекеттік және орыс тілдерінде тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), атқаратын лауазымы көрсетіледі. Сол жақ төменгі бөлігінде куәліктің берілген күні мен қолданыс мерзімі көрсетіледі.
      14. Куәліктер төменгі оң бөлігінде осы Қағидалардың 3-тармағында көрсетілген тұлғалардың қолымен расталады және елтаңбалы мөрмен бекітіледі.

  Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының қызметтік куәлігін беру қағидалары және оның сипаттамасына 1-қосымша

      Нысан

Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының қызметтік куәліктерін беру және қайтару журналы

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Атқаратын лауазымы

Куәлік №

Беру күні

Куәлік алған қызметкердің қолы

Тапсыру күні

Куәлікті тапсырған қызметкердің қолы




































      Ескертпе: журнал тігілген, нөмірленген және мөрмен бекітілген болуы тиіс.


  Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының қызметтік куәлігін беру қағидалары және оның сипаттамасына 2-қосымша

      Нысан

      Ұйымның атауы
      АКТ
      __________________ __________________ № ______________
      жасалу орны күні

     
      Біз, төменде қол қойғандар (кемінде 3 қызметкер, тегін, атын, әкесінің атын (бар болса), атқаратын лауазымын көрсету керек), Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының қызметтік куәлігін беру қағидаларының 8-тармағының негізінде қызметкерлерді есептен шығаруға және жоюға жиналған практикалық маңызын жоғалтқан куәліктерін зерделеп: жұмыстан босатылуға, басқа қызметке ауысуға байланысты ___________ тізімге сәйкес:
      Оларды есептен шығару және жою бойынша осы актіні жасады.
      Лауазымның атауы Қолы
      Лауазымның атауы Қолы
      Лауазымның атауы Қолы

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения Ревизионной комиссии по Алматинской области и его писания

Постановление Ревизионной комиссии Алматинской области от 11 октября 2016 года № 03-17/39. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 11 ноября 2016 года № 4010. Утратило силу - Постановлением Ревизионной комиссии Алматинской области от 1 августа 2022 года № 02-17/32

      Сноска. Утратило силу - Постановлением Ревизионной комиссии Алматинской области от 01.08.2022 № 02-17/32 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", Ревизионная комиссия по Алматинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить Правила выдачи служебного удостоверения Ревизионной комиссии по Алматинской области и его описание согласно приложению.
      2. Возложить на руководителя административно - правового отдела Ревизионной комиссии по Алматинской области Есенаманова Куаныша Бекмуратовича опубликование настоящего постановления после государственной регистрации в органах юстиции в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет - ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан и на интернет - ресурсе Ревизионной комиссии по Алматинской области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата Ревизионной комиссии по Алматинской области Авдугалиева Руслана Аскаровича.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Н. Акежанов

  Утверждены постановлением Ревизионной комиссии по Алматинской области от "11" октября 2016 года № 03-17/39

Правила выдачи служебного удостоверения Ревизионной комиссии по Алматинской области и его описание

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения Ревизионной комиссии по Алматинской области (далее - Ревизионная комиссия) и его описание (далее - Правила) разработаны в соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и определяют порядок выдачи служебного удостоверения Ревизионной комиссии и его описание.
      2. Государственному служащему выдается служебное удостоверение (далее - удостоверение), которое является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.

2. Порядок выдачи удостоверения

      3. Удостоверения сотрудников Ревизионной комиссии выдаются сроком на три года в установленном порядке за подписью:
      1) секретаря Алматинского областного маслихата – председателю и членам Ревизионной комиссии.
      2) председателя Ревизионной комиссии – административным государственным служащим корпуса "Б" Ревизионной комиссии.
      4. Удостоверение выдается при назначении на должность, перемещении (переназначении), порче, утере, по истечении срока действия ранее выданного удостоверения.
      5. При освобождении от занимаемой должности, увольнении, перемещении (переназначении), работники, в течение трех рабочих дней со дня вынесения соответствующего приказа сдают удостоверения в службу управления персоналом.
      6. Учет выдачи и возврата удостоверений осуществляется в журналах выдачи и возврата удостоверений по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам.
      7. Учет выдачи и возврата удостоверений ведется службой управления персоналом.
      8. Списание и уничтожение удостоверений производится службой управления персоналом ежегодно в первый понедельник декабря с составлением акта на списание и уничтожение удостоверений по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам.
      9. В случае утраты или порчи удостоверения работник незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме службу управления персоналом.
      10. Лицо, утерявшее удостоверение, направляет на опубликование в средствах массовой информации информацию о недействительности утерянного удостоверения.
      11. По каждому факту утери, порчи удостоверения, произошедшего в результате недобросовестного хранения, а также передачи удостоверения другим лицам, использования удостоверения в личных внеслужебных целях, службой управления персоналом в установленном порядке рассматривается необходимость проведения служебного расследования.
      12. Утраченное или испорченное удостоверение по вине работника восстанавливается за счет собственных средств.

3. Описание удостоверения

      13. Обложка удостоверения синего цвета с изображением государственного герба Республики Казахстан и имеется надписью "КУӘЛІК/УДОСТОВЕРЕНИЕ" на государственном и русском языках. В развернутом виде удостоверение имеет размер 65x240 миллиметров, вкладыш (форматом 63x97 миллиметра). Левая и правая внутренняя часть выполнена в голубом цвете с изображением парящего орла под солнцем на фоне тангирной сетки. В левом углу правой стороны место для фотографии. В верхней части с двух сторон печатается надпись "Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясы" / "Ревизионная комиссия по Алматинской области" на государственном и русском языках, по ниспадающей указывается номер удостоверения, фамилия, имя, отчество (при наличии), занимаемая должность на государственном и русском языках. В левой нижней части удостоверения дата выдачи и срок действия.
      14. Удостоверения заверяются в правой нижней части подписью лица указанного в пункте 3 настоящих Правил и скрепляются оттиском печати.

  Приложение 1 к Правилам выдачи служебного удостоверения Ревизионной комиссии по Алматинской области и его описанию

      Форма

Журнал выдачи и возврата служебных удостоверений Ревизионной комиссии по Алматинской области

Фамилия, имя, отчество (при наличии)

Занимаемая должность

№ Удостоверения

Дата выдачи

Роспись работника получившего удостоверение

Дата сдачи

Роспись работника,
сдавшего удостоверение




































      Примечание: журнал должен быть прошнурован, пронумерован и скреплен печатью.

  Приложение 2 к Правилам выдачи служебного удостоверения Ревизионной комиссии по Алматинской области и его описанию


      Форма

      Наименование организации
      АКТ
      __________________ ________ № ______
      места составления дата

     
      Мы, нижеподписавшиеся, (не менее 3 работников, указать фамилию, имя, отчество (при наличии), занимаемую должность), на основании пункта 8 Правил выдачи служебного удостоверения Ревизионной комиссии по Алматинской области и его описания изучив, собранные к списанию и уничтожению утратившие практическое значение удостоверения работников: _______ в связи с увольнением, переводом на другую должность согласно списку:
      Составили настоящий акт по их списанию и уничтожению.
      Наименование должности Подпись
      Наименование должности Подпись
      Наименование должности Подпись