"Шет аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлікті беру қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Қарағанды облысы Шет аудандық мәслихатының 2016 жылғы 15 қыркүйектегі № 6/49 шешімі. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 10 қазанда № 3977 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Шет аудандық мәслихатының 2020 жылғы 24 маусымдағы № 39/366 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Шет аудандық мәслихатының 24.06.2020 № 39/366 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30 бабы 4 тармағына сәйкес Шет аудандық мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы шешімнің 1 қосымшасына сәйкес "Шет аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі – Аудандық мәслихаттың аппараты) қызметтік куәлікті беру қағидалары;

      2) осы шешімнің 2 қосымшасына сәйкес Аудандық мәслихат аппаратының қызметтік куәлігінің сипаттамасы бекітілсін.

      2. Осы шешімнің орындалуын бақылау аудандық мәслихаттың аппарат басшысына жүктелсін.

      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы Г. Мукушев
      Аудандық мәслихаттың
Хатшысы
Б. Төлеуқұлов

  Шет аудандық мәслихатының
2016 жылғы 15 қыркүйектегі
VІ сессиясының № 6/49 шешіміне
1 қосымша

"Шет аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің
қызметтік куәлікті беру қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Шет аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлікті беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Шет аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәліктерді беру тәртібін белгілейді (бұдан әрі – аудандық мәслихаттың аппараты).

      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлікті (бұдан әрі – қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымы мен лауазымдық өкілеттіктерін растайтын құжат болып табылады.

      3. Тиісінше ресімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған куәлік жарамсыз болып саналады.

2. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      4. Қызметтік куәлік аудандық мәслихаттың аппарат басшысына және аудандық мәслихат аппаратының қызметкерлеріне – аудандық мәслихат хатшысының қолы қойылып беріледі.

      5. Қызметтік куәлік қызметкерлерге лауазымға тағайындалған, лауазымы ауысқан және бұған дейін берілген куәліктің мерзімі өткен, жоғалған немесе бүлінген жағдайда беріледі.

      Қызметкерлер алған қызметтік куәлік үшін осы Қағидаларға қосымша келісілген нысаны бойынша аудандық мәслихат аппаратының мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналына қол қояды (бұдан әрі – есепке алу журналы).

      6. Қызметтік куәліктер мен есепке алу журналы аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысының сейфінде сақталады.

      7. Мемлекеттік қызметке алғаш қабылданған мемлекеттік қызметшіге қызметтік куәлікті тапсырған кезде пайдалану және оны сақтау тәртібі бойынша түсіндіру жүргізіледі.

      Осы Қағидалардың 5 тармағында көзделген қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде бұрын берілген қызметтік куәлікті аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы қайтарып алады.

      8. Аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы жыл сайын, 1 қаңтардағы жағдай бойынша, қызметтік куәліктердің есептік деректерге сәйкестігіне салыстырып тексеру жүргізеді.

      9. Қызметтік куәліктерін толтыру, ресімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы жүзеге асырады.

      10. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі дереу аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысына жазбаша нысанда хабарлайды, аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы бұқаралық ақпарат құралдарына хабарландыру береді.

      11. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбір фактісі бойынша аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы қызметтік тергеп-тексеру туралы бұйрықтың шығуынан кейін он күнтізбелік күн мерзімінде қызметтік тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша аудандық мәслихат аппаратының тәртіптік комиссиясы кінәлілерді тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы мәселені қарайды.

      12. Жоғалған қызметтік куәліктер бұқаралық ақпарат құралдары арқылы жарамсыз деп жарияланады, бұл туралы аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы хабардар етіледі. Жоғалғанның орнына жаңа қызметтік куәлікті қызметтік тексеру жүргізілгеннен кейін аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы береді.

      13. Жұмыстан босатылған кезде қызметкер қызметтік куәлікті аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысына тапсырады.

      Куәлікті тапсырған кезде кету парағына қызметтік куәлікті беру үшін жауапты адамның қолы қойылады.

      14. Қызметкерлер жұмыстан босатылған не бүлінген кезде тапсырған қызметтік куәліктер еркін нысандағы тиісті жою туралы акт жасала отырып, бір жылда бір рет жойылуға жатады.

  "Шет аудандық мәслихатының аппараты"
мемлекеттік мекемесінің
қызметтік куәлікті беру
қағидаларына қосымша

      нысан

"Шет аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы

Қызметтік куәліктің нөмірі

Тегі, Аты, Жөні (бар болған жағдайда)

Атқаратын лауазымы

Берілген күні

Алғаны жөнінде жеке қолы

Қызметтік куәлікті ауыстыруы және тапсырғаны, (тағайындалуы, лауазымының өзгеруі, мерзімінің өтуі, жұмыстан босатылуы, жоғалуы туралы белгі)

Қызметтік куәлікті жою (актінің нөмірі мен күні)

Ескертпе










      Ескертпе: "Шет аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы тігіліп, нөмірленіп және "Шет аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қолымен және мөрімен расталады.

  Шет аудандық мәслихатының
2016 жылғы 15 қыркүйектегі
VІ сессиясының №6/49 шешіміне
2 қосымша

"Шет аудандық мәслихатының аппараты " мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы

      1. Куәліктің мұқабаларының көлемі 19 см х 6,5 см (ашып көрсетілген түрінде), көк (көгілдір) түсті экобылғарыдан немесе жоғары сапалы жасанды былғарыдан болуы.

      2. Куәліктің сыртқы бетінің ортасында алтын түсті Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі орналасқан, одан төмен "КУӘЛІК", "УДОСТОВЕРЕНИЕ" деген баспаханалық қаріппен жазба жазылады.

      3. Куәліктің ішкі жағында ақ түс аясында шеңберде орналасқан күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасын қолдана отырып көгілдір түсті қорғаныштық тангир бейнеленген. Жоғарғы бөлігінде (қазақ және орыс тілдерінде) тиісті мемлекеттік органның атаулары, одан төмен мәтіннен көк түсті үзік жолақпен бөлектелген "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" деген жазулар орналастырылған.

      4. Сол жағында: көлемі 2,5 х 3,5 см фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі-түсті), тиісінше аудандық мәслихат хатшысының қолымен және елтаңбалы мөрмен расталған қазақ тіліндегі мәтін.

      5. Оң жағында: көгілдір түс аясында көлемі 3 х 4 см Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында көгілдір жасыл түсті "ҚАЗАҚСТАН" деген жазу және орыс тіліндегі мәтін. Төменгі жағында куәліктің жарамдылық мерзімі (бес жыл мерзімге беріледі) көрсетіледі.

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Шетского районного маслихата" и его описания

Решение Шетского районного маслихата Карагандинской области от 15 сентября 2016 года № 6/49. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 10 октября 2016 года № 3977. Утратило силу решением Шетского районного маслихата Карагандинской области от 24 июня 2020 года № 39/366

      Сноска. Утратило силу решением Шетского районного маслихата Карагандинской области от 24.06.2020 № 39/366 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" Шетский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Шетского районного маслихата" (далее - Аппарат районного маслихата) согласно приложению 1 к настоящему решению;
      2) описание служебного удостоверения Аппарата районного маслихата согласно приложению 2 к настоящему решению.
      2. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на руководителя аппарата районного маслихата.
      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии Г. Мукушев
      Секретарь районного маслихата Б. Тулеукулов

  Приложение 1
к решению VІ сессии Шетского
районного маслихата
от 15 сентября 2016 года
№ 6/49

Правила выдачи служебного удостоверения
государственного учреждения
"Аппарат Шетского районного маслихата"

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Шетского районного маслихата" (далее – Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственным служащим государственного учреждения "Аппарат Шетского районного маслихата" ( далее – аппарат районного маслихата).
      2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее – служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.
      3. Удостоверение без соответствующего оформления, с просроченным сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      4. Служебное удостоверение выдается за подписью секретаря районного маслихата – руководителю аппарата районного маслихата и сотрудникам аппарата районного маслихата.
      5. Служебные удостоверения выдаются сотрудникам при назначении на должность, изменении должности, по истечении срока, утере, а также порчи ранее выданного удостоверения.
      За полученное служебное удостоверение сотрудники расписываются в журнале учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих аппарата районного маслихата (далее – журнал учета) по форме согласно приложению к настоящим Правилам.
      6. Служебные удостоверения и журнал учета хранятся в сейфе руководителя отдела аппарата районного маслихата.
      7. При вручении служебного удостоверения государственному служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение по его пользованию и порядке его хранения.
      При замене служебного удостоверения, предусмотренного пунктом 5 настоящих Правил, ранее выданное служебное удостоверение изымается руководителем отдела аппарата районного маслихата, ответственными за выдачу служебного удостоверения.
      8. Ежегодно, по состоянию на 1 января, руководителем отдела аппарата районного маслихата проводится сверка соответствия служебных удостоверений их учетным данным.
      9. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляют, руководитель отдела аппарата районного маслихата.
      10. В случае утраты или порчи служебного удостоверения, его владелец незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме руководителя отдела аппарата районного маслихата, руководитель отдела аппарата районного маслихата подает объявление в средства массовой информации.
      11. По каждому факту утраты, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению, руководитель отдела аппарата районного маслихата в течение десяти рабочих дней со дня издания распоряжения о проведении служебного расследования проводит служебное расследование, по результатам которого дисциплинарная комиссия аппарата районного маслихата рассматривает вопрос о привлечении виновных к дисциплинарной ответственности.
      12. Утерянные служебные удостоверения через средства массовой информации объявляются недействительными, о чем информируется руководитель отдела аппарата районного маслихата. Новое служебное удостоверение взамен утерянного выдается руководителем отдела аппарата районного маслихата после проведения служебного расследования.
      13. При увольнении сотрудник сдает служебное удостоверение руководителю отдела аппарата районного маслихата.
      На обходном листе при сдаче удостоверения ставится роспись лица, ответственного за выдачу служебного удостоверения.
      14. Служебные удостоверения, сданные сотрудниками при увольнении либо порче, один раз в год подлежат уничтожению с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме.

  Приложение
к Правилам выдачи служебного
удостоверения государственного учреждения
"Аппарат Шетского районного маслихата"

      форма

Журнал учета выдачи служебного
удостоверения государственных служащих
государственного учреждения "Аппарат Шетского районного маслихата"

Номе служебного удостоверения

Фамилия, Имя, Отчество (при наличии)

Занимаемая
должность

Дата выдачи

Личная роспись о получении

Отметка о замене и сдаче служебного удостоверения (назначение, изменение должности, истечение срока, увольнение, утеря)

Уничтожение служебного удостоверения (номер и дата акта)

Примечание










      Примечание: Журнал учета выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Шетского районного маслихата" прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется подписью и печатью государственного учреждения "Аппарат Шетского районного маслихата".

  Приложение 2
к решению VІ сессии
Шетского районного маслихата
от 15 сентября 2016 года
№ 6/49

Описание
служебного удостоверения
государственного учреждения
"Аппарат Шетского районного маслихата"

      1. Обложка служебного удостоверения состоит из экокожи или кожзаменителя высокого качества синего (бирюзового) цвета, размером 19 см х 6,5 см (в развернутом состоянии).
      2. На лицевой стороне удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись "КУӘЛІК", "УДОСТОВЕРЕНИЕ".
      3. На внутренней стороне удостоверения на белом фоне изображен защитный тангир голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге. В верхней части размещены надписи соответствующего государственного органа (на казахском и русском языках), под ними, отделяющиеся от текста синей отбивочной полосой, надписи "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ".
      4. На левой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 2,5 х 3,5 см, текст на казахском языке, заверенный подписью соответственно секретаря районного маслихата и гербовой печатью.
      5. На правой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан на голубом фоне размером 3 х 4 см, под гербом надпись лазурного цвета "ҚАЗАҚСТАН" и текст на русском языке. Ниже указывается срок действия удостоверения (выдается сроком на пять лет).