"Түпқараған ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің, аудандық бюджеттен қаржыландырылатын аудандық атқарушы органдарының қызметтік куәлігін беру қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Маңғыстау облысы Түпқараған ауданы әкімдігінің 2016 жылғы 29 қарашадағы № 226 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2017 жылғы 4 қаңтарда № 3232 болып тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы Түпқараған ауданы әкімдігінің 2020 жылғы 11 қазандағы № 149 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы Түпқараған ауданы әкімдігінің 11.10.2020 № 149 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 30 бабының 4 тармағына сәйкес Түпқараған ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Түпқараған ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің, аудандық бюджеттен қаржыландырылатын аудандық атқарушы органдарының қызметтік куәлігін беру қағидалары және оның сипаттамасы бекітілсін.

      2. "Түпқараған ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (Г.Демеуова) осы қаулының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Түпқараған ауданының әкімдігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің аппарат басшысы Г.Демеуоваға жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі Т.Асауов

  Түпқараған ауданының әкімдігінің
2016 жылғы "29" қарашадағы
№ 226 қаулысымен
бекітілген

"Түпқараған ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің, аудандық бюджеттен қаржыландырылатын аудандық атқарушы органдарының қызметтік куәлігін беру қағидалары және оның сипаттамасы

      1. Осы "Түпқараған ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің, аудандық бюджеттен қаржыландырылатын аудандық атқарушы органдарының қызметтік куәлігін беру қағидалары және оның сипаттамасы (бұдан әрі - Қағидалар) Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 30 бабының 4 тармағына сәйкес әзірленген және "Түпқараған ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің, аудандық бюджеттен қаржыландырылатын аудандық атқарушы органдарының қызметтік куәлігін беру тәртібін және оның сипаттамасын анықтайды.

      2. Қызметтік куәлік (бұдан әрі - Куәлік) мемлекеттік саяси, әкімшілік қызметшілерге "Түпқараған ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінде (бұдан әрі – аппарат), аудандық бюджеттен қаржыландырылатын аудандық атқарушы органдарында атқаратын лауазымын растайтын құжат болып табылады.

      3. Куәлік белгіленген тәртіппен:

      1) аудан әкімінің орынбасарларына, аппарат басшысына, аудандық бюджеттен қаржыландырылатын аудандық атқарушы органдардың басшыларына, аудан әкімі тағайындайтын аппараттағы "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілеріне – аудан әкімінің;

      2) аппарат басшысы тағайындайтын аппараттағы "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілеріне –аппарат басшысының;

      3) аудандық бюджеттен қаржыландырылатын аудандық атқарушы органдағы "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілеріне – аудандық бюджеттен қаржыландырылатын аудандық атқарушы орган басшысының қолы қойылып беріледі.

      4. Куәлік лауазымға тағайындалған, ауыстырылған (қайта тағайындалған), бүлінген, жоғалған, алдындағы берілген куәліктің қолдану мерзімі өткен кезде беріледі.

      5. Атқарып отырған лауазымынан босатылған, шығарылған, ауыстырылған (қайта тағайындалған) кезде, қызметкерлер бұйрықтың/өкімнің шыққан күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде куәлікті алған жеріне тапсырады.

      6. Осы Қағидалардың 4 тармағында көзделген куәлікті ауыстыру кезінде бұрын берілген куәлік қайтарылып алынады.

      7. Куәліктердің берілуі мен қайтарылуын есепке алуды осы Қағидаларға 1 қосымшаға сәйкес нысан бойынша нөмірленетін және тігілетін, қызметтік куәліктерді беру және қайтару журналында жүзеге асырылады.

      Куәліктерді есептен шығаруды және жоюды осы Қағидаларға 2 қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызметтік куәліктерді есептен шығаруға және жоюға арналған актіні жасай отырып, жауапты құрылымдық бөлімше жүргізеді.

      8. Куәлікті жоғалтқан немесе бүлдірген жағдайда қызметкер үш жұмыс күні ішінде жазбаша нысанда кадр қызметіне немесе жауапты құрылымдық бөлімшеге хабарлайды.

      9. Қызметтік куәлікті дұрыс сақтамау нәтижесінде болған жоғалту, бүлдіру, сондай-ақ қызметтік куәлікті басқа тұлғаларға беру, қызметтік куәлікті жеке басы үшін қызметтен тыс мақсаттарда пайдаланудың әрбір фактілері бойынша кадр қызметі қызметтік тексеру жүргізу қажеттігі тұрғысын қарайды.

      10. Қызметкер кінәсінен жоғалған немесе бүлінген куәлік қызметкердің өз қаражаты есебінен қалпына келтіріледі.

      11. Көк түсті жасанды былғарыдан жасалған куәліктің сыртқы бетінің ортасында Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнесі орналасқан, төменде мемлекеттік тілде "Түпқараған ауданы әкімінің аппараты" деген, ал аудандық бюджеттен қаржыландырылатын аудандық атқарушы органдарда аудандық атқарушы органның атауы көрсетілген типографиялық шрифттегі жазбасы болады. Ашылған түрінде куәліктің мөлшері 70x 205 миллиметр, ішбеті (форматы 65x 200 миллиметр) бар. Ішкі жағы көгілдір түсте тангир торының аясында күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасы қолдана отырып орындалған. Жоғары бөлігінде екі жағынан да "Түпқараған ауданының әкімдігі", "Акимат Тупкараганского района", ал аудандық бюджеттен қаржыландырылатын аудандық атқарушы органдарда мемлекеттік және орыс тілдерінде аудандық атқарушы органның ресми атауы жазылады. Одан төмен мәтіннен қызыл түсті үзік жолақпен бөлектелген "Қазақстан Республикасы" деген жазу жазылған.

      Сол жағында: фотосурет (3х4 сантиметр өлшемде), орталығында куәліктің нөмірі мен "Куәлік" деген жазу орналастырылады, нөмірдің астында жол-жолымен мемлекеттік тілде тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), лауазымы, мемлекеттік органның құрылымдық бөлімшесінің атауы көрсетіледі.

      Оң жағында: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, Елтаңбаның төменгі жағында сары түсті "Қазақстан" деген жазу және

      орыс тіліндегі тиісті мәтін. Төменгі жағында куәліктің жарамдылық мерзімі (екі жыл мерзімге беріледі) көрсетіледі.

      12. Куәліктер басшылықтың қолымен расталады және елтаңбалы мөрмен бекітіледі.

  "Түпқараған ауданы әкімінің
аппараты" мемлекеттік мекемесінің,
аудандық бюджеттен
қаржыландырылатын аудандық
атқарушы органдарының қызметтік
куәлігін беру қағидалары және оның
сипаттамасына
1 қосымша
Нысан

Қызметтік куәліктерді беру және қайтару журналы

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Атқаратын лауазымы

Куәлік №

Беру күні

Куәлік берілген қызметкердің қолы

Тапсыру күні

Куәлікті тапсырған қызметкердің қолы















      Ескертпе: журнал тігілген, нөмірленген болуы тиіс.

  "Түпқараған ауданы әкімінің
аппараты" мемлекеттік мекемесінің,
аудандық бюджеттен
қаржыландырылатын аудандық
атқарушы органдарының қызметтік
куәлігін беру қағидалары және оның
сипаттамасына
2 қосымша
Нысан

Ұйымның атауы АКТІ

      _________________             __________________            № ________________

      жасалу орны                         күні

      Біз, төменде қол қойғандар (кемінде 3 қызметкер, тегін, атын, әкесінің атын (бар болса), атқаратын лауазымын көрсету керек), "Түпқараған ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің, аудандық бюджеттен қаржыландырылатын аудандық атқарушы органдарының қызметтік куәлігін беру қағидалары және оның сипаттамасының 5 тармағының негізінде қызметкерлерді есептен шығаруға және жоюға жиналған практикалық маңызын жоғалтқан куәліктерін зерделеп: басқа қызметке ауысуымен жұмыстан босатылуына байланысты___________ тізімге сәйкес:

      Оларды есептен шығару және жою бойынша осы актіні жасады:

      Лауазымның атауы Қолы

      Лауазымның атауы Қолы

      Лауазымның атауы Қолы

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат акима Тупкараганского района", районных исполнительных органов, финансируемых из районного бюджета и его описание

Постановление акимата Тупкараганского района Мангистауской области от 29 ноября 2016 года № 226. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 4 января 2017 года № 3232. Утратило силу постановлением акимата Тупкараганского района Мангистауской области от 11 октября 2020 года № 149

      Проект

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Тупкараганского района Мангистауской области от 11.10.2020 № 149 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" акимат Тупкараганского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат акима Тупкараганского района", районных исполнительных органов, финансируемых из районного бюджета и его описание.

      2. Государственному учреждению "Аппарат акима Тупкараганского района" (Г.Демеуова) обеспечить официальное опубликование данного постановления в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Тупкараганского района.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района (Г.Демеуова).

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района Т.Асауов

  Утверждены
постановлением акимата
Тупкараганского района
от "29"ноября 2016 года
№ 226

Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат акима Тупкараганского района", районных исполнительных органов, финансируемых из районного бюджета и его описание

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат акима Тупкараганского района", районных исполнительных органов, финансируемых из районного бюджета и его описание (далее - Правила) разработаны в соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат акима Тупкараганского района", районных исполнительных органов, финансируемых из районного бюджета и его описание.

      2. Служебное удостоверение (далее – удостоверение) является документом, подтверждающим занимаемую политическим, административным государственным служащим должность в государственном учреждении "Аппарат акима Тупкараганского района" (далее – аппарат), районных исполнительных органах, финансируемых из районного бюджета.

      3. Удостоверение выдается в установленном порядке за подписью:

      1) акима района – заместителям акима района, руководителю аппарата, руководителям районных исполнительных органов, финансируемых из районного бюджета, административным государственным служащим корпуса "Б" аппарата, назначаемых акимом района;

      2) руководителя аппарата - административным государственным служащим корпуса "Б" аппарата, назначаемых руководителем аппарата;

      3) руководителя районного исполнительного органа, финансируемого из районного бюджета – административным государственным служащим корпуса "Б" районного исполнительного органа, финансируемого из районного бюджета.

      4. Удостоверения выдаются при назначении на должность, перемещении (переназначении), порче, утере, по истечении срока действия ранее выданного удостоверения.

      5. При освобождении от занимаемой должности, увольнении, перемещении (переназначении), работники, в течение трех рабочих дней со дня издания приказа/распоряжения сдают удостоверения по месту его получения.

      6. В случаях замены удостоверения, предусмотренных пунктом 4 настоящих Правил, ранее выданное удостоверение изымается.

      7. Учет выдачи и возврата удостоверений осуществляется в журналах выдачи и возврата служебных удостоверений, которые пронумеровываются и прошнуровываются по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Списание и уничтожение удостоверений производится ответственным структурным подразделением с составлением акта на списание и уничтожение служебных удостоверений по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      8. В случае утраты или порчи удостоверения работник в течении трех рабочих дней в письменной форме сообщает в кадровую службу или ответственное структурное подразделение.

      9. По каждому факту утери, порчи служебного удостоверения, произошедшего в результате недобросовестного его хранения, а также передачи служебного удостоверения другим лицам, использования служебного удостоверения в личных внеслужебных целях, кадровой службой рассматривается необходимость проведения служебного расследования.

      10. Утраченное или испорченное удостоверение по вине работника работник восстанавливает за счет собственных средств.

      11. На лицевой стороне удостоверения с обложкой из кожзаменителя синего цвета по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан, ниже типографическим шрифтом выполнена надпись "Түпқараған ауданы әкімінің аппараты", а в районных исполнительных органах, финансируемых из районного бюджета с указанием наименования районного исполнительного органа на государственном языке. В развернутом виде удостоверение имеет размер 70x205 миллиметра, вкладыши (форматом 65x200 миллиметра). Внутренняя сторона выполнена на фоне тангирной сетки голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге. В верхней части размещены надписи с двух сторон "Түпқараған ауданының әкімдігі", "Акимат Тупкараганского района", а в районных исполнительных органах, финансируемых из районного бюджета на государственном и русском языках прописывается официальное наименование районного исполнительного органа. Под ними, отделяющиеся от текста красной отбивочной полосой, надписи "Қазақстан Республикасы".

      На левой стороне: фотография (размером 3х4 сантиметра), в центре располагаются номер удостоверения и надпись "Куәлік", под номером построчно указываются фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность,

      наименование структурного подразделения государственного органа на государственном языке.

      На правой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан, под Гербом надпись желтого цвета "Қазақстан" и соответствующий текст на русском языке. Ниже указывается срок действия удостоверения (выдается сроком на два года).

      12. Удостоверения заверяются подписью руководства и скрепляются гербовой печатью.

  Приложение 1
к Правилам выдачи служебного
удостоверения государственного
учреждения "Аппарат акима Тупкараганского района",
районных исполнительных органов,
финансируемых из районного бюджета и его описание
Форма

Журнал выдачи и возврата служебных удостоверений

Фамилия, имя, отчество (при наличии)

Занимаемая должность

№ Удостоверения

Дата выдачи

Роспись работника кому выдано

Дата сдачи

Роспись работника,
кто сдал удостоверение















      Примечание: журнал должен быть прошнурован, пронумерован.

  Приложение 2
к Правилам выдачи служебного
удостоверения государственного
учреждения "Аппарат акима
Тупкараганского района", районных
исполнительных органов,
финансируемых из районного
бюджета и его описание
Форма

Наименование организации АКТ

      __________________             ________ №             ________

      место составления                   дата

      Мы, нижеподписавшиеся, (не менее 3 работников, указать фамилию, имя, отчество (при наличии), занимаемую должность), на основании пункта 5 Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат акима Тупкараганского района", районных исполнительных органов, финансируемых из районного бюджета и его описание изучив, собранные к списанию и уничтожению утратившие практическое значение служебные удостоверения работников: _______ в связи с увольнением, переводом на другую должность согласно списку:

      Составили настоящий акт по их списанию и уничтожению:

      Наименование должности Подпись

      Наименование должности Подпись

      Наименование должности Подпись