Павлодар облысы әкімдігінің 2015 жылғы 2 маусымдағы "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" № 163/6 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Павлодар облыстық әкімдігінің 2016 жылғы 1 наурыздағы № 91/3 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 06 сәуірде № 5052 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 2020 жылғы 1 қыркүйектегі № 184/4 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 01.09.2020 № 184/4 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес Павлодар облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Павлодар облысы әкімдігінің 2015 жылғы 2 маусымдағы "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" № 163/6 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4576 болып тіркелген, 2015 жылғы 17 шілдедегі "Регион.kz" газетінде жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Мемлекеттік кәсіпорынның не мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде "халыққа қызмет көрсету орталығымен" сөздері "Мемлекеттік корпорациямен" сөздерімен, "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Павлодар облысы бойынша филиалы" сөздері "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы" сөздерімен ауыстырылсын.

      2. "Павлодар облысының энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы" мемлекеттік мекемесі заңнамамен белгіленген тәртіпте:

      осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      осы қаулы аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелгеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      осы қаулыны Павлодар облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Д.Н. Тұрғановқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Қ. Бозымбаев

  Павлодар облысы әкімдігінің
2016 жылғы 1 наурыз
№ 91/3 қаулысына
қосымша
  Павлодар облысы әкімдігінің
2016 жылғы 2 маусымдағы
№ 163/6 қаулысымен
бекітілді

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу
және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың
тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызметін аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес көрсетеді.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрi – Мемлекеттік корпорациясы);

      2) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – кезектің реттік нөмірін көрсете отырып, есепке қою туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) немесе Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 319 бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық түрде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының өтініші немесе порталға электрондық сұрау және Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттардың тізбесі мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіздеме болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің қызметкерлері белгілі бір ұзақтықпен, реттілікпен орындайтын келесі рәсімдер (іс-қимылдар) жатады:

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде Мемлекеттік корпорациясының курьерінен құжаттарды қабылдайды, тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшына береді;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 2 (екі) күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарайды, бұрыштама қояды және жауапты маманға орындау үшін жібереді;

      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы 7 (жеті) күнтізбелік күн ішінде құжаттарды өңдейді, дайындайды және тұрғын үй комиссиясының қарауына жібереді;

      тұрғын үй комиссиясы 12 (он екі) күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарайды, қорытынды шығарады, хаттамаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманына жібереді;

      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы 5 (бес) күнтізбелік күн ішінде рет нөмірі көрсетілген хабарламаның жобаларын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін жібереді;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде хабарламаға немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің маманына тіркеуге береді;

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде құжаттарды тіркеуді және оларды Мемлекеттік корпорациясына беруді немесе веб-порталда жариялауды жүзеге асырады.

      6. Мыналар мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі болып табылады:

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы үшін – құжаттарды тіркеу, құжаттарды Мемлекеттік корпорациясына жіберу, көрсетілетін қызметтің нәтижесін веб-порталда орналастыру;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы үшін – бұрыштама, хабарлама немесе дәлелді бас тарту;

      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы үшін – хаттаманың, хабарламаның, бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобалары;

      тұрғын үй комиссиясы үшін – қорытынды (хаттама).

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне келесі құрылымдық бөлімшелер қатысады:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы;

      4) тұрғын үй комиссиясы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсетумен құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін
қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті берушіден құжаттармен қоса өтінішті қабылдайды, құжаттардың түпнұсқасымен салыстырады (15 минуттан аспайды) және жасалған тізілімге сәйкес көрсетілетін қызметті берушіге жібереді (бір жұмыс күні ішінде).

      Жеке басын куәландыратын құжаттардың, некеге отыру немесе некені бұзу туралы (2008 жылғы 1 шілдеден кейін), қайтыс болу туралы (2007 жылғы 13 тамыздан кейін), балалардың тууы туралы (2007 жылғы 13 тамыздан кейін) куәліктің, меншік құқығында тиесілі тұрғын үйдің бар немесе жоқ екені туралы анықтамалардың, мекенжай анықтамасының, басқа да адамдарды көрсетілетін қызметті алушының отбасы мүшелері деп тану туралы сот шешімінің, көрсетілетін қызметті алушының немесе оның отбасы мүшелерінің халықтың әлеуметтік осал топтарына жататынын растайтын құжаттардың мәліметтерін Мемлекеттік корпорацияның қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мемлекеттік органдардың уәкілетті тұлғаларының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алады.

      Мемлекеттік корпорацияның қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын, ақпараттық жүйелерде қамтылған мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.

      10. Мемлекеттік корпорациясында кезектің реттік нөмірі көрсетілген есепке қою туралы немесе дәлелді бас тарту туралы хабарламаны беруді онда көрсетілген мерзімде, қолхат негізінде күн сайын "терезе" арқылы Мемлекеттік корпорацияның қызметкері жүзеге асырады.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтің нәтижесін алуға көрсетілген мерзімде келмеген жағдайда, Мемлекеттік корпорациясы бір ай бойы оның сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтауға береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы дайын құжаттарды алуға Мемлекеттік корпорациясына бір ай өткеннен кейін өтініш берген кезде Мемлекеттік корпорациясы бір жұмыс күнінің ішінде көрсетілетін қызметті берушіге сұрау салады. Көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күнінің ішінде дайын құжаттарды Мемлекеттік корпорациясына жолдайды, одан кейін Мемлекеттік корпорациясы дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға береді.

      Көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік корпорациясы арқылы жүгінгенде мемлекеттік қызмет көрсетуге қатыстырылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.

      11. Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының сұрауы және барлық қажетті анықтамалар көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында беріледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушілердің ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі:

      1) 1-қадам – көрсетілетін қызметті беруші "жеке кабинетке" кіру үшін жеке сәйкестендіру нөмірі немесе пароль арқылы веб-порталға тіркелуді жүзеге асырады;

      2) 2-қадам – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті таңдауы, оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, нысанды толтыру (деректерді енгізу), Стандартта көрсетілген сканерленген құжаттардың көшірмелерін сұрау нысанына бекіту, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушіге жіберу үшін сұрауды ЭЦҚ-мен куәландыру;

      3) 3-қадам – көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті беруші басшысының ЭЦҚ-мен куәландырылған мемлекеттік қызметтің нәтижесін (хабарлама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап) "жеке кабинеті" арқылы алуы.

      Веб-портал арқылы көрсетілетін қызметті беруші жүгінген кезде қатыстырылатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы осы регламенттің 4-қосымшасында келтірілген.

      12. Мемлекеттік кызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимылдың және ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 5-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Мемлекеттік тұрғын үй
қорынан берілетін тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру
туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші атауының тізбесі

Р/н

Мемлекеттік қызмет көрсететін жергілікті атқарушы органның атауы

Заңды мекенжайы

Байланыс телефоны, электрондық мекенжайы

1

2

3

4

1

"Павлодар қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Павлодар қаласы,
Кривенко көшесі, 25-үй

8 (718 2) 32-04-66

2

"Екібастұз қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы,
Екібастұз қаласы,
Строительная көшесі, 72-үй

8 (718 7) 77-59-30,
gu_ojkh@mail.ru

3

"Ақсу қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы,
Ақсу қаласы,
Астана көшесі, 21 "А"-үй

8 (718 37) 5-02-56,
aksujkh@mail.ru

4

"Ақтоғай ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы,
Ақтоғай ауданы,
Ақтоғай ауылы,
Әлин көшесі, 97-үй

8 (718 41) 2-13-58,
otd_zkh-aktogai@mail.ru

5

"Баянауыл ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы,
Баянауыл ауданы,
Баянауыл ауылы,
Сәтбаев көшесі, 45-үй

8 (718 40) 9-12-08,
bayan_jkh1@mail.ru

6

"Железин ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы,
Железин ауданы,
Железинка ауылы,
Әуезов көшесі, 19-үй

8 (718 31) 2-12-19,
zhelez_zkhptad@mail.ru

7

"Ертіс ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы,
Ертіс ауданы,
Ертіс ауылы,
Иса Байзақов көшесі, 13-үй

8 (718 32) 2-22-59,
irt.zhkh13@mail.ru

8

"Качир ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы,
Качиры ауданы,
Тереңкөл ауылы,
Елгин көшесі, 172-үй

8 (718 33) 2-18-85,
ozh.akr@pavlodar.gov.kz

9

"Лебяжі ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы,
Лебяжі ауданы,
Аққу ауылы,
Вс.Иванов көшесі, 92-үй

8 (718 39) 2-13-09,
zhkh_leb@mail.ru

10

"Май ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы,
Май ауданы,
Көктөбе ауылы,
Әйтеке би көшесі, 18-үй

8 (718 38) 9-17-19,
gkh.maisk@mail.ru

11

"Павлодар ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы,
Павлодар қаласы,
Қайырбаев көшесі, 32-үй

8 (718 2) 32-08-43,
otd_jkh@mail.ru

12

"Успен ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы,
Успен ауданы,
Успенка ауылы,
Ленин көшесі, 70-үй

8 (718 34) 9-17-41,
gkh2012@mail.ru

13

"Шарбақты ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы,
Шарбақты ауданы,
Шарбақты ауылы,
Советтер көшесі, 51-үй

8 (718 36) 2-11-72,
gkhcserb@mail.ru

  "Мемлекеттік тұрғын үй
қорынан берілетін тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру
туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсетумен
құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы
рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

Іс-қимыл №

1

2

3

4

5

6

7

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты тұлғалары

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы

Тұрғын үй комиссиясы

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы

Әрекеттер атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдайды, тіркейді

Құжаттарды қарайды, бұрыштама қояды және жауапты маманның орындауына жібереді

Құжаттарды өңдейді, қарау үшін дайындайды

Құжаттарды қарайды, қорытынды жасайды, хаттамаға қол қояды және жауапты маманға жолдайды

Хабарламаның жобаларын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді

Қарайды, хабарламаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды

Құжаттарды тіркейді

Аяқтау нысаны (деректер, құжат ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Басшыға береді

Бұрыштама

Тұрғын үй комиссиясына жолдайды

Қорытынды (хаттама)

Басшыға қол қою үшін жолдайды

Хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап

Мемле-кеттік корпорациясына береді, веб-порталға орналастырады

Орындау мерзімдері

1 күнтізбелік күн

2 күнтізбелік күн

7 күнтізбелік күн

12 күнтізбелік күн

5 күнтізбелік күн

1 күнтізбелік күн

1 күнтізбелік күн

Келесі іс-қимылдың нөмірі

2

3

4

5

6

7


  "Мемлекеттік тұрғын үй
қорынан берілетін тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру
туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік корпорациясы
жүгінгенде ақпараттық жүйелердің функционалдық
өзара іс-қимылының диаграммасы



  "Мемлекеттік тұрғын үй
қорынан берілетін тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру
туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
4-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші веб-портал арқылы
жүгінген кезде ақпараттық жүйелердің
функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы


  "Мемлекеттік тұрғын үй
қорынан берілетін тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру
туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
5-қосымша

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйді есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті
атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы


Шартты белгілер:


О внесении изменений в постановление акимата Павлодарской области от 2 июня 2015 года № 163/6 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства"

Постановление акимата Павлодарской области от 1 марта 2016 года № 91/3. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 06 апреля 2016 года № 5052. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 1 сентября 2020 года № 184/4 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 01.09.2020 № 184/4 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Павлодарской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Павлодарской области от 2 июня 2015 года № 163/6 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4576, опубликовано 17 июля 2015 года в газете "Регион.kz") следующие изменения:

      регламент государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению;

      регламент государственной услуги "Выдача справки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения", утвержденного указанным постановлением: слова "с центром обслуживания населения" заменить словами "с Государственной корпорацией", слова "филиал Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области" заменить словами "некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан".

      2. Государственному учреждению "Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства Павлодарской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления в территориальном органе юстиции направление на официальное опубликование в средствах массовой информации и информационно-правовой системе "Әділет";

      размещение настоящего постановления на интернет – ресурсе акимата Павлодарской области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Турганова Д.Н.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области К. Бозумбаев

  Приложение
к постановлению акимата
Павлодарской области
от 1 марта 2016 года № 91/3
  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от 2 июня 2016 года № 163/6

Регламент государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также принятие
местными исполнительными органами решения
о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в
жилище из государственного жилищного фонда или жилище,
арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" оказывается местными исполнительными органами районов и городов областного значения (далее – услугодатель) согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

      Государственная услуга оказывается через:

      1) "некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее-Государственная корпорация)";

      2) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее - портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди (далее – уведомление), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 319 (далее – Стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя или электронного запроса на портал и перечня документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      5. Процесс оказания государственной услуги содержит следующие процедуры (действия), с определенной длительностью, последовательностью их выполнения работниками структурного подразделения услугодателя:

      специалист канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) календарного дня принимает документы от курьера Государственной корпорации, регистрирует и передает руководителю услугодателя;

      руководитель услугодателя в течение 2 (двух) календарных дней рассматривает документы, накладывает резолюцию и направляет на исполнение ответственному специалисту;

      ответственный специалист услугодателя в течение 7 (семи) календарных дней обрабатывает, подготавливает документы и направляет на рассмотрение жилищной комиссии;

      жилищная комиссия в течение 12 (двенадцати) календарных дней рассматривает документы, выносит заключение, подписывает протокол и направляет ответственному специалисту услугодателя;

      ответственный специалист услугодателя в течение 5 (пяти) календарных дней оформляет проекты уведомления с указанием порядкового номера либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет документы руководителю услугодателя на подпись;

      руководитель услугодателя в течение 1 (одного) календарного дня подписывает уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и отдает на регистрацию специалисту услугодателя;

      специалист канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) календарного дня осуществляет регистрацию документов и передачу их в Государственную корпорацию либо размещает на веб-портале.

      6. Результатом оказания государственной услуги являются:

      для специалиста канцелярии услугодателя – регистрация документов, направление документов в Государственную корпорацию, размещение результата услуги на веб-портале;

      для руководителя услугодателя – резолюция, уведомление, либо мотивированный отказ;

      для ответственного специалиста услугодателя – проекты протокола, уведомления, мотивированного ответа об отказе;

      для жилищной комиссии – заключение (протокол).

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения:

      1) специалист канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный специалист услугодателя;

      4) жилищная комиссия.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действий) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной
корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе
оказания государственной услуги

      9. Работник Государственной корпорации принимает от услугополучателя заявление с документами, сверяет с оригиналами документов (не более 15 минут) и направляет услугодателю согласно составленного им реестра (в течение рабочего дня).

      Работник Государственной корпорации получает из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных документов, удостоверенных электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченных лиц государственных органов сведения документов, удостоверяющих личность, свидетельства о заключении или расторжении брака (после 1 июня 2008 года), о смерти (после 13 августа 2007 года), о рождении детей (после 13 августа 2007 года), справки о наличии или отсутствии жилища (по Республике Казахстан), принадлежащего им на праве собственности, адресной справки, решение суда о признании других лиц членами семьи услугополучателя, документов, подтверждающих принадлежность услугополучателя либо членов его семьи к социально уязвимым слоям населения.

      Работник Государственной корпорации получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      10. В Государственной корпорации выдача уведомления о постановке на учет с указанием номера очереди или о мотивированном отказе осуществляется работником Государственной корпорации посредством "окон" ежедневно на основании расписки, в указанный в ней срок.

      В случаях, если услугополучатель не обратился за результатом государственной услуги в указанный в ней срок, Государственная корпорация обеспечивает его хранение в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения.

      При обращении услугополучателя в Государственную корпорацию за получением готовых документов по истечении одного месяца, Государственная корпорация в течение одного рабочего дня делает запрос услугодателю. Услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию, после чего Государственная корпорация выдает готовые документы услугополучателю.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги при обращении услугодателя через Государственную корпорацию приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.

      11. При обращении через веб-портал, запрос услугополучателя и все необходимые справки предоставляются в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя.

      Порядок использования услугополучателем информационных систем в процессе оказания государственной услуги:

      1) шаг 1 – услугополучатель осуществляет регистрацию на веб-портале для входа в "личный кабинет" с помощью индивидуального идентификационного номера или пароля;

      2) шаг 2 – выбор услугополучателем государственной услуги, заполнение формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса отсканированных копий документов, указанных в Стандарте, а также удостоверение запроса ЭЦП для отправки услугодателю;

      3) шаг 3 – получение услугополучателем через "личный кабинет" результата государственной услуги (уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги), удостоверенного ЭЦП руководителя услугодателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при обращении услугодателя через веб-портал приведена в приложении 4 к настоящему регламенту.

      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 5 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность, а также
принятие местными
исполнительными органами
решения о предоставлении
жилища гражданам,
нуждающимся в жилище из
государственного жилищного
фонда или жилище,
арендованном местным
исполнительным
органом в частном
жилищном фонде"

Перечень наименований услугодателей

п/н

Наименование местного исполнительного органа, оказывающего государственную услугу

Юридический адрес

Контактный телефон, электронный адрес

1

2

3

4

1

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог города Павлодара"

Павлодарская область,
город Павлодар,
улица Кривенко, 25

8 (718 2) 32-04-66

2

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог города Экибастуза"

Павлодарская область,
город Экибастуз,
улица Строительная, 72

8 (718 7) 77-59-30,
gu_ojkh@mail.ru

3

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог города Аксу"

Павлодарская область,
город Аксу,
улица Астана, 21"А"

8 (718 37) 5-02-56,
aksujkh@mail.ru

4

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Актогайского района"

Павлодарская область,
Актогайский район,
село Актогай,
улина Алина, 97

8 (718 41) 2-13-58,
otd_zkh-aktogai@mail.ru

5

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Баянаульского района"

Павлодарская область,
Баянаульский район,
село Баянаул,
улица Сатпаева, 45

8 (718 40) 9-12-08,
bayan_jkh1@mail.ru

6

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Железинского района"

Павлодарская область,
Железинский район,
село Железинка,
улица Ауэзова, 19

8(718 31) 2-12-19,
zhelez_zkhptad@mail.ru

7

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Иртышского района"

Павлодарская область,
Иртышский район,
село Иртышск,
улица Исы Байзакова, 13

8(718 32) 2-22-59 irt.zhkx13@mail. ru

8

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Качирского района"

Павлодарская область,
Качирский район,
село Теренколь,
улица Елгина, 172

8 (718 33) 2-18-85,
ozh.akr@pavlodar.gov.kz

9

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Лебяжинского района"

Павлодарская область,
Лебяжинский район,
село Акку,
улица Всеволода Иванова, 92

8 (718 39) 2-13-09
zhkx_leb@mail.ru

10

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Майского района"

Павлодарская область,
Майский район,
село Коктобе,
улица Айтеке би, 18

8 (718 38) 9-17-19,
gkh.maisk@mail. ru

11

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Павлодарского района"

Павлодарская область,
город Павлодар,
улица Каирбаева, 32

8 (718 2) 32-08-43,
otd_jkh@mail.ru

12

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Успенского района"

Павлодарская область,
Успенский район,
село Успенка,
улица Ленина, 70

8 (718 34) 9-17-41,
gkx2012@mail.ru

13

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Щербактинского района"

Павлодарская область,
Щербактинский район,
село Шарбакты,
улица Советов, 51

8 (718 36) 2-11-72,
gkhcserb@mail.ru

  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность, а также
принятие местными
исполнительными органами
решения о предоставлении
жилища гражданам,
нуждающимся в жилище из
государственного жилищного
фонда или жилище,
арендованном местным
исполнительным
органом в частном
жилищном фонде"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными
подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой
процедуры (действий)

Действие основного процесса (хода, потока работ)

№ действия

1

2

3

4

5

6

7

Ответственные лица услугодателя

Специалист канцелярии услугодателя

Руководитель услугодателя

Ответственный специалист услугодателя

Жилищная комиссия

Ответственный специалист услугодателя

Руководитель услугодателя

Специалист канцелярии услугодателя

Наименование действий и их описание

Принимает документы, регистрирует

Рассматривает документы, накладывает резолюцию и направляет на исполнение ответственному специалисту

Обрабатывает, подготавливает документы для рассмотрения

Рассматривает документы, выносит заключение, подписывает протокол и направляет ответственному специалисту

Оформляет проекты уведомления либо мотивированный ответ об отказе

Рассматривает, подписывает уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Регистрирует документы

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Передает руководителю

Резолюция

Направляет в жилищную комиссию

Заключение (протокол)

Направляет руководителю на подпись

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Передает в Государственную корпорацию, размещает на веб-портале

Сроки исполнения

1 календарный день

2 календарных дня

7 календарных дней

12 календарных дней

5 календарных дней

1 календарный день

1 Календарный день

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

7


  Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность, а также
принятие местными
исполнительными органами
решения о предоставлении
жилища гражданам,
нуждающимся в жилище из
государственного жилищного
фонда или жилище,
арендованном местным
исполнительным
органом в частном
жилищном фонде"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем
при обращении услугодателя через Государственную корпорацию


  Приложение 4
к регламенту государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность, а также
принятие местными
исполнительными органами
решения о предоставлении
жилища гражданам,
нуждающимся в жилище из
государственного жилищного
фонда или жилище,
арендованном местным
исполнительным
органом в частном
жилищном фонде"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем
при обращении услугодателя через веб-портал


  Приложение 5
к регламенту государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность, а также
принятие местными
исполнительными органами
решения о предоставлении
жилища гражданам,
нуждающимся в жилище из
государственного жилищного
фонда или жилище,
арендованном местным
исполнительным
органом в частном
жилищном фонде"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными
органами решения о предоставлении жилища государственного жилищного фонда
или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде"


Условные обозначения: