Павлодар облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 тамыздағы "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" № 252/8 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Павлодар облыстық әкімдігінің 2016 жылғы 21 қазандағы № 319/8 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 23 қарашада № 5273 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы әкімдігінің 2020 жылғы 25 желтоқсандағы № 285/5 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы әкімдігінің 25.12.2020 № 285/5 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес Павлодар облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Павлодар облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 тамыздағы "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" № 252/8 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4736 болып тіркелді, 2015 жылғы 9 қазанда "Регион.kz" газетінде жарияланды) келесідей өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Павлодар облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі заңнамамен белгіленген тәртіпте:

      осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      осы қаулы аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      осы қаулыны Павлодар облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Б.Қ. Қасеновке жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Б. Бақауов

  Павлодар облысы әкімдігінің
2016 жылғы 21 қазандағы
№ 319/8 қаулысына
қосымша
  Павлодар облысы әкімдігінің
2015 жылғы 27 тамыздағы
№ 252/8 қаулысымен
бекітілді

"Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жергілікті атқарушы орган "Павлодар облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) тұлғасында көрсетеді.

      Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің, Павлодар облысы қалалары мен аудандарының кәсіпкерлерлік және ауыл шаруашылығы бөлімдерінің, сондай-ақ ауыл шаруашылығы бөлімдерінің (бұдан әрі - бөлім) кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін ұсыну.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

      Мемлекеттік корпорация арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушыға Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 4-2/419 бұйрығымен бекітілген "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1 және 2-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша қағаз тасығышта көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының қолы қойылған, субсидия тағайындау/тағайындамау туралы шешіммен хабарлама жолданады (бұдан әрі - стандарт).

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде белгіленген нысандағы өтінім және стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттар мемлекеттік қызметті ұсыну үшін негіздеме болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны және оны орындаудың ұзақтығы:

      1) бөлімнің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдайды және тіркейді, бөлім басшысына жолдайды - 15 (он бес) минуттан аспайды;

      2) бөлім басшылығы құжаттарды қарастырады, бөлімнің жауапты маманын анықтайды және оған құжаттарды жолдайды - 30 (отыз) минуттан аспайды;

      3) бөлімнің жауапты маманы ұсынылған құжаттардың стандарт талаптарына сәйкестігін зерделейді, стандарт талаптарына сәйкес болмаған жағдайда, стандарттың 9-1 тармағында көрсетілген негіздер бойынша өтінімді қараудан дәлелді түрде бас тартады, субсидиялар беруге оң шешім қабылданған жағдайда, облыс басқармасына өтінімді жолдайды - 3 (үш) жұмыс күні;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдайды және тіркейді, оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды - 15 (он бес) минуттан аспайды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарастырады және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманына жібереді - 30 (отыз) минуттан аспайды;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы тиесілі субсидияларды аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттары тізілімін және төлем шоттарын ұсынады - 2 (екі) жұмыс күні.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қиымылдардың) нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін ұсыну.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметшілерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) бөлімнің кеңсе қызметкері;

      2) бөлім басшылығы;

      3) бөлімнің жауапты маманы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы;

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсетумен көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде
Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Әрбір рәсімді (іс-қимылды) көрсетумен Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) мемлекеттік қызметті алу үшін Мемлекеттік корпорацияға стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттар мен белгіленген нысан бойынша өтінім береді, көрсетілген қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінімді қабылдаудан бас тартады және стандарттың 9-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2) 1-процесс - қызметті көрсету үшін Мемлекеттік корпорация қызметкерінің ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің Автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі - ЫАЖ АЖО) логин мен парольді енгізуі (авторизациялау процесі);

      3) 2-процесс - Мемлекеттік корпорация қызметкерінің қызметті таңдауы, экранға мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау нысанын шығаруы және Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының деректерін, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхат бойынша (нотариалды түрде куәландырылған сенім хат болған жағдайда) деректерін енгізуі;

      4) 3-процесс - электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына - (бұдан әрі - ЖТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы, сондай-ақ Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйеге (бұдан әрі - БНАЖ) көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенім хат деректері туралы сұрауды жіберу;

      5) 1-шарт - ЖТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің және БНАЖ-да сенім хат деректерінің бар болуын тексеру;

      6) 4-процесс - ЖТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің және БНАЖ-да сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру;

      7) 5-процесс - ЭҮШ арқылы өңірлік электрондық үкімет шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі - ӨЭҮШ АЖО) Мемлекеттік корпорация қызметкерінің ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжаттарды (көрсетілетін қызметті алушының сұрауын) жіберу.

      10. Әрбір рәсімді (іс-қимылды) көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін Мемлекеттік корпорация арқылы алу процесін сипаттау:

      1) 6-процесс - ӨЭҮШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;

      2) 2-шарт - көрсетілетін қызметті берушінің қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушының қоса берілген, стандартта көрсетілген құжаттарының сәйкестігін және негіздерін тексеруі (өңдеуі);

      3) 7-процесс - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтың болуына байланысты сұратылып отырған қызметтен бас тарту жөнінде хабарламаны қалыптастыру;

      4) 8-процесс - көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация қызметкері арқылы ӨЭҮШ АЖО-да қалыптастырылған қызметтің нәтижесін алуы.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылын толық сипаттау, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау осы регламенттің 3-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Тұқым шаруашылығын
дамытуды субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Уәкілетті органдардың атауы және олардың байланыс деректері

Р/с №

Жұмыс органының атауы

Байланыс деректері

1

2

3

1.

"Павлодар қаласының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлiмi" мемлекеттік мекемесі

Павлодар қаласы,
Кривенко көшесі, 25-үй,
телефон: 8(7182) 32-07-30
email: pavlodar_osh@mail.ru

2.

"Екібастұз қаласы әкімдігінің ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Екібастұз қаласы,
Екібастұз қаласына
50 жыл көшесі, 10-үй
телефон: 8(71877) 54237
email: otdel_osh@mail.ru

3.

"Ақсу қаласының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Ақсу қаласы,
Царев көшесі, 12-үй
телефон: 8(71837) 50572
email: 4108605@mail.ru

4.

"Ақтоғай ауданының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Ақтоғай ауданы,
Ақтоғай ауылы, Абай көшесі, 77-үй,
телефон: 8(71841) 21572
email: darhan_aktogai @mail.ru

5.

"Баянауыл ауданының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Баянауыл ауданы,
Баянауыл ауылы,
Сәтбаев көшесі, 49-үй
телефон: 8(71840) 91245
email: baiandepselhoz@mail.ru

6.

"Железин ауданының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Железин ауданы, Железинка ауылы, Придков көшесі, 13-үй
телефон: 8(71831) 22041
email: zhelselhoz@mail.kz

7.

"Ертіс ауданының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Ертіс ауданы, Ертіс ауылы,
Бөгенбай көшесі, 97-үй
телефон: 8(71832) 21436
email: Ertis_osh@mail.ru

8.

"Качир ауданының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Качир ауданы, Тереңкөл ауылы,
Тәуелсіздік көшесі, 236-үй
телефон: 8(71833)21403
email: kusainova.g.akr@pavlodar.gov.kz

9.

"Лебяжі ауданының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Лебяжі ауданы, Аққу ауылы,
Әбілқайыр Баймолдин көшесі,
13-үй телефон 8(71839) 21051
email: selhoz_akku@mail.ru

10.

"Май ауданының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Май ауданы, Көктөбе ауылы,
Қазыбек би көшесі, 24-үй
телефон: 8(71838) 91380
email: may_opish@mail.ru

11.

"Павлодар ауданының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар қаласы,
Қайырбаев көшесі, 32-үй, 309-кеңсе,телефон: 8(7182) 329867
email: defence6@rambler.ru

12.

"Успен ауданының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Успен ауданы, Успенка ауылы,
Тәуелсіздіктің 10 жылдығы
көшесі, 30-үй
телефон: 8(71834) 91300
email: usposh@yandex.ru

13.

"Шарбақты ауданының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Шарбақты ауданы, Шарбақты ауылы, Советов көшесі, 49-үй
телефон: 8 (71836) 21191
email: opsxsharbakty@mail.ru

  "Тұқым шаруашылығын
дамытуды субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті әрбір
рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсетумен
құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер)
арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігін сипаттау

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Іс-қимылдың (жұмыс барысының, ағымының) №

1

2

3

4

5

6

2

Бірлік атауы

Бөлімнің кеңсе қызметкері

Бөлім басшылығы

Бөлімнің жауапты маманы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері

Көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы

3

Іс-қимылдың (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, тіркеу,

Жауапты орындаушыны анықтау, бұрыштама қою

Ұсынылған құжаттардың стандарттың талаптарына сәйкестігін тексереді субсидиялар беруге оң шешім қабылданған жағдайда, бөлім облыс басқармасына өтінімді жолдайды

Құжаттарды қабылдау, тіркеу

Құжаттарды қарау

Құжаттарды қабылдау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Бұрыштама қою үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына жолдау

Өтінішті және қоса берілген құжаттарды жауапты орындаушыға беру

Стандарт талаптарына сәйкес болмаған жағдайда, стандарттың 9-1 тармағында көрсетілген негіздер бойынша өтінімді қараудан дәлелді түрде бас тартады

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманына жіберу

Тиесілі субсидияларды аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттары тізілімін және төлем шоттарын ұсынады

5

Орындау мерзімі

15 (он бес) минуттан аспайды

30 (отыз) минуттан аспайды

3 (үш) жұмыс күні

15 (он бес) минуттан аспайды

30 (отыз) минуттан аспайды

2 (екі) жұмыс күні

Өтінішті қараудың жалпы мерзімі - 6 (алты) жұмыс күні

  "Тұқым шаруашылығын
дамытуды субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

"Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік
қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы


Шартты белгілер


О внесении изменения в постановление акимата Павлодарской области от 27 августа 2015 года № 252/8 "Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование развития семеноводства"

Постановление акимата Павлодарской области от 21 октября 2016 года № 319/8. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 23 ноября 2016 года № 5273. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 25 декабря 2020 года № 285/5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Постановление акимата Павлодарской области от 21 октября 2016 года № 319/8. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 23 ноября 2016 года № 5273. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 25 декабря 2020 года № 285/5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 25.12.2020 № 285/5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
     

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Павлодарской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Павлодарской области от 27 августа 2015 года № 252/8 "Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование развития семеноводства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4736, опубликовано 9 октября 2015 года в газете "Регион.kz") следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Субсидирование развития семеноводства", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Управление сельского хозяйства Павлодарской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления в территориальном органе юстиции направление на официальное опубликование в средствах массовой информации и информационно-правовой системе "Әділет";

      размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Павлодарской области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Касенова Б. К.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области Б. Бакауов

  Приложение
к постановлению акимата
Павлодарской области
от 21 октября 2016 года № 319/8
  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от 27 августа 2015 года № 252/8

Регламент государственной услуги
"Субсидирование развития семеноводства"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование развития семеноводства" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом в лице государственного учреждения "Управление сельского хозяйства Павлодарской области" (далее - услугодатель).

      Прием заявок и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя, отделы предпринимательства и сельского хозяйства, а также отделы сельского хозяйства городов и районов Павлодарской области (далее – отдел) согласно приложению 1 к настоящему регламенту;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся субсидий на банковские счета услугополучателей.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      При обращении через Государственную корпорацию услугополучателю направляется уведомление на бумажном носителе с решением о назначении/не назначений субсидии, подписанное уполномоченным лицом услугодателя, по формам согласно приложениям 1 и 2 к стандарту государственной услуги "Субсидирование развития семеноводства", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 4-2/419 (далее – стандарт).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для предоставления государственной услуги при обращении услугополучателя являются заявка по установленной форме и документы, предусмотренные пунктом 9 стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:

      1) сотрудник канцелярии отдела принимает и регистрирует документы и направляет руководителю отдела – не более 15 (пятнадцати) минут;

      2) руководство отдела рассматривает документы, определяет ответственного специалиста отдела и направляет ему документы - не более 30 (тридцати) минут;

      3) ответственный специалист отдела изучает представленные документы на соответствие требованиям стандарта, в случае несоответствия требованиям стандарта дает мотивированный отказ по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 стандарта, в случае положительного решения в предоставлении субсидии направляет заявку в управление области - 3 (три) рабочих дня;

      4) сотрудник канцелярии услугодателя принимает и регистрирует представленные документы, направляет их руководителю услугодателя – не более 15 (пятнадцати) минут;

      5) руководство услугодателя рассматривает документы и передает их ответственному и специалисту услугодателя - не более 30 (тридцати) минут;

      6) ответственный специалист услугодателя предоставляет в территориальное подразделение казначейства реестры счетов к оплате и счета к оплате для перечисления причитающихся субсидий – 2 (два) рабочих дня.

      6. Результатом процедуры (действий) по оказанию государственной услуги – предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся субсидий на банковские счета услугополучателей.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии отдела;

      2) руководство отдела;

      3) ответственный специалист отдела;

      4) сотрудник канцелярии услугодателя;

      5) руководство услугодателя;

      6) ответственный специалист услугодателя;

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию с указанием каждой процедуры (действия):

      1) услугополучатель (либо его представитель по доверенности) для получения государственной услуги представляет в Государственную корпорацию заявку по установленной форме и документы, предусмотренные пунктом 9 стандарта, в случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявки и выдает расписку об отказе в приеме документов согласно приложению 9 стандарта;

      2) процесс 1 – ввод работником Государственной корпорации в автоматизированное рабочее место в интегрированную информационную систему Государственной корпорации (далее – АРМ ИИС ГК) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;

      3) процесс 2 – выбор работником Государственной корпорации услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод работником Государственной корпорации данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально заверенной доверенности);

      4) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в государственную базу данных физических лиц (далее – ГБД ФЛ) о данных услугополучателя, а также в Единой нотариальной информационной системе (далее – ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя;

      5) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ и данных доверенности в ЕНИС;

      6) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ и данных доверенности в ЕНИС;

      7) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП работника Государственной корпорации через ШЭП в автоматизированное рабочее место регионального шлюза электронного правительства (далее – АРМ РШЭП).

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию с указанием каждой процедуры (действия):

      1) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;

      2) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов указанных в стандарте и основаниям для оказания услуги;

      3) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      4) процесс 8 – получение услугополучателем через работника Государственной корпорации результата услуги, сформированный АРМ РШЭП.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Субсидирование
развития семеноводства"

Наименование уполномоченных органов
и их контактные данные

№ п/н

Наименование государственного органа

Контактные данные

1

2

3

1.

Государственное учреждение "Отдел предпринимательства и сельского хозяйства города Павлодара"

город Павлодар,
улица Кривенко, 25
телефон: 8(7182) 32-07-30
email: pavlodar_osh@mail.ru

2.

Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства акимата города Экибастуза"

город Экибастуз,
улица 50 лет города Экибастуза, 10
телефон: 8(71877) 54237
email: otdel_osh@mail.ru

3.

Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства города Аксу"

город Аксу, улица Царева, 12
телефон: 8(71837) 50572
email: 4108605@mail.ru

4.

Государственное учреждение "Отдел предпринимательства и сельского хозяйства Актогайского района"

Актогайский район, село Актогай,
улица Абая, 77
телефон: 8(71841) 21572
email: darhan_aktogai@mail.ru

5.

Государственное учреждение "Отдел предпринимательства и сельского хозяйства Баянаульского района"

Баянаульский район,
село Баянаул, улица Сатпаева, 49
телефон: 8(71840) 91245
email: baiandepselhoz@mail.ru

6.

Государственное учреждение "Отдел предпринимательства и сельского хозяйства Железинского района"

Железинский район, село Железинка,
улица Придкова, 13
телефон: 8(71831) 22041
email: zhelselhoz@mail.kz

7.

Государственное учреждение "Отдел предпринимательства и сельского хозяйства Иртышского района"

Иртышский район, село Иртышск,
улица Богембая, 97
телефон: 8(71832) 21131
email: Ertis_osh@mail.ru

8.

Государственное учреждение "Отдел предпринимательства и сельского хозяйства Качирского района"

Качирский район, село Теренколь,
улица Тәуелсіздік, 236
телефон: 8(71833)21403
email: kusainova.g.akr@pavlodar.gov.kz

9.

Государственное учреждение "Отдел предпринимательства и сельского хозяйства Лебяжинского района"

Лебяжинский район, село Акку,
улица Абылкаира Баймулдина,
13 телефон 8(71839) 21051
email: selhoz_akku@mail.ru

10.

Государственное учреждение "Отдел предпринимательства и сельского хозяйства Майского района"

Майский район, село Коктобе,
улица Казыбек би, 24
телефон: 8(71838) 91380
email: may_opish@mail.ru

11.

Государственное учреждение "Отдел предпринимательства и сельского хозяйства Павлодарского района"

город Павлодар,
улица Каирбаева, 32, офис 309
телефон: 8(7182) 329867
email: defence6@rambler.ru

12.

Государственное учреждение "Отдел предпринимательства и сельского хозяйства Успенского района"

Успенский район, село Успенка,
улица 10 лет Независимости, 30
телефон: 8(71834) 91300
email: usposh@yandex.ru

13.

Государственное учреждение "Отдел предпринимательства и сельского хозяйства Щербактинского района"

Щербактинский район,
село Щербакты, улица Советов, 49
телефон: 8 (71836) 21191
email: opsxsharbakty@mail.ru

  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Субсидирование
развития семеноводства"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными
подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры
(действия) необходимых для оказания государственной услуги

1

2

3

4

5

6

7

10

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

2

Наименование единицы

Сотрудник канцелярии отдела

Руководство отдела

Ответственный специалист отдела

Сотрудник канцелярии услугодателя

Руководство услугодателя

Ответственный специалист услугодателя

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием, регистрация документов

Определение ответственного исполнителя, наложение резолюции

Изучает представленные документы на соответствие требованиям стандарта, в случае положительного решения в предоставлении субсидии направляет заявку в управление области

Прием, регистрация документов

Рассмотрение документов

Прием документов

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление документов руководителю для наложения Резолюции

Передача заявления и прилагаемых документов ответственному специалисту

В случае несоответствия требованиям стандарта дает мотивированный отказ по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 Стандарта

Направляет руководителю услугодателя

Передача ответственному специалисту услугодателя

Предоставляет в территориальное подразделение казначейства реестры счетов к оплате и счета к оплате для перечисления причитающихся субсидий

5

Сроки исполнения

не более 15 (пятнадцати) минут

не более 30 (тридцати) минут

3 (три) рабочих дня

не более 15 (пятнадцати) минут

не более 30 (тридцати) минут

2 (два) рабочих дня

Общий срок рассмотрения заявления составляет – 6 (шесть) рабочих дней

  Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Субсидирование
развития семеноводства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Субсидирование развития семеноводства"



Условные обозначения