"Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 25 мамырдағы № 171 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 27 қыркүйектегі № 365 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 3 қарашада N 3914 болып тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 11 тамыздағы № 214 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 11.08.2020 № 214 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 06 сәуірдегі Заңының 26-бабына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 25 мамырдағы № 171 қаулысына (2016 жылғы 13 шілде "Әділет" Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланды, Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3786 болып тіркелді) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген "Іздестіру қызметіне лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:
      1-қосымша осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      көрсетілген қаулымен бекітілген "Жобалау қызметіне лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:
      1-қосымша осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      көрсетілген қаулымен бекітілген "Құрылыс-монтаждау жұмыстарына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:
      1-қосымша осы қаулының 3-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      көрсетілген қаулымен бекітілген "Үлескерлердің ақшасын тарту есебінен тұрғын үй ғимараттарын салуды ұйымдастыру жөніндегі қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:
      1-қосымша осы қаулының 4-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      көрсетілген қаулымен бекітілген "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының 5-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылау және лицензиялау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Солтүстік Қазақста облысының әкімі Е. Сұлтанов

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 27 қыркүйектегі № 365 қаулысына 1-қосымша
  "Іздестіру қызметіне лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайы

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Орналасқан жері

Жұмыс кестесі

"Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сәулет- құрылыс бақылау және лицензиялау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Мағжан Жұмабаев көшесі, 70

Сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 9:00-ден 18:30-ға дейін демалыс және мереке күндерін қоспағанда

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 27 қыркүйектегі № 365 қаулысына 2-қосымша
  "Жобалау қызметіне лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайы

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Орналасқан жері

Жұмыс кестесі

"Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сәулет- құрылыс бақылау және лицензиялау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Мағжан Жұмабаев көшесі, 70

Сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 9:00-ден 18:30-ға дейін демалыс және мереке күндерін қоспағанда

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 27 қыркүйектегі № 365 қаулысына 3-қосымша
  "Құрылыс-монтаждау жұмыстарына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайы

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Орналасқан жері

Жұмыс кестесі

"Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылау және лицензиялау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Мағжан Жұмабаев көшесі, 70

Сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 9:00-ден 18:30-ға дейін демалыс және мереке күндерін қоспағанда

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 27 қыркүйектегі № 365 қаулысына 4-қосымша
  "Үлескерлердің ақшасын тарту есебінен тұрғын үй ғимараттарын салуды ұйымдастыру жөніндегі қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайы

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Орналасқан жері

Жұмыс кестесі

"Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылау және лицензиялау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Мағжан Жұмабаев көшесі, 70

Сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 9:00-ден 18:30-ға дейін демалыс және мереке күндерін қоспағанда

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы "27" қыркүйектегі № 365 қаулысына 5-қосымша
  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы "25" мамырдағы № 171 қаулысымен бекітілді

"Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі - Регламент) "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 276 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11133 болып тіркелді) бекітілген "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес әзірленді.
      "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылауын жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштер қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – Портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларға аттестат (бұдан әрі – аттестат) беру не Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру болып табылады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық түрде.
      Аттестатты қағаз жеткізгіште алу үшін өтініш берілген жағдайда, аттестат электрондық форматта ресімделеді, басып шығарылады және көрсетілетін қызметті берушінің мөрімен және уәкілетті тұлғаның қолымен расталады.
      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
      іс-қимылы тәртібін сипаттау
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы келесі құжаттарды ұсынады:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге:
      Стандартқа 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      жеке басын куәландыратын құжат - көрсетілетін қызметті алушының жеке басын сәйкестендіру үшін;
      кәсіптік жоғары білімі туралы дипломның көшірмесі (ғылыми дәрежесі немесе ғылыми атағы болған жағдайда, тиісті құжаттардың көшірмелері);
      еңбек кітапшасының көшірмесі.
      Көрсетілетін қызметті алушы еңбек кітапшасын дәйекті себептер бойынша ұсынбаған жағдайда, ол еңбек қызметін растайтын мынадай құжаттардың бірін тапсырады:
      жұмыс берушінің жұмысқа қабылдау және оны тоқтату негіздері туралы белгісі бар еңбек шарты;
      жұмыс берушінің еңбек шартын жасау және тоқтату негізінде еңбек қатынастарының туындауын және тоқтатылуын растайтын актілерінен үзінді;
      жұмыс беруші қол қойған, ұйымның мөрімен немесе нотариалды расталған қызметтік тізім (жұмыс, қызметкердің еңбек қызметі туралы мәліметтердің тізбесі);
      қызметкердің еңбек қызметі туралы мәліметтер қамтылған мұрағаттық анықтама;
      көшірмелерін ұсынған жағдайда, салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары ұсынылады немесе болмаған жағдайда құжаттардың нотариалды куәландырылған көшірмелері ұсынылады;
      2) порталға:
      Стандартқа 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанындағы өтініш;
      кәсіптік жоғары білімі туралы дипломның электрондық көшірмесі (ғылыми дәрежесі немесе ғылыми атағы болған жағдайда, тиісті құжаттардың электрондық көшірмелері);
      еңбек кітапшасының электрондық көшірмесі.
      Көрсетілетін қызметті алушы еңбек кітапшасын дәйекті себептер бойынша ұсынбаған жағдайда, ол еңбек қызметін растайтын мынадай құжаттардың бірін тапсырады:
      жұмыс берушінің жұмысқа қабылдау және оны тоқтату негіздері туралы белгісі бар еңбек шартының электрондық көшірмесі;
      жұмыс берушінің еңбек шартын жасау және тоқтату негізінде еңбек қатынастарының туындауын және тоқтатылуын растайтын актілер үзінділерінің электрондық көшірмесі;
      жұмыс беруші қол қойған, ұйымның мөрімен немесе нотариалды расталған қызметтік тізімінің (жұмыс, қызметкердің еңбек қызметі туралы мәліметтердің тізбесі) электрондық көшірмесі;
      қызметкердің еңбек қызметі туралы мәліметтер қамтылған мұрағаттық анықтаманың электрондық көшірмесі.
      Көрсетілетін қызметті алушы ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпиядан тұратын мәліметтерді пайдалануға келісімін береді.
      Көрсетілетін қызметті беруші арқылы құжаттар қабылданған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.
      Портал арқылы өтініш жасаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге арналған сұрауды қабылдау туралы мәртебе көрсетіледі, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу күні мен уақытын көрсете отырып, хабарлама жіберіледі.
      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алуға болатын құжаттарды талап етуге жол берілмейді.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды, оларды рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі - "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ) тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді – 20 (жиырма) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды – 30 (отыз) минут;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы аттестаттаудан өтуге өтініш берген адамдардың тізімін қалыптастырады және көрсетілетін қызметті берушінің аттестаттау комиссиясының отырысына құжаттарды дайындайды – 5 (бес) жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің аттестаттау комиссиясы сұрауға бекітілген материалдардың Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 27 қарашадағы № 114 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10058 болып тіркелді) бекітілген "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау қағидаларының" (бұдан әрі – Қағидалар) талаптарына сәйкестігін қарайды – 2 (екі) жұмыс күні;
      5) Қағида талаптарының сәйкестігіне ұсынылған құжаттарды қарау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті берушісі басшысының бұйрығымен жіберілген көрсетілетін қызметті алушылардың тестілеуді жүргізу кестесі және тестілеуге жіберу немесе жібермеу туралы аттестациялау комиссиясының шешімі бекітіледі - 2 (екі) жұмыс күні;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушыға бұйрыққа қол қойылған күннен тестілеу жүргізудің орны, күні және уақыты туралы, немесе тестілеуге жіберілмеу себептері туралы жазбаша хабарландырады – 3 (үш) жұмыс күні;
      7) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы тестілеуден өтетіндерді тестілеу рәсімімен таныстырады және көрсетілетін қызметті беруші бекіткен уақытта тестілеуді өткізеді – 1 (бір) жұмыс күні;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы тестілеуді жүргізген күннен көрсетілетін қызметті алушының тексеріс нәтижесімен таныстыруды жүргізеді – 2 (екі) жұмыс күні;
      9) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы аттестаттау комиссиясы қарау үшін "Сарапшыларды аттестаттау ақпараттық жүйесі" бағдарламасы автоматты режимде алған нәтижелерді өңдейді – 1 (бір) жұмыс күні;
      10) көрсетілетін қызметті берушінің аттестаттау комиссиясы тестілеу нәтижелерінің Қағидалар талаптарына сәйкестігін қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына аттестацияны өтуі немесе өтпеуі туралы хаттаманы жолдайды – 3 (үш) жұмыс күні;
      11) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы аттестацияны өтуі немесе өтпеуі туралы аттестаттау комиссиясы отырысының шешімін бұйрықпен бекітеді және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні;
      12) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы бұйрыққа қол қойылған күннен бастап көрсетілетін қызметті алушыны аттестацияны өтуі немесе өтпеуі туралы жазбаша хабарландырады – 5 (бес) жұмыс күні;
      13) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы аттестат немесе "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ көмегімен мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды - 3 (үш) жұмыс күні;
      14) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы аттестатқа немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа ЭЦҚ қояды – 1 (бір) жұмыс күні;
      15) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетке" жолданады – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қойған күні.
      7. Келесі рәсімнің (іс-қимылдың) орындалудың басталуы үшін негіз болатын мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) қорытындысы:
      1) құжаттарды тіркеу және көрсетілетін қызметті берушісінің басшысына танысу үшін жолдау;
      2) танысу және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтау;
      3) аттестаттау комиссиясының отырысына өтініш білдірген тұлғалардың құжаттарды қоса берумен тізімін қалыптастыру;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің аттестаттау комиссия Қағидасы талаптарының сәйкестігіне құжаттарды қарау;
      5) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұйрығымен тестілеуді жүргізу графигін және тестілеуге жіберу немесе жібермеу туралы аттестаттау комиссиясының шешімін бекіту;
      6) көрсетілетін қызметті алушыны тестілеуді жүргізудің орны, күні және уақыты туралы немесе тестілеуге жіберілмеу себептеру туралы хабарландыру;
      7) тестіленетіндерді тестілеу рәсімімен таныстыру және тестілеуді жүргізу;
      8) тестілеу нәтижелерімен таныстыру;
      9) тестілеу нәтижелерін өңдеу;
      10) аттестаттау комиссиясы тестілеу нәтижелерін Қағидалар талаптарына сәйкестігін қарау;
      11) аттестаттау комиссиясының шешімін көрсетілетін қызметті берушінің басшысының бұйрығымен бекіту;
      12) көрсетілетін қызметті алушыны аттестациядан өтуі немесе өтпеуі туралы хабарландыру;
      13) аттестатты, немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тартуды дайындау;
      14) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы аттестатқа немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа ЭЦҚ қоюу;
      15) мемлекеттік қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдау болады.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
      өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің аттестаттау комиссиясы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      9. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды, оларды рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі - "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ) тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді – 20 (жиырма) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды – 30 (отыз) минут;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы аттестаттаудан өтуге өтініш берген адамдардың тізімін қалыптастырады және көрсетілетін қызметті берушінің аттестаттау комиссиясының отырысына құжаттарды дайындайды – 5 (бес) жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің аттестаттау комиссиясы сұрауға бекітілген материалдардың Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 27 қарашадағы № 114 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10058 болып тіркелді) бекітілген "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау қағидаларының" (бұдан әрі – Қағидалар) талаптарына сәйкестігін қарайды – 2 (екі) жұмыс күні;
      5) Қағида талаптарының сәйкестігіне ұсынылған құжаттарды қарау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті берушісі басшысының бұйрығымен жіберілген көрсетілетін қызметті алушылардың тестілеуді жүргізу кестесі және тестілеуге жіберу немесе жібермеу туралы аттестациялау комиссиясының шешімі бекітіледі - 2 (екі) жұмыс күні;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушыға бұйрыққа қол қойылған күннен тестілеу жүргізудің орны, күні және уақыты туралы, немесе тестілеуге жіберілмеу себептері туралы жазбаша хабарландырады – 3 (үш) жұмыс күні;
      7) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы тестілеуден өтетіндерді тестілеу рәсімімен таныстырады және көрсетілетін қызметті беруші бекіткен уақытта тестілеуді өткізеді – 1 (бір) жұмыс күні;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы тестілеуді жүргізген күннен көрсетілетін қызметті алушының тексеріс нәтижесімен таныстыруды жүргізеді – 2 (екі) жұмыс күні;
      9) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы аттестаттау комиссиясы қарау үшін "Сарапшыларды аттестаттау ақпараттық жүйесі" бағдарламасы автоматты режимде алған нәтижелерді өңдейді – 1 (бір) жұмыс күні;
      10) көрсетілетін қызметті берушінің аттестаттау комиссиясы тестілеу нәтижелерінің Қағидалар талаптарына сәйкестігін қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына аттестацияны өтуі немесе өтпеуі туралы хаттаманы жолдайды – 3 (үш) жұмыс күні;
      11) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы аттестацияны өтуі немесе өтпеуі туралы аттестаттау комиссиясы отырысының шешімін бұйрықпен бекітеді және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні;
      12) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы бұйрыққа қол қойылған күннен бастап көрсетілетін қызметті алушыны аттестацияны өтуі немесе өтпеуі туралы жазбаша хабарландырады – 5 (бес) жұмыс күні;
      13) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы аттестат немесе "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ көмегімен мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды - 3 (үш) жұмыс күні;
      14) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы аттестатқа немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа ЭЦҚ қояды – 1 (бір) жұмыс күні;
      15) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетке" жолданады – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қойған күні.
      4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау
      10. Мемлекеттік қызмет Мемлекеттік корпорация көмегімен көрсетілмейді.
      11. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну және рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігі тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен порталда тіркелуді жүзеге асырады;
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін тіркеу, алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін порталда парольді енгізуі;
      3) 1-шарт – порталда жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі - ЖСН) логині мен пароль арқылы тіркелген алушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2-процесс – порталдың алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының порталда осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығаруы және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, қажетті құжаттардың көшірмелерін электрондық түрде сұрау нысанына бекіте отыра, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі);
      6) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының сұрауды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      7) 2-шарт – электрондық үкімет порталы арқылы (бұдан әрі - ЭҮП) ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімде болмауын, сондай-ақ сұрауда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ-сының түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұралған көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – алушының ЭЦҚ-сы арқылы қызмет көрсетуге сұраудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) куәландыру (қол қою);
      10) 7-процесс– электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрауы тіркеу және сұрауды "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да өңдеу;
      11) 8-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыдан "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да қалыптастырылған құжаттарды алуы;
      12) Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті беру процессінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының тәртібінің сипаттамасына сәйкес рәсімді (іс-әрекетті) жүзеге асырады;
      Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сын қолданумен көрсетілетін қызметті берушінің аттестаттау комиссиясы шешімінің негізінде қалыптастырылады.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің толық сипаттамасы осы Регламентке 2, 3-қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, өзге де талаптар
      13. Өзін өзі қарап күту, өздігінен жүріп-тұру, бағдарлай алу қабілетінен немесе мүмкіндігінен толық немесе ішінара айырылған көрсетілетін қызметті алушыдан, 1414 бірыңғай байланыс орталығына жүгіну арқылы, мемлекеттік қызмет көрсетуге қажетті құжаттарды қабылдауды көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.
      14. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:
      Министрліктің www.economy.gov.kz.
      Көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурстарында орналастырылған.
      15. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алу мүмкіндігі бар.
      16. Көрсетілетін қызметті алушының қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдың "жеке кабинеті", сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы мемлекеттік қызметті көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты алу мүмкіндігі бар.
      17. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары Министрліктің: www.economy.gov.kz, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурстарында орналастырылған. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: (1414).

  "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайы

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Орналасқан жері

Жұмыс кестесі

"Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылау және лицензиялау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Мағжан Жұмабаев көшесі, 70

Сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 9:00-ден 18:30-ға дейін демалыс және мереке күндерін қоспағанда

  "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


  Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымша

Портал арқылы "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


     


О внесении изменений в постановление акимата Северо-Казахстанской области от 25 мая 2016 года № 171 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 27 сентября 2016 года № 365. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 3 ноября 2016 года № 3914. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 11 августа 2020 года № 214

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 11.08.2020 № 214 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии со статьей 26 Закона Республики Казахстан от 06 апреля 2016 года "О правовых актах" акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Северо-Казахстанской области "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности" от 25 мая 2016 года № 171 (опубликовано 13 июля 2016 года в информационно-правовой системе нормативных правовых актов Республики Казахстан "Әділет", зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 3786) следующие изменения:
      в регламенте государственной услуги "Выдача лицензии на изыскательскую деятельность", утвержденным указанным постановлением:
      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;
      в регламенте государственной услуги "Выдача лицензии на проектную деятельность", утвержденным указанным постановлением:
      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению;
      в регламенте государственной услуги "Выдача лицензии на строительно-монтажные работы", утвержденным указанным постановлением:
      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему постановлению;
      в регламенте государственной услуги "Выдача лицензии на деятельность по организации строительства жилых зданий за счет привлечения денег дольщиков", утвержденным указанным постановлением:
      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению 4 к настоящему постановлению;
      регламент государственной услуги "Аттестация экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности", утвержденным указанным постановлением изложить в новой редакции согласно приложению 5 к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить
на коммунальное государственное учреждение "Управление государственного архитектурно-строительного контроля и лицензирования акимата Северо-Казахстанской области".
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Акима Северо-Казахстанской области Е. Султанов

  Приложение 1 к постановлению акимата Северо-Казахстанской области от "27" сентября 2016 года № 365
  Приложение 1 к Регламенту государственной услуги "Выдача лицензии на изыскательскую деятельность"

      Адрес услугодателя

Наименование услугодателя

Местонахождение

График работы

Коммунальное государственное учреждение "Управление государственного архитектурно-строительного контроля и лицензирования акимата Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Магжана Жумабаева, 70

С понедельника по пятницу включительно с 9:00 до 18:30 часов с перерывом на обед с 13:00 до 14:30 часов, кроме выходных и праздничных дней

  Приложение 2 к постановлению акимата Северо-Казахстанской области от "27" сентября 2016 года № 365
  Приложение 1 к Регламенту государственной услуги "Выдача лицензии на проектную деятельность"

      Адрес услугодателя

Наименование услугодателя

Местонахождение

График работы

Коммунальное государственное учреждение "Управление государственного архитектурно- строительного контроля и лицензирования акимата Северо-Казахстанской области"

Северо- Казахстанская область, город Петропавловск, улица Магжана Жумабаева, 70

С понедельника по пятницу включительно с 9:00 до 18:30 часов с перерывом на обед с 13:00 до 14:30 часов, кроме выходных и праздничных дней

  Приложение 3 к постановлению акимата Северо-Казахстанской области от "27" сентября 2016 года № 365
  Приложение 1 к Регламенту государственной услуги "Выдача лицензии на строительно-монтажные работы"

      Адрес услугодателя

Наименование услугодателя

Местонахождение

График работы

Коммунальное государственное учреждение "Управление государственного архитектурно- строительного контроля и лицензирования акимата Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Магжана Жумабаева, 70

С понедельника по пятницу включительно с 9:00 до 18:30 часов с перерывом на обед с 13:00 до 14:30 часов, кроме выходных и праздничных дней

  Приложение 4 к постановлению акимата Северо-Казахстанской области от "27" сентября 2016 года № 365
  Приложение 1 к Регламенту государственной услуги "Выдача лицензии на деятельность по организации строительства жилых зданий за счет привлечения денег дольщиков"

      Адрес услугодателя

Наименование услугодателя

Местонахождение

График работы

Коммунальное государственное учреждение "Управление государственного архитектурно- строительного контроля и лицензирования акимата Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Магжана Жумабаева, 70

С понедельника по пятницу включительно с 9:00 до 18:30 часов с перерывом на обед с 13:00 до 14:30 часов, кроме выходных и праздничных дней

  Приложение 5 к постановлению акимата Северо-Казахстанской областиот "27" сентября 2016 года № 365
  Утвержден постановлением акимата Северо-Казахстанской области от"25" мая 2016 года № 171

Регламент государственной услуги "Аттестация экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности"

1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Аттестация экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности" (далее - Регламент) разработан в соответствии со стандартом государственной услуги "Аттестация экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности" (далее - Стандарт), утвержденным приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 276 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере архитектуры, градостроительства и строительства" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11133).
      Государственная услуга "Аттестация экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области, осуществляющим государственный архитектурно–строительный контроль согласно приложению 1 к настоящему Регламенту (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) Канцелярию услугодателя;
      2) Веб–портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее – Портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги является выдача аттестата эксперта, осуществляющего экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности (далее – аттестат), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      В случае обращения за получением аттестата на бумажном носителе, аттестат оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.
      4. Государственная услуга оказывается бесплатно, физическим лицам (далее - услугополучатель).
      2. Описание порядка действия структурных подразделений
      (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги
      5. Для получения государственной услуги услугополучатель представляет следующие документы:
      1) к услугодателю:
      заявление по форме согласно приложению 3 к Стандарту;
      документ, удостоверяющий личность – для идентификации личности услугополучателя;
      копия диплома о высшем профессиональном образовании (при наличии ученой степени и ученого звания – копии соответствующих документов);
      копия трудовой книжки.
      В случае отсутствия трудовой книжки по обоснованным причинам, услугополучатель представляет один из следующих документов, подтверждающих трудовую деятельность:
      трудовой договор с отметкой работодателя о дате и основании его прекращения;
      выписки из актов работодателя, подтверждающие возникновение и прекращение трудовых отношений на основе заключения и прекращения трудового договора;
      послужной список (перечень сведений о работе, трудовой деятельности работника), подписанный работодателем, заверенный печатью организации либо нотариально;
      архивная справка, содержащая сведения о трудовой деятельности работника;
      в случае предоставления копий, представляются оригиналы документов для сверки, либо в случае отсутствия оригиналов, представляются нотариально засвидетельствованные копии документов;
      2) на портал:
      заявление в форме электронного документа, подписанное электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя, по форме согласно приложению 3 к Стандарту;
      электронная копия диплома о высшем профессиональном образовании (в случае наличия ученой степени и ученого звания, электронная копия подтверждающего документа);
      электронная копия трудовой книжки.
      В случае отсутствия трудовой книжки по обоснованным причинам, услугополучатель представляет один из следующих документов, подтверждающих трудовую деятельность:
      электронная копия трудовой договор с отметкой работодателя о дате и основании его прекращения;
      электронная копия выписки из актов работодателя, подтверждающие возникновение и прекращение трудовых отношений на основе заключения и прекращения трудового договора;
      электронная копия послужного списка (перечень сведений о работе, трудовой деятельности работника), подписанного работодателем, заверенного печатью организации либо нотариально;
      электронная копия архивной справки, содержащей сведения о трудовой деятельности работника.
      Услугополучатель дает согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах.
      При приеме документов через услугодателя услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.
      В случае обращения через портал услугополучателю в "личный кабинет" направляется статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.
      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием документов, их регистрацию в государственной информационной системе разрешений и уведомлений (далее – ИСГБД "Е-лицензирование") и направляет руководителю услугодателя – 20 (двадцати) минут;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя услугодателя и направляет документы ответственному исполнителю услугодателя – 30 (тридцать) минут;
      3) ответственный исполнитель услугодателя формирует список лиц, подавших заявление на прохождение аттестации и подготавливает документы к заседанию аттестационной комиссии услугодателя – 5 (пять) рабочих дней;
      4) аттестационная комиссия услугодателя рассматривает материалы, прикрепленных к запросу на соответствие требованиям "Правил аттестации экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности" утвержденные приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 ноября 2014 года № 114 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10058) (далее - Правила) – 2 (два) рабочих дня;
      5) по результатам рассмотрения представленных документов на соответствие требованиям Правил, приказом руководителя услугодателя утверждается график проведения тестирования допущенных услугополучателей и решение аттестационной комиссии о допуске или не допуске к тестированию – 2 (два) рабочих дня;
      6) ответственный исполнитель услугодателя со дня подписания приказа письменно уведомляет услугополучателя о месте, дате и времени проведения тестирования, либо о причинах недопущения к тестированию – 3 (три) рабочих дня;
      7) ответственный исполнитель услугодателя ознакамливает тестируемых с процедурой тестирования и проводит тестирование в утвержденное услугодателем время – 1 (один) рабочий день;
      8) ответственный исполнитель услугодателя со дня проведения тестирования проводит ознакомление услугополучателя с результатом тестирования – 2 (два) рабочих дня;
      9) ответственный исполнитель услугодателя обрабатывает результаты полученные в автоматическом режиме программой "Информационная система Аттестация экспертов" для рассмотрения аттестационной комиссией – 1 (один) рабочий день;
      10) аттестационная комиссия услугодателя рассматривает результаты тестирования, на соответствие требованиям Правил и направляет протокол о прохождении или не прохождении аттестации руководителю услугодателя – 3 (три) рабочих дня;
      11) руководитель услугодателя приказом утверждает решение аттестационной комиссии о прохождении или не прохождении аттестациии направляет ответственному исполнителю услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      12) ответственный исполнитель услугодателя со дня подписания приказа письменно уведомляет услугополучателя о прохождении или не прохождении аттестации – 5 (пять) рабочих дней;
      13) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает аттестат, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги посредством ИСГБД "Е-лицензирование" и направляет на подпись руководителю услугодателя – 3 (три) рабочих дня;
      14) руководитель услугодателя подписывает ЭЦП аттестат, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги – 1 (один) рабочий день;
      15) результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя – в день подписания руководителем услугодателя.
      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) регистрация документов и направление руководителю услугодателя для ознакомления;
      2) ознакомление и определение ответственного исполнителя услугодателя;
      3) формирование списка лиц подавших заявление с приложением документов к заседанию аттестационной комиссии;
      4) рассмотрение материалов на соответствие требованиям Правил аттестационной комиссией услугодателя;
      5) утверждение приказом руководителя услугодателя графика проведения тестирования и решение аттестационной комиссии о допуске или не допуске к тестированию;
      6) уведомление услугополучателя о месте, дате и времени проведения тестирования, либо о причинах недопущения к тестированию;
      7) ознакомление тестируемых с процедурой тестирования и проведение тестирования;
      8) ознакомление с результатом тестирования;
      9) обработка результатов тестирования;
      10) рассмотрение результатов тестирования аттестационной комиссией на соответствие требованиям Правил;
      11) утверждение приказом руководителя услугодателя решение аттестационной комиссии;
      12) уведомление услугополучателя о прохождении или не прохождении аттестации;
      13) подготовление аттестата, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги;
      14) подписание ЭЦП руководителя услугодателя аттестата, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги;
      15) направление результата государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателю.
      3. Описание порядка взаимодействия
      структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги
      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя;
      3) аттестационная комиссия услугодателя;
      4) руководитель услугодателя.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием документов, их регистрацию в государственной информационной системе разрешений и уведомлений (далее – ИСГБД "Е-лицензирование") и направляет руководителю услугодателя – 20 (двадцати) минут;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя услугодателя и направляет документы ответственному исполнителю услугодателя – 30 (тридцать) минут;
      3) ответственный исполнитель услугодателя формирует список лиц, подавших заявление на прохождение аттестации и подготавливает документы к заседанию аттестационной комиссии услугодателя – 5 (пять) рабочих дней;
      4) аттестационная комиссия услугодателя рассматривает материалы, прикрепленных к запросу на соответствие требованиям "Правил аттестации экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности" утвержденные приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 ноября 2014 года № 114 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10058) (далее - Правила) – 2 (два) рабочих дня;
      5) по результатам рассмотрения представленных документов на соответствие требованиям Правил, приказом руководителя услугодателя утверждается график проведения тестирования допущенных услугополучателей и решение аттестационной комиссии о допуске или не допуске к тестированию – 2 (два) рабочих дня;
      6) ответственный исполнитель услугодателя со дня подписания приказа письменно уведомляет услугополучателя о месте, дате и времени проведения тестирования, либо о причинах недопущения к тестированию – 3 (три) рабочих дня;
      7) ответственный исполнитель услугодателя ознакамливает тестируемых с процедурой тестирования и проводит тестирование в утвержденное услугодателем время – 1 (один) рабочий день;
      8) ответственный исполнитель услугодателя со дня проведения тестирования проводит ознакомление услугополучателя с результатом тестирования – 2 (два) рабочих дня;
      9) ответственный исполнитель услугодателя обрабатывает результаты полученные в автоматическом режиме программой "Информационная система Аттестация экспертов" для рассмотрения аттестационной комиссией – 1 (один) рабочий день;
      10) аттестационная комиссия услугодателя рассматривает результаты тестирования, на соответствие требованиям Правил и направляет протокол о прохождении или не прохождении аттестации руководителю услугодателя – 3 (три) рабочих дня;
      11) руководитель услугодателя приказом утверждает решение аттестационной комиссии о прохождении или не прохождении аттестациии направляет ответственному исполнителю услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      12) ответственный исполнитель услугодателя со дня подписания приказа письменно уведомляет услугополучателя о прохождении или не прохождении аттестации – 5 (пять) рабочих дней;
      13) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает аттестат, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги посредством ИСГБД "Е-лицензирование" и направляет на подпись руководителю услугодателя – 3 (три) рабочих дня;
      14) руководитель услугодателя подписывает ЭЦП аттестат, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги – 1 (один) рабочий день;
      15) результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя – в день подписания руководителем услугодателя.
      4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги.
      10. Государственная услуга через Государственную корпорацию не оказывается.
      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через Портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью регистрационного свидетельства ЭЦП, который хранится в интернет-браузере компьютера получателя;
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин индивидуальный идентификационный номер или (далее - ИИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги на портале, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 – проверка через портал электронного правительства (далее – ПЭП) срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН указанным в запросе, и ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) и обработка запроса в ИСГБД "Е-лицензирование";
      11) процесс 8 – получение услугодателем документов от услугополучателя, сформированных в ИСГБД "Е-лицензирование";
      12) Услугодатель осуществляет процедуры (действия) в соответствие с описанием порядка действия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги;
      Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложений 2, 3 к настоящему Регламенту.
      5. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной
форме и через Государственную корпорацию
      13. Услугополучателям имеющим установленным законодательством порядке полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, самостоятельно передвигаться, ориентироваться прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником услугодателя с выездом по месту жительства посредством обращения через контакты указанные на интернет-ресурсе услугодателя.
      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:
      Министерства www.economy.gov.kz;
      услугодателя;
15. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
      16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
      17. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах Министерства: www.economy.gov.kz, услугодателя. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

  Приложение 1 к Регламенту государственной услуги "Аттестация экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности"

      Адрес услугодателя

Наименование услугодателя

Место нахождение

График работы

Коммунальное государственное учреждение "Управление государственного архитектурно-строительного контроля и лицензирования акимата Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Магжана Жумабаева, 70

С понедельника по пятницу включительно с 9:00 до 18:30 часов с перерывом на обед с 13:00 до 14:30 часов, кроме выходных и праздничных дней

  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Аттестация экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Аттестация экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности" через канцелярию услугодателя


  Приложение 3 к регламенту государственной услуги "Аттестация экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Аттестация экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности" через Портал