"Тәуекелдерді басқару жүйесінің негізінде есептік ақпаратты қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 26 қаңтардағы № 42 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2017 жылғы 13 ақпандағы № 66 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 24 ақпанда № 14833 болып тіркелді

      1. "Тәуекелдерді басқару жүйесінің негізінде есептік ақпараты қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 26 қаңтардағы № 42 бұйрығына ("Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 13 наурызда жарияланған Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10349 тіркелді) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын, орыс тіліндегі мәтін өзгермейді:
      "Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесін бекіту туралы";
      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:
      "Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығымен бекітілген Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесінің 42–тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";
      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын, орыс тіліндегі мәтін өзгермейді:
      "1. Қоса беріліп отырған Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесі бекітілсін.";
      Тәуекелдерді басқару жүйесінің негізінде есептік ақпараты қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесі осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.
      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Мемлекеттік басқару жүйесін дамыту департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрық Қазақстан мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қағаз және электрондық түрдегі көшірмесінің қазақша және орыс тілінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне жариялау және қосу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына, сондай-ақ осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспасөз басылымдарына ресми жариялауға жіберілуін;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын;
      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.
      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрі
Т. Сүлейменов

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2017 жылғы 13 ақпандағы
№ 66 бұйрығымен бекітілген
  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 26 қаңтардағы
№ 42 бұйрығымен бекітілген

Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесі

1-тарау. Негізгі ережелер

      1. Осы Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) мемлекеттік органдарға жүктемені азайту және "Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығының (бұдан әрі - Жарлық) 42–тармағына сәйкес жүргізілетін бағаланатын мемлекеттік органдардың есептік ақпаратындағы (бұдан әрі - Есептік ақпарат) деректерді қайта тексеру рәсімін оңтайландыру мақсатында әзірленді.
      2. Әдістеме тәуекелдерді басқару жүйесіне сәйкес Есептік ақпаратын қайта тексеру қажет Жарлық тізбесінде көзделген орталық мемлекеттік органдар (бұдан әрі – ОМО) мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарын (бұдан әрі – ЖАО) айқындауға арналған.
      3. Тәуекелдерді басқару жүйесі қайта тексерілетін мемлекеттік органдардың үлесін 50 %-ға дейін қысқартуға мүмкіндік береді. Осылайша, Әдістемеге сәйкес қайта тексерілуге жататын 7 ОМО мен 7 ЖАО айқындалады.
      Осы Әдістемеде мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) айыппұл балдары (К1) – алдыңғы бағалау жылындағы ОМО мен ЖАО қызметінің тиімділігін бағалау шеңберінде ақпаратты дұрыс емес, толық емес және уақтылы ұсынбау фактілері бойынша шегерілген балдар;
      2) бағалаудағы тәуекелдерді басқару жүйесі – бағалау қызметінің неғұрлым басым бағыттары бойынша таңдау мен ресурстарды оңтайлы бөлу қағидаттары бойынша бағалау іс-шараларын жүргізуді қамтамасыз ететін әкімшілендіру жүйесі;
      3) басым көрсеткіш (К2) – бағалау бағытының негізгі сипаттамасын көрсететін ОМО мен ЖАО қызметінің тиімділігін бағалау өлшемшарты;
      4) мемлекеттік органның серпіні (К3) – алдыңғы екі бағалау кезеңі ішінде мемлекеттік органды бағалаудағы балдардың елеулі өсуі;
      5) тәуекел аймағы - осы Әдістеме бойынша есептеулерге сәйкес жиынтығында ең жоғары көрсеткіштерді (балл) иеленген 12 ОМО мен 16 ЖАО-дан тұратын топтың сипаттамасы;
      7) тәуекел деңгейін айқындау өлшемшарттары (К1, К2, КЗ) – алдыңғы бағалау кезеңіндегі ОМО мен ЖАО қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелерімен байланысты сапалық көрсеткіштер.
      4. Алдыңғы бағалау кезеңіндегі тиісті бағыттар бойынша ОМО мен ЖАО қызметінің тиімділігін бағалау (бұдан әрі – бағалау) нәтижелері туралы қорытындылар әдістеме үшін ақпарат көзі болып табылады.
      5. Қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау кезінде алдынғы бағалау кезеңіндегі бағалаудың бес бағыты бойынша нәтижелер қолданылады:
      1) қадағаланатын салада/аяда/өңірде стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру;
      2) бюджет қаражатын басқару;
      3) мемлекеттік қызметтер көрсету;
      4) персоналды басқару;
      5) ақпараттық технологияларды қолдану.
      6. Көрсетілген бағалау бағыттары бойынша басым көрсеткіштер тізбесі (К3) осы Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес қалыптастырылды.
      7. Тәуекелдерді басқару жүйесінің негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау алдыңғы бағалау кезеңінің қорытындылары бойынша жыл сайын жүзеге асырылады.

2-тарау. Тәуекел аймағына жататын мемлекеттік органдарды айқындау

      8. Тәуекел аймағына жататын мемлекеттік органдарды айқындау мақсатында мынадай есептеу формуласы қолданылады:
                                    


      мұнда:
      Хn - тәуекел аймағына жататын мемлекеттік органның бағыт бойынша жиынтық көрсеткіші;
      К1n - "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша мемлекеттік органның көрсеткіші;
      К2n - "Мемлекеттік органның серпіні" өлшемшарты бойынша мемлекеттік органның көрсеткіші;
      КЗn - "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша мемлекеттік органның көрсеткіші.
      9. Жүргізілген есептеулердің нәтижелері осы Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес "12 ОМО-дан бағыт бойынша тәуекел аймағын айқындау" және 3-қосымшасына сәйкес "16 ЖАО-дан бағыт бойынша тәуекел аймағын айқындау" кестелерінің тиісті бағандарына енгізіледі.
      10. Бағыт бойынша балдардың сомалары бірдей болған жағдайда, тәуекел аймағына бағыт бойынша бағалау нәтижелері ең төмен мемлекеттік орган енгізіледі.

3-тарау. "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша рейтинг жүргізу

      11. "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша осы Әдістемеге 4-қосымшаға сәйкес 12 ОМО-дан "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша тәуекел аймағын айқындау және 5-қосымшаға сәйкес 16 ЖАО-дан "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша тәуекел аймағын айқындау мақсатында неғұрлым жоғары айыппұл балынан неғұрлым төменгісіне қарай барлық ОМО мен ЖАО-ға рейтинг жүргізіледі.
      12. Осы өлшемшарт бойынша тәуекел аймағына жататын ОМО-ға 1 балл қадамымен 12-ден 1-ге дейін балл беріледі.
      13. Осы өлшемшарт бойынша тәуекел аймағына жататын ЖАО-ға 1 балл қадамымен 16-дан 1-ге дейін балл беріледі.
      14. Анықталған критерий бойынша бірдей көрсеткіш болған жағдайда мемлекеттік органдарға тең балл беріледі. Тізімдегі келесі мемлекеттік орган бағалау көрсеткішін 1 балға аз алады.
      Мысалы, егер осы критерий бойынша бірінші үш ОМО-да айыппұл балдары бірдей болса, олардың барлығына 12 балдан беріледі және олардан кейінгі осы критерий бойынша неғұрлым төмен көрсеткіші бар (төртінші) ОМО 11 балл алады.
      15. Осы өлшемшарт бойынша көрсеткіштер бірдей болған жағдайда, тәуекел аймағына бағыт бойынша бағалау нәтижелері ең төмен мемлекеттік орган енгізіледі.
      16. Мемлекеттік органдардың атаулары берілген балдарымен қоса осы Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес "12 ОМО-дан бағыт бойынша тәуекел аймағын айқындау" және 3-қосымшаға сәйкес "16 ЖАО-дан бағыт бойынша тәуекел аймағын айқындау" кестелерінің тиісті бағандарына енгізіледі.

4-тарау. "Мемлекеттік органның серпіні" өлшемшарты бойынша рейтинг жүргізу

      17. "Мемлекеттік органның серпіні" өлшемшарты бойынша осы Әдістемеге 6-қосымшаға сәйкес 12 ОМО-дан "Мемлекеттік органның серпіні" өлшемшарты бойынша тәуекел аймағын айқындау және 7-қосымшаға сәйкес 16 ЖАО-дан "Мемлекеттік органның серпіні" өлшемшарты бойынша тәуекел аймағын айқындау мақсатында балдардың неғұрлым жоғары өсу қарқынынан неғұрлым төменгісіне қарай барлық ОМО мен ЖАО-ға рейтинг жүргізіледі.
      Бұл ретте, алдыңғы екі жылдағы бағыттар бойынша бағаланатын мемлекеттік орган балдарының айырмашылығы серпінді білдіреді.
      18. Осы өлшемшарт бойынша тәуекел аймағына жататын ОМО-ға 0,5 балл қадамымен 6-дан 0,5-ке дейін балл беріледі.
      19. Осы өлшемшарт бойынша тәуекел аймағына жататын ЖАО-ға 0,5 балл қадамымен 8-ден 0,5-ке дейін балл беріледі.
      20. Осы критерий бойынша бірдей көрсеткіш болған жағдайда осы Әдістеменің 14-тармағында көрсетілген тәсіл қолданылады.
      21. Осы өлшемшарт бойынша көрсеткіштер бірдей болған жағдайда, тәуекел аймағына бағыт бойынша бағалау нәтижелері ең төмен мемлекеттік орган енгізіледі.
      22. Мемлекеттік органдардың атаулары берілген балдарымен қоса осы Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес "12 ОМО-дан бағыт бойынша тәуекел аймағын айқындау" және 3-қосымшаға сәйкес "16 ЖАО-дан бағыт бойынша тәуекел аймағын айқындау" кестелерінің тиісті бағандарына енгізіледі.

5-тарау. "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша рейтинг жүргізу

      23. "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша осы Әдістемеге 8-қосымшаға сәйкес 12 ОМО-ден "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша тәуекел аймағын айқындау және 9-қосымшаға сәйкес 16 ЖАО-дан "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша тәуекел аймағын айқындау мақсатында неғұрлым төмен балдан неғұрлым жоғарғысына қарай барлық ОМО мен ЖАО-ға рейтинг жүргізіледі.
      Бұл ретте осы Әдістемеге 1-қосымшада көрсетілген бағыттар бойынша басым көрсеткіштер қолданылады.
      24. Осы өлшемшарт бойынша тәуекел аймағына жататын ОМО-ға 1 балл қадамымен 12-ден 1-ге дейін балл беріледі.
      25. Осы өлшемшарт бойынша тәуекел аймағына жататын ЖАО-ға 1 балл қадамымен 16-дан 1-ге дейін балл беріледі.
      26. Осы критерий бойынша бірдей көрсеткіш болған жағдайда осы Әдістеменің 14-тармағында көрсетілген тәсіл қолданылады.
      27. Осы өлшемшарт бойынша көрсеткіштер бірдей болған жағдайда, тәуекел аймағына бағыт бойынша бағалау нәтижелері ең төмен мемлекеттік орган енгізіледі.
      28. Мемлекеттік органдардың атаулары берілген балдарымен қоса, осы Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес "12 ОМО-дан бағыт бойынша тәуекел аймағын айқындау" және 3-қосымшаға сәйкес "16 ЖАО-дан бағыт бойынша тәуекел аймағын айқындау" кестелерінің тиісті бағандарына енгізіледі.

6-тарау. Қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындаумен жиынтық есептеу

      29. Бағалаудың барлық бағыттарын ескере отырып, мемлекеттік органның балдар қосындысын жиынтық есептеу мына формула бойынша жүзеге асырылады:
                              


      мұнда:
      Rn - бағалаудың барлық бағыттарын ескере отырып, мемлекеттік орган бойынша балдардың жиынтық сомасы;
      Х1n - "қадағаланатын салада/аяда/өңірде стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру" бағыты бойынша тәуекел аймағына жатқызылған мемлекеттік органның балы;
      Х2n - "бюджет қаражатын басқару" бағыты бойынша тәуекел аймағына жатқызылған мемлекеттік органның балы;
      ХЗn - "мемлекеттік қызметтер көрсету" бағыты бойынша тәуекел аймағына жатқызылған мемлекеттік органның балы;
      Х4n - "персоналды басқару" бағыты бойынша тәуекел аймағына жатқызылған мемлекеттік органның балы;
      Х5n - "ақпараттық технологияларды қолдану" бағыты бойынша тәуекел аймағына жатқызылған мемлекеттік органның балы.
      30. Бағыттар бойынша осы Әдістемеге 2 және 3-қосымшаларға сәйкес тәуекел аймағына жатқызылған 12 ОМО мен 16 ЖАО-ның балдары осы Әдістемеге 10-қосымшаға сәйкес "Бағалаудың барлық бағыттарын ескере отырып, жиынтық есептеу және ең жоғары балл алған 7 ОМО-ны айқындау" және 11-қосымшаға сәйкес "Бағалаудың барлық бағыттарын ескере отырып, жиынтық есептеу және ең жоғары балл алған 7 ЖАО-ны айқындау" кестелеріне енгізіледі.
      31. Алынған балдарды қосу нәтижесінде ең жоғары мәнге ие болған 7 ОМО мен 7 ЖАО айқындалады.
      32. Егер мемлекеттік органдар балдарының жиынтық сомасы бірдей болған жағдайда, қорытынды тізімге барлық бағыттар бойынша жалпы бағалау нәтижелері ең төмен мемлекеттік орган қосылады.

7-тарау. Қорытынды ережелер

      33. Тәуекелдерді басқару жүйесін қолдану нәтижелері бойынша осы Әдістемеге 12-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ресімделетін, қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдардың қорытынды тізімі қалыптастырылады.
      34. "Бюджеттік бағдарламалардың мақсаттары мен көрсеткіштеріне қол жеткізу" блогы бойынша қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау "қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру" мен "бюджет қаражатын басқару" бағыттары бойынша алдыңғы бағаланған кезеңдегі бағалау нәтижелерінің негізінде есептеледі.
      Мемлекеттік органдар балдарының қорытынды сомасы "бюджеттік бағдарламалардың мақсаттары мен көрсеткіштеріне қол жеткізу" блогы бойынша "қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру" мен "бюджет қаражатын басқару" бағыттары бойынша алдыңғы бағалаған кезеңдегі балдардың қорытынды сомасы арасындағы орташа арифметикалық мән ескеріле отырып шығарылады.
      35. "Мемлекеттік органның ашықтық дәрежесі" бағыты бойынша мемлекеттік органдарға қайта тексеру жүргізілмейді.
      "Азаматтардың арыздары мен шағымдарын қарау" бағыты бойынша мемлекеттік органдарға қайта тексеру міндетті түрде жүргізіледі.
      36. Есепті жылы мемлекеттік орган қайта ұйымдастырылған немесе таратылған жағдайда, органды құқықтық мирасқор мемлекеттік органға қатысты қайта тексеру жүргізіледі.
      Егер мемлекеттік орган бірінші рет Бағалау жүйесіне кірсе, онда осы мемлекеттік органға қатысты қайта тексеру жүргізілемейді.
      37. Егер мемлекеттік орган соңғы екі жыл қатарынан қайта тексеруге ұшыраса, онда бағаланып отырған кезеңде бұл мемлекеттік орган қайта тексеруге жатпайды.
      38. Тәуекелдерді басқару жүйесінің негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау нәтижелері туралы қорытындыны мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жыл сайын 30 қаңтарға дейінгі мерзімде бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдарға жолдайды.

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау әдістемесіне
1-қосымша

Бағалау бағыттары бойынша басым көрсеткіштер


Бағыт

Басым көрсеткіш

1

Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру
Мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу

2

Бюджет қаражатын басқару
Бюджеттік бағдарламалардың тікелей нәтижелеріне қол жеткізу

3

Мемлекеттік қызметтер көрсету
Мемлекеттік қызметтер көрсету мерзімдерін сақтау

4

Персоналды басқару
Адами ресурстарды пайдалану тиімділігі

5

Ақпараттық технологияларды қолдану
Мемлекеттік органның функцияларын (процестерін) автоматтандыру

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау әдістемесіне
2-қосымша

12 ОМО-дан бағыт бойынша тәуекел аймағын айқындау


ОМО атауы

К1


ОМО атауы

К2


ОМО атауы

КЗ

"Айыппұл балдары"

12-ден 1-ге дейінгі балдар (1 қадам)

"Мемлекеттік органның серпіні"

6-дан 0,5-ке дейінгі балдар (0,5 қадам)

"Басым көрсеткіш"

6-дан 1-ге дейінгі балда (1 қадам

2

3

4

6

7

8

10

11

12

1

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау әдістемесіне
3-қосымша

16 ЖАО-дан бағыт бойынша тәуекел аймағын айқындау


ЖАО атауы

К1


ЖАО атауы

К2


ЖАО атауы

КЗ

"Айыппұл балдары"

16-дан 1-ге дейінгі балдар (1 қадам)

"Мемлекеттік органның серпіні"

8-ден 0,5-ке дейінгі балдар (0,5 қадам)

"Басым көрсеткіш"

16-дан 1-ге дейінгі балдар (1 қадам

2

3

4

6

7

8

10

11

12

1

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау әдістемесіне
4-қосымша

"Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша 12 ОМО тәуекел аймағын айқындау


Орталық мемлекеттік органдардың атауы

К1

"Айыппұл балдары"

16-дан 1-ге дейінгі балдар (1 қадам)

2

3

4

1

 
 
 

2

 
 
 

3

 
 
 

4

 
 
 

5

 
 
Балдар қойылмайды

6

 
 

7

 
 

8

 
 

9

 
 

10

 
 

11

 
 

12

 
 

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау әдістемесіне
5-қосымша

"Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша 16 ЖАО тәуекел аймағын айқындау


Жергілікті атқарушы органдардың атауы

К1

"Айыппұл балдары"

16-дан 1-ге дейінгі балдар (1 қадам)

2

3

4

1

 
 
 

2

 
 
 

3

 
 
 

4

 
 
 

5

 
 
 

6

 
 
Балдар қойылмайды

7

 
 

8

 
 

9

 
 

10

 
 

11

 
 

12

 
 

13

 
 

14

 
 

15

 
 

16

 
 

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау әдістемесіне
6-қосымша

"Мемлекеттік органның серпіні" өлшемшарты бойынша 12 ОМО тәуекел аймағын айқындау


Орталық мемлекеттік органдардың атауы

К2

"Мемлекеттік органның серпіні"

6-дан 0,5-ке дейінгі балдар (0,5 қадам)

2

3

4

1

 
 
 

2

 
 
 

3

 
 
 

4

 
 
 

5

 
 
Балдар қойылмайды

6

 
 

7

 
 

8

 
 

9

 
 

10

 
 

11

 
 

12

 
 

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау әдістемесіне
7-қосымша

"Мемлекеттік органның серпіні" өлшемшарты бойынша 16 ЖАО тәуекел аймағын айқындау


Жергілікті атқарушы органдардың атауы

К2

"Мемлекеттік органның серпіні"

8-ден 0,5-ке дейінгі балдар (0,5 қадам)

2

3

4

1

 
 
 

2

 
 
 

3

 
 
 

4

 
 
 

5

 
 
 

6

 
 
 

7

 
 
 

8

 
 
 

9

 
 
 

10

 
 
Балдар қойылмайды

11

 
 

12

 
 

13

 
 

14

 
 

15

 
 

16

 
 

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау әдістемесіне
8-қосымша

"Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша 12 ОМО тәуекел аймағын айқындау


Орталық мемлекеттік органдардың атауы

КЗ

"Басым көрсеткіш"

12-ден 1-ге дейінгі балдар (1 қадам)

2

3

4

1

 
 
 

2

 
 
 

3

 
 
 

4

 
 
 

5

 
 
Балдар қойылмайды

6

 
 

7

 
 

8

 
 

9

 
 

10

 
 

11

 
 

12

 
 

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
9-қосымша

"Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша 16 ЖАО тәуекел аймағын айқындау


Жергілікті атқарушы органдардың атауы

КЗ

"Басым көрсеткіш"

16-дан 1-ге дейінгі балдар (1 қадам)

2

3

4

1

 
 
 

2

 
 
 

3

 
 
 

4

 
 
 

5

 
 
 

6

 
 
Балдар қойылмайды

7

 
 

8

 
 

9

 
 

10

 
 

11

 
 

12

 
 

13

 
 

14

 
 

15

 
 

16

 
 

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
10-қосымша

Бағалаудың барлық бағыттарын ескере отырып, жиынтық есептеу және ең жоғары балл алған 4 ОМО-ны айқындау


ОМО атауы

Х1n

Х2n

Х3n

Х4n

Х5n

Rn

Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру мен бюджет қаражатын басқару

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы

Персоналды басқару

Ақпараттық технологияларды қолдану

ОМО-ның барлық бағыттары бойынша балдардың жиынтық есебі

2

3

4

5

6

7

8

1

 
 
 
 
 
 
 

2

 
 
 
 
 
 
 

3

 
 
 
 
 
 
 

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
11-қосымша

Бағалаудың барлық бағыттарын ескере отырып, жиынтық есептеу және ең жоғары балл алған 8 ЖАО-ны айқындау


ЖАО атауы

Х1n

Х2n

Х3n

Х4n

Х5n

Rn

Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру мен бюджет қаражатын басқару

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы

Персоналды басқару

Ақпараттық технологияларды қолдану

ЖАО-ның барлық бағыттары бойынша балдардың жиынтық есебі

2

3

4

5

6

7

8

1

 
 
 
 
 
 
 

2

 
 
 
 
 
 
 

3

 
 
 
 
 
 
 

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне
12-қосымша
  Нысан

Қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдардың тізбесі


Мемлекеттік органдардың атауы

Орталық мемлекеттік органдар

1

 

2

 

3

 

Жергілікті атқарушы органдар

1

 

2

 

3

 

      

О внесении изменений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 26 января 2015 года № 42 "Об утверждении Методики определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками"

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 13 февраля 2017 года № 66. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 февраля 2017 года № 14833

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 26 января 2015 года № 42 "Об утверждении Методики определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10349, опубликованный 13 марта 2015 года в Информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      в заголовок внесено изменение на государственном языке, текст на русском языке не меняется;

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с пунктом 42 Системы ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы, утвержденной Указом Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954 ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в пункт 1 внесено изменение на государственном языке, текст на русском языке не меняется;

      Методику определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту развития системы государственного управления Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством порядке Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан, а также в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр
национальной экономики
Республики Казахстан
Т. Сулейменов

  Приложение
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 13 февраля 2017 года № 66
  Утверждена приказом
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 26 января 2015 года № 42

Методика
определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит
перепроверке на основе системы управления рисками

Глава 1. Основные положения

      1. Настоящая Методика определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками (далее – Методика), разработана в целях снижения нагрузки на государственные органы и оптимизации процедуры перепроверки данных, содержащихся в отчетной информации оцениваемых государственных органов (далее – Отчетная информация), проводимой в соответствии с пунктом 42 Указа Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954 "О Системе ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы" (далее – Указ).

      2. Методика предназначена для определения центральных государственных органов, предусмотренных в перечне Указа (далее – ЦГО) и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы (далее – МИО), в которых в соответствии с системой управления рисками необходимо проведение перепроверки Отчетной информации.

      3. Система управления рисками позволит сократить долю перепроверяемых государственных органов до 50 %. Таким образом, в соответствии с Методикой определяются 7 ЦГО и 7 МИО, подлежащих перепроверке.

      В настоящей Методике используются следующие понятия:

      1) штрафные баллы (К1) – вычтенные баллы по фактам предоставления недостоверной, неполной и несвоевременной информации в рамках оценки эффективности деятельности ЦГО и МИО предыдущего оцениваемого года;

      2) система управления рисками в оценке – система администрирования, обеспечивающая проведение оценочных мероприятий на принципах выборочности и оптимального распределения ресурсов по наиболее приоритетным направлениям оценочной деятельности;

      3) динамика государственного органа (К2) – значительный рост баллов в оценке государственного органа за предыдущие два оцениваемых периода;

      4) приоритетный показатель (К3) – критерий оценки эффективности деятельности ЦГО и МИО, который отражает основную характеристику направления оценки;

      5) зона риска – характеристика группы из 12 ЦГО и 16 МИО, суммарно получивших наибольшие показатели (баллы) в соответствии с расчетами по данной Методике;

      6) критерии определения уровня риска (Kl, К2, К3) – качественные показатели, связанные с результатами оценки эффективности деятельности ЦГО и МИО за предыдущий оцениваемый период.

      4. Источником информации для Методики являются заключения о результатах оценки эффективности деятельности ЦГО и МИО (далее – оценка) по соответствующим направлениям за предыдущий оцениваемый период.

      5. При определении государственных органов, подлежащих перепроверке, используются результаты по 5 направлениям оценки за предыдущий период оценки:

      1) достижение и реализация стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе;

      2) управление бюджетными средствами;

      3) оказания государственных услуг;

      4) управление персоналом;

      5) применение информационных технологий.

      6. По указанным направлениям оценки формируется перечень приоритетных показателей (К3) согласно приложению 1 к настоящей Методике.

      7. Определение государственных органов, подлежащих перепроверке на основе системы управления рисками, осуществляется ежегодно по итогам предыдущего оцениваемого периода.

Глава 2. Определение государственных органов, подлежащих к зоне риска

      8. В целях определения государственных органов, подлежащих к зоне риска, применяется следующая формула расчета:

      Хn = (К1n + К2n + К3n),

      где:

      Xn – суммарный показатель государственного органа, подлежащего к зоне риска, по направлению;

      Kln – показатель государственного органа по критерию "Штрафные баллы";

      K2n – показатель государственного органа по критерию "Динамика государственного органа";

      K3n – показатель государственного органа по критерию "Приоритетный показатель".

      9. Результаты проведенных расчетов вносятся в соответствующие графы таблиц "Определение зоны риска из 12 ЦГО по направлению" согласно приложению 2 и "Определение зоны риска из 16 МИО по направлению" согласно приложению 3 к настоящей Методике.

      10. В случае одинаковой суммы баллов по направлению в зону риска включается государственный орган, имеющий наименьшие результаты оценки по направлению.

Глава 3. Проведение рейтинга по критерию
"Штрафные баллы"

      11. По критерию "Штрафные баллы" проводится рейтинг всех ЦГО и МИО от наибольшего штрафного балла к наименьшему с целью определения зоны риска из 12 ЦГО по критерию "Штрафные баллы" согласно приложению 4 и определения зоны риска из 16 МИО по критерию "Штрафные баллы" согласно приложению 5 к настоящей Методике.

      12. ЦГО, отнесенные к зоне риска по данному критерию, присваиваются баллы от 12 до 1 с шагом в 1 балл.

      13. МИО, отнесенные к зоне риска по данному критерию, присваиваются баллы от 16 до 1 с шагом в 1 балл.

      14. При наличии одинакового показателя по определенному критерию государственным органам присваивается равный балл. Следующий в списке государственный орган получает показатель оценки на 1 балл ниже.

      К примеру, если по данному критерию у первых трех ЦГО одинаковые штрафные баллы, им всем присваивается по 12 баллов и следующий за ними (четвертый) ЦГО с более низким показателем по данному критерию получает 11 баллов.

      15. В случае одинаковых показателей по данному критерию в зону риска включается государственный орган, имеющий наименьшие результаты оценки по направлению.

      16. Наименования государственных органов с присвоенными баллами вносятся в соответствующие графы таблиц "Определение зоны риска из 12 ЦГО по направлению" согласно приложению 2 и "Определение зоны риска из 16 МИО по направлению" согласно приложению 3 к настоящей Методике.

Глава 4. Проведение рейтинга по критерию
"Динамика государственного органа"

      17. По критерию "Динамика государственного органа" проводится рейтинг всех ЦГО и МИО от наибольшего темпа прироста баллов к наименьшему с целью определения зоны риска из 12 ЦГО по критерию "Динамика государственного органа" согласно приложению 6 и определения зоны риска из 16 МИО по критерию "Динамика государственного органа" согласно приложению 7 к настоящей Методике.

      При этом под динамикой подразумевается разница баллов оцениваемого государственного органа по направлениям за два предыдущих года.

      18. ЦГО, отнесенные к зоне риска по данному критерию, присваиваются баллы от 6 до 0,5 с шагом в 0,5 балла.

      19. МИО, отнесенные к зоне риска по данному критерию, присваиваются баллы от 8 до 0,5 с шагом в 0,5 балла.

      20. При наличии одинакового показателя по данному критерию применяется подход, указанный в пункте 14 настоящей Методики.

      21. В случае одинаковых показателей по данному критерию в зону риска включается государственный орган, имеющий наименьшие результаты оценки по направлению.

      22. Наименования государственных органов с присвоенными баллами вносятся в соответствующие графы таблиц "Определение зоны риска из 12 ЦГО по направлению" согласно приложению 2 и "Определение зоны риска из 16 МИО по направлению" согласно приложению 3 к настоящей Методике.

Глава 5. Проведение рейтинга по критерию
"Приоритетный показатель"

      23. По критерию "Приоритетный показатель" проводится рейтинг всех ЦГО и МИО от наименьшего балла к наибольшему с целью определения зоны риска из 12 ЦГО по критерию "Приоритетный показатель" согласно приложению 8 и определения зоны риска из 16 МИО по критерию "Приоритетный показатель" согласно приложению 9 к настоящей Методике.

      При этом используются приоритетные показатели по направлениям, указанные в приложении 1 к настоящей Методике.

      24. ЦГО, отнесенные к зоне риска по данному критерию, присваиваются баллы от 12 до 1 с шагом в 1 балл.

      25. МИО, отнесенные к зоне риска по данному критерию, присваиваются баллы от 16 до 1 с шагом в 1 балл.

      26. При наличии одинакового показателя по данному критерию применяется подход, указанный в пункте 14 настоящей Методики.

      27. В случае одинаковых показателей по данному критерию в зону риска включается государственный орган, имеющий наименьшие результаты оценки по направлению.

      28. Наименования государственных органов с присвоенными баллами вносятся в соответствующие графы таблиц "Определение зоны риска из 12 ЦГО по направлению" согласно приложению 2 и "Определение зоны риска из 16 МИО по направлению" согласно приложению 3 к настоящей Методике.

Глава 6. Итоговый расчет с определением государственных органов,
подлежащих перепроверке

      29. Итоговый расчет суммы баллов государственного органа с учетом всех направлений оценки осуществляется по следующей формуле:

      


      где:

      Rn – итоговая сумма баллов по государственному органу с учетом всех направлений оценки;

      Xln – балл государственного органа, подлежащего к зоне риска, по направлению "достижение и реализация стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе";

      X2n – балл государственного органа, подлежащего к зоне риска, по направлению "управление бюджетными средствами";

      X3n – балл государственного органа, подлежащего к зоне риска, по направлению "оказание государственных услуг";

      X4n – балл государственного органа, подлежащего к зоне риска, по направлению "управление персоналом";

      X5n – балл государственного органа, подлежащего к зоне риска, по направлению "применение информационных технологий";

      30. Баллы 12 ЦГО и 16 МИО, отнесенных к зоне риска согласно приложениям 2 и 3 к настоящей Методике по направлениям, вносятся в таблицы "Итоговый расчет с учетом всех направлений оценки и определение 7 ЦГО, набравших максимальный балл" согласно приложению 10 и "Итоговый расчет с учетом всех направлений оценки и определение 7 МИО, набравших максимальный балл" согласно приложению 11 к настоящей Методике.

      31. В результате суммирования полученных баллов определяются 7 ЦГО и 7 МИО, набравших максимальное значение.

      32. В случае, если у государственных органов одинаковая сумма баллов, в итоговый список включается государственный орган, имеющий наименьший результат общей оценки по всем направлениям.

Глава 7. Заключительные положения

      33. По результатам применения системы управления рисками формируется итоговый список государственных органов, подлежащих перепроверке, который оформляется по форме согласно приложению 12 к настоящей Методике.

      34. Определение государственных органов, подлежащих перепроверке, по блоку "достижение целей и показателей бюджетных программ" рассчитываются на основе результатов оценки по направлениям "достижение и реализация стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе" и "управление бюджетными средствами" за предыдущий оцениваемый период.

      Итоговая сумма баллов у государственных органов по блоку "достижение целей и показателей бюджетных программ" выводится с учетом среднего арифметического значения между итоговой суммой баллов по направлениям "достижение и реализация стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе" и "управление бюджетными средствами" за предыдущий оцениваемый период.

      35. По направлению "степень открытости государственного органа" перепроверка государственных органов не проводится.

      По направлению "рассмотрение жалоб и заявлений граждан" перепроверка государственных органов проводится в обязательном порядке.

      36. В случае реорганизации или упразднении государственного органа в отчетном году, то перепроверка органа проводится в отношении государственного органа-правопреемника.

      В случае если государственный орган впервые вошел в Систему оценки, то в отношении данного государственного органа перепроверка не осуществляется.

      37. В том случае если государственный орган подвергался перепроверке два последних года подряд, то в оцениваемом периоде данный государственный орган перепроверке не подлежит.

      38. Заключение о результатах определения государственных органов, подлежащих перепроверке на основе системы управления рисками, направляется уполномоченным органом по государственному планированию в уполномоченные на оценку государственные органы.

  Приложение 1
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Приоритетные показатели по направлениям оценки

Направление

Приоритетный показатель

1

Достижение и реализация стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе

Достижение целей и задач

2

Управление бюджетными средствами

Достижение прямых результатов бюджетных программ

3

Оказание государственных услуг

Соблюдение сроков оказания государственных услуг

4

Управление персоналом

Эффективность использования человеческих ресурсов

5

Применение информационных технологий

Автоматизация функций (процессов) государственного органа

  Приложение 2
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Определение зоны риска из 12 ЦГО по направлению

Наименование ЦГО

К1

Наименование ЦГО

К2

Наименование ЦГО

К3

"Штрафные баллы"

Баллы от 12 до 1 (шаг)

"Динамика государственного органа"

баллы от 6 до 0,5 (шаг 0,5)

"Приоритетный показатель"

Баллы от 6 до 1 (шаг 1)

1

2

3

4

6

7

8

10

11

12

1












2












3












4












5












6












7












8












9












10












11












12












  Приложение 3
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Определение зоны риска из 16 МИО по направлению

Наименование МИО

К1

Наименование МИО

К2

Наименование МИО

К3

"Штрафные баллы"

Баллы от 16 до 1 (шаг 1)

"Динамика государственного органа"

баллы от 8 до 0,5 (шаг 0,5)

"Приоритетный показатель"

Баллы от 16 до 1 (шаг 1)

1

2

3

4

6

7

8

10

11

12

1












2












3












4












5












6












7












8












9












10












11












12












13












14












15












16












  Приложение 4
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Определение зоны риска 12 ЦГО по критерию "штрафные баллы"

Наименование центральных государственных органов

К1

"Штрафные баллы"

Баллы от 16 до 1 (шаг 1)

1

2

3

4

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13



 
Баллы не выставляются

14



15



16



  Приложение 5
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Определение зоны риска 16 МИО по критерию "штрафные баллы"

Наименование местных исполнительных органов

К1

"Штрафные баллы"

Баллы от 16 до 1 (шаг 1)

1

2

3

4

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Приложение 6
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Определение зоны риска 12 ЦГО по критерию
"динамика государственного органа"

Наименование центральных государственных органов

К2

"Динамика государственного органа"

Баллы от 6 до 0,5 (шаг 0,5)

1

2

3

4

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13



Баллы не выставляются

14



15



16



  Приложение 7
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
  на основе системы управления
рисками

Определение зоны риска 16 МИО по критерию
"динамика государственного органа"

Наименование местных исполнительных органов

К2

"Динамика государственного органа"

Баллы от 8 до 0,5 (шаг 0,5)

1

2

3

4

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Приложение 8
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Определение зоны риска 12 ЦГО по критерию "приоритетный показатель"

Наименование центральных государственных органов

К3

"Приоритетный показатель"

Баллы от 12 до 1 (шаг 1)

1

2

3

4

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13



Баллы не выставляются

14



15



16



  Приложение 9
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Определение зоны риска 16 МИО по критерию

"приоритетный показатель"

Наименование местных исполнительных органов

КЗ

"Приоритетный показатель"

Баллы от 16 до 1 (шаг 1)

1

2

3

4

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




  Приложение 10
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Итоговый расчет с учетом всех направлений оценки и определение 7 ЦГО, набравших максимальный балл

Наименование ЦГО

Х1n

Х2n

Х3n

Х4n

Rn

Достижение и реализация стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе и
управление бюджетными средствами

Качество оказания государственных услуг

Управление персоналом

Применение информационных технологий

Итоговый расчет баллов по всем направлениям по ЦГО

1

2

3

5

6

7

8

1







2







3







4







5







6







7







8







9







10







11







12







  Приложение 11
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Итоговый расчет с учетом всех направлений оценки и определение 7 МИО, набравших максимальный балл

Наименование МИО

Х1n

Х2n

Х3n

Х4n

Rn

Достижение и реализация стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе и управление бюджетными средствами

Качество оказания государственных услуг

Управление персоналом

Применение информационных технологий

Итоговый расчет баллов по всем направлениям по МИО

1

2

3

5

6

7

8

1







2







3







4







5







6







7







8







9







10







11







12







13







14







15







16







  Приложение 12
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками
  Форма

            Перечень государственных органов, подлежащих перепроверке

Наименование государственного органа

Центральные государственные органы

1


2


3


4


5


6


7


Местные исполнительные органы

1


2


3


4


5


6


7