"Қазақстан Республикасында экологиялық таза (4 және одан да жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралдарын және олардың құрауыштарын өндіруді ынталандыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 4 желтоқсандағы № 697 және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 23 желтоқсандағы № 1219 бірлескен бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2017 жылғы 28 ақпандағы № 77 және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 28 ақпандағы № 119 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 27 наурызда № 14946 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің м.а. 2021 жылғы 21 шiлдедегi № 263 және Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2021 жылғы 29 шiлдедегi № 400 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің м.а. 21.07.2021 № 263 және ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 29.07.2021 № 400 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. "Қазақстан Республикасында экологиялық таза (4 және одан да жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралдарын және олардың құрауыштарын өндіруді ынталандыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 4 желтоқсандағы № 697 және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 23 желтоқсандағы № 1219 бірлескен бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12617 болып тіркелген, 2016 жылғы 15 ақпанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасында экологиялық таза (4 және одан да жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралдарын және олардың құрауыштарын өндіруді ынталандыру қағидаларында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Қазақстан Республикасында экологиялық таза (4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралдарын және олардың құрауыштарын өндіруді ынталандыру:

      1) олардың өндірушілерін мынадай бағыттар: жұмыс орындарын күтіп-ұстау; энергия ресурстарын пайдалану; ғылыми-зерттеу және тәжірибе-конструкторлық әзірлемелерді жүзеге асыру; өнім шығарумен байланысты сынақтарды жүргізу; кепілдік міндеттемелерін қолдау бойынша қаржыландыру;

      2) жеке және заңды тұлғалар Қазақстан Республикасында өндірілген көлік құралын Қазақстан Республикасының аумағында сатып алу кезінде оларға өндіруші берген жеңілдікті қаржыландыру арқылы жүзеге асырылады.";

      3-тармақ мынадай мазмұндағы 9) тармақшамен толықтырылсын:

      "9) жеңілдік сертификаты – пайдаланудан шығарылған көлік құралын кәдеге жаратуға тапсыруды растайтын және Қазақстан Республикасында өндірілген экологиялық таза (4 және одан да жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралдарын Қазақстан Республикасының аумағында сатып алу кезінде жеңілдік алу құқығын көздейтін, осы Қағидаларға 9-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжат, оны беру тәртібін өндірушілердің (импорттаушылардың) кеңейтілген міндеттемелерінің операторы айқындайды;";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Қазақстан Республикасында экологиялық таза (4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралдарын және олардың құрауыштарын өндіруді ынталандыру осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Өндіруші мен өндірушілердің (импорттаушылардың) кеңейтілген міндеттемелерінің операторы (бұдан әрі – Оператор) арасындағы осы Қағидалардың 2-тармағында белгіленген бағыттар бойынша Өндірушілерді қаржыландыруды беру шартының негізінде жүзеге асырылады.";

      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Осы Қағидалардың 2-тармағының 1) тармақшасына сәйкес қаржыландыруды алу үшін қаржыландыру шарты жасалған Өндіруші Операторға мынадай құжаттарды:

      1) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жұмыс орындарын күтіп ұстауға шығындардың бір бөлігін қаржыландыру есептемесін;

      2) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша энергия ресурстарын пайдалануға шығындардың бір бөлігін қаржыландыру есептемесін;

      3) осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды жүзеге асыруға шығындардың бір бөлігін қаржыландыру есептемесін;

      4) осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша дөңгелекті көлік құралдары мен олардың құрауыштарының сынақтарын жүргізумен байланысты, көлік құралдарының үлгілері мен олардың құрауыштарын өнім шығарумен байланысты сынақтарды жүргізу орындарына дейін және кері қарай тасымалдауға шығындардың бір бөлігін қаржыландыру есептемесін;

      5) осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша М санатының дөңгелекті, соның ішінде G санатының жүріп өту мүмкіндігі жоғары көлік құралдарына қатысты кепілдік міндеттемелерін қолдаумен байланысты қаржыландыру есептемесін;

      6) осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша N санатының дөңгелекті, соның ішінде G санатының жүріп өту мүмкіндігі жоғары көлік құралдарына қатысты кепілдік міндеттемелерін қолдаумен байланысты қаржыландыру есептемесін;

      7) осы Қағидаларға 8-қосымшаға сәйкес нысан бойынша экологиялық таза автомобиль көлік құралдарын өндіру туралы есепті;

      8) кепілдік міндеттемесін қолдауды қоспағанда, осы Қағидалардың 2-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген мәлімделген шығындар бөлігінде өнімнің (бір бірлігінің) өзіндік құнының бекітілген жоспарлы калькуляциясын қоса беріп, қаржыландыруды беру туралы өтінішті (Оператормен келісілген нысанда) ұсынады.

      Осы күнтізбелік жылы Қазақстан Республикасының аумағында өндірілген және өткізілген бір экологиялық таза автомобиль көлік құралының (4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) осы тармаққа сәйкес қаржыландыру сомасы қозғалтқыштарының тиісті көлемдері және толық массасының көрсеткіштері бар дөңгелекті көлік құралдарының санаттары бөлінісінде өткен күнтізбелік жыл үшін осындай қаржыландырудың сомаларының орташа арифметикалық мәнінен аспауға тиіс. Осы күнтізбелік жылы өндірілген бір экологиялық таза автомобиль көлік құралының (4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) бұдан әрі көрсетілген қаржыландыру сомасы өткен күнтізбелік жылдың айлық есептік көрсеткішіне қатынасы бойынша айлық есептік көрсеткіштің пропорционалды түрде өзгеруіне сәйкес келтіріледі.

      Индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті орган Операторға қаржыландыру көлемін осы күнтізбелік жылы өзгерту туралы ұсыныспен жазбаша өтінішті,осындай ұсыныстың негізділігін растайтын құжаттарды қоса тіркеп, бере алады.

      Оператор индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті органның ұсыныстарын Оператордың қаржы мүмкіндіктері тұрғысынан талдайды. Оператор талдау қорытындысы бойынша қаржыландыру көлемін айқындайды және индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті органға келісуге жібереді.

      Индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті орган Оператордан ұсыныстарды алғаннан кейін онымен келіседі немесе Операторға ескертулер жолдайды.

      Оператор индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті органмен келісу қорытындысы бойынша Инвестициялық саясатқа сәйкес өзгертулерді қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға келісуге жібереді.

      Осы тармаққа сәйкес осы Қағидалардың 2-тармағы 1) тармақшасында белгіленген бағыттар бойынша осы күнтізбелік жылда Қазақстан Республикасының аумағында өндірілген бір экологиялық таза (4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралын қаржыландырудың басқа сомасы (бұдан әрі – басқа қаржыландыру) қозғалтқыштарының тиісті көлемдері және толық массасының көрсеткіштері бар дөңгелекті көлік құралдарының санаттары бөлінісінде өткен күнтізбелік жыл үшін Қазақстан Республикасының аумағында өндірілген және өткізілген экологиялық таза (4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралын қаржыландыру сомаларының орташа арифметикалық мәнінен аспауға тиіс. Осы күнтізбелік жылы өндірілген бір экологиялық таза (4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралының бұдан әрі көрсетілген қаржыландыру сомасы өткен күнтізбелік жылдың айлық есептік көрсеткішіне қатынасы бойынша айлық есептік көрсеткіштің пропорционалды түрде өзгеруіне сәйкес келтіріледі. Басқа қаржыландырудың жалпы сомасын Оператор қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органмен келісілген тиісті жылға арналған өзінің инвестициялық саясатында мынадай тәртіппен айқындайды:

      1) индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті орган Өндірушілердің ұсыныстары негізінде тиісті күнтізбелік жылға арналған басқа қаржыландырудың жалпы көлемдері туралы ұсыныстарды Операторға жібереді;

      2) Оператор индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті органның ұсыныстарын өзінің қаржы мүмкіндіктері тұрғысынан талдайды. Талдау қорытындысы бойынша Оператор индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті органға басқа қаржыландыру ретінде бөлінуі мүмкін қолжетімді қаражаттың көлемдері туралы ақпаратты жібереді;

      3) индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті орган басқа қаржыландыру ретінде Оператор бөлуі мүмкін қолжетімді қаражаты көлемінің шегінде Операторға көлік құралдарының өндірушілері мен санаттары бөлінісінде басқа қаржыландырудың көлемдері туралы ұсыныс жібереді;

      4) Оператор индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті органның ұсынысы негізінде басқа қаржыландырудың көлемдерін Инвестициялық саясаттың тиісті бөліміне енгізеді, ол қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға келісуге жіберіледі.

      Қазақстан Республикасының аумағында өндірілген және өткізілген көлік құралдары бойынша осы тармаққа сәйкес қаржыландыру жүзеге асыру болып қалған кезде, олар басқа қаржыландыруға жатпайды.

      Басқа қаржыландыруды алу үшін өндіруші осы Қағидаларға 10-қосымшада белгіленген нысан бойынша мұндай өтініштің негізділігін растайтын құжаттаманы, осы тармақтың 1)-8) тармақшаларында тізбеленген құжаттардан басқа, Қазақстан Республикасының кеден заңнамасына сәйкес кедендік декларацияларды және (немесе) тауарға ілеспе құжаттарды қоса бере отырып, қаржыландыру беру туралы өтінішпен жүгінеді.";

      мынадай мазмұндағы 10-1-тармақпен толықтырылсын:

      "10-1. Осы Қағидалардың 2-тармағының 2) тармақшасына сәйкес қаржыландыруды алу үшін қаржыландыру шарты жасалған Өндіруші Операторға алдыңғы ай ішінде сатып алушылардан алған жеңілдік сертификаттарын алғанын растайтын құжаттарды қоса тіркеп, Қазақстан Республикасында өндірілген экологиялық таза автомобиль көлік құралын өткізу кезінде жеке және заңды тұлғаларға берген жеңілдікті қаржыландыруды беру туралы өтінішті (Оператормен келісілген нысанда) ай сайын ұсынады.

      Жеңілдіктің мөлшері жеңілдік сертификатында көрсетіледі және теңгемен көрсетілген соманы білдіреді.

      Жеңілдік сертификаты берілген кезден бастап бір жыл ішінде қолданылады және ол берілген кезден бастап екі реттен аспай өзге тұлғаларға берілуі мүмкін. Өзге тұлғаларға сертификатты беру оның қолданыс мерзімін өзгертпейді.

      Қазақстан Республикасының аумағында өндірілген экологиялық таза (4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралын сатып алуға жеңілдік бір сатып алынатын көлік құралына екіден аспайтын жеңілдік сертификаты бойынша қосылуы мүмкін.

      Жеңілдік мөлшерін айқындау үшін индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті орган Өндірушілердің ұсыныстары негізінде Операторға экологиялық таза (4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралын өндіру жоспарын және келесі жылға автомобиль көлік құралдарының санаттары бөлінісінде жеңілдік мөлшерін жолдайды.

      Оператор индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті органның ұсыныстарын Оператордың қаржы мүмкіндіктері тұрғысынан талдайды. Оператор талдау қорытындысы бойынша жеңілдік сертификаттарының санын және автомобиль көлік құралдарының санаттары бөлінісінде көзделген жеңілдік мөлшерін айқындайды және индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті органға келісуге жібереді.

      Индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті орган Оператордан ұсыныстарды алғаннан кейін онымен келіседі немесе Операторға ескертулер жолдайды.

      Оператор индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті органмен келісу қорытындысы бойынша жеңілдік сертификаттарының санын және автомобиль көлік құралдарының санаттары бөлінісіндегі жеңілдік мөлшерін келесі жылға Инвестициялық саясаттың тиісті бөліміне енгізеді және қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға келісуге жібереді.";

      11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Оператор:

      1) осы Қағидалардың 10, 10-1-тармақтарына сәйкес ұсынылған қаржыландыруды беру туралы өтініштерді келіп түсу тәртібімен тіркейді;

      2) қаржыландыруды беру туралы өтініштер келіп түскен күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттарды оларда бар мәліметтердің толықтығы тұрғысынан тексереді және оң шешім қабылданған жағдайда үш жұмыс күні ішінде Өндірушіге қаржыландыруды береді;

      3) қаржыландыруды беруден бас тарту туралы шешім қабылданған жағдайда шешім қабылданған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде өндірушіні бас тартудың негіздемесін көрсете отырып, жазбаша түрде хабар етеді.";

      12-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "12. Ұсынылған құжаттардың және онда мазмұндалған мәліметтің толық болмауы және/немесе осы Қағидалардың 10, 10-1-тармақтарында бекітілген талаптарға сәйкес келмеуі қаржыландыруды беруден бас тарту үшін негіз болып табылады.";

      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Осы Қағидалардың 4, 7 10 және 10-1-тармақтарында белгіленген талаптарды бұзу фактісі анықталған жағдайда Өндіруші осы бұзушылықтардың нәтижесінде алған қаражаты Оператор кірісіне қайтарылуға жатады.";

      осы Қағидаларға 1-қосымша осы бірлескен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес 9-қосымшамен толықтырылсын;

      осы бірлескен бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес 10-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Қалдықтарды басқару департаменті:

      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығының" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының жетекшілік ететін энергетика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ж. Қасымбек
_______________

Қазақстан Республикасының
Энергетика министрі
Қ. Бозымбаев
_______________

  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2017 жылғы 28 ақпандағы № 77
және
Қазақстан Республикасы
Инвестициялар
және даму министрінің
2017 жылғы 28 ақпандағы
№ 119 бірлескен бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасында
экологиялық таза (4 және одан
да жоғары экологиялық
сыныбына сәйкес келетін;
электр қозғалтқыштары бар)
автомобиль көлік құралдарын
және олардың құрауыштарын
өндіруді ынталандыру
қағидаларына
1-қосымша
  нысан

Экологиялық таза автомобиль көлік құралдарын өндірушілер мен өндірушілердің (импорттаушылардың) кеңейтілген міндеттемелерінің операторы арасындағы үлгілік шарт

      ________ қаласы 20__ жылғы "___" __________

      Осы Шарт бұдан әрі бірлесіп Тараптар деп аталатын ________________________ атынан Жарғы негізінде әрекет ететін өндірушілердің (импорттаушылардың) кеңейтілген міндеттемелерінің операторы (бұдан әрі - Оператор) және ______________ атынан ________________ негізінде әрекет ететін _____________________________ (бұдан әрі Өндіруші) арасында жасалған.

      Шарт:

      Тараптардың өзара құқықтары мен міндеттерін оның талаптарын іске асырған кезде реттейтіні туралы уағдаласқанын назарға ала отырып,

      Тараптар төмендегі туралы осы Шартты жасасты. 

      1. Шарт нысанасы

      1.1.Осы Шарттың нысанасы Тараптардың отандық экологиялық таза автомобиль өнеркәсібін дамытуға бағытталған Еуразиялық экономикалық одақтың Сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасының (бұдан әрі – ЕАЭО СЭҚ ТН) 8701 (ершікті тартқыштар), 8702 (жүргізушіні қоса алғанда, 10 және одан да көп адамды тасымалдауға арналған моторлы көлік құралдары), 8703 (негізінен адамдарды тасымалдауға арналған жеңіл автомобильдер және өзге де моторлы көлік құралдары), 8704 (жүктерді тасымалдауға арналған моторлы көлік құралдары), 8705 (арнайы мақсаттағы моторлы көлік құралдары) тауар позицияларының экологиялық таза көлік құралдарын өндіру кезінде өзара міндеттемелерді белгілеу және іске асыру бойынша өзара іс-қимылы болып табылады. 

      Экологиялық таза көлік құралдарын өндіру деп 4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар кемінде бір экологиялық таза автомобиль көлік құралын және болған кезде олардың құрауыштарын сериялық өндірудің жүйесі ұғынылады.

      Көлік құралдарының құрауыштарын өндіру деп көлік құралдары конструкциясының құрамдас бөліктері, бөлшектері, тораптары, жиынтықтаушы бұйымдары, материалдар, химиялық, лак-бояу өнімі және көлік құралдарын өндіру үшін қажетті өзге де жиынтықтауыштары ұғынылады.

      1.2. Осы Шарт Оператордың экологиялық таза (4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралдарын және олардың құрауыштарын өндіруді мыналар:

      1) олардың Өндірушілерін мынадай бағыттар: жұмыс орындарын күтіп-ұстау; энергия ресурстарын пайдалану; ғылыми-зерттеу және тәжірибе-конструкторлық әзірлемелерді жүзеге асыру; өнім шығарумен байланысты сынақтарды жүргізу; кепілдік міндеттемелерін қолдау бойынша қаржыландыру;

      2) жеке және заңды тұлғалар Қазақстан Республикасында өндірілген экологиялық таза (4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралдарын Қазақстан Республикасының аумағында сатып алу кезінде оларға Өндіруші жеңілдік сертификаттарына сәйкес берген жеңілдікті қаржыландыру арқылы ынталандыруы үшін негіз болып табылады.

      1.3. Осы шарттың 1.2-тармағының 2) тармақшасының ережелерінен туындайтын қатынастарды регламенттеу ерекшеліктері Қазақстан Республикасы Экологиялық кодексінің 285-4-бабы 1-тармағының 10-2) тармақшасының ережелері ескеріле отырып айқындалады.

      2. Тараптардың міндеттері

      2.1 Өндіруші:

      2.1.1. экологиялық таза автомобиль көлік құралдарын және олардың құрауыштарын өндіруді қамтамасыз етуге;

      2.1.2. Операторға Қазақстан Республикасында экологиялық таза (4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралдарын және олардың құрауыштарын өндіруді ынталандыру қағидаларының 10 немесе 10-1-тармақтарына сәйкес қаржыландыру беру туралы өтінішті және құжаттарды беруге;

      2.1.3. Оператор артық төлеген сомаларын қайтаруға және экологиялық таза автомобиль көлік құралдарын Өндірушілерге қойылатын талаптарды бұзу фактілері анықталған жағдайда, сондай-ақ Өндіруші дұрыс емес не бұрмаланған мәліметтерді және деректерді ұсынған кезде растайтын құжаттар бірге қоса тіркелетін тиісті хабарламаны алған кезден бастап он жұмыс күні ішінде Операторға ақша қаражатының қайтарылуын жүргізуге міндеттенеді.

      2.1.4 Қаржыландыруды алу мақсатында Өндіруші ұсынатын ақпараттың дұрыстығы үшін Өндіруші жауапты болады.

      2.2. Оператор:

      2.2.1. қаржыландыруды беру туралы өтініш келіп түскен күннен бастап бес жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттарды тексеруге және оң шешім қабылданған жағдайда үш жұмыс күні ішінде Өндірушіге қаржыландыруды беруге;

      2.2.2. қаржыландыруды беруден бас тарту туралы шешім қабылданған жағдайда шешім қабылданған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде Өндірушіні бас тартудың негіздерін көрсете отырып, жазбаша түрде хабардар етуге;

      2.2.3. экологиялық таза автомобиль көлік құралдарын өндірушілерге қойылатын талаптарды бұзу фактілері анықталған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде, сондай-ақ дұрыс емес не бұрмаланған мәліметтер және деректер ұсынылған кезде Өндірушіге аударылған ақша қаражатын қайтару қажеттігі туралы хабарлауға міндеттенеді.

      3. Тараптардың жауапкершілігі

      3.1. Өндіруші Шарттың нормаларын орындамаған немесе тиісінше орындамаған жағдайда Оператор Өндірушіге анықталған бұзушылықтарды көрсете отырып, Шартты тоқтата тұру туралы және бір айлық мерзімде бұзушылықты жою туралы хабарламаны жазбаша нысанда жібереді.

      Анықталған бұзушылықтарды жоймау немесе тиісінше жоймау Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасында көзделген тәртіппен Шартты бұзу үшін негіз болып табылады.

      3.2. Өндіруші ақшалай төлемді белгіленген мерзімде қайтармаған жағдайда оларды қайтару сот тәртібімен жүзеге асырылады.

      3.3. Басқа міндеттемелер мен кепілдіктердің орындалмауы немесе тиісінше орындалмауы үшін Тараптар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапты болады.

      4. Форс-мажор

      4.1. Тараптардың ешқайсысы Шарт бойынша қандай да бір міндеттемелердің орындалмауы үшін, егер мұндай орындамау немесе орындау кезіндегі кідіріс еңсерілмейтін күштің мән-жайларымен (форс-мажор) тудырылса, жауапты болмайды.

      4.2. Форс-мажорға әскери жанжалдар, табиғи апаттар, дүлей зілзалалар (өрттер, ірі авариялар, коммуникациялардың бұзылуы) және өзге де төтенше және осы жағдайларда алдын алуға болмайтын мән-жайлар жатады.

      4.3.Форс-мажорлық мән-жайлармен тудырылған Шарт бойынша жұмыстар толық немесе ішінара тоқтатыла тұрған кезде міндеттемелерді іске асыру мерзімі форс-мажор қолданысының мерзіміне ұзартылады.

      4.4. Форс-мажорлық мән-жайлар туындаған жағдайда олардан зардап шеккен Тарап олар туындаған күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде бұл туралы екінші Тарапты оқиғаның басталу күнін көрсете отырып және форс-мажорлық мән-жайларды сипаттап, жазбаша хабарламаны тапсыру арқылы хабардар етеді.

      4.5. Форс-мажорлық мән-жайлар туындаған кезде Тараптар қалыптасқан жағдайдың шешімін іздеу үшін дереу келіссөздер жүргізеді және осындай мән-жайлардың салдарын барынша төмендету үшін барлық құралдарды пайдаланады.

      5. Құпиялылық

      5.1.Тараптар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес осы Шартты іске асыру бойынша жұмысқа қатысты барлық құжаттар, ақпарат пен есептер бойынша құпиялылықтың талаптарын оның қолданыс мерзімі ішінде сақтайды.

      5.2. Тараптардың бірде-бірі екінші Тараптың жазбаша келісімін алмай Шарттың мазмұнына қатысты ақпаратты немесе құпиялы болып есептелетін және осы Шарттың ережелерін іске асырумен байланысты өзге ақпаратты, мынадай:

      1) ақпарат сот талқылауы барысында пайдаланылған;

      2) Шарт бойынша Тараптардың біріне қызметтер көрсететін үшінші тұлға осы ақпараттың құпиялылығы талаптарын сақтау және оны тек Тараптар белгілеген мақсаттарда және Тараптар айқындаған мерзімге пайдалану міндеттемесін өзіне алған жағдайда ақпарат осындай үшінші тұлғаларға берілген;

      3) банк немесе Шарт бойынша Тарап одан қаржылай қаражатты алатын қаржы ұйымы осы ақпараттың құпиялылығы талаптарын сақтау міндеттемесін алатын жағдайда сол банкіге немесе қаржы ұйымына ақпарат ұсынылған;

      4) ақпарат Қазақстан Республикасының салық органдарына немесе кез келген ақпаратқа, оның ішінде банктік құпия болып табылатын, Өндірушінің кез келген банктік шоттарына, оның ішінде Қазақстан Республикасының шегінен тыс шетелдік банктерде ашылған банктік шоттарға қатысты ақпаратқа қолжетімділігі бар өзге уәкілетті мемлекеттік органдарына ұсынылған;

      5) Өндірушілерді ынталандыру көлемдері туралы деректер жарияланған жағдайлардан басқа, ашуға құқылы емес.

      6. Дауларды реттеу

      6.1. Тараптар арасындағы осы Шартты түсіндіруге немесе қолдануға қатысты кез келген дау консультациялар мен келіссөздер арқылы шешіледі.

      6.2. Реттелмеген даулар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібімен шешіледі.

      7. Қорытынды ережелер, Шарттың күшіне енуі және қолданысын тоқтату.

      7.1. Осы Шарт бір жылға дейін қолданыста болады және Тараптар шарттың талаптарын адал орындаған жағдайда автоматты түрде ұзартылады.

      7.2. Осы Шарт Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес түсіндіріледі және реттеледі.

      7.3. ___ жылғы_________ "___" қаласында әрқайсысы қазақ және орыс тілдерінде, заңды күші бірдей, Тараптардың әрқайсысы үшін 1 (бір) данадан екі данада жасалды. Осы Шарттың ережелерін түсіндіруде келіспеушіліктер болған жағдайда Тараптар орыс тіліндегі мәтінге жүгінеді.

      8. Тараптардың деректемелері

      Оператор                              Өндіруші

      _________________________            ________________________

      _________________________            ________________________

      М.О. (болған кезде)                        М.О. (болған кезде)

  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2017 жылғы 28 ақпандағы № 77
және Қазақстан
Республикасы Инвестициялар
және даму министрінің
2017 жылғы 28 ақпандағы
№ 119 бірлескен бұйрығына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасында
экологиялық таза (4 және одан
да жоғары экологиялық
сыныбына сәйкес келетін;
электр қозғалтқыштары бар)
автомобиль көлік құралдарын
және олардың құрауыштарын
өндіруді ынталандыру
қағидаларына
9-қосымша
  нысан

      №____________________

      Жеңілдік сертификаты

      Осы жеңілдік сертификаты ______________________ (жеке тұлғаның ТАӘ, жеке басын куәландыратын құжаты, ЖСН немесе заңды тұлғаның атауы, БСН және ұйымдық-құқықтық нысаны) ______ (күні) ________________________, маркасы/моделі _____________, VIN коды _________________________ _____________ автомобилін кәдеге жаратуға тапсырғанын растайды.

      Қазақстан Республикасының Экологиялық кодексіне және "Қазақстан Республикасында экологиялық таза (4 және одан да жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралдарын және олардың құрауыштарын өндіруді ынталандыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 4 желтоқсандағы № 697 және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 23 желтоқсандағы № 1219 бірлескен бұйрығына (бұдан әрі - Қағидалар) сәйкес өндірушілердің (импорттаушылардың) кеңейтілген міндеттемелерінің операторы ___________ (бұдан әрі - Оператор) жеке және заңды тұлғаларға Қазақстан Республикасында өндірілген:

      - 4 және одан да жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін;

      - электр қозғалтқыштары бар экологиялық таза автомобиль көлік құралдарын Қазақстан Республикасының аумағында сатып алуға берілген _______________ (жазумен) теңге мөлшеріндегі жеңілдіктің өтелуіне кепілдік береді.

      Қазақстан Республикасының аумағында өндірілген және өткізілетін экологиялық таза автомобиль көлік құралын сатып алу кезінде осы жеңілдік сертификатын ұсыну оны ұсынған тұлғаға сонда көрсетілген мөлшердегі жеңілдік құқығын (бұдан әрі – Жеңілдік) береді.

      Жеңілдік бір сатып алынатын көлік құралына екіден аспайтын жеңілдік сертификаты бойынша қосылуы мүмкін.

      Осы сертификат берілген кезден бастап 1 (бір) жыл ішінде қолданылады және ол берілген кезден бастап екі реттен аспай өзге тұлғаларға берілуі мүмкін. Өзге тұлғаларға сертификатты беру оның қолданыс мерзімін өзгертпейді.

      Жеңілдік сертификатын беру, пайдалану және өзге тұлғаларға беру туралы ақпарат Операторда тіркелуге/қайта тіркелуге жатады.

      Жеңілдік Өндірушілері Оператормен Жеңілдікті қаржыландыруға жасалған шарты бар экологиялық таза автомобиль көлік құралдарын сатып алуға ғана беріледі.

      ___________ Берілген күн

      Оператордың электрондық цифрлық қолтаңба

  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2017 жылғы 28 ақпандағы № 77
және Қазақстан
Республикасы Инвестициялар
және даму министрінің
2017 жылғы 28 ақпандағы
№ 119 бірлескен бұйрығына
3-қосымша
  Қазақстан Республикасында
экологиялық таза (4 және одан
да жоғары экологиялық
сыныбына сәйкес келетін;
электр қозғалтқыштары бар)
автомобиль көлік құралдарын
және олардың құрауыштарын
өндіруді ынталандыру
қағидаларына
10-қосымша
  нысан

Қаржыландырудың өзге сомаларын беру туралы өтініш

      Қазақстан Республикасында экологиялық таза (4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) автомобиль көлік құралдарын және олардың құрауыштарын өндіруді ынталандыру қағидаларының 10-тармағына сәйкес ______________________ _____________ өндірушілердің (импорттаушылардың) кеңейтілген міндеттемелері операторына мынадай автомобиль көлік құралдарын (4 және одан жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар) және олардың құрауыштарын өндіруге қаржыландыру беру туралы өтініш жасайды:

      ____________ кезеңі үшін атауы _____________ (маркасы, моделі), VIN коды _____________, өткізу орны ________________, бұлар бойынша қаржыландыру:

      - ағымдағы күнтізбелік жылдан бастап _________________ (теңгемен) мөлшерінде жүзеге асырылған

      - _________________ (теңгемен) мөлшерінде мәлімделген, оның ішінде:



р/н

Қаржыландыру бағыты

Қаржыландыру сомасы, теңге

1

Жұмыс орындарын күтіп-ұстауға шығындар


2

Энергия ресурстарын пайдалануға шығындар


3

Ғылыми-зерттеужәнетәжірибелік-конструкторлық әзірлемелерді жүзеге асыруға шығындар


4

Дөңгелекті көлік құралдары мен олардың құрауыштарының сынақтарын жүргізумен, көлік құралдарының үлгілері мен олардың құрауыштарын сынақтарды жүргізу орындарына дейін және кері қарай тасымалдауға, өнім шығарумен байланысты шығындар


5

M санатындағы, оның ішінде жүріп өту мүмкіндігі жоғары G санатындағы дөңгелекті көлік құралдарына қатысты кепілдікті міндеттемелерді қолдауға шығындар


6

N санатындағы, оның ішінде жүріп өту мүмкіндігі жоғары G санатындағы дөңгелекті көлік құралдарына қатысты кепілдікті міндеттемелерді қолдауға шығындар бөлігінде қаржыландыру



Жиыны



N…


4 және одан да жоғары экологиялық сыныбына сәйкес келетін; электр қозғалтқыштары бар экологиялық таза автомобиль көлік құралдары

VIN коды

Қысқаша атауы

1



2



3



      Қосымшалар:

      1. жұмыс орындарын күтіп-ұстауға шығыстар бөлігінде қаржыландыру есептемесі;

      2. энергия ресурстарын пайдалануға шығыстар бөлігінде қаржыландыру есептемесі

      3. ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелерді жүзеге асыруға шығындар бөлігінде қаржыландыру есептемесі;

      4. дөңгелекті көлік құралдары мен олардың құрауыштарының сынақтарын жүргізумен байланысты, көлік құралдарының үлгілері мен олардың құрауыштарын өнім шығарумен байланысты сынақтарды жүргізу орындарына дейін және кері қарай тасымалдауға шығындардың бір бөлігін қаржыландыру есептемесін;

      5. M санатындағы, оның ішінде жүріп өту мүмкіндігі жоғары G санатындағы дөңгелекті көлік құралдарына қатысты кепілдікті міндеттемелерді қолдауға шығындар бөлігінде қаржыландыру есептемесі;

      6. N санатындағы, оның ішінде жүріп өту мүмкіндігі жоғары G санатындағы дөңгелекті көлік құралдарына қатысты кепілдікті міндеттемелерді қолдауға шығындар бөлігінде қаржыландыру есептемесі;

      7. экологиялық таза автомобиль көлік құралдарын өндіру туралы есеп;

      8. кепілдік міндеттемесін қолдауды қоспағанда, мәлімделген шығындар бөлігінде өнімнің (бір бірлігінің) өзіндік құнының бекітілген жоспарлы калькуляциясы.

      Ұйымның басшысы: ______________ ________________________________________________

      (қолы)                        (тегі аты әкесінің аты)

      М.О.

О внесении изменений и дополнений в совместный приказ исполняющего обязанности Министра энергетики Республики Казахстан от 4 декабря 2015 года № 697 и Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 23 декабря 2015 года № 1219 "Об утверждении Правил стимулирования производства в Республике Казахстан экологически чистых автомобильных транспортных средств (соответствующих экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) и их компонентов"

Совместный приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 28 февраля 2017 года № 77 и Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 февраля 2017 года № 119. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 марта 2017 года № 14946. Утратил силу Совместным приказом и.о. Министра экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан от 21 июля 2021 года № 263 и Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 29 июля 2021 года № 400.

      Сноска. Утратил силу Совместным приказом и.о. Министра экологии, геологии и природных ресурсов РК от 21.07.2021 № 263 и Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 29.07.2021 № 400 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Внести в совместный приказ исполняющего обязанности Министра энергетики Республики Казахстан от 4 декабря 2015 года № 697 и Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 23 декабря 2015 года № 1219 "Об утверждении Правил стимулирования производства в Республике Казахстан экологически чистых автомобильных транспортных средств (соответствующих экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) и их компонентов" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12617, опубликованный 15 февраля 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнения:

      в Правилах стимулирования производства в Республике Казахстан экологически чистых автомобильных транспортных средств (соответствующих экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) и их компонентов, утвержденных указанным приказом:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Стимулирование производства в Республике Казахстан экологически чистых автомобильных транспортных средств (соответствующих экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) и их компонентов осуществляется путем:

      1) финансирования их производителей по следующим направлениям: содержание рабочих мест; использование энергоресурсов; осуществление научно-исследовательских и опытно-конструкторских разработок; проведение испытаний, связанных с выпуском продукции; поддержка гарантийных обязательств;

      2) финансирования скидки, предоставленной производителем физическим и юридическим лицам при приобретении ими транспортного средства на территории Республики Казахстан, произведенного в Республике Казахстан.";

      пункт 3 дополнить подпунктом 9) следующего содержания:

      "9) скидочный сертификат – документ по форме, согласно приложению 9 к настоящим Правилам, подтверждающий сдачу на утилизацию вышедшего из эксплуатации транспортного средства и предусматривающий право на получение скидки на приобретение экологически чистого автомобильного транспортного средства (соответствующего экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) на территории Республики Казахстан, произведенного в Республике Казахстан, порядок выдачи которого определяется оператором расширенных обязательств производителей (импортеров).";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Стимулирование производства в Республике Казахстан экологически чистых автомобильных транспортных средств (соответствующих экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) и их компонентов осуществляется на основании договора между Производителем и оператором расширенных обязательств производителей (импортеров) (далее – Оператор) на предоставление финансирования Производителей по направлениям, установленных пунктом 2 настоящих Правил, по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.";

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. Для получения финансирования в соответствии с подпунктом 1) пункта 2 настоящих Правил Производитель, с которым заключен договор на финансирование, представляет Оператору заявление о предоставлении финансирования (в согласованной с Оператором форме) с приложением следующих документов:

      1) расчет финансирования части затрат на содержание рабочих мест по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам;

      2) расчет финансирования части затрат на использование энергоресурсов по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам;

      3) расчет финансирования части затрат на осуществление научно-исследовательских и опытно-конструкторских работ по форме, согласно приложению 4 к настоящим Правилам;

      4) расчет финансирования части затрат, связанных с проведением испытаний колесных транспортных средств и их компонентов, транспортировку образцов транспортных средств и их компонентов до места проведения испытаний и обратно, связанных с выпуском продукции, по форме, согласно приложению 5 к настоящим Правилам;

      5) расчет финансирования, связанного с поддержкой гарантийных обязательств в отношении колесных транспортных средств категории М, в том числе повышенной проходимости категории G, по форме, согласно приложению 6 к настоящим Правилам;

      6) расчет финансирования, связанного с поддержкой гарантийных обязательств в отношении колесных транспортных средств категорий N, в том числе повышенной проходимости категории G, по форме, согласно приложению 7 к настоящим Правилам;

      7) отчет о производстве экологически чистых автомобильных транспортных средств по форме, согласно приложению 8 к настоящим Правилам;

      8) утвержденную плановую калькуляцию себестоимости продукции (одной единицы) в части заявляемых затрат, указанных в подпункте 1) пункта 2 настоящих Правил, за исключением поддержки гарантийных обязательств.

      Сумма финансирования в соответствии с настоящим пунктом одного произведенного и реализованного на территории Республики Казахстан в данном календарном году экологически чистого автомобильного транспортного средства (соответствующего экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) не должна превышать среднеарифметическое значение сумм такого финансирования за прошедший календарный год в разрезе категорий колесных транспортных средств с соответствующими объемами двигателей и показателями полной массы. Далее указанная сумма финансирования одного экологически чистого автомобильного транспортного средства (соответствующего экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями), произведенного в данном календарном году, корректируется пропорционально изменению месячного расчетного показателя по отношению к месячному расчетному показателю прошлого календарного года.

      Уполномоченный орган в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности может письменно обратиться к Оператору с предложением об изменении в данном календарном году объемов финансирования с предоставлением документов, подтверждающих обоснованность таких изменений.

      Оператор анализирует предложения уполномоченного органа в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности на предмет финансовых возможностей Оператора. По итогам анализа Оператор определяет объем финансирования и направляет на согласование в уполномоченный орган в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности.

      Уполномоченный орган в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности после получения предложений от Оператора согласовывает или направляет замечания Оператору.

      Оператор по итогам согласования с уполномоченным органом в области государственной поддержки индустриально-инновационной направляет соответствующие изменения в Инвестиционную политику на согласование уполномоченному органу в области охраны окружающей среды.

      Прочие суммы финансирования в соответствии с настоящим пунктом по направлениям, установленных подпунктом 1) пункта 2 настоящих Правил (далее – прочее финансирование), одного произведенного на территории Республики Казахстан в данном календарном году экологически чистого автомобильного транспортного средства (соответствующего экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) не должны превышать среднеарифметическое значение сумм финансирования произведенных и реализованных на территории Республики Казахстан экологически чистых автомобильных транспортных средств (соответствующего экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) за прошедший календарный год в разрезе категорий колесных транспортных средств с соответствующими объемами двигателей и показателями полной массы. Далее указанная сумма финансирования одного экологически чистого автомобильного транспортного средства (соответствующего экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями), произведенного в данном календарном году, корректируется пропорционально изменению месячного расчетного показателя по отношению к месячному расчетному показателю прошлого календарного года.

      Общая сумма прочего финансирования определяется Оператором в его инвестиционной политике на соответствующий год, согласованной уполномоченным органом в области охраны окружающей среды в следующем порядке:

      1) уполномоченный орган в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности на основании предложений Производителей направляет Оператору предложения об объемах прочего финансирования на соответствующий календарный год;

      2) Оператор анализирует предложения уполномоченного органа в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности на предмет своих финансовых возможностей. По итогам анализа Оператор направляет уполномоченному органу в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности информацию об объемах доступных средств, которые могут быть выделены в качестве прочего финансирования;

      3) уполномоченный орган в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности в пределах объемов доступных средств Оператора, которые могут быть им выделены в качестве прочего финансирования, формирует и направляет Оператору предложение об объемах прочего финансирования в разрезе Производителей и категорий транспортных средств;

      4) Оператор на основании предложения уполномоченного органа в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности включает объемы прочего финансирования в соответствующий раздел Инвестиционной политики, который направляется на согласование уполномоченному органу в области охраны окружающей среды.

      Прочее финансирование не предоставляется по транспортным средствам, по которым в соответствии с настоящим пунктом уже осуществлено финансирование при их производстве и реализации на территории Республики Казахстан.

      Для получения прочего финансирования, Производитель, с которым заключен договор на финансирование, представляет Оператору заявление по форме, согласно приложению 10 к настоящим Правилам, с приложением документов, указанных в подпунктах 1)-8) настоящего пункта, таможенных деклараций и (или) товаросопроводительных документов в соответствии с таможенным законодательством Республики Казахстан.";

      дополнить пунктом 10-1 следующего содержания:

      "10-1. Для получения финансирования в соответствии с подпунктом 2) пункта 2 настоящих Правил Производитель, с которым заключен договор на финансирование, ежемесячно представляет Оператору заявление о предоставлении финансирования (в согласованной с Оператором форме) скидки, предоставленной им физическим и юридическим лицами при реализации произведенного в Республике Казахстан экологически чистого автомобильного транспортного средства, с приложением документов, подтверждающих получение скидочных сертификатов от покупателей в течение предыдущего месяца.

      Размер скидки указывается в скидочном сертификате и представляет собой выраженную в тенге сумму.

      Скидочный сертификат действует в течение одного года с момента его выдачи и может быть передан иным лицам не более двух раз с момента его выдачи. Передача сертификата иным лицам не изменяет срок его действия.

      Скидка на приобретение произведенного на территории Республики Казахстан экологически чистого автомобильного транспортного средства (соответствующего экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) может быть суммирована не более чем по двум скидочным сертификатам на одно приобретаемое автомобильное транспортное средство.

      Для определения размера скидки уполномоченный орган в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности на основании предложений Производителей, направляет Оператору план производства экологически чистых автомобильных транспортных средств (соответствующего экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) и размер скидок в разрезе категории автомобильных транспортных средств на следующий год.

      Оператор анализирует предложения уполномоченного органа в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности на предмет финансовых возможностей Оператора. По итогам анализа Оператор определяет количество скидочных сертификатов и размер скидок, предусмотренных в них, в разрезе категории автомобильных транспортных средств и направляет на согласование в уполномоченный орган в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности.

      Уполномоченный орган в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности после получения предложений от Оператора согласовывает или направляет замечания Оператору.

      Оператор по итогам согласования с уполномоченным органом в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности включает количество скидочных сертификатов и размер скидок, в разрезе категории автомобильных транспортных средств в соответствующий раздел Инвестиционной политики на следующий год, который направляется на согласование уполномоченному органу в области охраны окружающей среды.";

      пункты 11, 12 и 13 изложить в следующей редакции:

      "11. Оператор:

      1) регистрирует в порядке поступления заявления о предоставлении финансирования, представленные в соответствии с пунктами 10, 10-1 настоящих Правил;

      2) проверяет представленные документы в течение пяти рабочих дней со дня поступления заявлений о предоставлении финансирования на предмет полноты содержащихся сведений и в случае принятия положительного решения в течение трех рабочих дней предоставляет производителю финансирование;

      3) в случае принятия решения об отказе в предоставлении финансирования в течение трех рабочих дней со дня принятия решения в письменном виде уведомляет производителя с указанием основания отказа.

      12. Основаниями для отказа в предоставлении финансирования является неполнота и/или несоответствие представленных документов и содержащихся в них сведений требованиям, установленными пунктами 10, 10-1 настоящих Правил.

      13. В случае установления факта нарушения требований, установленных пунктами 4, 7, 10 и 10-1 настоящих Правил, средства, полученные Производителем в результате данных нарушений, подлежат возврату в доход Оператора.";

      приложение 1 к настоящим Правилам изложить в новой редакции, согласно приложению 1 к настоящему совместному приказу;

      дополнить приложением 9, согласно приложению 2 к настоящему совместному приказу;

      дополнить приложением 10, согласно приложению 3 к настоящему совместному приказу.

      2. Департаменту управления отходами Министерства энергетики Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление копии настоящего совместного приказа в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан на официальное опубликование в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан" для включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего совместного приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства энергетики Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства энергетики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра энергетики Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
Ж. Қасымбек
_______________

Министр энергетики
Республики Казахстан
К. Бозумбаев
_______________

  Приложение 1
к совместному приказу Министра
энергетики Республики Казахстан
от 28 февраля 2017 года № 77
и Министра по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
от 28 февраля 2017 года № 119
  Приложение 1
к Правилам стимулирования
производства в Республике
Казахстан экологически чистых
автомобильных транспортных
средств (соответствующих
экологическому классу 4 и
выше; с электродвигателями) и
их компонентов
  форма

                        Типовой договор между производителями экологически чистых
      автомобильных транспортных средств и оператором расширенных обязательств
                        производителей (импортеров)

                              город ________             "___" __________20__ года

            Настоящий Договор заключен между оператором расширенных обязательств
производителей (импортеров) действующего на основании Устава (далее – Оператор), в лице
______________, и ________________, в лице ______________, действующего на основании
____________ (далее –Производитель) именуемые в дальнейшем Стороны.

            Принимая во внимание, что:

            Стороны договорились о том, что Договор будет регулировать их взаимные права и
обязанности при реализации его условий,

            Стороны заключили настоящий Договор о нижеследующем.

            1. Предмет Договора

            1.1. Предметом настоящего Договора является взаимодействие Сторон по
установлению и реализации взаимных обязательств при производстве экологически чистых
транспортных средств товарных позиций 8701 (седельные тягачи), 8702 (моторные
транспортные средства, предназначенные для перевозки 10 человек или более, включая
водителя), 8703 (автомобили легковые и прочие моторные транспортные средства,
предназначенные главным образом для перевозки людей), 8704 (моторные транспортные
средства для перевозки грузов), 8705 (моторные транспортные средства специального
назначения) Товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности Евразийского
экономического союза (далее – ТНВЭД ЕАЭС), направленное на развитие отечественной
экологически чистой автомобильной промышленности.

            Под производством экологически чистых транспортных средств понимается система
серийного производства по меньшей мере одного из следующих экологически чистых
автомобильных транспортных средств и, при наличии, их компонентов: соответствующих
экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями.

            Под производством компонентов транспортных средств понимаются составные части
конструкции транспортных средств, детали, узлы, комплектующие изделия, материалы,
химическая, лакокрасочная продукция и иные комплектующие, необходимые для
производства транспортных средств.

            1.2. Настоящий Договор является основанием для стимулирования Оператором
производства экологически чистых автомобильных транспортных средств (соответствующих
экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) и их компонентов путем:

            1) финансирования их производителей по следующим направлениям: содержание
рабочих мест; использование энергоресурсов; осуществление научно-исследовательских и
опытно-конструкторских разработок; проведение испытаний, связанных с выпуском
продукции; поддержка гарантийных обязательств;

            2) финансирования скидки, предоставленной производителем в соответствии со
скидочными сертификатами физическим и юридическим лицам при приобретении ими
экологически чистых автомобильных транспортных средств (соответствующих
экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) на территории Республики
Казахстан, произведенного в Республике Казахстан.

            1.3. Особенности регламентации отношений, вытекающих из положений подпункта 2)
пункта 1.2. настоящего Договора определяются в соответствии с подпунктом 10-2) пункта 1
статьи 285-4 Экологического кодекса Республики Казахстан.

            2. Обязанности Сторон

            2.1 Производитель обязуется:

            2.1.1. обеспечить производство экологически чистых транспортных средств;

            2.1.2. предоставить Оператору заявление о предоставлении финансирования и
документы в соответствии с пунктом 10 или 10-1 Правил стимулирования производства в
Республике Казахстан экологически чистых автомобильных транспортных средств
(соответствующих экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) и их
компонентов.

            2.1.3. Производить возврат излишне уплаченных Оператором сумм и, в случае
установления фактов нарушения требований к производителям экологически чистых
автомобильных транспортных средств, а также при предоставлении производителем
недостоверных, либо сфальсифицированных сведений и данных, возврат денежных средств
Оператору в течение десяти рабочих дней с момента получения соответствующего
уведомления, к которым прилагаются подтверждающие документы.

            2.1.4 Ответственность за достоверность предоставляемой Производителем
информации в целях получения финансирования несет Производитель.

            2.2. Оператор обязуется:

            2.2.1. проверять предоставленные документы в течение пяти рабочих дней со дня
поступления заявления о предоставлении финансирования и в случае принятия
положительного решения в течение трех рабочих дней предоставляет Производителю
финансирование;

            2.2.2. в случае принятия решения об отказе в предоставлении финансирования в
течение трех рабочих дней со дня принятия решения в письменном виде уведомлять
Производителя с указанием основания отказа;

            2.2.3. в течение трех рабочих дней со дня обнаружения фактов нарушения требований
к производителям экологически чистых автомобильных транспортных средств, а также при
предоставлении производителем недостоверных, либо сфальсифицированных сведений и
данных, извещать Производителя о необходимости возврата перечисленной денежной
средств.

            3. Ответственность Сторон

            3.1. В случае неисполнения или ненадлежащего исполнения Производителем норм
Договора Оператор направляет Производителю уведомление о приостановлении Договора и
об устранении в течение месячного срока нарушения в письменной форме с указанием
выявленных нарушений.

            Не устранение или ненадлежащее устранение выявленных нарушений является
основанием для расторжения Договора в порядке, предусмотренном гражданским
законодательством Республики Казахстан.

            3.2. В случае невозвращения Производителем денежной выплаты в установленный
срок их возврат осуществляется в судебном порядке.

            3.3. За неисполнение или ненадлежащее исполнение других обязательств и гарантий
Стороны несут ответственность в соответствии с действующим законодательством
Республики Казахстан.

            4. Форс-мажор

            4.1. Ни одна из Сторон не несет ответственности за невыполнение каких-либо
обязательств по Договору, если такое невыполнение или задержка при выполнении вызваны
обстоятельствами непреодолимой силы (форс-мажор).

            4.2. К форс-мажору относятся военные конфликты, природные катастрофы,
стихийные бедствия (пожары, крупные аварии, нарушение коммуникаций) и иные
чрезвычайные и непредотвратимые при данных условиях обстоятельства.

            4.3. При полной или частичной приостановке работ по Договору, вызванной форс-
мажорными обстоятельствами, продлеваются сроки реализации обязательств на срок
действия форс-мажора.

            4.4. В случае возникновения форс-мажорных обстоятельств Сторона, пострадавшая от
них, в течение пятнадцати рабочих дней со дня их возникновения уведомляет об этом
другую Сторону путем вручения письменного извещения с указанием даты начала события и
описанием форс-мажорных обстоятельств.

            4.5. При возникновении форс-мажорных обстоятельств Стороны незамедлительно
проводят переговоры для поиска решения сложившейся ситуации и используют все средства
для сведения к минимуму последствий таких обстоятельств.

            5. Конфиденциальность

            5.1. Стороны в соответствии с законодательством Республики Казахстан соблюдают
условия конфиденциальности по всем документам, информации и отчетам, относящимся к
работе по реализации настоящего Договора в течение срока его действия.

            5.2. Ни одна из Сторон без получения письменного согласия другой Стороны, не
вправе раскрывать информацию, касающуюся содержания Договора, или иную информацию,
считаемую конфиденциальной и связанную с реализацией положений настоящего Договора,
кроме случаев:

            1) когда информация используется в ходе судебного разбирательства;

            2) когда информация предоставляется третьим лицам, оказывающим услуги одной из
Сторон по Договору, при условии, что такое третье лицо берет на себя обязательство
соблюдения условий конфиденциальности такой информации и использования ее только в
установленных Сторонами целях и на определенный Сторонами срок;

            3) когда информация предоставляется банку или иной финансовой организации, у
которой Сторона по Договору получает финансовые средства, при условии, что такой банк
или финансовая организация берет на себя обязательство соблюдения условий
конфиденциальности такой информации;

            4) когда информация предоставляется налоговым или иным уполномоченным
государственным органам Республики Казахстан, которые имеют доступ к любой
информации, в том числе являющейся банковской тайной, относящейся к любым
банковским счетам Производителя, в том числе открытым в иностранных банках за
пределами Республики Казахстан;

            5) опубликования данных об объемах стимулирования Производителей.

            6. Урегулирование споров

            6.1. Любой спор между Сторонами относительно толкования или применения
настоящего Договора разрешается путем консультаций и переговоров.

            6.2. Неурегулированные споры разрешаются в судебном порядке в соответствии с
законодательством Республики Казахстан.

            7. Заключительные положения, вступление в силу и прекращение действия Договора

            7.1. Настоящий Договор действует до года и автоматически продлевается в случае
добросовестного исполнения Сторонами условий договора.

            7.2. Настоящий Договор интерпретируется и регулируется в соответствии с
действующим законодательством Республики Казахстан.

            7.3. Совершено в городе "___" ____________ года в двух экземплярах, каждый на
казахском и русском языках, имеющих одинаковую юридическую силу, по 1 (одному)
экземпляру для каждой из Сторон. В случае наличия разногласий в толковании положений
настоящего Договора, Стороны обращаются к тексту на русском языке.

            8. Реквизиты Сторон

Оператор
_________________________

_________________________

М.П. (при наличии)

Производитель
________________________

________________________

М.П. (при наличии)

  Приложение 2
к совместному приказу Министра
энергетики Республики Казахстан
от 28 февраля 2017 года № 77
и Министра по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
от 28 февраля 2017 года № 119
  Приложение 9
к Правилам стимулирования
производства в Республике
Казахстан экологически чистых
автомобильных транспортных
средств (соответствующих
экологическому классу 4 и
выше; с электродвигателями) и
их компонентов
  форма

                                    Скидочный сертификат

                                    №____________________

            Настоящий скидочный сертификат подтверждает, что ___________________________
(ФИО, документ, удостоверяющий личность, ИИН физического лица или наименование,
БИН и организационно-правовая форма юридического лица) ___________________________,
сдал/а/о ______ (дата) на утилизацию автомобиль ______ марки/модели _____________, VIN
код ___________________.

            В соответствии с Экологическим кодексом Республики Казахстан и Совместным
приказом
И.о. Министра энергетики Республики Казахстан от 4 декабря 2015 года № 697 и
Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 23 декабря 2015 года №
1219 "Об утверждении Правил стимулирования производства в Республике Казахстан
экологически чистых автомобильных транспортных средств (соответствующих
экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) и их компонентов" (далее -
Правила), оператор расширенных обязательств производителей (импортеров) ___________
(далее - Оператор) гарантирует возмещение скидки в размере _______________ (прописью)
тенге, предоставленной физическим и юридическим лицам на приобретение экологически
чистых автомобильных транспортных средств на территории Республики Казахстан,
произведенных в Республике Казахстан:

            - соответствующих экологическому классу 4 и выше;

            - с электродвигателями.

            Представление данного скидочного сертификата при покупке произведенного и
реализуемого на территории Республики Казахстан экологически чистого автомобильного
транспортного средства дает право лицу, его предъявившему на скидку в размере, указанном
в нем (далее - Скидка).

            Скидка может быть суммирована не более чем по двум скидочным сертификатам на
одно приобретаемое транспортное средство.

            Настоящий сертификат действует в течение 1 (одного) года с момента выдачи и
может быть передан иным лицам не более двух раз с момента его выдачи. Передача
сертификата иным лицам не изменяет срок его действия.

            Информация о выдаче, использовании и передаче иным лицам скидочного
сертификата подлежит регистрации/перерегистрации у Оператора.

            Скидка предоставляется только на приобретение экологически чистых
автомобильных транспортных средств, производители которых имеют заключенный с
Оператором договор на финансирование Скидки.

            ___________ Дата выдачи

            Электронная цифровая подпись Оператора

  Приложение 3
к совместному приказу Министра
энергетики Республики Казахстан
от 28 февраля 2017 года № 77
и Министра по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
от 28 февраля 2017 года № 119
  Приложение 10
к Правилам стимулирования
производства в Республике
Казахстан экологически чистых
автомобильных транспортных
средств (соответствующих
экологическому классу 4 и
выше; с электродвигателями) и
их компонентов
  форма

                        Заявление о предоставлении прочих сумм финансирования

            Согласно пункту 10 Правил стимулирования производства в Республике Казахстан
экологически чистых автомобильных транспортных средств (соответствующих
экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) и их компонентов,
___________________________________ обращается к оператору расширенных обязательств
производителей (импортеров) ___________ с заявлением о предоставлении финансирования
производства следующих автомобильных транспортных средств (соответствующих
экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями) их компонентов:

            Наименование ________________ (марка, модель), VIN код ________________, место
реализации ________________, за период ______________, по которым финансирование:

            - осуществлено с начала текущего календарного года в размере (в тенге) ___________

            - заявлено в размере (в тенге) _________________ в том числе:


п/п

Направление финансирования

Сумма финансирования, тенге

1

Затраты на содержание рабочих мест


2

Затраты на использование энергоресурсов


3

Затраты на осуществление научно-исследовательских и опытно-конструкторских разработок


4

Затраты, связанные с проведением испытаний колесных транспортных средств и их компонентов, транспортировку образцов транспортных средств и их компонентов до места проведения испытаний и обратно, связанных с выпуском продукции


5

Затраты на поддержку гарантийных обязательств в отношении колесных транспортных средств категории М, в том числе повышенной проходимости категории G


6

Затраты на поддержку гарантийных обязательств в отношении колесных транспортных средств категории N, в том числе повышенной проходимости категории G



Итого



N…


                        Экологически чистые автомобильные транспортные средства,
            соответствующие экологическому классу 4 и выше; с электродвигателями

VIN код

Краткое наименование

1



2



3



            Приложения:

            1. Расчет финансирования части затрат на содержание рабочих мест;

            2. Расчет финансирования части затрат на использование энергоресурсов;

            3. Расчет финансирования части затрат на осуществление научно-исследовательских и
опытно-конструкторских работ;

            4. Расчет финансирования части затрат, связанных с проведением испытаний
колесных транспортных средств и их компонентов, транспортировку образцов транспортных
средств и их компонентов до места проведения испытаний и обратно, связанных с выпуском
продукции;

            5. Расчет финансирования, связанного с поддержкой гарантийных обязательств в
отношении колесных транспортных средств категории М, в том числе повышенной
проходимости категории G;

            6. Расчет финансирования, связанного с поддержкой гарантийных обязательств в
отношении колесных транспортных средств категорий N, в том числе повышенной
проходимости категории G;

            7. Отчет о производстве экологически чистых автомобильных транспортных средств;

            8. Утвержденную плановую калькуляцию себестоимости продукции (одной единицы)
в части заявляемых затрат, за исключением поддержки гарантийных обязательств.

      Руководитель организации: ______________ __________________________
                              (подпись)      (фамилия имя отчество)

      М.П.