"Сот-сараптама қызметі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 14 мамырдағы № 270 бұйрығына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2017 жылғы 15 наурыздағы № 271 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 13 сәуірде № 15013 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің м.а. 2018 жылғы 5 қаңтардағы № 19 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Әділет министрінің м.а. 05.01.2018 № 19 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Сот-сараптама қызметі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 14 мамырдағы № 270 бұйрығына (Нормативтiк құқықтық актілерді мемлекеттік тiркеу тiзiлiмiнде № 11339 болып тіркелген, 2015 жылғы 25 маусымдағы № 11339 "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгеріс пен толықтырулар енгізілсін:

      бұйрықтың 1-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес "Сот сарапшыларын аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің стандарты;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес "Сот сарапшысы біліктілігін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің стандарты;

      3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес "Сот-медициналық, сот-психиатриялық, сот-наркологиялық сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің стандарты;

      4) осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес "Сот-медициналық, сот-психиатриялық және сот-наркологиялық сараптамалардың белгілі түрін жүргізу құқығына біліктілік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің стандарты бекітілсін.";

      осы бұйрықтың 1, 2-қосымшаларына сәйкес 3, 4-қосымшалармен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Сараптама қызметін ұйымдастыру депаратменті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне орналастыру үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Әділет министрінің орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Әділет министрі
М. Бекетаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар министрі

      __________________ Д. Абаев

      2017 жылғы 29 наурыз

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      __________________ Т. Сулейменов

      2017 жылғы 10 сәуір

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2017 жылғы 15 наурыздағы
№ 271 бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2015 жылғы 14 мамырдағы
№ 270 бұйрығына
3-қосымша

"Сот-медициналық, сот-психиатриялық, сот-наркологиялық сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Сот-медициналық, сот-психиатриялық, сот-наркологиялық сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі әзірлеген.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің "Сот медицинасы орталығы" РМҚК-ның (бұдан әрі – Орталық) кеңсесі;

      3) "электронды үкімет" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсетудің тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсетудің мерзімі:

      1) құжаттар пакетін көрсетілетін қызметті берушіге, Орталыққа тапсырған, сондай-ақ порталға жүгінген сәттен бастап – 15 (он бес) жұмыс күні;

      Көрсетілетін қызметті беруші, Орталық көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын алған кезден бастап екі жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      Ұсынылған құжаттардың осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес толық емес және (немесе) мерзімі өткен құжаттарды ұсыну фактісі анықталған жағдайларда көрсетілетін қызметті беруші, Орталық көрсетілген мерзімде өтінішті қарауды тоқтату туралы жазбаша дәлелді жауап береді.

      2) құжаттарды тапсыру үшін күтудің жіберілетін ең көп уақыты – 15 (он бес) минут;

      3) қызмет көрсетудің жіберілетін ең көп уақыты – 15 (он бес) минут.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған), қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аттестаттау куәлігі (әрі қарай – куәлік) не осы стандарттың 10-тармағында белгіленген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Куәлік аттестаттаудан өткеннен кейін беріледі.

      Мемлекеттік қызметтікөрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.

      Көрсетілетін қызметті алушы маман куәлігін қағаз жеткізгіште алу үшін жүгінген жағдайда куәлік электронды форматта ресімделеді, басып шығарылады, көрсетілетін қызметті берушінің бастығының/Орталықтың директоры мөрімен және қолымен расталды.

      Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне", аттестаттау комиссиясы төрағасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында жолданады және сақталады.

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұма аралығында, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін;

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну кестесі Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұма аралығында, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 17.30-ға дейін.

      2) порталдың – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес, өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет, осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген интернет-қорда орналастырылған, көрсетілетін қызметті берушінің басшысы/Орталықтың директоры бекітетін тізімге сәйкес, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен көрсетіледі.

      9. Көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың қызметкері жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге, Орталыққа:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      көрсетілетін қызметті берушінің сот сараптамасы органы аумақтық бөлімшесінің басшысы не болмаса оны ауыстыратын адам қол қойған, кәсіптік даярлығының деңгейін көрсететін сот сарапшысына мінездеме;

      соңғы жылдағы сот сарапшысының қорытындыларына рецензиялардың көшірмесі;

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысандағы мәліметтер.

      2) порталға:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініш;

      көрсетілетін қызметті берушінің сот сараптамасы органы аумақтық бөлімшесінің басшысы не болмаса оны ауыстыратын адам қол қойған, кәсіптік даярлығының деңгейін көрсететін сот сарапшысына мінездеменің электрондық көшірмесі;

      соңғы жылдағы сот сарапшысының қорытындыларына рецензиялардың электрондық көшірмесі;

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысандағы мәліметтер.

      сот-сараптама қызметін лицензия негізінде жүзеге асыратын адамдар:

      көрсетілетін қызметті берушіге, Орталыққа:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      соңғы жылдағы сот сарапшысының қорытындыларына рецензиялардың көшірмесі;

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысандағы мәліметтер.

      порталға:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      соңғы жылдағы сот сарапшысының қорытындыларына рецензиялардың электрондық көшірмесі;

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысандағы мәліметтер.

      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаты, оның сот сараптамасын жүргізу құқығына біліктілік куәлігі, лицензиясы туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші, Орталық "электрондық үкімет" шлюздері арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға жазбаша келісім береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды:

      көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың кеңсесі арқылы берген кезде, тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат (хабарлама) беріледі;

      портал арқылы жүгінген кезде – көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған сұратудың қабылданғаны туралы мәртебесі жолданады.

      10. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартудың негіздері:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің "Сот-сараптама қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабы 18) тармақшасында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген үкімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алумен байланысты арнаулы құқығынан айырылуы бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тартады.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды тұлғаларының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының, сондай-ақ Орталықтың қызметкерлерінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағымдар осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті берушінің басшысының/Орталықтың директоры атына: 010000, Астана қ., Мәңгілік ел көш., 8, Министрліктер үйі, 13 кіреберіс мекенжайы бойынша беріледі.

      Шағым пошта арқылы жазбаша түрде немесе көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың кеңсесі, сондай-ақ портал арқылы беріледі. Шағымға көрсетілетін қызметті алушы тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда), пошталық мекенжайын көрсете отырып, қол қояды.

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың кеңсесінде шағымның қабылданғанын растау, оны қабылдаған тұлғаның тегі, байланыс деректері, сондай-ақ жауапты алу орны мен мерзімі, лауазымды тұлғалардың байланыс деректері көрсетілген талонды бере отырып тіркеу (мөртабаны, кіріс нөмірі мен күні) болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады. Шағымды қарау нәтижелері көрсетілетін қызметті алушыға пошталық байланыс арқылы жіберіледі немесе көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының телефоны бойынша алуға болады.

      Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетінен" шағым туралы ақпарат қолжетімді болады, ол көрсетілетін қызметті беруші, Орталық шағымды өңдеген кезде жаңартылып отырады (жеткізу, тіркеу, орындау туралы белгі, шағымды қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап).

      Көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралады.

      12. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету, оның ішінде электрондық нысанда көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      13. Көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың үй-жайларында мүмкіндігі шектеулі көрсетілетін қызметті алушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар (пандустар және лифтілер) көзделген.

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың www.adilet.gov.kz ресми интернет-қорында орналастырылған.

      15. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті ЭЦҚ болған кезде портал арқылы электрондық нысанда алады.

      16. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтағы қолжетімділік режимінде порталдағы "жеке кабинеті", сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алады.

      17. Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8-800-080-7777.

  "Сот-медициналық,
сот-психиатриялық,
сот-наркологиялық
сарапшыларды аттестаттау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
1-қосымша
  Нысан

Аттестаттау куәлігі №___

      20___жылғы " ____ " _________________

      ____________________ қаласы

      Қазақстан Республикасы Әділет министрінің (не болмаса оны ауыстыратын адамның)

      20__ жылғы "__"_______№ ____ бұйрығы негізінде әрекет ететін комиссиясы құрамында:

      Төраға      ___________________________________________

      Комиссия мүшелері       _________________________________________

      ___________________________________________

      ___________________________________________

      Хатшы ___________________________________________

      _______________________________________________________________

      (Тегі, аты, әкесінің аты, (ол болған жағдайда),сот сарапшысының лауазымы және жұмыс орны)

      ісін қарастырып,

      Былай деп шешті:_______________________

      (аттестаттаудың нәтижесі)

      ___________________________________

      (Комиссия төрағасының қолы немесе ЭЦҚ)

  "Сот-медициналық,
сот-психиатриялық,
сот-наркологиялық
сарапшыларды аттестаттау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
2-қосымша
  Нысан
  Сот сарапшылары
аттестациясын,
оның ішінде кезектен тыс
аттестаттауды өткізу жөніндегі
комиссия төрағасының
орынбасарына

Өтініш

      Сізден, мені сот сарапшыларын аттестаттаудан, оның ішінде кезектен тыс аттестаттаудан өтуге жіберуіңізді сұраймын.

      Сонымен қатар, аттестаттаудан өту үшін келесі құжаттарды жолдаймын:

      1.____________________________________

      2.____________________________________

      3.____________________________________

      Ақпараттық жүйелердегі, заңмен қорғалған құпияларды құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін:

      _______________________________________________________

      қолы (Т, А, Ә (болған жағдайда)

  "Сот-медициналық,
сот-психиатриялық,
сот-наркологиялық
сарапшыларды аттестаттау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
3-қосымша

Мәліметтер нысаны

      Өтінім бойынша деректер

      1. Өтініш нөмірі______________

      2. Қалыптастыру күні______________

      Негізгі мәліметтер

      3. Ғылыми дәрежесі, атағы ______________

      4. Ғылыми еңбектері мен жаңалықтары______________

      5. Соңғы бес жылда жүргізілген сараптамаларының саны_____

      Жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтер

      6. ЖСН______________

      7. Тегі______________

      8. Аты______________

      9. Әкесінің аты (ол болған жағдайда) ______________

      10. Жеке басын куәландыратын құжаттың түрі______________

      11. Нөмірі______________

      12. Сериясы______________

      13. Берілген күні______________

      14. Аяқталу күні______________

      15. Берген орган______________

      Жоғары кәсіптік білімі туралы дипломы

      16. Білімі______________

      17. Дипломның нөмірі

      18. Дипломның сериясы

      19. Үміткердің оқыған елі______________

      20. Түскен жылы______________

      21. Бітірген жылы______________

      22. Диплом бойынша мамандығы______________

      23. Диплом бойынша біліктілігі______________

      24. Дипломның нострификациясы (қажет болған жағдайда) ______________

      Соңғы бес жылда біліктілік даярлығын (біліктілік арттыру) өткендігі туралы мәлеметтер

      25. Сот сарапшыларының біліктілігін даярлаудың (біліктілігін арттырудың) өту орны_____________

      26. Мамандығы_____________

      27. Сот сарапшыларының біліктілігін даярлаудың (біліктілігін арттырудың) басталу күні_____________

      28. Сот сарапшыларының біліктілігін даярлаудың (біліктілігін арттырудың) аяқталған күні_____________

      29. Сот сарапшыларының біліктілігін даярлау (біліктілігін арттыру) өткен уақытта зерделеген материалдар_____________

      30. Сот сарапшыларының біліктілігін даярлау (біліктілігін арттыру) басшысының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда), лауазымы_____________

      31. Сот сарапшыларының біліктілігін даярлау (біліктілігін арттыру) өткендігі туралы есеп_____________

      Қызметті жүзеге асыруы туралы мәліметтер

      32. Сот сараптама қызметін жүзеге асырудың өз тәсіліңізді таңдаңыз

      - көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың қызметкері

Біліктілік куәлігі (оған қосымшасымен бірге) номері

Рұқсат беру құжатының мерзімі

Мамандығы





      - сот-сараптама қызметін лицензия негізінде жүзеге асыратын адам

Біліктілік куәлігі (оған қосымшасымен бірге) номері

Рұқсат беру құжатының мерзімі

Мамандығы








Лицензия нөмірі

Лицензияны берген күні



      Қазіргі уақыттағы жұмыс орны туралы мәліметтер:

      33. Мәлімделген мамандық бойынша еңбек өтілі (жылы, айы, күні) _____________

      34. Жалпы еңбек өтілі (жылы, айы, күні) _____________

      35. Қазіргі уақыттағы жұмыс орны _____________

      36. Атқаратын лауазымы _____________

      37. Осы лауазымға тағайындалған күні _____________

      Мәлімделген мамандық бойынша еңбек өтілі

Жұмысқа қабылданған күні

Жұмыстан босатылған күн

Жұмыс орны

Атқаратын қызметі

Жұмысы туралы мәліметтер

Бұйрықтың №

Бұйрықтың шығарылған күні








      Тәртіптік, әкімшілік жазалар, көтермелеу туралы мәліметтер (соңғы алты айда)

      38. Тәртіптік жазалардың болуы туралы мәліметтер (қажеттісінің астын сызу)

      1) Ескерту

      2) Сөгіс

      3) Қатаң сөгіс

      4) Еңбек шартын бұзу

      39. Көтермелеу_____________

      Мекенжайы

      40. Пошталық индексі______________

      41. Ел, облысы, ауданы, елді мекені______________

      42. Көшенің аты______________

      43. Үйдің, ғимараттың нөмірі______________

      44. Пәтердің, кеңсенің нөмірі______________

      45. Телефондардың нөмірі______________

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2017 жылғы 15 наурыздағы
№ 271 бұйрығына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2015 жылғы 14 мамырдағы
№ 270 бұйрығына
4-қосымша

"Сот-медициналық, сот-психиатриялық және сот-наркологиялық сараптамалардың белгілі түрін жүргізу құқығына біліктілік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Сот-медициналық, сот-психиатриялық және сот-наркологиялық сараптамалардың белгілі түрін жүргізу құқығына біліктілік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі әзірлеген.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің "Сот медицинасы орталығы" РМҚК-ның (бұдан әрі – Орталық) кеңсесі;

      3) "электронды үкімет" веб-порталы www.egov.kz (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметтік көрсетудің тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсетудің мерзімі:

      1) құжаттар пакетін көрсетілетін қызметті берушіге, Орталыққа тапсырған, сондай-ақ порталға жүгінген сәттен бастап – 15 (он бес) жұмыс күні;

      Көрсетілетін қызметті беруші, Орталық көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын алған кезден бастап екі жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      Ұсынылған құжаттардың осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес толық емес және (немесе) мерзімі өткен құжаттарды ұсыну фактісі анықталған жағдайларда көрсетілетін қызметті беруші, Орталық көрсетілген мерзімде өтінішті қарауды тоқтату туралы жазбаша дәлелді жауап береді.

      2) құжаттарды тапсыру үшін күтудің жол берілетін ең көп уақыты – 15 (он бес) минут;

      3) қызмет көрсетудің жол берілетін ең көп уақыты – 15 (он бес) минут.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған), қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша сот сараптамасының белгілі бір түрін жүргізу құқығына сот сарапшысының біліктілік куәлігі (бұдан әрі – куәлік) не осы стандарттың 10-тармағында белгіленген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап. Куәлік біліктілік емтиханынан оң нәтижемен өткен жағдайда беріледі.

      2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша сот сараптамасының белгілі бір түрін жүргізу құқығына сот сарапшысының біліктілік куәлігіне қосымша (бұдан әрі – куәлікке қосымша) не осы стандарттың 10-тармағында белгіленген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап. Куәлікке қосымша, куәлігі бар көрсетілетін қызметті алушыларға біліктілік емтиханын оң нәтижемен тапсырған жағдайда беріледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.

      Көрсетілетін қызметті алушы маман куәлігін қағаз жеткізгіште алу үшін жүгінген жағдайда куәлік электронды форматта ресімделеді, басып шығарылады, көрсетілетін қызметті берушінің бастығының/Орталықтың директоры мөрімен және қолымен расталды.

      Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" біліктілік комиссиясы төрағасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында жолданады және сақталады.

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұма аралығында, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін;

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну кестесі Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұма аралығында, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 17.30-ға дейін.

      2) порталдың - жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес, өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет, осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген интернет-қорда орналастырылған көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бекітетін/Орталықтың директоры бекітетін кестеге сәйкес, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен көрсетіледі.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге, Орталыққа:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес нысандағы мәліметтер.

      2) порталға:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініш;

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес нысандағы мәліметтер.

      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаты туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші, Орталық "электрондық үкімет" шлюздері арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісім береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды:

      көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың кеңсесі арқылы берген кезде, тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат (хабарлама) беріледі.

      портал арқылы жүгінген кезде – көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған сұратудың қабылданғаны туралы мәртебесі жолданады.

      10. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартудың негіздері:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің "Сот-сараптама қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабы 15) тармақшасында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген үкімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алумен байланысты арнаулы құқығынан айырылуы бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тартады.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды тұлғаларының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының, сондай-ақ Орталықтың қызметкерлерінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағымдар осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті берушінің басшысының/Орталықтың директоры атына немесе: 010000, Астана қ., Мәңгілік ел көш., 8, Министрліктер үйі, 13 кіреберіс мекенжайы бойынша беріледі.

      Шағым пошта арқылы жазбаша түрде немесе көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың кеңсесі, сондай-ақ портал арқылы беріледі. Шағымға көрсетілетін қызметті алушы тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда), пошталық мекенжайын көрсете отырып, қол қояды.

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың кеңсесінде шағымның қабылданғанын растау, оны қабылдаған тұлғаның тегі, байланыс деректері, сондай-ақ жауапты алу орны мен мерзімі, лауазымды тұлғалардың байланыс деректері көрсетілген талонды бере отырып тіркеу (мөртабаны, кіріс нөмірі мен күні) болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады. Шағымды қарау нәтижелері көрсетілетін қызметті алушыға пошталық байланыс арқылы жіберіледі немесе көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының телефоны бойынша алуға болады.

      Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетінен" шағым туралы ақпарат қолжетімді болады, ол көрсетілетін қызметті беруші, Орталық шағымды өңдеген кезде жаңартылып отырады (жеткізу, тіркеу, орындау туралы белгі, шағымды қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап).

      Көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралады.

      12. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету, оның ішінде

электрондық нысанда көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып

қойылатын өзге де талаптар

      13. Көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың үй-жайларында мүмкіндігі шектеулі көрсетілетін қызметті алушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар (пандустар және лифтілер) көзделген.

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары көрсетілетін қызметті берушінің, Орталықтың www.adilet.gov.kz ресми интернет-қорында орналастырылған.

      15. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті ЭЦҚ болған кезде портал арқылы электрондық нысанда алады.

      16. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтағы қолжетімділік режимінде порталдағы "жеке кабинеті", сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алады.

      17. Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8-800-080-7777.

  "Сот-медициналық,
сот-психиатриялық және
сот-наркологиялық
сараптамалардың белгілі түрін
жүргізу құқығына біліктілік
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
1-қосымша
  Нысан

Сот сараптамасының белгілі бір түрін жүргізу құқығына сот сарапшысының біліктілік куәлігі №_____

      Осы куәлік ____________________________________________ берілді

      (Т.А.Ә. (ол болған жағдайда)

      өйткені, оған комиссияның 20_ жылғы "__" ________ шешімімен

      1. _______________________________________

      2. _______________________________________

      мамандығы бойынша сот сараптамасын жүргізу құқығымен сот сарапшысы біліктілігі берілді.

      _____________________________________________________________

      (комиссия төрағасының қолы немесе ЭЦҚ)

  "Сот-медициналық,
сот-психиатриялық және
сот-наркологиялық
сараптамалардың белгілі түрін
жүргізу құқығына біліктілік
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
2-қосымша
  Нысан

Сот сараптамасының белгілі бір түрін жүргізу құқығына сот сарапшысының біліктілік куәлігіне қосымша №____

      Осы куәлік ____________________________________________ берілді,

      (Т.А.Ә. (ол болған жағдайда)

      өйткені, оған комиссиясының 20_ жылғы "__" ________ шешімімен

      1. _______________________________________

      2. _______________________________________

      мамандығы бойынша сот сараптамасын жүргізу құқығымен сот сарапшысы біліктілігі берілді.

      _____________________________________________________________

      (комиссия төрағасының қолы немесе ЭЦҚ)

  "Сот-медициналық,
сот-психиатриялық және
сот-наркологиялық
сараптамалардың белгілі түрін
жүргізу құқығына біліктілік
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
3-қосымша
  Нысан
  Қазақстан Республикасы
Әділет министрлігінің
Сот сарапшысы біліктілігін
беруүшін біліктілік
емтихандарынқабылдау
комиссиясы төрағасының
орынбасарына

Өтініш

      Сізден, мені келесі ____________________________________________

      мамандықтар бойынша емтихан тапсыруға жіберуіңізді сұраймын:

      Қоса берілген құжаттардың тізімі:

      1.

      2.

      3.

      Ақпараттық жүйелердегі, заңмен қорғалған құпиялардағы мәліметтерді қолдануға келісемін:

      ________________________________________________

      Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қызмет алушының қолы

      Өтініш берген күні

  "Сот-медициналық,
сот-психиатриялық және
сот-наркологиялық
сараптамалардың белгілі түрін
жүргізу құқығына біліктілік
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
4-қосымша

Мәліметтер нысаны

      Өтінім бойынша деректер

      1. Өтініш нөмірі ______________

      2. Қалыптастыру күні ______________


      Негізгі мәліметтер

      3. Ғылыми дәрежесі, атағы ______________

      4. Ғылыми еңбектері мен жаңалықтары ______________

      5. Соңғы бес жылда жүргізілген сараптамаларының саны _____


      Жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтер

      6. ЖСН ______________

      7. Тегі ______________

      8. Аты ______________

      9. Әкесінің аты (ол болған жағдайда) ______________

      10. Жеке басын куәландыратын құжаттың түрі ______________

      11. Нөмірі ______________

      12. Сериясы ______________

      13. Берілген күні ______________

      14. Аяқталу күні ______________

      15. Берген орган ______________


      Жоғары кәсіптік білімі туралы дипломы

      16. Білімі ______________

      17. Дипломның нөмірі

      18. Дипломның сериясы

      19. Үміткердің оқыған елі ______________

      20. Түскен жылы ______________

      21. Бітірген жылы ______________

      22. Диплом бойынша мамандығы ______________

      23. Диплом бойынша біліктілігі ______________

      24. Дипломның нострификациясы (қажет болған жағдайда) ______________




      Мәлімделген мамандық бойынша интернатура немесе резидентура, не қайта даярлау өткендігі туралы мәліметтер (сот-медициналық, сот-наркологиялық, сот-психиатриялық мамандықтарының сот сарапшылары үшін)

      25. Нөмірі _______________

      26. Мамандығы _______________

      27. Цикл атауы _______________

      28. Оқытқан ұйымның атауы _______________

      29. Оқудың басталуы _______________

      30. Оқудың аяқталуы _______________

      31. Оқудың сағат бойынша көлемі _______________

      32. Берілген күні


      Соңғы бес жылда біліктілік даярлығын (біліктілік арттыру) өткендігі туралы мәлеметтер

      33. Сот сарапшыларының біліктілігін даярлаудың (біліктілігін арттырудың) өту орны _____________

      34. Мамандығы _____________

      35. Сот сарапшыларының біліктілігін даярлаудың (біліктілігін арттырудың) басталу күні _____________

      36. Сот сарапшыларының біліктілігін даярлаудың (біліктілігін арттырудың) аяқталған күні _____________

      37. Сот сарапшыларының біліктілігін даярлау (біліктілігін арттыру) өткен уақытта зерделеген материалдар_____________

      38. Сот сарапшыларының біліктілігін даярлау (біліктілігін арттыру) басшысының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда), лауазымы_____________

      39. Сот сарапшыларының біліктілігін даярлау (біліктілігін арттыру) өткендігі туралы есеп _____________


      Мекенжайы

      40. Пошталық индексі ______________

      41. Ел, облысы, ауданы, елді мекені ______________

      42. Көшенің аты ______________

      43. Үйдің, ғимараттың нөмірі ______________

      44. Пәтердің, кеңсенің нөмірі ______________

      45. Телефондардың нөмірі ______________

О внесении изменения и дополнений в приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 14 мая 2015 года № 270 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области судебно-экспертной деятельности"

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 15 марта 2017 года № 271. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 апреля 2017 года № 15013. Утратил силу приказом и.о. Министра юстиции Республики Казахстан от 5 января 2018 года № 19 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра юстиции РК от 05.01.2018 № 19 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 14 мая 2015 года № 270 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области судебно-экспертной деятельности" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11339, опубликованный в информационно-правовой системе "Әділет" 25 июня 2015 года) следующие изменение и дополнения:

      пункт 1 приказа изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить:

      1) стандарт государственной услуги "Аттестация судебных экспертов" согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) стандарт государственной услуги "Присвоение квалификации судебного эксперта" согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      3) стандарт государственной услуги "Аттестация судебно-медицинских, судебно-психиатрических, судебно-наркологических экспертов" согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      4) стандарт государственной услуги "Присвоение квалификации на право производства определенного вида судебно-медицинской, судебно-психиатрической и судебно-наркологической экспертиз" согласно приложению 4 к настоящему приказу.";

      дополнить приложениями 3, 4 согласно приложениям 1, 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту по организации экспертной деятельности Министерства юстиции Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Министра юстиции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр юстиции
Республики Казахстан
М. Бекетаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министр информации и
коммуникаций Республики Казахстан
__________________ Д. Абаев
29 марта 2017 года

      "СОГЛАСОВАН"
Министр национальной
экономики Республики Казахстан
__________________ Т. Сулейменов
10 апреля 2017 года

  Приложение 1
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан
от 15 марта 2017 года № 271
  Приложение 3
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан
от 14 мая 2015 года № 270

Стандарт государственной услуги
"Аттестация судебно-медицинских, судебно-психиатрических,
судебно-наркологических экспертов"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аттестация судебно-медицинских, судебно-психиатрических, судебно-наркологических экспертов" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством юстиции Республики Казахстан.

      3. Государственная услуга оказывается Министерством юстиции Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) канцелярию РГКП "Центра судебной медицины" услугодателя (далее – Центр);

      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю, Центру а также при обращении на портал – 15 (пятнадцать) рабочих дней;

      Услугодатель, Центр в течение двух рабочих дней с момента получения документов услугополучателя проверяет на полноту представленных документов.

      В случаях установления факта неполноты представленных документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель, Центр в указанные сроки дает письменный мотивированный ответ о прекращении рассмотрения заявления.

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 (пятнадцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания – 15 (пятнадцать) минут.

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная), бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – аттестационное свидетельство (далее – свидетельство) по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям установленным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.

      Свидетельство выдается после прохождения аттестации.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      В случае обращения услугополучателя за получением свидетельства на бумажном носителе, свидетельство оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью руководителя услугодателя/директором Центра.

      При обращении услугополучателя через портал результат оказания государственной услуги направляется и хранится в "личном кабинете" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) председателя аттестационной комиссии.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы:

      1) услугодателя, Центра – с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан;

      График приема заявления и выдачи результата государственной услуги услугодателя, Центра с понедельника по пятницу с 9.00 до 17.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      Государственная услуга оказывается в соответствии со списком, утверждаемым руководителем услугодателя/директором Центра, размещенными на интернет-ресурсе, указанным в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги, в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении:

      сотрудника услугодателя, Центра:

      1) к услугодателю, Центру:

      заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      характеристику на судебного эксперта, подписанную руководителем территориального подразделения органа судебных экспертиз Министерства юстиции Республики Казахстан либо лица его замещающего, отражающую уровень профессиональной подготовки;

      копия рецензии на заключения судебного эксперта за последний год;

      сведения по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги.

      2) на портал:

      заявление в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      электронная копия характеристики на судебного эксперта, подготовленная руководителем, или начальником территориального подразделения органа судебных экспертиз Министерства юстиции Республики Казахстан либо лица его замещающего, отражающую уровень профессиональной подготовки;

      электронная копия рецензии на заключения судебного эксперта за последний год;

      сведения по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги.

      лица, осуществляющего судебно-экспертную деятельность на основании лицензии:

      1) к услугодателю, Центру:

      заявление в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      копия рецензии на заключения судебного эксперта за последний год;

      сведения по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги.

      2) на портал:

      заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      электронная копия рецензии на заключения судебного эксперта за последний год;

      сведения по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги.

      Сведения документа, удостоверяющего личность услугополучателя, о его квалификационном свидетельстве судебного эксперта на право производства судебной экспертизы, лицензии услугодатель, Центр получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      Услугополучатель дает согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах при оказании государственной услуги, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов:

      через канцелярию услугодателя, Центра выдается расписка (уведомление) о приеме соответствующих документов;

      через портал – услугополучателю в "личный кабинет" направляется статус о принятии запроса на государственную услугу.

      10. Основания для отказа в оказании государственной услуги:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным подпунктом 18) статьи 12 Закона Республики Казахстан "О судебно-экспертной деятельности";

      3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственной услуги

      11. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, а так же на сотрудников Центра по вопросам оказания государственной услуги: жалоба подается на имя руководителя услугодателя/директора Центра по адресам, указанным в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги или по адресу: 010000, город Астана, ул. Мәңгілік ел, 8, Дом министерств, подъезд 13.

      Жалоба подается в письменной форме по почте или нарочно через канцелярию услугодателя, Центра, а также посредством портала. Жалоба подписывается услугополучателем, в которой указывается его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовой адрес.

      Подтверждением принятия жалобы является регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, Центра с выдачей талона, в котором указываются номер, дата, фамилия лица, принявшего жалобу, с указанием контактных данных, а также срока и места получения ответа, контактных данных должностных лиц.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Центра подлежит рассмотрению в течении пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Результат рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи или выдается нарочно в канцелярии услугодателя, Центра.

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования услугополучатель получает по телефону Единого контакт-центра.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация о жалобе, которая обновляется в ходе обработки жалобы услугодателем, Центром (отметка о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, рассматривается в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель может обратиться в суд в установленном законодательством порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме

      13. В помещениях услугодателя, Центра предусмотрены условия для обслуживания услугополучателей с ограниченными возможностями (пандусы и лифты).

      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на официальном интернет-ресурсе услугодателя, Центра – www.adilet.gov.kz.

      15. Услугополучатель получает государственную услугу в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

      16. Услугополучатель получает информацию о порядке, статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также Единого контакт-центра.

      17. Единый контакт-центр: 1414, 8-800-080-7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Аттестация судебно-медицинских,
судебно-психиатрических,
судебно-наркологических экспертов"
  Форма

Аттестационное свидетельство №___

            "____" ________20____года

            город ___________

            Комиссия в составе председателя ________________

            Членов комиссии ________________

                        ________________

                        ________________

            Секретаря       ________________

            действующая на основании приказа Министра юстиции Республики Казахстан (либо
лица его замещающего) от "___" ____________20___ года №___.

            Рассмотрев дело ___________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество, (при его наличии) должность и место работы судебного эксперта)

      Решила: ________________
            итог аттестации

            _________________________________________
      (подпись или ЭЦП председателя комиссии)

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Аттестация судебно-медицинских,
судебно-психиатрических,
судебно-наркологических экспертов"
  Форма

                                                            Заместителю председателя
                                                      Комиссии по проведению
                                                      аттестации, в том числе
                                                      внеочередной аттестации
                                                      судебных экспертов

                                    Заявление

            Прошу Вас допустить меня к прохождению аттестации, в том числе внеочередной
аттестации судебных экспертов.

            Вместе с тем, направляю следующие документы для прохождения аттестации, в том
числе внеочередной аттестации:

            1. ______________________________

            2. ______________________________

            3. ______________________________

            Согласен(-а) на использования сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах.
      __________________________________________________________________________
                              подпись Ф.И.О.(при его наличии)

  Приложение 3
к стандарту государственной услуги
"Аттестация судебно-медицинских,
судебно-психиатрических, судебно-
наркологических экспертов"

                                    Форма сведений

      Данные по заявке

      1. Номер заявления_______________________________________________________________

      2. Дата создания__________________________________________________________________

      Основные сведения

      3. Ученая степень, звание (при его наличии) __________________________________________

      4. Научные труды и изобретения (при его наличии) ___________________________________

      5. Количество проведенных экспертиз за последние пять лет____________________________

      Сведения о документе, удостоверяющем личность

      6. Фамилия______________________________________________________________________

      7. Имя__________________________________________________________________________

      8. Отчество (при его наличии) ______________________________________________________

      9. ИИН_________________________________________________________________________

      10. Тип документа удостоверяющего личность________________________________________

      11. Номер_______________________________________________________________________

      12. Серия________________________________________________________________________

      13. Дата выдачи__________________________________________________________________

      14. Дата окончания_______________________________________________________________

      15. Орган выдачи_________________________________________________________________

      Диплом о высшем профессиональном образовании

      16. Образование__________________________________________________________________

      17. Номер диплома_______________________________________________________________

      18. Серия диплома________________________________________________________________

      19. Страна обучения претендента___________________________________________________

      20. Год поступления______________________________________________________________

      21. Год окончания________________________________________________________________

      22. Специальность по диплому_____________________________________________________

      23. Квалификация по диплому______________________________________________________

      24. Нострификация диплома (при необходимости) ____________________________________

      Данные о прохождении квалификационной подготовки (повышения квалификации) за
последние 5 лет

      25. Место прохождения квалификационной подготовки (повышения квалификации)
судебных экспертов_______________________________________________________________

      26. Специальность________________________________________________________________

      27. Дата начала прохождения квалификационной подготовки (повышения квалификации)
судебных экспертов ______________________________________________________________

      28. Дата окончания прохождения квалификационной подготовки (повышения квалификации)
судебных экспертов ______________________________________________________________

      29. Изученные материалы во время прохождения квалификационной подготовки
(повышения квалификации) судебных экспертов______________________________________

      30. Фамилия, имя, отчества (при его наличии), должность руководителя квалификационной
подготовки (повышения квалификации) судебных экспертов
________________________________________________________________________________

      31. Отчет о прохождении квалификационной подготовки (повышения квалификации)
судебных экспертов ______________________________________________________________

      Данные об осуществлении деятельности

      32. Выберите ваш способ осуществления судебно-экспертной деятельности:
- сотрудник услугодателя, Центра

Номер квалификационного свидетельство (дополнений к нему)

Дата разрешительного документа

Специальность




      - лицо, осуществляющее судебно-экспертную деятельность на оснований лицензий

Номер квалификационного свидетельства (дополнений к нему)

Дата разрешительного документа

Специальность





Номер лицензии

Дата выдачи лицензии



      Сведения о настоящем месте работы

      33. Стаж работы по заявляемой специальности________________________________________

      34. Общий стаж__________________________________________________________________

      35. Место работы в настоящее время________________________________________________

      36. Занимаемая должность_________________________________________________________

      37. Дата назначения на данную должность___________________________________________

      Сведения о трудовой деятельности по заявляемой специальности

Дата назначения

Дата увольнения

Занимаемая должность

Место работы

Сведения о работе

№ приказа

Дата издания приказа








      Сведения о дисциплинарных, административных взысканиях, поощрениях (за последние 6
месяцев)

      38. Сведения о наличии дисциплинарных взысканий (нужное подчеркнуть)

            1) Замечание

            2) Выговор

            3) Строгий выговор

            4) Расторжение трудового договора

      39. Поощрения ___________________________________________________________________

      Адрес

      40. Почтовый индекс______________________________________________________________

      41. Страна, область, район, населенный пункт_________________________________________

      42. Название улицы_______________________________________________________________

      43. Номер дома, здания____________________________________________________________

      44. Номер квартиры, офиса_________________________________________________________

      45. Номер телефонов______________________________________________________________

  Приложение 2
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан
от 15 марта 2017 года № 271
  Приложение 4
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан
от 14 мая 2015 года № 270

Стандарт государственной услуги "Присвоение квалификации на право производства определенного вида судебно-медицинской, судебно-психиатрической и судебно-наркологической экспертиз"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Присвоение квалификации на право производства определенного вида судебно-медицинской, судебно-психиатрической и судебно-наркологической экспертиз" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством юстиции Республики Казахстан.

      3. Государственная услуга оказывается Министерством юстиции Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя; 

      2) канцелярию РГКП "Центра судебной медицины" услугодателя (далее – Центр);

      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал). 

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю, Центру а также при обращении на портал – 15 (пятнадцать) рабочих дней;

      Услугодатель, Центр в течение двух рабочих дней с момента получения документов услугополучателя проверяет на полноту представленных документов.

      В случаях установления факта неполноты представленных документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель, Центр в указанные сроки дает письменный мотивированный ответ о прекращении рассмотрения заявления.

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 (пятнадцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания – 15 (пятнадцать) минут.

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частична автоматизированная), бумажная. 

      6. Результаты оказания государственной услуги:

      1) квалификационное свидетельство судебного эксперта на право производства определенного вида судебной экспертизы (далее – свидетельство) по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, установленным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги. Свидетельство выдается при положительном прохождении квалификационного экзамена.

      2) дополнение к квалификационному свидетельству судебного эксперта на право производства определенного вида судебной экспертизы (далее – дополнение к свидетельству) по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, установленным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги. Дополнение к свидетельству выдается услугополучателю, имеющему свидетельство при положительной сдаче квалификационного экзамена.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      В случае обращения услугополучателя за получением свидетельства на бумажном носителе, свидетельство оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью руководителя услугодателя/директором Центра.

      При обращении услугополучателя через портал результат оказания государственной услуги направляется и хранится в "личном кабинете" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) председателя квалификационной комиссии.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы:

      1) услугодателя, Центра – с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан;

      График приема заявления и выдачи результата государственной услуги услугодателя, Центра с понедельника по пятницу с 9.00 до 17.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем). 

      Государственная услуга оказывается в соответствии с графиком, утвержденным директором Центра, размещенным на интернет-ресурсе, указанным в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги, в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя:

      1) к услугодателю, Центру:

      заявление по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги;

      сведения по форме согласно приложению 4 к настоящему стандарту государственной услуги.

      2) на портал:

      заявление в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги;

      сведения по форме согласно приложению 4 к настоящему стандарту государственной услуги.

      Сведения документа, удостоверяющего личность услугополучателя услугодатель, Центр получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      Услугополучатель дает согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах при оказании государственной услуги, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов:

      через канцелярию услугодателя, Центра выдается расписка (уведомление) о приеме соответствующих документов.

      через портал – услугополучателю в "личный кабинет" направляется статус о принятии запроса на государственную услугу.

      10. Основания для отказа в оказании государственной услуги:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным подпунктом 15) статьи 12 Закона Республики Казахстан "О судебно-экспертной деятельности";

      3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственной услуги

      11. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, а так же на сотрудников Центра по вопросам оказания государственной услуги: жалоба подается на имя руководителя услугодателя/директора Центра по адресам, указанным в пункте 15 настоящего стандарта государственной услуги или по адресу: 010000, город Астана, ул. Мәңгілік ел, 8, Дом министерств, подъезд 13.

      Жалоба подается в письменной форме по почте или нарочно через канцелярию услугодателя, Центра, а также посредством портала. Жалоба подписывается услугополучателем, в которой указывается его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовой адрес.

      Подтверждением принятия жалобы является регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, Центра с выдачей талона, в котором указываются номер, дата, фамилия лица, принявшего жалобу, с указанием контактных данных, а также срока и места получения ответа, контактных данных должностных лиц.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Центра подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Результат рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи или выдается нарочно в канцелярии услугодателя, Центра.

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования услугополучатель получает по телефону Единого контакт-центра.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация о жалобе, которая обновляется в ходе обработки жалобы услугодателем, Центром (отметка о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, рассматривается в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель может обратиться в суд в установленном законодательством порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме

      13. В помещениях услугодателя, Центра предусмотрены условия для обслуживания услугополучателей с ограниченными возможностями (пандусы и лифты).

      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на официальном интернет - ресурсе услугодателя: www.adilet.gov.kz.

      15. Услугополучатель получает государственную услугу в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

      16. Услугополучатель получает информацию о порядке, статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также Единого контакт-центра.

      17. Единый контакт-центр: 1414, 8-800-080-7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Присвоение квалификации на
право производства
определенного вида судебно-медицинской,
судебно-психиатрической и
судебно-наркологической экспертиз"
  Форма

                  Министерство юстиции Республики Казахстан
                  Квалификационное свидетельство судебного эксперта
            на право производства определенного вида судебной экспертизы №___

      Выдано_________________________________________________________________________
                        фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      в том, что ему (ей) решением квалификационной комиссии от "___"_________ 20 ___ г.
присвоена квалификация судебного эксперта с правом производства судебной экспертизы по
специальности:

      1. _____________________________________________

      2. _____________________________________________

      ________________________________________________________________________________
                  (подпись или ЭЦП председателя комиссии)

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Присвоение квалификации на
право производства
определенного вида судебно-медицинской,
судебно-психиатрической и
судебно-наркологической экспертиз"
  Форма

                                    Дополнение
      к квалификационному свидетельству судебного эксперта на право производства
                  определенного вида судебной экспертизы №___

      Выдано_________________________________________________________________________
                        фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      в том, что ему (ей) решением квалификационной комиссии от "___" ________ 20 ___ г.
присвоена квалификация судебного эксперта с правом производства судебной экспертизы по
специальности судебной экспертизы по специальности:

      1. _______________________________________________

      2. _______________________________________________

      ________________________________________________________________________________
                        (подпись или ЭЦП председателя комиссии)

  Приложение 3
к стандарту государственной услуги
"Присвоение квалификации на
право производства определенного
вида судебно-медицинской,
судебно-психиатрической и
судебно-наркологической экспертиз"
  Форма

                                                      Заместителю председателя
                                                комиссии по присвоению
                                                квалификации судебного
                                                эксперта Министерства
                                                юстиции Республики Казахстан

                                    Заявление

            Прошу Вас допустить меня к сдаче экзаменов последующим специальностям:
________________________________________________________________________________

      Перечень прилагаемых документов:
1. _____________________________________

      2. _____________________________________

      3. _____________________________________

      Согласен (-а) на использования сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах.

                        ______________________________________________
                  Ф.И.О. (при его наличии) и подпись услугополучателя

                                    Дата подачи заявления

  Приложение 4
к стандарту государственной услуги
"Присвоение квалификации на
право производства определенного
вида судебно-медицинской,
судебно-психиатрической и
судебно-наркологической экспертиз"

                                    Форма сведений

      Данные по заявке

      1. Номер заявления_______________________________________________________________

      2. Дата создания__________________________________________________________________

      Основные сведения

      3. Ученая степень, звание (при его наличии) __________________________________________

      4. Научные труды и изобретения (при его наличии) ____________________________________

      5. Количество проведенных экспертиз за последние пять лет_____________________________

      Сведения о документе, удостоверяющем личность

      6. Фамилия______________________________________________________________________

      7. Имя__________________________________________________________________________

      8. Отчество (при его наличии) ______________________________________________________

      9. ИИН__________________________________________________________________________

      10. Тип документа удостоверяющего личность________________________________________

      11. Номер_______________________________________________________________________

      12. Серия________________________________________________________________________

      13. Дата выдачи__________________________________________________________________

      14. Дата окончания________________________________________________________________

      15. Орган выдачи_________________________________________________________________

      Диплом о высшем профессиональном образовании

      16. Образование__________________________________________________________________

      17. Номер диплома_______________________________________________________________

      18. Серия диплома________________________________________________________________

      19. Страна обучения претендента___________________________________________________

      20. Год поступления______________________________________________________________

      21. Год окончания________________________________________________________________

      22. Специальность по диплому_____________________________________________________

      23. Квалификация по диплому______________________________________________________

      24. Нострификация диплома (при необходимости) ____________________________________

      Сведения о прохождении интернатуры или резидентуры, либо переподготовки по заявляемой
специальности (для судебных экспертов судебно-медицинской, судебно-наркологической,
судебно-психиатрической специальностей)

      25. Номер _______________________________________________________________________

      26. Специальность _______________________________________________________________

      27. Наименование цикла___________________________________________________________

      28. Название обучающей организации_______________________________________________

      29. Начало обучения______________________________________________________________

      30. Окончание обучения___________________________________________________________

      31. Объем обучения в часах________________________________________________________

      32. Дата выдачи __________________________________________________________________

      Данные о прохождении квалификационной подготовки (повышения квалификации) за
последние 5 лет

      33. Место прохождения квалификационной подготовки (повышения квалификации)
судебных экспертов_______________________________________________________________

      34. Специальность________________________________________________________________

      35. Дата начала прохождения квалификационной подготовки (повышения квалификации)
судебных экспертов ______________________________________________________________

      36. Дата окончания прохождения квалификационной подготовки (повышения квалификации)
судебных экспертов ______________________________________________________________

      37. Изученные материалы во время прохождения квалификационной подготовки
(повышения квалификации) судебных экспертов______________________________________

      38. Фамилия, имя, отчества (при его наличии), должность руководителя квалификационной
подготовки (повышения квалификации) судебных экспертов
________________________________________________________________________________

      39. Отчет о прохождении квалификационной подготовки (повышения квалификации)
судебных экспертов ______________________________________________________________

      Адрес

      40. Почтовый индекс______________________________________________________________

      41. Страна, область, район, населенный пункт_________________________________________

      42. Название улицы_______________________________________________________________

      43. Номер дома, здания____________________________________________________________

      44. Номер квартиры, офиса________________________________________________________

      45. Номер телефонов______________________________________________________________