"Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және біліктілігін арттыру жөніндегі мамандандырылған оқу орталығын белгілеу" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 16 наурыздағы № 237 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2017 жылғы 15 наурыздағы № 189 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 28 сәуірде № 15083 болып тіркелді. Күші жойылды- Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 28 наурыздағы № 261 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 28.03.2020 № 261 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және біліктілігін арттыру жөніндегі мамандандырылған оқу орталығын белгілеу" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 16 наурыздағы № 237 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11132 тіркелген, "Егемен Қазақстан" газетінің 2015 жылғы 29 шілдегі № 140 (28868) санында жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      Аталған бұйрықпен бекітілген "Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және біліктілігін арттыру жөніндегі мамандандырылған оқу орталығын белгілеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында:

      4-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде– 30 жұмыс күні;";

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – "Жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және біліктілігін арттыру жөніндегі мамандандырылған оқу орталығын белгілеу туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің бұйрығы (бұдан әрі – бұйрық) не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартудың себептерін көрсете отырып, дәлелді жауап.

      Көрсетілетін қызметті берушінің берген рұқсаттары туралы мәліметтер "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесіне енгізіледі.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.

      Порталда мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қойылған хабарлама нысанында бұйрықтың электрондық көшірмесін қоса бере отырып, көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.

      Көрсетілетін қызметті алушы рұқсатты қағаз жеткізгіште алу үшін жүгінген жағдайда рұқсат бұйрық көшірмесі түрінде беріледі.";

      8-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) порталда – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталған соң, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Көрсетілетін қызметті алушы (немесе сенімхат бойынша оның өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) барлық құрылтайшылары мен басшыларының (Тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде) және ЖСН) мәліметтерін көрсете отырып еркін нысанда өтініш;

      2) жарлық көшірмесі;

      3) сабақтарды өткізуге арналған үй-жайдың бар-жоғын растайтын құжаттың көшірмесі;

      4) атыс даярлығы бойынша сабақтар өткізуге арналған меншік құқығындағы атыс тирінің бар-жоғын растайтын құжаттың көшірмесі;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлінісінің көрсетілетін қызметті алушыда оқу бағдарламалары мен оқу жоспарларында көзделген арнайы және техникалық құралдардың бар-жоғын растайтын тексеру актісі;

      6) тиісті теориялық, практикалық білімдері және өзінің кәсіби құзыреті саласында білім беру дағдысы бар оқытушылардың және оқыту процесіне тартылатын күзет қызметі саласында кәсіби жұмыс тәжірибесі бар мамандардың бар-жоғын растайтын құжаттардың көшірмелері;

      7) оқытушыларда және оқыту процесіне тартылатын күзет қызметі саласында кәсіби жұмыс тәжірибесі бар мамандарда тиісті теориялық, практикалық білімінің және өзінің кәсіби құзыреті саласында оқыту дағдыларының бар-жоғын растайтын құжаттардың көшірмелері (еңбек қызметін растайтын құжаттардың көшірмелері).

      8) көрсетілетін қызметті алушының басшысы бекіткен жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және біліктілігін арттыру жөніндегі оқу бағдарламалары мен оқу жоспарларының көшірмелері;

      9) белгіленген талаптарға жауап беретін қаруды сақтауға арналған үй-жайдың бар-жоғын растайтын құжаттардың көшірмелері (не қаруды сақтау шарты);

      10) көрсетілетін қызметті алушының барлық құрылтайшылары (қатысушылар) мен басшыларына қатысты психоневрологиялық және наркологиялық диспансерлердің медициналық анықтамалары.

      Портал арқылы жүгінген кезде:

      1) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініш;

      2) жарлығының электрондық көшірмесі;

      3) сабақтар өткізуге арналған үй-жайдың бар-жоғын растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;

      4) атыс даярлығы бойынша сабақтар өткізуге арналған меншік құқығындағы атыс тирінің бар-жоғын растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлінісінің қызмет алушыда оқу бағдарламалары мен оқу жоспарларында көзделген арнайы және техникалық құралдардың бар-жоғын растайтын тексеру актісінің электрондық көшірмесі;

      6) тиісті теориялық, практикалық білімдері және өзінің кәсіби құзыреті саласында білім беру дағдысы бар оқытушылардың және оқыту процесіне тартылатын күзет қызметі саласында кәсіби жұмыс тәжірибесі бар мамандардың бар-жоғын растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері;

      7) оқытушыларда және оқыту процесіне тартылатын күзет қызметі саласында кәсіби жұмыс тәжірибесі бар мамандарда тиісті теориялық, практикалық білімінің және өзінің кәсіби құзыреті саласында оқыту дағдыларының бар-жоғын растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (еңбек қызметін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері);

      8) көрсетілетін қызметті алушының басшысы бекіткен жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және біліктілігін арттыру жөніндегі оқу бағдарламалары мен оқу жоспарларының электрондық көшірмелері;

      9) белгіленген талаптарға жауап беретін қаруды сақтауға арналған үй-жайдың бар-жоғын растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (не қаруды сақтау шарты);

      10) көрсетілетін қызметті алушының барлық құрылтайшылары (қатысушылар) мен басшыларына қатысты психоневрологиялық және наркологиялық диспансерлер беретін медициналық анықтамалардың электрондық көшірмелері.

      Көрсетілетін қызметті алушының барлық құрылтайшылары (қатысушылары) мен басшыларының жеке басын және сабақтар өткізуге арналған үй-жайдың санитарлық нормаларға сәйкестігін растайтын мәліметтерді, сондай-ақ соттылығының жоқтығы туралы, қылмыстық жауапкершіліктен және ақталмайтын негіздер бойынша жазадан босатылғаны туралы анықтамаларды; көрсетілетін қызметті алушының барлық құрылтайшылары (қатысушылары) мен басшыларына қатысты қозғалған қылмыстық істер, ақталмайтын негіздер бойынша тоқтатылған қылмыстық істер және ақталмайтын негіздер бойынша қылмыстық істерді қозғаудан бас тарту туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Портал арқылы жүгінген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" күні мен уақытын көрсете отырып, мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну үшін сұрау салудың қабылданғандығы туралы мәртебе жолданады.";

      мынадай мазмұндағы 9-1-тармақпен толықтырылсын:

      "9-1. Мыналар:

      1) көрсетілетін қызметті алушы "Күзет қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 19 қазандағы Заңының 10-1-бабында көзделген талаптарға сәйкес келмейді;

      2) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарында деректердің (мәліметтердің) анық еместігінің анықталуы;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты оның қызметіне немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы соттың заңды күшіне енген шешімінің (үкімінің) болуы;

      4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген шешімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алумен байланысты арнаулы құқығынан айырылуы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер болып табылады.";

      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет мәселелері бойынша Министрліктің және (немесе) оның лауазымды тұлағаларының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым:

      1) Министрліктің Әкімшілік полиция комитеті (бұдан әрі – ӘПК) басшысының атына;

      2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 11-тармағында көрсетілген Министрлік басшысының атына беріледі.

      Шағым жазбаша нысанда пошта, "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы немесе көрсетілген қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.

      Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде), пошталық мекенжайы, байланыс телефоны көрсетіледі.

      Шағымның қабылданғанын растау көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып, тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) болып табылады.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефондары арқылы алуға болады.

      Шағымдарды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" көрсетілетін қызметті берушінің шағымды өңдеуі барысында (шағымды жеткізу, тіркеу, орындау, қарау немесе қараудан бас тарту туралы белгілер) жаңартылатын ақпарат қолжетімді болады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеу күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта немесе "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жолданады не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға немесе Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте шағыммен сотқа жүгінеді.

      Мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы ол тіркелген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралады.".

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Әкімшілік полиция комитеті (И.В. Лепеха):

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде орналастыру үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына мемлекеттік және орыс тілдерінде бір данада баспа және электронды нысанда жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күн ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Ішкі істер министрінің орынбасары полиция генерал-майоры Е.З. Тургумбаевқа жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ішкі істер министрі
Қ. Қасымов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар министрі

      ________________ Д. Абаев

      2017 жылғы 30 наурыз

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ________________ Т. Сүлейменов

      2017 жылғы 27 наурыз

О внесении изменений и дополнения в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 16 марта 2015 года № 237 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Определение уполномоченным органом специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 15 марта 2017 года № 189. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 апреля 2017 года № 15083. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 28 марта 2020 года № 261

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 28.03.2020 № 261 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 16 марта 2015 года № 237 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Определение уполномоченным органом специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11132, опубликованный в газете "Казахстанская правда" от 23 июля 2016 года № 140 (28266) следующие изменения и дополнение:

      В стандарте государственной услуги "Определение уполномоченным органом специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации", утвержденном указанным приказом:

      подпункт 1) пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "1) с момента сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении на портал – 30 рабочих дней;";

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Результат оказания государственной услуги – приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан "Об определении специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должность руководителя и охранника в частной охранной организации" (далее – приказ) или мотивированный ответ с указанием причин отказа в оказании государственной услуги.

      Сведения о выданных разрешениях услугодателем вносятся в информационную систему "Государственная база данных "Е-лицензирование".

      Форма представления результата оказания государственной услуги: электронная.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме уведомления, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя с приложением электронной копии приказа.

      В случае обращения услугополучателя за получением разрешения на бумажном носителе, разрешение выдается в виде копии приказа.";

      подпункт 2) пункта 8 изложить в следующей редакции:

      "2) портала – круглосуточно за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).";

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности) к услугодателю:

      1) заявление в произвольной форме с указанием сведений всех учредителей и руководителей (Фамилия, имя, отчество (при его наличии) и ИИН);

      2) копия устава;

      3) копия документа, подтверждающего наличие помещений для проведения занятий;

      4) копия документа, подтверждающего наличие на праве собственности стрелкового тира для проведения занятий по огневой подготовке;

      5) акт проверки услугополучателя территориальным подразделением услугодателя, подтверждающий наличие специальных и технических средств, предусмотренных учебными программами и учебными планами;

      6) копии документов, подтверждающих наличие преподавателей, обладающих соответствующими теоретическими, практическими знаниями и навыками преподавания в области своей профессиональной компетенции, и привлекаемых к процессу обучения специалистов, имеющих профессиональный опыт работы в области охранной деятельности;

      7) копии документов, подтверждающих наличие у преподавателей и привлекаемых к процессу обучения специалистов, имеющих профессиональный опыт работы в области охранной деятельности, соответствующих теоретических, практических знаний и навыков преподавания в области своей профессиональной компетенции (копии документов, подтверждающих трудовую деятельность);

      8) копии учебных программ и учебных планов по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации, утвержденные руководителем услугополучателя;

      9) копии документов, подтверждающих наличие помещения, предназначенного для хранения оружия (либо договор на хранение оружия), отвечающего установленным требованиям;

      10) медицинские справки из психоневрологического и наркологического диспансеров на всех учредителей (участников) и руководителей услугополучателя.

      При обращении через портал:

      1) заявление в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя;

      2) электронная копия устава;

      3) электронная копия документа, подтверждающего наличие помещения для проведения занятий;

      4) электронная копия документа, подтверждающего наличие на праве собственности стрелкового тира для проведения занятий по огневой подготовке;

      5) электронная копия акта проверки услугополучателя территориальным подразделением услугодателя, подтверждающий наличие специальных и технических средств, предусмотренных учебными программами и учебными планами;

      6) электронные копии документов, подтверждающих наличие преподавателей, обладающих соответствующими теоретическими, практическими знаниями и навыками преподавания в области своей профессиональной компетенции, и привлекаемых к процессу обучения специалистов, имеющих профессиональный опыт работы в области охранной деятельности;

      7) электронные копии документов, подтверждающих наличие у преподавателей и привлекаемых к процессу обучения специалистов, имеющих профессиональный опыт работы в области охранной деятельности, соответствующих теоретических, практических знаний и навыков преподавания в области своей профессиональной компетенции (электронные копии документов, подтверждающих трудовую деятельность);

      8) электронные копии учебных программ и учебных планов по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации, утвержденных руководителем услугополучателя;

      9) электронные копии документов, подтверждающих наличие помещения, предназначенного для хранения оружия (либо договор на хранение оружия), отвечающего установленным требованиям;

      10) электронные копии медицинских справок из психоневрологического и наркологического диспансеров на всех учредителей (участников) и руководителей услугополучателя.

      Сведения, подтверждающие личности всех учредителей (участников) и руководителей услугополучателя, соответствие помещения для проведения занятий санитарным нормам, а также об отсутствии судимости, об освобождении от уголовной ответственности и наказания по нереабилитирующим основаниям; о возбужденных уголовных делах, прекращенных по нереабилитирующим основаниям и об отказе в возбуждении уголовных дел по нереабилитирующим основаниям на всех учредителей (участников) и руководителей услугополучателя сотрудник услугодателя получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      В случае обращения через портал, услугополучателю в "личный кабинет" направляется статус о принятии запроса для предоставления государственной услуги с указанием даты и времени.";

      дополнить пунктом 9-1 следующего содержания:

      "9-1. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:

      1) услугополучатель не соответствует требованиям, предусмотренным статьей 10-1 Закона Республики Казахстан от 19 октября 2000 года "Об охранной деятельности";

      2) установление недостоверных сведений (данных) в документах, представленных услугополучателем для получения государственной услуги;

      3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения определенной государственной услуги;

      4) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги.";

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. Жалоба на решения, действия (бездействие) Министерства и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг подается:

      1) на имя руководителя Комитета административной полиции Министерства (далее – КАП);

      2) на имя руководителя Министерства, указанного в пункте 11 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалоба принимается в письменной форме по почте, посредством веб-портала "электронного правительства" либо нарочно через канцелярию услугодателя.

      В жалобе физического лица указывается его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес, контактный телефон.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефонам Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг – 1414, 8 800 080 7777.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю по почте или посредством веб-портала "электронного правительства" либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг либо в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.".

      2. Комитету административной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Лепеха И.В.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии в печатном и электронном виде в одном экземпляре на государственном и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканской центр правовой информации" для включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра внутренних дел генерал-майора полиции Тургумбаева Е.З.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр внутренних дел
Республики Казахстан
К. Касымов

      "СОГЛАСОВАН"
Министр информации и коммуникаций
Республики Казахстан
_____________________Д. Абаев
30 марта 2017 года


      "СОГЛАСОВАН"
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
___________________Т. Сулейменов
27 марта 2017 года