"Мұрағат ісі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 138 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2017 жылғы 7 наурыздағы № 57 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 15 мамырда № 15123 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2020 жылғы 29 мамырдағы № 159 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Мәдениет және спорт министрінің 29.05.2020 № 159 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мұрағат ісі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 138 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11086 болып тіркелген, 2015 жылы 29 мамырда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықтың атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Архив ісі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы";

      1-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Мына:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес "Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес "Ұлттық архив қорының мемлекеттік меншіктегі құжаттарын Қазақстан Республикасынан тысқары жерлерге уақытша әкетуге рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;

      3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес "Қазақстан Республикасының мемлекеттік архивтерінен шығатын және шетелге жіберілетін архивтік анықтамаларға және архивтік құжаттардың көшірмелеріне апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Мұрағат анықтамаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында:

      атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты";

      1-тараудың атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      1-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. "Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).";

      3-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті "Қазақстан Республикасы Ұлттық архиві" республикалық мемлекеттік мекемесі, орталық мемлекеттік архивтер, облыстардың, қалалардың, аудандардың мемлекеттік архивтері және олардың филиалдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.";

      2-тараудың атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі";

      4-тармақтың 1) тармақшасының бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) көрсетілетін қызметті берушіге, Мемлекеттік корпорацияға құжаттарды тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде мемлекеттік қызметтің нәтижесі 11 (он бір) жұмыс күні ішінде беріледі.";

      6-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі – әлеуметтік-құқықтық сипаттағы келесі мәліметтерді: жұмыс өтілін, жалақы мөлшерін, жасын, отбасының құрамын, білімін, марапатталғанын, зейнетақы жарналары мен әлеуметтік төлемдердің аударылуын, ғылыми дәрежелер мен атақтардың берілуін, жазатайым оқиғаны, емделуде немесе қоныс аударуда болуын, қуғын-сүргінге ұшырағанын, жаппай саяси қуғын-сүргiндер құрбандарын ақтау, экологиялық апат аймақтарында тұрғанын, бас бостандығынан айыру жерлерінде болғанын, азаматтық хал актілері, құқық белгілеуші және сәйкестендіру құжаттары жөніндегі мәліметтерді растау туралы архивтік анықтама немесе олардың болмауы туралы жауап, немесе архивтік құжаттардан куәландырылған архивтік көшірмелер мен үзінділер.";

      9-тармақта:

      1) тармақшасының үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат, уәкілеттілігін растайтын құжат, немесе көрсетілетін қызметті алушының мүдделерін үшінші тұлға ұсынған кезде, нотариалды куәландырылған сенімхат (жеке басын сәйкестендіру үшін ұсынылады, көрсетілетін қызметті берушінің жұмыскері жеке басын куәландыру үшін құжаттың электрондық көшірмесін жасайды, одан кейін оның түпнұсқасын көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады);";

      2) тармақшасының екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат, уәкілеттілігін растайтын құжат, немесе көрсетілетін қызметті алушының мүдделерін үшінші тұлға ұсынған кезде, нотариалды куәландырылған сенімхат (жеке басын сәйкестендіру үшін ұсынылады, Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері жеке басын куәландыру үшін құжаттың электрондық көшірмесін жасайды, одан кейін оның түпнұсқасын көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады);";

      3) тармақшасының екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) немесе бір реттік паролімен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу. Болған жағдайда растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері қоса беріледі.";

      10-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:

      "Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.";

      мынадай мазмұндағы 10-1 тармақпен толықтырылсын:

      "10-1. Көрсетілетін қызметті көрсетуші мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігі анықталған жағдайларда бас тартады.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту себебін жойған жағдайда, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен көрсетілетін мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының қайта жүгінуіне болады.";

      3-тараудың атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі";

      11-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымданған жағдайда шағым Министрліктің www.mks.gov.kz интернет-ресурсында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына, не Министрлік басшысының атына 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Мәңгілік Ел даңғылы, 8-үй, "Министрліктер үйі" ғимараты, № 15 кіреберіс мекенжайына беріледі.";

      4-тараудың атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Мемлекеттік қызметтің, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге талаптар";

      көрсетілген стандартқа 1-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген стандартқа 2-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес "Ұлттық архив қорының мемлекеттік меншіктегі құжаттарын Қазақстан Республикасынан тысқары жерлерге уақытша әкетуге рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартымен толықтырылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын және шетелге жіберілетін мұрағаттық анықтамалар мен мұрағаттық құжаттардың көшірмелеріне апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында:

      бұйрықтың 2-қосымшасының жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт
министрінің
2015 жылғы 17 сәуірдегі
№ 138 бұйрығына
3-қосымша";

      атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік архивтерінен шығатын және шетелге жіберілетін архивтік анықтамаларға және архивтік құжаттардың көшірмелеріне апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты";

      1-тараудың атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      1-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. "Қазақстан Республикасының мемлекеттік архивтерінен шығатын және шетелге жіберілетін архивтік анықтамаларға және архивтік құжаттардың көшірмелеріне апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).";

      2-тараудың атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі";

      6-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі – Қазақстан Республикасының мемлекеттік архивтерінен шығатын және шетелге жіберілетін архивтік анықтамалардың және (немесе) архивтік құжаттардың көшірмелеріндегі апостиль мөртаңбасы.";

      9-тармақта:

      1) тармақшасында:

      үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат, уәкілеттілігін растайтын құжат, немесе көрсетілетін қызметті алушының мүдделерін үшінші тұлға ұсынған кезде, нотариалды куәландырылған сенімхат (жеке басын сәйкестендіру үшін ұсынылады, көрсетілетін қызметті берушінің жұмыскері жеке басын куәландыру үшін құжаттың электрондық көшірмесін жасайды, одан кейін оның түпнұсқасын көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады);";

      бесінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "мемлекеттік архив мекемесі берген, апостиль мөртаңбасы қойылатын архивтік анықтама және (немесе) архивтік құжаттардың көшірмелері;";

      оныншы абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "мемлекеттік архив мекемесі берген, апостиль мөртаңбасы қойылатын архивтік анықтама және (немесе) архивтік құжаттардың көшірмелері;";

      төртінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Бюджетке мемлекеттік баж төленгенін растайтын құжат ұсынылмаған жағдайда апостиль мөртаңбасы қойылмайды, ол жөнінде көрсетілетін қызметті алушы 2 (екі) жұмыс күні ішінде хабарландырылады;";

      2) тармақшасында:

      екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат, уәкілеттілігін растайтын құжат, немесе көрсетілетін қызметті алушының мүдделерін үшінші тұлға ұсынған кезде, нотариалды куәландырылған сенімхат (жеке басын сәйкестендіру үшін ұсынылады, Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері жеке басын куәландыру үшін құжаттың электрондық көшірмесін жасайды, одан кейін оның түпнұсқасын көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады);";

      төртінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "мемлекеттік архив мекемесі берген, апостиль мөртаңбасы қойылатын архивтік анықтама және (немесе) архивтік құжаттардың көшірмелері;";

      екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Көрсетілетін қызметтi алушының жеке басын растайтын және бюджетке мемлекеттік баж төленгенін растайтын құжаттар туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші мен Мемлекеттік корпорацияның қызметкерi "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиiстi мемлекеттiк ақпараттық жүйелерден алады.";

      3) тармақшасының бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) порталға:

      көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) немесе бір реттік паролімен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу (болған жағдайда растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері қоса беріледі);

      мемлекеттік архив мекемесі берген, апостиль мөртаңбасы қойылатын архивтік анықтама және (немесе) архивтік құжаттардың электрондық көшірмелері;

      бюджетке мемлекеттік баж төленгенін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі (ЭҮТШ арқылы төленген жағдайдан басқа).";

      10-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:

      "Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.";

      мынадай мазмұндағы 10-1 тармақпен толықтырылсын:

      "10-1. Көрсетілетін қызметті көрсетуші мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден мынадай жағдайларда бас тартады:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2014 жылғы 22 желтоқсандағы № 145 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10127 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген Ұлттық мұрағат қорының құжаттарын, басқа да мұрағат құжаттарын мемлекеттік және арнаулы мемлекеттік мұрағаттардың толықтыруы, сақтауы, есепке алуы мен пайдалануы қағидаларымен белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту себептерін жойған жағдайда, осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында белгіленген тәртіппен көрсетілетін мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының қайта жүгінуіне болады.";

      3-тараудың атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі";

      11-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымданған жағдайда шағым көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Мәңгілік Ел даңғылы, 8-үй, "Министрліктер үйі" ғимараты, № 15 кіреберіс мекенжайына беріледі.";

      4-тараудың атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Мемлекеттік қызметтің, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге талаптар";

      көрсетілген стандартқа 1-қосымша осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген стандартқа 2-қосымша осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлiгiнiң Мұрағаттық іс және құжаттама департаменті заңнамада белгiленген тәртiпте:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қағаз және электрондық түрдегі қазақ және орыс тілдеріндегі көшірмесін ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдануын;

      3) ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн ішінде осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы тармақпен қарастырылған іс-шаралар орындалғаннан кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің Заң қызметі департаментіне іс-шаралардың орындалуы туралы мәлімет беруді қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Мәдениет және спорт вице-министрiне жүктелсiн.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Мәдениет және спорт
министрі
А. Мұхамедиұлы

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ақпарат және коммуникациялар министрі

      __________________ Д. Абаев

      2017 жылғы 31 наурыз

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрі

      ___________ Т. Сүлейменов

      2017 жылғы 13 сәуір

  Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт
министрінің
2017 жылғы 7 наурыздағы
№ 57 бұйрығына
1-қосымша
  "Архивтік анықтамалар беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
1-қосымша
  Нысан
  ____________________________
  (көрсетілетін қызметті
  берушінің атауы)
  ____________________________
  (көрсетілетін қызметті
  алушының тегі, аты, әкесінің
  аты
  ___________________________
  (ол болған жағдайда)
  Тұрғылықты жері (жеке тұлға
  үшін)/заңды мекенжайы (заңды
  тұлға үшін):
  ____________________________
  ____________________________
Байланыс телефоны: __________
  Жеке сәйкестендіру нөмірі: ____

Өтініш

      Келесі _________________________________________________________ жылдағы

      (жылдардағы): ___________________________________________________________________

      (көрсетілген мерзімде мәліметтер сұратылып отырған тұлғаның

      ________________________________________________________________________________

      тегі (қыз кезіндегі тегі), аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда), туған жылы)

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      туралы _________________________________________________________________________

      (сұратылатын мәліметтерді көрсету қажет)

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      мәліметтерді растау туралы архивтік анықтаманы (архивтік құжаттардан куәландырылған

      архивтік көшірмелер мен үзінділер) беруді сұраймын.

      Қосымша: сұрау салынған мәліметтерді растайтын құжаттар немесе олардың

      көшірмелері (болған жағдайда)

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ________________________________________.

      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын

      мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      20 __ жылғы "____"_______________ ________________ (қолы).

  Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт
министрінің
2017 жылғы 7 наурыздағы
№ 57 бұйрығына
2-қосымша
  "Архивтік анықтамалар беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
2-қосымша
  Нысан
  ____________________________
  (тегі, аты, әкесінің аты (ол
  болған жағдайда), көрсетілетін
  қызметті алушы ұйымның атауы)
  ___________________________
  (көрсетілетін қызметті
  алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 cәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалының № __ бөлімі (мекенжайы көрсетілсін) "Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік қызметін көрсетуге құжаттарды қабылдаудан Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбауыңызға байланысты бас тартады, атап айтқанда:

      жоқ құжаттардың атауы:

      1) _______________________________;

      2) _______________________________;

      3) _______________________________.

      Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден екі данада жасалды.

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің

      тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда)                              (қолы)

      Күні

      Орынд. тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда) __________________________________

      Тел. ______________________________

      Алды: тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда)/көрсетілетін қызметті алушының қолы

      20 __ жылғы "__" ____________

  Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт
министрінің
2017 жылғы 7 наурыздағы
№ 57 бұйрығына
3-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт
министрінің
2015 жылғы 17 сәуірдегі
№ 138 бұйрығына
2-қосымша

"Ұлттық архив қорының мемлекеттік меншіктегі құжаттарын Қазақстан Республикасынан тысқары жерлерге уақытша әкетуге рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Ұлттық архив қорының мемлекеттік меншіктегі құжаттарын Қазақстан Республикасынан тысқары жерлерге уақытша әкетуге рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігімен әзірленді.

      3. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігімен (бұдан әрi – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледi.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды тапсырған сәттен бастап – күнтізбелік 30 (отыз) күн;

      2) көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі – Ұлттық архив қорының мемлекеттік меншіктегі құжаттарын Қазақстан Республикасынан тысқары жерлерге уақытша әкету құқығына рұқсат (бұдан әрі – рұқсат).

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны – қағаз түрінде.

      7. Мемлекеттiк қызмет ақысыз негізде жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетіледі.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі – Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін жүргізіледі.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз, кезек тәртібімен жүзеге асырылады.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не оның уәкілетті өкiлi: уәкілеттілігін растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариалды расталған сенімхат бойынша жеке тұлға) жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      1) осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартына қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      2) жеке тұлға үшін – өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      заңды тұлға үшін – құрылтайшы құжаттардың көшірмелері;

      Қазақстан Республикасында құрылған заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің көшірмесі немесе анықтама немесе сауда тізілімінен заңдастырылған үзінді көшірме немесе шетелдік заңды тұлғаның осы тұлға шет мемлекеттің заңнамасы бойынша заңды тұлға болып табылатындығын растайтын басқа заңдастырылған құжаты;

      3) "Ұлттық мұрағат қорының мемлекеттік меншіктегі құжаттарын Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге уақытша әкетуге рұқсат беру ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 12 ақпандағы № 98 қаулысымен бекітілген Ұлттық мұрағат қорының мемлекеттік меншіктегі құжаттарын Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге уақытша әкетуге рұқсат беру ережесіне 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Ұлттық архив қорының мемлекеттік меншіктегі құжаттарын Қазақстан Республикасынан тысқары жерлерге уақытша әкету құқығына рұқсат сұратылған құжаттардың тізбесі;

      4) Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2014 жылғы 22 желтоқсандағы № 145 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10127 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген Ұлттық мұрағат қорының құжаттарын, басқа да мұрағат құжаттарын мемлекеттік және арнаулы мемлекеттік мұрағаттардың толықтыруы, сақтауы, есепке алуы мен пайдалануы қағидаларына 60-қосымшаға сәйкес нысан бойынша сұратылған құжаттардың сақтандыру көшірмелерінің болуы туралы мемлекеттік архивтің анықтамасы.

      10. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда көрсетілетін қызметті беруші 2 (екі) жұмыс күні ішінде өтінішті одан әрі қараудан уәжді түрде бас тартады.

      10-1. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздер:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігінің анықталуы;

      2) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 12 ақпандағы № 98 қаулысымен бекітілген Ұлттық мұрағат қорының мемлекеттік меншіктегі құжаттарын Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге уақытша әкетуге рұқсат беру ережесімен белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту себептерін жойған жағдайда, осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында белгіленген тәртіппен көрсетілетін мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының қайта жүгінуіне болады.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымданған жағдайда шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына: 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Мәңгілік Ел даңғылы, 8-үй, "Министрліктер үйі" ғимараты, № 15 кіреберіс мекенжайы бойынша беріледі.

      Шағым қолданыстағы заңнамада көрсетілген жағдайларда, жазбаша нысанда почта арқылы немесе электронды түрде, не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу (кіріс нөмірі және күні) шағымның қабылданғандығын растау болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы қол қойған шағымда:

      1) жеке тұлғаның – тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда), почталық мекенжайы;

      2) заңды тұлғаның – атауы, почталық мекенжайы, шығыс нөмірі мен күні көрсетіледі.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуы тиіс.

      Шағымды қарау нәтижелерi туралы дәлелдi жауап көрсетiлетiн қызметтi алушыға почта арқылы жiберiледi, не көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсесiнде берiледi.

      Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегi уәкiлеттi органға шағыммен жүгінеді.

      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттiк қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегi уәкiлеттi органның атына түскен шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

4-тарау. Мемлекеттік қызметтің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге талаптар

      13. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушіге мүмкіндігі шектеулі көрсетілетін қызметті алушы өтініш берген жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері: ғимарат мүмкіндігі шектеулі адамдардың кіруіне арналған пандустармен жабдықталған.

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету орнының мекенжайы көрсетілетін қызметті берушінің – www.mks.gov.kz интернет-ресурсында көрсетілген.

      15. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету мәселелері жөніндегі байланыс телефоны – 74-04-85.

  "Ұлттық архив қорының
мемлекеттік меншіктегі
құжаттарын Қазақстан
Республикасынан тысқары
жерлерге уақытша әкетуге
рұқсат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
қосымша
  Нысан
  ____________________________
____________________________
(көрсетілетін қызметті
берушінің атауы)
  ____________________________
(көрсетілетін қызметті
берушінің тегі, аты, әкесінің аты
(ол болған жағдайда) немесе
атауы)

Өтініш

      Ұлттық архив қорының мемлекеттік меншіктегі мынадай құжатын (-тарын) Қазақстан

      Республикасынан тысқары жерлерге уақытша әкетуге рұқсат беруді сұраймын:

      ________________________________________________________________________________

      (атауы, сипаттамасы, саны)

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      Әкету мақсаты: ____________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      Құжаттар әкетілетін елдің атауы: _____________________________________________.

      ________________________________________________________________________________

      Әкету мерзімі: _____________________________________________________________.

      Өтініш берушінің деректері: _________________________________________________,

      (жеке тұлға үшін – тұрғылықты мекенжайы, почталық индексі,

      ________________________________________________________________________________

      телефондары, факсі, жеке сәйкестендіру нөмірі; заңды тұлға үшін – заңды мекенжайы,

      ________________________________________________________________________________

      почталық мекенжайы, электрондық почтасы, телефондары, факсі, бизнес-сәйкестендіру нөмірі)

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      Қосымша:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ________________________________________.

      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын

      мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Өтініш иесінің тегі, аты,

      әкесінің аты (ол болған жағдайда) ______________________

      (қолы)

      20 __ жылғы "____"_______________

      Мөр орны

      (заңды тұлға үшін)

  Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт
министрінің
2017 жылғы 7 наурыздағы
№ 57 бұйрығына
4-қосымша
  "Қазақстан Республикасының
мемлекеттік архивтерінен
шығатын және шетелге
жіберілетін архивтік
анықтамаларға және архивтік
құжаттардың көшірмелеріне
апостиль қою" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
1-қосымша
  Нысан
  ___________________________
(көрсетілетін қызметті
берушінің атауы)
____________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының тегі, аты, әкесінің
аты (ол болған жағдайда)
Тұрғылықты жері (жеке тұлға
үшін)/заңды мекенжайы (заңды
тұлға үшін): _________________
Байланыс телефоны: __________
Жеке сәйкестендіру нөмірі: ____

Өтініш

      Мемлекеттік архив берген ___________________________________________________

      архивтік анықтамалардың және (немесе)

      ________________________________________________________________________________

      архивтік құжаттардың көшірмелеріне

      апостиль мөртаңбасын қоюды сұраймын.

      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын

      мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Қосымша:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ________________________________________.

      20 __ жылғы "____"_______________                  ___________ (қолы).

  Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт
министрінің
2017 жылғы 7 наурыздағы
№ 57 бұйрығына
5-қосымша
  "Қазақстан Республикасының
мемлекеттік архивтерінен
шығатын және шетелге
жіберілетін архивтік
анықтамаларға және архивтік
құжаттардың көшірмелеріне
апостиль қою" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
2-қосымша
  Нысан
  ___________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (ол
болған жағдайда), көрсетілетін
қызметті алушы ұйымның атауы)
___________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 cәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалының № __ бөлімі (мекенжайы көрсетілсін) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік архивтерінен шығатын және шетелге жіберілетін архивтік анықтамаларға және архивтік құжаттардың көшірмелеріне апостиль қою" мемлекеттік қызметін көрсетуге құжаттарды қабылдаудан Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбауыңызға байланысты бас тартады, атап айтқанда:

      жоқ құжаттардың атауы:

      1) _______________________________;

      2) _______________________________;

      3) _______________________________.

      Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден екі данада жасалды.

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің

      тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда)                              (қолы)

      Күні

      Орынд. тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда) ____________________________________

      Тел. _______________________________

      Алды: тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда)/көрсетілетін қызметті алушының қолы

      20 __ жылғы "__" ____________

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 138 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области архивного дела"

Приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 7 марта 2017 года № 57. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 15 мая 2017 года № 15123. Утратил силу приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 29 мая 2020 года № 159.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра культуры и спорта РК от 29.05.2020 № 159 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 138 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области архивного дела" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11086, опубликованный в информационно-правовой системе "Әділет" 29 мая 2015 года) следующие изменения и дополнения:

      в заголовок указанного приказа вносится изменение в текст на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить:

      1) стандарт государственной услуги "Выдача архивных справок" согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) стандарт государственной услуги "Выдача разрешения на временный вывоз за пределы Республики Казахстан документов Национального архивного фонда, находящихся в государственной собственности" согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      3) стандарт государственной услуги "Апостилирование архивных справок и копий архивных документов, исходящих из государственных архивов Республики Казахстан и направляемых за рубеж" согласно приложению 3 к настоящему приказу.";

      в стандарте государственной услуги "Выдача архивных справок", утвержденном указанным приказом:

      в заголовок вносится изменение в текст на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      в пункт 1 вносится изменение в текст на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      в часть первую пункта 3 вносится изменение в текст на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок оказания государственной услуги";

      часть первую подпункта 1) пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "1) с момента сдачи документов услугодателю, в Государственную корпорацию, а также при обращении на портал результат оказания государственной услуги выдается в течение 11 (одиннадцати) рабочих дней.";

      часть первую пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Результат оказания государственной услуги – архивная справка о подтверждении либо ответ об отсутствии следующих сведений социально-правового характера: трудового стажа, размера заработной платы, возраста, состава семьи, образования, награждения, перечисления пенсионных взносов и социальных отчислений, присвоения ученых степеней и званий, несчастного случая, нахождения на излечении или эвакуации, применения репрессий, реабилитации жертв массовых политических репрессий, проживания в зонах экологического бедствия, пребывания в местах лишения свободы, сведений об актах гражданского состояния, о правоустанавливающих и идентификационных документах и (или) заверенные копии или архивные выписки из архивных документов.";

      в пункте 9:

      абзац третий подпункта 1) изложить в следующей редакции:

      "документ, удостоверяющий личность услугополучателя, документ, подтверждающий полномочия, либо нотариально засвидетельствованная доверенность, при представлении интересов услугополучателя третьим лицом (представляется для идентификации личности, работник услугодателя воспроизводит копию удостоверения личности для идентификации, после чего возвращает его оригинал услугополучателю);";

      абзац второй подпункта 2) изложить в следующей редакции:

      "документ, удостоверяющий личность услугополучателя, документ, подтверждающий полномочия, либо нотариально засвидетельствованная доверенность, при представлении интересов услугополучателя третьим лицом (представляется для идентификации личности, работник Государственной корпорации воспроизводит электронную копию документа для идентификации личности, после чего возвращает его оригинал услугополучателю);";

      абзац второй подпункта 3) изложить в следующей редакции:

      "запрос в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя либо с помощью ввода одноразового пароля. При наличии к запросу прилагаются электронные копии документов, подтверждающие запрашиваемые сведения.";

      пункт 10 дополнить частью второй следующего содержания:

      "В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов, предусмотренных пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявления.";

      дополнить пунктом 10-1 следующего содержания:

      "10-1. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги в случае установления недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.

      В случае устранения услугополучателем причины отказа в оказании государственной услуги услугополучатель может обратиться повторно для получения государственной услуги в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) их работников по вопросам оказания государственных услуг";

      часть первую пункта 11 изложить в следующей редакции:

      "11. В случае обжалования решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресам, указанным на интернет-ресурсе Министерства www.mks.gov.kz, либо на имя руководителя Министерства по адресу: 010000, город Астана, Есильский район, проспект Мәңгілік Ел, дом 8, здание "Дом министерств", подъезд № 15.";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию";

      приложение 1 к указанному стандарту изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      в приложение 2 к указанному стандарту вносится изменение в текст на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      дополнить стандартом государственной услуги "Выдача разрешения на временный вывоз за пределы Республики Казахстан документов Национального архивного фонда, находящихся в государственной собственности" согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      в стандарте государственной услуги "Апостилирование архивных справок и копий архивных документов, исходящих из государственных архивов Республики Казахстан и направляемых за рубеж", утвержденном указанным приказом:

      правый верхний угол приложения 2 к приказу изложить в следующей редакции:

  "Приложение 3
к приказу Министра
культуры и спорта
Республики Казахстан
от 17 апреля 2015 года № 138";

      в заголовок вносится изменение в текст на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      в пункт 1 вносится изменение в текст на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок оказания государственной услуги";

      в часть первую пункта 6 вносится изменение в текст на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      в пункте 9:

      в подпункте 1):

      абзац третий изложить в следующей редакции:

      "документ, удостоверяющий личность услугополучателя, документ, подтверждающий полномочия, либо нотариально засвидетельствованная доверенность, при представлении интересов услугополучателя третьим лицом (представляется для идентификации личности, работник услугодателя воспроизводит копию удостоверения личности для идентификации, после чего возвращает его оригинал услугополучателю);";

      в абзацы пятый, десятый вносятся изменения в текст на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      часть четвертую изложить в следующей редакции:

      "В случае не представления документа, подтверждающего оплату в бюджет государственной пошлины, штамп апостиля не проставляется, о чем услугополучатель уведомляется письменно в течение 2 (двух) рабочих дней.";

      в подпункте 2):

      абзац второй изложить в следующей редакции:

      "документ, удостоверяющий личность услугополучателя, документ, подтверждающий полномочия, либо нотариально засвидетельствованная доверенность, при представлении интересов услугополучателя третьим лицом и документ, удостоверяющий личность (представляется для идентификации личности, работник Государственной корпорации воспроизводит электронную копию документа для идентификации личности, после чего возвращает его оригинал услугополучателю);";

      в абзац четвертый вносится изменение в текст на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      часть вторую изложить в следующей редакции:

      "Сведения о документах, удостоверяющих личность услугополучателя и подтверждающих оплату в бюджет государственной пошлины, услугодатель и работник Государственной корпорации получают из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".";

      часть первую подпункта 3) изложить в следующей редакции:

      "3) на портал:

      запрос в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя либо с помощью ввода одноразового пароля;

      электронная копия архивной справки и (или) архивных документов, выданных государственным архивом, с сопроводительным письмом государственного архива;

      электронная копия документа, подтверждающего оплату в бюджет государственной пошлины (за исключением случаев оплаты через ПШЭП).";

      пункт 10 дополнить частью второй следующего содержания:

      "В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов, предусмотренных пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявления.";

      дополнить пунктом 10-1 следующего содержания:

      "10-1. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги в следующих случаях:

      1) установления недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствия представленных материалов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным Правилами комплектования, хранения, учета и использования документов Национального архивного фонда, других архивных документов государственными и специальными государственными архивами, утвержденными приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 22 декабря 2014 года № 145 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10127).

      В случае устранения услугополучателем причин отказа в оказании государственной услуги услугополучатель может обратиться повторно для получения государственной услуги в порядке, установленном настоящим стандартом государственной услуги.";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) их работников по вопросам оказания государственных услуг";

      часть первую пункта 11 изложить в следующей редакции:

      "11. В случае обжалования решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу: 010000, город Астана, Есильский район, проспект Мәңгілік Ел, дом 8, здание "Дом министерств", подъезд № 15.";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию";

      приложение 1 к указанному стандарту изложить в редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      в приложение 2 к указанному стандарту вносится изменение в текст на казахском языке, текст на русском языке не меняется.

      2. Департаменту архивного дела и документации Министерства культуры и спорта Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копий в печатном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства культуры и спорта Республики Казахстан в течение десяти календарных дней после его официального опубликования;

      4) в течение десяти рабочих дней после исполнения мероприятий, предусмотренных настоящим пунктом, представление в Департамент юридической службы Министерства культуры и спорта Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра культуры и спорта Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр
      культуры и спорта
      Республики Казахстан А. Мухамедиулы

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр информации и коммуникаций

      Республики Казахстан

      ________________ Д. Абаев

      31 марта 2017 года


      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      _________________ Т. Сулейменов

      13 апреля 2017 года

  Приложение 1
к приказу Министра
культуры и спорта
Республики Казахстан
от 7 марта 2017 года № 57
  Приложение 1
к стандарту государственной
услуги "Выдача архивных
справок"
  Форма

      _________________________________________
(наименование услугодателя)           
от _______________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
_________________________________________
услугополучателя)                 
Место жительства (для физического лица)/     
юридический адрес (для юридического лица):     
_________________________________________
_________________________________________
Контактный телефон: ______________________
Индивидуальный идентификационный           
номер: ___________________________________

Заявление

      Прошу выдать архивную справку (заверенные копии или архивные выписки из
архивных документов) о подтверждении:
________________________________________________________________________________
                        (указать запрашиваемые сведения)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
за следующий (щие) год (ы): _______________________________________________________
на: _____________________________________________________________________________
      (фамилия (девичья фамилия), имя, отчество (при его наличии, дата рождения лица,
________________________________________________________________________________
                  на которого запрашиваются сведения) за указанный период)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________


      Приложение: документы либо их копии, подтверждающие запрашиваемые сведения
(при наличии):

      1) ___________________________________________________;

      2) ___________________________________________________;

      3) ___________________________________________________.

      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах.


      "___" ______________ 20___ года             _____________________
                                                (подпись)

  Приложение 2
к приказу Министра
культуры и спорта
Республики Казахстан
от 7 марта 2017 года № 57
  Приложение 2
к приказу Министра
культуры и спорта
Республики Казахстан
от 17 апреля 2015 года № 138

Стандарт государственной услуги
"Выдача разрешения на временный вывоз за пределы Республики Казахстан документов Национального архивного фонда, находящихся в государственной собственности"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на временный вывоз за пределы Республики Казахстан документов Национального архивного фонда, находящихся в государственной собственности" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством культуры и спорта Республики Казахстан.

      3. Государственная услуга оказывается Министерством культуры и спорта Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи пакета документов услугополучателем услугодателю – 30 (тридцать) календарных дней;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем услугодателю – 15 (пятнадцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 20 (двадцать) минут.

      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – разрешение на право временного вывоза за пределы Республики Казахстан документов Национального архивного фонда, находящихся в государственной собственности (далее – разрешение).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы услугодателя – с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года.

      Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.

      Государственная услуга осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающему полномочия; физического лица по нотариально засвидетельствованной доверенности):

      1) заявление по форме, согласно приложению к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) копия документа, удостоверяющего личность заявителя – для физического лица;

      копии учредительных документов – для юридического лица;

      копия свидетельства или справка о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, созданного в Республике Казахстан, легализованная выписка из торгового реестра или другой легализованный документ иностранного юридического лица, подтверждающий, что данное лицо является юридическим лицом по законодательству иностранного государства;

      3) перечень документов Национального архивного фонда Республики Казахстан, находящихся в государственной собственности, на временный вывоз которых запрашивается разрешение по форме согласно приложению 1 к Правилам выдачи разрешения на временный вывоз за пределы Республики Казахстан документов Национального архивного фонда, находящихся в государственной собственности, утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 февраля 2007 года № 98 "Об утверждении Правил выдачи разрешения на временный вывоз за пределы Республики Казахстан документов Национального архивного фонда, находящихся в государственной собственности";

      4) справка государственного архива о наличии страховых копий запрашиваемых документов по форме согласно приложению 60 к Правилам комплектования, хранения, учета и использования документов Национального архивного фонда, других архивных документов государственными и специальными государственными архивами, утвержденным приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 22 декабря 2014 года № 145 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10127).

      10. В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель в течение 2 (двух) рабочих дней дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.

      10-1. Основания для отказа в оказании государственной услуги:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным Правилами выдачи разрешения на временный вывоз за пределы Республики Казахстан документов Национального архивного фонда, находящихся в государственной собственности, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 февраля 2007 года № 98.

      В случае устранения услугополучателем причин отказа в оказании государственной услуги услугополучатель может обратиться повторно для получения государственной услуги в порядке, установленном настоящим стандартом государственной услуги.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      11. В случае обжалования решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу: 010000, город Астана, Есильский район, проспект Мәңгілік Ел, дом 8, здание "Дом министерств", подъезд № 15.

      Жалоба подается в письменной форме по почте или в электронном виде в случаях, предусмотренных действующим законодательством, либо нарочно через канцелярию услугодателя.

      Подтверждением принятия жалобы является регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя.

      В жалобе, которая подписывается услугополучателем, указывается:

      1) для физического лица – фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес;

      2) для юридического лица – наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя.

      В случае несогласия с результатами оказания государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказания государственной услуги, услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

      13. Особенности оказания государственной услуги услугополучателям с ограниченными возможностями при обращении к услугодателям: здание оборудовано пандусами, предназначенными для доступа людей с ограниченными возможностями.

      14. Адрес места оказания государственной услуги размещен на интернет-ресурсе услугодателя – www.mks.gov.kz.

      15. Контактный телефон по вопросам оказания государственной услуги – 74-04-85.

  Приложение
к стандарту государственной
услуги "Выдача разрешения на
временный вывоз за пределы
Республики Казахстан
документов Национального
архивного фонда, находящихся
в государственной
собственности"
  Форма

      _____________________________________
_____________________________________
(наименование услугодателя)     
от __________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
или наименование услугополучателя)     

Заявление

      Прошу разрешения на временный вывоз за пределы Республики Казахстан
следующего (-их) документа (-ов) Национального архивного фонда, находящихся в
государственной собственности:

      ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
                        (наименование, описание, количество)

      Цель вывоза: ______________________________________________________________
________________________________________________________________________________

      Наименование страны, куда вывозятся документ (-ы): ___________________________
________________________________________________________________________________

      Срок вывоза: ______________________________________________________________.

      Данные заявителя: _________________________________________________________,
                        (для физического лица – адрес места жительства, почтовый
________________________________________________________________________________
индекс, электронная почта, телефоны, факс, индивидуальный идентификационный номер;
________________________________________________________________________________
      для юридического лица - юридический адрес, почтовый индекс, электронная почта,
                  телефоны, факс, бизнес-идентификационный номер)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________


      Приложение:

      1) _________________________________________________;

      2) _________________________________________________;

      3) _________________________________________________.


      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах.


      Фамилия, имя,
отчество (при его наличии) заявителя                         ___________________
                                                            (подпись)


      "__" ______________ 20__ года


      Место для печати
(для юридического лица)

  Приложение 3
к приказу Министра
культуры и спорта
Республики Казахстан
от 7 марта 2017 года № 57
  Приложение 1
к стандарту государственной
услуги "Апостилирование
архивных справок и копий
архивных документов,
исходящих из государственных
архивов Республики Казахстан и
направляемых за рубеж"
  Форма

      _________________________________________
(наименование услугодателя)           
от _______________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
услугополучателя)                 
Место жительства (для физического лица)/     
юридический адрес (для юридического лица):     
_________________________________________
Контактный телефон: ______________________
Индивидуальный идентификационный           
номер: ___________________________________

Заявление

      Прошу проставить штамп апостиля на _____________________________________
                                                (архивной справке и (или)
______________________________________, выданных государственным архивом.

            копии архивных документов)


      Приложение (при наличии):

      1) ___________________________________________________;
2) ___________________________________________________;
3) ___________________________________________________.


      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах.


      "__" ______________ 20___года                  _____________ (подпись).