"Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім алуды аяқтамаған адамдарға анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2017 жылғы 24 мамырдағы № 242 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 28 маусымда № 15275 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 31 желтоқсандағы № 562 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Білім және ғылым министрінің 31.12.2019 № 562 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім алуды аяқтамаған адамдарға анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаменті (Д.Ж. Ахмед-Заки) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде осы бұйрықтың көшірмесін ресми жариялау үшін мерзімді баспа басылымдарына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне орналастыру үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі және халықаралық ынтымақтастық департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында қарастырылған іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Э.А. Суханбердиеваға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушы
Б. Асылова

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының
2017 жылғы 24 мамырдағы
№ 242 бұйрығымен бекітілген

"Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім алуды аяқтамаған адамдарға анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 02.04.2018 № 128 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 14 наурыздағы № 114 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15275 болып тіркелген) бекітілген "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім алуды аяқтамаған адамдарға анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде жоғары оқу орындары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация).

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз жүзінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 12 маусымдағы № 289 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5717 болып тіркелген) бекітілген нысан бойынша жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім алуды аяқтамаған адамдарға анықтама (бұдан әрі - Анықтама) беру.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз жүзінде.

2-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      4. Көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасын (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) толық ұсынуы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) басталуына негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):

      1) жоғары оқу орнының кеңсесі (бұдан әрі – ЖОО кеңсесі) көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар топтамасын 1 (бір) жұмыс күні ішінде қабылдап, тіркейді және қарастыру үшін жоғары оқу орнының оқу бөліміне (бұдан әрі - ЖОО-ның оқу бөлімі) тапсырады;

      2) ЖОО-ның оқу бөлімі 1 (бір) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының деректері бойынша берілетін анықтаманы дайындайды, деректердің дұрыстығын тексереді және оны қарау үшін жоғары оқу орнының басшылығына (бұдан әрі - ЖОО-ның басшылығы) тапсырады;

      3) ЖОО-ның басшылығы 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттар топтамасын қарайды және оны ЖОО-ның оқу бөліміне тапсырады;

      4) ЖОО-ның оқу бөлімі 5 (бес) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Анықтама дайындайды;

      5) Анықтама дайын болған жағдайда ЖОО-ның оқу бөлімі көрсетілетін қызметті алушыға 1 (бір) жұмыс күні ішінде еркін нысанда хабарлама жолдайды;

      6) ЖОО-ның оқу бөлімі көрсетілетін қызметті алушыға Анықтаманы 1 (бір) жұмыс күні ішінде береді.

      6. Мынадай рәсімдерді орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімдердің нәтижелері:

      1) ЖОО кеңсесінің құжаттар топтамасын қабылдауы және тіркеуі және оны ЖОО-ның оқу бөліміне тапсыруы;

      2) ЖОО-ның оқу бөлімінің көрсетілетін қызметті алушының деректері бойынша анықтама дайындауы, деректердің дұрыстығын тексеруі және оны қарау үшін ЖОО-ның басшылығына тапсыруы;

      3) ЖОО басшылығының құжаттар топтамасын қарауы және оны ЖОО-ның оқу бөліміне тапсыруы;

      4) ЖОО-ның оқу бөлімінің көрсетілетін қызметті алушыға Анықтама дайындауы;

      5) ЖОО-ның оқу бөлімінің көрсетілетін қызметті алушыға Анықтаманың дайындығы туралы хабарлама жолдауы;

      6) ЖОО-ның оқу бөлімінің көрсетілетін қызметті алушыға Анықтаманы беруі.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл жүргізу тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай бөлімшелер қатысады:

      1) ЖОО-ның кеңсесі;

      2) ЖОО-ның оқу бөлімі;

      3) ЖОО-ның басшылығы;

      4) Мемлекеттік корпорация;

      5) пошта.

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесі құрылымдық бөлімшелер арасындағы мынадай рәсімдерден (іс-қимылдар) тұрады:

      1) ЖОО-ның кеңсесі көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар топтамасын 1 (бір) жұмыс күні ішінде қабылдайды және тіркейді, қарастыру үшін ЖОО-ның оқу бөліміне тапсырады;

      2) ЖОО-ның оқу бөлімі 1 (бір) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының деректері бойынша анықтама дайындайды, деректердің дұрыстығын тексереді және оны қарау үшін ЖОО-ның басшылығына тапсырады;

      3) ЖОО-ның басшылығы 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттар топтамасын қарайды және оны ЖОО-ның оқу бөліміне тапсырады;

      4) ЖОО-ның оқу бөлімі 5 (бес) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Анықтама дайындайды;

      5) ЖОО-ның оқу бөлімі Анықтама дайын болған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға 1 (бір) жұмыс күні ішінде еркін нысанда жазбаша хабарлама жолдайды;

      6) ЖОО-ның оқу бөлімі көрсетілетін қызметті алушыға Анықтаманы 1 (бір) жұмыс күні ішінде береді.

      Әрбір рәсімнің ұзақтығын көрсете отырып, әрбір іс-қимылдан (рәсімнен) өтудің блок-схемасы және рәсімдердің (іс-қимылдардың) жүйелілік сипаттамасы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымшада келтірілген.

4-тарау. Мемлекеттік корпорация және (немесе) басқа да көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жүргізу тәртібінің сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолданудың тәртібі

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының өтініш жасау және рәсімдерінің (іс-әрекеттері) реттілігі тәртібінің сипаттамасы:

      Мемлекеттік корпорация арқылы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияның операторына құжаттар топтамасын 15 (он бес) минут ішінде тапсырады;

      2) Мемлекеттік корпорацияның операторы өтінішті 15 (он бес) минут ішінде тіркейді;

      3) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері сауал нысанын қағаз нысандағы құжаттарының болуы туралы белгі бойынша 15 (он бес) минут ішінде толтырады.

      Жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметті Мемлекеттік корпорацияның қызметкері "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады және оны көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды.

      4) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттарды электронды көшірмелер нысанында қабылдау туралы қолхаттты 15 (он бес) минут ішінде береді.

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      5) Мемлекеттік корпорацияның құжаттарды тиісті жоғары оқу орнына жібереді 1 (бір) жұмыс күні ішінде пошта арқылы жібереді;

      6) пошта мекемесі тиісті жоғары оқу орнына құжаттар топтамасын 1-5 (бір-бес) жұмыс күні ішінде жеткізеді;

      7) ЖОО кеңсесі көрсетілетін қызметті алушының ұсынған құжаттар топтамасын 1 (бір) жұмыс күні ішінде қабылдайды және тіркейді, қарастыру үшін ЖОО-ның оқу бөліміне тапсырады;

      8) ЖОО-ның оқу бөлімі 1 (бір) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының деректері бойынша берілетін анықтаманы дайындайды, деректердің дұрыстығын тексереді және оны қарау үшін ЖОО-ның басшылығына тапсырады;

      9) ЖОО-ның басшылығы 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттар топтамасын қарайды және оны ЖОО-ның оқу бөліміне тапсырады;

      10) ЖОО-ның оқу бөлімі көрсетілетін қызметті алушыға Анықтаманы дайындайды және оны 1 (бір) жұмыс күні ішінде пошта арқылы мемлекеттік корпорацияға жібереді;

      Көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі өткенге дейін кемінде бір тәулік бұрын жеткізуді қамтамасыз етеді.

      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті алушының өтінішіндегі күннен бастап есептеледі;

      11) Пошта мемлекеттік корпорацияға білімі туралы құжаттың телнұсқасын 1-5 (бір-бес) жұмыс күні ішінде жеткізеді.

      12) Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға Анықтаманы 15 (он бес) минут ішінде береді.

      Регламентке 2-қосымшада мемлекеттік қызмет көрсетуге қатыстырылған ақпараттық жүйелердің өзара функционалдық іс-әрекеттер диаграммасы келтірілген.

      10. Мынадай рәсімдерді орындауды бастау үшін негіздеме болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімдерінің нәтижелері:

      Мемлекеттік корпорация арқылы:

      1) Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттарды тексеруі және өтінішті тіркеуі;

      2) Мемлекеттік корпорация қызметкері сауал нысанын толтыруы және көрсетілетін қызметті алушыға қолхат беруі;

      3) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттарды тиісті жоғары оқу орнына жіберуі;

      4) Поштаның немесе Мемлекеттік корпорацияның курьері құжаттар топтамасын тиісті жоғары оқу орнына жеткізуі.

      5) ЖОО кеңсесінің құжаттар топтамасын қабылдауы және тіркеуі, ЖОО басшылығының құжаттарды тексеруі және ЖОО оқу бөлімінің Анықтаманы Мемлекеттік корпорацияға жіберуі;

      6) Поштаның немесе Мемлекеттік корпорацияның курьерінің Мемлекеттік корпорацияға Анықтаманы жеткізуі.

      7) көрсетілетін қызметті алушыға Мемлекеттік корпорация қызметкерінің Анықтаманы беруі.

      "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім алуды аяқтамаған адамдарға анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы осы Регламентке 3-қосымшада келтірілген.

  "Жоғары және жоғары оқу
орнынан кейінгі білім алуды
аяқтамаған адамдарға анықтама
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Әрбір әрекеттің ұзақтығын көрсететін әр іс-әрекеттің (рәсімнің) өтуінің блок-схемасы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) тәртібі мен сипаттамасы



  "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім алуды
аяқтамаған адамдарға анықтама
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің өзара функционалдық іс-әрекеттер диаграммасы



  "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім алуды
аяқтамаған адамдарға анықтама
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім алуды аяқтамаған адамдарға анықтама беру" туралы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы




Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача справки лицам, не завершившим высшее и послевузовское образование"

Приказ и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 24 мая 2017 года № 242. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 июня 2017 года № 15275. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 31 декабря 2019 года № 562

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 31.12.2019 № 562 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача справки лицам, не завершившим высшее и послевузовское образование".

      2. Департаменту высшего и послевузовского образования Министерства образования и науки Республики Казахстан (Д.Ж. Ахмед-Заки) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление копий настоящего приказа в периодические печатные издания для официального опубликования, а также в республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для размещения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы и международного сотрудничества Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Суханбердиеву Э.А.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Министра образования и науки
Республики Казахстан
Б. Асылова

  Утвержден
приказом исполняющего
обязанности Министра
образования и науки Республики Казахстан
от 24 мая 2017 года №242

Регламент государственной услуги "Выдача справки лицам, не завершившим высшее и послевузовское образование"

      Сноска. Регламент в редакции приказа Министра образования и науки РК от 02.04.2018 № 128 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается высшими учебными заведениями (далее - услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Выдача справки лицам, не завершившим высшее и послевузовское образование", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 14 марта 2017 года № 114 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 15080) (далее – Cтандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказываемой государственной услуги: выдача справки лицам, не завершившим высшее и послевузовское образование, по форме утвержденной приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 июня 2009 года № 289 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5717) (далее – Справка).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем полного пакета документов согласно пункту 9 Стандарта (далее – пакет документов).

      5. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:

      1) канцелярия высшего учебного заведения (далее – канцелярия вуза) принимает и регистрирует пакет документов, представленных услугополучателем и передает на рассмотрение в учебную часть высшего учебного заведения (далее – учебная часть вуза) в течение 1 (одного) рабочего дня;

      2) учебная часть вуза подготавливает справку по данным услугополучателя, ведет проверку достоверности данных и передает на рассмотрение руководству высшего учебного заведения (далее – руководство вуза) в течение 1 (одного) рабочего дня;

      3) руководство вуза рассматривает пакет документов и передает в учебную часть вуза в течение 1 (одного) рабочего дня;

      4) учебная часть вуза подготавливает Справку для выдачи услугополучателю в течение 5 (пяти) рабочих дней;

      5) учебная часть вуза, при готовности Справки письменно в произвольной форме направляет уведомление услогополучателю в течение 1 (одного) рабочего дня;

      6) учебная часть вуза выдает услугополучателю Справку в течение 1 (одного) рабочего дня.

      6. Результаты процедур по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур:

      1) прием и регистрация пакета документов канцелярией вуза и передача в учебную часть вуза;

      2) подготовка справки по данным услугополучателя учебной частью, проверка учебной частью достоверности данных и передача на рассмотрение руководству вуза;

      3) рассмотрение пакета документов руководством вуза и передача в учебную часть вуза;

      4) подготовка учебной частью услугополучателю Справки;

      5) направление учебной частью уведомления услугополучателю о готовности Справки;

      6) выдача учебной частью услугополучателю Справки.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие подразделения:

      1) канцелярия вуза;

      2) учебная часть вуза;

      3) руководство вуза;

      4) Государственная корпорация;

      5) почта.

      8. Процесс оказания государственной услуги состоит из следующих процедур между структурными подразделениями:

      1) канцелярия вуза принимает и регистрирует пакет документов, представленных услугополучателем и передает на рассмотрение в учебную вуза в течение 1 (одного) рабочего дня;

      2) учебная часть вуза подготавливает справку по данным услугополучателя, ведет проверку достоверности данных и передает на рассмотрение руководству вуза в течение 1 (одного) рабочего дня;

      3) руководство вуза рассматривает пакет документов и передает в учебную часть вуза в течение 1 (одного) рабочего дня;

      4) учебная часть вуза подготавливает Справку для выдачи услугополучателю в течение 5 (пяти) рабочих дней;

      5) учебная часть вуза, при готовности Справки, письменно в произвольной форме направляет уведомление услугополучателю в течение 1 (одного) рабочего дня;

      6) учебная часть вуза выдает услугополучателю Справку в течение 1 (одного) рабочего дня.

      Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры и описание последовательности процедур (действий) приведена в приложении 1 к настоящему Регламенту государственной услуги.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через:

      Государственную корпорацию:

      1) услугополучатель сдает пакет документов работнику Государственной корпорации в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) работник Государственной корпорации регистрирует заявление в течение 15 (пятнадцати) минут;

      3) работник Государственной корпорации заполняет форму запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме в течение 15 (пятнадцати) минут.

      Сведения о документах, удостоверяющих личность, работник Государственной корпорации получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства" и направляет услугодателю;

      4) работник Государственной корпорации выдает услугополучателю расписку о приеме в форме электронной копии соответствующих документов в течение 15 (пятнадцати) минут.

      При обращении в Государственную корпорацию день приема не входит в срок оказания государственной услуги.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта государственной услуги работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 2 к Стандарту государственной услуги.

      5) Государственная корпорация направляет документы в соответствующий вуз по средствам почты в течение 1 (одного) рабочего дня;

      6) почта доставляет документы в соответствующий вуз в течение 1-5 (одного-пяти) рабочих дней;

      7) канцелярия вуза принимает пакет документов, регистрирует, и передает на рассмотрение в учебную часть вуза в течение 1 (одного) рабочего дня;

      8) учебная часть вуза подготавливает справку по данным услугополучателя, ведет проверку достоверности данных и передает на рассмотрение руководству вуза в течение 1 (одного) рабочего дня;

      9) руководство вуза рассматривает пакет документов и передает в учебную часть вуза в течение 1 (одного) рабочего дня;

      10) учебная часть вуза подготавливает Справку для выдачи услугополучателю и направляет в Государственную корпорацию по средствам почты в течение 1 (одного) рабочего дня;

      Услугодатель обеспечивает доставку результата государственной услуги в Государственную корпорацию не позднее чем за сутки до истечения срока оказания государственной услуги.

      Срок оказания государственной услуги исчисляется со дня даты заявления услугополучателя;

      11) почта доставляет Справку в Государственную корпорацию в течение 1-5 (одного-пяти) рабочих дней;

      12) работник Государственной корпорации выдает услугополучателю Справку в течение 15 (пятнадцати) минут.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту государственной услуги.

      10. Результаты процедур по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур через:

      Государственную корпорацию:

      1) проверка пакета документов и регистрация заявления работником Государственной корпорации;

      2) заполнение формы запроса и выдача услугополучателю расписки работником Государственной корпорации;

      3) направление Государственной корпорацией документов в соответствующий вуз;

      4) доставка почтой (и (или) курьером Государственной корпорации) Справки в соответствующий вуз;

      5) прием и регистрация пакета документов канцелярией вуза, рассмотрение документов руководством вуза и направление учебной частью Справки в Государственную корпорацию;

      6) доставка почтой (и (или) курьером Государственной корпорации) Справки в Государственную корпорацию;

      7) выдача работником Государственной корпорации Справки услугополучателю.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача справки лицам, не завершившим высшее и послевузовское образование" приведен в приложении 3 к настоящему Регламенту государственной услуги.

  Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Выдача справки лицам,
не завершившим высшее
и послевузовское образование"

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры и описание последовательности процедур (действий)

     



  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Выдача справки лицам,
не завершившим высшее
и послевузовское образование"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги

     



  Приложение 3
к Регламенту государственной
услуги "Выдача справки лицам,
не завершившим высшее
и послевузовское образование"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача справки лицам, не завершившим высшее и послевузовское образование" в высшем учебном заведении и через Государственную корпорацию