"Атом энергиясын пайдалану саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің міндетін атқарушысының 2015 жылғы 28 мамырдағы № 378 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2017 жылғы 15 маусымдағы № 205 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 14 шілдеде № 15338 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2020 жылғы 1 сәуірдегі № 123 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды – ҚР Энергетика министрінің 01.04.2020 № 123 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтiзбелiк жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Атом энергиясын пайдалану саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің міндетін атқарушысының 2015 жылғы 28 мамырдағы № 378 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген № 11450, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 14 шілдеде жарияланған) мынадай өзгерістер және толықтырулар енгізілсін:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес "Атом энергиясын пайдалану объектілерінің тіршілік циклінің кезеңдеріне байланысты жұмыстарды орындауға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес "Ядролық материалдармен жұмыс істеу жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес "Радиоактивті заттармен, құрамында радиоактивті заттар бар аспаптармен және қондырғылармен жұмыс істеу жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      4) осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес "Иондаушы сәуле шығаруды генерациялайтын аспаптармен және қондырғылармен жұмыс істеу жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      5) осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес "Атом энергиясын пайдалану саласында қызметтер көрсету жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      6) осы бұйрыққа 6-қосымшаға сәйкес "Радиоактивті қалдықтармен жұмыс істеу жөніндегі қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      7) осы бұйрыққа 7-қосымшаға сәйкес "Ядролық материалдарды, радиоактивті заттарды, иондаушы сәуле шығарудың радиоизотопты көздерін, радиоактивті қалдықтарды транзиттік тасымалдауды қоса алғанда, Қазақстан Республикасы аумағының шегінде тасымалдауға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      8) осы бұйрыққа 8-қосымшаға сәйкес "Бұрынғы ядролық сынақ полигондары аумақтарында және жүргізілген ядролық сынақтардың салдарынан ластанған басқа аумақтарда қызметтерді жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      9) осы бұйрыққа 9-қосымшаға сәйкес "Ядролық қондырғылар мен ядролық материалдарды физикалық қорғауға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      10) осы бұйрыққа 10-қосымшаға сәйкес "Ядролық және радиоактивті қауіпсіздікті қамтамасыз етуге жауапты персоналды арнайы даярлау жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      11) осы бұйрыққа 11-қосымшаға сәйкес "Атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      12) осы бұйрыққа 12-қосымшаға сәйкес "Ядролық, радиациялық, ядролық физикалық қауіпсіздік сараптамасын жүргізу құқығына ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      13) осы бұйрыққа 13-қосымшаға сәйкес "Көліктік қаптама комплектілерінің конструкциясын бекіту, сондай-ақ басқа елдердің уәкілетті органдары бекіткен Қазақстан Республикасының аумағында оларға сертификаттар-рұқсаттар күшін қолдану" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.";

      осы бұйрыққа 1, 2 және 3-қосымшаларға сәйкес 11, 12 және 13-қосымшалармен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Атомдық және энергетикалық қадағалау мен бақылау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспасөз басылымдарына ресми жариялауға жіберуді;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Энергетика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтiзбелiк жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
Энергетика министрі
Қ. Бозымбаев

  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2017 жылғы 15 маусымдағы
№ 205 бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
міндетін атқарушысының
2015 жылғы 28 мамырдағы
№ 378 бұйрығына
11-қосымша

"Атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды
аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігі Атомдық және энергетикалық қадағалау мен бақылау комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 299 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген № 11222) бекітілген "Атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және нәтижелерді беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны – қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі – аттестаттауды өткізу нәтижелерін куәландыратын хаттаманы беру немесе Стандарттың 10-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны – қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдарды) бастауға Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттарды беру негіз болады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі қызметкерінің тіркеу нөмірі мен күнін көрсете отырып құжаттарды қабылдауы мен тіркеуі және тіркелген құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беруі – 15 (он бес) минут ішінде;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының бұрыштама жазуы, өтініш пен құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты құрылымдық бөлімшесінің басшысына беру және жауапты құрылымдық бөлімше басшысының жауапты орындаушыны тағайындауы – 3 (үш) сағат ішінде;

      3) жауапты орындаушының құжаттардың толықтығын қарастыруы және тексеруі – 2 (екі) жұмыс күні ішінде:

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту жауабын жібереді.

      Құжаттар толық болған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға аттестаттау өтетін орны мен күні туралы шешім қабылданғаны жайлы хат жолданады;

      4) аттестаттауды өткізу (тестілеу және әңгімелесу (радиациялық қауіпсіздікті бақылауға жауапты персонал үшін) – құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеген күнінен бастап күнтізбелік 27 (жиырма жеті) күн ішінде;

      5) қызметті берушінің аттестаттау комиссиясының отырысы – 1 (бір) сағат ішінде;

      6) атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау нәтижелерін куәландыратын хаттаманы дайындау – аттестаттауды өткізген күнінен бастап күнтізбелік 3 (үш) күн ішінде.

      6. Келесі рәсімдерді (іс-қимылдарды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) нәтижесі:

      1) тіркелген өтініш және кіріс нөмірі мен күні көрсетілген құжаттар;

      2) жазылған бұрыштама, көрсетілетін қызметті берушінің тағайындалған жауапты құрылымдық бөлімшесі және жауапты құрылымдық бөлімшенің басшысымен тағайындалған жауапты орындаушы;

      3) қарастырылған құжаттар топтамасы: өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы немесе аттестаттау өтетін орны мен күні туралы шешім қабылданғаны туралы дәлелді жауап;

      4) атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттауды өткізу;

      5) тестілеу және әңгімелесу нәтижелері (радиациялық қауіпсіздікті бақылауға жауапты персонал үшін);

      6) атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау нәтижелері туралы хаттаманы дайындау.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты құрылымдық бөлімшесінің басшысы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің аттестаттау комиссиясы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетілген құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері реттік тіркеу нөмірі мен күнін беріп, келіп түскен құжаттарды қабылдауды және тіркеуді – 15 (он бес) минут ішінде жүзеге асырады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы бұрыштамаға қол қояды, өтініш пен құжаттарды жауапты құрылымдық бөлімшенің басшысына береді және жауапты құрылымдық бөлімшенің басшысы жауапты орындаушыны тағайындайды – 3 (үш) сағат ішінде;

      3) жауапты орындаушы құжаттардың толықтығын қарастырады және тексереді – 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      4) аттестаттау өткізіледі (тестілеу және әңгімелесу (радиациялық қауіпсіздікті бақылауға жауапты персонал үшін) – құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеген күнінен бастап күнтізбелік 27 (жиырма жеті) күн ішінде;

      5) атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау жөніндегі комиссияның отырысы өтеді – 1 (бір) сағат ішінде;

      6) атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау нәтижелері туралы хаттама дайындау – күнтізбелік 3 (үш) күн ішінде.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарын толық сипаттау осы регламентке қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет- ресурсында орналастырылады.

  "Атом энергиясы
пайдаланылатын объектілерде
жұмыс істейтін персоналды
аттестаттау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

"Атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды
аттестаттау" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы





  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2017 жылғы 15 маусымдағы
№ 205 бұйрығына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
міндетін атқарушысының
2015 жылғы 28 мамырдағы
№ 378 бұйрығына
12-қосымша

"Ядролық, радиациялық, ядролық физикалық қауіпсіздік сараптамасын жүргізу
құқығына ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Ядролық, радиациялық, ядролық физикалық қауіпсіздік сараптамасын жүргізу құқығына ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметін Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Атомдық және энергетикалық қадағалау мен бақылау комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 299 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген № 11222) "Ядролық, радиациялық, ядролық физикалық қауіпсіздік сараптамасын жүргізу құқығына ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкес көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және нәтижелерді беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – ядролық, радиациялық, ядролық физикалық қауіпсіздік сараптамасын жүргізу құқығына ұйымдарды аккредиттеу туралы куәлік (бұдан әрі – Куәлік), немесе Стандарттың 10-тармағында көрсетілген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттарды беру мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі қызметкерінің өтініштер мен құжаттарды тіркеу нөмірі мен күнін беріп қабылдауы мен тіркеуі және тіркелген құжаттарды көрсетілетін қызмет берушінің басшысына беруі – 15 (он бес) минут ішінде;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының Талдау және инспекциялау басқармасын жауапты құрылымдық бөлімше етіп тағайындауы және өтініштер мен құжаттарды осы басқарма басшысына беруі, және жауапты құрылымдық бөлімше басшысының жауапты орындаушыны тағайындауы – 3 (үш) сағат ішінде;

      3) жауапты орындаушының өтінішті қарастыруы және құжаттардың толықтығын тексеруі – 2 (екі) жұмыс күні ішінде.

      Көрсетілетін қызметті алушы толық емес құжаттар топтамасын ұсынған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші өтініштерді одан әрі қараудан дәлелді бас тарту жауабын жібереді.

      Құжаттар толық болған жағдайда, құжаттар топтамасын Ядролық физикалық қауіпсіздік басқармасының басшысына беруі;

      4) Ядролық физикалық қауіпсіздік басқармасы басшысының осы басқарманың жауапты орындаушысын тағайындауы – 30 (отыз) минут ішінде;

      5) осы басқарманың жауапты орындаушысының құжаттар топтамасын осы басқарманың құзыретіне сәйкес қарастыруы және қорытындыны дайындауы – 9 (тоғыз) жұмыс күні ішінде;

      6) осы басқарма басшысының жауапты орындаушы жасаған қорытындыны бекітуі және құжаттарды қорытындымен бірге Талдау және инспекциялау басқармасының жауапты орындаушысына беруі – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      7) Талдау және инспекциялау басқармасының жауапты орындаушысының құжаттар топтамасын осы басқарманың құзыретіне сәйкес қарастыруы және қорытынды дайындауы – 15 (он бес) жұмыс күні ішінде;

      8) Талдау және инспекциялау басқармасы басшысының осы басқарманың жауапты орындаушысы жасаған қорытындыны бекітуі және құжаттарды қорытындымен бірге мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындау үшін жауапты орындаушыға беруі – 1 (бір) жұмыс күні;

      9) Талдау және инспекциялау басқармасының жауапты орындаушысының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі туралы шешім дайындауы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде:

      ұсынылған қорытындылардың біреуінде ұсынылған құжаттардың сәйкес келмеуі туралы қорытынды болған жағдайда, жауапты орындаушының мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тартуын – хат жобасын дайындауы;

      барлық қорытындыларда ұсынылған құжаттардың сәйкестігі туралы қорытынды болған жағдайда, жауапты орындаушының Куәліктің жобасын дайындауы;

      10) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі туралы шешімді басқармалар басшыларының (бұрыштама қою арқылы) келісуі, көрсетілетін қызметті берушінің басшысының немесе оның орынбасарының бекітуі – 4 (төрт) сағат ішінде;

      11) мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесіне көрсетілетін қызметті берушінің басшысының немесе оның орынбасарының қол қоюы – 1 (бір) жұмыс күні.

      6. Мына рәсімдерді (іс-қимылдарды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) кіріс нөмірі бар тіркелген өтініш;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қарары және құжаттардың Талдау және инспекциялау басқармасына берілуі

      3) Талдау және инспекциялау басқармасында жауапты орындаушының тағайындалуы;

      4) өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы хат немесе құжаттардың Ядролық физикалық қауіпсіздік басқармасына берілуі;

      5) Ядролық физикалық қауіпсіздік басқармасында жауапты орындаушының тағайындалуы;

      6) Ядролық физикалық қауіпсіздік басқармасындағы жауапты орындаушының өтініштерді қарастыру нәтижелері бойынша қорытындысы;

      7) Ядролық физикалық қауіпсіздік басқармасының басшысы бекіткен қорытынды;

      8) Талдау және инспекциялау басқармасының жауапты орындаушысының өтініштерді қарастыру нәтижелері бойынша қорытындысы;

      9) Талдау және инспекциялау басқармасының басшысы бекіткен қорытынды;

      10) басқармалар басшыларымен келісілген және көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен немесе оның орынбасарымен бекітілген мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі туралы шешім;

      11) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен немесе оның орынбасарымен қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі;

      12) бас тартудың себептері көрсетілген Куәлік беруден бас тарту туралы хат, ұсынылған қорытындылардың біреуінде ұсынылған құжаттардың сәйкес келмеуі туралы қорытынды болған жағдайда, немесе Куәлікті беру, барлық қорытындыларда ұсынылған құжаттардың сәйкестігі туралы қорытынды болған жағдайда.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде қызмет берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) Талдау және инспекциялау басқармасының басшысы;

      4) Ядролық физикалық қауіпсіздік басқармасының басшысы;

      5) Талдау және инспекциялау басқармасының жауапты орындаушысы;

      6) Ядролық физикалық қауіпсіздік басқармасының жауапты орындаушысы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтініштер мен құжаттарды тіркеу нөмірі мен күнін беріп қабылдау мен тіркеуді жүзеге асырады және тіркелген құжаттарды көрсетілетін қызмет берушінің басшысына береді – 15 (он бес) минут ішінде;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты етіп Талдау және инспекциялау басқармасын тағайындайды және өтініш пен құжаттарды осы басқарма басшысына береді, және жауапты құрылымдық бөлімшенің басшысы жауапты орындаушыны тағайындайды – 3 (үш) сағат ішінде;

      3) осы басқарманың жауапты орындаушысы құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады – 2 (екі) жұмыс күні ішінде.

      Көрсетілетін қызметті алушы толық емес құжаттар топтамасын ұсынған жағдайда жауапты орындаушы өтініштерді одан әрі қараудан дәлелді бас тарту жауабын жібереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы толық құжаттар топтамасын ұсынған жағдайда жауапты орындаушы құжаттар топтамасын Ядролық физикалық қауіпсіздік басқармасының басшысына береді;

      4) Ядролық физикалық қауіпсіздік басқармасының басшысы осы басқарманың жауапты орындаушысын тағайындайды – 30 (отыз) минут ішінде;

      5) осы басқарманың жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын осы басқарманың құзыретіне сәйкес қарастырады және ұсынылған құжаттардың сәйкестігі туралы қорытынды дайындауды жүзеге асырады – 9 (тоғыз) жұмыс күні ішінде;

      6) осы басқарманың басшысы басқарманың жауапты орындаушысы жасаған қорытындыны бекітеді және құжаттарды қорытындымен бірге Талдау және инспекциялау басқармасының жауапты орындаушысына береді – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      7) Талдау және инспекциялау басқармасының жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын осы басқарманың құзыретіне сәйкес қарастырады және ұсынылған құжаттардың сәйкестігі туралы қорытынды дайындауды жүзеге асырады – 15 (он бес) жұмыс күні ішінде;

      8) осы басқарманың басшысы басқарманың жауапты орындаушысы жасаған қорытындыны бекітеді – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      9) осы басқарманың жауапты орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі туралы шешім дайындауды жүзеге асырады – 1 (бір) жұмыс күні ішінде:

      ұсынылған қорытындылардың біреуінде ұсынылған құжаттардың сәйкес келмеуі туралы қорытынды болған жағдайда Талдау және инспекциялау басқармасының жауапты орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту – хат жобасын дайындайды;

      барлық қорытындыларда ұсынылған құжаттардың сәйкестігі туралы қорытынды болған жағдайда, Талдау және инспекциялау басқармасының жауапты орындаушысы Куәлікті беру туралы шешімді рәсімдейді;

      10) басқармалардың басшылары мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі туралы шешімді (бұрыштама қою арқылы) келіседі, көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның орынбасары бекітеді – 4 (төрт) сағат ішінде;

      11) мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесіне көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қояды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде.

      9. Көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі жүгіну тәртібі мен рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламентке қосымшаға сәйкес бизнес-процестің анықтамалығында келтірілген. Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Ядролық, радиациялық,
ядролық физикалық қауіпсіздік
сараптамасын жүргізу құқығына
ұйымдарды аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
қосымша

"Ядролық, радиациялық, ядролық физикалық қауіпсіздік сараптамасын жүргізу
құқығына ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің
анықтамалығы





  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2017 жылғы 15 маусымдағы
№ 205 бұйрығына
3-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
міндетін атқарушысының
2015 жылғы 28 мамырдағы
№ 378 бұйрығына
13-қосымша

"Көліктік қаптама комплектілерінің конструкциясын бекіту, сондай-ақ басқа елдердің
уәкілетті органдары бекіткен Қазақстан Республикасының аумағында оларға
сертификаттар-рұқсаттар күшін қолдану" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Көліктік қаптама комплектілерінің конструкциясын бекіту, сондай-ақ басқа елдердің уәкілетті органдары бекіткен Қазақстан Республикасының аумағында оларға сертификаттар-рұқсаттар күшін қолдану" мемлекеттік көрсетілетін қызметін Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Атомдық және энергетикалық қадағалау мен бақылау комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 299 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген № 11222) "Көліктік қаптама комплектілерінің конструкциясын бекіту, сондай-ақ басқа елдердің уәкілетті органдары бекіткен Қазақстан Республикасының аумағында оларға сертификаттар-рұқсаттар күшін қолдану" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және нәтижелерді беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – көліктік қаптама комплектілерінің конструкциясын бекіту, сондай-ақ басқа елдердің уәкілетті органдары бекіткен Қазақстан Республикасының аумағында оларға сертификаттар-рұқсаттар күшін қолдану туралы көрсетілетін қызметті берушінің бұйрығы, немесе Стандарттың 10-тармағында көрсетілген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттарды беру мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі қызметкерінің өтініштер мен құжаттарды тіркеу нөмірі мен күнін беріп қабылдауы мен тіркеуі және тіркелген құжаттарды көрсетілетін қызмет берушінің басшысына беруі – 15 (он бес) минут ішінде;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының Талдау және инспекциялау басқармасын жауапты құрылымдық бөлімше етіп тағайындауы және өтініштер мен құжаттарды осы басқарма басшысына беруі, және жауапты құрылымдық бөлімше басшысының жауапты орындаушыны тағайындауы – 3 (үш) сағат ішінде;

      Көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9 тармағында қарастырылған тізбеге сәйкес толық емес құжаттар топтамасын, және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.

      Құжаттар толық болған жағдайда, құжаттар топтамасын қарастыру және ұсынылған құжаттардың сәйкес келуі немесе сәйкес келмеуі туралы қорытынды дайындау – 24 (жиырма төрт) жұмыс күні ішінде;

      3) Талдау және инспекциялау басқармасы басшысының жауапты орындаушы жасаған қорытындыны бекітуі және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі туралы шешімді дайындауы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде:

      ұсынылған құжаттар сәйкес болған жағдайда шешімге Бұйрық жобасы қосылады, немесе

      ұсынылған құжаттар сәйкес болмаған жағдайда шешімге мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту – хат жобасы қосылады;

      4) Талдау және инспекциялау басқармасы басшысының, Заң басқармасы басшысының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі туралы шешімді (бұрыштама қою арқылы) келісуі және көрсетілетін қызметті беруші басшысының немесе оның орынбасарының бекітуі – 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      5) мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесіне көрсетілетін қызметті берушінің басшысының немесе оның орынбасарының қол қоюы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде.

      6. Келесі рәсімдерді (іс-қимылдарды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдерінің (іс-қимылдардың) нәтижелері:

      1) кіріс нөмірі бар тіркелген өтініш;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының бұрыштамасы және құжаттарды Талдау және инспекциялау басқармасына беру;

      3) Талдау және инспекциялау басқармасында жауапты орындаушыны тағайындау;

      4) құжаттар толық болмаған жағдайда өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы хат, немесе

      5) Талдау және инспекциялау басқармасының жауапты орындаушысының қорытындысы;

      6) Талдау және инспекциялау басқармасының басшысы бекіткен қорытынды;

      7) Талдау және инспекциялау басқармасы, Заң басқармасы басшыларымен келісілген, көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен немесе оның орынбасарымен бекітілген мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі туралы шешім;

      ұсынылған құжаттар сәйкес болған жағдайда, шешімге Бұйрықтың жобасы тіркеледі, немесе

      ұсынылған құжаттар сәйкес келмеген жағдайда шешімге бас тарту себептерін көрсете отырып мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруден бас тарту туралы хаттың жобасы тіркеледі;

      8) ұсынылған құжаттар сәйкес келмеген жағдайда бас тарту себептерін көрсете отырып Бұйрықты беруден бас тарту туралы хат, немесе

      қорытындыда ұсынылған құжаттардың сәйкестігі туралы қорытынды болған жағдайда, Бұйрық жобасы;

      9) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен немесе оның орынбасарымен қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде қызмет берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) Талдау және инспекциялау басқармасының басшысы;

      4) Заң басқармасының басшысы;

      5) Талдау және инспекциялау басқармасының жауапты орындаушысы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (жұмыскерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтініштер мен құжаттарды тіркеу нөмірі мен күнін беріп қабылдау мен тіркеуді жүзеге асырады және тіркелген құжаттарды көрсетілетін қызмет берушінің басшысына береді – 15 (он бес) минут ішінде;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты етіп Талдау және инспекциялау басқармасын тағайындайды және өтініш пен құжаттарды осы басқарма басшысына береді, және жауапты құрылымдық бөлімшенің басшысы жауапты орындаушыны тағайындайды – 3 (үш) сағат ішінде;

      3) Талдау және инспекциялау басқармасының жауапты орындаушысы құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады – 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      4) Талдау және инспекциялау басқармасының жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын қарастырады және ұсынылған құжаттардың сәйкес келуі немесе келмеуі туралы қорытынды дайындауды жүзеге асырады – 24 (жиырма төрт) жұмыс күні ішінде;

      5) Талдау және инспекциялау басқармасының басшысы басқарманың жауапты орындаушысы жасаған қорытындыны бекітеді, Талдау және инспекциялау басқармасының жауапты орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі туралы шешімді дайындауды жүзеге асырады – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      ұсынылған құжаттар сәйкес келген жағдайда шешімге Бұйрықтың жобасы тіркеледі, немесе

      ұсынылған құжаттар сәйкес келмеген жағдайда шешімге мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту – хат жобасы тіркеледі;

      6) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі туралы шешімді Талдау және инспекциялау басқармасы, Заң басқармасы басшылары (бұрыштама қою арқылы) келіседі, көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның орынбасары бекітеді – 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның орынбасары мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қояды – 1 (бір) жұмыс күні.

      9. Көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі жүгіну тәртібі мен рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламентке қосымшаға сәйкес бизнес-процестің анықтамалығында келтірілген. Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Көліктік қаптама
комплектілерінің
конструкциясын бекіту, сондай-
ақ басқа елдердің уәкілетті
органдары бекіткен Қазақстан
Республикасының аумағында
оларға сертификаттар-рұқсаттар
күшін қолдану" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
қосымша

"Көліктік қаптама комплектілерінің конструкциясын бекіту, сондай-ақ басқа елдердің уәкілетті органдары бекіткен Қазақстан Республикасының аумағында оларға сертификаттар-рұқсаттар күшін қолдану" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы





О внесении изменений и дополнений в приказ исполняющего обязанности Министра энергетики Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 378 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере использования атомной энергии"

Приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 15 июня 2017 года № 205. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 июля 2017 года № 15338. Утратил силу приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 1 апреля 2020 года № 123.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра энергетики РК от 01.04.2020 № 123 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра энергетики Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 378 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере использования атомной энергии" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11450, опубликованный 14 июля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнения:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить:

      1) регламент государственной услуги "Выдача лицензии на выполнение работ, связанных с этапами жизненного цикла объектов использования атомной энергии" согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) регламент государственной услуги "Выдача лицензии на осуществление деятельности по обращению ядерными материалами" согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      3) регламент государственной услуги "Выдача лицензии на осуществление деятельности по обращению с радиоактивными веществами, приборами и установками, содержащими радиоактивные вещества" согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      4) регламент государственной услуги "Выдача лицензии на обращение с приборами и установками, генерирующими ионизирующее излучение" согласно приложению 4 к настоящему приказу;

      5) регламент государственной услуги "Выдача лицензии на осуществление деятельности по предоставлению услуг в области использования атомной энергии" согласно приложению 5 к настоящему приказу;

      6) регламент государственной услуги "Выдача лицензии на деятельность по обращению с радиоактивными отходами" согласно приложению 6 к настоящему приказу;

      7) регламент государственной услуги "Выдача лицензии на транспортировку, включая транзитную, ядерных материалов, радиоактивных веществ, радиоизотопных источников ионизирующего излучения, радиоактивных отходов в пределах территории Республики Казахстан" согласно приложению 7 к настоящему приказу;

      8) регламент государственной услуги "Выдача лицензии на деятельность на территориях бывших испытательных ядерных полигонов и других территориях, загрязненных в результате проведенных ядерных испытаний" согласно приложению 8 к настоящему приказу;

      9) регламент государственной услуги "Выдача лицензии на физическую защиту ядерных установок и ядерных материалов" согласно приложению 9 к настоящему приказу;

      10) регламент государственной услуги "Выдача лицензии на осуществление деятельности по специальной подготовке персонала, ответственного за обеспечение ядерной и радиационной безопасности" согласно приложению 10 к настоящему приказу;

      11) регламент государственной услуги "Аттестация персонала, занятого на объектах использования атомной энергии" согласно приложению 11 к настоящему приказу;

      12) регламент государственной услуги "Аккредитация организаций на право проведения экспертизы ядерной, радиационной, ядерной физической безопасности" согласно приложению 12 к настоящему приказу;

      13) регламент государственной услуги "Утверждение конструкций транспортных упаковочных комплектов, а также распространение действия сертификатов-разрешений на них, утвержденных уполномоченными органами других стран, на территории Республики Казахстан" согласно приложению 13 к настоящему приказу.";

      дополнить приложениями 11, 12 и 13 согласно приложениям 1, 2 и 3 к настоящему приказу.

      2. Комитету атомного и энергетического надзора и контроля Министерства энергетики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства энергетики Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства энергетики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра энергетики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

     
      Министр энергетики
Республики Казахстан
К. Бозумбаев

  Приложение 1
к приказу Министра
энергетики Республики
Казахстан
от 15 июня 2017 года № 205
  Приложение 11
к приказу исполняющего
обязанности Министра
энергетики Республики
Казахстан
от 28 мая 2015 года № 378

Регламент государственной услуги "Аттестация персонала, занятого на объектах использования атомной энергии"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аттестация персонала, занятого на объектах использования атомной энергии" оказывается Комитетом атомного и энергетического надзора и контроля Министерства энергетики Республики Казахстан (далее – услугодатель) согласно Стандарту государственной услуги "Аттестация персонала, занятого на объектах использования атомной энергии" (далее – Стандарт), утвержденному приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 22 апреля 2015 года № 299 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11222).

      Прием заявлений и выдача результатов осуществляется через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – выдача протокола, удостоверяющего результаты прохождения аттестации или мотивированный отказ в оказании государственной услуги в соответствии с пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача документов, предусмотренных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) прием и регистрация документов сотрудником канцелярии услугодателя с присвоением регистрационного номера, даты и передача зарегистрированных документов руководителю услугодателя – в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) наложение руководством услугодателя резолюции, передача заявления и документов руководителю ответственного структурного подразделения услугодателя и определение руководителем ответственного структурного подразделения ответственного исполнителя – в течение 3 (трех) часов;

      3) рассмотрение и проверка документов на полноту ответственным исполнителем – в течение 2 (двух) рабочих дней.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов услугодатель направляет мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.

      В случае полноты документов услугополучателю направляется письмо о принятии решения о дате и месте проведения аттестации;

      4) проведение аттестации (тестирование и собеседование (для персонала, ответственного за контроль радиационной безопасности) – в течение 27 (двадцати семи) календарных дней со дня регистрации документов в канцелярии услугодателя;

      5) заседание аттестационной комиссии услугодателя – в течение 1 (одного) часа;

      6) оформление протокола удостоверяющего результаты прохождения аттестации персонала, занятого на объектах использования атомной энергии – в течение 3 (трех) календарных дней со дня проведения аттестации.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) зарегистрированное заявление и документы с входящим номером и датой;

      2) наложенная резолюция, определенное ответственное структурное подразделение услугодателя и ответственный исполнитель, определенный руководителем ответственного структурного подразделения;

      3) рассмотренный пакет документов: мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления либо о принятии решения о дате и месте проведения аттестации;

      4) проведение аттестации персонала, занятого на объектах использования атомной энергии;

      5) результаты тестирования и собеседования (для персонала, ответственного за контроль радиационной безопасности);

      6) оформление протокола удостоверяющего результаты прохождения аттестации персонала, занятого на объектах использования атомной энергии.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководство услугодателя;

      3) руководитель ответственного структурного подразделения услугодателя;

      4) ответственный исполнитель услугодателя;

      5) аттестационная комиссия услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию поступивших документов с присвоением порядкового регистрационного номера и даты – в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) руководство услугодателя налагает резолюцию, передает заявление и документы руководителю ответственного структурного подразделения, руководитель ответственного структурного подразделения определяет ответственного исполнителя – в течение 3 (трех) часов;

      3) ответственный исполнитель рассматривает и проверяет полноту документов – в течение 2 (двух) рабочих дней;

      4) проводится аттестация (тестирование и собеседование (для персонала, ответственного за контроль радиационной безопасности) – в течение 27 (двадцати семи) календарных дней со дня регистрации документов в канцелярии услугодателя;

      5) проходит заседание аттестационной комиссии услугодателя – в течение 1 (одного) часа;

      6) оформление протокола о результатах аттестации персонала, занятого на объектах использования атомной энергии – в течение 3 (трех) календарных дней со дня проведения аттестации.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение
к регламенту
государственной услуги
"Аттестация персонала,
занятого на объектах
использования атомной
энергии"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Аттестация персонала, занятого на объектах использования атомной энергии"

     


     

- начало или завершение оказания государственной услуги;

     

- наименование процедуры (действия);

     

- переход к следующей процедуре (действию).

  Приложение 2
к приказу Министра
энергетики Республики
Казахстан
от 15 июня 2017 года № 205
  Приложение 12
к приказу исполняющего
обязанности Министра
энергетики Республики
Казахстан
от 28 мая 2015 года № 378

Регламент государственной услуги "Аккредитация организаций на право проведения экспертизы ядерной, радиационной, ядерной физической безопасности"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аккредитация организаций на право проведения экспертизы ядерной, радиационной, ядерной физической безопасности" оказывается Комитетом атомного и энергетического надзора и контроля Министерства энергетики Республики Казахстан (далее – услугодатель), согласно Стандарту государственной услуги "Аккредитация организаций на право проведения экспертизы ядерной, радиационной, ядерной физической безопасности" (далее – Стандарт), утвержденному приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 22 апреля 2015 года № 299 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11222).

      Прием заявлений и выдача результатов осуществляется через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – свидетельство об аккредитации организаций на право проведения экспертизы ядерной, радиационной, ядерной физической безопасности (далее – Свидетельство), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, указанные в пункте 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача документов, предусмотренных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      1) прием и регистрация заявления и документов сотрудником канцелярии услугодателя с присвоением регистрационного номера, даты и передача зарегистрированных документов руководителю услугодателя – в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) определение руководством услугодателя Управления анализа и инспектирования ответственным структурным подразделением и передача заявления и документов руководителю настоящего управления, и определение руководителем ответственного структурного подразделения ответственного исполнителя – в течение 3 (трех) часов;

      3) рассмотрение заявления и проверка документов на полноту ответственным исполнителем – в течение 2 (двух) рабочих дней.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов услугополучатель направляет мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявлении.

      В случае полноты документов, передача пакета документов руководителю Управления ядерной физической безопасности;

      4) определение руководителем Управления ядерной физической безопасности ответственного исполнителя настоящего управления – в течение 30 (тридцати) минут;

      5) рассмотрение ответственным исполнителем настоящего управления пакета документов в соответствии с компетенцией настоящего управления и подготовка заключения – в течение 9 (девяти) рабочих дней;

      6) утверждение руководителем настоящего управления заключения, составленного ответственным исполнителем и передача документов вместе с заключением ответственному исполнителю Управления анализа и инспектирования – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      7) рассмотрение пакета документов ответственным исполнителем Управления анализа и инспектирования в соответствии с компетенцией настоящего управления и подготовка заключения – в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней;

      8) утверждение руководителем Управления анализа и инспектирования заключения, составленного ответственным исполнителем настоящего управления и передача документов вместе с заключением ответственному исполнителю для подготовки результата оказания государственной услуги – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      9) подготовка ответственным исполнителем Управления анализа и инспектирования решения о результате оказания государственной услуги – в течение 1 (одного) рабочего дня:

      в случае наличия в одном из представленных заключений вывода о несоответствии представленных документов, оформление ответственным исполнителем проекта письма – мотивированного отказа в оказании государственной услуги;

      в случае наличия во всех заключениях вывода о соответствии представленных документов, оформление ответственным исполнителем проекта Свидетельства;

      10) согласование (путем визирования) руководителями управлений и утверждение руководителем услугодателя или его заместителем решения о результате оказания государственной услуги – в течение 4 (четырех) часов;

      11) подписание руководителем услугодателя или его заместителем результата оказания государственной услуги – в течение 1 (одного) рабочего дня.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) зарегистрированное заявление с входящим номером;

      2) резолюция руководителя услугодателя и передача документов Управлению анализа и инспектирования;

      3) определение ответственного исполнителя в Управлении анализа и инспектирования;

      4) письмо об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления либо передача документов в Управление ядерной физической безопасности;

      5) определение ответственного исполнителя в Управлении ядерной физической безопасности;

      6) заключение ответственного исполнителя Управления ядерной физической безопасности по результатам рассмотрения заявления;

      7) утвержденное руководителем Управления ядерной физической безопасности заключение;

      8) заключение ответственного исполнителя Управления анализа и инспектирования по результатам рассмотрения заявления;

      9) утвержденное руководителем Управления анализа и инспектирования заключение;

      10) согласованное руководителями управлений и утвержденное руководителем услугодателя или его заместителем решение о результате оказания государственной услуги;

      11) подписанный руководителем услугодателя или его заместителем результат оказания государственной услуги.

      12) письмо об отказе в выдаче Свидетельства с указанием причин отказа, в случае наличия в одном из представленных заключений вывода о несоответствии представленных документов, или выдача Свидетельства, в случае наличия во всех заключениях вывода о соответствии представленных документов.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) руководитель Управления анализа и инспектирования;

      4) руководитель Управления ядерной физической безопасности;

      5) ответственный исполнитель Управления анализа и инспектирования;

      6) ответственный исполнитель Управления ядерной физической безопасности.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию заявления и документов с присвоением регистрационного номера и даты и передает зарегистрированные документы руководителю услугодателя – в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) руководство услугодателя определяет Управления анализа и инспектирования ответственным структурным подразделением и передает заявление и документы руководителю настоящего управления, и руководитель ответственного структурного подразделения определяет ответственного исполнителя – в течение 3 (трех) часов;

      3) ответственный исполнитель настоящего управления осуществляет проверку документов на полноту – в течение 2 (двух) рабочих дней.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов ответственный исполнитель направляет мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявлении.

      В случае представления услугополучателем полного пакета документов ответственный исполнитель передает пакет документов руководителю Управления ядерной физической безопасности;

      4) руководитель Управления ядерной физической безопасности определяет ответственного исполнителя настоящего управления – в течение 30 (тридцати) минут;

      5) ответственный исполнитель настоящего управления рассматривает пакет документов в соответствии с компетенцией настоящего управления и осуществляет подготовку заключения о соответствии представленных документов требованиям– в течение 9 (девяти) рабочих дней;

      6) руководитель настоящего управления утверждает заключение, составленное ответственным исполнителем управления и передает документы вместе с заключением ответственному исполнителю Управления анализа и инспектирования – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      7) ответственный исполнитель Управления анализа и инспектирования рассматривает пакет документов в соответствии с компетенцией настоящего управления и осуществляет подготовку заключения о соответствии представленных документов – в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней;

      8) руководитель настоящего управления утверждает заключение, составленное ответственным исполнителем управления – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      9) ответственный исполнитель настоящего управления осуществляет подготовку решения о результате оказания государственной услуги – в течение 1 (одного) рабочего дня:

      в случае наличия в одном из представленных заключений вывода о несоответствии представленных документов, ответственный исполнитель Управления анализа и инспектирования оформляет проект письма – мотивированного отказа в оказании государственной услуги;

      в случае наличия во всех заключениях вывода о соответствии представленных документов, ответственный исполнитель Управления анализа и инспектирования оформляет решение о выдаче Свидетельства;

      10) руководители управлений согласовывают (путем визирования), заместитель или руководитель услугодателя утверждает решение о результате оказания государственной услуги – в течение 4 (четырех) часов;

      11) заместитель или руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги – в течение 1 (одного) рабочего дня.

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги приведена в справочнике бизнес-процесса согласно приложению к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение
к регламенту
государственной услуги
"Аккредитация организаций
на право проведения
экспертизы ядерной,
радиационной, ядерной
физической безопасности"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Аккредитация организаций на право проведения экспертизы ядерной, радиационной, ядерной физической безопасности"

     


     

- начало или завершение оказания государственной услуги;

     

- наименование процедуры (действия);

     

- вариант выбора;

     

- переход к следующей процедуре (действию);

      УАИ - Управление анализа и инспектирования;

      УЯФБ - Управление ядерной физической безопасности.

  Приложение 3
к приказу Министра
энергетики Республики
Казахстан
от 15 июня 2017 года № 205
  Приложение 13
к приказу исполняющего
обязанности Министра
энергетики Республики
Казахстан
от 28 мая 2015 года № 378

Регламент государственной услуги "Утверждение конструкций транспортных упаковочных комплектов, а также распространение действия сертификатов-разрешений на них, утвержденных уполномоченными органами других стран, на территории Республики Казахстан"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Утверждение конструкций транспортных упаковочных комплектов, а также распространение действия сертификатов-разрешений на них, утвержденных уполномоченными органами других стран, на территории Республики Казахстан" оказывается Комитетом атомного и энергетического надзора и контроля Министерства энергетики Республики Казахстан (далее – услугодатель), согласно Стандарту государственной услуги "Утверждение конструкций транспортных упаковочных комплектов, а также распространение действия сертификатов-разрешений на них, утвержденных уполномоченными органами других стран, на территории Республики Казахстан" (далее – Стандарт), утвержденному приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 22 апреля 2015 года № 299 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11222).

      Прием заявлений и выдача результатов осуществляется через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – приказ услугодателя об утверждении конструкции транспортных упаковочных комплектов или о распространении действия сертификатов-разрешений на них, утвержденных уполномоченными органами других стран, на территории Республики Казахстан (далее – Приказ), либо мотивированный отказ в оказании государственной услуге в случаях и по основаниям, указанным в пункте 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача документов, предусмотренных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      1) прием и регистрация заявления и документов сотрудниками канцелярии услугодателя с присвоением регистрационного номера и даты и передача зарегистрированных документов руководителю услугодателя – в течение 15 (пятнадцать) минут;

      2) определение руководством услугодателя Управления анализа и инспектирования ответственным структурным подразделением, передача заявления и документов руководителю Управления анализа и инспектирования и определение руководителем настоящего управления ответственного исполнителя – в течение 3 (трех) часов;

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному 9 пунктом Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявления.

      В случае полноты документов, рассмотрение пакета документов и подготовка заключения о соответствии или несоответствии представленных документов – в течение 24 (двадцати четырех) рабочих дней;

      3) утверждение руководителем Управления анализа и инспектирования заключения, составленного ответственным исполнителем и подготовка решения о результате оказания государственной услуги – в течение 1 (одного) рабочего дня:

      в случае соответствия представленных документов к решению прикладывается проект Приказа, либо

      в случае несоответствия представленных документов к решению прикладывается проект письма – мотивированного отказа в оказании государственной услуги;

      4) согласование (путем визирования) решения о результате оказания государственной услуги руководителем Управления анализа и инспектирования, руководителем Юридического управления и утверждение руководителем услугодателя или его заместителем – в течение 2 (двух) рабочих дней;

      5) подписание руководителем услугодателя или его заместителем результата оказания государственной услуги – в течение 1 (одного) рабочего дня.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) зарегистрированное заявление с входящим номером;

      2) резолюция руководителя услугодателя и передача документов Управлению анализа и инспектирования;

      3) определение ответственного исполнителя в Управлении анализа и инспектирования;

      4) письмо об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления, в случае неполноты документов, либо

      5) заключение ответственного исполнителя Управления анализа и инспектирования;

      6) утвержденное руководителем Управления анализа и инспектирования заключение;

      7) согласованное с руководителем Управления анализа и инспектирования, руководителем Юридического управления, утвержденный руководителем услугодателя или его заместителем решение о результате оказания государственной услуги;

      в случае соответствия представленных документов к решению прикладывается проект Приказа, либо

      в случае несоответствия представленных документов к решению прикладывается проект письма – мотивированного отказа в оказании государственной услуги;

      8) письмо об отказе в выдаче Приказа с указанием причин отказа, в случае несоответствия представленных документов, либо

      проект Приказа, в случае наличия в заключении вывода о соответствии представленных документов;

      9) утвержденный руководителем услугодателя или его заместителем результат оказания государственной услуги.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) руководитель Управления анализа и инспектирования;

      4) руководитель Юридического управления;

      5) ответственный исполнитель Управления анализа и инспектирования.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию заявления и документов с присвоением регистрационного номера и даты и передает зарегистрированные документы руководителю услугодателя – в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя накладывает резолюцию и определяет Управление анализа и инспектирования ответственным за рассмотрение заявления и документов, руководитель Управления анализа и инспектирования определяет ответственного исполнителя – в течение 3 (трех) часов;

      3) ответственный исполнитель Управления анализа и инспектирования осуществляет проверку документов на полноту – в течение 2 (двух) рабочих дней;

      4) ответственный исполнитель Управления анализа и инспектирования рассматривает пакет документов и осуществляет подготовку заключения о соответствии или несоответствии представленных документов – в течение 24 (двадцати четырех) рабочих дней;

      5) руководитель Управления анализа и инспектирования утверждает заключение, составленное ответственным исполнителем управления, ответственный исполнитель Управления анализа и инспектирования осуществляет подготовку решения о результате оказания государственной услуги – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      в случае соответствия представленных документов к решению прикладывается проект Приказа, либо

      в случае несоответствия представленных документов к решению прикладывается проект письма – мотивированного отказа в оказании государственной услуги;

      6) руководитель Управления анализа и инспектирования, руководитель Юридического управления согласовывают (путем визирования), руководитель услугодателя или его заместитель утверждает решение о результате оказания государственной услуги – в течение 2 (двух) рабочих дней;

      7) руководитель услугодателя или его заместитель подписывает результат оказания государственной услуги – 1 (один) рабочий день.

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги приведены в справочнике бизнес-процесса согласно приложению к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение
к регламенту
государственной услуги
"Утверждение конструкций
транспортных упаковочных
комплектов, а также
распространение действия
сертификатов-разрешений на
них, утвержденных
уполномоченными органами
других стран, на территории
Республики Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Утверждение конструкций транспортных упаковочных комплектов, а также распространение действия сертификатов-разрешений на них, утвержденных уполномоченными органами других стран, на территории Республики Казахстан"

     


     

- начало или завершение оказания государственной услуги;

     

- наименование процедуры (действия);

     

- вариант выбора;

     

- переход к следующей процедуре (действию);

      УАИ - Управление анализа и инспектирования.