"Технологияларды коммерцияландыруға арналған инновациялық гранттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 560 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 4 шілдедегі № 443 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 21 шілдеде № 15357 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2020 жылғы 1 қазандағы № 365/НҚ бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 01.10.2020 № 365/НҚ бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Технологияларды коммерцияландыруға арналған инновациялық гранттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 560 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11521 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 25 шілдеде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Технологияларды коммерцияландыруға арналған инновациялық гранттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Технологиялық және инновациялық даму департаменті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз тасығыштағы және электрондық нысандағы көшірмелерін Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберуді;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ж. Қасымбек

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрі

      ______________ Б. Сұлтанов

      2017 жылғы 12 шілде

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ___________ Т. Сүлейменов

      2017 жылғы 17 шілде

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2017 жылғы 4 шілдедегі
№ 443 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2015 жылғы 30 сәуірдегі
№ 560 бұйрығымен
бекітілген

"Технологияларды коммерцияландыруға инновациялық гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Технологияларды коммерцияландыруға инновациялық гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті "Технологиялық даму жөніндегі ұлттық агенттік" акционерлік қоғамы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінімді қабылдауды және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беруді көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттардың топтамасы берілген сәттен бастап – 83 (сексен үш) жұмыс күні;

      2) құжаттардың топтамасын тапсыру үшін рұқсат берілген ең ұзақ күту уақыты – 30 (отыз) минут;

      3) рұқсат берілген ең ұзақ қызмет көрсету уақыты – 30 (отыз) минут.

      Қызмет алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағымен көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес пакетін ұсынған жағдайда қызмет беруші өтінімді қабылдаудан бас тартады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі – технологияларды коммерцияландыруға инновациялық гранттар беру туралы шартқа қол қою немесе осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағымен қарастырылған жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – қызмет алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Өтінімді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін берудің жұмыс кестесі: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша технологияларды коммерцияландыруға инновациялық грант алуға өтініш;

      2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша технологияларды коммерцияландыру стратегиясы (сондай-ақ Microsoft Word нысанында, электронды тасығышта, ағылшын тілінде ұсынылады);

      3) заңды тұлғалар үшін – жарғының көшірмесі, жоғары органның өтінімді ұлттық институтқа ұсыну туралы, басшыға немесе өзге уәкілетті тұлғаға өтінімді ұсыну мен инновациялық грантты алумен байланысты құжаттарға қол қою өкілеттерін беру туралы шешімі;

      4) заңды тұлғалар үшін – бірінші басшымен (ол болмаған кезде – оны алмастыратын тұлғамен) және бас бухгалтермен қол қойылған, ұйымның мөрімен (бар болған жағдайда) куәландырылған соңғы жыл үшін қаржылық есептілік (қаржылық есептіліктің әр жыл сайынғы аудитін өткізу міндетті болып табылатын тұлғалар уақыттың көрсетілген кезеңі үшін аудиторлық есеп ұсынады);

      5) мемлекеттік кірістер органдарында есеп жүргізілетін берешектің жоқ (бар) екені туралы мәліметтер.

      Өтінім материалдарына қосымша бар болған жағдайда қоса беріледі:

      1) жоба қатысушыларының біліктілігін растайтын лицензиялар, патенттер, куәліктер, сертификаттар, дипломдар мен басқа құжаттардың көшірмелері;

      2) құрал-жабдықтарды жеткізуге шарттардың және (немесе) келісімдердің көшірмелері қоса берілуі мүмкін.

      Өтінім ұлттық институтқа мемлекеттік және (немесе) орыс тілдерінде екі данамен қол қойылған және нөмірленген нысанда қағаз тасығышта және PDF форматында бірыңғай файлмен электрондық сканерленген, нұсқамен ұсынылады немесе инновациялық гранттарға өтінімдерді электрондық қабылдау және сүйемелдеу жүйесі арқылы ұсынылады. Өтінімнің электрондық нұсқасының мазмұны оның қағаз нұсқасымен бірдей болуы тиіс.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге барлық қажетті құжаттарды берген кезде оның көшірмесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелу күні мен нөмірі көрсетілген тіркелуі туралы белгі қағаз жеткізгіштегі өтінімнің қабылданғанын растау болып табылады.

      10. Қызмет беруші келесі жағдайларда технологияларды коммерцияландыруға инновациялық гранттарды беруден бас тартады:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің "Инновациялық гранттар берудiң басым бағыттарын айқындау туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушысының 2015 жылғы 4 желтоқсандағы № 1163 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілері мемлекеттік тізімінде № 12967 болып тіркелген) және "Технологияларды коммерцияландыруға инновациялық гранттар беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 9 желтоқсандағы № 1192 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілері мемлекеттік тізімінде № 13062 болып тіркелген) белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, көрсетілетін қызметті берушінің және оның лауазымды адамдарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану кезінде шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша не Министрлік басшысының атына мына мекенжай бойынша беріледі: 010000, Астана қаласы, Қабанбай батыр даңғылы, 32/1, "Transport tower" ғимараты, № 1012 кабинет, телефондары: 8 (7172) 75-43-25; 75-43-23; 75-44-11; 75-44-44.

      Шағым жазбаша нысанда пошта арқылы не жұмыс күндері Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады. Шағым

      Министрліктің кеңсесінде (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні) шағымды қабылдаған лауазымды адамның тегін, аты-жөнін, әкесінің атын (бар болған жағдайда) (бұдан әрі – Т.А.Ә.) қабылдаған күні мен уақытын, шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып, тіркеу шағымды қабылдауды растау болып табылады.

      Министрліктің атына түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Өтінішті қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап пошта байланысы арқылы не болмаса Министрліктің кеңсесінен қолма-қол алынады.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағымдана алады.

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға келіп түскен шағым оның тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуы тиіс.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге талаптар

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.mid.gov.kz интернет-ресурсында, "Мемлекеттік қызметтер" деген бөлімде, "Технологиялық және инновациялық даму департаменті" бөлімшеде орналасқан.

      14. Көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығына қашықтықтан қолжетімділік режимі арқылы мемлекеттік қызметті көрсетудің мәртебесі мен тәртібі туралы ақпаратты алуға мүмкіндігі бар.

      15. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтің байланыс телефондары: 8 (7172) 57-10-14, 57-10-16, 51-70-18 (ішкі номер 777), бірыңғай байланыс орталығының нөмірі: 1414.

  "Технологияларды
коммерцияландыруға арналған
инновациялық гранттарды беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
1-қосымша
  Үлгі

(Қызметтік пайдалану үшін)

Тіркеу күні:

Өтінім нөмірі:

"__"_______20__жыл

№_____________

Технологияларды коммерцияландыруға инновациялық грантты алу үшін өтініш

Жеке тұлғаның Т.А.Ә. / заңды тұлғаның атауы


осы өтінішті Технологияны коммерцияландыруға инновациялық грантты алу үшін қажетті құжаттар топтамасымен жолдайды

Жобаның атауы:


Жоба инновациялық грантты берудің басымды бағытына сәйкес келеді (бір ғана басымды бағытты көрсету керек):

Минералды және көмірсутекті шикізатты іздеу, өндіру, тасымалдау және қайта өңдеудің прогрессивтік технологиялары



Таулы-металлургиялық кешеннің прогрессивтік технологиялары



Агроөнеркәсіптік кешеніндегі, тамақ өнеркәсібі мен агрохимиядағы прогрессивтік технологиялар



Фармацевтикалық саладағы, медициналық өнеркәсіптегі, биотехнологиядағы, биоинженериядағы, гендік инженериядағы прогрессивтік технологиялар



Химия мен мұнай химиясындағы прогрессивтік технологиялар



Жаңа материалдарды қоса алғанда, машина жасаудағы прогрессивтік технологиялар



Баламалы энергетика, жаңартылатын энергия көздері



Энерготиімділік технологиялары



Инфокоммуникациялық технологиялар



Жеңіл өнеркәсіптегі прогрессивтік технологиялар



Жиһаз және ағаш өңдеу өнеркәсібіндегі прогрессивтік технологиялар



Жаңа материалдарды пайдалануды қоса алғанда, құрылыстағы прогрессивтік технологиялар



Буып-тию өнеркәсібіндегі прогрессивтік технологиялар



Робот техникасы



Нано жәна ғарыш технологиялары



Энергетика



Инновациялық гранттың сұралатын теңгемен көрсетілген сомасы (цифр арқылы және жазбаша):


Жобаның теңгемен көрсетілген толық құны (цифр арқылы және жазбаша):


Өтінім беруші туралы ақпарат

Ұйым атауы:


Құрылу күні:


Тіркеу мәліметтері:


Өтінім берушінің заңды мекен-жайы
(индекс, облыс, аудан,елді мекен, көше, үй, пәтер)


Өтінім берушінің нақты мекен-жайы
(индекс, облыс, аудан, елді мекен, көше, үй, пәтер)


Банк деректемелері, есеп айырысу шоты, валюттік шот, банктік жеке код:


Алынған және өтелмеген теңгелік және валюталық кредиттер:


Телефон

Жұмыс


Ұялы


Электрондық пошта


Ресми сайт


Кәсіпорын көлемі

Шағын (100 жұмыскерге дейін және жылдық жиынтық табысы 300 мың АЕК көп емес)

Орта (100 ден 250-ге дейін жұмыскерге дейін және 300 мыңнан 3 миллионға дейін АЕК көп емес)

Ірі (250 жұмыскерден көп және/немесе жылдық жиынтық табысы 3 миллион АЕК көп емес )

Экономикалық қызмет түрлерінің жалпы жіктеуішіне сәйкес қызмет түрі
(4 таңбалы): _____________

Жұмыскерлердің нақты саны, соның ішінде:


Инженерлік-техникалық жұмыскерлер


Әкімшілік-басқарушылық персонал


Басқалары


Құрылтайшылар (қатысу үлесін көрсетумен (бар болған жағдайда):



Бірінші басшы туралы ақпарат:

Аты-жөні


Білімі/Ғылыми дәрежесі/беру жылы


Жынысы:

ер 

әйел


Телефон

Жұмыс


Ұялы


Электрондық поштаның мекен-жайы


Лауазымы


Байланыс мекен-жайы


Байланыс тұлғасы:

Аты-жөні


Телефон

Жұмыс


Ұялы


Электрондық пошта мекен-жайы


Лауазымы


Байланыс мекен-жайы


Жоба туралы қысқаша ақпарат

Жоба мақсаты:


Жоба міндеттері:


Жобаны іске асыру орны


Жобаны іске асыру мерзімі


Өткізу нарығы (ел, аймақ)


Жобаның дайындық дәрежесі


Берілген жоба басқа көздерден қаржыландырылды:

Иә


Жоқ


Қаржыландырылса, қандай көлемде, бағдарлама атауы, жоба атауы мен алынған қаржыландырудың сомасы

Жоба командасының құрамы:

Аты-жөні

Жобадағы қызметі

Негізгі жұмыстағы қызметі

Жобаға қатысуы (%)












Инновациялық гранттар туралы қандай ақпарат көздерінен білдіңіз?

ҚР Инвестициялар және даму министрлігінің сайты

"ТДҰА" АҚ сайты

"ТДҰА" АҚ жіберілімі

"ТДҰА" АҚ семинарлары, конференциялары

теледидар

әлеуметтік желілер

газеттер, журналдар басқасы _____________________________________


Өзге тұлғаларды тарту арқылы ұлттық институтпен сараптамалық бағалауды өткізген кезде берілген өтінім бойынша құжаттарды, материалдар мен ақпаратты, соның ішінде құпия мәліметтерді пайдалануға, сонымен қатар жеке немесе заңды тұлға туралы, барлық көздердегі кредиторлық берешектің бар болуы (болмауы) туралы мәліметтерді жинауға өз келісімімді беремін.
Осымен берілген материалдар мен ақпараттың, соның ішінде бастапқы деректердің, есептеулердің, негіздеулердің дұрыстылығын растаймын және күмәнді деректердің берілу фактісі анықталған кезде, өтінімнің қарастыруға қабылданбайтыны туралы ескертілдім.
Осы өтініммен қоса берілген материалдар, ақпарат, техникалық-технологиялық шешімдер мен ілеспе құжаттаманың қолдану мен таратуға ешқандай шектеулері жоқ екенін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпияны құрайтын мәліметтерін қамтымайтынын растаймын.
Ұлттық институтқа өтінімді берген кезде, банкрот кезеңіндегі немесе дәрменсіздік нәтижесінде жойылған, мүлігіне тыйым салынған жеке немесе заңды тұлғалардың меншік иесі немесе басшысы болып табылатын немесе болған меншім иесі және бірінші басшысы, жеке немесе заңды тұлға болмайтынымызды растаймыз.

"Технологияларды коммерцияландыруға инновациялық гранттар беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 9 желтоқсандағы № 1192 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілері мемлекеттік тізімінде № 13062 болып тіркелген) таныстым.
Инновациялық гранттарды беру шарттары мен Ұлттық институттың ішкі процедураларымен өз келісімімді растаймын.

Технологияны коммерциализациялауға инновациялық гранттарды беру ережелерінің талаптарымен сәйкес қажетті материалдар мен (немесе) құжаттар _____ парақта қоса беріледі

Осы өтінім сұрақтары бойынша корреспонденцияны жүргізу үшін электрондық поштаның мекен-жайы:


      Ескерту: Заңды тұлғалар үшін ұйым бланкісінде жасалады. Өтінімге бірінші басшы немесе өзге уәкілетті тұлға қол қояды. Басшы ауысқан кезде немесе байланыс мәліметтері (пошталық мекен-жайы, электрондық мекен-жайы немесе телефоны) өзгерген кезде, Ұлттық институтқа ескерту қажет.

Өтінім берушінің атынан қол қою өкілеті бар тұлғаның лауазымы

_____________________(Т.А.Ә.)
_____________________
(қолы)

      Материалдар және (немесе) құжаттарды алу туралы белгі (Ұлттық институтпен толтырылады)

Алынған күні:

"_____" ________________ 20 __ жыл

Өтінімнің тіркеу нөмірі

№_____

Тіркеуші

_____________________( Т.А.Ә.)
_____________________ (қолы)

  "Технологияларды
коммерцияландыруға арналған
инновациялық гранттарды беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
2-қосымша
  Үлгі

Технологияларды коммерцияландыру стратегиясы

(Қызметтік пайдалану үшін)

Тіркеу күні:

Өтінім нөмірі:

"__"_______20__жыл

№_____________

      1. Өтінім берушінің қысқаша сипаттамасы

      1) Жеке тұлғаның Т.А.Ә. немесе заңды тұлғаның атауы;

      2) Ұйымдық-құқықтық нысаны, жеке кәсіпкер ретінде тіркелген жеке тұлғаның немесе заңды тұлғаның мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) күні;

      3) Ұйым басшысы;

      4) Жеке немесе заңды тұлғаның мекен-жайы, телефоны, факс, электрондық поштасы;

      5) Жеке немесе заңды тұлға қызметінің негізгі бағыттарының қысқаша сипаттамасы;

      6) Негізгі өндірістік көрсеткіштер;

      7) Саладағы жұмыс тәжірибесі;

      8) Компанияның ағымдағы ұйымдық жағдайы, кадрларға қатысты жағдайы, клиенттері және жеткізушілерімен қарым-қатынастары;

      9) Соңғы есептік кезең үшін кәсіпорынның қаржылық-шаруашылық қызметі туралы қысқаша есеп.

      2. Жобаның қысқаша сипаттамасы

      1. Жобаның атауы.

      2. Жобаның мәні.

      3. Жобаны бастау үшін алғышарттар.

      4. Жоба командасы.

      5. Жобаны іске асыру орны (облысы, ауданы).

      6. Шығарылуға болжалды өнім.

      7. Жоба тиімділігі (NPV, IRR, DPP, PI).

      8. Жобаның ағымдағы жағдайы (дәлелдейтін құжаттарды қосу қажет).

      9. Жоба бойынша іске асырудың ерекше талаптары мен шектеулер: лицензияның (егер қызмет түрі лицензияланатын болса), патенттердің, рұқсаттамалардың бар болуы, экспорттық және импорттық квоталардың бар болуы, өткізу нарықтары мен шикізат бойынша, су-энергиямен жабдықтау, көлік, байланыс, қалдықтарды кәдеге жарату мүмкіндіктері, шетелдік жұмыс күшіне деген қажеттіліктер бойынша шектеулер мен ұсынымдар, технологиялық процестер бойынша экологиялық тазалығына талаптар мен басқалары.

      10. Жобаны іске асыру құны, қаржыландыру көздері:

      1) меншік қаражаттары;

      2) инновациялық грант;

      3) қарыз қаражаттары (несиелер немесе шаруашылық етуші субъектілердің тартылған қаражаттары).

      11. Жобаны іске асыру мерзімі – инновациялық грантты беру келісім-шартына қол қойылған кезеңінен бастап ______ ай.

      12. Шығындар сметасы:

Жұмыстарды орындауға шығыдар

Шығындар сомасы (теңге)

Жұмыс кезеңдері

Бағаны белгілеу бойынша түсініктеме

Қаржыландыру көзі

Есептеулерде қоланылатын дерек көздері




Шығындар – Барлығы:








соның ішінде баптар бойынша
















Анықтама: қаржыландырудың басқа көздері есебінен шығындар Барлығы:








соның ішінде:








меншікті қаражаттар








басқалары (қандай екенін көрсету қажет)








      Ескерту: Шығындардың әр бабы бойынша өтінім беруші есептеулерде қолданылған деректер көздерін, баға белгілеудің түсініктемесін көрсетеді.

      13. Жобаны іске асырудың күнтізбелік жоспары:

Келісім-шарт бойынша жұмыстардың және олдардың негізгі кезеңдерінің атауы

Жұмыстарды атқару мерзімі (айлар)

Кезеңнің есептік бағасы (теңге)

Есептілік формасы мен түрі

1

2

3

4

5






      Ескерту: Күнтізбелік жоспар жобасында жобаны іске асырудың 3-тен көп емес кезеңі көрсетіледі.

      3. Маркетингтік бөлім

      1. Өнім сипаттамасы:

      1) Шығарылуға болжалды өнім атауы;

Тауарлардың (қызметтердің) атауы

Өндіріс көлемі құндық шамада (теңге)

Өндіріс көлемі заттай шамада

1.



2.



      2) Функционалдық міндеті мен пайдалану облысы;

      3) Өнімнің негізгі техникалық, эстетикалық және басқа сипаттамалары;

      4) Өнім технологиялылығының көрсетікштері (пайдалану және басқа касиеттер);

      5) Мемлекеттік стандарттар мен нормативтеріне сәйкес келуі;

      6) Құндық сипаттамасы (өнім бірлігіне – өзіндік құны, көтерме бағасы, бөлшек сауда бағасы);

      7) Патенттік-лицензиялық қорғалуы, авторлық құқықтары, тауарлық белгі мен зияткерлік меншіктің басқа объектілері туралы мәліметтер.

      2. Өткізу нарықтарының сипаттамасы (экспорттық немесе ішкі):

      1) Нарықтың берілген сегментінде жұмыс істейтін негізгі компаниялардың сипаттамасы;

      2) Бәсекелес компаниялармен ұсынылатын өнімнің сипаттамасы;

      3) Нарықтың сипатты белгілері, оның жан-жақты саралануы (территориялық, демографиялық және басқалары), нарық тауашасын бөлу;

      4) Нарықтық мөлшерлік сипаттамалары (заттай және ақшалай шамадағы жыл көлемі, сұранымның өсуге/төмендеуге беталысы);

      5) Компания өнімі орнын алуға қабілеті бар. нарықтың әлеуетті үлесін негіздеу;

      6) Екінші дәрежелі нарықтар (территориялық, мезгілдік және басқа қасиеттері бойынша және басқаларымен негізгі нарықпен байланысты);

      7) Зерттелетін нарықтағы негізгі беталыстар, күтілетін өзгерістер;

      8) Әлеуетті тұтынушылармен келіскендіктің бар болуы мен өнімді сатып алу дайындығын дәлелдейтін құжаттардың болуы (ниет хаттамалары, жеткізу бойынша алдын ала шарттар, жеткізу келісім-шарттары);

      9) Нормативтік-құқықтық өрісі, нормативтік құжаттардың бар болуы, ерекше талаптардың бар болуы, оларды қанағаттандыру тәсілдері, оған байланысты шығындар және уақытша шығыстар. Осы нарықты нормативтік-құқықтық реттеуді өзгертуді болжау;

      10) Осы нарықта өнімді табысты түрде өткізуге елеулі әсер етуді қамтамасыз ететін факторлардың бар болуы (баға саясаты, техникалық сипаттамалары бойынша өнімнің артықшылығы, өнімнің ерекше қасиеттері, географиялық және өзге ерекшеліктері).

      3. Ұқсас өнімдер алдындағы өнімнің артықшылықтары (бәсекеге қабілеттіліктің интегралды индексін есептеу қажет).

Параметрлері

Өлшем бірлігі

Мінсіз өнім үшін мәндер

Жоба өнімінің мәні

1 бәсекелстің өнім мәні

2 бәсекелестің
өнім мәні





1

2

3

4

5

6

Техникалық/тұтынушылық сипаттамалар


1-параметр


аналогтар арасында үздік көрсеткіш

жоспарлы мәндер

Іс іс жүзіндегі
мәндер

іс жүзіндегі мәндер

2-параметр


...

...

...

...

3-параметр


...

...

...

...

...


...

...

...

...

Экономикалық сипаттамалар

Бағасы


минималды баға

жоспарлы мәндер

іс жүзіндегі мәндер

іс жүзіндегі мәндер

      4. Портердің бес күшін талдау.

      5. Стратегияны жүзеге асыру бюджетін негіздеуді қоса алғанда, маркетингтік стратегия.

      4. Техникалық бөлім

      1. Жоба технологиясының және технологиялық процестің қысқаша суреттемесі (өндірістік қуаттылық, қажетті өндірістік персонал, соның ішінде импорт, техникалық регламент, хронометраж, материалдық баланс пен басқалар).

      2. Технологиялық шешімнің таңдалуын негіздеу.

      3. Жобаның орналасуы мен көлемін (масштабын) таңдауды негіздеу (жеткізушілер мен нарықтар үшін орналасу ыңғайлылығы);

      4. Ілеспе инфрақұрылым мен көлік мүмкіндіктері;

      5. Ғимараттарды пайдалану мүмкіндіктері мен бар ғимараттарды қайта құру;

      6. Жоба бойынша тауарларды (қызметтерді) өндіру көлемін анықтайтын факторлар.

      7. Техникалық және құндық сипаттамалары бойынша баламалы шешімдерді салыстырмалы талдау (ұқсас тауарлармен салыстырғандағы өндіру үшін болжалды тауарлардың, қызметтердің техникалық деңгейі мен құны, қаржыландыру көздеріне сілтемелер):

Көрсетікштер атауы

Көрсетікштердің мәні

Ұсынылатын үлгі

№1 аналог

№2 аналог

1





2





      8. Ресурстармен қамтамасыз ету

      1) Шикізат пен материалдар:

      қолданылатын шикізат пен материалдар түрлерінің тізімі;

      көлік шығындарының, салық міндеттемелері мен кеден салықтарын есепке алғандағы бағалардың қол жетімілігі мен деңгейі;

      шикізат пен материалдарды жеткізушілердің қажеттілігін және таңдалуын негіздеу.

      2) Құрал-жабдықтар мен жиынтықтаушы бұйымдар:

      қажетті құрал-жабдықтар мен жиынтықтаушы бұйымдардың тізімі мен оларға негізгі техникалық сипаттамалар;

      әлемдік және жергілікті нарықтағы құрал-жабдық пен технологияның жаңалығы;

      көлік шығындары, салық міндеттемелері, кеден салықтары, монтаж және іске қосу мен жөндеу жұмыстарын есепке алғандағы құрал-жабдықтардың және жиынтықтаушы бұйымдардың құны;

      құрал-жабдықтар және жиынтықтаушы бұйымдар жеткізушілерін таңдау қажеттілігін негіздеу;

      жөндеу базасының бар болуы мен қосалқы бөлшектер мен шығыс материалдарымен қамтамасыз ету.

      3) Үшінші тұлғалармен орындалатын жұмыстар мен қызметтер:

      сатып алынатын жұмыстар мен қызметтердің тізімі;

      сатып алынатын жұмыстар мен қызметтердің құны;

      жұмыстар мен қызметтер жеткізушілерінің қажеттілігі мен таңдалуын негіздеу.

      4) Үстеме шығындар:

      үстеме шығындардың тізімі;

      үстеме шығындардың құны;

      жеткізушілердің қажеттілігі пен таңдалуын негіздеу.

      5) Өндірістік персонал:

      қажетті біліктілігі бар кадрлардың болуы ;

      қажетті біліктілігі бар мамандар нарығын талдау. Қажетті біліктілігі бар персоналмен қамтамасыз ету көзі мен құнын сипаттау.

      5. Ұйымдық бөлім

      1. Ұйымдық құрылымы мен компанияның менеджмент жүйесі.

      2. Жобаны іске асыру процесінде жоба командасының мүшелері арасында міндеттемелері мен жауапкершілігін бөлу;

      3. Жобаны іске асырудың ұйымдық жоспары (жоспар-график)

      6. Қаржылық бөлім

      1. Жобаны қаржыландырудың мөлшері мен құрылымы:

      1) Көздері мен компоненттері бойынша қаржыландыру құрылымы:

      меншікті қаражаттар;

      инновациялық грант;

      қарыз қаражаттары.

      2) Жобаның қаржылық моделі:

      өндірістік бағдарлама;

      іске асыру көлемін ақашалай шамамен болжау;

      өнімнің өзіндік құны мен өткізу шығындарын есептеу;

      табыстар мен шығындардың болжалдық есебі;

      ақша қаражаттарының қозғалысы туралы болжалды есеп;

      жобаның зиянсыздық нүктесін болжау.

      3) Қаржылық-экономикалық көрсеткіштер:

      жобаның өмірлік цикліне таза дисконтталған табыс (NPV);

      жобаның өмірлік цикліне табыстылықтың ішкі нормасы (IRR);

      жобаның өтелімділік мерзімі (қарапайым және дисконтталған);

      жоба өмірінің әр жылы үшін табыстың қарапайым нормасы (рентабелдік);

      төленетін салықтар, кеден салықтары мен бюджетке түрлер бойынша төлемдер.

      7. Экологиялық бөлім

      1. Жоба технологиясының қоршаған ортаға әсер етуі бойынша стандарттар мен нормативтерге сәйкестігі.

      8. Әлеуметтік-экономикалық бөлім

      1. Ел экономикасының қажеттіліктеріне жобаның сәйкес келуі (мемлекеттік бағдарламаларға немесе басқа құжаттарға):

      2. Өндірістік тауарлар және халық тұтынатын өндірістік емес тауарлардың шығарылуын арттыру;

      3. Импорттың орнын басу (импорттың орнын басудың көлемі мен құны);

      4. Экспортты арттыру(экспорт құны мен көлемі);

      5. Жаңа жұмыс орындарын құру;

      9. Тәуекелді талдау

      1. Тәуекелді бағалауда қолданылатын әдістеменің сипаттамасы.

      2. Тәуекелді сәйкестендіру, соның ішінде:

      1) Жоба өмірінің жоспарланатын кезеңдерінде;

      2) Тәуекел түрлері (қаржылық, техникалық, заң, коммерциялық, ұйымдық);

      3) Салдарлар сипаты (жол берілетін, қиын, апатты);

      4) Есеп жүргізу сипаты бойынша (ішкі, сыртқы).

      3. Әсер ету дәрежесі мен пайда болу ықтималдылығы бойынша тәуекелдерді сәйкестендіру ("сезімталдықты талдау" әдісін пайдалану) және тәуекелдер картасын қалыптастыру.

      4. Тәуекелдің алдын алу шаралары (оларды іске асыру құнын көрсету қажет).

      Бизнес-жоспар көрнекі құралдарды қамтиды (сұлбалар, сызбалар, эскиздер және басқалар).

      Ұйым басшысы

      _______________ ___________________________

      (қолы) (Т.А.Ә.)

      Мөр орны (бар болған жағдайда)

О внесении изменения в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 560 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Предоставление инновационных грантов на коммерциализацию технологий"

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 4 июля 2017 года № 443. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 июля 2017 года № 15357. Утратил силу приказом Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 1 октября 2020 года № 365/НҚ.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности РК от 01.10.2020 № 365/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 560 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Предоставление инновационных грантов на коммерциализацию технологий" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11521, опубликованный 25 августа 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      стандарт государственной услуги "Предоставление инновационных грантов на коммерциализацию технологий", утвержденный указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту технологического и инновационного развития Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на бумажном носителе и в электронной форме на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, согласно подпунктам 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Министр
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
Ж. Қасымбек

      "СОГЛАСОВАН"
Министр финансов
Республики Казахстан
______________ Б. Султанов
12 июля 2017 года

      "СОГЛАСОВАН"
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
______________ Т. Сулейменов
17 июля 2017 года

  Приложение
к приказу Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 4 июля 2017 года № 443
  Утвержден
приказом Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 30 апреля 2015 года № 560

Стандарт государственной услуги
"Предоставление инновационных грантов на коммерциализацию технологий"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление инновационных грантов на коммерциализацию технологий" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается акционерным обществом "Национальное агентство по технологическому развитию" (далее – услугодатель).

      Прием заявки и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) с момента подачи пакета документов услугодателю для выдачи гранта на коммерциализацию технологий – 83 (восемьдесят три) рабочих дня;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 (тридцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания – 30 (тридцать) минут.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, услугодатель отказывает в приеме заявки.

      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – подписание договора о предоставлении инновационного гранта на коммерциализацию технологий либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График приема заявки и выдачи результатов оказания государственной услуги: с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности) к услугодателю:

      1) заявление на получение инновационного гранта на коммерциализацию технологий по форме, согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) стратегия коммерциализации технологии по форме, согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги (также предоставляется на английском языке, на электронном носителе, в формате Microsoft Word);

      3) для юридических лиц – копия устава, решение высшего органа о подаче заявки в национальный институт, о наделении полномочиями руководителя или иного уполномоченного лица подписывать документы, связанные с подачей заявки и получением инновационного гранта;

      4) для юридических лиц – финансовая отчетность за последний год (лица, для которых обязательно проведение ежегодного аудита финансовой отчетности представляют также аудиторские отчеты за указанный период времени), подписанная первым руководителем (в период его отсутствия – лицом, его замещающим) и главным бухгалтером, заверенная печатью (при ее наличии) организации;

      5) сведения об отсутствии (наличии) задолженности, учет по которым ведется в органах государственных доходов.

      Дополнительно к материалам заявления прилагаются в случае наличия:

      1) копии лицензий, патентов, свидетельств, сертификатов, дипломов и других документов, подтверждающих квалификацию участников проекта;

      2) копии договоров и (или) соглашений, в том числе лицензионные, на поставку оборудования.

      Заявка представляется в национальный институт на государственном и (или) русском языках в двух экземплярах на бумажном носителе нарочно в подписанном и пронумерованном виде, и в электронной форме в отсканированном в едином файле в формате PDF или посредством системы электронного приема и сопровождения заявок на получение инновационных грантов. Содержание электронной версии заявки должно быть идентично ее бумажной версии.

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов услугодателю подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на его копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и номера регистрации.

      10. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги по следующим основаниям:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 4 декабря 2015 года № 1163 "Об определении приоритетных направлений предоставления инновационных грантов" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12967) и приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 9 декабря 2015 года № 1192 "Об утверждении Правил предоставления инновационных грантов на коммерциализацию технологий" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13062).

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      11. При обжаловании решений, действий (бездействий) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанным в пункте 13 настоящего стандарта государственной услуги либо на имя руководителя Министерства по адресу: 010000, город Астана, проспект Кабанбай батыра, 32/1, здание "Transport tower", кабинет № 1012, телефон: 8 (7172) 75-43-25; 75-43-23; 75-44-11; 75-44-44.

      Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию Министерства. Жалоба подписывается услугополучателем в которой указывается его фамилия, имя, отчество (при его наличии) (далее – Ф.И.О.) и почтовый адрес.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии Министерства, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес Министерства, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

      Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии Министерства.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке. 

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

      13. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.mid.gov.kz, раздел "Государственные услуги", подраздел "Департамент технологического и инновационного развития".

      14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      15. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственных услуг: тел: 8 (7172) 57-10-14, 57-10-16, 51-70-18 (внутренний номер 777), номер единого контакт-центра: 1414.

  Приложение 1
к стандарту
государственной услуги
"Предоставление
инновационных грантов на
коммерциализацию технологий"
  Форма

(Для служебного пользования)

Дата регистрации:

Номер заявки:

"__" _______20__года

№_____________

Заявление
на получение инновационного гранта на коммерциализацию технологий

Ф.И.О. физического лица / наименование юридического лица


направляет настоящее заявление с пакетом необходимых материалов для получения инновационного гранта на коммерциализацию технологий

Наименование проекта:


Проект относится к приоритетному направлению предоставления
инновационных грантов (указать только одно приоритетное направление):

Прогрессивные технологии поиска, добычи, транспортировки и переработки минерального и углеводородного сырья



Прогрессивные технологии в горно-металлургическом комплексе



Прогрессивные технологии в агропромышленном комплексе, пищевой промышленности и агрохимии



Прогрессивные технологии в фармацевтической отрасли, медицинской промышленности, биотехнологии, биоинженерия, генная инженерия



Прогрессивные технологии химии и нефтехимии



Прогрессивные технологии машиностроения, включая использование новых материалов



Альтернативная энергетика, возобновляемые источники энергии



Технологии энергоэффективности



Инфокоммуникационные технологии



Прогрессивные технологии в легкой промышленности



Прогрессивные технологии в мебельной и деревообрабатывающей промышленности



Прогрессивные технологии в строительстве, включая использование новых материалов



Прогрессивные технологии в упаковочной промышленности



Робототехника



Нано и космические технологии



Энергетика



Запрашиваемая сумма инновационного гранта в тенге (в цифрах и прописью):


Полная стоимость проекта в тенге
(в цифрах и прописью):


Информация о заявителе

Наименование организации:


Дата образования:


Регистрационные данные:


Адрес заявителя (индекс, область, район, населенный пункт, улица, дом, квартира)


Банковские реквизиты, расчетный счет, валютный счет, банковский индивидуальный код:


Полученные и не погашенные тенговые и валютные кредиты:


Телефон

Рабочий


Мобильный


Электронная почта


Официальный сайт


Размер предприятия

Малое (до 100 работников и СГД не выше 300 тысяч МРП)

Среднее (от 100 до 250 работников и СГД от 300 тысяч до 3 миллионов МРП)

Крупное (более 250 работников и (или) СГД выше 3 миллионов МРП)

Вид деятельности согласно Общему классификатору экономической деятельности (4 значный):
_____________

Фактическая численность работающих, в том числе:


инженерно-технические работники


административно-управленческий персонал


Другие


Учредители
(с указанием доли участия (при наличии):


Информация о первом руководителе:

Ф.И.О.


Образование/Ученая степень/год присуждения


Пол:

мужской 

женский


Телефон

Рабочий


Мобильный


Адрес электронной почты


Должность


Контактный адрес


Контактное лицо:

Ф.И.О.


Телефон

Рабочий


Мобильный


Адрес электронной почты


Должность


Контактный адрес


Краткая информация о проекте

Цель проекта:


Задачи проекта:


Место реализации проекта


Срок реализации проекта


Рынок сбыта
(страна, регион)


Степень готовности проекта


Финансировался ли данный проект из других источников:

Да


Нет


Если "да", то необходимо указать в каком объеме, наименование программы, проект и сумму полученного финансирования)
 

Состав команды проекта:

Ф.И.О.

Должность в проекте/ Должность на основной работе

Опыт работы (необходимый для реализации проекта)

Вовлеченность в проект (%)












Из каких источников Вы узнали об инновационных грантах?

сайт Министерства по инвестициям и развитию РК

сайт АО "НАТР"

рассылка АО "НАТР"

семинары, конференции АО "НАТР"

телевидение

социальные сети

газеты, журналы
другое _____________________________________


Настоящим даю свое согласие на использование документов, материалов и информации по данной заявке, в том числе содержащих конфиденциальные сведения, при проведении национальным институтом экспертной оценки с привлечением, в том числе, сторонних лиц, а также на сбор данных о физическом или юридическом лице, о наличии (отсутствии) кредиторской задолженности во всех источниках.
Настоящим подтверждаю достоверность представленных материалов и информации, в том числе исходных данных, расчетов, обоснований, и предупрежден, что в случае выявления фактов предоставления недостоверных данных, заявка будет отклонена от рассмотрения.
Настоящим подтверждаю, что прилагаемые к данной заявке материалы, информация, технико-технологические решения и сопутствующая документация не имеют каких-либо ограничений на применение и распространение, а также не содержат сведений, составляющих государственную тайну Республики Казахстан.
Также подтверждаем, что на момент подачи заявки в национальный институт не являемся физическим или юридическим лицом, собственником и первым руководителем, которые являются или были собственниками и (или) руководителями физических или юридических лиц, находящихся на стадии банкротства, либо ликвидированных в результате несостоятельности, на имущество которых наложен арест.

С приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 9 декабря 2015 года № 1192 "Об утверждении Правил предоставления инновационных грантов на коммерциализацию технологий" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13062) ознакомлен.
Настоящим подтверждаю свое согласие с условиями предоставления инновационных грантов и внутренними процедурами Национального института.

Требуемые материалы и (или) документы в соответствии с требованиями Правил предоставления инновационных грантов на коммерциализацию технологий прилагаются на _____ листах

Адрес электронной почты для ведения корреспонденции по вопросам настоящей заявки


Примечание: Для юридических лиц составляется на бланке организации. Заявление подписывается первым руководителем или иным уполномоченным лицом. При смене руководителя и изменений контактных данных (почтового адреса, электронного адреса и телефона) необходимо уведомлять национальный институт.

Должность лица, имеющего полномочия для подписания документов от имени заявителя

_____________________(Ф.И.О.)
_____________________
(подпись)

Отметка о получении материалов и (или) документов (заполняется Национальным институтом)

Дата получения:

"_____" ________________ 20 __ года

Регистрационный номер заявки

№_____

Регистратор

_____________________(Ф.И.О.)
_____________________
(подпись)

  Приложение 2
к стандарту государственной
услуги "Предоставление
инновационных грантов на
коммерциализацию технологий"
  Форма

                  Стратегия коммерциализации технологии

(Для служебного пользования)

Дата регистрации:

Номер заявки:

"__" ______20__года

№ ______________

      1. Краткая характеристика Заявителя

      1. Ф.И.О. физического лица или наименование юридического лица;

      2. Организационно-правовая форма, дата государственной регистрации (перерегистрации) физического лица, зарегистрированного в качестве индивидуального предпринимателя или юридического лица;

      3. Руководитель организации;

      4. Адрес физического и юридического лица, телефон, факс, электронная почта;

      5. Краткое описание основных направлений деятельности юридического лица;

      6. Опыт работы в отрасли;

      7. Текущее организационное состояние компании, состояние с кадрами, отношения с клиентами и поставщиками;

      8. Краткий отчет о финансово-хозяйственной деятельности предприятия за последний отчетный период.

      2. Краткая характеристика проекта

      1. Название проекта.

      2. Суть проекта.

      3. Предпосылки для инициации проекта.

      4. Команда проекта.

      5. Место реализации проекта (область, район).

      6. Предполагаемая к выпуску продукция.

      7. Эффективность проекта (NPV, IRR, DPP, PI).

      8. Текущий статус проекта, включая стадию развития продукта (с приложением подтверждающих документов).

      9. Особые условия реализации и ограничения по проекту: наличие лицензий (если вид деятельности относится к лицензируемым), патентов, разрешений, наличие экспортных и импортных квот, ограничения и рекомендации по рынкам сбыта и сырья, водо-, энергоснабжению, транспорту, связи, возможности утилизации отходов, потребности в иностранной рабочей силе, требования к экологической чистоте технологических процессов и другое.

      10. Стоимость реализации проекта, источники финансирования:

      1) собственные средства;

      2) инновационный грант;

      3) заемные средства (кредиты или привлеченные средства хозяйствующих субъектов).

      11. Сроки реализации проекта –___ месяцев с момента подписания договора о предоставлении инновационного гранта.

      12. Смета расходов:

Затраты на выполнение работ

Сумма затрат (тенге)

Этапы работ

Пояснение по ценообразованию

Источник финансирования

Источник данных используемый в расчетах




Затраты – Всего:








в том числе по статьям
















Справочно: затраты за счет других источников финансирования - Всего:








из них:








Собственные средства








Прочие (указать какие)








      Примечание: по каждой из статей затрат заявитель указывает источники данных, использованных в расчетах, расшифровку ценообразования.

      13. Календарный план реализации проекта:


п/п

Наименование работ по договору и их основных этапов

Срок выполнения работ (месяцев)

Расчетная цена этапа (тенге)

Форма и вид отчетности

1

2

3

4

5






      Примечание: в проекте календарного плана указывается не более 3 этапов реализации проекта.

      3. Маркетинговый раздел

      1. Описание продукции:

      1) Наименование предлагаемой к выпуску продукции;

Наименование товаров (услуг)

Объем производства в стоимостном выражении (тенге)

Объем производства в натуральном выражении

1.



2.



      2) Функциональное назначение и область применения;

      3) Основные технические, эстетические и другие характеристики продукции;

      4) Показатели технологичности продукции (эксплуатационные и другие качества);

      5) Соответствие государственным стандартам и нормативам;

      6) Стоимостная характеристика (на единицу продукции – себестоимость, оптовая цена, розничная цена);

      7) Сведения о патентно-лицензионной защите, авторских правах, торговых знаках и других объектах интеллектуальной собственности.

      2. Описание рынков сбыта (экспортный и внутренний):

      1) Описание основных компаний, работающих в данном сегменте рынка;

      2) Описание продукции, предлагаемой компаниями-конкурентами;

      3) Характерные признаки рынка, его подробная сегментация (территориальная, демографическая и другие), выделение рыночной ниши;

      4) Количественные характеристики рынка (годовые объемы в натуральном и денежном выражении, тенденции к росту или падению спроса);

      5) Обоснование потенциальной доли рынка, которую способна занять продукция компании;

      6) Второстепенные рынки (связанные с основным рынком по территориальному, сезонному и другим признакам);

      7) Основные тенденции на исследуемых рынках, ожидаемые изменения;

      8) Наличие договоренностей с потенциальными потребителями продукции и документы, подтверждающие готовность приобретать продукцию (протоколы намерений, предварительные договоры поставки, договоры поставки);

      9) Нормативно-правовое поле, наличие нормативных документов, особых требований, способы их удовлетворения, связанные с этим издержки и временные затраты. Прогноз изменения нормативно-правового регулирования данного рынка;

      10) Наличие факторов, обеспечивающих существенное влияние на успешную реализацию продукции на данном рынке (ценовая политика, превосходство продукции по техническим характеристикам, репутация на рынке, отношения с контрагентами, трудовой коллектив, нерядовые качества продукции, географические и иные особенности).

      3. Преимущества продукции перед аналогами (расчет интегрального индекса конкурентоспособности).

Параметры

Единица измерения

Значения для идеального продукта

Значения продукта Проекта

Значения продукта конкурента 1

Значения продукта конкурента 2

1

2

3

4

5

6

Технические/потребительские характеристики

параметр 1


наилучший показатель из аналогов

плановые значения

фактические значения

фактические значения

параметр 2


параметр 3



Экономические характеристики

Цена


минимальная цена

плановые значения

фактические значения

фактические значения

      4. Анализ пяти сил Портера.

      5. Маркетинговая стратегия, включая обоснование бюджета реализации стратегии.

      4. Технический раздел

      1. Краткое описание технологии проекта и технологического процесса (производственная мощность, необходимый производственный персонал, в том числе импорт, технический регламент, хронометраж, материальный баланс и другое).

      2. Обоснование выбора технологического решения.

      3. Обоснование выбора местоположения и размера (масштаба) проекта (удобство месторасположения для поставщиков и рынков).

      4. Сопутствующая инфраструктура и транспортные возможности.

      5. Возможности использования или реконструкции существующих производственных площадей.

      6. Факторы, определяющие объем производства по проекту.

      7. Сравнительный анализ альтернативных решений по техническим и стоимостным характеристикам (технический уровень и стоимость предлагаемых для производства товаров, услуг в сопоставлении с аналогами, ссылки на источник информации):

Наименование показателей

Значение показателей

Предлагаемый образец

Аналог №1

Аналог №2

1





2





      8. Обеспечение ресурсами

      1) Сырье и материалы:

      перечень видов используемого сырья и материалов;

      доступность и уровень цен с учетом транспортных расходов, налоговых обязательств и таможенных пошлин;

      обоснование необходимости и выбора поставщиков сырья и материалов.

      2) Оборудование и комплектующие:

      перечень необходимого оборудования и комплектующих, и основные технические характеристики к ним;

      новизна оборудования и технологии на мировом и на местном рынке;

      стоимость оборудования и комплектующих с учетом транспортных расходов, налоговых обязательств, таможенных пошлин, монтажных и пусконаладочных работ;

      обоснование необходимости выбора поставщика оборудования и комплектующих;

      Наличие ремонтной базы и снабжение запасными частями и расходными материалами.

      3) Работы и услуги, выполняемые третьими лицами:

      перечень закупаемых работ и услуг;

      стоимость закупаемых работ и услуг;

      обоснование необходимости и выбора поставщиков работ и услуг.

      4) Накладные расходы:

      перечень накладных расходов;

      стоимость накладных расходов;

      обоснование необходимости и выбора поставщиков.

      5) Производственный персонал:

      наличие кадров с необходимой квалификацией;

      анализ рынка специалистов, требуемой квалификации;

      описание источников и стоимости обеспечения персоналом, требуемой квалификации.

      5. Организационный раздел

      1. Организационная структура и системы менеджмента в компании;

      2. Распределение обязанностей и ответственности в процессе реализации проекта между членами команды проекта;

      3. Организационный план реализации проекта (план-график).

      6. Финансовый раздел

      1. Размер и структура финансирования проекта:

      1) Структура финансирования по источникам и компонентам:

      собственные средства;

      инновационный грант;

      заемные средства.

      2) Финансовая модель проекта:

      производственная программа;

      прогноз объемов реализации в денежном выражении;

      расчет себестоимости продукции и затрат на реализацию;

      прогнозный отчет о доходах и расходах;

      прогнозный отчет о движении денежных средств;

      прогноз точки безубыточности проекта.

      3) Финансово-экономические показатели:

      чистый дисконтированный доход (NPV) за жизненный цикл проекта;

      внутренняя норма доходности (IRR) за жизненный цикл проекта;

      срок окупаемости проекта (простой и дисконтированный);

      простая норма прибыли (рентабельность) на каждый года жизни проекта;

      уплачиваемые налоги, таможенные пошлины и платежи в бюджет по видам.

      7. Экологический раздел

      1. Соответствие технологии проекта стандартам и нормативам по воздействию на окружающую среду.

      8. Социально-экономический раздел

      1. Соответствие проекта потребностям экономики страны (государственным программам и другим документам).

      2. Увеличение выпуска продовольственных товаров и непродовольственных товаров народного потребления.

      3. Импортозамещение (объем и стоимость замещаемого импорта).

      4. Увеличение экспорта (объем и стоимость экспорта).

      5. Создание новых рабочих мест.

      9. Анализ рисков

      1. Описание применяемой методологии оценки рисков.

      2. Идентификация рисков, в разрезе:

      1) Планируемых этапов жизни проекта;

      2) Виды риска (финансовый, технический, юридический, коммерческий, производственный, организационный);

      3) Характер последствий (допустимый, критический, катастрофический);

      4) По характеру учета (внутренний, внешний).

      3. Ранжирование рисков по степени влияния и вероятности наступления, и формирование карты рисков (с применением метода "анализ чувствительности).

      4. Меры профилактики рисков (с отражением стоимости их реализации).

      Бизнес-план содержит наглядные пособия (схемы, чертежи, эскизы и другие).

      Руководитель организации
      _______________ ___________________________
            (подпись)             (Ф.И.О.)
      Место печати (при наличии)