"Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 16 сәуірдегі № 212 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 31 мамырдағы № 256 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 6 қазанда № 15854 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 12 мамырдағы № 196 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Білім және ғылым министрінің 12.05.2020 № 196 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 16 сәуірдегі № 212 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11260 болып тіркелген, 2015 жылғы 23 маусымда Қазақстан Республикасының "Әділет" нормативтік құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      1) көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерін аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ғылым комитеті (Б.С. Әбдірәсілов) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін қағаз және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде "Республиқалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жолдауды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялау үшін жолдауды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі және халықаралық ынтымақтастық департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында қарастырылған іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі А.К. Әмринге жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
Е. Сағадиев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар министрі

      _______________ Д.Ә. Абаев

      5 қыркүйек 2017 жыл

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      __________ Т.М. Сүлейменов

      31 тамыз 2017 жыл

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2017 жылғы 31 мамырдағы
№ 256 бұйрығына
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 16 сәуірдегі
№ 212 бұйрығына
3-қосымша

"Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерін аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерін аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірлеген.

      3. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ғылым комитеті (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру қызметі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорациясы) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі

      4. Көрсетілетін қызметті берушіге және Мемлекеттік корпорацияға құжаттарды өткізген сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:

      1) заңды тұлғалар - ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті жүзеге асыратын ұйымдар - күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде;

      2) ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті жүзеге асыратын жеке тұлғалар - ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті жүзеге асыратын ғылыми ұйымдармен, жоғары оқу орындарымен еңбек қатынастарында тұратын ғылыми, инженерлік-техникалық және өзге де қызметкерлер, сондай-ақ ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті дербес жүзеге асыратын ғалымдар – күнтізбелік 10 (он) күн ішінде;

      3) жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты және (немесе) заңды тұлғаның атауы және орналасқан жері өзгерген жағдайда аккредиттелген субъектілер көрсетілетін қызметті берушіге осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағына сәйкес мәліметтерді растайтын құжаттармен бірге аккредиттеу туралы куәлікті қайта ресімдеу туралы өтініш береді - күнтізбелік 20 (жиырма) күн ішінде;

      4) аккредиттеу туралы куәлік жоғалған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші аккредиттелген субъектінің жазбаша өтініші бойынша аккредиттеу туралы куәліктің телнұсқасын береді - күнтізбелік 15 (он бес) күн ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті алушының құжаттар пакетін тапсыруы үшін кезек күтудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты - 15 минут;

      6) Мемлекеттік корпорацияда қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты - 15 минуттан артық емес.

      Мемлекеттік корпорацияға құжаттардың өткізілген күні жүгінген жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзіміне кірмейді:

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі - осы мемлекеттік көрсетілетін қызметті стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аккредиттеу туралы куәлік.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет алушы) тегін көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: қағаз түрінде.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) қызметті беруші - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштерін қабылдау мен нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік корпорация – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес дүйсенбі мен сенбі аралығында белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін түскі үзіліссіз, демалыс және мереке күндерін қоспағанда.

      Қабылдау көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша жеделдетіп қызмет көрсетусіз "электрондық" кезек тәртібінде жүзеге асырылады немесе "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрi – портал) арқылы кезекті алдын ала броньдауға болады.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде қажетті құжаттар тізбесі:

      1) жеке тұлғалар:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      жеке куәліктің, жоғары білім туралы дипломның; магистр дипломының және (немесе) ғылыми дәреже (ғылым кандидаты, ғылым докторы), философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор дәрежесін беру туралы дипломның және (немесе) қауымдастырылған профессор (доцент) немесе профессор ғылыми атағын беру туралы аттестаттың (дипломның) нотариат растаған көшірмелері;

      жарияланған ғылыми мақалалар: тиісті ғылым саласында мақаланың жариялану сәтінде ақпараттық базаларда индекстелетін JCR-де (Journal Citation Report – ДжҰнл Сайтейшэн Рипот) нөлдік емес импакт-факторы немесе SJR-де (Scimago Journal Rank – Саймаго ДжҰнл Рэнк) нөлдік емес дәйексөз алыну индексі бар халықаралық рецензияланатын ғылыми журналда 1 (бір), сондай-ақ ғылыми қызметтің негізгі нәтижелерін (соңғы бес жылда) жариялауға ұсынылған ғылыми басылымдар тізбесіне енгізілген ғылыми басылымдарда 3 (үш) мақала".

      2) заңды тұлғалар:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субъектінің рейтингтік парағы;

      құрылтай құжаттарының нотариалды расталған көшірмелері: ұйым жарғысы, ұйымды заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркеу туралы куәлік, салық төлеушінің тіркеу нөмірі немесе ұйымның бизнес-сәйкестендіру нөмірі;

      рейтингтік парақта көрсетілген мәліметтерді растайтын құжаттардың көшірмелері.

      Мемлекеттік корпорацияға:

      1) жеке тұлғалар:

      жеке басын куәландыратын құжат (тұлғаны салыстыру үшін);

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      жеке куәліктің, жоғары білім туралы дипломның; магистр дипломының және (немесе) ғылыми дәреже (ғылым кандидаты, ғылым докторы), философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор дәрежесін беру туралы дипломның және (немесе) қауымдастырылған профессор (доцент) немесе профессор ғылыми атағын беру туралы аттестаттың (дипломның) нотариат растаған көшірмелері;

      жарияланған ғылыми мақалалар: тиісті ғылым саласында мақаланың жариялану сәтінде ақпараттық базаларда индекстелетін JCR-де (Journal Citation Report – ДжҰнл Сайтейшэн Рипот) нөлдік емес импакт-факторы немесе SJR-де (Scimago Journal Rank – Саймаго ДжҰнл Рэнк) нөлдік емес дәйексөз алыну индексі бар халықаралық рецензияланатын ғылыми журналда 1 (бір), сондай-ақ соңғы бес жылда ғылыми қызметтің негізгі нәтижелерін жариялауға ұсынылған ғылыми басылымдар тізбесіндегі 3 (үш) мақала.

      2) заңды тұлғалар:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субъектінің рейтингтік парағы;

      құрылтай құжаттарының нотариалды расталған көшірмелері: ұйым жарғысы, ұйымды заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркеу туралы куәлік, салық төлеушінің тіркеу нөмірі немесе ұйымның бизнес-сәйкестендіру нөмірі;

      рейтингтік парақта көрсетілген мәліметтерді растайтын құжаттардың көшірмелері.

      Жеке басын куәландыратын, көрсетілетін қызметті алушының заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері "электронды үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпарат жүйелерінен алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды берген кезінде Мемлекеттік корпорацияның қызметкері тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат береді.

      Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхаттың негізінде жеке басын куәландыратын құжатты ұсынған кезде (немесе сенімхат нотариалды куәландырылған құжат арқылы өкілі) жұзеге асырылады.

      Мемлекеттік корпорациясы нәтижесіне бір ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, кейін одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берішуге өткізеді. Көрсетілетін қызметті алушының жүгінген жағдайда Мемлекеттік корпорацияның сұрауы бойынша бір күн ішінде көрсетілетін қызмет алушуға дайын құжаттарды береді.

      Көрсетілетін қызметті беруші және Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттарды қабылдау кезінде түпнұсқалардың ұсынылған көшірмелерін салыстырады, содан кейін оларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.

      10. Қызметті беруші мемлекеттік қызметтерді бас тартуға мыналар негіз болып табылады:

      1) қызметті алушының ұсынылған құжаттардың сәйкес келмеуі және/немесе шындыққа сәйкес емес ақпаратты оның ішінде анықтау.

      2) аккредиттелген заңды тұлғаның қызметіне теріс бағалау ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субьектілерінің қызметін бағалау әдістемесін бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2011 жылғы 15 шілдедегі № 309 бұйрығына сәйкес берілгенде (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7106 болып тіркелген).

      Мелекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудаң бас тартады және осы стандартын 5-қосымшасына сәйкес қолхат береді.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының шешіміне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану үшін: шағымды жазбаша түрде министрлік басшысының немесе оны алмастырушы адамның атына осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 15-тармағында көрсетілген мекен-жайға жазады және "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы алады.

      Шағымның қабылдануын растау шағымды қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), берілген шағымға жауапты алу мерзімі және орны көрсетіле отырып, көрсетілетін қызметті берушінің Министрліктің кеңсесінде (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) тіркелуі болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекен-жайына түскен көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күнінің ішінде қаратуға жатады.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілген қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға өтінішпен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күнінің ішінде қаралуға тиісті. Өтінішті қарау нәтіжелері туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорацияның кеңсесінде пошта арқылы немесе колма қол беріледі.

      13. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктері ескерілген, оның ішінде Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін өзге де талаптары

      14. Өмірлік тіршілігін шектейтін кемістігіне байланысты ағза функциялары тұрақты бұзылуына байланысты денсаулығы нашарлаған көрсетілетін қызметті алушыларға қажет болған жағдайда Мемлекеттік корпорация қызметкері 1414, 8 800 080 7777 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы жүгіну жолымен мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.

      15. Мемлекеттік қызмет көрсету орнының мекен-жайлары интернет-ресурстарында орналасқан:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің sc.edu.gov.kz

      2) мемлекеттік корпорацияның: www.gov4c.kz.

      16. Өзіне қызмет көрсетуге, өзінше жүріп-тұруға жарамайтын көрсетілетін қызметті алушыларға заңнамада белгіленген тәртіппен мемлекеттік корпорация қызметкері 1414, 8-800-080-7777 бірыңғай байланыс орталығы арқылы қоңырау шалған кезде, қызмет көрсету үшін тұрғылықты мекенжайға бару арқылы мемлекеттік қызмет көрсетіледі.

      17. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпараты қашықтықтан қол жеткізу режимінде бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар: 1414, 8-800-080-7777.

      18. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің анықтама қызметінің байланыс телефондары: 8(7172) 74-20-29; 8(7172) 74-24-59. Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8-800-080-7777.

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызметтің
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына 1-қосымша
  Нысан

Аккредиттеу туралы куәлік

      Астана қаласы                              "____" __________" 20____ жылы

      "Ғылым туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 23-бабына сәйкес

      ________________________________________________________________________________

      (заңды тұлғаның атауы/жеке тұлғаның Тегі, Аты, Әкесінің аты (болған жағдайда)

      ________________________________________________________________________________

      ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектісі ретінде аккредиттеледі. Куәлік

      Қазақстан Республиканың мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ғылыми және (немесе)

      ғылыми-техникалық қызметі конкурсына қатысу үшін беріледі.

      Уәкілетті орган

      М.О.

      Серия ______                                                      № ____________

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызметтің
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына 2-қосымша
  Нысан
  _________________________
__________________________
Тегі, Аты, Әкесінің аты
(болған жағдайда)

Өтініш (жеке тұлғалар үшін)

      _______________________________________________________________________________

      (өтініш берушінің Т.А.Ә. болған жағдайда) Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет

      субъектісі ретінде аккредиттеу өткізуді сұраймын.

      Жеке сәйкестендіру нөмері __________________________________________________

      Қосымша:


Құжаттың атауы

1.

Жеке куәліктің, жоғары білім туралы дипломның; магистр дипломының және (немесе) ғылыми дәреже (ғылым кандидаты, ғылым докторы), философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор дәрежесін беру туралы дипломның және (немесе) қауымдастырылған профессор (доцент) немесе профессор ғылыми атағын беру туралы аттестаттың (дипломның) нотариат растаған көшірмелері

2.

Жарияланған ғылыми мақалалар: тиісті ғылым саласында мақаланың жариялану сәтінде ақпараттық базаларда индекстелетін JCR-де (Journal Citation Report – ДжҰнл Сайтейшэн Рипот) нөлдік емес импакт-факторы немесе SJR-де (Scimago Journal Rank – Саймаго ДжҰнл Рэнк) нөлдік емес дәйексөз алыну индексі бар халықаралық рецензияланатын ғылыми журналда 1 (бір), сондай-ақ ғылыми қызметтің негізгі нәтижелерін (соңғы бес жылда) жариялауға ұсынылған ғылыми басылымдар тізбесіне енгізілген 3 (үш) мақала

      20___ жылы "____" "_____________"

      _________________________________

      (Қолы) тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалған құпия ақпараттарды құрайтын мәліметтерді

      пайдалануға рұқсат беру 20___ жылы "____" "_____________" (қолы)

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызметтің
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына 3-қосымша
  Нысан
  ____________________________
____________________________
Тегі, Аты, Әкесінің аты
(болған жағдайда)

Өтініш (заңды тұлғалар үшін)

      Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет субъектісі ретінде

      ________________________________________________________________________________

      (заңды тұлғаның атауы)

      аккредиттеу өткізуді сұраймын.

      Бизнес сәкестендіру нөмері __________________________________________________

      (өкілеттікті растайтын құжат)

      Қосымша:


Құжаттың атауы

1.

Субъектінің рейтингілік парағы

2.

Құрылтай құжаттарының нотариалды расталған көшірмелері: ұйым жарғысы, ұйымды заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркеу туралы куәлік, салық төлеушінің тіркеу нөмірі немесе ұйымның бизнес-сәйкестендіру нөмірі;

3.

Рейтингтік парақта көрсетілген мәліметтерді растайтын құжаттардың көшірмелері.

      20___ жылы "____" "_____________"

      Басшы

      __________________________________________________________________________

      (Мөр орны) (Қолы)            Тегі, Аты, Әкесінің аты (болған жағдайда)

      Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалған құпия ақпараттарды пайдалануына рұқсат

      етемін 20___ жылы "____" "___________" (қолы)

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызметтің
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына 4-қосымша

Субъектің рейтингтік ақпараты (заңды тұлғалар үшін)

      _______________________________________________________________________________

      (субъектінің атауы, заңды мекенжайы, телефон, факс, құрылған жылы, web-сайт, е-mail)

р/с

Көрсеткіштердің мазмұны


1-блок. Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет (мемлекеттік, салалық және нысаналы бағдарламаларға сәйкес)

1.

ҒЗЖ-на қаржыландырудың жалпы көлемі:
5000 АЕК-ке дейін
5000 - 25000 АЕК-ке дейін
25000 АЕК-тен жоғары

2.

Инновациялық, ғылыми жобалардың және ғылыми-техниқалық бағдарламалардың саны

3.

Ғылыми ұйымдардың материалдары бойынша рецензиялардың саны:
-аяқталған ҒЗЖ туралы есеп
-аралық ҒЗЖ туралы есеп
-монография, оқулық
-әдістемелік, нормативтік, директивалық құжаттар, диссертациялардың авторефераты (канд./докт.)
-ақпараттық парақ, мақала

4.

Қазақстан Республикасы Заңының жобалары бойынша жүргізілген ғылыми сараптамалардың саны


Жиыны:


2-блок. Ғылыми әлеуеттің сапалық және сандық көрсеткіштері

5.

Диссертациялық кеңестердің саны:
- философия докторы (PhD)
- бейіні бойынша доктор

6.

Ғылыми дәрежесі бар қызметкерлер саны:
- ғылым докторлары
- ғылым кандидаттары
- философия докторы (PhD)
- бейіні бойынша доктор

7.

Ғылыми дәреже алуға (ҒҰ қызметкерлерінің басшылығымен) Қазақстан Республикасының басқа ұйымдарының ізденушілері қорғаған (КСРО ЖАК, ҚР ЖАК және ҚР БҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті бекіткен) диссертациялардың саны:
- философия докторы (PhD)
- бейіні бойынша доктор

8.

Субъектілер кеңесінде азаматтар қорғаған диссертациялардың саны:
-алыс шетел азаматтары
-ТМД азаматтары

9.

Ғылыми дәрежесін алуға диссертациялар бойынша рецензиялардың саны:
-философия докторы (PhD)
-бейіні бойынша доктор

10.

Диссертациялар субъекті қызметкерлерінің оппонент болу саны:
-философия докторы (PhD)
-бейіні бойынша доктор

11.

Ұлттық ғылыми кеңес құрамындағы ғылыми қызметкерлер саны:

12.

Біліктілігін көтеру курстарынан өткен қызметкерлердің саны:
-халықаралық деңгейде
-республикалық деңгейде

13.

Қызметінің бағыты бойынша ғылыми ұйымның жанындағы курстарда, семинарларда, циклдерде оқитын ғылыми қызметкерлердің саны

14.

Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге арналған тиісті жабдығы бар зертханалардың саны
-зерттеу жұмыстарына арналған зертхананың болуы
-сертификатталған немесе аттестатталған (аккредиттелген) зертхананың болуы:

15

-халықаралық деңгейдегі
-республикалық деңгейдегі

16.

Сертификатталған немесе аттестатталған талдау, бақылау және т.б. әдістемелердің саны:
-халықаралықдеңгейде
-республикалықдеңгейде


Жиыны:


3-блок. Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелері

17.

Өнертабысына алынған патент құжаттар саны
- шетелдік
- отандық

18

Шетел ақпаратық жүйелер Thomson Reuters базасындағы алынған патент саны

19.

Оң шешім алған патент саны

20.

Өнертабысқа берілген өтінімдер саны

21.

Зияткерлік меншік объектісін тіркеу туралы алынған куәліктердің саны

22.

Жарияланған ғылыми мақалалар саны (бір ғылыми қызметкерге бір мақаладан есептегенде): тиісті ғылым саласында мақаланың жариялану сәтінде ақпараттық базаларда индекстелетін JCR-де (Journal Citation Report – ДжҰнл Сайтейшэн Рипот) нөлдік емес импакт-факторы немесе SJR-де (Scimago Journal Rank – Саймаго ДжҰнл Рэнк) нөлдік емес дәйексөз алыну индексі бар халықаралық рецензияланатын ғылыми журналда 1 (бір), сондай-ақ ғылыми қызметтің негізгі нәтижелерін (соңғы бес жылда) жариялауға ұсынылған ғылыми басылымдар тізбесіне енгізілген ғылыми басылымдарда 3 (үш) мақала.
Тең авторлықпен жарияланған мақалалар 1 қызметкерге (бірінші көрсетілген) есептеледі.

23.

Баспақызметі.
Баспадан шыққан:
-монографиялар
-оқулықтар
-оқуқұралдары, әдістемелік құжаттар көрсеткіштері
-ақпараттық парақшалар, басқа басылымдар саны

24.

Съездерге, конференцияларға дайындалған баяндамалардың саны:
-халықаралық деңгейдегі
-республикалық деңгейдегі
өңірлік деңгейдегі

25.

Съездерде, конференцияларда басып шығарылған баяндама тезистерінің саны:
-халықаралық деңгейдегі
-республикалық деңгейдегі


Жиыны:


4-блок. Нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу

26.

Әзірленген бағдарламалар саны

27.

Әзірленген және бекітілген директивалық, нормативтік құжаттар саны

28.

Жоғары тұрған инстанцияға дайындалған ресми анықтамалар саны:

29.

Жоғары тұрған органдарға ғылыми ұйым қызметінің жекелеген бағыттарын реформалау жөнінде дайындалған және ұсынылған құжаттардың саны:
-өз бетінше
-басқа органдармен және мекемелермен авторлықта


Жиыны:


5-блок. Қаржы-шаруашылық қызметінің нәтижелері (ұйымдардың бухгалтерлік балансы қосаберіледі)

30.

Негізгі қаражаттың өсімі +/-:
-5 %
-10 %
-20 %

31.

Игерілген қаражаттың орташа жылдық құны:
-10000 АЕК-ке дейін
-10000-нан 20000 АЕК-кедейін
-20000 АЕК-тен жоғары

32.

Жоспардан ауытқу +/-:
-5%
-10%
-20%


Жиыны:


6-блок. Қоғамдық іс-шараларға және БАҚ-қақатысу

33.

Халықаралық деңгейдегі съездердің, конференциялардың, симпозиумдардың, семинарлардың жұмысына қатысатын қызметкерлер саны:
-төраға
-ұйымдастыру комитетінің мүшесі
-бағдарламалық баяндама
-сөзсөйлеу, стендтік баяндама

34.

Өңірлік деңгейдегі съездердің, конференциялардың, симпозиумдардың, семинарлардың жұмысына қатысушылардың саны:
-төраға
-ұйымдастыру комитетінің мүшесіне
-бағдарламалық баяндама
-сөзсөйлеу, стендтік баяндама

35.

Халыққа арна теледидарда, радиода сөз сөйлеу, дәріс оқу саны

36.

Тұрақты жұмыс істейтін түрлі комитеттерге, кеңестерге, қауымдастықтарға, академияларға және т.б. мүшелігі:
-халықаралық деңгейде
-республикалық деңгейде


Жиыны:


7-блок. Жақын және алыс шетелдердегі ғылыми ұйымдармен ынтымақтастық

37.

Ашылған жаңалықтарды табыстауға құрылған лицензияланған келісімдердің саны

38.

Шығармашылық ынтымақтастық, ғылыми жетістіктерді енгізу туралы жасалған шарттардың саны:
-шетелдік мекемелермен
-республикалық мекемелермен

39.

Қызметкерлер әзірлеген, енгізген ғылыми-техникалық өнертабыстардың саны:
-шетелдік мекемелерде
-республикалық мекемелерде

40.

Ұсынылған экспонаттардың саны:
-халықаралық деңгейі көрсететіндері
-республикалық, өңірлік деңгейін көрсететіндер саны

41.

Наградалар, сыйақылар саны:
-халықаралық деңгейдегі (медаль, орден, мемлекеттік сыйақылар)
-республикалық деңгейде (медаль, орден, мемлекеттік сыйақылар)
-халықаралық және өңірлік деңгейде (төс белгі, грамота, марапаттау қағаздары, атақ)


Жиыны:


Барлығы:

      Субъектінің рейтингін анықтау үшін жоғарыда келтірілген деректердің дұрыстығын растаймын

      Басшы

      М.о. _____________ ________________________________

      қолы, тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      Ескерту: Аббревиатуралардың толық жазылуы:

      * АЕК – Айлық есеп көрсеткіші

      * ҒЗЖ - ғылыми-зерттеу жұмысы

      * КСРО ЖАК - КСРО Жоғары аттестаттау комитеті

      * ҚР БҒМ БҒСБК – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және

      ғылым саласындағы бақылау комитеті

  "Ғылыми және (немесе)
ғылыми-техникалық қызметтің
субъектілерін аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына 5-қосымша
  Нысан
  Аты –жөні (болған жағдайда),
(қызмет алушы ұйымның атауы)
____________________________
(қызмет алушының мекен-жайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік қызмет көрсету туралы" Қазақстан Республикасы 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 20-бабының, 2-тармағын басшылыққа ала отырып "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорацясы филиалының № __ бөлімі (мекенжайын көрсету) мемлекеттік қызмет көрсету стандартында көрсетілген тізбеге сәйкес Сіз ұсынған құжаттардың пакеті толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуге (мемлекет қызмет көрсету стандартына сәйкес көрсетілетін мемлекеттік қызметтің атауы) құжаттарыңызды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жетіспейтін құжаттардың атауы:

      1.________________________________________;

      2.________________________________________;

      3.________________________________________ ....

      Осы қолхат әртарап үшін бір-бірден 2 данада құрастырылды.

      ________________________________________________________________________________

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің аты-жөні (болған жағдайда)

      (қолы)

      "___" _________ 20__ жыл.

О внесении изменения в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 16 апреля 2015 года № 212 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере образования и науки"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 31 мая 2017 года № 256. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 6 октября 2017 года № 15854. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 мая 2020 года № 196.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 12.05.2020 № 196 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 16 апреля 2015 года № 212 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере образования и науки" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11260, опубликованный в информационно-правовой системе нормативных правовых актов Республики Казахстан "Әділет" 23 июня 2015 года) следующее изменение:

      Стандарт государственной услуги "Аккредитация субъектов научной и (или) научно-технической деятельности", утвержденный указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету науки Министерства образования и науки Республики Казахстан (Абдрасилов Б.С.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы и международного сотрудничества Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Амрина А.К.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр образования и науки
Республики Казахстан
Е. Сагадиев

      "СОГЛАСОВАН"
Министр информации и коммуникаций
Республики Казахстан
______________ Абаев Д.А.
5 сентября 2017 год

      "СОГЛАСОВАН"
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
____________ Сулейменов Т.М.
31 августа 2017 год

  Приложение
к приказу Министра образования
и науки Республики Казахстан
от 31 мая 2017 года № 256
  Приложение 3
к приказу Министра образования
и науки Республики Казахстан
от 16 апреля 2015 года № 212

Стандарт государственной услуги
"Аккредитация субъектов научной и (или) научно-технической деятельности"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аккредитация субъектов научной и (или) научно-технической деятельности" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается Комитетом науки Министерства образования и науки Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги со дня сдачи документов:

      услугодателю и в Государственную корпорацию:

      1) юридические лица – организации, осуществляющие научную и (или) научно-техническую деятельность – в течение 30 (тридцати) календарных дней;

      2) физические лица, осуществляющие научную и (или) научно-техническую деятельность – научные, инженерно-технические и иные работники, состоящие в трудовых отношениях с научными организациями, высшими учебными заведениями, осуществляющими научную и (или) научно-техническую деятельность, а также ученые, самостоятельно осуществляющие научную и (или) научно-техническую деятельность - в течение 10 (десяти) календарных дней;

      3) в случае изменения фамилии, имени, отчества физического лица и (или) наименования и места нахождения юридического лица, аккредитованные субъекты подают заявление услугодателю о переоформлении свидетельства об аккредитации с приложением документов, подтверждающих сведения в соответствии с пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги - в течение 20 (двадцати) календарных дней;

      4) в случае утери свидетельства об аккредитации услугодатель по письменному заявлению акредитованного субъекта выдает дубликат - в течение 15 (пятнадцати) календарных дней;

      5) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем – 15 минут;

      6) максимально допустимое время обслуживания в Государственной корпорации – не более 15 минут.

      При обращении в Государственную корпорацию день приема не входит в срок оказания государственной услуги.

      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – свидетельство об аккредитации по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее - услугополучатель)

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      8. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов, перерыв на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.

      Государственной корпорации – с понедельника по субботу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 9 часов 00 минут до 20 часов 00 минут без перерыва на обед, за исключением выходных и праздничных дней в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.

      Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без ускоренного обслуживания, по выбору услугополучателя, возможно бронирование очереди посредством веб-портала "электронного правительства".

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя к услугодателю:

      1) физические лица:

      заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      нотариально заверенные копии: удостоверения личности, диплома о высшем образовании; диплома магистра и (или) диплома о присуждении ученой степени (кандидата наук, доктора наук), степени доктора философии (PhD), доктора по профилю и (или) аттестата (диплома) о присвоении ученого звания ассоциированного профессора (доцента) или профессора;

      опубликованные научные статьи: 1 (одна) в международном рецензируемом научном журнале, имеющем ненулевой импакт-фактор в JCR (Journal Citation Report - ДжҰнл Сайтейшэн Рипот) или ненулевой индекс цитируемости в SJR (Scimago Journal Rank – Саймаго ДжҰнл Рэнк), индексируемом в информационных базах на момент публикации в соответствующей области науки, а также 3 (три) статьи в перечне научных изданий, рекомендованных для публикации основных результатов научной деятельности за последние пять лет.

      2) юридические лица:

      заявление по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги;

      рейтинговый лист субъекта по форме согласно приложению 4 к настоящему стандарту государственной услуги;

      нотариально заверенные копии учредительных документов: устава организации, свидетельства о государственной регистрации организации в качестве юридического лица, регистрационного номера налогоплательщика или бизнес-идентификационного номера организации;

      копии документов, подтверждающих сведения, указанные в рейтинговом листе.

      в Государственную корпорацию:

      1) физические лица:

      документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации личности);

      заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      нотариально заверенные копии: удостоверения личности, диплома о высшем образовании; диплома магистра и (или) диплома о присуждении ученой степени (кандидата наук, доктора наук), степени доктора философии (PhD), доктора по профилю и (или) аттестата (диплома) о присвоении ученого звания ассоциированного профессора (доцента) или профессора;

      опубликованные научные статьи: 1 (одна) в международном рецензируемом научном журнале, имеющем ненулевой импакт-фактор в JCR (Journal Citation Report - ДжҰнл Сайтейшэн Рипот) или ненулевой индекс цитируемости в SJR (Scimago Journal Rank – Саймаго ДжҰнл Рэнк), индексируемом в информационных базах на момент публикации в соответствующей области науки, а также 3 (три) статьи в перечне научных изданий, рекомендованных для публикации основных результатов научной деятельности за последние пять лет.

      2) юридические лица (по документу, подтверждающему полномочия):

      заявление по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги;

      рейтинговый лист субъекта по форме согласно приложению 4 к настоящему стандарту государственной услуги;

      нотариально заверенные копии учредительных документов: устава организации, свидетельства о государственной регистрации организации в качестве юридического лица, регистрационного номера налогоплательщика или бизнес-идентификационного номера организации;

      копии документов, подтверждающих сведения, указанные в рейтинговом листе.

      Сведения о документе, удостоверяющем личность, о государственной регистрации (перерегистрации) услугополучателя в качестве юридического лица работник Государственной корпорации получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов в Государственной корпорации услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявления.

      В Государственной корпорации выдача готовых документов осуществляется на основании расписки о приеме соответствующих документов, при предъявлении документа, удостоверяющего личность заявителя (либо его представителя по нотариально удостоверенной доверенности).

      Государственная корпорация обеспечивает хранение результатов в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного дня направляет готовые документы в Государственной корпорации для выдачи услугополучателю.

      При приеме документов услугодатель и работник Государственной корпорации сверяет представленные копии с оригиналами, после чего возвращает их услугополучателю.

      10. Услугодатель отказывает в оказании государственных услуг по следующим основаниям:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) при отрицательной оценке деятельности аккредитуемого юридического лица, присваиваемой в соответствии с Методикой оценки деятельности субъектов научной и (или) научно-технической деятельности, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 15 июля 2011 года № 309 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 7106).

      Работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 5 к настоящему стандарту государственной услуги.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) центрального государственного органа услугодателя и (или) их должностных лиц, Государственной корпорации и (или) их работников по вопросам оказания государственной услуги

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается в письменном виде на имя руководителя услугодателя, либо лица его замещающего, по адресам, указанным в пункте 15 настоящего стандарта государственной услуги, а также посредством веб-портала "электронного правительства".

      Подтверждением принятия жалобы услугодателем является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, Министерства, с указанием фамилии, имени, отчества (при его наличии) лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Жалоба на действия (бездействия) работника Государственной корпорации направляется к руководителю Государственной корпорации по адресам и телефонам, указанным в пункте 15 настоящего стандарта государственной услуги.

      Подтверждением принятия жалобы в Государственной корпорации, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации, которые проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительного письма к жалобе).

      Информацию о порядке обжалования действий (бездействия) работника услугодателя, Государственной корпорации, предоставляется по телефону Единого контакт-центра указанному в пункте 17 настоящего стандарта государственной услуги.

      12. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес Министерства, услугодателя или Государственной корпорации подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя или Государственной корпорации.

      13. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой через Государственную корпорацию

      14. Услугополучателям имеющих нарушение здоровья со стойким расстройством функций организма ограничивающее его жизнедеятельность, в случае необходимости, прием документов для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр: 1414, 8-800-080-7777.

      15. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:

      1) услугодателя: scedu.gov.kz;

      2) Государственной корпорации:www.gov4c.kz.

      16. Услугополучателям, имеющим установленным законодательством порядке полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, самостоятельно передвигаться и ориентироваться прием документов, для оказания государственной услуги, проводится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр 1414, 8800-080-7777.

      17. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра: 1414, 8-800-080-7777.

      18. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 74-20-29, 8 (7172)-74-24-59.

      Единый контакт-центр: 1414, 8-800-080-7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Аккредитация субъектов научной
и (или) научно-технической деятельности"
  Форма

                                    Свидетельство
                              об аккредитации

      г. Астана                                                "___" "____________" 20___ г.

            В соответствии со статьей 23 Закона Республики Казахстан "О науке"
________________________________________________________________________________
(наименование юридического лица / Ф.И.О. (при его наличии) физического лица)
________________________________________________________________________________

            аккредитуется в качестве субъекта научной и (или) научно-технической деятельности.
Свидетельство представляется для принятия участия в конкурсе научной и (или) научно-
технической деятельности за счет средств государственного бюджета Республики Казахстан.

            Уполномоченный орган
            М. П.

            Серия____                                                      №____________

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Аккредитация субъектов научной
и (или) научно-технической деятельности"
  Форма

                                                            в _____________________
                                                      от ____________________
                                                      Ф.И.О. (при его наличии)

                                    Заявление
                        (для физических лиц)

            Прошу провести аккредитацию _______________________________________________
_______________________________________________________________________________
            Ф.И.О. при его наличии заявителя) в качестве субъекта научной и (или)
                        научно-технической деятельности

            Индивидуальный идентификационный номер __________________________________

            Приложение:

Наименование документа

1 1.

Нотариально заверенные копии: удостоверения личности, диплома о высшем образовании; диплома магистра и (или) диплома о присуждении ученой степени (кандидата наук, доктора наук), степени доктора философии (PhD), доктора по профилю и (или) аттестата (диплома) о присвоении ученого звания ассоциированного профессора (доцента) или профессора

2.

Опубликованные научные статьи: 1 (одна) в международном рецензируемом научном журнале, имеющем ненулевой импакт-фактор в JCR (Journal Citation Report - ДжҰнл Сайтейшэн Рипот) или ненулевой индекс цитируемости в SJR (Scimago Journal Rank – Саймаго ДжҰнл Рэнк), индексируемом в информационных базах на момент публикации в соответствующей области науки, а также 3 (три) статьи в перечне научных изданий, рекомендованных для публикации основных результатов научной деятельности за последние пять лет.

            "__" ______ 20_ года

      __________________________________________________________
(Подпись) Фамилия, Имя, Отчество (при его наличии)

      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую
законом тайну, содержащихся в информационных системах ___________
"__" _______ 20_года (подпись)

  Приложение 3
к стандарту государственной
  услуги
"Аккредитация субъектов
  научной
и (или) научно-технической деятельности"
  Форма

                                                            в____________________
                                                      от____________________
                                                      Ф.И.О. (при его наличии)

                                    Заявление
                        (для юридических лиц)

            Прошу провести аккредитацию
________________________________________________________________________________
                  (наименование юридического лица)
в качестве субъекта научной и (или) научно-технической деятельности.

            Бизнес - идентификационный номер
________________________________________________________________________________
                  (документ, подтверждающий полномочия)

            Приложение

№ п/п

Наименование документа

1 1.

Рейтинговый лист субъекта

2 2.

Нотариально заверенные копии учредительных документов: устава юридического лица, свидетельства о государственной регистрации
организации в качестве юридического лица, регистрационного номера налогоплательщика или бизнес-идентификационного номера юридического лица.

3 3.

Копии документов, подтверждающих сведения, указанные в рейтинговом листе

      "__" __________ 20__ года

      Руководитель
_____________________________________________________________
(место печати) (Подпись) Ф.И.О (при его наличии)

      Согласен на использования сведений, составляющих охраняемую
законом тайну, содержащихся в информационных системах _____________
"__" _____ 20_года (подпись)

  Приложение 4
к стандарту государственной услуги
"Аккредитация субъектов научной
и (или) научно- технической деятельности"

                                    Рейтинговый лист субъекта
                              (для юридических лиц)
            _____________________________________________________________
                  (Название субъекта, юридический адрес, телефон, факс, год
                              создания, интернет-ресурс /e-mail)

№ п/п

Содержание показателей


Блок 1. Научная и (или) научно-техническая деятельность (в соответствии с государственными, отраслевыми и целевыми программами)

1.

Общий объем финансирования НИР:
-до 5000 МРП
-от 5000-25000 МРП
-свыше 25000 МРП

2.

Количество научных проектов, научно-технических программ и инновационных проектов

3.

Количество рецензий по материалам научных организаций:
-отчет о завершенной НИР
-отчет о промежуточной НИР
-монография, учебник
-методический, нормативный, директивный документ, автореферат
диссертации (канд./докт.)
-информационный листок, статья

4.

Количество проведенных научных экспертиз по проектам Закона Республики Казахстан

 

Итого:

 

Блок 2. Качественные и количественные показатели научного потенциала

5.

Количество диссертационных советов:
-доктор философии (PhD)
-доктор по профилю

6.

Количество сотрудников с учеными степенями:
-доктор наук
-кандидат наук

 

-доктор философии (PhD)
-доктор по профилю

7.

Количество защищенных (и утвержденных ВАК СССР, ВАК РК и ККСОН МОН РК) диссертаций соискателями из других организаций Республики Казахстан на соискание ученой степени (под научным руководством сотрудников организаций):
-доктор наук
-кандидат наук

-доктор философии (PhD)
-доктор по профилю

8.

Количество защищенных диссертаций в Совете субъекта гражданами:
-из дальнего зарубежья
- из СНГ

9.

Количество рецензий по диссертациям на соискание ученой степени:
-доктор философии (PhD)
-доктор по профилю

10.

Количество оппонирования сотрудниками субъекта диссертаций:
-доктор философии (PhD)
-доктор по профилю

11

Количество защитивших лиц под научным руководством сотрудников организаций:
- доктор философии (PhD)
- доктор по профилю

12.

Количество научных сотрудников в составе Национального научного совета

13.

Количество сотрудников, прошедших курсы повышения квалификации:
-на международном уровне
-на республиканском уровне

14.

Количество научных работников, обучающихся на курсах, семинарах, циклах при научной организации по направлениям ее деятельности

15.

Количество лабораторий с соответствующим оборудованием для ведения научно-исследовательских работ:
-наличие лаборатории для исследовательских работ
-наличие сертифицированной или аттестованной (аккредитованной) лаборатории:
-на международном уровне
-на республиканском уровне

16.

Количество сертифицированных или аттестованных методик анализа, контроля:
-на международном уровне
-на республиканском уровне

 

Итого:

 

Блок 3. Результаты научной и научно-технической деятельности

17.

Количество полученных патентов на изобретение
- зарубежных
- отечественных

18.

Количество патентов опубликованные в информационной международной базе Thomson Reuters

19.

Количество полученных положительных решений на патенты

20.

Количество заявок на изобретение

21.

Количество полученных свидетельств о регистрации объекта интеллектуальной собственности

22.

Количество опубликованных научных статей (в расчете одной статьи на одного научного сотрудника): 1 (одна) в международном рецензируемом научном журнале, имеющем ненулевой импакт-фактор в JCR (Journal Citation Report - ДжҰнл Сайтейшэн Рипот) или ненулевой индекс цитируемости в SJR (Scimago Journal Rank – Саймаго ДжҰнл Рэнк), индексируемом в информационных базах на момент публикации в соответствующей области науки, а также 3 (три) статьи в научных изданиях, включенных в перечень научных изданий, рекомендованных для публикации основных результатов научной деятельности (за последние пять лет). Статьи, опубликованные в соавторстве, засчитываются на 1 сотрудника (указанного первым)

23.

Издательская деятельность.
Количество изданных:
-монографий
-учебников
-пособий, методических документов, указателей
-информационных листков, других изданий

24.

Количество подготовленных докладов на съезды, конференции:
-международного уровня
-республиканского уровня
-регионального уровня

25.

Количество изданных тезисов докладов на съездах, конференциях:
-международного уровня
-республиканского уровня

 

Итого:

 

Блок 4. Разработка нормативных правовых актов

26.

Количество разработанных программ

27.

Количество разработанных и утвержденных директивных, нормативных документов

28.

Количество подготовленных официальных справок в вышестоящие инстанции

29.

Количество подготовленных и представленных в вышестоящие органы документов по реформированию отдельных направлений деятельности научной организации:
-самостоятельно
- в соавторстве с другими органами и учреждениями

 

Итого:

 

Блок 5. Результаты финансово-хозяйственной деятельности
(прилагается бухгалтерский баланс организации)

30.

Прирост основных средств +/-:
-5%
-10%
-20%

31.

Среднегодовая стоимость освоенных средств:
до 10000 МРП
-от 10000 до 20000 МРП
-свыше 20000 МРП

32.

Отклонение от плана +/-:
-5%
-10%
-20%

 

Итого:

 

Блок 6. Участие в общественных мероприятиях и СМИ

33.

Количество сотрудников, участвующих в работе съездов,конференций, симпозиумов, семинаров международного уровня:
-председатель
-член оргкомитета
-программный доклад
-выступление, стендовый доклад

34.

Количество участвующих в работе съездов, конференций, симпозиумов, семинаров регионального уровня:
-председатель
-член оргкомитета
-программный доклад
-выступление, стендовый доклад

35.

Количество выступлений на телевидении, радио, чтение лекций для населения

36.

Членство в различных постоянно действующих комитетах, советах, ассоциациях, академиях:
-международного уровня
-республиканского уровня

 

Итого:

 

Блок 7. Сотрудничество с научными организациями ближнего и дальнего зарубежья

37.

Количество заключенных лицензированных соглашений на передачу изобретений

38.

Количество заключенных договоров о творческом сотрудничестве, внедрении научных достижений:
-с зарубежным учреждением
-с республиканским учреждением

39.

Количество внедренных научно-технических изобретений, разработанных сотрудниками:
-в зарубежном учреждении
-в республиканском учреждении

40.

Количество представленных экспонатов, отражающих:
-международный уровень
-республиканский, региональный уровень

41.

Количество наград, премий:
-международного уровня (медаль, орден, Госпремия)
-республиканского уровня (медаль, орден, Госпремия)
-международного и регионального уровня (значок, грамота, звание)

 

Итого:

 

Всего:

            Достоверность выше приведенных данных для определения рейтинга
      субъекта подтверждаю.
      Руководитель
      _____________ ________________________________________________
      М.П. подпись                              Ф.И.О.
      (при его наличии)

      Примечание: расшифровка аббревиатур:

      *МРП - месячный расчетный показатель

      *НИР - научно-исследовательская работа

      *ВАК СССР - Высший аттестационный комитет СССР

      *ККСОН МОН РК - Комитет по контролю в сфере образования и науки

      Министерства образования и науки Республики Казахстан

  Приложение 5
к Стандарту государственной услуги
"Аккредитация субъектов научной
и (или)научно-технической деятельности"
  Форма

                                                (Фамилия, имя, отчество (при его наличии)
                                                (далее - ФИО), либо наименование
                                                организации услугополучателя)
                                          ____________________________________
                                                (адрес услугополучателя)

                                          Расписка
                              об отказе в приеме документов

            Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013
года "О государственных услугах", отдел № _____ филиала Государственной корпорации
"Правительство для граждан" (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание
государственной услуги _____________________________________ ввиду представления
Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом
государственной услуги "Аккредитация субъектов научной и (или) научно-технической
деятельности", а именно:

      наименование отсутствующих документов:

      1.________________________________________________;
2.________________________________________________;
3._________________________________________________…
Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.
________________________________________________________________________________
Ф.И.О. (при его наличии (работник Государственной корпорации)

                                                                              (подпись)

            "___" _________ 20__ год.