"Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 20 сәуірдегі № 221 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2017 жылғы 5 желтоқсандағы № 1518 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 18 қаңтарда № 16251 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 20 сәуірдегі № 221 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10963 болып тіркелген, 2015 жылғы 13 мамырда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында:

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – мемлекеттік сот орындаушысының іс жүргізуді қозғау туралы немесе осы Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша атқарушылық іс жүргізуді қозғаудан бас тарту туралы қаулысы.";

      9-11-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Көрсетілетін қызметті алушы (не нотариалдық сенімхат бойынша оның өкілі, өкілеттігін растайтын құжат бойынша - заңды тұлғаға) көрсетілетін қызметті берушіге немесе Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі (бұдан әрі - Құжаттар топтамасы):

      1) осы Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша атқарушылық іс жүргізуді қозғау туралы өтініш;

      2) мемлекеттік қызметті көрсету үшін жүгіну негізіне қарай атқарушылық құжат:

      судьяның қолымен және соттың мөрімен расталған, заңды күшіне енгені туралы белгісі бар сот актісінің көшірмесімен қоса сот актiсі негiзiнде берiлетiн атқарушылық парақ;

      Қазақстан Республикасының азаматтық процестік заңнамасына сәйкес берiлген сот бұйрығы;

      судьяның қолымен және соттың мөрімен расталған, заңды күшіне енгені туралы белгісі бар сот актісінің көшірмесімен қоса Қазақстан Республикасының аумағында халықаралық, шетелдiк соттардың және төрелiктердің шешiмдерiн мәжбүрлеп орындату туралы сот актiлерiнiң негiзiнде берiлетiн атқарушылық парақтар;

      судьяның қолымен және соттың мөрімен расталған, заңды күшіне енгені туралы белгісі бар сот актісінің көшірмесімен қоса төрелік шешiмдерін мәжбүрлеп орындату туралы соттың ұйғарымы негiзiнде берiлетiн атқарушылық парақтар;

      соттардың талап қоюды қамтамасыз ету туралы немесе талап қоюды қамтамасыз етудің күшін жою туралы ұйғарымдары;

      атқарушылық жазба;

      3) жеке басын куәландыратын құжат (сәйкестендіру үшін).

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге тапсырған кезде өтініштің көшірмесіне құжаттар топтамасының қабылданған күні мен уақыты көрсетіле отырып оның көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелгендігі туралы қойылған белгі өтініштің қағаз жеткізгіште қабылданғандығың растау болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың осы тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес және (немесе) қолданыс мерзімі өтіп кеткен құжаттардың топтамасын ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызмет беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы қабылдаған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың осы тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы Стандартқа 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке басын (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілінің) куәландыратын құжатты ұсынған кезде тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік корпорация нәтиженің бір ай бойы сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге тапсырады. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткен соң жүгінген кезде көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік корпорацияның сұрау салуы бойынша бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жібереді.

      "Атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 138-бабына сәйкес мемлекеттік сот орындаушыларының құзыретіне:

      1) мемлекеттен өндіріп алу туралы;

      2) дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан көп пайызы мемлекетке және олармен аффилиирленген заңды тұлғаларға тиесілі заңды тұлғадан өндіріп алу туралы;

      3) табиғи монополиялар субъектілерінен немесе тауарлар және көрсетілетін қызметтер нарығында үстем жағдайға ие субъектілерден өндіріп алу туралы;

      4) мемлекет пайдасына өндіріп алу мөлшері бір мың айлық есептік көрсеткіштен асатын өндіріп алулар;

      5) мүлікті тәркілеу не мүлікті мемлекетке беру туралы;

      6) үйден шығару, үйге қоныстандыру, үйлерді бұзу, жер учаскелерін алып қою және мемлекет мүддесіндегі жүргізілетін басқа да істердің санаттары туралы атқарушылық құжаттар жатады.

      Жоғарыда санамаланған атқарушылық құжаттарды қоспағанда, жеке және заңды тұлғалардың пайдасына өндіріп алу туралы атқарушылық құжаттар жеке сот орындаушыларының ерекше құзыретіне жатады.

      10. Мыналар:

      1) атқарушылық құжаттың өндіріп алушының өтінішінсіз ұсынылуы не өтінішке өндіріп алушының немесе оның өкілінің қол қоймауы;

      2) атқарушылық құжаттың атқарушылық әрекеттердің жасалған жері бойынша ұсынылуы;

      3) атқарушылық құжатты орындауға ұсынылатын мерзімнің өтіп кетуі және оны соттың қалпына келтірмеуі;

      4) құжаттың атқарушылық болып табылмауы не атқарушылық құжаттарға қойылатын талаптарға сәйкес келмеуі;

      5) атқарушылық құжаттың орындауға бұрын ұсынылуы және ол бойынша атқарушылық іс жүргізудің "Атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 47-бабының 1-тармағында көзделген негіздер бойынша тоқтатылуы;

      6) дереу орындалуға жататын атқарушылық құжаттарды қоспағанда, атқарушылық құжат болып табылатын немесе оның негізінде атқарушылық құжат берілген сот актісінің, орган (лауазымды адам) актісінің заңды күшіне енбеуі;

      7) судьяның қолымен және соттың мөрімен расталған, заңды күшіне енгені туралы белгісі бар сот актісі көшірмесінің атқарушылық құжатқа қоса берілмеуі мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіз болады.

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым жасау:

      1) шағым осы Стандарттың 14-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті берушінің не Министрлік басшыларының атына беріледі.

      Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), пошталық мекенжайы, заңды тұлғаның шағымында - оның атауы, пошталық мекенжайы, шығыс нөмірі және күні көрсетіледі.

      Шағымдар жазбаша түрде пошта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол, сондай-ақ "электрондық үкімет" порталы арқылы қабылданады.

      2) Мемлекеттік корпорация қызметкерінің әрекетіне (әрекетсiздiгiне) шағым осы Стандарттың 14-тармағында көрсетілген мекенжайлар мен телефондар арқылы Мемлекеттік корпорацияның басшысына жіберіледі.

      Шағымның көрсетілетін қызметті берушіде, Министрлікте немесе Мемлекеттік корпорацияда тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі мен тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады) оның қабылданғанын растау болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің немесе Мемлекеттік корпорацияның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 114, 8 800 080 7777 телефоны арқылы алуға болады.

      Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетінен" жүгінгені туралы ақпарат қолжетімді болады, ол көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеу (жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгі жасау, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) барысында жаңартылып отырады.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.

      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.";

      13-16-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Тыныс-тіршілігін шектейтін кемістіктерден ағза функциялары тұрақты бұзылуынан денсаулығы бұзылған көрсетілетін қызметті алушыларға қажет болған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері 1414, 8 800 080 7777 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы жүгіну жолымен мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:

      көрсетілетін қызметті берушінің: www.adilet.gov.kz.;

      Мемлекеттік корпорацияның: www.gov4c.kz интернет-ресурстарында орналастырылады.

      15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде 1414, 8 800 080 7777 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.

      16. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары: 8 (7172) 74-04-83. Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 7777.";

      2-қосымша жаңа редакцияда жазылсын;

      3-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Сот актілерін орындау департаменті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны Қазақстан Республикасы нормативтық құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне орналастыру үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Әділет министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Әділет министрі
М. Бекетаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар министрі

      _______________ Д. Абаев

      2018 жылғы 8 қаңтар

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ____________ Т. Сүлейменов

      2017 жылғы 27 желтоқсан

  "Өндіріп алушының өтініші
бойынша атқарушылық
құжаттың негізінде
атқарушылық іс жүргізуді
қозғау" мемлекеттiк көрсетілетін
қызмет стандартына
2-қосымша

      _____________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты,

      әкесінің аты (бар болса) (бұдан әрі - Т.А.Ә.)

      не ұйымының атауы)

      ______________________________________

      (көрсетілетін қызмет алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан

      Республикасы Заңының 19-бабын басшылыққа ала отырып, көрсетілетін қызметті беруші

      (толық атауы мен мекенжайын көрсету) Сіздің Мемлекеттік көрсетілетін қызмет

      стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбауыңызға, атап

      айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атаулары:

      1) ___________________________________________________________;

      2) ___________________________________________________________;

      3) ___________________________________________________________.

      және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынуыңызға байланысты "Өндіріп

      алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді

      қозғау" мелекеттік қызмет көрсетуіне құжаттарды қабылдаудан бас тартады.

      Осы қолхат әрбір тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.

      (көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері) Т.А.Ә. (қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә. (бар болса) _______________________

      Телефон _________________

      Алды: көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә. (бар болса)/қолы

      20__ жылғы "___" _________

  "Өндіріп алушының өтініші
бойынша атқарушылық
құжаттың негізінде
атқарушылық іс жүргізуді
қозғау" мемлекеттiк көрсетілетін
қызмет стандартына
3-қосымша

      _____________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты,

      әкесінің аты (бар болса) (бұдан әрі - Т.А.Ә.)

      не ұйымының атауы)

      ______________________________________

      (көрсетілетін қызмет алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан

      Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға

      арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес қоғамның АҚ филиалының

      № __ бөлімі (мекенжайын көрсету) Сіздің Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында

      көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбауыңызға байланысты мелекеттік

      қызмет көрсетуге (мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес көрсетілетін

      қызметтің атауын көрсету) құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атаулары:

      1) ___________________________________________________________;

      2) ___________________________________________________________;

      3) ___________________________________________________________.

      Осы қолхат әрбір тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.

      (Мемлекеттік корпорация қызметкерінің) Т.А.Ә. (қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә. (бар болса) _______________________

      Телефон _________________

      Алды: көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә. (бар болса)/қолы

      20__ жылғы "___" _________

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 20 апреля 2015 года № 221 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя"

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 5 декабря 2017 года № 1518. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 18 января 2018 года № 16251

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 20 апреля 2015 года № 221 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10963, опубликован в информационно-правовой системе "Әділет" от 13 мая 2015 года) следующие изменения и дополнения:

      в Стандарте государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя", утвержденном указанным приказом:

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Результат оказания государственной услуги - постановление государственного судебного исполнителя о возбуждении исполнительного производства или об отказе в возбуждении исполнительного производства по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего Стандарта.";

      пункты 9-11 изложить в следующей редакции:

      "9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по нотариальной доверенности, юридическому лицу - по документу, подтверждающий полномочия) к услугодателю или в Государственную корпорацию (далее – Пакет документов):

      1) заявление о возбуждении исполнительного производства по форме согласно приложению 1 к настоящему Стандарту;

      2) исполнительный документ, в зависимости от основания обращения для оказания государственной услуги:

      исполнительный лист, выданный на основании судебного акта с приложением копии судебного акта с отметкой о вступлении в законную силу, заверенного подписью судьи и печатью суда;

      судебный приказ, выданный в соответствии с гражданским процессуальным законодательством Республики Казахстан;

      исполнительные листы, выдаваемые на основании судебных актов о принудительном исполнении на территории Республики Казахстан решений международных, иностранных судов и арбитражей с приложением копии судебного акта с отметкой о вступлении в законную силу, заверенного подписью судьи и печатью суда;

      исполнительные листы, выдаваемые на основании определения суда о принудительном исполнении арбитражных решений с приложением копии судебного акта с отметкой о вступлении в законную силу, заверенного подписью судьи и печатью суда;

      определения судов об обеспечении иска или отмене обеспечения иска;

      исполнительная надпись;

      3) документ, удостоверяющий личность (для идентификации).

      При сдаче услугополучателем документов услугодателю – подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на его копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному настоящим пунктом Стандарта и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 2 к настоящему Стандарту.

      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному настоящим пунктом Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 3 к настоящему Стандарту.

      В Государственной корпорации выдача готовых документов осуществляется на основании расписки о приеме соответствующих документов, при предъявлении документа удостоверяющий личность (либо его представителя по нотариально заверенной доверенности).

      Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      В соответствии со статьей 138 Закона Республики Казахстан "Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей" к компетенции государственных судебных исполнителей относятся исполнительные документы:

      1) о взыскании с государства;

      2) о взыскании с юридического лица, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат государству и аффилиированным с ним юридическим лицам;

      3) о взыскании с субъектов естественных монополий или субъектов, занимающих доминирующее положение на рынке товаров и услуг;

      4) взыскании в пользу государства, по которым размер взыскания превышает тысячи месячных расчетных показателей;

      5) конфискации имущества либо о передаче имущества государству;

      6) выселении, вселении, сносах, изъятиях земельных участков и других категорий дел, производимых в интересах государства.

      Исполнение исполнительных документов о взыскании в пользу физических и юридических лиц относится к исключительной компетенции частных судебных исполнителей, за исключением вышеперечисленных исполнительных документов.

      10. Основания для отказа в оказании государственной услуги:

      1) исполнительный документ предъявлен без заявления взыскателя либо заявление не подписано взыскателем или его представителем;

      2) исполнительный документ предъявлен не по месту совершения исполнительных действий;

      3) истек и не восстановлен судом срок предъявления исполнительного документа к исполнению;

      4) документ не является исполнительным либо не соответствует требованиям, предъявляемым к исполнительным документам;

      5) исполнительный документ был ранее предъявлен к исполнению и исполнительное производство по нему было прекращено по основаниям, предусмотренным пунктом 1 статьи 47 Закона Республики Казахстан "Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей";

      6) не вступил в законную силу судебный акт, акт органа (должностного лица), который является исполнительным документом или на основании которого выдан исполнительный документ, за исключением исполнительных документов, подлежащих немедленному исполнению;

      7) к исполнительному документу не приложена копия судебного акта с отметкой о вступлении в законную силу, заверенная подписью судьи и печатью суда.

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) их работников по вопросам оказания государственных услуг:

      1) жалоба подается на имя руководителей услугодателя либо Министерства по адресам, указанным в пункте 14 настоящего Стандарта.

      В жалобе физического лица указываются его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес, юридического лица – его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата.

      Жалобы принимаются в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя или Министерства, а также посредством портала "электронного правительства".

      2) жалоба на действия (бездействия) работника Государственной корпорации направляется к руководителю Государственной корпорации по адресам и телефонам, указанным в пункте 14 настоящего Стандарта.

      Подтверждением принятия жалобы у услугодателя, Министерства или Государственной корпорации, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или в сопроводительном письме к жалобе).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Министерства или Государственной корпорации подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя или Министерства.

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону Единого контакт-центра 1414, 8 800 080 7777.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.";

      пункты 13-16 изложить в следующей редакции:

      "13. Услугополучателям имеющих нарушение здоровья со стойким расстройством функций организма ограничивающее его жизнедеятельность, в случае необходимости прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр 1414, 8 800 080 7777.

      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещаются на интернет-ресурсах:

      услугодателя: www.adilet.gov.kz;

      Государственной корпорации: www.gov4c.kz.

      15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра 1414, 8 800 080 7777.

      16. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 74-04-83. Единый контакт-центр: 1414, 8 800 080 7777.";

      приложение 2 изложить в новой редакции;

      дополнить приложением 3.

      2. Департаменту по исполнению судебных актов Министерства юстиции Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет - ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Министра юстиции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр юстиции
Республики Казахстан
М. Бекетаев

      "СОГЛАСОВАНО"
Министр информации и коммуникаций
Республики Казахстан
_______________ Д. Абаев
8 января 2018 года
"СОГЛАСОВАНО"
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
_______________ Т. Сулейменов
27 декабря 2017 года

  Приложение 2
к стандарту
государственной услуги
"Возбуждение исполнительного
производства на основании
исполнительного документа по
заявлению взыскателя"

      ____________________________________
Фамилия, имя, отчество (при наличии)
(далее – Ф.И.О), либо наименование
организации услугополучателя)
____________________________________
      (адрес услугополучателя)
                                    Расписка
                        об отказе в приеме документов
      Руководствуясь статьей 19 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года
"О государственных услугах", услугодатель (указать полное наименование и адрес)
отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги "Возбуждение
исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению
взыскателя" ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню,
предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:
      Наименование отсутствующих документов:
      1) ________________________________________;
      2) ________________________________________;
      3) ________________________________________.
      и (или) документов с истекшим сроком действия.
      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.
      Ф.И.О. (работника канцелярии услугодателя) (подпись).
      Исполнитель: Ф.И.О.(при его наличии).
      Телефон.
      Получил: Ф.И.О. (при его наличии)/подпись услугополучателя.
      "___" _________ 20__ год


  Приложение 3
к стандарту
государственной услуги
"Возбуждение исполнительного
производства на основании
исполнительного документа по
заявлению взыскателя"

      _____________________________________
Фамилия, имя, отчество (при наличии)
(далее – Ф.И.О), либо наименование
организации услугополучателя)
____________________________________
      (адрес услугополучателя)
                                    Расписка
                        об отказе в приеме документов
      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013
года "О государственных услугах", отдел №__ филиала некоммерческого АО
Государственная корпорация "Правительство для граждан" (указать адрес) отказывает в
приеме документов на оказание государственной услуги (указать наименование
государственной услуги в соответствии со стандартом государственной услуги) ввиду
представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному
стандартом государственной услуги, а именно:
      Наименование отсутствующих документов:
      1) ________________________________________;
      2) ________________________________________;
      3) ________________________________________.
      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.
      Ф.И.О. (работника Государственной корпорации) (подпись)
      Исполнитель: Ф.И.О.(при его наличии)
      Телефон.
      Получил: Ф.И.О. (при его наличии)/подпись услугополучателя
      "___" _________ 20__ год