"Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлікті беру қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

"Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесінің 2017 жылғы 26 мамырдағы № 10-қ қаулысы. Астана қаласы Әділет департаментінде 2017 жылғы 23 маусымда № 1110 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес, Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес "Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлікті беру қағидалары;

      2) осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес "Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы бекітілсін.

      2. "Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесінің сапаны бақылау және құқықтық қамтамасыз ету бөлімі осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау "Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесінің аппарат басшысы С.К. Амангельдиновке жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Төраға Ғ. Молдаш

  Астана қаласы бойынша
Тексеру комиссиясының
2017 жылғы "26" мамырдағы
№ 10-Қ қаулысына
1-қосымша

"Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлікті беру қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлікті беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәліктерді беру тәртібін айқындайды. 

      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі – Қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымы мен лауазымдық өкілеттіктерін растайтын құжат болып табылады.

      3. Тиісінше ресімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған куәлік жарамсыз болып саналады.

2. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      4. Қызметтік куәлік Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы (бұдан әрі – Тексеру комиссиясы) төрағасының қолы қойылып әкімшілік мемлекеттік қызметшілеріне беріледі.

      5. Қызметтік куәлік қызметкерлерге лауазымға тағайындалған, лауазымы ауысқан, бұған дейін берілген куәліктің мерзімі өткен, жоғалған, сондай-ақ бүлінген жағдайда беріледі.

      Қызметкерлер алған қызметтік куәлік үшін осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша Тексеру комиссияның мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналына қол қояды (бұдан әрі – есепке алу журналы).

      6. Қызметтік куәліктер мен есепке алу журналы персоналды басқару қызметінің сейфінде сақталады.

      7. Мемлекеттік қызметке алғаш қабылданған мемлекеттік қызметшіге қызметтік куәлікті тапсырған кезде пайдалану және оны сақтау тәртібі бойынша түсіндіру жүргізіледі.

      Қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде бұрын берілген қызметтік куәлік, жоғалту жағдайын қоспағанда, персоналды басқару қызметіне қайтарып берілуі тиіс.

      8. Персоналды басқару қызметі жыл сайын, 1 қаңтардағы жағдай бойынша, қызметтік куәліктердің есептік деректерге сәйкестігіне салыстырып тексеру жүргізеді.

      9. Қызметтік куәліктерін толтыру, ресімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды персоналды басқару қызметі жүзеге асырады.

      10. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі дереу персоналды басқару қызметі жазбаша (еркін) нысанда хабарлайды, бұқаралық ақпарат құралдарына хабарландыру береді.

      11. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбір фактісі бойынша персоналды басқару қызметінің басшысы қызметтік тергеп-тексеру туралы бұйрықтың шығуынан кейін он жұмыс күн мерзімінде қызметтік тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша Тексеру комиссияның тәртіптік комиссиясы кінәлілерді тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы мәселені қарайды.

      12. Жоғалған қызметтік куәліктер бұқаралық ақпарат құралдары арқылы жарамсыз деп жарияланады, бұл туралы персоналды басқару қызметінің басшысы хабардар етіледі. Жоғалғанның орнына жаңа қызметтік куәлікті қызметтік тергеп-тексеру жүргізілгеннен кейін персоналды басқару қызметі береді.

      13. Жұмыстан босатылған кезде қызметкер қызметтік куәлікті персоналды басқару қызметіне тапсырады.

      Куәлікті тапсырған кезде кету парағына қызметтік куәлікті беру үшін жауапты адамның қолы қойылады.

      14. Қызметкерлер жұмыстан босатылған не бүлінген кезде тапсырған қызметтік куәліктер еркін нысандағы тиісті жою туралы акт жасала отырып, бір жылда бір рет жойылуға жатады.

  "Астана қаласы бойынша
Тексеру комиссиясы"
мемлекеттік мекемесінің
қызметтік куәлікті беру
қағидаларына қосымша
  Нысан

"Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы


Қызметтік куәліктің нөмірі

Тегі, Аты, Жөні
(бар болған жағдайда)

Атқаратын лауазымы

Берілген күні

1.

2.

3.

4.

5.

1.





2.





      

      кестенің жалғасы

Алғаны жөнінде жеке қолы

Қызметтік куәлікті ауыстыруы және тапсырғаны, (тағайындалуы, лауазымының өзгеруі, мерзімінің өтуі, жұмыстан босатылуы, жоғалуы) туралы белгі

Қызметтік куәлікті жою (актінің нөмірі мен күні)

Ескертпе

6.

7.

8.

9.










      Ескертпе: "Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәліктерін беруді есепке алу журналы тігіліп, нөмірленіп және персоналды басқару қызметі басшысының қолымен және мөрімен расталады.

  Астана қаласы бойынша
Тексеру комиссиясының
2017 жылғы "26" мамырдағы
№ 10-Қ қаулысына
2-қосымша

"Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесі қызметтік куәлігінің сипаттамасы

      1. Куәлік мұқабаларының көлемі 21 см х 7 см (ашып көрсетілген түрінде), қанық көк түсті экобылғарыдан немесе жоғары сапалы жасанды былғарыдан жасалған.

      2. Куәліктің сыртқы бетінің ортасында алтын түсті Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі орналасқан, одан төмен "КУӘЛІК" деген типографиялық қаріппен жазба жазылады.

      3. Куәліктің ішкі жағында ақ түс аясында шеңберде орналасқан күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасын қолдана отырып көгілдір түсті қорғаныштық тангир бейнеленген. Жоғарғы бөлігінде (қазақ және орыс тілдерінде) "Астана қаласы бойынша Тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесі, одан төмен мәтіннен қара қызыл түсті үзік жолақпен бөлектелген "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" деген жазулар орналастырылған.

      4. Сол жағында: көгілдір түс аясында көлемі 3 х 4 см Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында көгілдір жасыл түсті "ҚАЗАҚСТАН" деген жазу және қазақ тіліндегі мәтін. Төменгі жағында куәліктің жарамдылық мерзімі (екі жыл мерзімге беріледі) көрсетіледі.

      5. Оң жағында: көлемі 2,5 х 3,5 см фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі-түсті), тиісінше Тексеру комиссиясы төрағасының қолымен және елтаңбалы мөрмен расталған орыс тіліндегі мәтін.

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Ревизионная комиссия по городу Астане" и его описания

Постановление ГУ "Ревизионная комиссия по городу Астане" от 26 мая 2017 года № 10-Қ. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 23 июня 2017 года № 1110

      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", Ревизионная комиссия по городу Астане ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Ревизионная комиссия по городу Астане" согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      2) описание служебного удостоверения государственного учреждения "Ревизионная комиссия по городу Астане" согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      2. Отделу контроля качества и правового обеспечения государственного учреждения "Ревизионная комиссия по городу Астане" обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата государственного учреждения "Ревизионная комиссия по городу Астане" Амангельдинова С.К.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Ғ. Молдаш

  Приложение 1
к постановлению Ревизионной
комиссии по городу Астане
от 26 мая 2017 года № 10-Қ

Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения
"Ревизионная комиссия по городу Астане"

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Ревизионная комиссия по городу Астане" (далее - Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Ревизионная комиссия городу Астане".

      2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее – Служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.

      3. Удостоверение без соответствующего оформления, с просроченным сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      4. Служебное удостоверение выдается административным государственным служащим за подписью председателя Ревизионной комиссии по городу Астане (далее – Ревизионная комиссия).

      5. Служебные удостоверения выдаются сотрудникам при назначении на должность, изменении должности, по истечении срока, утере, а также порчи ранее выданного удостоверения.

      За полученное служебное удостоверение сотрудники расписываются в журнале учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих Ревизионной комиссии (далее – журнал учета) по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      6. Служебные удостоверения и журнал учета хранятся в сейфе службы управления персоналом.

      7. При вручении служебного удостоверения государственному служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение по его пользованию и порядке его хранения.

      При замене служебного удостоверения, ранее выданное служебное удостоверение подлежит возврату в службу управления персоналом, за исключением случаев утери.

      8. Ежегодно, по состоянию на 1 января, службой управления персоналом проводится сверка соответствия служебных удостоверений их учетным данным.

      9.Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляет служба управления персоналом.

      10.В случае утраты или порчи служебного удостоверения, его владелец незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме службе управления персоналом, подает объявление в средства массовой информации.

      11.По каждому факту утраты, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению, руководитель службы управления персоналом в течение десяти рабочих дней со дня издания приказа о проведении служебного расследования проводит служебное расследование, по результатам которого дисциплинарная комиссия Ревизионной комиссии рассматривает вопрос о привлечении виновных к дисциплинарной ответственности.

      12.Утерянные служебные удостоверения через средства массовой информации объявляются недействительными, о чем информируется руководитель службы управления персоналом. Новое служебное удостоверение взамен утерянного выдается службой управления персоналом после проведения служебного расследования.

      13.При увольнении сотрудник сдает служебное удостоверение в службу управления персоналом.

      На обходном листе при сдаче служебного удостоверения ставится роспись лица, ответственного за выдачу служебного удостоверения.

      14. Служебные удостоверения, сданные сотрудниками при увольнении либо порче, один раз в год подлежат уничтожению с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме.

  Приложение
к Правилам выдачи служебного
удостоверения государственного
учреждения "Ревизионная комиссия
по городу Астане"
  Форма

Журнал учета выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Ревизионная комиссия по городу Астане"

Номер служебного удостоверения

Фамилия, Имя, Отчество
(при его наличии)

Занимаемая должность

Дата выдачи

1.

2.

3.

4.

5.

1.





2.





      продолжение таблицы

Личная роспись о получении

Отметка о замене и сдаче служебного удостоверения (назначение, изменение должности, истечение срока, увольнение, утеря)

Уничтожение служебного удостоверения (номер и дата акта)

Примечание

6.

7.

8.

9.









      Примечание: Журнал учета выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Ревизионная комиссия по городу Астане" прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется подписью и печатью руководителя службы управления персоналом.


  Приложение 2
к постановлению Ревизионной
комиссии по городу Астане
от 26 мая 2017 года № 10-Қ

Описание служебного удостоверения государственного учреждения
"Ревизионная комиссия по городу Астане"

      1. Обложка служебного удостоверения состоит из экокожи или кожзаменителя высокого качества темно – синего цвета, размером 21 см x 7 см (в развернутом состоянии).

      2. На лицевой стороне удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись "КУӘЛІК".

      3. На внутренней стороне удостоверения на белом фоне изображен защитный тангир голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге. В верхней части с двух сторон размещена надпись: Государственное учреждение "Ревизионная комиссия по городу Астане" (на казахском и русском языках), под ними, отделяющиеся от текста темно – красной отбивочной полосой, надписи "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ".

      4. На левой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан на голубом фоне размером 3 х 4 см, под гербом надпись лазурного цвета "ҚАЗАҚСТАН" и текст на казахском языке. Ниже указывается срок действия удостоверения (выдается сроком на пять лет).

      5. На правой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 2,5 х 3,5 см, текст на русском языке, заверенный подписью председателя Ревизионной комиссии и гербовой печатью.