"Мәдениет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 23 маусымдағы № А-7/293 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2017 жылғы 13 желтоқсандағы № А-12/570 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 8 қаңтарда № 6286 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2020 жылғы 20 қаңтардағы № А-1/21 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 20.01.2020 № А-1/21 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Мәдениет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 23 маусымдағы № А-7/293 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4914 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық құқықтық жүйесінде 2015 жылы 6 тамызда жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:

      1-тармақтың 2) тармақшасы алынып тасталсын;

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақмола облысы әкімінің орынбасары А.Е.Мысырәлімоваға жүктелсін.

      3. Осы қаулы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі М.Мырзалин

  Ақмола облысы әкімдігінің
2017 жылғы 13 желтоқсандағы
№ А-12/570 каулысына
қосымша
  Ақмола облысы әкімдігінің
2015 жылғы 23 маусымдағы
№ А-7/293 қаулысымен
бекітілген

"Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) "Ақмола облысының мәдениет басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі –көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "электрондық үкімет" www.egov.kz, www.eliсense.kz веб-порталы (бұдан әрі - Портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған).

      3. Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi – Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10320 болып тіркелген "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 22 қаңтардағы № 19 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлiк (бұдан әрi – куәлiк), не Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 146 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерде мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11238 болып тіркелген) "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік қызмет көрсету стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-1-тармағында көзделген жағдайларда және негiздер бойынша мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап (бұдан әрі - бас тарту туралы дәлелдi жауап).

      Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн беру нысаны: электрондық нысан.

      Куәлiктi қағаз жеткiзгiште алуға өтiнiш бiлдiрiлген жағдайда, мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi электрондық форматта ресiмделiп, басып шығарылады және көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң мөрiмен куәландырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекет ету тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды және мәдени құндылықтар ретінде қаралатын заттарды қабылдауды, оларды рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі - "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ) тіркеуді жүзеге асырады – 10 минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды тексеруді жүзеге асырады, сараптамалық комиссияға жолдау үшін құжаттарды және заттарды дайындайды немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 2 жұмыс күні;

      4) сараптамалық комиссия ұсынылған құжаттарды және заттарды талдайды, қорытынды мен заттарды жауапты орындаушыға береді – 5 жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ арқылы куәлікті дайындайды – 15 минут;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы куәлікке немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 сағат;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері куәлікті және мәдени құндылықтар ретінде қаралатын заттарды немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді – 10 минут.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу;

      2) жауапты орындаушыны анықтау;

      3) құжаттарды тексеру, дайындау және сараптамалық комиссияға жіберу немесе бас тарту туралы дәлелді жауап;

      4) сараптамалық комиссияның қорытындысы;

      5) куәліктің дайындалуы;

      6) куәлікке немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою;

      7) куәлікті немесе бас тарту туралы дәлелді жауап беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      4) сараптамалық комиссия.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды және мәдени құндылықтар ретінде қаралатын заттарды қабылдауды, оларды рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі - "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ) тіркеуді жүзеге асырады – 10 минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды тексеруді жүзеге асырады, сараптамалық комиссияға жолдау үшін құжаттарды және заттарды дайындайды немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 2 жұмыс күні;

      4) сараптамалық комиссия ұсынылған құжаттарды және заттарды талдайды, қорытынды мен заттарды жауапты орындаушыға береді – 5 жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ арқылы куәлікті дайындайды – 15 минут;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы куәлікке немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 сағат;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері куәлікті және мәдени құндылықтар ретінде қаралатын заттарды немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді – 10 минут.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзге көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. "Электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (әрекеттерінің) кезеңділігін және өтініш білдіру тәртібін сипаттау:

      көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) арқылы порталда, сондай-ақ паролін (Порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін) тіркеуді жүзеге асырады;

      1-процесс – көрсетілетін қызметті алушымен қызмет алу үшін Порталда ЖСН/БСН және паролін (авторизациялау процесі) енгізу процесі;

      1-шарт – тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтердің түпнұсқалығын Порталда ЖСН/БСН және пароль арқылы тексеру;

      2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты, авторизациялаудан бас тарту жөніндегі мәліметті Порталмен құрастыру;

      3-процесс – көрсетілетін қызметті алушымен осы регламентте көрсетілген қызметті таңдау, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару, көрсетілетін қызметті алушымен нысанды, оның құрылымы мен форматты талаптарын ескере отырып, толтыру (мәліметтерді енгізу), сұрау салу нысанына Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттардың қажетті көшірмелерін электронды түрде бекіту, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушымен көрсетілетін қызметті алушының электронды-цифрлық қолтаңбасының (бұдан әрі – ЭЦҚ) немесе сұрау салу куәлігі үшін біржолғы парольді (қол қою) енгізу арқылы тіркеу куәлігін таңдау;

      2-шарт – Порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқ екендігін, сондай-ақ сәйкестендіру мәліметтерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында) сәйкестігін тексеру;

      4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты, сұратылатын қызметте бас тарту туралы хабарландыруды құрастыру;

      5-процесс – көрсетілетін қызметті берушімен сұрау салуды өңдеу үшін "электрондық үкімет" өңірлік шлюздің автоматтандырылған жұмыс орнында "электронды үкімет" шлюзі арқылы көрсетілетін қызметті алушының куәландырылған (қол қойылған) ЭЦҚ электронды құжатты (көрсетілетін қызметті алушы) жолдау;

      6-процесс – осы регламенттің 5-тармағында қарастырылған көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдері (әрекеттері);

      7-процесс – көрсетілетін қызметті алушымен көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алуы. Электронды құжат көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ қолдану арқылы құрастырылады.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалды өзара әрекет ету диаграммасы, осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекет ету рәсімдерінің (әрекеттерінің) кезеңділігін нақтылы сипаттау, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау, осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.


  "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызметтің регламентіне
1 - қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі қолданылған ақпаратық жүйелердің функционалдық өзара әрікеттесуінің диаграммасы



      Қысқартылған атаулардың мағынасын ашу:

      Портал – "электрондық үкімет веб-порталы": www.egov.kz;

      ЭҮШ – "электрондық үкімет" шлюзі

  Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызметтің регламентіне
2 - қосымша

"Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестер анықтамалығы.





О внесении изменений в постановление акимата Акмолинской области от 23 июня 2015 года № А-7/293 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере культуры"

Постановление акимата Акмолинской области от 13 декабря 2017 года № А-12/570. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 8 января 2018 года № 6286. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 20 января 2020 года № А-1/21

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 20.01.2020 № А-1/21 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Акмолинской области "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере культуры" от 23 июня 2015 года № А-7/293 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4914, опубликовано 6 августа 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      подпункт 2) пункта 1 исключить;

      регламент государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Акмолинской области Мусралимову А.Е.

      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области М.Мурзалин

  Приложение
к постановлению акимата
Акмолинской области
от 13 декабря 2017 года
№ А-12/570
  Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 23 июня 2015 года
№ А-7/293

Регламент государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление культуры Акмолинской области" (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.mks.gov.kz, www.elicense.kz (далее – Портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная).

      3. Результат оказания государственной услуги – свидетельство на право временного вывоза культурных ценностей, по форме, утвержденной приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 22 января 2015 года № 19 "Об утверждении Правил выдачи свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей", зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10320 (далее – свидетельство), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги (далее - мотивированный ответ об отказе) в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 стандарта государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей", утвержденного приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 22 апреля 2015 года № 146 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11238) (далее - Стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги - электронная.

      В случае обращения за получением свидетельства на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель предоставляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием документов и предметы, рассматриваемые как культурные ценности, их регистрацию в государственной информационной системе разрешений и уведомлений (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование) – 10 минут;

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель услугодателя осуществляет проверку документов, подготавливает документы и предметы для направления в экспертную комиссию либо подготавливает мотивированный ответ об отказе - 2 рабочих дня;

      4) экспертная комиссия анализирует представленные документы и предметы, передает заключение и предметы ответственному исполнителю – 5 рабочих дней;

      5) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает свидетельство посредством ИС ГБД "Е-лицензирование" – 15 минут;

      6) руководитель услугодателя подписывает свидетельство либо мотивированный ответ об отказе – 1 час;

      7) сотрудник канцелярии услугодателя выдает свидетельство и предметы, рассматриваемые как культурные ценности либо мотивированный ответ об отказе – 10 минут.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) прием и регистрация документов;

      2) определение ответственного исполнителя;

      3) проверка, подготовка и направление документов в экспертную комиссию либо мотивированный ответ об отказе;

      4) заключение экспертной комиссии;

      5) подготовка свидетельства;

      6) подписание свидетельства либо мотивированного ответа об отказе;

      7) выдача свидетельства либо мотивированного ответа об отказе.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя;

      4) экспертная комиссия.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием документов и предметы, рассматриваемые как культурные ценности, их регистрацию в государственной информационной системе разрешений и уведомлений (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование) – 10 минут;

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель услугодателя осуществляет проверку документов, подготавливает документы и предметы для направления в экспертную комиссию либо подготавливает мотивированный ответ об отказе - 2 рабочих дня;

      4) экспертная комиссия анализирует представленные документы и предметы, передает заключение и предметы ответственному исполнителю – 5 рабочих дней;

      5) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает свидетельство посредством ИС ГБД "Е-лицензирование" – 15 минут;

      6) руководитель услугодателя подписывает свидетельство либо мотивированный ответ об отказе – 1 час;

      7) сотрудник канцелярии услугодателя выдает свидетельство и предметы, рассматриваемые как культурные ценности либо мотивированный ответ об отказе – 10 минут.

4. Описание порядка взаимодействия с иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства".

      услугополучатель осуществляет регистрацию на портале посредством индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес–идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале);

      процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на Портале для получения услуги;

      условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;

      процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП) услугополучателя либо с помощью ввода одноразового пароля для удостоверения (подписания) запроса;

      условие 2 – проверка на Портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" для обработки запроса услугодателем;

      процесс 6 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего регламента;

      процесс 7 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги в "личном кабинете" услугополучателя. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП руководителя услугодателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Портал указана в приложении 1 к настоящему регламенту.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.


  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача свидетельства
на право временного вывоза
культурных ценностей"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Портал



      Расшифровка аббревиатур:

      Портал – веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz;

      ШЭП – шлюз "электронного правительства".

  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача свидетельства
на право временного вывоза
культурных ценностей"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей"