"Есіл аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру тәртібін және оның сипаттамасын бекіту туралы

Ақмола облысы Есіл аудандық мәслихатының 2017 жылғы 21 қарашадағы № 20/4 шешімі. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 13 желтоқсанда № 6221 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы Есіл аудандық мәслихатының 2020 жылғы 17 маусымдағы № 72/3 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы Есіл аудандық мәслихатының 17.06.2020 № 72/3 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 8 бабының 3 тармағының 7) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 30 бабының 4 тармағына сәйкес, Есіл аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған "Есіл аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру тәртібі және оның сипаттамасы бекітілсін.

      2. Осы шешім Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудандық мәслихат
сессиясының төрағасы
О.Ахметов
      Аудандық
мәслихат хатшысы
С.Ағымбаева

  Есіл аудандық мәслихатының
2017 жылғы 21 қарашадағы
№ 20/4 шешімімен
бекітілген

"Есіл аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру тәртібі және оның сипаттамасы

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Есіл аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру қызметтік куәлігін беру тәртібі және оның сипаттамасы (бұдан әрі – Тәртіп) Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 8 бабы 3 тармағының 7) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 30 бабының 4 тармағына сәйкес әзірленген және "Есіл аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру тәртібін және оның сипаттамасын анықтайды.

      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі – қызметтік куәлік) мемлекеттік әкімшілік қызметшінің "Есіл аудандық мәслихатының аппараты" (бұдан әрі – мәслихат аппараты) мемлекеттік мекемесінде атқаратын қызметін растайтын ресми құжат болып табылады.

2. Қызметтік куәлігін беру тәртібі

      3. Қызметтік қуәлік Есіл аудандық мәслихаты хатшысының қолы қойылып белгіленген тәртіпте беріледі және Есіл аудандық мәслихаты хатшысының өкілеттігі мерзімінде жарамды болады.

      4. Қызметтік қуәлік лауазымға тағайындалған, орын ауысқан (қайта тағайындалған), бүлінген, жоғалған, бұрын берілген куәліктің қолдану мерзімі аяқталған кезде беріледі.

      5. Атқарып отырған лауазымынан босатылған, қызметтен шығарылған, орын ауысқан (қайта тағайындалған) кезде, қызметші тиісті өкімнің шыққан күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде қызметтік куәлікті алған жеріне тапсырады.

      6. Қызметтік куәліктің берілуі мен қайтарылуын есепке алуды осы Тәртіптің 1 қосымшасына сәйкес нысан бойынша қызметтік куәлікті беру және қайтару журналында жүзеге асырылады.

      7. Қызметтік куәліктің берілуі мен қайтарылуын есепке алуды мәслихат аппаратында лауазымдық міндеттеріне кадрлық жұмыс жүргізу кіретін қызметші (бұдан әрі – кадрлармен жұмыс бойынша қызметкер) жүзеге асырады.

      8. Қызметтік куәлікті есептен шығаруды және жоюды осы Тәртіптің 2 қосымшасына сәйкес нысан бойынша куәлікті есептен шығаруға және жоюға арналған актіні жасай отырып, кадрлармен жұмыс бойынша қызметші жүргізеді.

      9. Қызметтік куәлікті жоғалтқан немесе бүлдірген жағдайда қызметші үш жұмыс күні ішінде жазбаша түрде мәслихат аппаратының басшысына хабарлайды.

      10. Қызметтік куәлікті жоғалтқан қызметші жоғалған куәліктің жарамсыздығы туралы хабарландыруды жергілікті бұқаралық ақпарат құралдарына жариялауға жібереді.

      11. Қызметтік куәлікті дұрыс сақтамау нәтижесінде болған жоғалту, бүлдіру, сондай-ақ қызметтік куәлікті басқа тұлғаларға беру, қызметтік куәлікті жеке басы үшін қызметтен тыс мақсаттарда пайдаланудың әрбір фактісі бойынша мәслихат аппаратының басшысы белгіленген тәртіппен қызметтік тексеру жүргізу қажеттілігін қарайды.

      12. Қызметшінің кінәсінен жоғалған немесе бүлінген қызметтік куәлік өз қаражаты есебінен қалпына келтіріледі.

3. Қызметтік куәліктің сипаттамасы

      13. Қызметтік куәлік бір түрде көк түсті жасанды теріден жасалған мұқабада көзделген және ашық түріндегі өлшемі шамамен 6,5х20 сантиметр.

      14. Қызметтік куәліктің беттік жағының ортасында алтын түстес Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі орналасқан, төмен баспаханалық қаріппен мемлекеттік және орыс тілдерінде "КУӘЛІК", "УДОСТОВЕРЕНИЕ" жазбасы орындалған.

      15. Қызметтік куәліктің ішкі жағы күннің жасырын пішіні мен шеңберде қалықтаған бүркітті пайдаланып қоңыр-көк байқатпайтын тангир бейнеленген көк түсте орындалған.

      16. Қызметтік куәліктің жоғарғы бөлігінің екі жағында мемлекеттік мекеменің толық атауы басылып жазылады: мемлекеттік тілде "Ақмола облысы "ЕСІЛ АУДАНДЫҚ МӘСЛИХАТЫНЫҢ АППАРАТЫ" мемлекеттік мекемесі"" және орыс тілінде ""Государственное учреждение "АППАРАТ ЕСИЛЬСКОГО РАЙОННОГО МАСЛИХАТА" Акмолинская область". Одан төмен мәтіннен қызыл түсті үзік жолақпен бөлектелген тиісінше "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ", "РЕСПУБЛИКА КАЗАХСТАН" деген жазулар орналастырылған.

      17. Куәліктің ішкі сол жағының сол жағында Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі орналасқан, оның жанында жоғарғы жағында "№___ КУӘЛІК" деп жазылады. Төменде тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және қызметшінің лауазымы мемлекеттік тілде көрсетіледі. Төменгі сол жақ шетінде қызметтік бланк нөмірі және мемлекеттік тілде қызметтік куәліктің берілген күні көрсетілген.

      18. Ішкі оң жағының сол жағында 3х4 сантиметр мөлшерлі фотосуретке арналған орын. Фотосуреттің жанында жоғарғы жағында орыс тілінде "УДОСТОВЕРЕНИЕ №___" деп жазылады, төменде тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және қызметкердің лауазымы орыс тілінде көрсетіледі. Төменгі шетінде "Есіл аудандық мәслихатының хатшысы _______".

                                                            (қолы) (аты-жөні, тегі)

      19. Куәлік Есіл аудандық мәслихаты хатшысының қолымен куәландырылады және елтаңбалы мөрмен мөрленеді.

  "Есіл аудандық мәслихатының
аппараты" мемлекеттік
мекемесінің қызметтік куәлігін
беру тәртібіне және
оның сипаттамасына
1 қосымша

"Есіл аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру және қайтару журналы

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Атқаратын лауазымы

Қызметтік куәліктің №

Беру күні

Қызметтік куәлікті алған қызметшінің қолы

Қайтаруы туралы белгі (күні, тапсырушының қолы)

Жою туралы белгі

      Ескертпе: журнал тігілген және нөмірленген болуы тиіс.


  "Есіл аудандық мәслихатының
аппараты" мемлекеттік
мекемесінің қызметтік куәлігін
беру тәртібіне және
оның сипаттамасына
2 қосымша

      ___________________

      Ұйымның атауы

      АКТІ № ______

      __________ _________

      Жасалу орны күні

      Біз, төменде қол қойғандар (кемінде 3 қызметші, тегін, атын, әкесінің атын (бар болса), атқаратын лауазымын көрсету керек), Қызметтік куәлік беру тәртібінің 7 тармағы негізінде, "Есіл аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі қызметшілерінің қызметтік куәлігін есептен шығару және жою бойынша _______________________________

      осы актіні жасадық.                                     (себебін көрсетіп)

      _____________________________            ________________ ______

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)       лауазымның атауы       қолы

      _____________________________            ________________ ______

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)       лауазымның атауы       қолы

      _____________________________            ________________ ______

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)       лауазымның атауы       қолы

Об утверждении Порядка выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Есильского районного маслихата" и его описания

Решение Есильского районного маслихата Акмолинской области от 21 ноября 2017 года № 20/4. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 13 декабря 2017 года № 6221. Утратило силу решением Есильского районного маслихата Акмолинской области от 17 июня 2020 года № 72/3

      Сноска. Утратило силу решением Есильского районного маслихата Акмолинской области от 17.06.2020 № 72/3 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с подпунктом 7) пункта 3 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", Есильский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемый Порядок выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Есильского районного маслихата" и его описание.

      2. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Председатель сессии
районного маслихата
О.Ахметов
      Секретарь
районного маслихата
С.Агымбаева

  Утвержден
решением Есильского
районного маслихата
от 21 ноября 2017 года
№ 20/4

Порядок выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Есильского районного маслихата" и его описание

1. Общие положения

      1. Настоящий Порядок выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Есильского районного маслихата" и его описание (далее – Порядок) разработан в соответствии с подпунктом 7) пункта 3 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и определяет порядок выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Есильского районного маслихата" и его описание.

      2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее – служебное удостоверение) является официальным документом, подтверждающим занимаемую административным государственным служащим должность в государственном учреждении "Аппарат Есильского районного маслихата" (далее – аппарат маслихата).

2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      3. Служебное удостоверение выдается в установленном порядке за подписью секретаря Есильского районного маслихата и действует на срок полномочий секретаря Есильского районного маслихата.

      4. Служебное удостоверение выдается при назначении на должность, перемещении (переназначении), порче, утере, по истечении срока действия ранее выданного удостоверения.

      5. При освобождении от занимаемой должности, увольнении, перемещении (переназначении), служащий в течение трех рабочих дней со дня вынесения соответствующего распоряжения сдает служебное удостоверение по месту его получения.

      6. Учет выдачи и возврата служебного удостоверения осуществляется в журнале выдачи и возврата служебных удостоверений по форме, согласно приложению 1 к настоящему Порядку.

      7. Учет выдачи и возврата служебного удостоверения осуществляется служащим, в должностные обязанности которого входит ведение кадровой работы в аппарате маслихата (далее – служащий по работе с кадрами).

      8. Списание и уничтожение служебного удостоверения производится служащим по работе с кадрами с составлением акта на списание и уничтожение служебного удостоверения по форме, согласно приложению 2 к настоящему Порядку.

      9. В случае утраты или порчи служебного удостоверения, служащий в течение трех рабочих дней в письменной форме сообщает об этом руководителю аппарата маслихата.

      10. Служащий, утерявший служебное удостоверение, направляет на опубликование в средствах массовой информации объявление о недействительности утерянного служебного удостоверения.

      11. По каждому факту утери, порчи служебного удостоверения, произошедшего в результате недобросовестного его хранения, а также передачи служебного удостоверения другим лицам или использования служебного удостоверения в личных внеслужебных целях, руководителем аппарата маслихата в установленном порядке рассматривается необходимость проведения служебного расследования.

      12. Утраченное или испорченное служебное удостоверение по вине служащего восстанавливается за счет собственных средств.

3. Описание служебного удостоверения

      13. Служебное удостоверение предусмотрено одного вида в переплете из искусственной кожи синего цвета и в развернутом виде имеет примерный размер 6,5х20 сантиметров.

      14. На лицевой стороне служебного удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнены надписи "КУӘЛІК", "УДОСТОВЕРЕНИЕ" на государственном и русском языках.

      15. Внутренние стороны служебного удостоверения выполнены в голубом цвете с изображением защитного тангира темно-голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге.

      16. В верхней части служебного удостоверения с двух сторон печатается полное наименование государственного учреждения: на государственном языке "Ақмола облысы "ЕСІЛ АУДАНДЫҚ МӘСЛИХАТЫНЫҢ АППАРАТЫ" мемлекеттік мекемесі"" и русском языке ""Государственное учреждение "АППАРАТ ЕСИЛЬСКОГО РАЙОННОГО МАСЛИХАТА" Акмолинская область". Под ними, отделяющиеся от текста красной отбивочной полосой, расположены надписи "Қазақстан Республикасы", "Республика Казахстан" соответственно.

      17. На левой внутренней стороне удостоверения слева расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан, рядом с ним сверху пишется надпись "№____КУӘЛІК". По ниспадающей указывается фамилия, имя, отчество (при его наличии) и должность служащего на государственном языке. По нижнему краю слева указывается номер служебного бланка и дата выдачи служебного удостоверения на государственном языке.

      18. На правой внутренней стороне слева место для фотографии размером 3х4 сантиметра. Рядом с фотографией сверху на русском языке пишется надпись "УДОСТОВЕРЕНИЕ №____", по ниспадающей указывается фамилия, имя, отчество (при его наличии) и должность служащего на русском языке. По нижнему краю указывается надпись "Есіл аудандық мәслихатының хатшысы___________ _____________".

      (қолы) (аты-жөні, тегі)

      19. Удостоверение заверяется подписью секретаря Есильского районного маслихата и скрепляется оттиском гербовой печати.

  Приложение 1
к Порядку выдачи
служебного удостоверения
государственного учреждения
"Аппарат Есильского районного
маслихата" и его описание

Журнал учета выдачи и возврата служебных удостоверений государственного учреждения "Аппарат Есильского районного маслихата"

Фамилия, имя, отчество (при наличии) служащего

Занимаемая должность

№ служебного удостоверения

Дата выдачи

Роспись служащего, в получении служебного удостоверения

Отметка о возврате (дата, роспись сдающего)

Отметка об уничтожении

      Примечание: журнал должен быть прошнурован и пронумерован


  Приложение 2
к Порядку выдачи
служебного удостоверения
государственного учреждения
"Аппарат Есильского районного
маслихата" и его описание

      ________________________

      Наименование организации


      АКТ №_______

      ______________ _________

      Место составления       дата

      Мы, нижеподписавшиеся (не менее 3 служащих, указать фамилию, имя, отчество (при наличии), занимаемую должность), составили настоящий акт по списанию и уничтожению служебных удостоверений служащих государственного учреждения "Аппарат Есильского районного маслихата" на основании пункта 7 Порядка выдачи служебного удостоверения, в связи с ____________________________________________________________________

      (указать причину)

      ____________________________            _________________            ________

      Фамилия, имя, отчество (при наличии)       наименование должности      подпись


      _______________________________            __________________      _______

      Фамилия, имя, отчество (при наличии)             наименование должности       подпись

      ______________________________            ______________________      _______

      Фамилия, имя, отчество ( при наличии)             наименование должности       подпись