"Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлігін беру Қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Ақтөбе облысы Әйтеке би аудандық мәслихатының 2017 жылғы 9 маусымдағы № 131 шешімі. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 17 шілдедегі № 5596 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Әйтеке би аудандық мәслихатының 2020 жылғы 17 маусымдағы № 415 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Әйтеке би аудандық мәслихатының17.06.2020 № 415 шешімімен (01.06.2020 бастап қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6 бабына, Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 30 бабының 4 тармағына сәйкес, Әйтеке би аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Осы шешімге қоса беріліп отырған "Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы бекітілсін.

      2. Осы шешім оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Әйтеке би аудандық
мәслихатының
Әйтеке би аудандық мәслихатыныңхатшысы
      сессия төрағасы
      Л.Г.Бураханова Е.Таңсықбаев

  2017 жылғы 9 маусымдағы № 131 Әйтеке би аудандық мәслихатының шешімімен бекітілген

"Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Әйтеке би аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Әйтеке би аудандық мәслихаты аппараты" (бұдан әрі – аппарат) мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлігін беру тәртібін айқындайды.

      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі – қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымы мен лауазымдық өкілеттіктерін растайтын құжат болып табылады.

      3. Тиісінше ресімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған куәлік жарамсыз болып саналады.

2. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      4. Қызметтік куәлік Әйтеке би аудандық мәслихаты хатшысының (бұдан әрі – мәслихат хатшысы) қолы қойылып беріледі.

      5. Қызметтік куәлік мемлекеттік қызметшіге лауазымға тағайындалған, лауазымы ауысқан, жоғалған, сондай-ақ бұған дейін берілген куәлік бүлінген жағдайда беріледі.

      Мемлекеттік қызметші қызметтік куәлікті алу барысында осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша аппараттың мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналында қол қояды (бұдан әрі – есепке алу журналы).

      6. Қызметтік куәліктер және есепке алу журналы аппараттың кадр жұмысына жауапты қызметкерлердің сейфінде сақталады.

      7. Мемлекеттік қызметке алғаш қабылданған мемлекеттік қызметшіге қызметтік куәлікті тапсырған кезде пайдалану және оны сақтау тәртібі бойынша түсіндіру жүргізіледі.

      Осы Қағидалардың 5 – тармағында көзделген жағдайларда, қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде, қызметтік куәлікті беруге жауапты, кадр жұмысына жауапты қызметкер бұрын берілген қызметтік куәлікті қайтарып алады.

3. Қызметтік куәліктің сипаттамасы

      8. Қызметтік куәліктің мұқабасы көлемі 19 x 6,5 сантиметр (ашып көрсетілген түрінде), күрең қызыл түсті экобылғарыдан немесе жоғары сапалы
жасанды былғарыдан тұрады.

      9. Куәліктің сыртқы бетінің ортасында Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының алтын түсті бейнесі орналасқан, одан төмен типографиялық қаріппен "ӘЙТЕКЕ БИ АУДАНДЫҚ МӘСЛИХАТЫНЫҢ АППАРАТЫ" мемлекеттік мекемесі деген жазу жазылған.

      10. Куәліктің ішкі жағында ақ түс аясында шеңберде орналасқан күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасын қолдана отырып көгілдір түсті қорғаныштық тангир бейнеленген. Жоғарғы бөлігінде "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ", "РЕСПУБЛИКА КАЗАХСТАН" деген жазулар, одан төмен мәтіннен қызыл түсті үзік жолақпен бөлектелген "ӘЙТЕКЕ БИ АУДАНДЫҚ МӘСЛИХАТЫНЫҢ АППАРАТЫ", мемлекеттік мекемесі, государственное учреждение "АППАРАТ АЙТЕКЕБИЙСКОГО РАЙОННОГО МАСЛИХАТА" деген жазулар орналастырылған.

      11. Сол жағында: көлемі 3х4 сантиметр фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі-түсті), жанында қызметтік куәліктің нөмірі, аты, әкесінің аты (бар болса), тегі, атқаратын лауазымы көрсетіледі. Мәтін мемлекеттік тілде басылады, аудандық мәслихат хатшысының қолымен және елтаңбалы мөрмен расталады.

      12. Оң жағында: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында көгілдір жасыл түсті "ҚАЗАҚСТАН" деген жазу, жанында қызметтік куәліктің нөмірі, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), атқаратын лауазымы көрсетіледі. Мәтін орыс тілінде басылады. Одан төмен куәліктің жарамдылық мерзімі (екі жыл мерзімге беріледі) көрсетіледі.

4. Қорытынды ережелер

      13. Кадр жұмысына жауапты қызметкер жыл сайын, 1 қаңтардағы жағдай бойынша, қызметтік куәліктердің есептік деректерге сәйкестігіне салыстырма тексеру жүргізеді.

      14. Қызметтік куәліктерді толтыру, ресімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды аудандық мәслихат аппаратының басшысы жүзеге асырады.

      15. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі дереу кадр жұмысына жауапты қызметкерге жазбаша (еркін) нысанда хабарлайды, бұқаралық ақпарат құралдарына хабарландыру береді.

      16. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе мақсатқа сай емес пайдаланудың әрбір фактісі бойынша кадр жұмысына жауапты қызметкер қызметтік тексеру өткізу туралы өкім шыққан күннен бастап он жұмыс күн ішінде қызметтік тексеру жүргізеді,

      оның нәтижелері бойынша аппараттың тәртіптік комиссиясы кінәлі тұлғаларды тәртіптік жауапкершілікке тарту жөнінде мәселені қарайды.

      17. Жоғалған қызметтік куәліктер бұқаралық ақпарат құралдары арқылы жарамсыз деп жарияланады, бұл туралы кадр қызметі хабардар етеді.

      Жоғалғанның орнына жаңа қызметтік куәлікті қызметтік тексеру жүргізілгеннен кейін кадр жұмысына жауапты қызметкер береді.

      18. Жұмыстан босатылған кезде мемлекеттік қызметші қызметтік куәлікті кадр жұмысына жауапты қызметкерге тапсырады.

      Куәлікті тапсырған кезде кету парағына қызметтік куәлікті беру үшін жауапты тұлғаның қолы қойылады.

      19. Жұмыстан босатылған, не бүлінген кезде мемлекеттік қызметшілермен тапсырылған қызметтік куәліктер еркін нысандағы жою туралы тиісті акт жасала отырып, бір жылда бір рет жойылуға жатады.

  Әйтеке би аудандық мәслихаты аппаратының мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлігін беру Қағидаларына және оның сипаттамасына қосымша
  нысан

Әйтеке би аудандық мәслихаты аппаратының мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлігін беруді есепке алу журналы

Қызмет-
тік куәлік-
тің
нөмірі

Тегі, аты, жөні (бар болған жағдай-
да)

Атқара-
тын
лауазымы

Беріл-
ген
күні

Алын-
ғаны
жөнін-
де
жеке
қолы

Қызметтік
куәлікті
ауыстыруы
және тапсырғаны,
(тағайындалуы
лауазымының
өзгеруі,мерзімінің
өтуі, жұмыстан босатылуы, жоғалуы туралы белгі)

Қыз-
меттік куәлік-
ті жою
(акті-
нің нөмері
мен күні)

Ес-
керт-пе

1

2

3

4

5

6

7

8

9

      Ескертпе: Әйтеке би аудандық мәслихаты аппаратының мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәліктерін беруді есепке алу журналы тігіліп, нөмірленіп және кадр қызметі қызметкерінің қолымен және елтаңбалы мөрмен расталады.

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарат Айтекебийского районного маслихата" и его описания

Решение маслихата Айтекебийского района Актюбинской области от 9 июня 2017 года № 131. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 17 июля 2017 года № 5596. Утратило силу решением Айтекебийского районного маслихата Актюбинской области от 17 июня 2020 года № 415

      Сноска. Утратило силу решением Айтекебийского районного маслихата Актюбинской области от 17.06.2020 № 415 (вводится в действие с 01.06.2020).

      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", Айтекебийский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые к настоящему решению Правила выдачи служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарат Айтекебийского районного маслихата" и его описание.

      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии Секретарь Айтекебийского
      Айтекебийского районного маслихата районного маслихата
      Л.Г.Бураханова Е.Б.Тансыкбаев

  Утверждены решением Айтекебийского районного маслихата от 9 июня 2017 года № 131

Правила выдачи служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарат Айтекебийского районного маслихата" и его описание

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарат Айтекебийского районного маслихата" и его описание (далее - Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственным служащим государственного учреждения "Аппарата Айтекебийского районного маслихата" (далее -аппарат).

      2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее - служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.

      3. Удостоверение без соответствующего оформления, с просроченным сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      4. Служебное удостоверение выдается за подписью секретаря Айтекебийского районного маслихата (далее - секретарь маслихата).

      5. Служебное удостоверение выдается государственному служащему при назначении на должность, изменении должности, утере, а также в случае порчи ранее выданного удостоверения.

      При получении служебного удостоверения государственный служащий расписывается в журнале учета выдачи служебного удостоверения государственным служащим аппарата (далее - журнал учета) по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      6. Служебные удостоверения и журнал учета хранятся в сейфе служащего, ответственного за кадровую работу аппарата.

      7. При вручении служебного удостоверения государственному служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение по его пользованию и порядке его хранения.

      При замене служебного удостоверения в случаях, предусмотренных пунктом 5 настоящих Правил, ранее выданное служебное удостоверение

      изымается служащим ответственного за кадровую работу, ответственным за выдачу служебного удостоверения.

3. Описание служебного удостоверения

      8. Обложка служебного удостоверения состоит из экокожи или кожзаменителя высокого качества бордового цвета, размером 19 х 6,5 сантиметров (в развернутом состоянии).

      9. На лицевой стороне удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись "ӘЙТЕКЕ БИ АУДАНДЫҚ МӘСЛИХАТЫНЫҢ АППАРАТЫ" мемлекеттік мекемесі.

      10. На внутренней стороне удостоверения на белом фоне изображен защитный тангир голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге. В верхней части размещены надписи "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ", "РЕСПУБЛИКА КАЗАХСТАН"; под ними, отделяющиеся от текста красной отбивочной полосой, надписи "ӘЙТЕКЕ БИ АУДАНДЫҚ МӘСЛИХАТЫНЫҢ АППАРАТЫ" мемлекеттік мекемесі, Государственное учреждение "АППАРАТ АЙТЕКЕБИЙСКОГО РАЙОННОГО МАСЛИХАТА".

      11. На левой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 3х4 сантиметров, рядом указывается номер служебного удостоверения, имя, отчество (при наличии), фамилия, занимаемая должность. Текст печатается на государственном языке, заверяется подписью секретаря районного маслихата и гербовой печатью.

      12. На правой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан, под гербом надпись лазурного цвета "ҚАЗАҚСТАН", рядом указывается номер служебного удостоверения, фамилия, имя, отчество (при наличии), занимаемая должность. Текст печатается на русском языке. Ниже указывается срок действия удостоверения (выдается сроком на два года).

4. Заключительные положения

      13. Ежегодно, по состоянию на 1 января, служащим, ответственным за кадровую работу, проводится сверка соответствия служебных удостоверений их учетным данным.

      14. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляет руководитель Аппарата.

      15. В случае утраты или порчи служебного удостоверения, его владелец незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме кадровую службу, подает объявление в средства массовой информации.

      16. По каждому факту утраты, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению, служащий,

      ответственный за кадровую работу в течении десяти рабочих дней со дня издания распоряжения о служебном расследовании проводит служебное расследование, по результатам которого дисциплинарная комиссия аппарата рассматривает вопрос о привлечении виновных лиц к дисциплинарной ответственности.

      17. Утерянные служебные удостоверения через средства массовой информации объявляются недействительными, о чем информируется служащий ответственный за кадровую работу.

      Новое служебное удостоверение взамен утерянного выдается служащим, ответственным за кадровую работу после проведения служебного расследования.

      18. При увольнении государственный служащий сдает служебное удостоверение служащему ответственному за кадровую работу

      На обходном листе при сдаче удостоверения ставится роспись лица, ответственного за выдачу служебного удостоверения.

      19. Служебные удостоверения, сданные государственными служащими при увольнении, либо при порче, один раз в год подлежат уничтожению с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме.

  Приложение к Правилам выдачи служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарата Айтекебийского районного маслихата" и его описания

Журнал учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарата Айтекебийского районного маслихата"

Номер
служеб
ного
удосто-
верения

Фамилия,
имя, отчество
(при наличии)

Зани-мае-
мая
долж-
ность

Дата
выдачи

Личная
роспись
о полу-чении

Отметка
о замене
и сдаче
служебного
удостовере-ния (назначение,изменение
должности,
истечение срока, увольнение,
утеря)

Уничтоже-ние служебного
удостовере-ния
(номер и дата акта)

Приме-
чание

1

2

3

4

5

6

7

8

9

      Примечание: Журнал учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих аппарата Айтекебийского районного маслихата прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется подписью сотрудника кадровой службы и гербовой печатью.