"Әлеуметтік-еңбек саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 шілдедегі № 158 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2017 жылғы 13 наурызда № 36 қаулысы. Жамбыл облысы Әділет департаментінде 2017 жылғы 17 сәуірде № 3388 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2021 жылғы 19 наурыздағы № 73 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 19.03.2021 № 73 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Әлеуметтік-еңбек саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 шілдедегі № 158 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2735 болып тіркелген, 2015 жылдың 8 қыркүйегінде "Ақ жол" газетінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Шетелдік қызметкерге жұмысқа орналасуға және жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оны ресми жариялануын;

      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы қаулыдан туындайтын басқа да шаралардың қабылдануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Б.Орынбековке жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2017 жылғы "13" наурыздағы
№ 36 қаулысына қосымша
  Жамбыл облысы әкімдігінің
2015 жылғы "27" шілдедегі
№ 158 қаулысымен бекітілген

"Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Әлеуметтік-еңбек саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 279 бұйрығымен бекітілген "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11342 болып тіркелген) (бұдан әрі - стандарт) "Жамбыл облысы әкімдігінің жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Көрсетілетін қызметті алушыдан (жұмыс берушіден) өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) www.egov.kz, www.elicense.kz "электрондық үкімет", веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

      стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін шетелдік жұмыс күшін тартуға берілген қайта рәсімделген рұқсат және ұзартылған рұқсат (бұдан әрі – шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат) не стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәждемелі жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру нысаны – электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

2. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімін (іс-қимылдарды) бастаудың негізі көрсетілетін қызметті алушымен (не сенiмхат бойынша оның өкiлiмен) жүгінген кезде стандарттың 9-тармағында көрсетілген мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды ұсыну болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      рұқсат беру, рұқсатты ұзарту немесе рұқсатты қайта ресімдеу кезінде:

      1) көрсетілетін қызмет беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар түскен сәттен бастап 20 (жиырма) минут ішінде оларды кіріс хат-хабарларында тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына енгізеді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 20 (жиырма) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) құжаттарын қарайды және оларды көрсетілетін қызмет беруші басшысының орынбасарына жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) құжаттарын 20 (жиырма) минут ішінде ұсынылған талаптарға сәйкес келуіне қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) құжаттарын 20 (жиырма) минут ішінде ұсынылған талаптарға сәйкес келуіне қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің бөлімнің қызметкеріне орындауға береді;

      5) бөлімнің қызметкері көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі арқылы келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) рұқсат қағаз алуға құжаттарын 7 (жеті) жұмыс күні ішінде, рұқсатты қайта рәсімдеуге құжаттарын 5 (бес) жұмыс күні ішінде, рұқсатты ұзартуға құжаттарын 3 (үш) жұмыс күні ішінде қарап, рұқсат беру немесе одан бас тарту туралы хабарлама дайындайды және оны қағаз немесе электронды түрде қол қою үшін қызмет берушінің басшысына (басшы орынбасарына) жібереді;

      6) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы (басшы орынбасары) қағаз немесе электрондық түрде хабарламаға қол қойып, бөлімнің қызметкеріне 20 (жиырма) минут ішінде жолдайды;

      7) көрсетілетін қызметті беруші бөлімнің қызметкері қызметті алушыға (не сенiмхат бойынша оның өкiлiне) қағаз немесе электрондық түрде хабарламаны 1 (бір) жұмыс күні ішінде береді;

      8) көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге рұқсатты бергені үшін алымды енгізгенін растайтын құжаттардың көшірмелерін 10 (он) жұмыс күні ішінде тапсырғаннан кейін, бөлімнің қызметкері рұқсат қағазды дайындайды және оны қағаз немесе электронды түрде қол қою үшін қызмет берушінің басшысына (басшы орынбасарына) 20 (жиырма) минут ішінде жібереді;

      9) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы (басшы орынбасары) қағаз немесе электрондық түрде рұқсат қағазға қол қойып, бөлімнің қызметкеріне 20 (жиырма) минут ішінде жолдайды;

      10) көрсетілетін қызметті беруші бөлімнің қызметкері қызметті алушыға (не сенiмхат бойынша оның өкiлiне) қағаз немесе электрондық түрде рұқсат қағазды 1 (бір) жұмыс күні ішінде береді.

      корпоративішілік ауыстыру шеңберінде:

      1) көрсетілетін қызмет беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар түскен сәттен бастап 20 (жиырма) минут ішінде оларды кіріс хат-хабарларында тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына енгізеді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 20 (жиырма) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) құжаттарын қарайды және оларды көрсетілетін қызмет беруші басшысының орынбасарына жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) құжаттарын 20 (жиырма) минут ішінде ұсынылған талаптарға сәйкес келуіне қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) құжаттарын 20 (жиырма) минут ішінде ұсынылған талаптарға сәйкес келуіне қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің бөлімнің қызметкеріне орындауға береді;

      5) бөлімнің қызметкері көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі арқылы келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) рұқсат қағаз алуға құжаттарын 7 (жеті) жұмыс күні ішінде, рұқсатты қайта рәсімдеуге және ұзартуға құжаттарын 5 (бес) жұмыс күні ішінде қарап, рұқсат қағазды дайындайды және оны қағаз немесе электронды түрде қол қою үшін қызмет берушінің басшысына (басшы орынбасарына) жібереді;

      6) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы (басшы орынбасары) қағаз немесе электрондық түрде рұқсат қағазға қол қойып, бөлімнің қызметкеріне 20 (жиырма минут) ішінде жолдайды;

      7) көрсетілетін қызметті беруші бөлімнің қызметкері қызметті алушыға (не сенiмхат бойынша оның өкiлiне) қағаз немесе электрондық түрде рұқсат қағазды 1 (бір) жұмыс күні ішінде береді.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдардың) нәтижесі мынадай рәсімді орындауды бастау үшін негіз болады:

      1) көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) өтінішін және мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті өзге құжаттарын көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесінде тіркеу және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беру;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысы орынбасарының бұрыштамасы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімі басшысының бұрыштамасы;

      5) Хабарламаны, рұқсат қағазды рәсімдеу және оларды көрсетілетін қызметті беруші басшысына (басшының орынбасарына) қол қою үшін тапсыру;

      6) Хабарламаны немесе рұқсат қағазды қызмет алушыға (не сенiмхат бойынша оның өкiлiне) беру немесе порталға жолдау.

3. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімінің басшысы;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімінің қызметкері.

      8. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) дәйектілігін сипаттау:

      рұқсат беру, рұқсатты ұзарту немесе рұқсатты қайта ресімдеу кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар түскен сәттен бастап 20 (жиырма) минут ішінде оларды кіріс хат-хабарларында тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына енгізеді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 20 (жиырма) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) құжаттарын қарайды және оларды көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасарына жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) құжаттарын 20 (жиырма) минут ішінде ұсынылған талаптарға сәйкес келуіне қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына жолдайды;

      4) көрсетілген қызметті берушінің бөлімнің басшысы көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) құжаттарын 20 (жиырма) минут ішінде ұсынылған талаптарға сәйкес келуіне қарайды және көрсетілетін қызмет берушінің бөлім қызметкеріне орындауға береді;

      5) бөлімнің қызметкері көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі арқылы келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) рұқсат қағаз алуға құжаттарын 7 (жеті) жұмыс күні ішінде, рұқсатты қайта рәсімдеуге құжаттарын 5 (бес) жұмыс күні ішінде, рұқсатты ұзартуға құжаттарын 3 (үш) жұмыс күні ішінде қарап, рұқсат беру немесе одан бас тарту туралы хабарлама дайындайды және оны қағаз немесе электронды түрде қол қою үшін қызмет берушінің басшысына (басшы орынбасарына) жібереді;

      6) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы (басшы орынбасары) қағаз немесе электрондық түрде хабарламаға қол қойып, бөлімнің қызметкеріне 20 (жиырма) минут ішінде жолдайды;

      7) көрсетілетін қызметті беруші бөлімнің қызметкері қызметті алушыға (не сенiмхат бойынша оның өкiлiне) қағаз немесе электрондық түрде хабарламаны 1 (бір) жұмыс күні ішінде береді;

      8) көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге рұқсатты бергені үшін алымды енгізгенін растайтын құжаттардың көшірмелерін 10 (он) жұмыс күні ішінде тапсырғаннан кейін, бөлімнің қызметкері рұқсат қағазды дайындайды және оны қағаз немесе электронды түрде қол қою үшін қызмет берушінің басшысына (басшы орынбасарына) 20 (жиырма) минут ішінде жібереді;

      9) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы (басшы орынбасары) қағаз немесе электрондық түрде рұқсат қағазға қол қойып, бөлімнің қызметкеріне 20 (жиырма) минут ішінде жолдайды;

      10) көрсетілетін қызметті беруші бөлімнің қызметкері қызметті алушыға (не сенiмхат бойынша оның өкiлiне) қағаз немесе электрондық түрде рұқсат қағазды 1 (бір) жұмыс күні ішінде береді.

      корпоративішілік ауыстыру шеңберінде:

      1) көрсетілетін қызмет беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар түскен сәттен бастап 20 (жиырма) минут ішінде оларды кіріс хат-хабарларында тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына енгізеді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 20 (жиырма) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) құжаттарын қарайды және оларды көрсетілетін қызмет беруші басшысының орынбасарына жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) құжаттарын 20 (жиырма) минут ішінде ұсынылған талаптарға сәйкес келуіне қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) құжаттарын 20 (жиырма) минут ішінде ұсынылған талаптарға сәйкес келуіне қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің бөлімнің қызметкеріне орындауға береді;

      5) бөлімнің қызметкері көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі арқылы келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының (не сенiмхат бойынша оның өкiлiнің) рұқсат қағаз алуға құжаттарын 7 (жеті) жұмыс күні ішінде, рұқсатты қайта рәсімдеуге және ұзартуға құжаттарын 5 (бес) жұмыс күні ішінде қарап, рұқсат қағазды дайындайды және оны қағаз немесе электронды түрде қол қою үшін қызмет берушінің басшысына (басшы орынбасарына) жібереді;

      6) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы (басшы орынбасары) қағаз немесе электрондық түрде рұқсат қағазға қол қойып, бөлімнің қызметкеріне 20 (жиырма) минут ішінде жолдайды;

      7) көрсетілетін қызметті беруші бөлімнің қызметкері қызметті алушыға (не сенiмхат бойынша оның өкiлiне) қағаз немесе электрондық түрде рұқсат қағазды 1 (бір) жұмыс күні ішінде береді.

4. Өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Жүгіну тәртібін және портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызмет беруші мен қызмет алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі және (немесе) бизнес сәйкестендіру нөмірі, сондай-ақ пароль (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін іске асырылады) көмегімен порталда тіркеу жүргізеді;

      2) 1 - процесс – көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушымен порталға жеке сәйкестендіру нөмірін және (немесе) бизнес сәйкестендіру нөмірін және паролін (авторизациялау процесі) енгізу;

      3) 1 - шарт - жеке сәйкестендіру нөмірі және (немесе) бизнес сәйкестендіру нөмірі және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінің дұрыстығы порталда тексеріледі;

      4) 2 - процесс - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтың болуына байланысты авторизациядан бас тарту жөнінде порталда хабарлама қалыптастырылады;

      5) 3 - процесс – көрсетілетін қызмет алушы осы регламентте көрсетілген көрсетілетін қызметті таңдайды, стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың көшірмелерін электрондық түрде сұраныс нысанына жалғайды, үлгілік талаптарын және оның құрылымын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушымен нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу) және қызметті көрсету үшін сұраныс нысандарын экранға шығарады, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушымен сұранысты (қол қою) куәландыру үшін электрондық цифрлық қолтаңба тіркеу куәлігін таңдайды;

      6) 4 - процесс – көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбамен расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту жөнінде хабарлама қалыптастырылады;

      7) 2 - шарт – порталда электрондық цифрлық қолтаңбамен тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігі (сұраныста көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі және (немесе) бизнес сәйкестендіру нөмірі және электрондық цифрлық қолтаңба тіркеу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі және (немесе) бизнес сәйкестендіру нөмірі аралығын) тексеріледі;

      8) 5 - процесс – көрсетілетін қызметті беруші сұранысты өңдеу үшін көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбамен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) электрондық үкімет шлюзі арқылы электрондық үкіметінің аумақтық шлюзі автоматтандырылған жұмыс орнына жолдайды;

      9) 3 - шарт - көрсетілетін қызметті беруші қызметті көрсетуге негіз болатын стандарттың 9-тармағында көрсетілген көрсетілетін қызметті алушы жалғаған құжаттарды тексереді;

      10) 6 - процесс - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтың болуына байланысты сұратылып отырған қызметтен бас тарту жөнінде хабарлама қалыптастырылады;

      11) 7 - процесс – көрсетілетін қызметті алушымен порталда қалыптастырылған қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы хабарлама) алу. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің басшысының электрондық цифрлық қолтаңбамен куәландырылған электрондық құжат түрінде порталға өтініш берген кезден бастап 7 (жеті) күнтізбелік күннің ішінде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету барысында портал арқылы жүгінуі ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес сипатталған.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реті, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілетін қызмет берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 2, 3, 4, 5-қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің (http://sobeszhambyl.kz) және Жамбыл облысы әкімдігінің (http://zhambyl.gov.kz) интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Жұмыс берушілерге тиісті
әкімшілік-аумақтық бірліктің
еңбек қызметін жүзеге асыру
үшін не корпоративішілік
ауыстыру шеңберінде шетелдік
жұмыс күшін тартуға рұқсат
беру және ұзарту" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

"Электрондық үкімет" порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуде функционалдық өзара іс-әрекет диаграммасы

     


Шартты белгілер:

     


  "Жұмыс берушілерге тиісті
әкімшілік-аумақтық бірліктің
аумағында еңбек қызметін
жүзеге асыру үшін не
корпоративішілік ауыстыру
шеңберінде шетелдік жұмыс
күшін тартуға рұқсат беру және
ұзарту" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес-процестерінің анықтамалығы

      (рұқсат беру, рұқсатты ұзарту немесе рұқсатты қайта ресімдеу кезінде)

     


Шартты белгілер

     


  "Жұмыс берушілерге тиісті
әкімшілік-аумақтық бірліктің
аумағында еңбек қызметін
жүзеге асыру үшін не
корпоративішілік ауыстыру
шеңберінде шетелдік жұмыс
күшін тартуға рұқсат беру және
ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 3-қосымша

Көрсетілетін қызмет беруші арқылы "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес-процестерінің анықтамалығы

      (корпоративішілік ауыстыру шеңберінде)

     


Шартты белгілер

     


  "Жұмыс берушілерге тиісті
әкімшілік-аумақтық бірліктің
аумағында еңбек қызметін
жүзеге асыру үшін не
корпоративішілік ауыстыру
шеңберінде шетелдік жұмыс
күшін тартуға рұқсат беру және
ұзарту" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 4-қосымша

"Электрондық үкімет" порталы арқылы "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес-процестерінің анықтамалығы

      (рұқсат беру, рұқсатты ұзарту немесе рұқсатты қайта ресімдеу кезінде)

     


Шартты белгілер

     


  "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық
бірліктің аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру
үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде
шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және
ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 5-қосымша

"Электрондық үкімет" порталы арқылы "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес-процестерінің анықтамалығы

      (корпоративішілік ауыстыру шеңберінде)

     


Шартты белгілер

     


О внесении изменений в постановление акимата Жамбылской области от 27 июля 2015 года № 158 "Об утверждении регламентов государственных услуг в социально-трудовой сфере

Постановление акимата Жамбылской области от 13 марта 2017 года № 36. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 17 апреля 2017 года № 3388. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 19 марта 2021 года №73

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 19.03.2021 № 73 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Жамбылской области от 27 июля 2015 года №158 "Об утверждении регламентов государственных услуг в социально-трудовой сфере" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 2735, опубликовано 8 сентября 2015 года в газете "Знамя труда") следующие изменения:

      регламент государственной услуги "Выдача и продление разрешения иностранному работнику на трудоустройство и работодателям на привлечение иностранной рабочей силы для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление координации занятости и социальных программ акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области;

      4) принятие иных мер, вытекающих из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Б. Орынбекова.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области К. Кокрекбаев

  Приложение
к постановлению акимата
Жамбылской области от
"13" марта 2017 года № 36
  Утвержден
постановлением акимата
Жамбылской области от
"27" июля 2015 года №158

Регламент государственной услуги
"Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода" (далее – государственная услуга) оказывается в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода", утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 279 "Об утверждении стандартов государственных услуг в социально-трудовой сфере" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11342) (далее – стандарт) коммунальным государственным учреждением "Управление координации занятости и социальных программ акимата Жамбылской области" (далее – услугодатель).

      Прием заявления от услугополучателя (работодателя) и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги:

      разрешение, переоформленное и продленное разрешение работодателям на привлечение иностранной рабочей силы для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы по форме согласно приложению 1 к стандарту (далее – разрешение на привлечение иностранной рабочей силы), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная и (или) бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности) является предоставление документов, указанных в пункте 9 стандарта, необходимых для оказания государственной услуги.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      при выдаче разрешения, продлении либо переоформлении разрешения:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение 20 (двадцати) минут с момента поступления документов регистрирует их во входящей корреспонденции и передает их на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение 20 (двадцати) минут рассматривает документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности) и направляет их заместителю руководителя услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя в течение 20 (двадцати) минут рассматривает документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности) на соответствие предъявленным требованиям и направляет руководителю отдела;

      4) руководитель отдела рассматривает в течение 20 (двадцати) минут документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности) на соответствие предъявленным требованиям и передает на исполнение работнику отдела;

      5) работник отдела рассматривает документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности), поступившее через канцелярию услугодателя, на выдачу разрешения в течение 7 (семи) рабочих дней, на переоформление разрешения в течение 5 (пяти) рабочих дней, на продление разрешения в течение 3 (трех) рабочих дней, готовит уведомление о выдаче или об отказе и передает в бумажном или электронном виде для подписания руководителю (заместителю руководителя) услугодателя;

      6) руководитель (заместитель руководителя) услугодателя подписывает уведомление в бумажном или электронном виде и направляет работнику отдела в течении 20 (двадцати) минут;

      7) работник отдела услугодателя выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) уведомление в бумажном или электронном виде в течение 1 (одного) рабочего дня;

      8) после сдачи в течение 10 (десяти) рабочих дней услугополучателем копий документов, подтверждающих внесение сбора за выдачу разрешения, работник отдела готовит разрешение и передает в бумажном или электронном виде для подписания руководителю (заместителю руководителя) услугодателя в течение 20 (двадцати) минут;

      9) руководитель (заместитель руководителя) услугодателя подписывает разрешение в бумажном или электронном виде и направляет работнику отдела в течение 20 (двадцати) минут;

      10) работник отдела услугодателя выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) разрешение в бумажном или электронном виде в течение 1 (одного) рабочего дня.

      в рамках внутрикорпоративного перевода:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение 20 (двадцати) минут с момента поступления документов регистрирует их во входящей корреспонденции и передает их на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение 20 (двадцати) минут рассматривает документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности) и направляет их заместителю руководителя услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя в течение 20 (двадцати) минут рассматривает документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности) на соответствие предъявленным требованиям и направляет руководителю отдела;

      4) руководитель отдела рассматривает в течение 20 (двадцати) минут документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности) на соответствие предъявленным требованиям и передает на исполнение работнику отдела;

      5) работник отдела рассматривает документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности), поступившее через канцелярию услугодателя на выдачу разрешения в течение 7 (семи) рабочих дней, на переоформление и продление разрешения в течение 5 (пяти) рабочих дней, готовит разрешение и передает в бумажном или электронном виде для подписания руководителю (заместителю руководителя) услугодателя;

      6) руководитель (заместитель руководителя) услугодателя подписывает разрешение в бумажном или электронном виде и направляет работнику отдела в течение 20 (двадцати) минут;

      7) работник отдела услугодателя выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) разрешение в бумажном или электронном виде в течение 1 (одного) рабочего дня.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры:

      1) регистрация заявления и иных документов услугополучателя (либо его представителя по доверенности), необходимых для оказания государственной услуги в канцелярию услугодателя и передача их руководителю услугодателя;

      2) резолюция руководителя услугодателя;

      3) резолюция заместителя руководителя услугодателя;

      4) резолюция руководителя отдела услугодателя;

      5) оформление уведомления, разрешения и передача их для подписания руководителю (заместителю руководителя) услугодателя;

      6) выдача уведомления и разрешения услугополучателю (либо его представителю по доверенности), либо направление на портал.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) работник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя;

      4) руководитель отдела услугодателя;

      5) работник отдела услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями услугодателя:

      при выдаче разрешения, продлении либо переоформлении разрешения:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение 20 (двадцати) минут с момента поступления документов регистрирует их во входящей корреспонденции и передает их на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение 20 (двадцати) минут рассматривает документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности) и направляет их заместителю руководителя услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя в течение 20 (двадцати) минут рассматривает документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности) на соответствие предъявленным требованиям и направляет руководителю отдела;

      4) руководитель отдела услугодателя рассматривает в течение 20 (двадцати) минут документы на соответствие предъявленным требованиям и передает на исполнение работнику отдела;

      5) работник отдела рассматривает документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности), поступившие через канцелярию услугодателя на выдачу разрешения в течение 7 (семи) рабочих дней, на переоформление разрешения в течение 5 (пяти) рабочих дней, на продление разрешения в течение 3 (трех) рабочих дней, готовит уведомление о выдаче или об отказе и передает в бумажном или электронном виде для подписания руководителю (заместителю руководителя) услугодателя;

      6) руководитель (заместитель руководителя) услугодателя подписывает уведомление в бумажном или электронном виде и направляет работнику отдела в течение 20 (двадцати) минут;

      7) работник отдела услугодателя выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) уведомление в бумажном или электронном виде в течение 1 (одного) рабочего дня;

      8) после сдачи в течение 10 (десяти) рабочих дней услугополучателем копий документов, подтверждающих внесение сбора за выдачу разрешения, работник отдела готовит разрешение и передает в бумажном или электронном виде для подписания руководителю (заместителю руководителя) услугодателя в течение 20 (двадцати) минут;

      9) руководитель (заместитель руководителя) услугодателя подписывает разрешение в бумажном или электронном виде и направляет работнику отдела в течение 20 (двадцати) минут;

      10) работник отдела услугодателя выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) разрешение в бумажном или электронном виде в течение 1 (одного) рабочего дня.

      в рамках внутрикорпоративного перевода:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение 20 (двадцати) минут с момента поступления документов регистрирует их во входящей корреспонденции и передает их на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение 20 (двадцати) минут рассматривает документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности) и направляет их заместителю руководителя услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя в течение 20 (двадцати) минут рассматривает документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности) на соответствие предъявленным требованиям и направляет руководителю отдела;

      4) руководитель отдела рассматривает в течение 20 (двадцати) минут документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности) на соответствие предъявленным требованиям и передает на исполнение работнику отдела;

      5) работник отдела рассматривает документы услугополучателя (либо его представителя по доверенности), поступившее через канцелярию услугодателя на выдачу разрешения в течение 7 (семи) рабочих дней, на переоформление и продление разрешения в течение 5 (пяти) рабочих дней, готовит разрешение и передает в бумажном или электронном виде для подписания руководителю (заместителю руководителя) услугодателя;

      6) руководитель (заместитель руководителя) услугодателя подписывает разрешение в бумажном или электронном виде и направляет работнику отдела в течение 20 (двадцати) минут;

      7) работник отдела услугодателя выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) разрешение в бумажном или электронном виде в течение 1 (одного) рабочего дня

4. Описание порядка взаимодействия с иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера и (или) бизнес идентификационного номера, а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      2) процесс 1 – ввод услугополучателем индивидуального идентификационного номера и(или) бизнес идентификационного номера и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через индивидуальный идентификационный номер и(или) бизнес идентификационный номер и пароль;

      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9 стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса;

      6) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности электронной цифровой подписи услугополучателя;

      7) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между индивидуальным идентификационным номером и(или) бизнес идентификационным номером, указанным в запросе и индивидуального идентификационного номера и(или) бизнес идентификационного номера, указанным в регистрационном свидетельстве электронной цифровой подписи);

      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью услугополучателя через шлюз электронного правительства в автоматизированном рабочем месте регионального шлюза электронного правительства для обработки запроса услугодателем;

      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 стандарта, которые являются основанием для оказания услуги;

      10) процесс 6 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      11) процесс 7 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного порталом. Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью руководителя услугодателя, в течение 7 (семи) календарных дней с момента обращения на портал.

      Функциональное взаимодействие информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал, приведены диаграммой согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложениям 2, 3, 4, 5 к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет – ресурсе услугодателя (http://sobeszhambyl.kz) и акимата Жамбылской области (http://zhambyl.gov.kz).

  Приложение 1 к регламенту
оказания государственной
услуги "Выдача и продление
разрешения на привлечение
иностранной рабочей силы
работодателям для
осуществления трудовой
деятельности на территории
соответствующей
административно-
территориальной единицы, либо
в рамках внутрикорпоративного
перевода"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства"

     


Условные обозначения:

     


  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Выдача и продление
разрешения на привлечение
иностранной рабочей силы
работодателям для
осуществления трудовой
деятельности на территории
соответствующей
административно-
территориальной единицы, либо
перевода"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода" через услугодателя

      (при выдаче разрешения, продлении либо переоформлении разрешения)

     


Условные обозначения

     


  Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Выдача и продление
разрешения на привлечение
иностранной рабочей силы
работодателям для
осуществления трудовой
деятельности на территории
соответствующей
административно-
территориальной единицы, либо
в рамках внутрикорпоративного
перевода"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода" через услугодателя

      (в рамках внутрикорпоративного перевода)


Условные обозначения


  Приложение 4
к регламенту государственной
услуги "Выдача и продление
разрешения на привлечение
иностранной рабочей силы
работодателям для
осуществления трудовой
деятельности на территории
соответствующей
административно-
территориальной единицы, либо
в рамках внутрикорпоративного
перевода"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода" через портал "электронного правительства"

      (при выдаче разрешения, продлении либо переоформлении разрешения)

     


Условные обозначения

     


  Приложение 5
к регламенту государственной
услуги "Выдача и продление
разрешения на привлечение
иностранной рабочей силы
работодателям для
осуществления трудовой
деятельности на территории
соответствующей
административно-
территориальной единицы, либо
в рамках внутрикорпоративного
перевода"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода" через портал "электронного правительства"

      (в рамках внутрикорпоративного перевода)

     


Условные обозначения