Жануарлар дүниесі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2017 жылғы 27 қарашадағы № 254 қаулысы. Жамбыл облысы Әділет департаментінде 2017 жылғы 14 желтоқсанда № 3630 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 249 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 24.11.2022 № 249 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде тұпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) "Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенті бекітілсін.

      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы қаулыдан туындайтын басқа да шаралардың қабылдануын қамтамасыз етсін.

      3. "Жануарлар дүниесі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 шілдедегі № 166 қаулысының (Нормативтiк құқықтық актiлердiң мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде № 2738 болып тiркелген, 2015 жылдағы 15 қыркүйекте "Ақ жол" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары М.Мұсаевқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2017 жылғы 27 қарашадағы
№ 254 қаулысымен бекітілген

"Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда- Жамбыл облысы әкімдігінің 22.11.2019 № 269 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Жануарлар дүниесі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрі міндетін атқарушының 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 18-03/390 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11774 болып тіркелген) бекітілген "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – стандарт) сәйкес "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесімен Тараз қаласының және аудандардың жергілікті атқарушы органдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – облыс әкімдігінің жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөніндегі қаулысының көшірмесі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс–қимылдар) бастауға негіздемесі стандарттың 9 – тармағында көрсетілген өтінішті және құжаттар топтамасын ұсыну болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) қызмет берушінің кеңсе маманы түскен өтінішті тіркейді және өтінішті қызмет беруші басшысының қарауына жолдайды;

      2) қызмет берушінің басшысы өтінішті қарайды және басшы орынбасарының қарауына бұрыштама қояды;

      3) қызмет берушінің басшысының орынбасары өтінішті қарайды және бөлім басшысының қарауына бұрыштама қояды;

      4) бөлім басшысы өтінішті қарайды және бөлім маманына орындау үшін бұрыштама қояды;

      5) бөлім маманы ұсынылған құжаттар топтамасының толықтығын тексереді, қаулы жобасын әзірлейді немесе стандарттың 9-1 тармағында көрсетілген негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартқан жағдайда, мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасын әзірлейді және бөлім басшысына жолдайды, 4 (төрт) жұмыс күн ішінде;

      6) бөлім басшысы қаулының жобасын немесе стандарттың 9-1 тармағында көрсетілген негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасын тексеріп, қол қояды және қызмет берушінің басшысына жолдайды;

      7) қызмет берушінің басшысы қаулының жобасына Жамбыл облысының әкімдігімен бекіту үшін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатына қол қояды;

      8) бөлім маманы "Жамбыл облысы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің кеңсесіне қаулының жобасын ұсынады және бекітілген қаулының көшірмесін қызмет беруші кеңсесінің маманына өткізеді немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатты тіркеуге өткізеді;

      9) қызмет беруші кеңсесінің маманы Мемлекеттік корпорацияға бекітілген қаулының көшірмесін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатты жолдайды.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижелері:

      1) қызмет берушінің кеңсесінде қызмет алушының өтінішін тіркеу;

      2) қызмет берушінің басшысы бұрыштамасын қою;

      3) қызмет берушінің басшысының орынбасары бұрыштамасын қою;

      4) қызмет берушінің бөлім басшысы бұрыштамасын қою;

      5) бөлім маманының қаулы жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатын әзірлеуі;

      6) қаулының жобасына немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатына бөлім басшысының қолын қоюы;

      7) Жамбыл облысы әкімдігіне қабылдау үшін қаулының жобасына немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатына қызмет берушінің басшысының қолын қоюы;

      8) бөлім маманымен қаулы жобасын әкім аппаратына ұсынуы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатын қызмет берушінің кеңсесінде тіркеу;

      9) қызмет берушінің кеңсе маманы бекітілген қаулының көшірмесін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатын Мемлекеттік корпорацияға жолдауы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын қызметті берушінің құрылымдық бөлімдерінің (қызметкерлердің) тізбесі:

      1) қызмет берушінің кеңсе маманы;

      2) қызмет берушінің басшысы;

      3) қызмет берушінің басшысының орынбасары;

      4) бөлім басшысы;

      5) бөлім маманы.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін әрбір рәсімдердің (іс-әрекеттердің) ұзақтылығын көрсете отырып сипаттау:

      1) қызмет берушінің кеңсе маманы түскен өтінішті тіркейді және қызметті берушінің басшысының қарауына жолдайды;

      2) қызмет берушінің басшысы өтінішті қарайды және басшы орынбасарының қарауына бұрыштама қояды;

      3) қызмет берушінің басшысының орынбасары өтінішті қарайды және бөлім басшысының қарауына бұрыштама қояды;

      4) бөлім басшысы өтінішті қарайды және бөлім маманына орындау үшін бұрыштама қояды;

      5) бөлім маманы ұсынылған құжаттар топтамасының толықтығын тексереді, қаулы жобасын әзірлейді немесе стандарттың 9-1 тармағында көрсетілген негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасын әзірлейді және бөлім басшысына жолдайды 4 (төрт) жұмыс күн ішінде;

      6) бөлім басшысы қаулының жобасын немесе стандарттың 9-1 тармағында көрсетілген негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасын тексеріп, қол қояды және оларды қызмет берушінің басшысына жолдайды;

      7) қызмет берушінің басшысы қаулының жобасына Жамбыл облысының әкімдігіне бекіту үшін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатына қол қояды;

      8) бөлім маманы "Жамбыл облысы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің кеңсесіне қаулының жобасын ұсынады және бекітілген қаулының көшірмесін қызмет беруші кеңсесінің маманына өткізеді немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатты тіркеуге өткізеді;

      9) қызмет беруші кеңсесінің маманы Мемлекеттік корпорацияға бекітілген қаулының көшірмесін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатты жолдайды.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорация" және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорацияға және (немесе) өзге көрсетілетін қызметті берушіге жүгіну тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеудің ұзақтығы:

      Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді – 15 (он бес) минут.

      Мемлекеттік корпорация арқылы құжаттар қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қолхат береді.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін Мемлекеттік корпорация арқылы алу процесінің сипаттамасы, оның ұзақтығы:

      мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру – 15 (он бес) минут.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы, құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің интернет-ресурсында (htpps://tbr.zhambyl.gov.kz) және Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында (htpps://www.zhambyl.gov.kz) орналастырылады.

  "Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар
дүниесін пайдаланушыларға
аңшылық алқаптар мен балық
шаруашылығы су айдындарын
және (немесе) учаскелерін
бекітіп беру мен аңшылық және
балық шаруашылықтарының
қажеттіліктері үшін
сервитуттарды белгілеу жөнінде
шешімдер қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

"Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы


      Шартты белгілері:



  Жамбыл облысы әкімдігінің
2017 жылғы 27 қарашадағы
№254 қаулысымен бекітілген

"Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда- Жамбыл облысы әкімдігінің 22.11.2019 № 269 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) екі және одан көп облыстың аумағында орналасқан балық шаруашылығы су айдындарында ғылыми-зерттеу үшін аулауды қоспағанда "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті берушілер) "Жануарлар дүниесі саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрі міндетін атқарушының 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 18-03/390 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11774 болып тіркелген) бекітілген "Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес көрсетеді (бұдан әрі - стандарт).

      Өтінімді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz, www.elicense.kz веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған).

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат не осы мемлекеттік қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдар) бастауға негіздемесі стандарттың 9 – тармағында көрсетілген өтінімді және құжаттар топтамасын ұсыну болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) қызмет берушінің кеңсе маманы түскен өтінімді тіркейді және қызмет берушінің басшысының қарауына жоладайды;

      2) қызмет берушінің басшысы өтінімді қарайды және басшы орынбасарының қарауына бұрыштама қояды;

      3) қызмет берушінің басшы орынбасары өтінімді қарайды және бөлім басшысының қарауына бұрыштама қояды;

      4) бөлім басшысы өтінімді қарайды және бөлім маманына орындау үшін бұрыштама қояды;

      5) бөлім маманы ұсынылған құжаттар топтамасының толықтығын қарайды, стандарттың 10 тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауабын әзірлейді және қызмет берушінің басшы орынбасарына тексеруге жолдайды, 2 (екі) жұмыс күн ішінде. Рұқсатты рәсімдейді және қызмет берушінің басшы орынбасарына тексеруге жолдайды;

      6) қызмет берушінің басшы орынбасары рұқсатты немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауабын тексереді және қызмет берушінің басшысына жолдайды;

      7) қызмет берушінің басшысы рұқсатқа немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауабына қол қояды.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) қызмет алушының өтінімін тіркеу;

      2) қызмет берушінің басшысының бұрыштамасы;

      3) қызмет берушінің басшы орынбасарының бұрыштамасы;

      4) қызмет берушінің бөлім басшысының бұрыштамасы;

      5) қызмет берушінің бөлім маманының құжаттарды қарауы;

      6) қызмет берушінің басшы орынбасарымен тексеру;

      7) қызмет берушінің басшысымен қол қою.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдың бөлімдерінің (қызметкерлердің) тізбесі:

      1) қызметті берушінің кеңсе маманы;

      2) қызметті берушінің басшысы;

      3) қызметті берушінің басшы орынбасары;

      4) бөлім басшысы;

      5) бөлім маманы.

      8. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін, әрбір рәсімдердің (іс-әрекеттердің) ұзақтылығын көрсете отырып сипаттау:

      1) қызмет берушінің кеңсе маманы түскен өтінімді тіркейді және қызмет берушінің басшысының қарауына жоладайды;

      2) қызмет берушінің басшысы өтінімді қарайды және басшы орынбасарының қарауына бұрыштама қояды;

      3) қызмет берушінің басшы орынбасары өтінімді қарайды және бөлім басшысының қарауына бұрыштама қояды;

      4) бөлім басшысы өтінімді қарайды және бөлім маманына орындау үшін бұрыштама қояды;

      5) бөлім маманы ұсынылған құжаттар топтамасының толықтығын қарайды, стандарттың 10 тармағында көрсетілген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауабын әзірлейді және қызмет берушінің басшы орынбасарына тексеруге жолдайды, 2 (екі) жұмыс күн ішінде. Рұқсатты рәсімдейді және қызмет берушінің басшы орынбасарына тексеруге жолдайды;

      6) қызмет берушінің басшы орынбасары рұқсатты немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауабын тексереді және қызмет берушінің басшысына жолдайды;

      7) қызмет берушінің басшысы рұқсатқа немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабына қол қояды.

4. "Электрондық үкімет" веб-порталымен, халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге қызмет берушілерімен өзара әрекет тәртібін, мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      9. "Электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі жүгіну тәртібі және қызмет алушы мен қызмет берушінің әрекеттерінің (іс-қимылдарының) реттілігі:

      қызмет алушы порталына компьютердің интернет-браузеріне сақталған өзінің электрондық цифрлық қолтаңбасының тіркеу куәлігінің көмегімен тіркелуі жүзеге асырады (порталында тіркелмеген қызмет алушылар үшін жүзеге асырылады);

      1–үдеріс – қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасының тіркеу куәлігін компьютердің интернет-браузеріне бекітуі, мемлекеттік қызметті алу үшін қызмет алушының порталындағы парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);

      1–шарт – логин (жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес-сәйкестендіру нөмірі) және пароль арқылы тіркелген қызмет алушы туралы деректердің дұрыстығын порталында тексеру;

      2–үдеріс – қызмет алушы деректерінің дұрыс болмауына байланысты, порталында авторизациялаудан бас тарту хабарламасын қалыптастыру;

      3–үдеріс – қызмет алушың "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қоры ақпаратық жүйе веб-порталынан осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, қызмет алушының нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы (деректерді енгізу);

      4–үдеріс – сұрауды куәландыру (қол қою) үшін қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасының тіркеу куәлігін таңдауы;

      2–шарт – электрондық үкімет веб-порталында электрондық цифрлық қолтаңбасының тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және тізімде қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сұрау салуда көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес-сәйкестендіру нөмірі сәйкестендірме деректерге сәйкес келуін және электрондық цифрлық қолтаңбасының тіркеу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес-сәйкестендіру нөмірі арасындағы сәйкестендірме деректерге сәйкес келуін тексеру;

      5–үдеріс – қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасының түпнұсқалығының расталмауына байланысты, сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы порталдың хабарламасын қалыптастыру;

      6–үдеріс – қызмет көрсетуге сұрау салуда толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы арқылы куәландыру (қол қою);

      7-үдеріс – "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қоры ақпараттық жүйе веб-порталында электрондық құжатты (қызмет алушының сауалын) тіркеу және "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қорының ақпараттық жүйесіндегі сауалды өңдеу;

      3-шарт – қызмет берушінің қызмет алушыны квалификациялық талаптарына және рұқсат беру негіздеріне сәйкестігін тексеруі;

      8-үдеріс – "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қоры ақпараттық жүйе веб-порталында қызмет алушының деректерінің дұрыс болмауына байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы порталдың хабарламасын құрастыру;

      9-үдеріс – қызмет алушының "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесінде қалыптастырған қызмет нәтижесін (рұқсат) алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасын пайдаланумен құрастырылады.

      10. Сұрау салу нысаны және қызмет алу жауабы "Е-лицензиялау" www.elicense.kz веб-порталында көрсетілген.

      11. Қызмет алушының мемлекеттік электрондық қызмет бойынша сұрау салуының орындалу мәртебесін тексеру тәсілі: порталдың "Қызметті алу тарихы" бөлімінде, сондай-ақ қызмет берушіге жүгіну арқылы.

      12. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер:

      1) "электрондық үкімет" порталы;

      2) "электрондық үкімет" шлюзы;

      3) "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесі;

      4) жеке тұлғалардың мемлекеттік дерек қоры/заңды тұлғалардың мемлекеттік дерек қоры;

      5) бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе;

      6) қызмет беруші.

      13. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде, көрсетілетін қызметті алушының "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорация және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну мүмкіндігі көзделмеген.

      14. Әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімі көрсетілген құрылымдық бөлімшелердің іс-қимылы (функциялар, рәсімдер, операциялар) дәйектілігінің мәтіндік, кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

      15. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реті, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы, құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының сипаттамасы осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процессі анықтамасында көрсетілген.

      Мемлекетттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің интернет-ресурсында (htpps://tbr.zhambyl.gov.kz) және Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында (htpps://www.zhambyl.gov.kz) орналастырылады.

  "Жануарлар дүниесін
пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентінің 1 қосымшасы

"Электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс-қимылдың диаграммасы



      Шартты белгілері:



  "Жануарлар дүниесін
пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентінің 2 қосымшасы

"Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің бизнес-процесстерінің анықтамалығы


      Шартты белгілері:

     


Об утверждении регламентов государственных услуг в области животного мира

Постановление акимата Жамбылской области от 27 ноября 2017 года № 254. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 14 декабря 2017 года № 3630. Утратило силу постановлением Жамбылского областного акимата от 24 ноября 2022 года № 249

      Сноска.Утратило силу постановлением Жамбылского областного акимата от 24.11.2022 № 249 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) регламент государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства";

      2) регламент государственной услуги "Выдача разрешения на пользование животным миром".

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области;

      4) принятие иных мер, вытекающих из настоящего постановления.

      3. Признать утратившим силу постановление акимата Жамбылской области от 27 июля 2015 года № 166 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области животного мира" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2738, опубликовано в областной газете "Знамя труда" от 15 сентября 2015 года).

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области М.Мусаева.

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области К. Кокрекбаев

  Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
№ 254 от 27 ноября 2017 года

Регламент государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства"

      Сноска. Регламент – в редакции постановления акимата Жамбылской области от 22.11.2019 № 269 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства" (далее – государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" и местными исполнительными органами районов и города Тараз (далее – услугодатель) в соответствии со стандартом государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства", утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 18-03/390 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области животного мира" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11774) (далее – стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через Государственную корпорацию "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – копия постановления акимата области по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя с пакетом документов, указанных в пункте 9 стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) специалист канцелярии услугодателя регистрирует поступившее заявление и направляет заявление на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя рассматривает заявление и ставит резолюцию на рассмотрение заместителю руководителя услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя рассматривает заявление и ставит резолюцию на рассмотрение руководителю отдела;

      4) руководитель отдела рассматривает заявление и ставит резолюцию на исполнение специалисту отдела;

      5) специалист отдела проверяет на полноту пакет документов, подготавливает проект постановления или, в случае отказа в оказании государственной услуги по основаниям, указанным в пункте 9-1 стандарта, подготавливает проект письма об отказе в предоставлении государственной услуги и направляет их руководителю отдела в течение 4 (четырех) рабочих дней;

      6) руководитель отдела, проверив, парафирует проект постановления или, в случае отказа в оказании государственной услуги по основаниям, указанным в пункте 9-1 стандарта, проект письма об отказе в предоставлении государственной услуги и направляет их руководителю услугодателя;

      7) руководитель услугодателя подписывает проект постановления для его утверждения акиматом Жамбылской области или письмо об отказе в предоставлении государственной услуги;

      8) специалист отдела вносит проект постановления в канцелярию коммунального государственного учреждения "Аппарат акима Жамбылской области" и направляет копию утвержденного постановления специалисту канцелярии услугодателя или письмо об отказе в предоставлении государственной услуги в канцелярию услугодателя на регистрацию;

      9) специалист канцелярии направляет в Государственную корпорацию копию утвержденного постановления или письмо об отказе в предоставлении государственной услуги.

      6. Результаты процедур (действий) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):

      1) регистрация заявления услугополучателя в канцелярии услугодателя;

      2) наложение резолюции руководителя услугодателя;

      3) наложение резолюции заместителя руководителя услугодателя;

      4) наложение резолюции руководителя отдела услугодателя;

      5) подготовка специалистом отдела проекта постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги;

      6) парафирование проекта постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги руководителем отдела услугодателя;

      7) подписание проекта постановления для его утверждения акиматом Жамбылской области или письма об отказе в предоставлении государственной услуги руководителем услугодателя;

      8) внесение специалистом отдела проекта постановления в аппарат акима или регистрация письма об отказе в предоставлении государственной услуги в канцелярии услугодателя;

      9) направление специалистом канцелярии в Государственную корпорацию копии утвержденного постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:

      1) специалист канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя;

      4) руководитель отдела;

      5) специалист отдела;

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) специалист канцелярии услугодателя регистрирует поступившее заявление и направляет заявление на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя рассматривает заявление и ставит резолюцию на рассмотрение заместителю руководителя;

      3) заместитель руководителя услугодателя рассматривает заявление и ставит резолюцию на рассмотрение руководителю отдела;

      4) руководитель отдела рассматривает заявление и ставит резолюцию на исполнение специалисту отдела;

      5) специалист отдела проверяет на полноту пакет документов, подготавливает проект постановления или, в случае отказа в оказании государственной услуги по основаниям, указанным в пункте 9-1 стандарта, подготавливает проект письма об отказе в предоставлении государственной услуги и направляет их руководителю отдела в течение 4 (четырех) рабочих дней;

      6) руководитель отдела, проверив, парафирует проект постановления или, в случае отказа в оказании государственной услуги по основаниям, указанным в пункте 9-1 стандарта, проект письма об отказе в предоставлении государственной услуги и направляет их руководителю услугодателя;

      7) руководитель услугодателя подписывает проект постановления для его утверждения акиматом Жамбылской области письмо об отказе в предоставлении государственной услуги;

      8) специалист отдела вносит проект постановления в канцелярию коммунального государственного учреждения "Аппарат акима Жамбылской области" и направляет копию утвержденного постановления специалисту канцелярии услугодателя или письмо об отказе в предоставлении государственной услуги в канцелярию услугодателя на регистрацию;

      9) специалист канцелярии направляет в Государственную корпорацию копию утвержденного постановления или письмо об отказе в предоставлении государственной услуги.

4. Описание порядка взаимодействия с "Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию и (или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услугополучателя:

      сотрудник Государственной корпорации проверяет пакет предоставленных услугополучателем документов на соответствие пункту 9 стандарта – 15 (пятнадцать) минут.

      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку по форме согласно приложению 2 к стандарту.

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, его длительность:

      выдача услугополучателю результата государственной услуги – 15 (пятнадцать) минут.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на официальном интернет-ресурсе коммунального государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" (http/tbr.zhambyl.gov.kz) и акимата Жамбылской области (http/www.zhambyl.gov.kz).

  Приложение к регламенту
государственной услуги
"Принятие местными
исполнительными органами
области решения по
закреплению охотничьих угодий
и рыбохозяйственных водоемов
и (или) участков за
пользователями животным
миром и установлению
сервитутов для нужд
охотничьего и рыбного
хозяйства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства"


      Условные обозначения



  Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
№ 254 от 27 ноября 2017 года

Регламент государственной услуги "Выдача разрешения на пользование животным миром"

      Сноска. Регламент – в редакции постановления акимата Жамбылской области от 22.11.2019 № 269 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на пользование животным миром" (далее – государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" (далее – услугодатель), за исключением научно–исследовательского лова на рыбохозяйственных водоемах, расположенных на территории двух и более областей (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Выдача разрешения на пользование животным миром", утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 18–03/390 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области животного мира" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11774) (далее – cтандарт).

      Прием заявки и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная).

      3. Результат оказания государственной услуги – разрешение на пользование животным миром либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 стандарта государственной услуги.

      Форма представления результата оказания государственной услуги: электронная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является прием заявки и пакета документов, указанных в пункте 9 стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) специалист канцелярии услугодателя регистрирует поступившую заявку и направляет его на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя рассматривает заявку и ставит резолюцию на рассмотрение заместителю руководителя услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя рассматривает заявку и ставит резолюцию на рассмотрение руководителю отдела;

      4) руководитель отдела рассматривает заявку и ставит резолюцию на исполнение специалисту отдела;

      5) специалист отдела проверяет полноту пакета представленных документов, в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 стандарта, подготавливает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет на проверку заместителю руководителя услугодателя, в течение 2 (двух) рабочих дней. Оформляет разрешение и направляет на проверку заместителю руководителя услугодателя;

      6) заместитель руководителя услугодателя проверяет разрешение либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет руководителю услугодателя;

      7) руководитель услугодателя подписывает разрешение либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) регистрация заявки услугополучателя;

      2) резолюция руководителя услугодателя;

      3) резолюция заместителя руководителя услугодателя;

      4) резолюция руководителя отдела;

      5) рассмотрение заявления специалистом отдела;

      6) проверка заместителем руководителя услугодателя;

      7) подписание руководителем услугодателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) специалист канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя;

      4) руководитель отдела;

      5) специалист отдела.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) специалист канцелярии услугодателя регистрирует поступившую заявку и направляет его на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя рассматривает заявку и ставит резолюцию на рассмотрение заместителю руководителя услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя рассматривает заявку и ставит резолюцию на рассмотрение руководителю отдела;

      4) руководитель отдела рассматривает заявку и ставит резолюцию на исполнение специалисту отдела;

      5) специалист отдела проверяет полноту пакета представленных документов, в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 стандарта государственной услуги, подготавливает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет на проверку заместителю руководителя услугодателя, в течение 2 (двух) рабочих дней. Оформляет разрешение и направляет на проверку заместителю руководителя услугодателя;

      6) заместитель руководителя услугодателя проверяет разрешение либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет руководителю услугодателя;

      7) руководитель услугодателя подписывает разрешение либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

4. Описание порядка взаимодействия с веб-порталом "электронного правительства", с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуг

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб–портал "электронного правительства" (далее – портал):

      услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, которое хранится в интернет–браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      процесс 1 – авторизация в интернет-браузере компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;

      условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (индивидуальный идентификационный номер/бизнес-идентификационный номер) и пароль;

      процесс 2 – формирование в портале сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги в веб-портале информационной системы государственной базы данных "Е-лицензирование", указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;

      процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса;

      условие 2 – проверка на веб-портале электронного правительства срока действия регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между Индивидуальным идентификационным номером/Бизнес-идентификационным номером, указанным в запросе, и Индивидуальным идентификационным номером/Бизнес-идентификационным номером, указанным в регистрационном свидетельстве электронной цифровой подписи;

      процесс 5 – формирование порталом сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности электронной цифровой подписи услугополучателя;

      процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством электронной цифровой подписи услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование" и обработка запроса в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование";

      условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;

      процесс 8 – формирование порталом сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование";

      процесс 9 – получение услугополучателем результата услуги (разрешения), сформированного информационной системой государственной базы данных "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием электронной цифровой подписи уполномоченного лица услугодателя.

      10. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на веб-портале "Е-лицензирование" www.elicense.kz.

      11. Способ проверки услугополучателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале, в разделе "История получения услуг", а также при обращении к услугодателю.

      12. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания услуги:

      1) портал "электронного правительства";

      2) шлюз "электронного правительства";

      3) информационная система государственной базы данных "Е-лицензирование";

      4) государственная база данных физические лица/ государственная база данных юридические лица;

      5) единая нотариальная информационная система;

      6) услугодатель.

      13. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя через государственную корпорацию "Правительство для граждан" и (или) к иным услугодателям.

      14. Текстовое, табличное описание последовательности каждого действия структурных подразделений с указанием срока выполнения действий (функций, процедур, операций) приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.

      15. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложениям 2 к настоящему регламенту.

      Справочники бизнес-процессов оказания государственной услуги размещаются на официальном интернет–ресурсе коммунального государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" (http/tbr.zhambyl.gov.kz) и акимата Жамбылской области (http/www.zhambyl.gov.kz).

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на
пользование
животным миром"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги



      Условные обозначения



  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача разрешения на
пользование животным миром"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача разрешения на пользование животным миром"


      Условные обозначения