"Арал аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Қызылорда облысы Арал аудандық мәслихатының 2017 жылғы 8 қарашадағы № 112 шешімі. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 23 қарашада № 6040 болып тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы Арал аудандық мәслихатының 2020 жылғы 7 тамыздағы № 377 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы Арал аудандық мәслихатының 07.08.2020 № 377 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес, Арал аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. "Арал аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары бекітілсін.

      2. Осы шешімнің №1, 2 қосымшаларына сәйкес "Арал аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін есепке алу журналы және сипаттамасы бекітілсін.

      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Арал аудандық мәслихатының
кезекті 18 – сессиясының төрағасы
Т.Бисембаев
      Арал аудандық мәслихатының хатшысы Д.Мадинов

  Арал аудандық мәслихатының 2017 жылғы "8" қарашада № 112 шешімімен бекітілген

"Арал аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттiк мекемесiнiң қызметтiк куәлiгін беру Қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Арал аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттiк мекемесiнiң қызметтiк куәлiгін беру қағидалары (бұдан әрi – Қағидалар) "Арал аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттiк мекемесiнiң (бұдан әрі – мәслихат аппараты) қызметтiк куәлiктерін беру тәртiбiн айқындайды.

      2. Мәслихат аппараты мемлекеттiк қызметшiсінің қызметтiк куәлiгi (бұдан әрi – қызметтiк куәлiк) оның мемлекеттiк лауазымы мен лауазымдық өкiлеттiктерiн растайтын құжат болып табылады.

      3. Тиiсiнше ресiмделмеген, жарамдылық мерзiмi өткен, түзетiлген және тазартылған қызметтік куәлiк жарамсыз болып саналады.

2. Қызметтiк куәлiктi беру тәртiбi

      4. Қызметтiк куәлiктер мәслихат аппараты "Б" корпусының әкiмшiлiк мемлекеттiк қызметшiлерiне (бұдан әрі-қызметшілер) Арал аудандық мәслихат хатшысының қолы қойылып, беріледі.

      5. Қызметтiк куәлiктер қызметшілерге лауазымға тағайындалғанда, лауазымы ауысқанда, куәлiктiң қолдану мерзiмi өткенде, жоғалғанда, сондай-ақ бүлiнген жағдайда берiледi.

      6. Қызметшілер қызметтiк куәлiкті алу барысында осы Қағидалардың қосымшасына сәйкес нысан бойынша мәслихат аппаратының қызметшілеріне қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналына қол қояды (бұдан әрі - есепке алу журналы).

      7. Қызметтік куәліктер мен есепке алу журналы персоналды басқару қызметінің міндетін атқару жүктелген тұлғаның (бұдан әрі - кадр қызметi) сейфiнде сақталады.

      Қызметкерлер жаңа қызметтік куәлік ресімдеу және алу үшін өздерінің 2,5х3,5 сантиметр көлемдегі 2 дана түрлі түсті фотосуретін кадр қызметіне тапсырады. Бір фотосурет қызметтік куәлікке жапсырылады, екінші фотосурет есепке алу журналына жапсырылады.

      Мемлекеттiк қызметке алғаш қабылданған қызметшiге қызметтiк куәлiктi тапсырған кезде оны пайдалану және оны сақтау тәртiбi бойынша түсiндiру жүргiзiледi.

      8. Қызметтiк куәлiктi ауыстыру кезiнде бұрын берiлген қызметтiк куәлiкті жоғалту жағдайын қоспағанда, кадр қызметiне қайтарылуға жатады.

      9. Қызметтік куәлігі жоғалған немесе бүлінген жағдайда, қызметші дереу кадр қызметіне жазбаша түрде (еркін нысанда) хабарлайды және жергілікті бұқаралық ақпарат құралдарына хабарлама орналастырады.

      10. Кадр қызметі жыл сайын, 1 қаңтардағы жағдай бойынша қызметтiк куәлiктердiң есептiк деректерге сәйкестiгiне салыстырып тексеру жүргiзедi.

      11. Қызметтiк куәлiктерді толтыру, ресiмдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртiбiн жалпы бақылауды кадр қызметі жүзеге асырады.

      12. Қызметтiк куәлiктi жоғалтудың, бүлдiрудiң, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудiң немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбiр фактiсi бойынша кадр қызметі қызметтiк тексеру туралы бұйрық шыққан күннен бастап он күнтiзбелiк мерзiмде қызметтiк тексеру жүргiзедi, оның нәтижелерi бойынша мәслихат аппаратының тәртiптiк комиссиясы кiнәлiлердi тәртiптiк жауапкершiлiкке тарту туралы мәселенi қарайды.

      13. Жоғалған қызметтiк куәлiктер бұқаралық ақпарат құралдарына арқылы жарамсыз деп жарияланады. Бұл туралы кадр қызметі хабардар етіледі. Жоғалғанның орнына жаңа қызметтiк куәлiктi қызметтiк тексеру жүргiзiлгеннен кейiн кадр қызметі бередi.

      14. Жұмыстан босатылған кезде қызметші қызметтiк куәлiктi кадр қызметіне тапсырады.

      15. Қызметтік куәлiктi тапсырған кезде кету парағына қызметтік куәлікті беру үшін жауапты тұлғаның қолы қойылады.

      16. Бүлiнген немесе қызметшінің жұмыстан босаған кезде тапсырған қызметтiк куәлiктер еркiн нысандағы тиiстi жою туралы акт жасала отырып, бiр жылда бiр рет жойылуға жатады.

  Арал аудандық мәслихатының 2017 жылғы "8" қарашадағы № 112 шешіміне №1 қосымша

"Арал аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттiк мекемесiнiң қызметтiк куәлiгін есепке алу журналы

      нысан

Фото
сурет

Қызметтiк куәлiктiң нөмiрi

Тегi, аты, әкесінің аты
(бар болған жағдайда)

Атқаратын лауазымы

Берiлген күнi

Алғаны жөнiнде жеке қолы

Қызметтiк куәлiктi ауыстыруы және тапсырғаны, (тағайындалуы, лауазымының өзгеруi, мерзiмiнiң өтуi, жұмыстан босатылуы, жоғалуы) туралыбелгi

Қызметтiк куәлiктi жою (актiнiң нөмiрiмен күнi)

Ескертпе

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10











      Ескертпе: есепке алу журналы тiгiлiп, нөмiрленiп, кадр қызметі қызметкерінің қолы мен және мөр мен расталады.

  Арал аудандық мәслихатының 2017 жылғы "8" қарашадағы № 112 шешіміне №2 қосымша

"Арал аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттiк мекемесiнiң қызметтiк куәлiгінің сипаттамасы

      1. Қызметтік куәлiктiң мұқабасы көк түсті, ішбетінің көлемi 6,2х8,8 сантиметр, экобылғарыдан немесе жоғары сапалы жасанды былғарыдан болады.

      2. Қызметтік куәлiктiң сыртқы бетiнiң ортасында алтын түстi Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк Елтаңбасының бейнесi орналасқан, одан төмен "КУӘЛIК", "УДОСТОВЕРЕНИЕ" деген типографиялық қарiппен жазба жазылады.

      3. Қызметтік куәлiктiң iшкi бөлігі ақ түс аясында шеңберде орналасқан күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасын қолдана отырып, көк түсті қорғаныштық тангир бейнеленген.

      4. Жоғарғы бөлігінде сол жағында "Арал аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесі, оң жағында государственное учреждение "Аппарат Аральского районного маслихата" деген жазулар орналасқан.

      5. Сол жағында: көлемі 2,5х3,5 сантиметр фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі түсті), қызметтік куәліктің номері, қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы, тиісті басшының қолымен және елтаңбалы мөрмен расталған - қазақ тіліндегі мәтін.

      6. Оң жағында: көлемі 2,5х3,5 сантиметр Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, оның төменгі жағында көк түсті "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ", "РЕСПУБЛИКА КАЗАХСТАН" деген жазу. Ортасында қызметтік куәліктің нөмірі, қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы - орыс тіліндегі мәтін.

      Төменгі жағында қызметтік куәліктің берілген күні және жарамдылық мерзімі (үш жыл мерзімге беріледі) - орыс тіліндегі мәтін көрсетіледі.

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Аральского районного маслихата" и его описания

Решение Аральского районного маслихата Кызылординской области от 8 ноября 2017 года N 112. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 23 ноября 2017 года N 6040. Утратило силу решением Аральского районного маслихата Кызылординской области от 7 августа 2020 года № 377

      Сноска. Утратило силу решением Аральского районного маслихата Кызылординской области от 07.08.2020 № 377 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" Аральский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Аральского районного маслихата".

      2. Утвердить журнал учета и описание служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Аральского районного маслихата" согласно приложению №1, 2 к настоящему решению.

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Председатель очередной 18 сессии
Аральского районного маслихата
Т.Бисембаев
      Секретарь Аральского районного маслихата Д.Мадинов

  Утверждены решением Аральского районного маслихата от "8" ноября 2017 года № 112

Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Аральского районного маслихата".

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Аральского районного маслихата" (далее – Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Аральского районного маслихата" (далее аппарат маслихата).

      2. Служебное удостоверение государственного служащего аппарата маслихата (далее – служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.

      3. Служебное удостоверение без соответствующего оформления, с просроченным сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      4. Служебное удостоверение выдается административным государственным служащим корпуса "Б" аппарата маслихата (далее-служащие) за подписью секретаря Аральского районного маслихата.

      5. Служебные удостоверения выдаются служащим при назначении на должность, изменении должности, по истечении срока действия удостоверения.утере, а также порчи выданного удостоверения.

      6. При получении служебное удостоверения служащие расписываются в журнале учета выдачи служебного удостоверения маслихата аппарата (далее – журнал учета) по форме, согласно приложению к настоящим Правилам.

      7. Служебные удостоверения и журнал учета хранятся в сейфе лица, на которого возложено исполнение обязанностей службы управления персоналом (далее-кадровая служба).

      Служащие для оформления и получения нового служебного удостоверения сдают в кадровую службу две цветные фотографии размером 2,5х3,5 сантиметр. Одна фотография вклеивается в служебное удостоверение, вторая фотография вклеивается в журнал учета.

      При вручении служебного удостоверения служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение по его пользованию и порядке его хранения.

      8. При замене служебного удостоверения за исключением случаев утери, ранее выданное служебное удостоверение подлежит возврату в кадровую службу.

      9. В случае утраты или порчи своего служебного удостоверения служащий незамедлительно извещает в письменном виде (в произвольной форме) кадровую службу и размещает объявление в местных средствах массовой информации.

      10. Ежегодно, по состоянию на 1 января, кадровой службой проводится сверка соответствия служебных удостоверений их учетным данным.

      11. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляется кадровой службой.

      12. По каждому факту утери, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению кадровая служба в течение десяти календарных дней со дня издания приказа о проведении служебного расследования проводит служебное расследование, по результатам которого дисциплинарная комиссия аппарата маслихата рассматривает вопрос о привлечении виновных к дисциплинарной ответственности.

      13. Утерянные служебные удостоверения через средства массовой информации объявляются недействительными, о чем информируется кадровая служба. Новое служебное удостоверение взамен утерянного выдается кадровой службой после проведения служебного расследования.

      14. При увольнении служащий сдает служебное удостоверение в кадровую службу.

      15. На обходном листе при сдаче служебного удостоверения ставится роспись лица, ответственного за выдачу служебного удостоверения.

      16. Служебные удостоверения, сданные сотрудниками при увольнении либо порче, подлежат уничтожению один раз в год с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме.

  Приложение №1 к решению Аральского районного маслихата от 8 ноября 2017 года № 112

Журнал учета служебного удостоверения государственного учреждения"Аппарат Аральского районного маслихата"

      форма

Фотография

Номер служебного удостоверения

Фамилия, имя, отчество (при наличии)

Занимаемая должность

Дата выдачи

Личнаяроспись о получении

Отметка о замене и сдаче служебного удостоверения (назначение, изменение должности, истечение срока, увольнение, утеря)

Уничтожение служебного удостоверения (номер и дата акта)

Примечание

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10












      Примечание: журнал учета прошнуровывается, пронумеровывается, заверяется подписью работника кадровой службы и печатью.

  Приложение №2 к решению Аральского районного маслихата от "8"ноября 2017 года № 112

Описание служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Аральского районного маслихата"

      1. Обложка служебного удостоверения состоит из экокожи или кожзаменителя высокого качества синего цвета, вкладыш размером 6,2 х 8,8 сантиметров.

      2. На лицевой стороне служебного удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись "КУӘЛІК", "УДОСТОВЕРЕНИЕ".

      3. На внутренней стороне служебного удостоверения на белом фоне изображен защитный тангир синего цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге.

      4. В верхней части на левой стороне размещены надписи "Аралаудандықмәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесі, на правой стороне государственное учреждение "Аппарат Аральского районного маслихата".

      5. На левой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 2,5 х 3,5 сантиметров, номер служебного удостоверения, фамилия, имя, отчество, должность сотрудника, текст на казахском языке, заверенный подписью соответствующего руководителя и гербовой печатью.

      6. На правой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан размером 2,5 х 3,5 сантиметров, ниже надпись синего цвета "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" "РЕСПУБЛИКА КАЗАХСТАН". В середине номер служебного удостоверения, фамилия, имя, отчество, должность сотрудника, текст на русском языке.

      Ниже указывается дата выдачи и срок действия служебного удостоверения (выдается сроком на три года), текст на русском языке.