Қармақшы ауданы жергiлiктi атқарушы органдарының Б корпусы мемлекеттiк әкiмшiлiк қызметшiлерiнiң қызметiн бағалаудың әдiстемесiн бекiту туралы

Қызылорда облысы Қармақшы ауданы әкімдігінің 2017 жылғы 2 мамырдағы № 475 қаулысы. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 3 мамырда № 5821 болып тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы Қармақшы ауданы әкімдігінің 2018 жылғы 13 наурыздағы № 673 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы Қармақшы ауданы әкімдігінің 13.03.2018 № 673 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен бастап қолданысқа енгiзiледi).

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттiк қызметi туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңының 33-бабының 5-тармағына және "Мемлекеттiк әкiмшiлiк қызметшiлердiң қызметiн бағалаудың кейбiр мәселелерi туралы" Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк қызмет iстерi және сыбайлас жемқорлыққа қарсы iс-қимыл агенттiгi Төрағасының 2016 жылғы 29 желтоқсандағы № 110 бұйрығына (нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу Тiзiлiмiнде № 14637 болып тiркелген) сәйкес Қармақшы ауданының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Қоса берiлiп отырған Қармақшы ауданы жергiлiктi атқарушы органдарының "Б" корпусы мемлекеттiк әкiмшiлiк қызметшiлерiнiң қызметiн бағалаудың әдiстемесi бекiтiлсiн.

      2. Аудан бюджетiнен қаржыландырылатын атқарушы органдар осы қаулыдан туындайтын шараларды қабылдасын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Қармақшы ауданы әкiмдiгiнiң "Қармақшы ауданы әкiмiнiң аппараты" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiне жүктелсiн.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнiнен бастап қолданысқа енгiзiледi.

      Қармақшы ауданының әкiмi С. Мақашов

  Қармақшы ауданы әкімдігінің
  2017 жылғы "2" мамырдағы
  № 475 қаулысымен бекітілген

Қармақшы ауданы жергілікті атқарушы органдарының "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қармақшы ауданы жергілікті атқарушы органдарының "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 33-бабының 5-тармағына және "Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметін бағалаудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 29 желтоқсандағы № 110 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 14637 болып тіркелген) сәйкес әзірленді және Қармақшы ауданы жергілікті атқарушы органдарының "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің (бұдан әрі – қызметшілер) қызметін бағалау алгоритмін айқындайды.

      2. Қызметшілерідің қызметін бағалау (бұдан әрі – бағалау) олардың жұмыс тиімділігі мен сапасын анықтау үшін жүргізіледі.

      3. Қызметшілердің атқаратын лауазымындағы қызметтерінің нәтижелері бойынша:

      1) тоқсан қорытындысы бойынша (тоқсандық бағалау) – есептік тоқсаннан кейінгі айдың онынан кешіктірмей (бағалануы оныншы желтоқсаннан кеш емес өткізілетін төртінші тоқсанды қоспағанда);

      2) жыл қорытындысы бойынша (жылдық бағалау) – бағаланып жатқан жылдың жиырма бесінші желтоқсанынан кешіктірмей жүргізіледі.

      Қызметшілерді бағалау олардың нақты лауазымдарында орналасу мерзімі үш айдан кем болған жағдайда, сондай-ақ сынақ мерзімі кезеңінде өткізілмейді.

      Әлеуметтік демалыстағы немесе еңбекке уақытша қабілетсіздігі кезеңіндегі қызметшілерді бағалау жұмысқа шыққаннан кейін 5 жұмыс күні мерзімінде өтеді.

      4. Тоқсандық бағалауды тікелей басшы жүргізеді және қызметшілердің лауазымдық міндеттерді орындауларын бағалауға негізделеді.

      Қызметшінің тікелей басшысы лауазымдық нұсқаулыққа сәйкес аталған қызметші бағынатын тұлға болып табылады.

      Жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын аудандық атқарушы органдарының басшыларын бағалауды аудан әкімі не оның құзіреттеуімен орынбасарларының бірі жүргізеді.

      5. Жылдық бағалау:

      1) Қызметшілердің есептік тоқсандардағы орта бағасынан;

      2) Осы Әдістеменің 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қызметшілердің жеке жұмыс жоспарларын орындау бағаларынан құралады.

      6. Бағалауды өткізу үшін қызметшілерді мемлекеттік лауазымға тағайындау және мемлекеттік лауазымнан босату құқығы бар лауазымды тұлғамен Бағалау жөніндегі комиссия құрылады, персоналды басқару қызметі оның жұмыс органы болып табылады.

      7. Бағалау жөніндегі комиссияның отырысы оның құрамының кемінде үштен екі бөлігі қатысқан жағдайда өкілетті болып есептеледі.

      Бағалау жөніндегі комиссияның төрағасы не мүшесі болмаған жағдайда, оларды алмастыру Бағалау жөніндегі комиссияны құру туралы бұйрыққа өзгертулер енгізу арқылы уәкілетті тұлғаның шешімі бойынша жүзеге асырылады.

      8. Бағалау жөніндегі комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады.

      9. Дауыс беру қорытындысы Бағалау жөніндегі комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыс саны тең болған жағдайда, комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      Бағалау жөніндегі комиссияның хатшысы болып персоналды басқару қызметінің қызметшісі табылады. Бағалау жөніндегі комиссияның хатшысы дауыс беруге қатыспайды.

2. Жұмыстың жеке жоспарын құрастыру

      10. Жұмыстың жеке жоспары қызметшімен және оның тікелей басшысымен бірлесіп бағаланатын жылдың оныншы қаңтарынан кешіктірілмей осы Әдістеменің 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құрастырылады.

      11. Әдістеменің 10-тармағында көрсетілген мерзім өткеннен кейін тағайындалған қызметшілер, атқаратын лауазымдарындағы жұмыстарының жеке жоспары оларды лауазымға тағайындаған күннен бастап он жұмыс күні ішінде құрастырылады.

      12. Қызметшілер жұмыстарының жеке жоспарындағы мақсаттық көрсеткіштердің саны төрттен көп емес және олар нақты, өлшенетін, қолжетімді, белгілі бір орындау мерзімдермен болу қажет.

      13. Жеке жоспар екі данада құрастырылады. Бір дана персоналды басқару қызметіне беріледі. Екінші дана қызметшінің құрылымдық бөлімше басшысында болады.

3. Бағалауды жүргізуге дайындық

      14. Персоналды басқару қызметі Бағалау жөніндегі комиссия төрағасының келісімімен бағалауды өткізу кестесін қалыптастырады.

      Персоналды басқару қызметі бағалауға жататын қызметшілерді және бағалауды іске асыратын тұлғаларды бағалау басталмастан күнтізбелік он күн бұрын бағалау туралы уақтылы хабардар етуді қамтамасыз етеді және оларға бағалау парақтарын толтыру үшін жібереді.

4. Лауазымдық міндеттерді орындаудың тоқсандық бағалауы

      15. Лауазымдық міндеттерді орындауды бағалау негізгі, көтермелеу және айыппұл балдарынан құралады.

      16. Қызметшілердің өз лауазымдық міндеттерін орындағаны үшін негізгі балдар 100 балл деңгейінде белгіленеді.

      17. Көтермелеу балдары ағымдағы жұмыстың орташа көлемінен асатын қызмет көрсеткіштері, сондай-ақ мазмұндық және/немесе ұйымдастырушылық жағынан күрделі болып табылатын қызмет түрлері үшін қойылады.

      18. Ағымдағы жұмыстың орташа көлемінен асатын қызмет көрсеткіштері және күрделі қызмет түрлері мемлекеттік органдармен салалық ерекшеліктеріне сүйеніп өз бетімен белгіленеді және атқарылған жұмыстың көлемі мен күрделігінің өсу тәртібімен бес деңгейлік шәкіл бойынша орналастырылады. Бұл ретте көтермеленетін қызмет көрсеткіштері мен түрлеріне Электронды құжат алмасудың бірыңғай жүйесінде және мемлекеттік органдардың Интранет-порталында белгіленетін де, белгіленбейтін де құжаттар мен іс-шаралар кіре алады.

      Әр көтермеленетін қызмет көрсеткіші мен түрі үшін қызметшілер тікелей басшымен бекітілген шәкілге сәйкес "+1"-ден "+5" балға дейін иеленеді.

      19. Айыппұл балдары орындау және еңбек тәртібін бұзғаны үшін қойылады.

      20. Атқарушылық тәртібін бұзуға жоғары тұрған органдардың, мемлекеттік орган басшылығының, тікелей басшының тапсырмаларын және бақылаудағы құжаттар мен жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін орындау мерзімдерін бұзу жатады.

      Атқарушылық тәртібін бұзу фактілері туралы ақпараттың дереккөздері ретінде құжатайналым қызметі және қызметшінің тікелей басшысының құжатпен дәлелденген мәліметі саналады.

      21. Еңбек тәртібін бұзуға:

      1) қызметшілердің дәлелді себептерсіз жұмысқа кешігулері;

      2) қызметшілердің қызметтік әдепті бұзулары жатады.

      Еңбек тәртібін бұзу фактілері туралы ақпараттың дереккөздері ретінде персоналды басқару қызметі және қызметшінің тікелей басшысының құжатпен дәлелденген мәліметі саналады.

      22. Әр атқарушылық және еңбек тәртібін бұзғаны үшін қызметшілерге әр бұзу фактісі үшін "-2" мөлшерінде айыппұл балдары қойылады.

      23. Лауазымдық міндеттердің орындалуын бағалауды жүргізу үшін, қызметшілер тікелей басшыға осы Әдістеменің 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша толтырылған бағалау парақтарын келісу үшін ұсынады.

      24. Тікелей басшы қызметшілердің еңбек және атқарушылық тәртіптерін бұзғаны туралы персоналды басқару, құжатайналымы қызметтері берген мәліметтерін есепке ала отырып, бағалау парағында берілген деректердің растығын қарастырып, оған өзгертулер (болған жағдайда) енгізеді және олармен келіседі.

      25. Тікелей басшы келіскеннен кейін, бағалау парақтарына қызметшілермен қол қойылады.

      Қызметшілердің бағалау парақтарына қол қоюдан бас тартулары құжаттарды Бағалау жөніндегі комиссияның отырысына жіберу үшін кедергі болмайды. Бұл жағдайда персоналды басқару қызметінің жұмыскері және қызметшілердің тікелей басшысы еркін нысанда танысудан бас тарту туралы актілер құрастырады.

      26. Қызметшілердің тікелей басшысы олардың тоқсандық қорытынды бағаларын келесі формула бойынша есептейді:

     



     

– тоқсандық баға;

      a – көтермелеу балдары;

      в - айыппұл балдары.

      27. Тоқсандық қорытынды баға келесі шәкіл бойынша қойылады: 80 балдан төмен – "қанағаттанарлықсыз", 80-нен 105 (қоса алғанда) балға дейін – "қанағаттанарлық", 106-дан 130 балға дейін (қоса алғанда) – "тиімді", 130 балдан астам – "өте жақсы".

5. Жылдық бағалау

      28. Жылдық бағалауды өткізу үшін қызметшілер тікелей басшыға келісу үшін осы Әдістеменің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша толтырылған жеке жоспарды орындау бағалау парақтарын жолдайды.

      29. Тікелей басшы бағалау парақтарын онда берілген мәліметтердің анықтылығы тұрғысынан қарастырып, түзетулер енгізеді (болған жағдайда) және оларға келісім береді.

      30. Жұмыстың жеке жоспарының орындалуын бағалау келесі шәкіл бойынша қойылады:

      жұмыстың жеке жоспарымен көзделген мақсаттық көрсеткіштің орындалмағаны үшін - 2 балл;

      мақсаттық көрсеткіштің жартылай орындалғаны үшін – 3 балл;

      мақсаттық көрсеткіштің орындалғаны (күтілетін нәтижеге қол жеткізгені) үшін – 4 балл;

      мақсаттық көрсеткіштің күтілетін нәтижесіне асыра қол жеткізгені үшін – 5 балл.

      31. Тікелей басшымен келіскеннен кейін бағалау парақтарын қызметшілер растайды.

      Қызметшілер бағалау парақтарына қол қоюдан бас тартулары құжаттарды Бағалау жөніндегі комиссияның отырысына жіберуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда персоналды басқару қызметінің жұмыскері және қызметшілердің тікелей басшысы танысудан бас тарту туралы еркін нысанда актілер құрастырылады.

      32. Персоналды басқару қызметі қызметшілердің жылдық қорытынды бағаларынан келесі формула бойынша Бағалау жөніндегі комиссия отырысына дейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей есептейді:

     


 

     

– жылдық баға;

       

     

– есептік тоқсандардың орта бағасы (орта арифметикалық мән). Бұл ретте тоқсандық бағалардан алынған орта арифметикалық мәні осы Әдістеменің 27-тармағында көрсетілген шәкілді есепке ала отырып, бес балдық бағалар жүйесіне келтіріледі, атап айтқанда:

      "қанағаттанарлықсыз" мәнге (80 балдан төмен) – 2 балл;

      "қанағаттанарлық" мәнге (80-нен 105 балға дейін) – 3 балл;

      "тиімді" мәнге (106-дан 130 балға (қоса алғанда) дейін) – 4 балл;

      "өте жақсы" мәнге (130 балдан астам) – 5 балл;

     

– жеке жұмыс жоспарын орындау бағасы (орта арифметикалық мән).

      33. Жылдың қорытынды бағасы келесі шәкіл бойынша қойылады: 3 балдан төмен – "қанағаттанарлықсыз"; 3 балдан бастап 3,9 балға дейін – "қанағаттанарлық"; 4 балдан бастап 4,9 балға дейін – "тиімді"; 5 балл – "өте жақсы".

6. Комиссияның бағалау нәтижелерін қарауы

      34. Персоналды басқару қызметі Бағалау жөніндегі комиссия төрағасымен келісілген кестеге сәйкес бағалау нәтижелерін қарау бойынша Бағалау жөніндегі комиссияның отырысын өткізуді қамтамасыз етеді.

      Персоналды басқару қызметі Бағалау жөніндегі комиссияның отырысына мынадай құжаттарды:

      1) толтырылған бағалау парақтарын;

      2) қызметшілердің лауазымдық нұсқаулықтарын;

      3) осы Әдістемеге 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Бағалау жөніндегі комиссия отырысы хаттамасының жобасын тапсырады.

      35. Бағалау жөніндегі комиссия бағалау нәтижелерін қарастырады және мына шешімдердің бірін шығарады:

      1) бағалау нәтижелерін бекітеді;

      2) бағалау нәтижелерін қайта қарайды.

      Бағалау нәтижелерін қайта қарау туралы шешім қабылдаған жағдайда Бағалау жөніндегі комиссия хаттамада тиісті түсіндірмемен бағаны түзетеді.

      36. Персоналды басқару қызметі бағалау нәтижелерімен ол аяқталған соң екі жұмыс күні ішінде қызметшілерді таныстырады.

      Қызметшілерді бағалау нәтижелерімен таныстыру жазбаша немесе электронды нысанда жүргізіледі.

      Қызметшілердің танысудан бас тартулары бағалау нәтижелерін олардың қызметтік тізіміндеріне енгізуге кедергі болмайды. Бұл жағдайда персоналды басқару қызметінің қызметкері танысудан бас тарту туралы еркін нұсқада актілер құрастырады.

      37. Осы Әдістеменің 34-тармағында көрсетілген құжаттар, сондай-ақ Бағалау жөніндегі комиссия отырысының қол қойылған хаттамасы персоналды басқару қызметінде сақталады.

7. Бағалау нәтижелеріне шағымдану

      38. Бағалау жөніндегі комиссия шешіміне қызметшілер мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне шағымдануы шешім шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

      39. Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган немесе оның аумақтық бөлімшесі қызметшілерден шағымдар түскен күнінен бастап он жұмыс күні ішінде қарайды және заңнамамен белгіленген бағалау жүргізу тәртібінің бұзушылықтары анықталған жағдайда, мемлекеттік органға Бағалау жөніндегі комиссия шешімінің күшін жою туралы ұсыныс жасайды.

      40. Қабылданған шешім туралы ақпаратты мемлекеттік орган екі апта ішінде мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне береді.

      41. Қызметшілер бағалау нәтижелеріне сотта шағымдануға құқығы бар.

      8. Бағалау нәтижелері бойынша шешім қабылдау

      42. Бағалау нәтижелері бонус төлеу және оқыту бойынша шешім қабылдауға негіз болып табылады.

      43. Бонустар "өте жақсы" және "тиімді" бағалау нәтижелері бар қызметшілерге төленеді.

      44. Қызметшілерді оқыту (біліктіліктерін арттыру) олардың жылдық бағалауларының қорытындылары бойынша қанағаттанарлықсыз болып танылған қызмет бағыты бойынша жүргізіледі.

      Бағалау жөніндегі комиссия қызметшілерді жылдық бағалауларының нәтижелерін бекіткеннен кейін үш ай ішінде біліктілікті жоғарылату курстарына жіберіледі.

      45. "Қанағаттанарлықсыз" баға алған қызметшілер мемлекеттік әкімшілік лауазымға алғаш рет қабылданған тұлғаларға тәлімгер ретінде бекітілмейді.

      46. Қатарынан екі жыл қорытындысы бойынша "қанағаттанарлықсыз" баға алған қызметшілер лауазымдарынан төмендетілуге негіз болып табылады. Кез-келген төмен тұрған бос лауазым болмаған жағдайда, заңнамамен белгіленген тәртіпте жұмыстан шығарылады.

      47. Қызметшілерді бағалаудың нәтижелері олардың қызметтік тізімдеріне енгізіледі.

  Қармақшы ауданы жергілікті
  атқарушы органдарының "Б"
  корпусы мемлекеттік әкімшілік
  қызметшісінің қызметін
  бағалаудың әдістемесіне
  1-қосымша
  Нысан

"Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшісінің жеке жұмыс жоспары

__________________________________жыл

(жеке жоспар құрастырылатын кезең)

      Қызметшінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)________________________________________

      Қызметшінің лауазымы: __________________________________________________________________

      Қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:______________________________________________

      _______________________________________________________________________________________ 

№ р/с

Мақсаттық көрсеткіштер*

Күтілетін нәтижелер

1.

Мақсаттық көрсеткіш 1


2.

Мақсаттық көрсеткіш 2


3.

Мақсаттық көрсеткіш 3


4.



      Ескертпе:

      * Мақсаттық көрсеткіштер мемлекеттік органның стратегиялық мақсатына (мақсаттарына), олар болмаған жағдайда қызметшінің функционалдық міндеттеріне сәйкестігін есепке ала отыра анықталады.

       Мақсаттық көрсеткіштердің саны төрттен аспайды, оның ішінде кемінде жартысы өлшенетін болуға тиіс.

Қызметші
___________________________
(тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы ______________________
 

Тікелей басшы
___________________________
(тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы ______________________
 

  Қармақшы ауданы жергілікті
  атқарушы органдарының "Б"
  корпусы мемлекеттік әкімшілік
  қызметшісінің қызметін
  бағалаудың әдістемесіне
  2-қосымша
  Нысан

Бағалау парағы

_____________________ тоқсан _____ жыл

(бағаланатын кезең)

      Бағаланатын қызметшінің тегі, аты, әкесінің аты

      (болған жағдайда):_______________________________________________________________________

      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: _______________________________________________________

      Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:___________________________________

      Лауазымдық міндеттерді орындау бағасы:

№ р/п

Қызметшінің өзін-өзі бағалауы

Тікелей басшының бағалауы

Ескерту

Көтермеленетін көрсеткіштер мен қызмет түрлері туралы мәліметтер

Орындау тәртібін бұзу туралы мәліметтер

Еңбек тәртібін бұзу туралы мәліметтер

Көтермеленетін көрсеткіштер мен қызмет түрлері туралы мәліметтер

Орындау тәртібін бұзу туралы мәліметтер

Еңбек тәртібін бұзу туралы мәліметтер

1.








2.








3.









Өзін-өзі бағалау нәтижесі:
 

Бағалау нәтижесі:
 


 
Қызметші
___________________________
(тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы ______________________

Тікелей басшы
_______________________
(тегі, аты-жөні)
күні____________________
қолы __________________

  Қармақшы ауданы жергілікті
  атқарушы органдарының "Б"
  корпусы мемлекеттік әкімшілік
  қызметшісінің қызметін
  бағалаудың әдістемесіне
  3-қосымша
  Нысан

Бағалау парағы

_______________________________ жыл

(бағаланатын жыл)

      Бағаланатын қызметшінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда):_________________________________________________________________

      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: _______________________________________

      Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:_________________________________________________________________________

      Жеке жоспарды орындау бағасы

№ р/с

Мақсаттық көрсеткіштің нәтижесі

Маңызы

Қызметшінің өзін-өзі бағалау нәтижелері

Басшының бағалау нәтижелері

Ескерту

1.

1 мақсаттық көрсеткіштің нәтижесі

2-ден 5-ке дейін




2.

2 мақсаттық көрсеткіштің нәтижесі

2-ден 5-ке дейін




3.

3 мақсаттық көрсеткіштің нәтижесі

2-ден 5-ке дейін




4.






Қызметші
___________________________
(тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы _________________________
 

Тікелей басшы
___________________________
(тегі, аты-жөні)
күні_______________________
қолы ______________________


 

  Қармақшы ауданы жергілікті
  атқарушы органдарының "Б"
  корпусы мемлекеттік әкімшілік
  қызметшісінің қызметін
  бағалаудың әдістемесіне
  4-қосымша
  Нысан

Бағалау жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы

____________________________________________________________________

(мемлекеттік органның атауы)

____________________________________________________________________

(бағалау түрі: тоқсандық /жылдық және бағаланатын кезең (тоқсан және (немесе) жыл)

      Бағалау нәтижелері


р/с

Қызметшілердің
тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Бағалау нәтижелері туралы мәлімет

Комиссиямен бағалау қорытындыларын түзеу (болған жағдайда)

Комиссияның ұсыныстары

1.





2.










      Комиссия қорытындысы:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

      Тексерген:

      Комиссия хатшысы: ___________________________ Күні: _____________

      (аты-жөні, қолы)

      Комиссия төрағасы: ___________________________ Күні: _____________

      (аты-жөні, қолы)

      Комиссия мүшесі: _____________________________ Күні: _____________

      (аты-жөні, қолы)

Об утверждении методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса Б местных исполнительных органов Кармакшинского района

Постановление Кармакшинского районного акимата Кызылординской области от 2 мая 2017 года № 475. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 3 мая 2017 года № 5821. Утратило силу постановлением Кармакшинского районного акимата Кызылординской области от 13 марта 2018 года № 673

      Сноска. Утратило силу постановлением Кармакшинского районного акимата Кызылординской области от 13.03.2018 № 673 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года “О государственной службе Республики Казахстан” и приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 29 декабря 2016 года № 110 “О некоторых вопросах оценки деятельности административных государственных служащих” (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 14637) акимат Кармакшинского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемую Методику оценки деятельности административных государственных служаших корпуса "Б" местных исполнительных органов Кармакшинского района.

      2. Исполнительным органам, финансируемым из бюджета района, принять меры, вытекающие из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима Кармакшинского района" акимата Кармакшинского района.

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким Кармакшинского района Макашов С.

  Утверждено постановлением
  акимата Кармакшинского района
  "2" мая 2017 года № 475

Методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" местных исполнительных органов Кармакшинского района

1. Общие положения

      1. Настоящая Методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" местных исполнительных органов Кармакшинского района (далее – Методика) разработана в соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 29 декабря 2016 года № 110 "О некоторых вопросах оценки деятельности административных государственных служащих" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 14637) и определяет алгоритм оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" местных исполнительных органов Кармакшинского района (далее – служащие).

      2. Оценка деятельности служащих (далее – оценка) проводится для определения эффективности и качества их работы.

      3. Оценка проводится по результатам деятельности служащих на занимаемой должности:

      1) по итогам квартала (квартальная оценка) – не позднее десятого числа месяца, следующего за отчетным кварталом (за исключением четвертого квартала, оценка которого проводится не позднее десятого декабря);

      2) по итогам года (годовая оценка) – не позднее двадцать пятого декабря оцениваемого года.

      Оценка служащих не проводится в случаях, если срок пребывания на занимаемой должности в оцениваемом периоде составляет менее трех месяцев, а также в период испытательного срока.

      Служащие, находящиеся в социальном отпуске либо периоде временной нетрудоспособности, проходят оценку в течение 5 рабочих дней после выхода на работу.

      4. Квартальная оценка проводится непосредственным руководителем и основывается на оценке исполнения служащими должностных обязанностей.

      Непосредственным руководителем служащего является лицо, которому данный служащий подчинен согласно должностной инструкции.

      Для руководителей районных исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета, оценка проводится акимом района, либо по его уполномочию одним из его заместителей.

      5. Годовая оценка складывается из:

      1) средней оценки служащих за отчетные кварталы;

      2) оценки выполнения служащими индивидуального плана работы по форме, согласно приложению 1 к настоящей методике.

      6. Для проведения оценки должностным лицом, имеющим право назначения на государственную должность и освобождения от государственной должности служащих создается Комиссия по оценке, рабочим органом которой является служба управления персоналом.

      7. Заседание Комиссии по оценке считается правомочным, если на нем присутствовали не менее двух третей ее состава.

      Замена отсутствующего члена или председателя Комиссии по оценке осуществляется по решению уполномоченного лица путем внесения изменения в приказ о создании Комиссии по оценке.

      8. Решение Комиссии по оценке принимается открытым голосованием.

      9. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Комиссии по оценке. При равенстве голосов голос председателя Комиссии по оценке является решающим.

      Секретарем Комиссии по оценке является сотрудник службы управления персоналом. Секретарь Комиссии по оценке не принимает участие в голосовании.

2. Составление индивидуального плана работы

      10. Индивидуальный план работы составляется служащими совместно с непосредственным руководителем не позднее десятого января оцениваемого года по форме согласно приложению 1 к настоящей Методике.

      11. При назначении служащих на должность после срока, указанного в пункте 10 настоящей Методики, индивидуальный план работы служащих на занимаемой должности составляется в течение десяти рабочих дней со дня назначения на должность.

      12. Количество целевых показателей в индивидуальном плане работы служащих составляет не более четырех, которые должны быть конкретными, измеримыми, достижимыми, с определенным сроком исполнения.

      13. Индивидуальный план составляется в двух экземплярах. Один экземпляр передается в службу управления персоналом. Второй экземпляр находится у руководителя структурного подразделения служащих.

3. Подготовка к проведению оценки

      14. Служба управления персоналом формирует график проведения оценки по согласованию с председателем Комиссии по оценке.

      Служба управления персоналом за десять календарных дней до начала проведения оценки обеспечивает своевременное уведомление служащих, подлежащих оценке, и лиц, осуществляющих оценку, о проведении оценки и направляет им оценочные листы для заполнения.

4. Квартальная оценка исполнения должностных обязанностей

      15. Оценка исполнения должностных обязанностей складывается из базовых, поощрительных и штрафных баллов.

      16. Базовые баллы устанавливаются на уровне 100 баллов за выполнение служащим своих должностных обязанностей.

      17. Поощрительные баллы выставляются за показатели деятельности, превышающие средние объемы текущей работы, а также виды деятельности, являющиеся сложными в содержательном и/или организационном плане.

      18. Показатели деятельности, превышающие средние объемы текущей работы и сложные виды деятельности, определяются государственными органами самостоятельно исходя из своей отраслевой специфики и распределяются по пятиуровневой шкале в порядке возрастания объема и сложности осуществляемой работы. При этом в число поощряемых показателей и видов деятельности могут входить как фиксируемые, так и нефиксируемые в Единой системе электронного документооборота и Интранет-портале государственных органов документы и мероприятия.

      За каждый поощряемый показатель или вид деятельности служащему непосредственным руководителем присваиваются в соответствии с утвержденной шкалой от "+1" до "+5" баллов.

      19. Штрафные баллы выставляются за нарушения исполнительской и трудовой дисциплины.

      20. К нарушениям исполнительской дисциплины относятся нарушения сроков исполнения документов на контроле, поручений вышестоящих органов, руководства государственного органа, непосредственного руководителя и обращений физических и юридических лиц.

      Источниками информации о фактах исполнительской дисциплины служат документально подтвержденные сведения от службы документооборота и непосредственного руководителя служащих.

      21. К нарушениям трудовой дисциплины относятся:

      1) опоздания служащих на работу без уважительной причины;

      2) нарушения служащими служебной этики.

      Источниками информации о фактах нарушения трудовой дисциплины служат документально подтвержденные сведения от службы управления персоналом и непосредственного руководителя служащих.

      22. За каждое нарушение исполнительской и трудовой дисциплины служащим выставляются штрафные баллы в размере "–2" балла за каждые факты нарушения.

      23. Для проведения оценки исполнения должностных обязанностей служащие представляют для согласования заполненный оценочный лист непосредственному руководителю по форме согласно приложению 2 к настоящей Методике.

      24. Непосредственный руководитель с учетом представленных службой управления персоналом, службой документооборота сведений о фактах нарушения служащими трудовой и исполнительской дисциплины, рассматривает оценочный лист на предмет достоверности представленных в нем сведений, вносит в него корректировки (в случае наличия) и согласовывает.

      25. После согласования непосредственным руководителем оценочный лист подписываются служащими.

      Отказ служащих от подписания оценочного листа не является препятствием для направления документов на заседание Комиссии по оценке. В этом случае работником службы управления персоналом и непосредственным руководителем служащих в произвольной форме составляются акты об отказе от ознакомления.

      26. Итоговая квартальная оценка служащих вычисляются непосредственным руководителем по следующей формуле:

     


     
где

     

– квартальная оценка;

      а – поощрительные баллы;

      в – штрафные баллы.

      27. Итоговая квартальная оценка выставляется по следующей шкале: менее 80 баллов – "неудовлетворительно", от 80 до 105 (включительно) баллов – "удовлетворительно", от 106 до 130 (включительно) баллов – "эффективно", свыше 130 баллов – "превосходно".

5. Годовая оценка

      28. Для проведения годовой оценки служащие направляют для согласования, заполненные оценочные листы выполнения индивидуального плана непосредственному руководителю по форме согласно приложению 3 к настоящей Методике.

      29. Непосредственный руководитель рассматривает оценочные листы на предмет достоверности представленных в нем сведений, вносит в них корректировки (в случае наличия) и согласовывает.

      30. Оценка выполнения индивидуального плана работы выставляется по следующей шкале:

      за невыполнение целевого показателя, предусмотренного индивидуальным планом работы - 2 балла;

      за частичное выполнение целевого показателя - 3 балла;

      за выполнение целевого показателя (достижение ожидаемого результата) - 4 балла;

      за превышение ожидаемого результата целевого показателя - 5 баллов.

      31. После согласования непосредственным руководителем оценочный лист заверяется служащими.

      Отказ от подписания оценочного листа служащими не может служить препятствием для направления документов на заседание Комиссии по оценке. В этом случае работником службы управления персоналом и непосредственным руководителем служащих в произвольной форме составляются акты об отказе от ознакомления.

      32. Итоговая годовая оценка служащих вычисляются службой управления персоналом не позднее пяти рабочих дней до заседания Комиссии по оценке по следующей формуле:

     

, где:

     

– годовая оценка;

     

– средняя оценка за отчетные кварталы (среднеарифметическое значение). При этом полученное среднеарифметическое значение квартальных оценок с учетом шкалы, указанной в пункте 27 настоящей Методики, приводится к пятибалльной системе оценок, а именно:

      значению "неудовлетворительно" (менее 80 баллов) – 2 балла;

      значению "удовлетворительно" (от 80 до 105 баллов) – 3 балла;

      значению "эффективно" (от 106 до 130 (включительно) баллов) – 4 балла;

      значению "превосходно" (свыше 130 баллов) – 5 баллов;

     

– оценка выполнения индивидуального плана работы (среднеарифметическое значение).

      33. Итоговая годовая оценка выставляется по следующей шкале: менее 3 баллов – "неудовлетворительно", от 3 до 3,9 баллов – "удовлетворительно", от 4 до 4,9 баллов – "эффективно", 5 баллов – "превосходно".

6. Рассмотрение результатов оценки Комиссией

      34. Служба управления персоналом обеспечивает проведение заседания Комиссии по оценке рассмотрению результатов оценки в соответствии с графиком, согласованным с председателем Комиссии по оценке.

      Служба управления персоналом предоставляет на заседание Комиссии по оценке следующие документы:

      1) заполненные оценочные листы;

      2) должностные инструкции служащих;

      3) проект протокола заседания Комиссии по оценке по форме согласно приложению 4 к настоящей Методике.

      35. Комиссия по оценке рассматривает результаты квартальных и годовой оценки и принимает одно из следующих решений:

      1) утвердить результаты оценки;

      2) пересмотреть результаты оценки.

      В случае принятия решения о пересмотре результатов оценки Комиссия по оценке корректирует оценку с соответствующим пояснением в протоколе.

      36. Служба управления персоналом ознакамливает служащих с результатами оценки в течение двух рабочих дней со дня ее завершения.

      Ознакомление служащих с результатами оценки осуществляется в письменной или электронной форме.

      Отказ служащих от ознакомления не является препятствием для внесения результатов оценки в их послужной список. В этом случае работником службы управления персоналом в произвольной форме составляются акты об отказе от ознакомления.

      37. Документы, указанные в пункте 34 настоящей Методики, а также подписанный протокол заседания Комиссии по оценке хранятся в службе управления персоналом.

7. Обжалование результатов оценки

      38. Обжалование решения Комиссии по оценке служащими в уполномоченном органе по делам государственной службы или его территориальном подразделении осуществляется в течение десяти рабочих дней со дня вынесения решении.

      39. Уполномоченный орган по делам государственной службы или его территориальное подразделение в течение десяти рабочих дней со дня поступления жалоб служащих осуществляет их рассмотрение и в случаях обнаружения нарушений установленного законодательством порядка проведения оценки рекомендует государственному органу отменить решение Комиссии по оценке.

      40. Информация о принятом решении представляется государственным органом в течение двух недель в уполномоченный орган по делам государственной службы или его территориальное подразделение.

      41. Служащие вправе обжаловать результаты оценки в суде.

8. Принятие решений по результатам оценки

      42. Результаты оценки являются основаниями для принятия решений по выплате бонусов и обучению.

      43. Бонусы выплачиваются служащим с результатами оценки "превосходно" и "эффективно".

      44. Обучение (повышение квалификации) служащих проводится по направлению, по которому деятельность служащих по итогам годовой оценки признаны неудовлетворительными.

      Служащие направляются на курсы повышения квалификации в течение трех месяцев после утверждения Комиссии по оценки результатов годовой оценки их деятельности.

      45. Служащие, получившие оценок "неудовлетворительно", не закрепляются наставниками за лицами, впервые принятыми на административные государственные должности.

      46. Результаты оценки служащих по итогам двух лет подряд со значением "неудовлетворительно" являются основанием для принятия решения о понижении их в должности. При отсутствии любой вакантной нижестоящей должности служащие увольняются в порядке, установленном законодательством.

      47. Результаты оценки деятельности служащих вносятся в их послужные списки.

  Приложение 1
  к методике оценки деятельности административных
  государственных служащих корпуса "Б" местных
  исполнительных органов Кармакшинского района
  Форма

Индивидуальный план работы

административного государственного служащего корпуса "Б"

_________________________________________________ год

(период, на который составляется индивидуальный план)

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) служащего _________________________

      Должность служащего: _______________________________________________

      Наименование структурного подразделения служащего: ____________


п/п

Целевые показатели *

Ожидаемый результат

1.

Целевой показатель 1


2.

Целевой показатель 2


3.

Целевой показатель 3


4.



      Примечание:

      * Целевые показатели определяются с учетом их направленности на достижение стратегической цели (целей) государственного органа, а в случае ее (их) отсутствия, исходя из функциональных обязанностей служащего.

      Количество целевых показателей составляет не более четырех, из них не менее половины измеримых.

Служащий
_____________________________
(фамилия, инициалы)
дата _________________________
подпись ______________________

Непосредственный руководитель
_______________________________
(фамилия, инициалы)
дата ____________________________
подпись _________________________

  Приложение 2
  к методике оценки деятельности административных
  государственных служащих корпуса "Б" местных
  исполнительных органов Кармакшинского района
  Форма

Оценочный лист

____________________ квартал ____ года

(оцениваемый период)

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) оцениваемого служащего:

      Должность оцениваемого служащего:

      Наименование структурного подразделения оцениваемого служащего:

      Оценка исполнения должностных обязанностей

№ п/п

Самооценка служащего

Оценка непосредственного руководителя

Примеча ние

Сведения
о поощряемых показателях и видах деятельности

Сведения
о фактах нарушения исполнитель ской дисциплины

Сведения
о фактах нарушения трудовой дисципли ны

Сведения
о поощряемых показателях и видах деятельности

Сведения
о фактах нарушения исполнитель ской дисциплины

Сведения
о фактах нарушения трудовой дисципли ны

1.








2.








3.









Результат самооценки:

Результат оценки:



Служащий
_____________________________
(фамилия, инициалы)
дата _________________________
подпись ______________________

Непосредственный руководитель
________________________________
(фамилия, инициалы)
дата ____________________________
подпись _________________________

  Приложение 3
  к методике оценки деятельности административных
  государственных служащих корпуса "Б" местных
  исполнительных органов Кармакшинского района
  Форма

Оценочный лист

_____________________ год

(оцениваемый год)

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) оцениваемого служащего:

      Должность оцениваемого служащего:

      Наименование структурного подразделения оцениваемого служащего:

      Оценка выполнения индивидуального плана

№ п/п

Результат целевого показателя

Значение

Результаты самооценки служащего

Результаты оценки руководителя

Примечание

1.

Результат целевого показателя 1

от 2 до 5




2.

Результат целевого показателя 2

от 2 до 5




3.

Результат целевого показателя 3

от 2 до 5




4.







Служащий
_____________________________
(фамилия, инициалы)
дата _________________________
подпись ______________________

Непосредственный руководитель
________________________________
(фамилия, инициалы)
дата ____________________________
подпись _________________________

  Приложение 4
  к методике оценки деятельности административных
  государственных служащих корпуса "Б" местных
  исполнительных органов Кармакшинского района
  Форма

Протокол заседания Комиссии по оценке

__________________________________________________________________

(наименование государственного органа)

__________________________________________________________________

(вид оценки: квартальная/годовая и оцениваемый период (квартал и (или) год)

      Результаты оценки


п/п

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)
служащих

Сведения о результатах оценки

Корректировка Комиссией результатов оценки (в случае наличия)

Рекомендации Комиссии

1.





2.










      Заключение Комиссии:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

      Проверено:

      Секретарь Комиссии: ________________________ Дата: ___________

      (фамилия, инициалы, подпись)

      Председатель Комиссии: _____________________ Дата: ___________

      (фамилия, инициалы, подпись)

      Член Комиссии: _____________________________ Дата: ___________

      (фамилия, инициалы, подпись)