"Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Қызылорда облысы Жаңақорған аудандық мәслихатының 2017 жылғы 11 мамырдағы № 05-16/125 шешімі. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 2 маусымда № 5856 болып тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы Жаңақорған аудандық мәслихатының 2020 жылғы 21 тамыздағы № 381 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы Жаңақорған аудандық мәслихатының 21.08.2020 № 381 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес, Жаңақорған аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары бекітілсін.

      2. Осы шешімнің қосымшасына сәйкес "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы бекітілсін.

      3. Осы шешімнің орындалуын бақылау "Жаңақорған аудандық мәслихат аппарты" мемлекеттік мекемесінің басшысы Н.Карахожаевқа жүктелсін.

      4. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Жаңақорған аудандық Жаңақорған аудандық
      мәслихатының кезекті ХІV мәслихат хатшысы
      сессиясының төрағасы
      Р. Құтыбаев Е. Ильясов

  Жаңақорған аудандық мәслихатының
2017 жылғы "11" мамырдағы
№ 05-16/125 шешімімен бекітілген

"Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттiк мекемесiнiң қызметтiк куәлiгін беру Қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттiк мекемесiнiң қызметтiк куәлiгін беру қағидалары (бұдан әрi – Қағидалар) "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттiк мекемесiнiң (бұдан әрі – мәслихат аппараты) қызметтiк куәлiктерін беру тәртiбiн айқындайды.

      2. Мәслихат аппараты мемлекеттiк қызметшiсінің қызметтiк куәлiгi (бұдан әрi – қызметтiк куәлiк) оның мемлекеттiк лауазымы мен лауазымдық өкiлеттiктерiн растайтын құжат болып табылады.

      3. Тиiсiнше ресiмделмеген, жарамдылық мерзiмi өткен, түзетiлген және тазартылған қызметтік куәлiк жарамсыз болып саналады.

2. Қызметтiк куәлiктi беру тәртiбi

      4. Қызметтiк куәлiктер мәслихат аппараты "Б" корпусының әкiмшiлiк мемлекеттiк қызметшiлерiне (бұдан әрі-қызметшілер) Жаңақорған аудандық мәслихат хатшысының қолы қойылып, беріледі.

      5. Қызметтiк куәлiктер қызметшілерге лауазымға тағайындалғанда, лауазымы ауысқанда, куәлiктiң қолдану мерзiмi өткенде, жоғалғанда, сондай-ақ бүлiнген жағдайда берiледi.

      6. Қызметшілер қызметтiк куәлiкті алу барысында осы Қағидалардың қосымшасына сәйкес нысан бойынша мәслихат аппаратының қызметшілеріне қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналына қол қояды (бұдан әрі - есепке алу журналы).

      7. Қызметтік куәліктер мен есепке алу журналы персаналды басқару қызметінің міндетін атқару жүктелген тұлғаның (бұдан әрі - кадр қызметi) сейфiнде сақталады. 

      Қызметкерлер жаңа қызметтік куәлік ресімдеу және алу үшін өздерінің 2,5х3,5 сантиметр көлемдегі 2 дана түрлі түсті фотосуретін кадр қызметіне тапсырады. Бір фотосурет қызметтік куәлікке жапсырылады, екінші фотосурет есепке алу журналына жапсырылады.

      Мемлекеттiк қызметке алғаш қабылданған қызметшiге қызметтiк куәлiктi тапсырған кезде оны пайдалану және оны сақтау тәртiбi бойынша түсiндiру жүргiзiледi.

      8. Қызметтiк куәлiктi ауыстыру кезiнде бұрын берiлген қызметтiк куәлiкті жоғалту жағдайын қоспағанда, кадр қызметiне қайтарылуға жатады.

      9. Қызметтік куәлігі жоғалған немесе бүлінген жағдайда, қызметші дереу кадр қызметіне жазбаша түрде (еркін нысанда) хабарлайды және жергілікті бұқаралық ақпарат құралдарына хабарлама орналастырады.

      10. Кадр қызметі жыл сайын, 1 қаңтардағы жағдай бойынша қызметтiк куәлiктердiң есептiк деректерге сәйкестiгiне салыстырып тексеру жүргiзедi.

      11. Қызметтiк куәлiктерді толтыру, ресiмдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртiбiн жалпы бақылауды кадр қызметі жүзеге асырады.

      12. Қызметтiк куәлiктi жоғалтудың, бүлдiрудiң, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудiң немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбiр фактiсi бойынша кадр қызметі қызметтiк тексеру туралы бұйрық шыққан күннен бастап он күнтiзбелiк мерзiмде қызметтiк тексеру жүргiзедi, оның нәтижелерi бойынша мәслихат аппаратының тәртiптiк комиссиясы кiнәлiлердi тәртiптiк жауапкершiлiкке тарту туралы мәселенi қарайды.

      13. Жоғалған қызметтiк куәлiктер бұқаралық ақпарат құралдарына арқылы жарамсыз деп жарияланады. Бұл туралы кадр қызметі хабардар етіледі.

      Жоғалғанның орнына жаңа қызметтiк куәлiктi қызметтiк тексеру жүргiзiлгеннен кейiн кадр қызметі бередi.

      14. Жұмыстан босатылған кезде қызметші қызметтiк куәлiктi кадр қызметіне тапсырады.

      15. Қызметтік куәлiктi тапсырған кезде кету парағына қызметтік куәлікті беру үшін жауапты тұлғаның қолы қойылады.

      16. Бүлiнген немесе қызметшінің жұмыстан босаған кезде тапсырған қызметтiк куәлiктер еркiн нысандағы тиiстi жою туралы акт жасала отырып, бiр жылда бiр рет жойылуға жатады.

  "Жаңақорған аудандық
мәслихат аппараты" мемлекеттiк
мекемесiнiң қызметтiк куәлiгін
беру қағидаларына қосымша

"Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттiк мекемесiнiң қызметтiк куәлiгін берудi есепке алу журналы

Фо тосурет

Қызметтiк куәлiктiң нөмiрi

Тегi, Аты, әкесінің аты
(бар болған жағдайда)

Атқаратын лауазымы

Берiлген күнi

Алғаны жөнiнде жеке қолы

Қызметтiк куәлiктi ауыстыруы және тапсырғаны, (тағайындалуы, лауазымының өзгеруi, мерзiмiнiң өтуi, жұмыстан босатылуы, жоғалуы) туралы белгi

Қызметтiк куәлiктi жою (актiнiң нөмiрi мен күнi)

Ескертпе

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10











      Ескертпе: есепке алу журналы тiгiлiп, нөмiрленiп, кадр қызметі қызметкерінің қолымен және мөрмен расталады.

  Жаңақорған аудандық мәслихатының
2017 жылғы "11" мамырдағы
№ 05-16/125 шешіміне қосымша

"Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттiк мекемесiнiң қызметтiк куәлiгінің сипаттамасы

      1. Қызметтік куәлiктiң мұқабасы көк түсті, ішбетінің көлемi 6,2х8,8 сантиметр, экобылғарыдан немесе жоғары сапалы жасанды былғарыдан болады.

      2. Қызметтік куәлiктiң сыртқы бетiнiң ортасында алтын түстi Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк Елтаңбасының бейнесi орналасқан, одан төмен "КУӘЛIК", "УДОСТОВЕРЕНИЕ" деген типографиялық қарiппен жазба жазылады.

      3. Қызметтік куәлiктiң iшкi бөлігі ақ түс аясында шеңберде орналасқан күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасын қолдана отырып, көк түсті қорғаныштық тангир бейнеленген.

      4. Жоғарғы бөлігінде сол жағында "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесі, оң жағында государственное учреждение "Аппарат Жанакорганского районного маслихата" деген жазулар орналасқан.

      5. Сол жағында: көлемі 2,5х3,5 сантиметр фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі түсті), қызметтік куәліктің номері, қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы, тиісті басшының қолымен және елтаңбалы мөрмен расталған - қазақ тіліндегі мәтін.

      6. Оң жағында: көлемі 2,5х3,5 сантиметр Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, оның төменгі жағында көк түсті "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ", "РЕСПУБЛИКА КАЗАХСТАН" деген жазу. Ортасында қызметтік куәліктің номірі, қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы - орыс тіліндегі мәтін.

      Төменгі жағында қызметтік куәліктің берілген күні және жарамдылық мерзімі (үш жыл мерзімге беріледі) - орыс тіліндегі мәтін көрсетіледі.

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Жанакорганского районного маслихата" и его описания

Решение Жанакорганского районного маслихата Кызылординской области от 11 мая 2017 года № 05-16/125. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 2 июня 2017 года № 5856. Утратило силу решением Жанакорганского районного маслихата Кызылординской области от 21 августа 2020 года № 381

      Сноска. Утратило силу решением Жанакорганского районного маслихата Кызылординской области от 21.08.2020 № 381 (вводится в действие со дня первого офицального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", Жанакорганский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить Правилу выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Жанакорганского районного маслихата".

      2. Утвердить описание служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Жанакорганского районного маслихата" согласно приложению к настоящему решению.

      3. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на руководителя государственного учреждения "Аппарат Жанакорганского районного маслихата" Карахожаева Н.

      4. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Председатель внеочередной Секретарь Жанакорганского
      ХІV сессии Жанакорганского районного маслихата
      районного маслихата
      Р. Кутыбаев Е. Ильясов

  Утверждены ришением
Жанакорганского районного
маслихата от "11" мая
2017 года № 05-16/125

Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Жанакорганского районного маслихата".

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Жанакорганского районного маслихата". (далее – Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Жанакорганского районного маслихата" (далее аппарат маслихата).

      2. Служебное удостоверение государственного служащего аппарата маслихата (далее – служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.

      3. Служебное удостоверение без соответствующего оформления, с просроченным сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      4. Служебное удостоверение выдается административным государственным служащим корпуса "Б" аппарата маслихата (далее-служащие) за подписью секретаря Жанакорганского районного маслихата.

      5. Служебные удостоверения выдаются служащим при назначении на должность, изменении должности, по истечении срока действия удостоверения. утере, а также порчи выданного удостоверения.

      6. При получении служебное удостоверения служащие расписываются в журнале учета выдачи служебного удостоверения маслихата аппарата (далее – журнал учета) по форме, согласно приложению к настоящим Правилам.

      7. Служебные удостоверения и журнал учета хранятся в сейфе лица, на которого возложено испольнение обьязанностей службы управления персаналом (далее-кадровая служба).

      Служащего для оформления и получения нового служебного удостоверения сдают в кадровую службу две цветные фотографии размером 2,5х3,5 сантиметр. Одна фотография вклеивается в служебное удостоверение, вторая фотография вклеивается в журнал учета.

      При вручении служебного удостоверения служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение по его пользованию и порядке его хранения.

      8. При замене служебного удостоверения за исключением случаев утери, ранее выданное служебное удостоверение подлежит возврату в кадровую службу.

      9. В случае утраты или порчи своегослужебного удостоверения служащий незамедлительно извещает в письменном (в произвольной форме) кадровую службу и размещает объявление в местных средствах массовой информации.

      10. Ежегодно, по состоянию на 1 января, кадровой службой проводится сверка соответствия служебных удостоверений их учетным данным.

      11. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляется кадровой службой.

      12. По каждому факту утери, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению кадровая служба в течение десяти календарных дней со дня издания приказа о проведении служебного расследования проводит служебное расследование, по результатам которого дисциплинарная комиссия аппарата маслихата рассматривает вопрос о привлечении виновных к дисциплинарной ответственности.

      13. Утерянные служебные удостоверения через средства массовой информации объявляются недействительными, о чем информируется кадровая служба.

      Новое служебное удостоверение взамен утерянного выдается кадровой службой после проведения служебного расследования.

      14. При увольнении служащий сдает служебное удостоверение в кадровую службу.

      15. На обходном листе при сдаче служебного удостоверения ставится роспись лица, ответственного за выдашу служебного удостоверения.

      16. Служебные удостоверения, сданные сотрудниками при увольнении либо порче, один раз в год подлежат уничтожению с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме.

  Приложение к Правилам выдачи
служебного удостоверения
государственного учреждения
"аппарат Жанакорганского
районного маслихата"

Журнал учета выдачи служебного удостоверения государственного учреждения учреждения "Аппарат Жанакорганского районного маслихата"

Фотография

Номер служебного удостоверения

Фамилия, имя, отчество (при наличии)

Занимаемая должность

Дата выдачи

Личная роспись о получении

Отметка о замене и сдаче служебного удостоверения (назначение, изменение должности, истечение срока, увольнение, утеря)

Уничтожение служебного удостоверения (номер и дата акта)

Примечание

 
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10











      Примечание: журнал учета прошнуровывается, пронумеровывается, заверяется подписью работника кадровой службы и печатью.

  Приложение к решению
Жанакорганского районного
маслихата от "11" мая 2017 года
№ 05-16/125

Описание служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Жанакорганского районного маслихата"

      1. Обложка служебного удостоверения состоит из экокожи или кожзаменителя высокого качества синего цвета, вкладыш размером 6,2 х 8,8 сантиметров.

      2. На лицевой стороне служебного удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись "КУӘЛІК", "УДОСТОВЕРЕНИЕ".

      3. На внутренней стороне служебного удостоверения на белом фоне изображен защитный тангир синего цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге.

      4. В верхней части размещены надписи на левой стороне "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесі, на правой стороне Государственное учреждение "Аппарат Жанакорганского районного маслихата".

      5. На левой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 2,5 х 3,5 сантиметров, номер служебного удостоверения, фамилия, имя, отчество, должность сотрудника, текст на казахском языке, заверенный подписью соответствующим руководителем и гербовой печатью.

      6. На правой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан размером 2,5 х 3,5 сантиметров, ниже надпись синего цвета "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" "РЕСПУБЛИКА КАЗАХСТАН". В середине номер служебного удостоверения, фамилия, имя, отчество, должность сотрудника, текст на русском языке.

      Ниже указывается дата выдачи и срок действия служебного удостоверения (выдается сроком на три года), текст на русском языке.