Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 11 тамыздағы № 241 "Кәсіпкерлік саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2017 жылғы 14 сәуірдегі № 74 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2017 жылғы 16 мамырда № 3358 болып тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы әкімдігінің 2020 жылғы 8 сәуірдегі № 54 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 08.04.2020 № 54(алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңдарына және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 24 маусымдағы № 281 "Кәсіпкерлік саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 352 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 13992 болып тіркелген) сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 11 тамыздағы № 241 "Кәсіпкерлік саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" қаулысына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 2829 болып тіркелген, 2015 жылғы 29 қыркүйектегі № 173 "Маңғыстау" газетінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      "Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесінің бір бөлігіне субсидия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      5 тармақта:

      3) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) жауапты орындаушы құжаттар топтамасының және қажетті тиісті ақпараттың толықтығын тексеруді жүргізеді, оны Өңірлік үйлестіру кеңесінің

      (бұдан әрі – ӨҮК) қарауына жолдайды – 12 (он екі) жұмыс күн.

      Нәтижесі – құжаттар топтамасын ӨҮК қарауына жолдау;";

      мынадай мазмұндағы 5-1 тармақпен толықтырылсын:

      "5-1. Көрсетілетін қызметті беруші мынадай:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі негіздері бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады.";

      7 тармақта:

      3) мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттар топтамасының толықтығын тексереді, оны ӨҮК қарауына жолдайды – 12 (он екі) жұмыс күн;";

      регламенттің қосымшасы осы қаулының 1 қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      "Бизнестің жол картасы – 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде жеке кәсіпкерлік субъектілерінің кредиттері бойынша кепілдіктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      5 тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      180 миллион теңгеден жоғары кредиттер бойынша:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар топтамасын қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады – 20 (жиырма) минут.

      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны белгілейді, тиісті бұрыштама қояды – 1 (бір) жұмыс күн.

      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;

      3) жауапты орындаушы құжаттар топтамасының және қажетті тиісті ақпараттың толықтығын тексеруді жүргізеді, оны ӨҮК қарауына жолдайды – 3 (үш) жұмыс күн.

      Нәтижесі – құжаттар топтамасын ӨҮК қарауына жолдау;

      4) ӨҮК ұсынылған құжаттар топтамасын қарауды және талқылауды жүзеге асырады, тиісті шешім қабылдайды – 3 (үш) жұмыс күн.

      Нәтижесі – ӨҮК отырысының хаттамасы;

      5) жауапты орындаушы ӨҮК отырысының хаттамасынан үзінді көшірменің жобасын дайындайды – 2 (екі) жұмыс күн.

      Нәтижесі – ӨҮК отырысының хаттамасынан үзінді көшірменің жобасы;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы ӨҮК отырысының хаттамасынан үзінді көшірменің жобасын қарайды және қол қояды – 2 (екі) сағат.

      Нәтижесі – қол қойылған ӨҮК отырысының хаттамасынан үзінді көшірме;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға, банкке және "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамына ӨҮК отырысының хаттамасынан үзінді көшірмені береді – 1 (бір) жұмыс күн.

      Нәтижесі – ӨҮК отырысының хаттамасынан үзінді көшірме;

      180 миллион теңгеге дейінгі кредиттер бойынша:

      1) "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамының көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері екінші деңгейдегі банктен құжаттарды қабылдайды, тіркейді және оларды басшыға жібереді – 20 (жиырма) минут;

      2) "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамының көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысқаннан кейін жауапты орындаушысын анықтайды – 2 (екі) сағат;

      3) жауапты орындаушы алған құжаттарды қарайды және жобаны кепілдік беру/бермеу туралы шешімді қабылдау үшін "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамының уәкілетті органының қарауына шығарады – 2 (екі) жұмыс күн;

      4) "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамының көрсетілетін қызметті берушісі 1 (бір) жұмыс күн ішінде банкке "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамының кепілдік беру мүмкіндігі (мүмкін еместігі) туралы шешімі бар хатын жолдайды;

      5) банк және көрсетілетін қызметті беруші "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамының кепілдендіру мүмкіндігі туралы оң шешімі бар хатын алғаннан кейін банктік қарыз шартын, кепілхат (-тар) шарт (-тарын) жасасады;

      веб-портал 180 миллион теңгеге дейінгі кредиттер бойынша "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамы банктен құжаттарды алған күннен кейін – 5 (бес) жұмыс күн.";

      мынадай мазмұндағы 5-1 тармақпен толықтырылсын:

      "5-1. Көрсетілетін қызметті беруші мынадай:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) уәкілетті мемлекеттік органның мемлекеттік қызметті көрсету үшін талап етілетін келісім туралы сұрау салуға берілген теріс жауабы, сондай-ақ сараптаманың, зерттеудің не тексерудің теріс қорытындысы;

      4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты оның қызметіне немесе белгілі бір мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы соттың заңды күшіне енген шешімінің (үкімінің) болуы;

      5) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген шешімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының

      мемлекеттік көрсетілетін қызметті алумен байланысты арнайы құқығынан айырылуы негіздері бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады.";

      7 тармақта:

      3), 4) және 5) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттар топтамасының толықтығын тексереді, оны ӨҮК қарауына жолдайды – 3 (үш) жұмыс күн;

      4) ӨҮК ұсынылған құжаттар топтамасын қарайды, тиісті шешім қабылдайды, жауапты орындаушыға ӨҮК отырысының хаттамасын береді – 3 (үш) жұмыс күн;

      5) жауапты орындаушы ӨҮК отырысының хаттамасынан үзінді көшірменің жобасын дайындайды және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін береді – 2 (екі) жұмыс күн;";

      регламенттің қосымшасы осы қаулының 2 қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      "Бизнестің жол картасы – 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде мемлекеттік гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      5 тармақта:

      3) және 10) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) жауапты орындаушы құжаттар топтамасының және қажетті тиісті ақпараттың толықтығын тексеруді жүргізеді, оны конкурстық комиссияның қарауына жолдайды – 23 (жиырма үш) жұмыс күн.

      Нәтижесі – құжаттар топтамасын конкурстық комиссияның қарауына жолдау;

      10) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы, "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамы және көрсетілетін қызметті алушы шарт жасасады – 10 (он) жұмыс күн.

      Нәтижесі – қол қойылған шарт.";

      мынадай мазмұндағы 5-1 тармақпен толықтырылсын:

      "5-1. Көрсетілетін қызметті беруші мынадай:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі негіздері бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады.";

      7 тармақта:

      3) және 10) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттар топтамасының толықтығын тексереді, оны конкурстық комиссияның қарауына жолдайды – 23 (жиырма үш) жұмыс күн;

      10) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы, "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамы және көрсетілетін қызметті алушы шарт жасасады – 10 (он) жұмыс күн.";

      регламенттің қосымшасы осы қаулының 3 қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      "Бизнестің жол картасы – 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      мынадай мазмұндағы 5-1 тармақпен толықтырылсын:

      "5-1. Көрсетілетін қызметті беруші мынадай:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі негіздері бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады.".

      2. "Маңғыстау облысының кәсіпкерлік және сауда басқармасы" мемлекеттік мекемесі (В.Т. Мұстапаева) осы қаулының Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде және бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет – ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Маңғыстау облысы әкімінің орынбасары Ш.Л. Илмұханбетоваға жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Е. Тоғжанов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      "Маңғыстау облысының

      кәсіпкерлік және сауда басқармасы"

      мемлекеттік мекемесінің басшысы

      В.Т.Мұстапаева

      "__14__"______04_____ 2017 ж.

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
  2017 жылғы "14" 04
  № 74 қаулысына 1 қосымша
 
  "Бизнестің жол картасы – 2020"
  бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесінің бір бөлігіне субсидия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
Қосымша

"Бизнестің жол картасы – 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесінің бір бөлігіне субсидия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Шартты белгілер:



  Маңғыстау облысы әкімдігінің
  2017 жылғы "14" 04
  № 74 қаулысына 2 қосымша
 
  "Бизнестің жол картасы – 2020"
  бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде жеке
  кәсіпкерлік субъектілерінің кредиттері бойынша кепілдіктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
Қосымша

"Бизнестің жол картасы – 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде жеке кәсіпкерлік субъектілерінің кредиттері бойынша кепілдіктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Шартты белгілер:



  Маңғыстау облысы әкімдігінің
  2017 жылғы "14" 04
  № 74 қаулысына 3 қосымша
 
  "Бизнестің жол картасы– 2020"
  бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде мемлекеттік
  гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  Қосымша

"Бизнестің жол картасы – 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде мемлекеттік гранттар беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Шартты белгілер:



О внесении изменений в постановление акимата Мангистауской области от 11 августа 2015 года № 241 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере предпринимательства"

Постановление акимата Мангистауской области от 14 апреля 2017 года № 74. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 16 мая 2017 года № 3358. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 8 апреля 2020 года № 54

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 08.04.2020 № 54 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 июня 2016 года № 281 "О внесении изменений и дополнений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 352 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере предпринимательства" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13992) акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Мангистауской области от 11 августа 2015 года № 241 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере предпринимательства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2829, опубликовано в газете "Огни Мангистау" от 29 сентября 2015 года № 172) следующие изменения:

      в регламенте государственной услуги "Предоставление субсидирования части ставки вознаграждения по кредитам в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020":

      в пункте 5:

      подпункт 3) изложить в следующей редакции:

      "3) ответственный исполнитель производит проверку полноты пакета документов и необходимой соответствующей информации, направляет его на рассмотрение Регионального координационного совета (далее – РКС) – 12 (двенадцать) рабочих дней.

      Результат – направление пакета документов на рассмотрение РКС;";

      дополнить пунктом 5-1 следующего содержания:

      "5-1. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги по

      следующим основаниям:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям установленным нормативными правовыми актами Республики Казахстан.";

      в пункте 7:

      подпункт 3) изложить в следующей редакции:

      "3) ответственный исполнитель проверяет полноту представленного пакета документов, направляет его на рассмотрение РКС – 12 (двенадцать) рабочих дней;";

      приложение к регламенту изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению.

      В регламенте государственной услуги "Предоставление гарантий по кредитам субъектов частного предпринимательства в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020":

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      по кредитам свыше 180 миллион тенге:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием пакета документов, представленных услугополучателем, их регистрацию – 20 (двадцать) минут.

      Результат – регистрация в канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя, налагает соответствующую визу – 1 (один) рабочий день.

      Результат – виза руководителя услугодателя;

      3) ответственный исполнитель производит проверку полноты пакета документов и необходимой соответствующей информации, направляет его на рассмотрение РКС – 3 (три) рабочих дня.

      Результат – направление пакета документов на рассмотрение РКС;

      4) РКС осуществляет рассмотрение и обсуждение представленного пакета документов, принимает соответствующее решение – 3 (три) рабочих дня.

      Результат – протокол заседания РКС;

      5) ответственный исполнитель подготавливает проект выписки из протокола заседания РКС – 2 (два) рабочих дня.

      Результат – проект выписки из протокола заседания РКС;

      6) руководитель услугодателя рассматривает и подписывает проект выписки из протокола заседания РКС – 2 (два) часа.

      Результат – подписанная выписка из протокола заседания РКС;

      7) сотрудник канцелярии услугодателя выдает выписку из протокола заседания РКС услугополучателю, банку и акционерному обществу "Фонд развития предпринимательства "Даму" 1 (один) рабочий день.

      Результат – выписка из протокола заседания РКС;

      по кредитам до 180 миллион тенге:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя акционерного общества "Фонд развития предпринимательства "Даму" принимает документы от банка второго

      уровня, регистрирует и направляет их руководителю - 20 (двадцать) минут;

      2) руководитель услугодателя акционерного общества "Фонд развития предпринимательства "Даму" после ознакомления с документами определяет ответственного исполнителя - 2 (два) часа;

      3) ответственный исполнитель рассматривает полученные документы и выносит проект на рассмотрение уполномоченного органа акционерного общества "Фонд развития предпринимательства "Даму" для принятия решения о предоставлении/непредоставлении гарантии – 2 (два) рабочих дня;

      4) услугодатель акционерного общества "Фонд развития предпринимательства "Даму" в течение 1 (одного) рабочего дня направляет в банк письмо с решением акционерного общества "Фонд развития предпринимательства "Даму" о возможности (невозможности) гарантирования;

      5) после получения письма с положительным решением акционерного общества "Фонд развития предпринимательства "Даму" о возможности гарантирования банк и услугополучатель заключают договор банковского займа, договор (-ы) залога (-ов);

      веб-портал по кредитам до 180 миллион тенге - 5 (пять) рабочих дня после получения "Фонд развития предпринимательства "Даму" документов от банка.";

      дополнить пунктом 5-1 следующего содержания:

      "5-1. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги по следующим основаниям:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям установленным нормативными правовыми актами Республики Казахстан;

      3) отрицательный ответ уполномоченного государственного органа на запрос о согласовании, который требуется для оказания государственной услуги, а также отрицательное заключение экспертизы, исследования либо проверки;
4) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения определенной государственной услуги;
5) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги.";

      в пункте 7:

      подпункты 3), 4) и 5) изложить в следующей редакции:

      "3) ответственный исполнитель проверяет полноту представленного пакета документов, направляет его на рассмотрение РКС – 3 (три) рабочих дня;

      4) РКС рассматривает представленный пакет документов, принимает соответствующее решение, передает протокол заседания РКС ответственному исполнителю – 3 (три) рабочих дня;

      5) ответственный исполнитель подготавливает проект выписки из протокола заседания РКС и передает его для подписания руководителю услугодателя – 2 (два) рабочих дня;";

      приложение к регламенту изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      В регламенте государственной услуги "Предоставление государственных грантов в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020":

      в пункте 5:

      подпункты 3) и 10) изложить в следующей редакции:

      "3) ответственный исполнитель производит проверку полноты пакета документов и необходимой соответствующей информации, направляет его на рассмотрение конкурсной комиссии – 23 (двадцать три) рабочих дней.

      Результат – направление пакета документов на рассмотрение конкурсной комиссии;

      10) руководитель услугодателя, акционерного общества "Фонд развития предпринимательства "Даму" и услугополучатель заключают договор – 10 (десять) рабочих дней.

      Результат – подписанный договор.";

      дополнить пунктом 5-1 следующего содержания:

      "5-1. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги по следующим основаниям:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям установленным нормативными правовыми актами Республики Казахстан.";

      в пункте 7:

      подпункты 3) и 10) изложить в следующей редакции:

      "3) ответственный исполнитель проверяет полноту представленного пакета документов, направляет его на рассмотрение конкурсной

      комиссии – 23 (двадцать три) рабочих дней;

      10) руководитель услугодателя, акционерного общества "Фонд развития предпринимательства "Даму" и услугополучатель заключают договор – 10 (десять) рабочих дней.";

      приложение к регламенту изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему постановлению.

      В регламенте государственной услуги "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020":

      дополнить пунктом 5-1 следующего содержания:

      "5-1. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги по следующим основаниям:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям установленным нормативными правовыми актами Республики Казахстан.".

      2. Государственному учреждению "Управление предпринимательства и торговли Мангистауской области" (Мустапаева В.Т.) обеспечить официальное опубликование настоящего постановления в эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан и в средствах массовой информации, размещение на интернет – ресурсе акимата Мангистауской области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Мангистауской области Ильмуханбетову Ш.Л.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области Е. Тугжанов

      "СОГЛАСОВАНО"

      руководитель государственного

      учреждения "Управление

      предпринимательства и торговли

      Мангистауской области"

      Мустапаева В.Т.

      "14"_____04_____ 2017 г.

  Приложение 1
  к постановлению акимата
  Мангистауской области
  от "14" 04 2017 года
  № 74
  Приложение
к регламенту государственной услуги "Предоставление субсидирования части ставки вознаграждения по кредитам в рамках Единой программы поддержки
  и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Предоставление субсидирования части ставки вознаграждения в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020"



Условное обозначение:



  Приложение 2
  к постановлению акимата
  Мангистауской области
  от "14" 04 2017 года
  № 74
  Приложение к регламенту государственной услуги "Предоставление гарантий по кредитам субъектов частного предпринимательства в
рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020"

Справочник бизнес – процессов оказания государственной услуги "Предоставление гарантий по кредитам субъектов частного предпринимательства в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020"



Условное обозначение:



  Приложение 3
  к постановлению акимата
  Мангистауской области
  от "14" 04 2017 года
  № 74
  Приложение к регламенту государственной услуги "Предоставление государственных грантов в рамках Единой программы
  поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Предоставление государственных грантов в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020"



Условное обозначение: