Павлодар облысы әкімдігінің 2015 жылғы 22 мамырдағы "Кәсіпкерлікті қолдау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" № 144/5 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Павлодар облыстық әкімдігінің 2017 жылғы 30 қаңтардағы № 9/2 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 3 наурызда № 5397 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы әкімдігінің 2020 жылғы 25 желтоқсандағы № 283/5 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы әкімдігінің 25.12.2020 № 283/5 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес Павлодар облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Павлодар облысы әкімдігінің 2015 жылғы 22 мамырдағы "Кәсіпкерлікті қолдау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" № 144/5 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4546 болып тіркелді, 2015 жылғы 3 шілдеде "Регион.kz" газетінде жарияланды) келесідей өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесінің бір бөлігіне субсидия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде жеке кәсіпкерлік субъектілерінің кредиттері бойынша кепілдік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде мемлекеттік гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының 3-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының 4-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Павлодар облысының кәсіпкерлік, сауда және туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі:

      осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      осы қаулының ресми жариялануын;

      осы қаулыны Павлодар облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Н.В. Дычкоға жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Б. Бақауов

  Павлодар облысы әкімдігінің
2016 жылғы 30 қаңтардағы
№ 9/2 қаулысына
1-қосымша
  Павлодар облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 144/5 қаулысымен
бекітілді

"Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау
мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде
кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесінің бір бөлігіне
субсидия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесінің бір бөлігіне субсидия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Павлодар облысының кәсіпкерлік, сауда және туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау мен мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беруді облыстың және қалалар жергілікті атқарушы органдарының кеңсесі жүзеге асырады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: Өңірлік үйлестіру кеңесі отырысы хаттамасының көшірмесі (бұдан әрі - көшірме).

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіздеме көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 352 бұйрығымен бекітілген "Бизнестің жол картасы 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесінің бір бөлігіне субсидия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағымен қарастырылған құжаттар топтамасын ұсыну болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері ұсынылған құжаттарды қабылдайды, тіркейді және ұсынылған құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына тапсырады - 20 (жиырма) минут;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны тағайындайды - 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көшірмені немесе Стандарттың 9.1-тармағымен қарастырылған негіздер бойынша бас тарту туралы дәлелді жауапты (бұдан әрі – дәлелді жауап) дайындайды - 17 (он жеті) жұмыс күні;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көшірмені немесе дәлелді жауапқа қол қояды - 2 (екі) жұмыс күні;

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беруді жүзеге асырады - 20 (жиырма) минут.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі көшірмені немесе дәлелді жауапты беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.

      8. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің қосымшасына сәйкес бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде "Азаматтарға
арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және
(немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл
тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді қолдану қарастырылмаған.

  "Бизнестің жол картасы - 2020"
бизнесті қолдау мен дамытудың
бірыңғай бағдарламасы
шеңберінде кредиттер бойынша
сыйақы мөлшерлемесінің бір
бөлігіне субсидия беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

"Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау
мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде
кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесінің бір бөлігіне
субсидия беру" мемлекеттік қызметті көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы


Шартты белгілер:


  Павлодар облысы әкімдігінің
2016 жылғы 30 қаңтардағы
№ 9/2 қаулысына
2-қосымша
  Павлодар облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 144/5 қаулысымен
бекітілді

"Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау
мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде
жеке кәсіпкерлік субъектілеріне кредиттер бойынша
кепілдіктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде жеке кәсіпкерлік субъектілеріне кредиттер бойынша кепілдіктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Павлодар облысының кәсіпкерлік, сауда және туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау мен мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін ұсыну:

      1) облыстың және қалалар жергілікті атқарушы органдарының кеңсесі;

      2) "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамының кеңсесі (бұдан әрі - қаржы агенттігі);

      3) 180 миллион (бұдан әрі - млн.) теңгеден артық емес кредиттер бойынша www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (жартылай автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:

      180 млн. теңгеге дейінгі кредиттер бойынша - қаржы агенттігінің алдын ала кепілдік хаты не шешімінің себептері көрсетіле отырып, бас тарту туралы хабарламасы (бұдан әрі - кепілдік хаты);

      180 млн. теңгеден астам кредиттер бойынша - Өңірлік үйлестіру кеңесі отырысының хаттамасынан үзінді көшірме (бұдан әрі - көшірме).

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және қағаз түрінде.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қағаз тасығышта жүгінгенде, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық нысанда ресімделеді, шығарылады, көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының мөрімен және қолымен куәландырылады.

      Веб-портал арқылы жүгінгенде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" уәкілетті органның электрондық цифрлы қол таңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) расталған электрондық құжат нысанында жіберіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіздеме көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 352 бұйрығымен бекітілген "Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде жеке кәсіпкерлік субъектілеріне кредиттер бойынша кепілдіктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағымен қарастырылған құжаттар топтамасын ұсыну болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын тапсырғаннан кейін:

      1) 180 млн. теңгеден жоғары кредиттер бойынша - қаржы агенттігі екінші деңгейдегі банктен/Даму банкінен (бұдан әрі - Банк) құжаттарды алғаннан кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде.

      Ұсынылған құжаттарға қатысты ескертулер және/немесе қосымша ақпарат беру қажет болған жағдайда, анықталған ескертулер және/немесе ақпаратты беру туралы сұратуды көрсетілетін қызмет беруші оларды жою үшін 3 (үш) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды.

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері ұсынылған құжаттарды қабылдайды, тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына 30 (отыз) минут ішінде тапсырады;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын тағайындайды;

      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 6 (алты) жұмыс күні ішінде үзінді көшірмені немесе Стандарттың 9.1-тармағымен қарастырылған негіздер бойынша бас тарту туралы дәлелді жауапты (бұдан әрі - дәлелді жауап) дайындайды;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы үзінді көшірмеге немесе дәлелді жауапқа 2 (екі) жұмыс күні ішінде қол қояды;

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруді жүзеге асырады - 30 (отыз) минут.

      2) 180 млн. теңгеге дейінгі кредиттер бойынша - қаржы агенттігі Банктен құжаттарды алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде.

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері ұсынылған құжаттарды қабылдайды, тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына 30 (отыз) минут ішінде тапсырады;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын тағайындайды;

      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 3 (үш) жұмыс күні ішінде кепілдік хатын немесе дәлелді жауапты дайындайды;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы кепілдік хатына немесе дәлелді жауапқа 1 (бір) жұмыс күні ішінде қол қояды;

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруді жүзеге асырады - 30 (отыз) минут.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      180 млн. теңгеге дейінгі кредиттер бойынша - кепілдік хаты немесе дәлелді жауап;

      180 млн. теңгеден жоғары кредиттер бойынша - көшірме.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдердердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау 1-қосымшада (кесте) келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде "Азаматтарға
арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және
(немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл
тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясымен өзара іс-қимыл жасау қарастырылмаған.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану:

      Веб-портал қаржы агенттігі Банктен құжаттарды алғаннан кейін - 5 (бес) жұмыс күнінің ішінде;

      Ұсынылған құжаттарға ескертулер болған және/немесе қосымша ақпарат беру қажет болған жағдайда, анықталған ескертулерді және/немесе ақпарат беру туралы сұратуды қаржы агенттігі жою және/немесе ақпарат ұсыну үшін 3 (үш) жұмыс күні ішінде Банкке жолдайды. Бұл ретте, қаржы агенттігінің құжаттарды қарау мерзімі жаңартылады;

      Банк қаржы агенттігіне көрсетілетін қызметті алушыдан "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы электрондық өтінім алған сәттен бастап 5 (бес) жұмыс күнінің ішінде құжаттар топтамасын ұсынбаған жағдайда, қаржы агенттігі көрсетілетін қызметті алушыға кепілдік беру туралы мәселені қараудан бас тартады.

      11. Портал арқылы мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібін және рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігін сипаттау:

      1-процесс - мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының порталда жеке сәйкестендіру нөмірін (бұдан әрі - ЖСН) мен парольді енгізу үдерісі (авторландыру үдерісі);

      1-шарт - тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЖСН мен пароль арқылы порталда тексеру;

      2-процесс - көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты порталда авторландырудан бас тарту туралы хабарламаның қалыптастыруы;

      3-процесс - көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, қызметті көрсетуге арналған сұрау нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі);

      4-процесс - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған сұраудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерге, бекітілген сканерленген құжатқа) қол қою;

      2-шарт - сәйкестендіру деректерінің (сұрауда көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігін тексеру;

      5-процесс - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сының түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылып отырған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      6-процесс - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен қол қойылған электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрауын) электрондық үкімет шлюзі/электрондық үкіметтің өңірлік шлюзі арқылы жергілікті атқарушы органдардың ақпараттық жүйесіне жіберу және көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызметті өңдеуі;

      7-процесс – көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қалыптастыруы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті беруші маманының ЭЦҚ-сын пайдалану арқылы қалыптастырылады және көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсетуге қатыстырылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

      12. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде рәсімдердің (іс-қимылдардың), көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының реттілігін, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін толық сипаттау осы регламенттің 3-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Бизнестің жол картасы - 2020"
бизнесті қолдау мен дамытудың
бірыңғай бағдарламасы
шеңберінде жеке кәсіпкерлік
субъектілеріне кредиттер
бойынша кепілдіктер беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

      1) 180 млн. теңгеден жоғары кредиттер бойынша

Іс-қимыл (жұмыс барысы, ағымы) №

1

2

3

4

5

Құрылымдық бөлімшенің (қызметкерлердің) атауы

Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері

Іс-қимылдың (процестің, рәсімнің, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау және кіріс хат-хабар журналында тіркеу

Жауапты орындаушыны анықтау

Ұсынылған құжаттарды қарау және дайындау

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қояды

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдық-өкімдік шешім)

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді

Жауапты орындаушыны тағайындау

Үзінді көшірмені немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды

Үзінді көшірмеге немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру

Орындау мерзімдері

30 минут

1 жұмыс күні

6 жұмыс күні

2 жұмыс күні

30 минут


10 жұмыс күні


Ұсынылған құжаттарға қатысты ескертулер және/немесе қосымша ақпарат беру қажет болған жағдайда, анықталған ескертулер және/немесе ақпаратты беру туралы сұратуды көрсетілетін қызмет беруші оларды жою үшін 3 (үш) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды.

      2) 180 млн. теңгеге дейінгі кредиттер бойынша

Іс-қимыл (жұмыс барысы, ағымы) №

1

2

3

4

5

Құрылымдық бөлімшенің (қызметкерлердің) атауы

Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері

Іс-қимылдың (процестің, рәсімнің, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау және кіріс хат-хабар журналында тіркеу

Жауапты орындаушыны анықтау

Ұсынылған құжаттарды қарау және дайындау

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қояды

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдық-өкімдік шешім)

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді

Жауапты орындаушыны тағайындау

Кепілдік хатты немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды

Кепілдік хатқа немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру

Орындау мерзімдері

30 минут

2 сағат

3 жұмыс күні

1 жұмыс күні

30 минут


5 жұмыс күні

  "Бизнестің жол картасы - 2020"
бизнесті қолдау мен дамытудың
бірыңғай бағдарламасы
шеңберінде жеке кәсіпкерлік
субъектілеріне кредиттер
бойынша кепілдіктер беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету
кезінде функционалдық өзара іс-қимылдар диаграммасы


Шартты белгілер:


  "Бизнестің жол картасы - 2020"
бизнесті қолдау мен дамытудың
бірыңғай бағдарламасы
шеңберінде жеке кәсіпкерлік
субъектілеріне кредиттер
бойынша кепілдіктер беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

"Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау
мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде
жеке кәсіпкерлік субъектілеріне кредиттер бойынша кепілдіктер беру"
мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      1) 180 млн. теңгеден жоғары кредиттер бойынша



      2) 180 млн. теңгеге дейінгі кредиттер бойынша



Шартты белгілер:



  Павлодар облысы әкімдігінің
2016 жылғы 30 қаңтардағы
№ 9/2 қаулысына
3-қосымша
  Павлодар облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 144/5 қаулысымен
бекітілді

"Бизнестің жол картасы 2020" бизнесті қолдау мен
дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде
мемлекеттік гранттар беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Бизнестің жол картасы 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде мемлекеттік гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Павлодар облысының кәсіпкерлік, сауда және туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау мен мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беруді облыстың және қалалар жергілікті атқарушы органдарының кеңсесі жүзеге асырады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: грант беру туралы шарт (бұдан әрі - шарт).

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіздеме көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 352 бұйрығымен бекітілген "Бизнестің жол картасы 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде мемлекеттік гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағымен қарастырылған құжаттар топтамасын ұсыну болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері ұсынылған құжаттарды қабылдайды, тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына тапсырады - 20 (жиырма) минут;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын тағайындайды;

      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы шартты немесе Стандарттың 9.1-тармағымен қарастырылған негіздер бойынша бас тарту туралы дәлелді жауапты (бұдан әрі - дәлелді жауап) дайындайды - 44 (қырық төрт) жұмыс күні;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шартқа немесе дәлелді жауапқа қол қояды - 2 (екі) жұмыс күні;

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беруді жүзеге асырады - 20 (жиырма) минут.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі шартты немесе дәлелді жауапты беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.

      8. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің қосымшасына сәйкес бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде "Азаматтарға
арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және
(немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл
тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді қолдану қарастырылмаған.

  "Бизнестің жол картасы 2020"
бизнесті қолдау мен дамытудың
бірыңғай бағдарламасы
шеңберінде мемлекеттік
гранттар беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

"Бизнестің жол картасы 2020" бизнесті қолдау
мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде
мемлекеттік гранттар беру" мемлекеттік қызметті
көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы


Шартты белгілер:


  Павлодар облысы әкімдігінің
2016 жылғы 30 қаңтардағы
№ 9/2 қаулысына
4-қосымша
  Павлодар облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 144/5 қаулысымен
бекітілді

"Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау
мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде
өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды
дамыту бойынша қолдау көрсету"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Павлодар облысының кәсіпкерлік, сауда және туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау мен мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беруді облыстың және қалалар жергілікті атқарушы органдарының кеңсесі жүзеге асырады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: Өңірлік үйлестіру кеңесі отырысы хаттамасының көшірмесі (бұдан әрі - көшірме).

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіздеме көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 352 бұйрығымен бекітілген "Бизнестің жол картасы 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағымен қарастырылған құжаттар топтамасын ұсыну болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері ұсынылған құжаттарды қабылдайды, тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына тапсырады - 20 (жиырма) минут;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын тағайындайды;

      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көшірмені немесе Стандарттың 9.1-тармағымен қарастырылған негіздер бойынша бас тарту туралы дәлелді жауапты (бұдан әрі – дәлелді жауап) дайындайды - 11 (он бір) жұмыс күні;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көшірмеге немесе дәлелді жауапқа қол қояды - 2 (екі) жұмыс күні;

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруді жүзеге асырады - 20 (жиырма) минут.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі көшірмені немесе дәлелді жауапты беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.

      8. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің қосымшасына сәйкес бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік
корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін
қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді қолдану қарастырылмаған.

  "Бизнестің жол картасы - 2020"
бизнесті қолдау мен
дамытудың бірыңғай
бағдарламасы шеңберінде
өндірістік (индустриялық)
инфрақұрылымды дамыту
бойынша қолдау көрсету"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

"Бизнестің жол картасы - 2020" бизнесті қолдау
мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде
өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту
бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік қызметті
көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы


Шартты белгілер:


О внесении изменений в постановление акимата Павлодарской области от 22 мая 2015 года № 144/5 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере поддержки предпринимательства"

Постановление акимата Павлодарской области от 30 января 2017 года № 9/2. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 3 марта 2017 года № 5397. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 25 декабря 2020 года № 283/5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 25.12.2020 № 283/5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Павлодарской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Павлодарской области от 22 мая 2015 года № 144/5 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере поддержки предпринимательства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 4546, опубликовано в газете "Регион.kz" от 3 июля 2015 года) следующие изменения:

      регламент государственной услуги "Предоставление субсидирования части ставки вознаграждения по кредитам в рамках Единой программы поддержки и развития бизнес "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      регламент государственной услуги "Предоставление гарантий по кредитам субъектов частного предпринимательства в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению;

      регламент государственной услуги "Предоставление государственных грантов в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему постановлению;

      регламент государственной услуги "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению 4 к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Управление предпринимательства, торговли и туризма Павлодарской области" обеспечить:

      государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      официальное опубликование настоящего постановления;

      размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Павлодарской области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Дычко Н.В.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области Б. Бакауов

  Приложение 1
к постановлению акимата
Павлодарской области
от 30 января 2017 года № 9/2
  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от 22 мая 2015 года № 144/5

Регламент государственной услуги
"Предоставление субсидирования части ставки вознаграждения
по кредитам в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса
"Дорожная карта бизнеса 2020"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление субсидирования части ставки вознаграждения по кредитам в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства, торговли и туризма Павлодарской области" (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется канцелярией местных исполнительных органов области и городов области.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: выписка из протокола заседания Регионального координационного совета (далее – выписка).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление пакета документов услугополучателем, предусмотренным пунктом 9 Стандарта государственной услуги "Предоставление субсидирования части ставки вознаграждения по кредитам в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 352 (далее – Стандарт);

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:

      сотрудник канцелярии услугодателя принимает, регистрирует и передает представленные документы руководителю услугодателя – 20 (двадцать) минут;

      руководитель услугодателя назначает ответственного исполнителя услугодателя – 1 (один) рабочий день;

      ответственный исполнитель услугодателя подготавливает выписку либо мотивированный ответ об отказе (далее – мотивированный ответ) по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 Стандарта – 17 (семнадцать) рабочих дней;

      руководитель услугодателя подписывает выписку либо мотивированный ответ – 2 (два) рабочих дня;

      сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результатов оказания государственных услуг – 20 (двадцать) минут.

      6. Результатом процедур (действий) оказания государственной услуги является выдача выписки либо мотивированного ответа.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) ответственный исполнитель услугодателя;

      3) руководитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) приведено в справочнике бизнес-процессов согласно приложению к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией
"Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Взаимодействие с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрены.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Предоставление
субсидирования части ставки
вознаграждения
по кредитам в рамках Единой
программы поддержки и
развития бизнеса
"Дорожная карта бизнеса 2020"

Справочник бизнес- процессов оказания государственной услуги
"Предоставление субсидирования части ставки вознаграждения
по кредитам в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса
"Дорожная карта бизнеса 2020"



Условные обозначения:



  Приложение 2
к постановлению акимата
Павлодарской области
от 30 января 2017 года № 9/2
  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от 22 мая 2015 года № 144/5

Регламент государственной услуги
"Предоставление гарантий по кредитам субъектов частного предпринимательства
в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса
"Дорожная карта бизнеса 2020"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление гарантий по кредитам субъектов частного предпринимательства в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства, торговли и туризма Павлодарской области" (далее - услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию местных исполнительных органов области и городов области;

      2) канцелярию акционерного общества "Фонд развития предпринимательства "Даму" (далее – финансовое агентство);

      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – веб-портал) по кредитам не более 180 миллионов (далее – млн.) тенге.

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги:

      по кредитам до 180 млн. тенге – предварительное гарантийное письмо либо уведомление об отказе с указанием причин отрицательного решения финансового агентства (далее – гарантийное письмо);

      по кредитам свыше 180 млн. тенге - выписка из протокола заседания Регионального координационного совета (далее – выписка).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная и электронная.

      В случае обращения за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается, заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

      При обращении через веб-портал результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифрой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного органа.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление пакета документов услугополучателем, предусмотренным пунктом 9 Стандарта государственной услуги "Предоставление гарантий по кредитам субъектов частного предпринимательства в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 352 (далее – Стандарт);

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения.

      После сдачи пакета документов услугополучателем:

      1) по кредитам свыше 180 млн. тенге – в течение 10 (десяти) рабочих дней после получения финансовым агентством документов от банка второго уровня/Банка Развития (далее- Банк).

      В случаях наличия замечаний к представленным документам и/или необходимости представления дополнительной информации, выявленные замечания и/или запрос о представлении информации услогодатель направляет услугополучателю для их устранения в течение 3 (трех) рабочих дней.

      сотрудник канцелярии услугодателя принимает, регистрирует и передает руководителю услугодателя представленные документы в течение 30 (тридцати) минут;

      руководитель услугодателя назначает ответственного исполнителя услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня;

      ответственный исполнитель услугодателя подготавливает выписку либо мотивированный ответ об отказе (далее – мотивированный ответ) по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 Стандарта в течение 6 (шести) рабочих дней;

      руководитель услугодателя подписывает выписку либо мотивированный ответ в течение 2 (двух) рабочих дней;

      сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результата государственной услуги – 30 (тридцать) минут.

      2) по кредитам до 180 млн. тенге в течение 5 (пяти) рабочих дней после получения финансовым агентством документов от Банка.

      сотрудник канцелярии услугодателя принимает, регистрирует и передает руководителю услугодателя представленные документы в течение 30 (тридцати) минут;

      руководитель услугодателя назначает ответственного исполнителя услугодателя в течение 2 (двух) часов;

      ответственный исполнитель услугодателя подготавливает гарантийное письмо либо мотивированный ответ в течение 3 (трех) рабочих дней;

      руководитель услугодателя подписывает гарантийное письмо либо мотивированный ответ в течение 1 (одного) рабочего дня;

      сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результата государственной услуги в течение – 30 (тридцати) минут.

      6. Результатом процедуры (действий) оказания государственной услуги:

      по кредитам до 180 млн. тенге – гарантийное письмо либо мотивированный ответ;

      по кредитам свыше 180 млн. тенге – выписка.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) ответственный исполнитель услугодателя;

      3) руководитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении 1 (таблица).

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией
"Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Взаимодействие с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" в процессе оказания государственной услуги не предусмотрены.

      10. Использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги.

      Веб-портал по кредитам до 180 млн. тенге в течение 5 (пяти) рабочих дней после получения финансовым агентством документов от Банка.

      В случае наличия замечаний к представленным документам и/или необходимости представления дополнительной информации, выявленные замечания и/или запрос о представлении информации направляются Банку финансовым агентством для устранения и/или представления информации в течение 3 (трех) рабочих дней. При этом, срок рассмотрения документов, финансовым агентством возобновляется.

      В случае непредставления Банком финансовому агентству пакета документов в течение 5 (пяти) рабочих дней с момента получения от услугополучателя электронной заявки через веб-портал "электронного правительства", финансовое агентство отказывает услугополучателю в рассмотрении вопроса о предоставлении гарантии.

      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур услугополучателя для получения государственной услуги через портал:

      процесс 1 – процесс ввода услугополучателем индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и пароля (процесс авторизации) на портал для получения государственной услуги;

      условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;

      процесс 2 – формирование на портале сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований;

      процесс 4 – подписание посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы запроса (введенных данных, прикреплением сканированного документа) на оказание государственной услуги;

      условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе;

      процесс 5 – формирование сообщения об отказе в оказании запрашиваемой государственной услуги в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 6 – направление подписанного ЭЦП услугополучателя электронного документа (запроса услугополучателя) через шлюз электронного правительства/региональный шлюз электронного правительства в информационную систему местных исполнительных органов и обработка государственной услуги специалистом услугодателя;

      процесс 7 – формирование специалистом услугодателя результата оказания государственной услуги. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП специалиста услугодателя и передается в "личный кабинет" услугополучателя на портал;

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государсвенной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Предоставление
гарантий по кредитам субъектов
частного предпринимательства
в рамках Единой программы
поддержки и развития бизнеса
"Дорожная карта бизнеса 2020"

      1) по кредитам свыше 180 млн. тенге:

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

Наименование структурного подразделения (работников)

Сотрудник канцелярии услугодателя

Руководитель услугодателя

Ответственный исполнитель услугодателя

Руководитель услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов и регистрация в журнале входящей документации

Определение ответственного исполнителя

Рассмотрение и подготовка представленных документов

Подписывает результат государственной услуги

Выдача результата оказания государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Передает документы руководителю услугодателя

Назначение ответственного исполнителя

Подготавливает выписку либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги

Подписывает выписку либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги

Выдача результата оказания государственной услуги

Сроки исполнения

30 минут

1 рабочий день

6 рабочих дней

2 рабочих дня

30 минут



10 рабочих дней



В случаях наличия замечаний к представленным документам и/или необходимости представления дополнительной информации, выявленные замечания и/или запрос о представлении информации услогодатель направляет услугополучателю для их устранения в течение 3 (трех) рабочих дней.

      2) По кредитам до 180 млн. тенге:

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

Наименование структурного подразделения (работников)

Сотрудник канцелярии услугодателя

Руководитель услугодателя

Ответственный исполнитель услугодателя

Руководитель услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов и регистрация в журнале входящей документации

Определение ответственного исполнителя

Рассмотрение и подготовка представленных документов

Подписывает результат государственной услуги

Выдача результата оказания государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Передает документы руководителю услугодателя

Назначение ответственного исполнителя

Подготавливает гарантийное письмо либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги

Подписывает гарантийное письмо либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги

Выдача результата оказания государственной услуги

Сроки исполнения

30 минут

2 часа

3 рабочих дня

1 рабочий день

30 минут



5 рабочих дней

  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Предоставление
гарантий по кредитам субъектов
частного предпринимательства в
рамках Единой программы
поддержки и развития бизнеса
"Дорожная карта бизнеса 2020"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через портал



Условные обозначения:



  Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Предоставление
гарантий по кредитам субъектов
частного предпринимательства в
рамках Единой программы
поддержки и развития бизнеса
"Дорожная карта бизнеса 2020"

Справочник бизнес- процессов оказания государственной услуги
"Предоставление гарантий по кредитам субъектов частного предпринимательства
в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса
"Дорожная карта бизнеса 2020"

      1) По кредитам свыше 180 млн. тенге:

     


      2) По кредитам до 180 млн. тенге:

     


Условные обозначения:



  Приложение 3
к постановлению акимата
Павлодарской области
от 30 января 2017 года № 9/2
  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от 22 мая 2015 года № 144/5

Регламент государственной услуги
"Предоставление государственных грантов в рамках
Единой программы поддержки и развития бизнеса
"Дорожная карта бизнеса 2020"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление государственных грантов в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства, торговли и туризма Павлодарской области" (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются канцелярией местных исполнительных органов области и городов области.

      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: договор о предоставлении гранта (далее – договор).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление пакета документов услугополучателем, предусмотренным пунктом 9 Стандарта государственной услуги "Предоставление государственных грантов в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 352 (далее – Стандарт).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:

      сотрудник канцелярии услугодателя принимает, регистрирует и передает руководителю услугодателя представленные документы – 20 (двадцать) минут;

      руководитель услугодателя назначает ответственного исполнителя услугодателя 1 (один) рабочий день;

      ответственный исполнитель услугодателя подготавливает договор либо мотивированный ответ об отказе (далее – мотивированный ответ) по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 Стандарта – 44 (сорок четыре) рабочих дня;

      руководитель услугодателя подписывает договор либо мотивированный ответ – 2 (два) рабочих дня;

      сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результатов оказания государственных услуг – 20 (двадцать) минут.

      6. Результатом процедур (действия) оказания государственной услуги является выдача договора либо мотивированного ответа.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) ответственный исполнитель услугодателя;

      3) руководитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) приведено в справочнике бизнес-процессов согласно приложению к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией
"Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Взаимодействие с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрены.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Предоставление
государственных грантов в
рамках Единой программы
поддержки и развития бизнеса
"Дорожная карта бизнеса 2020"

Справочник бизнес - процессов оказания государственной услуги
"Предоставление государственных грантов в рамках Единой программы поддержки
и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020"



Условные обозначения:



  Приложение 4
к постановлению акимата
Павлодарской области
от 30 января 2017 года № 9/2
  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от 22 мая 2015 года № 144/5

Регламент государственной услуги
"Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной)
инфраструктуры в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса
"Дорожная карта бизнеса 2020"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства, торговли и туризма Павлодарской области" (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются канцелярией местных исполнительных органов области и городов области.

      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: выписка из протокола заседания Регионального координационного совета (далее – выписка).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление пакета документов услугополучателем, предусмотренным пунктом 9 Стандарта государственной услуги "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 352 (далее – Стандарт).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:

      сотрудник канцелярии услугодателя принимает, регистрирует и передает руководителю услугодателя представленные документы – 20 (двадцать) минут;

      руководитель услугодателя назначает ответственного исполнителя услугодателя – 1 (один) рабочий день;

      ответственный исполнитель услугодателя подготавливает выписку либо мотивированный ответ об отказе (далее – мотивированный ответ) по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 Стандарта – 11 (одиннадцать) рабочих дней;

      руководитель услугодателя подписывает выписку либо мотивированный ответ об отказе;

      сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результатов оказания государственных услуг – 20 (двадцать) минут.

      6. Результатом процедур (действий) оказания государственной услуги является выдача выписки либо мотивированного ответа.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) ответственный исполнитель услугодателя;

      3) руководитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) приведено в справочнике бизнес-процессов согласно приложению к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией
"Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Взаимодействие с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрены.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Предоставление
поддержки по развитию
производственной
(индустриальной)
инфраструктуры в рамках
Единой программы поддержки
и развития бизнеса
"Дорожная карта бизнеса 2020"

Справочник бизнес- процессов оказания государственной услуги
"Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной)
инфраструктуры в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020"



Условные обозначения: